In komende vijf weken duidelijkheid over Duplan: 'Nog niet over gesproken'

    In komende vijf weken duidelijkheid over Duplan: 'Nog niet over gesproken'

    zondag 15 juli 2018 om 15:03

    Edouard Duplan won zaterdag met Sparta Rotterdam een oefenwedstrijd tegen NAC Breda (3-1). Of de Fransman komend seizoen ook in Rotterdam voetbalt, blijft echter de vraag.

    "Het was in eerste instantie de bedoeling dat ik alleen zou meetrainen om fit te worden. Maar je weet natuurlijk ook dat het zomaar zou kunnen dat we kiezen om samen iets te doen. Maar dat is nog onduidelijk", aldus de linksbuiten tegenover RTV Rijnmond.

    Volgens technisch manager Henk van Stee wordt er de komende vijf weken een besluit genomen over Duplan. "Toen Édouard kwam meetrainen was er nog geen intentie van beide kanten om een contract te tekenen. Maar hij kan goed voetballen, dat staat buiten kijf. Maar het is de vraag hoe fit hij is én kan worden. We zullen moeten kijken of we op zijn positie spelers nodig hebben. Het wordt de komende tijd duidelijk. Er is in ieder geval nog niet over gesproken."

    Poll

    Zou Duplan een versterking zijn voor Sparta?

    (902 stemmen)

    Plaats een reactie

    zondag 15 juli 2018 om 15:07
    Die zijn goed bezig in Rotterdam, Sparta is titelkandidaat
    Vind ik leuk
    Kwikwek +2683
    zondag 15 juli 2018 om 15:08
    Spelers als Douplan en Falkenburg respecteer ik wel, zijn beide harde werkers en doorzetters. Spelen (bijna) altijd degradatie voetbal en lijken er nog plezier in te hebben ook.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +23836
    zondag 15 juli 2018 om 15:08
    Uitstekende zet als Sparta hem nog een jaartje erbij neemt. Als Sparta weer wil promoveren heb je spelers als Duplan nodig!
    Vind ik leuk
    PRICE +25389
    zondag 15 juli 2018 om 15:10
    Fraser is toch bezig een leuke ploeg van Sparta te maken.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +23836
    zondag 15 juli 2018 om 15:21
    Doet ie goed! Sparta hoort ook in de ED.. Maae spelen in de KKD wel meer ploegen die in de ED thuishoren ;-)
    Vind ik leuk
    Kopstootje +6353
    zondag 15 juli 2018 om 15:08
    Overmars is druk in de weer om hem te halen.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5000
    zondag 15 juli 2018 om 15:08
    Met zijn assists kan Duplan van waarde zijn voor Sparta. Ik hoop dat ze iets voor elkaar kunnen betekenen.
    Vind ik leuk
    Skkky50 +2934
    zondag 15 juli 2018 om 15:16
    Heeft ook een lekkere trap, die Duplan. Zou een goeie speler zijn voor ze.
    Vind ik leuk
    PeterAdo +118
    zondag 15 juli 2018 om 15:24
    Had van mij ook nog een jaartje bij ADO mogen blijven
    Vind ik leuk
    Teo Smith +26658
    zondag 15 juli 2018 om 15:31
    Prima voor sparta.
    Vind ik leuk
    Rene80 +1876
    zondag 15 juli 2018 om 15:41
    Ik heb het altijd jammer gevonden dat hij zo weinig speelminuten kreeg. Ik zag zoveel potentie en strijd. Ik zou h et wel weten als ik sparta was. Is gegarandeerd een versterking
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84737
    zondag 15 juli 2018 om 15:54
    Sparta, wees slim en geef hem een contract. Hij is 100% nog van waarde in die keuken competitie.
    Vind ik leuk
    El Cazador +5353
    zondag 15 juli 2018 om 17:06
    Definitief binnen halen die gast, scorend vermogen en een real winnaars mentaliteit
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    In komende vijf weken duidelijkheid over Duplan: 'Nog niet over gesproken'