'Blind niet mee naar Verenigde Staten: terugkeer bij Ajax dichtbij'

    'Blind niet mee naar Verenigde Staten: terugkeer bij Ajax dichtbij'

    zondag 15 juli 2018 om 21:16

    Daley Blind reist niet met Manchester United af naar de Verenigde Staten. Volgens Manchester Evening News bereidt de Nederlander zich voor op zijn terugkeer naar Ajax.

    Jose Mourinho neemt volgens het medium wel een andere Nederlander mee, namelijk de 18-jarige Tahith Chong. Voor Blind is geen plek in de selectie: hij lijkt op zeer korte termijn terug te keren bij Ajax. The Red Devils reizen af naar Californië, waar drie wedstrijden gespeeld worden. Later speelt United ook nog tegen Liverpool in Michigan en tegen Real Madrid in Miami.

    Vrijdagavond meldde De Telegraaf al dat Blind de duurste Ajax-speler ooit gaat worden en in Amsterdam een contract voor vier jaar gaat tekenen. Met de transfer zou een bedrag van zestien miljoen euro gemoeid zijn. Dat bedrag zou door bonussen kunnen oplopen tot maximaal 21 miljoen euro, waardoor hij de duurste speler in de geschiedenis van de club zou worden.

    Plaats een reactie

    Jarinr10 +11082
    zondag 15 juli 2018 om 21:19
    Goede berichten voor Ajax.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31453
    zondag 15 juli 2018 om 21:27
    En alleen maar over 😎
    Vind ik leuk
    Mari +8463
    zondag 15 juli 2018 om 22:29
    Je hebt het niet goed gelezen; de kans dat Blind naar Ajax gaat is heel groot
    Vind ik leuk
    Niels92 +24197
    zondag 15 juli 2018 om 21:20
    Mooi zo, pittige transfersom, maar welkom terug Daley Blind :)
    Vind ik leuk
    Ruud40 +12712
    zondag 15 juli 2018 om 21:37
    Blijf me daar over verbazen.
    OK, heb geen hoge pet van Blind op.
    Had dat ook niet van Viergever.

    Maar moet wel zeggen dat nu de vervanger van Viergever 21 miljoen euro gaat kosten en 4 tot 8 keer meer gaat verdienen Viergever plotseling toch wel met afstand de beste speler bij Ajax moet zijn geweest in de afgelopen 4 jaar.

    Gezien hoe Ajax het probleem van zijn vertrek op moet lossen, incl salaris gaat het in 4 jaar tijd zo'n 35 miljoen kosten, is wat mij betreft PSV deze transferzomer nu al de transferwinnaar.


    Ja Blind is wel iets beter dan Viergever maar het verschil is over een seizoen misschien 1 tot 3 punten extra. Door gewoon het contract van Viergever te verlengen had Ajax al snel 30 miljoen in 4 jaar kunnen verdienen.

    Dus nee, veel snap ik niet van deze move van Ajax.
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 juli 2018 om 21:37]
    Vind ik leuk
    Pimman +3802
    zondag 15 juli 2018 om 23:04
    Tja Ruud, Ajax kwam wel eens die 1-3 punten tekort om kampioen te worden.
    Vind ik leuk
    Iggy +3679
    zondag 15 juli 2018 om 23:50
    Jij snapt wel meer niet. Wat een lulkoek!
    Vind ik leuk
    Gerro +6472
    maandag 16 juli 2018 om 00:12
    Dat ze viergever zo makkelijk hebben laten gaan heeft mij ook verbaasd maar Blind is echt wel een goede aankoop. Was in zijn laatste seizoen Ajax wekelijks 1 van de betere en met 4 jaar United in de benen en in de kracht van zijn leven nog beter geworden denk ik. Dus gewoon een goede keuze kaar mijn idee
    Vind ik leuk
    JCJWZ +13772
    maandag 16 juli 2018 om 02:58
    Tuurlijk Psv komt als transferwinnaar uit de bus met een afdankertje van Ajax die het hele seizoen de bank heeft warm gehouden. Keep on dreaming Ruud. Als Viergever zo goed was had Ajax hem a. Opgesteld en b. Contract verlengt en dan was hij nooit naar Psv gegaan als Psv hem al kon betalen. Dat jullie zelf geen fatsoenlijke linksback kunnen halen op opleiden en dus maar weer een speler met een Ajax verleden halen geeft alleen maar aan de betere spelers in Amsterdam spelen. Daar denkt heel de wereld zo over als je het verschil in transfersommen bekijkt en blijkbaar denkt Psv er dus net zo over.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 17:00
    Beetje onzin wat je nu zegt

    1. Blind is opbouwend vele malen beter dan Viergever
    2. Viergever is nu misschien 2 miljoen waard, Blind 16 miljoen
    3. Waaruit maak jij op dat hij in 4 jaar tijd 35 miljoen kost? Blind gaat echt geen 4 a 5 miljoen per jaar verdienen

    Blind is een echt kind van de club, en als het zo loopt als ik hoop dan kan de club tot het einde van zijn contract, net als zijn vader, het hart van de Ajax defensie vormen. Waaromheen je spelers kan formeren

    Opbouwend is Blind met afstand de beste verdediger / verdedigende middenvelder van Nederland, misschien ook wel van de PL. Dat vond men zelfs bij Manchester

    Nee het is geen killer, die moet je er juist naast zetten, of om hem heen

    Ik vind het een geweldige move van Ajax, waarmee aangetoond wordt dat de subtop van Europa nog steeds haalbaar is. Of het gaat lukken is een tweede, maar als je er niet op inzet zal het ook nooit gebeuren
    Vind ik leuk
    abraksas +1210
    maandag 16 juli 2018 om 22:44
    Denk dat Blind toch wel een stuk beter is dan "1-3 punten meer dan met Viergever". Blind is geen absolute topper maar hij wordt wel flink onderschat door velen. En met zijn ervaring brengt hij ook nog iets extras mee wat Viergever niet deed. Zeker in Europese wedstrijden zal hij van grote waarde zijn.
    Maar zoals altijd zullen we moeten afwachten hoe zijn impact zal zijn
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19739
    zondag 15 juli 2018 om 21:20
    Geweldig als een kind van de club terug komt. Maar ik wil er nog steeds een echte verdediger bij.
    Vind ik leuk
    chicken +10926
    zondag 15 juli 2018 om 21:22
    Ik ook...noem er eens 1?
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19739
    zondag 15 juli 2018 om 21:25
    Gewoon Magallan. Die is toch uitgebreid bekeken en medische keuring al gehad. Gewoon halen, ook al duurt het iets langer. Blind op het middenveld.
    Vind ik leuk
    RebelVox +7221
    zondag 15 juli 2018 om 21:29
    Middenveld is al veel te vol, laat hem lekker in de verdediging spelen, hij heeft bewezen dat hij dat op top niveau aankan.
    Dat een trainer het niet in hem ziet zitten kan gebeuren, maar zegt helemaal niks over zijn kwaliteiten.

    Laat die Argentijn maar lekker thuis blijven, Blind is international die Argentijn niet. Zegt ook iets over kwaliteit.
    Vind ik leuk
    Stranger +4967
    zondag 15 juli 2018 om 21:32
    Huhm dat over international had he nou net niet moeten zeggen;-)
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19739
    zondag 15 juli 2018 om 21:32
    En waar speelde Blind zijn beste wedstrijden in Oranje, juist op het middenveld. Hoeft niet perse die Argentijn te zijn. Prima als je die deur dichthoudt. Maar een echte bikkel erbij is nodig. Wober lijkt me een aardige vent, maar niet de man die aan de noodrem trekt. Die moet samen met Tagliofico de linkerkant bezetten. Beste speelt.
    Vind ik leuk
    RebelVox +7221
    zondag 15 juli 2018 om 21:35
    Je hebt het hier over een paar wedstrijden in Oranje, maar vanwege welke positie verdiende hij de transfer naar Man.United? Je onderschat hem echt heel erg. Niet te vergelijken met Viergever.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8009
    zondag 15 juli 2018 om 21:39
    Stond-ie bij Ajax voor z'n transfer naar ManU niet op het middenveld? Als "zes"? De 'paar wedstrijden' in Oranje als centrale verdediger vond ik het ook geen held.

    Daarnaast is-ie inderdaad niet te vergelijken met Viergever. Da's de betere verdediger inderdaad.
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 juli 2018 om 22:01]
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19739
    zondag 15 juli 2018 om 21:40
    Dank jewel. Dacht ik dus ook.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8009
    zondag 15 juli 2018 om 21:43
    En daarnaast: Ajax speelt vaak ver vanaf de eigen zestien. Dan heb je niets aan een Blind die de 100 meter in een kleine 40 seconden aflegt. Ondanks z'n inzicht en gevoel voor positie. Die snelheid komt-ie ook tekort op de back positie.

    Als je 'm haalt, dan lekker laten ballen op zes. En wellicht een keer tegen Emmen-thuis als vrije verdediger.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19739
    zondag 15 juli 2018 om 21:40
    Ik weet ook niet alles natuurlijk maar ik meen toch echt dat Blind naar United ging voor het middenveld. Onder Van Gaal destijds.
    Mourinho heeft hem veel als CV gebruikt.
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 juli 2018 om 21:40]
    Vind ik leuk
    JCJWZ +13772
    maandag 16 juli 2018 om 03:00
    Bakker speelt anders ook prima.
    Vind ik leuk
    zondag 15 juli 2018 om 21:34
    International van nederland zijn zegt tegenwoordig niet meer zo veel hoor
    Vind ik leuk
    RebelVox +7221
    zondag 15 juli 2018 om 21:36
    Uit welke Poule kwam de wereldkampioen? En hoever kwam de nummer 2 van de Poule?
    Oranje had prima mee kunnen draaien op dit WK.
    Vind ik leuk
    zondag 15 juli 2018 om 21:42
    In de kwalificatie zat het na mijn idee dan ook bepaald niet mee
    Feit blijft natuurlijk wel dat we er gewoon niet bij waren en dat nu 2eind tournooien achter elkaar dan zakt het aanzien toch wel een beetje als nl international of dacht je niet?
    Vind ik leuk
    RebelVox +7221
    zondag 15 juli 2018 om 21:46
    Klopt, het wordt dus tijd dat wij weer eesn een prijs gaan pakken over 2 jaar :-) Talenten genoeg!
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8009
    zondag 15 juli 2018 om 21:48
    Ieder geval een prima bondscoach :-)
    Vind ik leuk
    zondag 15 juli 2018 om 21:51
    Dat zou idd wel eens tijd worden ik heb het zelf nog nooit echt mee gemaakt ja in 1988 was ik 3 maar kan me daar weinig meer van herrineren
    Vind ik leuk
    chicken +10926
    zondag 15 juli 2018 om 21:46
    Geen blind als cv aub....als die 30 meter in ze rug heeft...
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8009
    zondag 15 juli 2018 om 21:37
    Mike van der Hoorn... ;-)

    Nee, serieus. Als je toch met Southampton aan het onderhandelen was, dan had je wellicht Hoedt ook kunnen benaderen (mits-ie wil natuurlijk).
    Vind ik leuk
    chicken +10926
    zondag 15 juli 2018 om 21:47
    Hoedt is denk wat te duur. 20M minimaal schat ik hem in..
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8009
    zondag 15 juli 2018 om 21:49
    Denk ik ook. Dus leg je 25 neer, plus een bonus als je kampioen wordt of de groepsfase van de CL bereikt.

    Soton blij, Ajax blij en ik denk Hoedt ook (want speeltijd, op de radar bij de bondskoots, etc.). En je hebt een echte centrale verdediger i.p.v. Blind.
    Vind ik leuk
    chicken +10926
    zondag 15 juli 2018 om 21:51
    Dan investeer je in een seizoen 60M...das rij ongehoord en nooit vertoond in de eredivisie. Zou hem graag hebben maar voor dat geld halen ze eerder magallan
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8009
    zondag 15 juli 2018 om 21:53
    Of je nu 21 neerlegt voor Blind of 25 voor Hoedt...
    Vind ik leuk
    cheeks +3565
    zondag 15 juli 2018 om 22:56
    Dat hebben ze ook gedaan. 21 Blind, 17 Tadic incl fors tekengeld, 9 mil Bande, 6,5 miljoen Labyad, 3.5 milj Schuurs. Dan zit je al op 58 en hebben we het nog niet eens over de hoge salarissen. En vergeet niet de " bankiersbelasting" over salarissen, bonussen en tekengeld waarover de WERKGEVER 150% extra belasting over moet betalen. M.a.w. Ajax is in paniek.
    Vind ik leuk
    Markie B +87
    zondag 15 juli 2018 om 21:51
    Thomas Vermaelen?
    Vind ik leuk
    Downvalley +244
    zondag 15 juli 2018 om 21:23
    Daar heb je gelijk in.... er mag zeker voor in de achterste linie nog iets bij.
    Vind ik leuk
    zondag 15 juli 2018 om 21:25
    Maar om blind je duurste transfer ooit te maken...
    Vind ik leuk
    Adje80 +8368
    zondag 15 juli 2018 om 21:28
    Ja dat is bij jullie danko lazovic hahahaha
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8009
    zondag 15 juli 2018 om 21:40
    En je punt is?
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 07:20
    Gozer gaat niet gelijk om jullie wij dit dat zus zo..... reageer eens gewoon normaal
    Vind ik leuk
    Adje80 +8368
    maandag 16 juli 2018 om 08:43
    Ja vind jouw reactie ook nutteloos, aan het aantal likes te zien ben ik niet de enige.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 09:04
    Likes? Ooh daar is het je dus om te doen ipv een normale discussie te voeren, verklaart een hoop ;)
    Vind ik leuk
    Adje80 +8368
    maandag 16 juli 2018 om 09:18
    Likes laten zien dat anderen het met je eens zijn. Ik vind jouw reactie nutteloos en reageer met het noemen van jullie duurste aankoop, dan doe mij maar blind. Erg triest voor een club als feyenoord dat zo'n speler de duurste aankoop uit de historie is.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19739
    zondag 15 juli 2018 om 21:29
    Voor Blind vind ik dat niet erg. Geeft echt een signaal af als Ajacied. Instant hero.
    Vind ik leuk
    David4Ajax +1196
    zondag 15 juli 2018 om 21:59
    In ieder geval een betere duurste aankoop ooit dan Sulejmani...
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +3118
    zondag 15 juli 2018 om 21:20
    Mooi
    Vind ik leuk
    zondag 15 juli 2018 om 21:21
    vertraagt het spel tegen tegenstanders die inzakken
    Vind ik leuk
    El Cazador +6037
    zondag 15 juli 2018 om 21:21
    welkom terug jongeman
    Vind ik leuk
    zondag 15 juli 2018 om 21:21
    Veel succes Daley!
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 juli 2018 om 22:00]
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +1481
    zondag 15 juli 2018 om 21:29
    Hahaha geef je zoveel geld uit aan een speler die werkelijk niets toevoegd.
    Koop dan een zuid Amerikaanse sloper.
    Hahaha onze plattekar krijgt vierkante wielen door het gepruts van onze vrienden uit mokkem
    Vind ik leuk
    Iggy +3679
    zondag 15 juli 2018 om 23:54
    mokkem??? Echt slim ben je niet he?
    Vind ik leuk
    alaaf +980
    zondag 15 juli 2018 om 21:22
    Dat wordt opnieuw een verloren seizoen
    Vind ik leuk
    Niels92 +24197
    zondag 15 juli 2018 om 21:26
    Tot heden heeft Blind geen verloren seizoenen gehad bij Ajax, dus hoezo opnieuw een verloren seizoen?

    4 seizoenen Ajax 1, en 4 keer landskampioen met Ajax :)
    Vind ik leuk
    alaaf +980
    zondag 15 juli 2018 om 21:49
    Hoe lang is dat al geleden? Ja, dit wordt echt de redder hoor 🤣
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3637
    maandag 16 juli 2018 om 09:26
    Nu je het zegt, net zo lang als dat Blind bij United zat..
    Vind ik leuk
    El Cazador +6037
    zondag 15 juli 2018 om 21:28
    Om lekker te narren roept heel Amsterdam straks in mei 2019 Alaaffffffffffffffffff
    Vind ik leuk
    alaaf +980
    zondag 15 juli 2018 om 21:48
    Dat mogen ze zeker als de schaal weer in Eindhoven is!
    Vind ik leuk
    El Cazador +6037
    zondag 15 juli 2018 om 22:02
    no-way daar gaat heel noord Nederland voor liggen, gaat niet gebeuren, dan nog eerder Feijenoord!!!!
    De platte kar is voor de komende TIEN jaar in onderhoud, houdoe
    Vind ik leuk
    alaaf +980
    zondag 15 juli 2018 om 22:17
    Ijdele hoop
    Vind ik leuk
    Downvalley +244
    zondag 15 juli 2018 om 21:22
    Was te verwachten deze terug keer gezien de berichten van de afgelopen dagen.
    Eens een Ajacied altijd een Ajacied.
    Welkom terug Blind
    Vind ik leuk
    Mo +11525
    zondag 15 juli 2018 om 21:22
    Voor Eredivisie begrippen een geweldige speler.
    Vind ik leuk
    RebelVox +7221
    zondag 15 juli 2018 om 21:32
    Voor Internationale begrippen een geweldige speler.
    Vind ik leuk
    Yuri +3688
    zondag 15 juli 2018 om 21:23
    It’s coming home
    Vind ik leuk
    zondag 15 juli 2018 om 21:24
    Morgen geen WK voetbal, geen Tennis en ook geen Tour de France. Hoe kunnen ze dit ons aandoen? Dit wordt met recht afkicken die dag.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31453
    zondag 15 juli 2018 om 21:26
    Zat ajax topics vanaf morgen 🤣
    Vind ik leuk
    Eendracht +15712
    zondag 15 juli 2018 om 21:27
    Morgen weer 5 Frenkie topics..
    Dus maak je niet druk..
    Vind ik leuk
    Niels92 +24197
    zondag 15 juli 2018 om 21:28
    5 maar? Is dat wel genoeg om jou te plezieren?
    Vind ik leuk
    Eendracht +15712
    zondag 15 juli 2018 om 21:30
    Ik doe gewoon een gok he..
    Dat doen Ajacieden ook aan het begin van elk jaar door te stellen dat ze kampioen worden..
    Vind ik leuk
    Niels92 +24197
    zondag 15 juli 2018 om 21:34
    Ben je op vakantie met het gezin en dan nog de hele tijd bezig zijn met Ajax :)

    GE-WEL-DIG :)
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11082
    zondag 15 juli 2018 om 21:37
    Haha als dat zo is,is t echt een stumperd.
    Vind ik leuk
    Niels92 +24197
    zondag 15 juli 2018 om 21:41
    Nee joh, Eendracht is goed te verteren, scheld nooit en kan je gewoon een normale discussie mee aangaan :)

    Ik heb niks tegen hem, sterker nog, ook al zijn er een paar die hem niet mogen, het is juist een van de PSV'ers hier op de site die kan uitdelen en incasseren zonder kwaad te worden :)
    Vind ik leuk
    Eendracht +15712
    zondag 15 juli 2018 om 21:49
    Eerlijk gezegd:
    Voetbal is een leuke uitlaatklep, niet meer en niet minder.
    Je gezinnetje is je echte plezier (daar weet jij ook alles van).
    Vind ik leuk
    Niels92 +24197
    zondag 15 juli 2018 om 21:51
    Klopt helemaal, voetbal is leuk niets meer en niets minder, gezinnetje is het mooiste wat er is :)

    Lekker genieten van de kids, voor je het weet is 20 jaar zo voorbij en zijn ze het huis uit haha :)
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11082
    zondag 15 juli 2018 om 21:52
    T viel mij al op dat hij zo vaak met Ajax bezig is.Lijkt wel een obsessie!
    Vind ik leuk
    Eendracht +15712
    zondag 15 juli 2018 om 21:41

    GEW-WEL-DIG toch dat ik dit allemaal zo kan?
    Kids op bed, wijntje erbij en lekker ff kijken hoe mijn mede VP-ers het maken..

    Wat is jouw excuus?
    Vind ik leuk
    Niels92 +24197
    zondag 15 juli 2018 om 21:44
    Mijn excuus is, dat de kleine mannetjes slapen, ik gezellig op de camping zit ( tot eind augustus ), en zoals ik al een paar weken geleden heb aangegeven dat ik niet fit genoeg ben ( door een ongeluk ) om de hele dag de hort op te gaan :)

    Mijn lieve vrouw is samen met schoonouders ( ja die zijn ook op de camping ) in de kantine daar is vanavond Bingo :)

    Gezellige boel hier in België :)
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 juli 2018 om 21:45]
    Vind ik leuk
    Eendracht +15712
    zondag 15 juli 2018 om 21:47
    Haha, jij hebt tenminste vanaaf geen last van je vrouw..;)
    Ik moet nog af en toe instemmend knikken etc...
    Vind ik leuk
    Niels92 +24197
    zondag 15 juli 2018 om 21:50
    Ach als ze maar plezier heeft :) Normaal altijd naar het buitenland, helaas dit jaar dus niet ( hoewel België toch Buitenland is haha ).

    Vind ik leuk
    Eendracht +15712
    zondag 15 juli 2018 om 21:51
    Belgie is normaal voor mij 2 stenen gooien...
    Dichter bij Belgie dan bijv Eindhoven...
    Dus buitenland??

    Maar Belgische kust is wel mooi trouwens, goed eten daar en kroehjes genoeg!
    Vind ik leuk
    Niels92 +24197
    zondag 15 juli 2018 om 21:54
    Wij zitten in Poppel, niet ver van Tilburg vandaan :)

    Ik kom er al vanaf kinds af, altijd wel gezellig met de Belgen, ik geniet wel, vakantie hoeft niet speciaal luxe te zijn, vrijheid en niet op de tijd letten is al luxe genoeg :)
    Vind ik leuk
    Eendracht +15712
    zondag 15 juli 2018 om 21:55
    Poppel is voor ons 3 stenen gooien....
    Vind ik leuk
    Niels92 +24197
    zondag 15 juli 2018 om 22:01
    Gezellig daar hoor, ik ben er tot eind augustus, als je in de buurt bent kom je maar een drankje halen :)
    Vind ik leuk
    Eendracht +15712
    zondag 15 juli 2018 om 21:57
    Vergeet niet de toeristische plekken te bezoeken he..
    PSV stadion is bijna om de hoek, zou jammer zijn als je dat mist...
    ;)
    Vind ik leuk
    Niels92 +24197
    zondag 15 juli 2018 om 22:00
    :)
    Vind ik leuk
    Eendracht +15712
    zondag 15 juli 2018 om 22:02
    Maar eerlijke tip:
    Pak een terrasje in Eersel, echt de moeite waard. Mooiste marktje dat er is!
    En vergeet me dan niet te laten weten wanneer je komt..;)
    Vind ik leuk
    Niels92 +24197
    zondag 15 juli 2018 om 22:03
    Ik zal het onthouden :)
    Vind ik leuk
    FCshotover +125
    zondag 15 juli 2018 om 22:48
    Gay
    Vind ik leuk
    Eendracht +15712
    zondag 15 juli 2018 om 22:58
    Leuk dat je zo eerlijk bent en je voorstelt.
    Maar sorry: geen interesse.
    Vind ik leuk
    FCshotover +125
    maandag 16 juli 2018 om 07:51
    Jij ook bedankt dat je zo eerlijk durft te zijn. Is niet niks toegeven dat je warm word van Eindhoven..en psv en niels92. Maar er is nog hoop voor je.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3642
    zondag 15 juli 2018 om 22:07
    huur gewoon zo een karretje maat!
    Met van die 4x4 wielen erop en je gaat als een speer over dat grasveld!
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 juli 2018 om 22:08]
    Vind ik leuk
    stratumseind +164586
    zondag 15 juli 2018 om 22:16
    nondeju niels live the dream : met je schoonouders naar de camping.
    Ik ben stik jaloers ...maar dat zal je waarschijnlijk wel niet geloven...(en terecht)
    Vind ik leuk
    Niels92 +24197
    zondag 15 juli 2018 om 22:24
    Haha, ik ben blij met ze :) Mijn schoonvader heeft toch een beetje de vaderrol overgenomen die ik niet meer van me eigen vader kan krijgen, prima mensen zijn het :)
    Vind ik leuk
    stratumseind +164586
    zondag 15 juli 2018 om 22:26
    hartstikke mooi voor je ,geniet ervan

    Je vind het vast niet erg dat ik geen camping ambities met schoonouders heb ....
    Vind ik leuk
    Niels92 +24197
    zondag 15 juli 2018 om 22:27
    Dat snap ik haha, jij hebt dat ook niet nodig, jij hebt alles al om te relaxen, bier , zwembad en tig tv's :)
    Vind ik leuk
    stratumseind +164586
    zondag 15 juli 2018 om 22:58
    hoho 1 groot doek aan de muur en in het bubbelbakske zit een tv dus dat tig tv s valt wel mee
    Vind ik leuk
    Niels92 +24197
    zondag 15 juli 2018 om 23:49
    Ik dacht altijd dat je wel in je bubbelbad zit met wat mooie dames, dan heb je geen tv nodig in dat bad van je :)
    Vind ik leuk
    stratumseind +164586
    zondag 15 juli 2018 om 23:51
    Die meiden willen er soms wel een filmpje bij opzetten....
    Vind ik leuk
    Niels92 +24197
    zondag 15 juli 2018 om 23:52
    Alles voor het genot :)
    Vind ik leuk
    stratumseind +164586
    zondag 15 juli 2018 om 23:55
    Wie ben ik om dan nee te zeggen....
    Vind ik leuk
    Tfoe +3642
    zondag 15 juli 2018 om 22:18
    bingo he?jaja.....🤔
    Vind ik leuk
    El Cazador +6037
    zondag 15 juli 2018 om 21:28
    Ga een dagje je wijffie verwennen
    Vind ik leuk
    Eendracht +15712
    zondag 15 juli 2018 om 21:31
    Of je vriendin.. ff uit de band springen..
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5440
    zondag 15 juli 2018 om 21:25
    Damn, 16 miljoen. Wat een paniek daar.
    Vind ik leuk
    stollie38 +18210
    zondag 15 juli 2018 om 22:15
    Tja voor jou clupje is zoveel geld uitgeven alweer eeuwen geleden.
    Vind ik leuk
    stratumseind +164586
    zondag 15 juli 2018 om 22:19
    bij ons is er ook nooit zo n blinde paniek zoals in duivendrecht
    Vind ik leuk
    stollie38 +18210
    zondag 15 juli 2018 om 22:21
    Paniek is er pas als je biervoorraad op raakt.
    Vind ik leuk
    stratumseind +164586
    zondag 15 juli 2018 om 22:26
    er schuilt stiekum een psver in je......
    Vind ik leuk
    stollie38 +18210
    zondag 15 juli 2018 om 22:28
    Hahaha. 😁
    Vind ik leuk
    Tfoe +3642
    zondag 15 juli 2018 om 22:32
    Dat gaat mij niet gebeuren...Als ik nog maar 1 kratje zie waar 24 rakkers inzitten dan race ik ff naar de Appie...
    Vind ik leuk
    stollie38 +18210
    zondag 15 juli 2018 om 22:34
    Goed bezig.
    Vind ik leuk
    stratumseind +164586
    zondag 15 juli 2018 om 22:58
    dat zijn toch echt de voortekenen van een psver in wording
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 juli 2018 om 22:58]
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5440
    zondag 15 juli 2018 om 22:56
    16 miljoen.... voor Blind.... !?! Zijn ze dan blind bij jouw club?
    Vind ik leuk
    stollie38 +18210
    maandag 16 juli 2018 om 05:59
    Nee maar wel meer geld en waar zijn jullie aankopen.
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5440
    maandag 16 juli 2018 om 18:29
    We hebben al een kampioenselftal.
    Vind ik leuk
    stollie38 +18210
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:08
    Op de Playstation?
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5440
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:00
    Ja jonguh.
    Vind ik leuk
    Geert55 +80
    zondag 15 juli 2018 om 21:25
    Als we lullo Kluivertje voor een enorm bedrag verpatsen is Daley met super mentaliteit een koopje om trots op te zijn. Nu nog een andere trainer (Bosz) en klaar zijn we.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31453
    zondag 15 juli 2018 om 21:26
    21 miljoen.

    Mooi voor united.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8009
    zondag 15 juli 2018 om 21:46
    Ja, United doet ook goede zaken. Je koopt 'm voor 17 (?) miljoen, heeft nog een 1-jarig contract en verkoopt 'm terug met winst. ManU supporters vinden het ook een prima deal.
    Vind ik leuk
    Nielsk +1216
    zondag 15 juli 2018 om 21:27
    Zou wat zijn als Tahith Chong daar een aantal wedstrijden gaat spelen en echt doorbreekt! Goed voor het Nederlands voetbal
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91312
    zondag 15 juli 2018 om 21:31
    Is dat nou nog niet rond dan, duurt lang. Over twee weken moeten jullie stormen tegen Graz.
    Vind ik leuk
    Niels92 +24197
    zondag 15 juli 2018 om 21:37
    Dat zal morgen wel bekend gemaakt worden, aangezien Ajax op de beurs zit, worden transfers nooit in het weekend bekend gemaakt :)
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5440
    zondag 15 juli 2018 om 22:58
    Het is ook een bedrijf natuurlijk en geen voetbalclub. Lekker zakken vullen bij die ijskoude club.
    Vind ik leuk
    yabba1000 +932
    zondag 15 juli 2018 om 21:36
    mooi, maar denk niet dat daley ajax kampioen maakt :D
    Vind ik leuk
    Muscles +747
    zondag 15 juli 2018 om 21:38
    Blind komt, en daarmee de winning mood, samen met Tadic en Frenkie en de Ligt. Laat het beginnen want trainingspartijtjes heb ik niets mee
    Vind ik leuk
    zondag 15 juli 2018 om 21:48
    welkom daley, goed dat je terug komt. samen met tadic de jonge jongens een beetje aansturen, hoeft zich niet aan te passen kent de club al zeer goed wat ook een voordeel is.
    Vind ik leuk
    zondag 15 juli 2018 om 21:50
    Welkom Daley Blind, en na dit seizoen zijn alle anti Blind critici stil !
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 juli 2018 om 22:54]
    Vind ik leuk
    stratumseind +164586
    zondag 15 juli 2018 om 21:55
    Jammer voor hem dat ie niet mee mag , californie schijnt best leuk te zijn
    Vind ik leuk
    Niels92 +24197
    zondag 15 juli 2018 om 22:02
    Amsterdam nog veel leuker :)
    Vind ik leuk
    stratumseind +164586
    zondag 15 juli 2018 om 22:06
    nog ff niels en jullie hebben de nieuwe ramos binnen
    Vind ik leuk
    Niels92 +24197
    zondag 15 juli 2018 om 22:18
    Ik vind het leuk dat Blind komt, maar het is wel een hele pittige transfersom, mocht Ajax geen kampioen worden, dan is de derde wereldoorlog uitgebroken in Amsterdam.

    Tadic, Blind, Bande, Labyad, dan praat je over bijna 50 miljoen euro, geloof maar dat Overmars en consorten niet rustig zitten de komende tijd :) Die zijn nerveus, dat kan niet anders :)
    Vind ik leuk
    stratumseind +164586
    zondag 15 juli 2018 om 22:20
    tis unne bal geld en verrekkes veel restwaarde zal er niet op zitten.
    we gaan het zien komend jaar hoe het uit pakt
    Vind ik leuk
    Niels92 +24197
    zondag 15 juli 2018 om 22:22
    We hebben 2 keer CL nodig omdat geld terug te verdienen, zie dat maar eens te halen :(
    Vind ik leuk
    stratumseind +164586
    zondag 15 juli 2018 om 22:24
    zal altijd via voorrondes moeten als tweede..........
    Vind ik leuk
    Tfoe +3642
    zondag 15 juli 2018 om 22:34
    Nou als PSV nou eens hun werk goed doen in de cl kan dat nog wel eens meevallen....
    Vind ik leuk
    stratumseind +164586
    zondag 15 juli 2018 om 22:35
    hebben ze weer hulp nodig van ons?
    Vind ik leuk
    Tfoe +3642
    zondag 15 juli 2018 om 22:36
    Ja,en ze doen zichzelf de komende jaren ook een plezier dan als ze tweede worden....Zo helpen we toch elkaar ....😁✌
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 juli 2018 om 22:38]
    Vind ik leuk
    stratumseind +164586
    zondag 15 juli 2018 om 22:47
    don t push your luck.....
    we gaan ons ook onder bommeltje weer kranig weren...
    Vind ik leuk
    Geert55 +80
    maandag 16 juli 2018 om 09:30
    De Jong verkopen. Klaar. Die heeft zijn fysiek tegen. En t is geen Modric.
    Vind ik leuk
    RR12 +474
    zondag 15 juli 2018 om 21:58
    Is er nog nieuws over Frenkie de Jong?
    Vind ik leuk
    Jossa +652
    zondag 15 juli 2018 om 22:02
    Tadic, Blind, Bandé...Klinkende namen in onze povere Eredivisie!
    Vind ik leuk
    John M. +4737
    zondag 15 juli 2018 om 22:08
    Kan Ajax niet beter gelijk die Thahith Chong nemen, daar hebben ze misschien meer aan.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2022
    zondag 15 juli 2018 om 22:08
    afca wzawzdb en anders wel de rijkste hahah
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1575
    zondag 15 juli 2018 om 22:15
    Een koopje voor een speler van Manchester met veel ervaring en multifunctioneel
    Vind ik leuk
    Budazonen +378
    zondag 15 juli 2018 om 22:19
    Alles behalve slim wat Ajax aan het doen is. Paar jaar terug heeft Ajax Blind verkocht aan Manu. Voor 16/17mil. Nu koopt Ajax deze speler terug wat op kan lopen tot 21mil. Komt nog bij dat hij in de finale stond tegen Ajax. In die wedstrijd speelde hij goed. Nu is hij paar jaar ouder en zijn salaris door deze uitstap flink omhoog gegaan. En wat zou zijn waarde zijn voor dit elftal. Weinig tot niets gespeeld bij Manu. Ik persoonlijk vind dit geen slime zet. Maar wie ben ik :)
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7940
    zondag 15 juli 2018 om 22:58
    Toch zouden Nederlandse clubs dat moeten meenemen. Een terugkoopclausule. Korting.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 01:07
    Voor de eredivisie is het top dat blind terug komt
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1490
    maandag 16 juli 2018 om 04:48
    Welkom terug Daley!
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 04:49]
    Vind ik leuk
    silverik +71
    maandag 16 juli 2018 om 12:27
    Ajax koopt speler van Manchester United!! Maar onder speler versta ik niet iemand die van de 55 wedstrijden er 14 in de basis heeft gestaan en 3x is ingevallen. Maar Mourinho zal er wel geen verstand van hebben.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 14:11
    Een duidelijk signaal dat Ajax geen genoegen neemt met een 2e plek in de Eredivisie en CL wenst te spelen. Ik oordeel niet over de kwaliteiten van Daley, maar ben geen fan. Wel zie ik dat zijn ervaring veel toegevoegde waarde zal hebben wanneer hij daadwerkelijk naar Ajax komt. Ajax gaat stappen maken en de andere clubs in Nederland kunnen hier niet in mee. Simpelweg omdat ze niet het geld hebben om te kunnen investeren.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 14:12]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Blind niet mee naar Verenigde Staten: terugkeer bij Ajax dichtbij'