In komende vijf weken duidelijkheid over Duplan: 'Nog niet over gesproken'

In komende vijf weken duidelijkheid over Duplan: 'Nog niet over gesproken'

Gepubliceerd: zondag 15 juli 2018 om 15:03zo 15-07-2018 om 15:03

Edouard Duplan won zaterdag met Sparta Rotterdam een oefenwedstrijd tegen NAC Breda (3-1). Of de Fransman komend seizoen ook in Rotterdam voetbalt, blijft echter de vraag.

"Het was in eerste instantie de bedoeling dat ik alleen zou meetrainen om fit te worden. Maar je weet natuurlijk ook dat het zomaar zou kunnen dat we kiezen om samen iets te doen. Maar dat is nog onduidelijk", aldus de linksbuiten tegenover RTV Rijnmond.

Volgens technisch manager Henk van Stee wordt er de komende vijf weken een besluit genomen over Duplan. "Toen Édouard kwam meetrainen was er nog geen intentie van beide kanten om een contract te tekenen. Maar hij kan goed voetballen, dat staat buiten kijf. Maar het is de vraag hoe fit hij is én kan worden. We zullen moeten kijken of we op zijn positie spelers nodig hebben. Het wordt de komende tijd duidelijk. Er is in ieder geval nog niet over gesproken."

Poll

Zou Duplan een versterking zijn voor Sparta?

(902 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 15 juli 2018 om 15:07
Die zijn goed bezig in Rotterdam, Sparta is titelkandidaat
Vind ik leuk
Kwikwek +2823
zondag 15 juli 2018 om 15:08
Spelers als Douplan en Falkenburg respecteer ik wel, zijn beide harde werkers en doorzetters. Spelen (bijna) altijd degradatie voetbal en lijken er nog plezier in te hebben ook.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29726
zondag 15 juli 2018 om 15:08
Uitstekende zet als Sparta hem nog een jaartje erbij neemt. Als Sparta weer wil promoveren heb je spelers als Duplan nodig!
Vind ik leuk
Kopstootje +9505
zondag 15 juli 2018 om 15:08
Overmars is druk in de weer om hem te halen.
Vind ik leuk
tikkietoe +6126
zondag 15 juli 2018 om 15:08
Met zijn assists kan Duplan van waarde zijn voor Sparta. Ik hoop dat ze iets voor elkaar kunnen betekenen.
Vind ik leuk
PeterAdo +352
zondag 15 juli 2018 om 15:24
Had van mij ook nog een jaartje bij ADO mogen blijven
Vind ik leuk
Smithsonian +43365
zondag 15 juli 2018 om 15:31
Prima voor sparta.
Vind ik leuk
Rene80 +2422
zondag 15 juli 2018 om 15:41
Ik heb het altijd jammer gevonden dat hij zo weinig speelminuten kreeg. Ik zag zoveel potentie en strijd. Ik zou h et wel weten als ik sparta was. Is gegarandeerd een versterking
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
zondag 15 juli 2018 om 15:54
Sparta, wees slim en geef hem een contract. Hij is 100% nog van waarde in die keuken competitie.
Vind ik leuk
El Cazador +8938
zondag 15 juli 2018 om 17:06
Definitief binnen halen die gast, scorend vermogen en een real winnaars mentaliteit
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws