'Fulham blijft bezig op de transfermarkt en overweegt bod op voormalig PSV'er'

    'Fulham blijft bezig op de transfermarkt en overweegt bod op voormalig PSV'er'

    donderdag 12 juli 2018 om 22:15

    Oleksandr Zinchenko lijkt het onderwerp te zijn van een transferstrijd tussen twee Premier League-promovendi. De oud-PSV'er uit Oekraïne werd onlangs al gelinkt aan Wolverhampton Wanderers, maar heeft zich volgens The Telegraph ook in de kijker gespeeld bij Fulham.

    Volgens de Engelse krant overweegt Fulham om een bod neer te leggen bij Manchester City, de huidige werkgever van Zinchenko. De Londenaren zijn donderdag al uiterst actief geweest op de transfermarkt en maakten de komst van het OGC Nice-duo Jean Michaël Seri en Maxime Le Marchand wereldkundig.

    Wanneer Fulham daadwerkelijk tot actie over wil gaan, zal het vermoedelijk meer dan achttien miljoen euro uit moeten trekken. The Wolves hebben dat bedrag over voor Zinchenko en zijn volgens de Britse pers in onderhandeling met Manchester City. De invloedrijke Portugese zaakwaarnemer Jorge Mendes, die meerdere van zijn spelers naar Wolverhampton heeft begeleid, leidt de gesprekken namens de kampioen van het Championship.

    Plaats een reactie

    MichPSV +8760
    donderdag 12 juli 2018 om 22:18
    wolverhampton lijkt me de beste keuze voor Zinchenko mooiere club vind ik.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 22:19]
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 22:21
    Daar maakt hij ook echt kans om een heel seizoen in de basis te staan. Die jongen gaat er wel komen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89682
    donderdag 12 juli 2018 om 22:19
    Die zijn lekker bezig op de transfermarkt.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 22:23
    Beiden wel mooie clubs voor hem waar hij ook wel past qua speelstijl. Denk uiteindelijk dat hij naar Wolves gaat.
    Vind ik leuk
    TheRedMen +3196
    donderdag 12 juli 2018 om 22:23
    De degradatie strijdt in Engeland gaat wel heel erg spannend worden dit seizoen. En ook van een erg hoog niveau, als je kijkt naar wat die clubs allemaal binnenhalen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 22:28]
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 22:28
    Ja idd gaat interessant worden. Ik denk dat Cardiff, Huddersfield en Brighton het minste team hebben en er aan moeten geloven en gaan degraderen. Maar kan zomaar anders zijn.
    Vind ik leuk
    TheRedMen +3196
    donderdag 12 juli 2018 om 22:36
    Dat denk ik op dit moment ook. Maar die clubs zullen ook nog wel wat gaan doen in de transferwindow. Ze moeten eigenlijk ook wel, anders ben je zo goed al zeker gedegradeerd.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 23:26
    Idd. De Premier League is nu wel echt de sterkste competitie die er is. En wat je ook zegt over Burnley die zouden zomaar kunnen degraderen als nr 20 en denk tegelijkertijd de EL winnen. ;). Dat zou ik wel een stunt vinden.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 22:40
    Het is inderdaad lastig en zeker omdat er als het goed is de komende weken nog een hoop gaat gebeuren. Ieder jaar worden er in augustus weer allerlei journalisten en pundits gevraagd naar voorspellingen en vorig jaar viel op dat o.a. Burnley vrij regelmatig werd genoemd als de club die zou degraderen, uiteindelijk leverde Sean Dyche een waar huzarenstukje en haalde ze zelfs de tweede voorronde van de Europa League, waarin ze het trouwens opnemen tegen Aberdeen over 2 weken. ;)
    Vind ik leuk
    TheRedMen +3196
    donderdag 12 juli 2018 om 22:44
    Ik had Burnley ook op degraderen staan ;p
    Maar dit seizoen kan het voor hun zomaar anders zijn. In Engeland kan je het ene seizoen mooi in de top 10 eindigen. En het seizoen erop degradeer je. Ik hoop echt dat Burnley de EL in gaat. Nog de enige echte typisch Engelse voetbalclub in de PL.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 22:58]
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 22:48
    Is zeker waar en daarvoor hoef je helemaal niet ver terug te gaan.. West Brom eindigde in 2017 inderdaad in het linkerrijtje (plaats 10) en is afgelopen seizoen gedegradeerd (plaats 20).
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 22:55]
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 23:27
    Idd, maar ik heb bijv en denk vele met mij het idee dat Cardiff zal degraderen met hun selectie, maar die kunnen ook nog verassen... Kan alle kanten op ligt allemaal dicht bij elkaar.
    Vind ik leuk
    NvC +4407
    donderdag 12 juli 2018 om 23:41
    Eindelijk weer Fulham en Craven Cottage op het hoogste niveau!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31898
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:29
    200.miljoen aan tv geld... zat uit te geven dus.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws