Van der Vaart met open armen ontvangen: We hebben alleen niet heel veel geld

Van der Vaart met open armen ontvangen: "We hebben alleen niet heel veel geld"

Gepubliceerd: donderdag 12 juli 2018 om 21:44do 12-07-2018 om 21:44

Rafael van der Vaart wordt met open armen ontvangen door Esbjerg FB-trainer John Lammers. De deur richting Denemarken staat wagenwijd open voor de 35-jarige routinier, die momenteel meetraint met PEC Zwolle.

Het gerucht gaat al maanden dat Van der Vaart volgend jaar speelt voor Esbjerg. Op dit moment is er echter nog niets concreet. "Ik heb contact met hem en weet dat hij momenteel in Nederland traint, maar volgende week komt hij naar Esbjerg", laat Lammers weten aan Jydske Vestkysten. "Als hij wil kan hij hier trainen, maar we hebben alleen niet heel veel geld."

Van der Vaart vertrekt deze zomer bij FC Midtjylland. Zijn Deense avontuur liep uit op een grote teleurstelling. De middenvelder is deze zomer te zien als analist bij de NOS, waar hij de WK-wedstrijden analyseert. Sinds vorige week traint hij mee bij PEC. Een verbintenis daar behoort niet tot de mogelijkheden.

Plaats een reactie

Cster +149
donderdag 12 juli 2018 om 21:44
Succes.
Vind ik leuk
Feye1908 +8933
donderdag 12 juli 2018 om 21:45
Voor het geld hoeft hij niet meer te voetballen en zijn vriendin handbalt toch bij Esjberg?
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 21:45]
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 22:19
Hij esjberg verdien je nog minder dan in de jupiler league ( keuken kampioen divisie)
Vind ik leuk
Feye1908 +8933
donderdag 12 juli 2018 om 22:47
Ach maar hij kan zijn hobby blijven uitoefenen en is dichtbij zijn vriendin en kind. Er zijn belangrijkere dingen in het leven dan geld.
Vind ik leuk
vrijdag 13 juli 2018 om 07:50
Inderdaad, lekker ballen daar.
Vind ik leuk
schfan1920 +6107
donderdag 12 juli 2018 om 21:45
Als hij echt zo'n liefhebber is kan hij het ook voor nagenoeg niks doen. Geld genoeg inmiddels lijkt mij.
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 22:32
Denk wel dat Van der Vaart wel een liefhebber is net als Huntelaar. Anders was hij allang naar Qatar of China gegaan voor het geld.
Vind ik leuk
Cookee +12164
vrijdag 13 juli 2018 om 13:22
Wesley deelt vrijkaartjes uit maar er komt niemand in de zandbak.
Nee dan heb ik meer respect voor Rafael.
Vind ik leuk
vrijdag 13 juli 2018 om 13:52
Idd je kan zeggen wat je wilt, maar heeft het nooit voor het geld gedaan.
Vind ik leuk
Cookee +12164
vrijdag 13 juli 2018 om 14:03
Precies en ik zou ook nog graag op een pasgemaaid veld staan lekker dollen en mezelf doorontwikkelen, misschien wil het lichaam niet meer zo goed, maar dan moet je maar slimmer zijn, hij geniet er nog van en dat zie ik graag.
Van Persie ziet ook obstakels maar vd Vaart is liefhebber.
Vind ik leuk
Smithsonian +41131
donderdag 12 juli 2018 om 22:13
Zou die club niet meer aan moeten beginnen. Geldverspilling.
Vind ik leuk
WilcoS64 +3202
donderdag 12 juli 2018 om 22:22
Wanneer komt bij Van der Vaart het inzicht dat stoppen beter voor hem is?
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 22:24
Het is vrees ik een liefhebber..
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 22:36
Wat 'verschrikkelijke ikke' al zegt Rafa is gewoon een liefhebber van het spelletje. Blijft doorgaan tot hij er bij neervalt en doet het integenstelling tot Sneijder niet voor het geld.
Vind ik leuk
WilcoS64 +3202
donderdag 12 juli 2018 om 23:07
Dan kan hij beter bij de amateurs gaan spelen want als liefhebber heeft hij nu al 3 jaar niet gespeeld. Totale onzin dus, zou Trump zeggen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 13 juli 2018 om 12:43]
Vind ik leuk
Zultkop +6367
donderdag 12 juli 2018 om 23:12
Nou bij Ajax zie ik hem nog wel minuten maken..
Vind ik leuk
De Belsj +907
vrijdag 13 juli 2018 om 08:29
Ja nogal wiedes, dàt is ook zijn huidige niveau!
Vind ik leuk
WilcoS64 +3202
vrijdag 13 juli 2018 om 12:44
Ja, bij Lucky Ajax op 1 januari.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29011
donderdag 12 juli 2018 om 22:37
Lekker nog een jaartje ballen in de buurt van vriendin en kind. Voor het geld hoeft hij het niet te doen.
Vind ik leuk
TheWatcher +175
donderdag 12 juli 2018 om 22:49
K ben benieuwd of hij dat niveau nog wel aan kan..
Vind ik leuk
WilcoS64 +3202
vrijdag 13 juli 2018 om 12:45
Durf ik wel een flesje wijn op te zetten dat dat niet lukt.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6156
donderdag 12 juli 2018 om 23:24
Succes!! Het is je gegund! Lekker dicht bij je vrouw en kind!
Vind ik leuk
Wzpwzdab +134
vrijdag 13 juli 2018 om 00:00
Laat die opa nou gewoon stoppen
Vind ik leuk
Erik7494 +1403
vrijdag 13 juli 2018 om 00:12
Hij ziet er echt uit als een 45 plusser.
Vind ik leuk
Het Brein +4681
vrijdag 13 juli 2018 om 01:06
Die dikkerd komt daar ook nier mee hoor..
Vind ik leuk
TonS +35
vrijdag 13 juli 2018 om 08:15
Hij leeft gewoon lekker zijn eigen leven, geld zat, het zij Rafa gegund, ik denk dat hij wel zou lachen om de domme reacties van een aantal achterlijk lompe negatievelingen met nietszeggende leventjes, nee Rafa geniet gewoon van de dingen die hij doet, superrrrr!!!
Vind ik leuk
RtdDub +13420
vrijdag 13 juli 2018 om 08:53
Die zit al zo lang op 4de klasse knvb niveau, wat fitheid betreft, ik zou hem maar gewoon contributie laten betalen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws