Franse bankzitter neemt afscheid van Les Bleus na nul wedstrijden én wereldtitel

    Franse bankzitter neemt afscheid van Les Bleus na nul wedstrijden én wereldtitel

    zondag 15 juli 2018 om 23:51

    Adil Rami neemt met de wereldtitel afscheid als Frans international. De 32-jarige verdediger van Olympique Marseille maakte direct na de met 4-2 gewonnen WK-finale bekend dat hij het na 35 interlands namens Les Bleus voor gezien houdt.

    "De nationale ploeg, dat is nu einde verhaal", liet Rami vanuit het Luzhniki Stadion in Moskou weten aan Téléfoot. "Ik ben er trots op dat ik alles voor Frankrijk heb kunnen geven. Ik houd van mijn land en we hebben deze wereldtitel meer dan verdiend."

    Rami heeft het gehele WK overigens vanaf de zijlijn bekeken. Zelfs tijdens de laatste poulewedstrijd tegen Denemarken kwam de verdediger niet in actie. Ook tijdens het WK van 2014 moest hij het zonder speelminuten stellen, terwijl hij tijdens de EK's van 2012 en 2016 tot in totaal acht wedstrijden kwam. De verdediger is vooral bekend doordat hij een relatie heeft met voormalig Baywatch-ster Pamela Anderson, die aanwezig was tijdens de WK-finale.

    Plaats een reactie

    Jarinr10 +11082
    zondag 15 juli 2018 om 23:56
    Is hij ooit begonnen dan? Heb m nog nooit een wedstrijd voor les blues zien spelen.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19740
    zondag 15 juli 2018 om 23:56
    Un bicyclette vieux?
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 00:07
    Daar moet je het op leren ja.
    Vind ik leuk
    zondag 15 juli 2018 om 23:57
    Twee WK's foutloos. Dat kan Lloris hem niet navertellen.

    Voor mij is het een held.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19740
    zondag 15 juli 2018 om 23:59
    Vanaf morgen wordt Cillessen gelinkt aan de Spurs.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 06:40
    Doen! Al past hij beter (voor ons Nederlanders) bij Liverpool
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 00:36
    Het waren twee fantastische WK's.
    Vind ik leuk
    davidben +5052
    zondag 15 juli 2018 om 23:58
    Pamela Anderson is 51. Rami is een baas. 🦂🐾
    Vind ik leuk
    stratumseind +164345
    zondag 15 juli 2018 om 23:58
    Pamela Anderson??? Die is godskneten 51 jaar oud .... ga eens wat leuks doen met al je geld man
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 00:00]
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19740
    maandag 16 juli 2018 om 00:01
    Paay??

    Brrr..
    Vind ik leuk
    stratumseind +164345
    maandag 16 juli 2018 om 00:04
    Ook al zo n kenau ... er zijn zat leukere jongere versies op onze aardkloot
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 00:17
    Zou die Pamela ook niet vies zijn van een golden shower?
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 00:02
    Die 51 jaar voel je niets van, hoor.

    Je bent vrij onervaren, begrijp ik? Hoe oud ben jij Stratum?

    Een beetje als Timmio?
    Vind ik leuk
    stratumseind +164345
    maandag 16 juli 2018 om 00:03
    Haha nog ouder als pamela ....
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 00:06
    Dat weet ik toch.

    En die Pamela. Die zouden wij nu en over 10 jaar nog steeds doen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +164345
    maandag 16 juli 2018 om 00:09
    Nou ik heb de voorkeur voor wat fruitigers van zo pak m beet 20 -25 jaar jonger
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 00:12
    Maar is dat wederzijds of ga je voor de bloemetjes die aan de rand van afgrond groeien?

    De vraag stellen is 'm beantwoorden....
    Vind ik leuk
    stratumseind +164345
    maandag 16 juli 2018 om 00:26
    Ze worden er vorstelijk voor beloond doorgaans
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 00:30
    Jij stelt vooraf ook de vraag:" Kun je een vrouw teveel bevredigen?"
    Vind ik leuk
    stratumseind +164345
    maandag 16 juli 2018 om 09:23
    Nooit ik stel mezelf wel iedere keer de vraag hoe lang hou ik het dit keer vol met dat lekkere speelse grut......
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 00:07
    Je kan beter met die 51 jarige Pamela Anderson in bed liggen als met 51 graden koorts.......;-)
    Vind ik leuk
    stratumseind +164345
    maandag 16 juli 2018 om 00:07
    Een verrekkes goed argument..
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 00:09
    Goed he? En dat voor iemand van 51 jaar.........;-)
    Vind ik leuk
    stratumseind +164345
    maandag 16 juli 2018 om 00:10
    Jij bent zo gek nog niet
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 00:12
    Jij wie het, ik weet het maar nu nog die andere 98% van VP.
    Vind ik leuk
    pietprecies +4588
    maandag 16 juli 2018 om 00:50
    Mee eens, al zal er bij Pam wel e.e.a. Rechtgetrokken zijn
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 00:04
    Kunt lullen wat je wilt maar Pamela heeft zeker haar talenten nog...
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 00:10
    Allebei.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 00:18
    Tweeling?
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 00:24
    One for you, one for me.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 00:14
    Leuk zo'n Sarah,die is wel ingereden
    Vind ik leuk
    Alisteas +411
    maandag 16 juli 2018 om 00:19
    Is geen Fransman en volgende spelers ook graag die geen Franse bloed hebben.
    Umtiti en Mbappe: Kameroen
    Mendy: Senegal
    Pogba: Guinee
    Matuidi: Angola
    Tolisso: Togo
    Kante, Sidibe en Dembele: Mali
    Mandanda, Kimpembe en Nzonzi: Congo
    Griezmann: Duitsland
    Dan was Frankrijk nergens!
    Het zijn Afrikanen die Frankrijk wereldkampioen maakt!

    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 00:25
    Dus technisch gezien moet Giroud zich meer ‘ de buitenlander’ voelen ;)
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 00:26]
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 00:27
    Maar daar denken ze in Frankrijk anders over.
    Vind ik leuk
    Alisteas +411
    maandag 16 juli 2018 om 00:36
    Slaven van Frankrijk! Hahaha Frankrijk balt zijn vuisten. Wat zullen die Afrikanen zich verraden voelen dat die spelers niet voor Afrikaanse landen willen uitkomen. Premies en bonussen zijn nou eenmaal beter bij Frankrijk dus niks met trots te maken.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11082
    maandag 16 juli 2018 om 00:43
    Hoezo,de meeste zijn opgegroeid en opgeleid in Frankrijk.
    Vind ik leuk
    Alisteas +411
    maandag 16 juli 2018 om 00:46
    Dat kan je ook van Marokkanen en Turken zeggen, gelukkig kiezen meesten van hun ook voor hun echt bloed en afkomst. Dat draag je met eer en trots.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5288
    maandag 16 juli 2018 om 06:28
    Driekwart van de Marokkaanse selectie kent het land voornamelijk van de zomervakanties. Hoofdzakelijk uit Nederland, Spanje en Frankrijk.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 01:27
    Zeer zeker deze titel niet verdiend, dit zeer slechte spel en de hulp van de scheidsrechter kan je zeer zeker niet als verdiend zien !
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31433
    maandag 16 juli 2018 om 06:27
    Succes met je botox opblaaspop.
    Vind ik leuk
    Truth +3016
    maandag 16 juli 2018 om 08:23
    Leuk voor Adil ...mss minder voor Pamela na Tommy 😂😂😂😜😜😜
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Franse bankzitter neemt afscheid van Les Bleus na nul wedstrijden én wereldtitel