Van der Vaart met open armen ontvangen: We hebben alleen niet heel veel geld

    Van der Vaart met open armen ontvangen: "We hebben alleen niet heel veel geld"

    donderdag 12 juli 2018 om 21:44

    Rafael van der Vaart wordt met open armen ontvangen door Esbjerg FB-trainer John Lammers. De deur richting Denemarken staat wagenwijd open voor de 35-jarige routinier, die momenteel meetraint met PEC Zwolle.

    Het gerucht gaat al maanden dat Van der Vaart volgend jaar speelt voor Esbjerg. Op dit moment is er echter nog niets concreet. "Ik heb contact met hem en weet dat hij momenteel in Nederland traint, maar volgende week komt hij naar Esbjerg", laat Lammers weten aan Jydske Vestkysten. "Als hij wil kan hij hier trainen, maar we hebben alleen niet heel veel geld."

    Van der Vaart vertrekt deze zomer bij FC Midtjylland. Zijn Deense avontuur liep uit op een grote teleurstelling. De middenvelder is deze zomer te zien als analist bij de NOS, waar hij de WK-wedstrijden analyseert. Sinds vorige week traint hij mee bij PEC. Een verbintenis daar behoort niet tot de mogelijkheden.

    Plaats een reactie

    Cster +73
    donderdag 12 juli 2018 om 21:44
    Succes.
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8210
    donderdag 12 juli 2018 om 21:45
    Voor het geld hoeft hij niet meer te voetballen en zijn vriendin handbalt toch bij Esjberg?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 21:45]
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 22:19
    Hij esjberg verdien je nog minder dan in de jupiler league ( keuken kampioen divisie)
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8210
    donderdag 12 juli 2018 om 22:47
    Ach maar hij kan zijn hobby blijven uitoefenen en is dichtbij zijn vriendin en kind. Er zijn belangrijkere dingen in het leven dan geld.
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:50
    Inderdaad, lekker ballen daar.
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5011
    donderdag 12 juli 2018 om 21:45
    Als hij echt zo'n liefhebber is kan hij het ook voor nagenoeg niks doen. Geld genoeg inmiddels lijkt mij.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 22:32
    Denk wel dat Van der Vaart wel een liefhebber is net als Huntelaar. Anders was hij allang naar Qatar of China gegaan voor het geld.
    Vind ik leuk
    Cookee +8854
    vrijdag 13 juli 2018 om 13:22
    Wesley deelt vrijkaartjes uit maar er komt niemand in de zandbak.
    Nee dan heb ik meer respect voor Rafael.
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 juli 2018 om 13:52
    Idd je kan zeggen wat je wilt, maar heeft het nooit voor het geld gedaan.
    Vind ik leuk
    Cookee +8854
    vrijdag 13 juli 2018 om 14:03
    Precies en ik zou ook nog graag op een pasgemaaid veld staan lekker dollen en mezelf doorontwikkelen, misschien wil het lichaam niet meer zo goed, maar dan moet je maar slimmer zijn, hij geniet er nog van en dat zie ik graag.
    Van Persie ziet ook obstakels maar vd Vaart is liefhebber.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 21:47
    die gast moet gewoon een frietzaak beginnen in Esbjerg want voetballen is echt over en sluiten voor hem
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 21:51
    Jouw profielnaam. Wow. Je had beter je IQ kunnen plaatsen. Scheelt heel veel tekens.
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +4984
    donderdag 12 juli 2018 om 23:33
    Klopt, daar zijn maar 2 tekens voor nodig...
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18397
    vrijdag 13 juli 2018 om 06:05
    1
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +17200
    donderdag 12 juli 2018 om 21:51
    Is nou wel een beetje klaar toch die grapjes over frikandellen en frietzaken? Heb de humor er trouwens nooit van in gezien.
    Vind ik leuk
    J R Riquelme +1063
    donderdag 12 juli 2018 om 21:54
    Inderdaad er is wel echt een groot gebrek aan respect voor Rafa!
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 22:02
    Ik heb enorm veel respect voor de man van 70 minuten.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 22:15
    Hij heeft de fysieke gesteldheid van een bejaarde
    Vind ik leuk
    Zultkop +3206
    donderdag 12 juli 2018 om 23:08
    Beter 70 minuten dan binnen de minuut tot een hoogtepunt komen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 juli 2018 om 11:11
    Ik heb een vriend die mét uitkleden erbij, binnen 7 minuutjes klaar was.
    Vind ik leuk
    De Belsj +958
    vrijdag 13 juli 2018 om 08:21
    Die verdient dan ook geen enkel respect. Hopeloze voetballer!
    Vind ik leuk
    J R Riquelme +1063
    vrijdag 13 juli 2018 om 08:28
    Flikker op man, in zijn tijden bij Ajax, HSV, Real en Tottenham heeft Rafa echt wel krediet verdiend hoor.

    Mensen vergeten dat nou gewoon eenmaal snel en herinnerd heb alleen aan zijn laatste jaren nu hij niet fit meer is.

    Good Old Ronaldo wordt ook nog steeds gezien als die geniale voetballer van weleer, en daar hoor je mensen ook niet over die slepende blessures aan het eind van zijn carrière. En zijn eetpatroon was ook overduidelijk niet gezond meer op het eind.

    En helemaal omdat Rafa nu zwart wordt gemaakt dat Rafa liever weleens een patatje eet met een frikadelletje dan iets gezonds. Is toch belachelijk.
    Tuurlijk is het niet de topsport mentaliteit, maar een beetje respect is wel op zijn plaats.
    Vind ik leuk
    De Belsj +958
    vrijdag 13 juli 2018 om 08:32
    Òf je bent professional (en dan LEEF je ook als een profesional). Òf je moet derde klasse onderafdeling spelen. Dan màg je af en toe een bitterballetje nuttigen.
    Vind ik leuk
    J R Riquelme +1063
    vrijdag 13 juli 2018 om 08:37
    Denk je echt dat dat de beste voetballers ter wereld nooit ongezond eten?

    Als je jonger bent kom je gewoon niet zo snel aan. Als je ouder wordt gaat dat een heel stuk sneller, en de één heeft meer aanleg om dikker te worden als de ander.

    En zeker als je een blessure heb en je niet kan trainen of iets dergelijks dan gaan zulke dingen ook in de kop zitten. En in veel gevallen gaan mensen meer eten.

    Maar omdat Rafa dit eerlijk heeft toegegeven wordt hij dag in dag uit zwart gemaakt. Vind ik dieptriest.
    Vind ik leuk
    De Belsj +958
    vrijdag 13 juli 2018 om 08:40
    Altijd gedacht dat ze bij Ajax mediatraining kregen? Maar dat zal hij intussen wel vergeten zijn. De hersenen gaan niet beter werken van al dat fritesvet!
    Vind ik leuk
    J R Riquelme +1063
    vrijdag 13 juli 2018 om 09:14
    Moet je trouwens niet ergens in een donker hoekje in de foetushouding gaan liggen huilen na het verloren WK?
    Vind ik leuk
    De Belsj +958
    vrijdag 13 juli 2018 om 09:16
    In de vakwereld noemen ze dat met opgeheven hoofd vertrekken. Maar eerst nog even die Engelsen mores leren morgen...
    Vind ik leuk
    J R Riquelme +1063
    vrijdag 13 juli 2018 om 09:17
    Succes, pak lekker een frikadelletje op de overwinning.
    Vind ik leuk
    Niels92 +13448
    donderdag 12 juli 2018 om 21:54
    Die gasten met de grappen over een frietzaak hebben zelf de hersenen van een Frikandel, neem het ze niet kwalijk, ze weten niks beters te bedenken :)
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 22:17
    Dat krijg je in het land van frikandellen, dan word je al gauw een frikandel genoemd.
    Vind ik leuk
    Zultkop +3206
    donderdag 12 juli 2018 om 23:09
    Die pannekoeken waren zo gek nog niet
    Vind ik leuk
    Echt? +209
    donderdag 12 juli 2018 om 23:34
    En de pizza's voor Verhoeven?
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6122
    donderdag 12 juli 2018 om 21:57
    Haha
    Die is wel scherp
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 22:14
    Samen met Michiel kramer en Johnny van de burgerking. En jeroen verhoeven als absolute fijn proever
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 22:19]
    Vind ik leuk
    Tossa +1628
    donderdag 12 juli 2018 om 23:28
    Wow, helemaal zelf bedacht? Chapeau!
    Vind ik leuk
    inimini +2073
    donderdag 12 juli 2018 om 23:40
    Als je van der vaart in dat rijtje schaart kun je je beter met een andere sport bezig gaan houden.
    Vind ik leuk
    Pec Man +722
    donderdag 12 juli 2018 om 22:35
    Jammer dat je hier geen minus 100 als reactie kan geven.
    Vind ik leuk
    Zultkop +3206
    donderdag 12 juli 2018 om 23:10
    Kan wel
    Vind ik leuk
    Zultkop +3206
    donderdag 12 juli 2018 om 23:10
    -100
    Vind ik leuk
    Zultkop +3206
    donderdag 12 juli 2018 om 23:10
    :D
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 23:01
    ja of niet, die Rafa heeft het IQ van een borrelnoot, hij kan niet meer meekomen op deens niveau dus waarom niet gewoon stoppen, hij zet zichzelf voor schut
    Vind ik leuk
    yuuup +8616
    vrijdag 13 juli 2018 om 05:39
    Hilarische reactie. Over IQ beginnen terwijl er zo'n 26 fouten in je reactie staan.
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:43
    Schrijffouten zeggen 0,0 iets over IQ
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 21:49
    als analist is hij net zo belabberd als de voetballer die hij nu is
    Vind ik leuk
    JustH +10772
    donderdag 12 juli 2018 om 22:03
    Blijft toch echt bij je Arsch, rest is bende
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 22:50
    ach de waarheid is soms niet wat je wilt horen
    Vind ik leuk
    JustH +10772
    donderdag 12 juli 2018 om 23:16
    Ik vind je alleen maar respectloos over een groot voetballer.
    En hij kan je nog steeds wat leren!
    Vind ik leuk
    De Belsj +958
    vrijdag 13 juli 2018 om 08:24
    Groot voetballer? 1.76 volgens Wikipedia. Valt wel mee hè?
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 22:34
    Valt wel mee vind ik. Het is ook nooit goed bij mensen zoals jou.... Van der Vaart weet echt wel wat van spelletje en ik vind hem een prima analist.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 22:52
    dat is jouw mening, ik gaf mijn mening. die 2de zin van je slaat als een tang op een varken
    Vind ik leuk
    Pec Man +722
    donderdag 12 juli 2018 om 22:36
    En dat zegt de verrader van het volk.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23732
    donderdag 12 juli 2018 om 22:13
    Zou die club niet meer aan moeten beginnen. Geldverspilling.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 22:18
    De IJsbeer van Esbjerg
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +352
    donderdag 12 juli 2018 om 22:22
    Wanneer komt bij Van der Vaart het inzicht dat stoppen beter voor hem is?
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 22:24
    Het is vrees ik een liefhebber..
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 22:36
    Wat 'verschrikkelijke ikke' al zegt Rafa is gewoon een liefhebber van het spelletje. Blijft doorgaan tot hij er bij neervalt en doet het integenstelling tot Sneijder niet voor het geld.
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +352
    donderdag 12 juli 2018 om 23:07
    Dan kan hij beter bij de amateurs gaan spelen want als liefhebber heeft hij nu al 3 jaar niet gespeeld. Totale onzin dus, zou Trump zeggen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 13 juli 2018 om 12:43]
    Vind ik leuk
    Zultkop +3206
    donderdag 12 juli 2018 om 23:12
    Nou bij Ajax zie ik hem nog wel minuten maken..
    Vind ik leuk
    De Belsj +958
    vrijdag 13 juli 2018 om 08:29
    Ja nogal wiedes, dàt is ook zijn huidige niveau!
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +352
    vrijdag 13 juli 2018 om 12:44
    Ja, bij Lucky Ajax op 1 januari.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +22083
    donderdag 12 juli 2018 om 22:37
    Lekker nog een jaartje ballen in de buurt van vriendin en kind. Voor het geld hoeft hij het niet te doen.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 22:49
    K ben benieuwd of hij dat niveau nog wel aan kan..
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +352
    vrijdag 13 juli 2018 om 12:45
    Durf ik wel een flesje wijn op te zetten dat dat niet lukt.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 23:24
    Succes!! Het is je gegund! Lekker dicht bij je vrouw en kind!
    Vind ik leuk
    Wzpwzdab +150
    vrijdag 13 juli 2018 om 00:00
    Laat die opa nou gewoon stoppen
    Vind ik leuk
    Erik7494 +1028
    vrijdag 13 juli 2018 om 00:12
    Hij ziet er echt uit als een 45 plusser.
    Vind ik leuk
    Het Brein +3321
    vrijdag 13 juli 2018 om 01:06
    Die dikkerd komt daar ook nier mee hoor..
    Vind ik leuk
    TonS +7
    vrijdag 13 juli 2018 om 08:15
    Hij leeft gewoon lekker zijn eigen leven, geld zat, het zij Rafa gegund, ik denk dat hij wel zou lachen om de domme reacties van een aantal achterlijk lompe negatievelingen met nietszeggende leventjes, nee Rafa geniet gewoon van de dingen die hij doet, superrrrr!!!
    Vind ik leuk
    RtdDub +9469
    vrijdag 13 juli 2018 om 08:53
    Die zit al zo lang op 4de klasse knvb niveau, wat fitheid betreft, ik zou hem maar gewoon contributie laten betalen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Van der Vaart met open armen ontvangen: "We hebben alleen niet heel veel geld"