Speurend Roda JC loopt blauwtje bij spits: Op het laatste moment

Speurend Roda JC loopt blauwtje bij spits: "Op het laatste moment"

Gepubliceerd: zondag 15 juli 2018 om 14:23zo 15-07-2018 om 14:23

Het gedegradeerde Roda JC dácht onlangs de gewenste spits eindelijk binnen te hebben. Op het allerlaatste moment liepen de Limburgers echter een blauwtje. Directeur Harm van Veldhoven vertelt dat aan 1Limburg. 

De huidige selectie van Roda is erg smal en dus is de club druk bezig met versterkingen. "De twee plekken voorin zijn onze topprioriteit. Vorige week hadden we 'onze' spits bijna in huis, maar hij tekende op het laatste moment bij een buitenlandse club", aldus Van Veldhoven

Geduld is nu belangrijk, weet hij. "Spelers zijn in het begin van detransferwindow duurder dan nu. Daarnaast trekken clubs nu spelers aan, waardoor anderen daar buiten de boot vallen en vrijkomen. Daar moeten wij op inspelen, ook op spelers die in eerste instantie in de Eredivisie wilden spelen."

Lees ook: Van Veldhoven: 'Als dat al na twee wedstrijden en halve training het geval is..'

Plaats een reactie

Rodajc +18562
zondag 15 juli 2018 om 14:26
Verdomme Platje. Wel leuk dat we nog in het nieuws komen op VP, hebben we toch nog iets.
Vind ik leuk
zondag 15 juli 2018 om 14:27
Zo smal als de selectie van Twente zal het wel niet zijn bij Roda.
Vind ik leuk
zondag 15 juli 2018 om 14:52
Welke selectie van twente?
Vind ik leuk
zondag 15 juli 2018 om 14:54
Zoiets ja lol!
Vind ik leuk
Rodajc +18562
zondag 15 juli 2018 om 15:06
Ontloopt elkaar niet veel hoor.
Vind ik leuk
ihvmmdk +7194
zondag 15 juli 2018 om 14:38
Je moet spelers gewoon tegen hun wil vasthouden.
Vind ik leuk
zondag 15 juli 2018 om 14:50
Dat moet mijn vrouw ook met mij
Vind ik leuk
ihvmmdk +7194
zondag 15 juli 2018 om 15:11
Je kunt je eigen dood faken en naar Frankrijk verhuizen.
Vind ik leuk
zondag 15 juli 2018 om 15:14
Mijn Frans is niet zo goed
Vind ik leuk
El Cazador +8885
zondag 15 juli 2018 om 14:39
Roda heeft de laatste jaren wel meer blauwtjes gelopen, is kennelijk iets Russisch
Vind ik leuk
PWRJC +189
maandag 16 juli 2018 om 11:39
In je eigen hoofd was dit ongetwijfeld een slimme opmerking!
Vind ik leuk
Rodapaus +6126
zondag 15 juli 2018 om 14:50
Nou dat word weer wachten dan....
Vind ik leuk
BerendFC +82
zondag 15 juli 2018 om 21:53
Waarom wordt de naam van de spits niet genoemd?
Vind ik leuk
KARKANEL +151
dinsdag 24 juli 2018 om 18:45
Waarom Van Veldhoven. de naam van de spits niet durft te noemen is om de aanhang stil te houden. Waarom hebben ze in godsnaam Blatter laten gaan. Maakte denodige goals bij de amateurs maar heeft bij Roda nooit een echte kans gekregen. Is Molenaar we capabel voor zijn taak? In de eredivisie i.i.g. NIET.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws