Ondertussen in België: Meunier deelt filmpje van huldiging

    Ondertussen in België: Meunier deelt filmpje van huldiging

    zondag 15 juli 2018 om 16:04

    Frankrijk en Kroatië trappen straks in Moskou af voor de WK-finale, maar eerder vandaag werden de Belgen op de Grote Markt in Brussel gehuldigd. Thomas Meunier maakte een flmpje van de mensenmassa die in Brussel samenkwam om de derde plek te vieren.

    Plaats een reactie

    zondag 15 juli 2018 om 16:06
    Nou ook nog even een rondvaart door de grachten :-)
    Vind ik leuk
    stratumseind +146920
    zondag 15 juli 2018 om 16:07
    mooi voor de belgen , het is ze gegund
    Vind ik leuk
    zondag 15 juli 2018 om 16:08
    Komt me bekend voor een huldiging voor plaats 2 of 3. Deden ze dat in Rotterdam ook niet?
    Vind ik leuk
    Gewoonik +13
    zondag 15 juli 2018 om 16:30
    https://nos.nl/artikel/171666-grootse-huldiging-voor-oranje.html
    Vind ik leuk
    zondag 15 juli 2018 om 16:32
    Heb je daar een account voor aangemaakt?
    Vind ik leuk
    Gewoonik +13
    zondag 15 juli 2018 om 16:42
    Sorry, wist niet dat dat verboden was.
    Vind ik leuk
    Jeroen Water +2354
    zondag 15 juli 2018 om 16:46
    Is het niet u bent van harte welkom.
    ( Vind het wel een leuke binnenkomer D.A.F)
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 juli 2018 om 16:48]
    Vind ik leuk
    Vamos7 +1968
    zondag 15 juli 2018 om 16:34
    Ja dat sloeg ook nergens op mij heerste de teleurstelling van de verloren finale dat spoel je niet weg door die huldiging enige wat telde was die wereldbeker en zo iets van een huldiging doe je pas als je de wereldbeker hebt gepakt anders niet.
    Vind ik leuk
    Dezeun +3334
    zondag 15 juli 2018 om 16:30
    Ook 5 uur lang live op tv?
    Vind ik leuk
    zondag 15 juli 2018 om 16:33
    TV rijnmond :p misschien wel langer ook. Zelfs de coolsingel was op een werkdag onbereikbaar
    Vind ik leuk
    Vamos7 +1968
    zondag 15 juli 2018 om 16:32
    Net zo tenenkrommend.
    Vind ik leuk
    zondag 15 juli 2018 om 16:33
    Dat doen ze in eindhoven en Amsterdam niet haha
    Vind ik leuk
    zondag 15 juli 2018 om 16:35
    Hoeveel Ajacieden lopen er hier niet dagelijks te pronken met de verloren EL-finale (dus ook een 2e plek) van vorig jaar? Er zijn er zelfs bij die glashard beweren dat een verloren EL-finale zwaarder belangrijker is dan het behalen van een kampioenschap.
    Vind ik leuk
    zondag 15 juli 2018 om 16:38
    Dat kun je ook niet vergelijken he, in de Europa league, was dat gewoon een stunt van heb ik jou daar. België was gewoon een keiharde favoriet, die brazilie naar huis hebben gestuurt. Feyenoord is gewoon altijd een ploeg om rekening mee te houden.
    Vind ik leuk
    zondag 15 juli 2018 om 16:41
    Daar heb je wel een punt. België had met deze ploeg minimaal de finale moeten halen, het is een meer dan prima ploeg. Frankrijk en Brazilië waren misschien de favoriet maar daar doen de Rode Duivels niet voor onder.
    Vind ik leuk
    zondag 15 juli 2018 om 16:43
    Dat komt niet heel vaak voor dat je het met me eens ben. Laten we dit moment koesteren haha.
    Hazard heeft gewoon echt het verschil gemaakt, jammer genoeg was het net niet genoeg.
    Vind ik leuk
    PRICE +25449
    zondag 15 juli 2018 om 16:24
    Wel warm met dit weer in die menigte pffffff.
    Moet niet aan denken.
    Vind ik leuk
    stratumseind +146920
    zondag 15 juli 2018 om 16:32
    hou op ,mij kregen ze er nog niet misschien naar toe
    Vind ik leuk
    zondag 15 juli 2018 om 16:07
    Beetje zielig dit ,goude generatie en dan brons winnen en dan ook nog een huldiging.
    Vind ik leuk
    zondag 15 juli 2018 om 16:09
    Daar ben ik het nou eens volledig mee eens kerel
    Vind ik leuk
    zondag 15 juli 2018 om 16:12
    He he eindelijk dank je maat
    Vind ik leuk
    zondag 15 juli 2018 om 16:17
    Haha jawel toch, het is ook niet altijd negatief zoals sommige hier wel beweren
    Vind ik leuk
    zondag 15 juli 2018 om 16:37
    Nee daar heb je gelijk in ha ha
    Vind ik leuk
    Luiehond +1871
    zondag 15 juli 2018 om 16:17
    Zullen nooit winnaars worden!
    Vind ik leuk
    zondag 15 juli 2018 om 16:38
    Nee blijven Belgen
    Vind ik leuk
    Vamos7 +1968
    zondag 15 juli 2018 om 16:26
    Ja slaat nergens op je hebt de Wk niet gewonnen dan ga je toch geen huldiging doen ik vond het al triest dat Nederland huldiging deed na die verloren finale dat sloeg ook nergens op.
    Vind ik leuk
    zondag 15 juli 2018 om 16:36
    Nou dat bedoel ik, dadelijk gaan we nog huldigen als we degraderen
    Vind ik leuk
    zondag 15 juli 2018 om 16:09
    Iedereen blij met de gratis 55inch tv's
    Vind ik leuk
    zondag 15 juli 2018 om 16:11
    Engels, Frans... en waar is het Nederlands? Zo “united” is het dus niet..
    Vind ik leuk
    Vamos7 +1968
    zondag 15 juli 2018 om 16:25
    Huldiging om de derde plek lachwekkend zelfde lachwekkende de huldiging van de tweede plaats van ons niemand wilde dat maar dat werd erheen geramd.
    Vind ik leuk
    Foebele +51156
    zondag 15 juli 2018 om 16:34
    Troostprijzen moet je niet vieren, die rondvaart na onze tweedeplaats in 2010 ging ook helemaal nergens over. Er is niets anders dan winnen of verliezen, als je geen Wereld Kampioen bent geworden heb je dus gewoon verloren.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +1968
    zondag 15 juli 2018 om 16:36
    Helemaal mee eens, maar het is niet een een troostprijs die ze hebben gewonnen nog erger derde plek gaan vieren, hahaha..
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1011
    zondag 15 juli 2018 om 16:41
    Bij de belgen kan ik er nog enigsinds begrip voor opbrengen aangezien het hun beste prestatie op een WK is.

    Desondanks om zoveel uit de kast te halen voor een 3de plek.
    Je vraagt je af wat ze allemaal organiseren mochten ze ooit het WK winnen
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Ondertussen in België: Meunier deelt filmpje van huldiging