Feyenoord-drietal laat sensuele synchrone dansmoves zien in de bossen

    Feyenoord-drietal laat sensuele synchrone dansmoves zien in de bossen

    zaterdag 14 juli 2018 om 19:02

    De sfeer zit er goed in op het Feyenoord-trainingskamp in Zwitserland. Jerry St. Juste, Lutsharel Geertruida en Cheick Touré laten in de bossen hun dansmoves zien. Als de drie op het veld ook zo goed ingespeeld zijn, gaat Feyenoord een gouden seizoen tegemoet...

    Plaats een reactie

    zaterdag 14 juli 2018 om 19:04
    Tot er weer een pass op maat over 20 meter moet worden gegeven, dan is het weer huilen met de pet op.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24741
    zaterdag 14 juli 2018 om 19:07
    Je kan niet overal goed in zijn
    Vind ik leuk
    Koeroe +11148
    zaterdag 14 juli 2018 om 19:11
    Hahaha
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84735
    zaterdag 14 juli 2018 om 19:05
    Hahaha, die hebben lol. Daar draait het deels om in het leven.
    Vind ik leuk
    Stranger +4381
    zaterdag 14 juli 2018 om 21:53
    Eigenlijk draait het alleen daarom!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84735
    zondag 15 juli 2018 om 04:21
    Daar moet je gezond voor zijn en vrijheid voor hebben. Die twee zijn essentieel om lol te kunnen maken.

    Ik zou geen lol hebben om elke dag bijvoorbeeld in de file te staan naar het werk.
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 juli 2018 om 04:22]
    Vind ik leuk
    cj_fey +4129
    zondag 15 juli 2018 om 11:54
    MN ik ken mensen die ziek zijn, en juist het lol hebben sleept ze er door heen, volgens eigen zeggen.... ;)
    File leed ken ik zelf wel, maar met een goed muziekje kun je je gedachten ook wel verzetten :P
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84735
    zondag 15 juli 2018 om 12:15
    Dat geloof ik best ook, en gelukkig maar.

    Tegen fileleed is voor mij een muziekje niet genoeg. Maar gelukkig heb ik er geen last van. ;-)
    Vind ik leuk
    cj_fey +4129
    zondag 15 juli 2018 om 12:18
    In het begin ergerde ik me ook dood in een file..... maar daar heb je alleen jezelf mee, dus maak je het best vaan de nood een deugd... ;)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84735
    zondag 15 juli 2018 om 12:22
    Ik heb lang genoeg in de file gestaan vroeger. Ik vind het zonde voor m'n tijd. Die tijd kan ik beter benutten ;)
    Vind ik leuk
    cj_fey +4129
    zondag 15 juli 2018 om 14:27
    Het is ook zonde van de tijd, maar je dr aan ergeren helpt gewoon niet ehhh...
    Vind ik leuk
    Pijpsmurf +173
    zaterdag 14 juli 2018 om 19:05
    Circus Rotterdam is geopend
    Vind ik leuk
    stratumseind +147123
    zaterdag 14 juli 2018 om 19:05
    hier zou ik veel van kunnen zeggen maar ik doe het niet......
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 19:08
    En daarmee zeg je genoeg ;)
    Vind ik leuk
    Tfoe +1067
    zaterdag 14 juli 2018 om 19:17
    Ben wel nieuwsgierig....
    Vind ik leuk
    stratumseind +147123
    zaterdag 14 juli 2018 om 19:18
    weet ik maar ik ga het niet doen......
    Vind ik leuk
    Tfoe +1067
    zaterdag 14 juli 2018 om 19:20
    Awel toch?wahahahaha.. Denk dat het hilarisch zal zijn....
    Vind ik leuk
    cj_fey +4129
    zondag 15 juli 2018 om 11:55
    Ik snap het, je wilt me niet kwetsen......
    Vind ik leuk
    stratumseind +147123
    zondag 15 juli 2018 om 15:34
    juist
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 19:18
    Gewoon zeggen man. Doe ik het ook: "Dansen is voor meisjes!!!"
    Vind ik leuk
    cj_fey +4129
    zondag 15 juli 2018 om 11:57
    Gelukkig denken veel mannen zo.... blijft het gezellig op de dansvloer :P
    Vind ik leuk
    zondag 15 juli 2018 om 13:36
    Aan de bar is het gezelliger kan ik je vertellen ;)
    Vind ik leuk
    cj_fey +4129
    zondag 15 juli 2018 om 14:28
    Gelukkig verschillen de smaken, bovendien gecombineerd is het helemaal top ;P
    Vind ik leuk
    PSVFU +4247
    zaterdag 14 juli 2018 om 19:51
    Iets met boten in de grachten van amsterdam????
    Vind ik leuk
    Tfoe +1067
    zaterdag 14 juli 2018 om 20:30
    dat idee ja
    Vind ik leuk
    Deck010 +3482
    zondag 15 juli 2018 om 01:10
    Groot gelijk hoor meiden 😳
    Jullie zien natuurlijk liever de dansmoves van Luuk de Jong 😂
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 19:08
    https://www.youtube.com/watch?v=S5wG71gxrvE&t=101s
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1040
    zaterdag 14 juli 2018 om 19:08
    Denken deze gastjes dat ze midden in een opname van een Jay-Z clip zitten ofzo.

    Ga lekker ballen en laat die onzin achterwege
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 19:16
    Ach azijnzeikerd. Laat deze jongens ook is plezier hebben na het trainen(iets wat zeer belangrijk is met het voetbal) Plezier...

    Bij iedere club gebeurd dit. En elke club die beweerd dat het er 'altijd' serieus aan toe gaat lult uit zijn nek.
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1040
    zaterdag 14 juli 2018 om 19:23
    Dus bij iedere club stellen ze zich zo aan?
    Ipv van achterlijk te doen.
    Doen ze lekker aan teambuilding potje kaarten ofzo.

    En als ze dan muziek moeten luisteren moeten ze eens goeie smaak ontwikkelen.

    En hun klassiekers kennen ipv hedendaagse Bullshit die nergens overgaat
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 20:36
    Dit is toch ook teambuilding? Beetje moderner worden.

    Dat die Muziek kut is ben ik met je eens.
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 21:20
    Hoe stellen ze zich aan? Ze hebben gewoon wat lol. Zoals mensen dat hebben. Er word tegenwoordig al te veel gezeikt op voetballers. Dan mogen ze dat niet meer, dan is het niet meer prof waardig, dan is het zus dan is het zo.

    De andere vermaken zich met muziek, de andere doen het inderdaad met kaarten, en de andere doen het weer met spelletjes. Ik zie niet in wat hier mis mee is en wat hieraan achterlijk is.

    En tja we hebben allemaal een andere voorkeur voor muziek. Dit is nou 1 maal wat de jeugd van tegenwoordig luistert
    Vind ik leuk
    zondag 15 juli 2018 om 10:00
    St. Juste heeft op zich wel feeling voor muziek. Is een behoorlijk pianist en zanger heb ik gezien/gehoord. Maar ook niet helemaal mijn ding haha.
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 19:08
    Dit is toch geen muziek meer, nee doe mij dan maar b.v. Procol harum met A Whiter Shade Of Pale.
    Vind ik leuk
    zondag 15 juli 2018 om 10:03
    Doe mij hendrix, clapton, buddy guy, led zeppelin of albert king maar! Ik kan hier wel een lijst van 100 neer zetten maar dat is zoveel werk.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11308
    zaterdag 14 juli 2018 om 19:10
    De vaste patronen zijn er al aardig ingeslepen bij Feyenoord
    Vind ik leuk
    Tfoe +1067
    zaterdag 14 juli 2018 om 19:19
    Puf daddy en de Rekels...
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 19:18
    en wij dachten allemaal dat we met Depay het ergste gehad hadden,
    maar ze kunnen best leuk dansen :-)
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 14 juli 2018 om 19:19]
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 19:20
    Wat is dit voor onzin,geef je op voor, so can think your can dance
    Vind ik leuk
    3puntertje +1377
    zaterdag 14 juli 2018 om 19:23
    Tja, wat moet je hier nou van zeggen...
    Fijn dat ze zo vrouwelijk kunnen dansen, hadden beter de haka kunnen oefenen
    Vind ik leuk
    Sjaakster +330
    zaterdag 14 juli 2018 om 19:26
    Klopt het lijflied van Feyenoord toch.
    Vind ik leuk
    munkikiii +1429
    zaterdag 14 juli 2018 om 19:26
    Homo's lopen hand in hand, lekker samen in het bos
    Vind ik leuk
    Romo +486
    zaterdag 14 juli 2018 om 19:28
    Prima hoor boys ... een goeie sfeer is belangrijk en de 1 vind dansen leuk de andere zit met zn suffe smoel te gamen
    So what s the problem
    Vind ik leuk
    Tfoe +1067
    zaterdag 14 juli 2018 om 20:32
    juist!
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6229
    zaterdag 14 juli 2018 om 19:29
    Zuivere moves, goede choreografie 7/10. Feyenoord een twee plek dit seizoen.
    Vind ik leuk
    Sytz +2969
    zaterdag 14 juli 2018 om 19:56
    Jaaaa, dan gaan we weer huldigen volgend jaar!
    Vind ik leuk
    Tfoe +1067
    zaterdag 14 juli 2018 om 20:32
    wahahsha
    Vind ik leuk
    hassel +602
    zaterdag 14 juli 2018 om 19:38
    Typisch voor die zwartjes, ga maar eerst eens goed foeballuh in de competitie.
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 19:43
    Valt op dat een heel groot deel van de Feyenoord selectie kan dansen... Alsof ze het erom doen bij Feyenoord! “We bieden je een contract van 4 seizoenen maar de grootste vraag Jerry, kan je dansen?” Ze haalde ook al Ayoub binnen die afgelopen seizoen triomfantelijk de dancemoves van het spel Fortnite liet zien. En vergeet Vilhena niet de man heeft volgens mij een eigen dansschool als extra inkomen!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 14 juli 2018 om 19:45]
    Vind ik leuk
    Rene80 +1871
    zaterdag 14 juli 2018 om 19:47
    Wow lijkt dumpert wel qua reacties, ook vaak van die azijn zeikerds. Dit is toch grappig. Een goede sfeer binnen een ploeg is in mijn optiek al 25% van de winst. Verder ben ik het eens met midden Noord dat het in het leven ook om lol gaat. Daarom ben ik altijd trots op Ado. De sfeer is altijd goed en de team spirit ook. Juist hierom komt Ado regelmatig hoger dan men van de ploeg verwacht.
    Vind ik leuk
    Dani82 +837
    zaterdag 14 juli 2018 om 19:48
    Ziet er goed uit die voor bereiding op st. Juste dance
    Vind ik leuk
    orion73 +1274
    zaterdag 14 juli 2018 om 19:51
    Op het veld hebben ze minder souplesse.
    Vind ik leuk
    FCshotover +128
    zaterdag 14 juli 2018 om 19:53
    Ojee dit filmpje..kan toch niet 3 donkergekleurde medemensen..die dansen in een donker bos..iemand silvana simons al gealarmeerd? Dit word groter als de zwarte pieten rel..😁
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 20:16
    Nu nog op je veld !!
    Vind ik leuk
    Brunt +193
    zaterdag 14 juli 2018 om 20:29
    Wat een trieste filmpjes zijn dit toch altijd. Wees een vent en ga voetballen met het mes tussen de tanden in plaats van te dartelen a la K3 door de bossen.
    Vind ik leuk
    Tfoe +1067
    zaterdag 14 juli 2018 om 20:33
    Wahahahahahahahahaha





    k3 mmpffffmmmmw w w w wwahahahahahhahahahahhaa
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 14 juli 2018 om 20:34]
    Vind ik leuk
    Tfoe +1067
    zaterdag 14 juli 2018 om 20:35
    Wahahahahahahahahaha
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 20:38
    Wat een gayllords
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26684
    zaterdag 14 juli 2018 om 20:39
    Als de drie op het veld ook zo goed ingespeeld zijn, gaat Feyenoord een gouden seizoen tegemoet...


    Leuk vp.... leuk....
    Vind ik leuk
    Robdev +81
    zaterdag 14 juli 2018 om 21:42
    haha kijk lol en plezier onder de spelers...en dan weer van die azijnzeikers allemaal weer..het is echt nooit goed...sorry dat ze plezier maken...ga zo door en zorg voor de teamspirit jongens dat is meer waard dan dure spelers:-)
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 23:20
    Deze dans is viral over het hele internet. Van alles en iedereen doet zijn eigen versie ervan, vandaar deze jongens dus ook.
    Vind ik leuk
    FCshotover +128
    zaterdag 14 juli 2018 om 23:37
    Boeiend...
    Vind ik leuk
    zondag 15 juli 2018 om 12:40
    Het is niet bedoeld om "boeiend" te zijn. Dit soort videos zijn gewoon te verklaren en normaal in 2018. Jonge gasten doen nu eenmaal aan dit soort dingen mee.
    Vind ik leuk
    FCshotover +128
    zondag 15 juli 2018 om 14:55
    Boeiend..
    Vind ik leuk
    13 +10534
    zondag 15 juli 2018 om 00:42
    Mij bezorgde dit gewoon een glimlach, ik vind dat ze het leuk doen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Feyenoord-drietal laat sensuele synchrone dansmoves zien in de bossen