Update: 'Vitesse lijkt niet te kunnen stunten, Mount op weg naar Championship'

    Update: 'Vitesse lijkt niet te kunnen stunten, Mount op weg naar Championship'

    maandag 16 juli 2018 om 22:03

    Vitesse hoopt ook komend seizoen te beschikken over Mason Mount. De Arnhemse club krijgt volgende week uitsluitsel van zijn werkgever Chelsea over de Engelse middenvelder.

    Dat meldt de Gelderlander. Mount werd vorig jaar al door Vitesse gehuurd en ontpopte zich tot een van de smaakmakers van het Arnhemse elftal. Hem opnieuw huren zou een grote transferstunt zijn, want de spelmaker heeft zich in de kijker gespeeld bij grotere clubs uit bijvoorbeeld Engeland. Diverse Championship-clubs hopen Mount over te nemen van Chelsea en in Nederland zijn Ajax en PSV aan hem gelinkt.

    Trainer Leonid Slutsky vertelt aan de Gelderlander dat hij na 25 juli meer informatie hoopt te krijgen. "Dan is Chelsea terug uit Australië. De komst van Mount zou geweldig zijn. Maar of hij ook komt, weet ik nu niet." Ook de nieuwe Chelsea-trainer Maurizio Sarri zal een aandeel hebben in de situatie rond Mount, die sowieso eerst mee zal trainen met de Londenaren.

    "De jongens bij Chelsea denken nu eerst aan hun kansen bij Chelsea. Pas daarna komen andere opties op tafel. Heel vaak komen huurlingen pas aan het einde van de transferperiode. Dat zal nu ook wel zo zijn", zegt Slutsky.

    Update 22.02: De kans is klein dat Vitesse ook komend seizoen kan beschikken over Mount. Volgens het Engelse The Telegraph is de middenvelder hard op weg naar het Derby County van Frank Lampard. Derby County is een van de clubs die eerder al gelinkt is aan Mount. Lampard gaat hem waarschijnlijk een jaar huren. 

    Poll

    Stelling: Mount moet hoger inzetten dan Vitesse

    (1670 stemmen)

    Plaats een reactie

    maandag 16 juli 2018 om 07:09
    Een Engelsman? Laat maar zitten ;)
    Vind ik leuk
    Snapje? +2720
    maandag 16 juli 2018 om 22:12
    Jammer voor Vitesse... supertalent deze jongen!
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 07:12
    Voor Eredivisie-begrippen echt een geweldige speler, zou ook moeiteloos bij een Feyenoord of PSV meedraaien.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 07:20
    wat een onzin, geen enkele vitesse speler kan met Feyenoord of PSV meedraaien. Mount is zo geweldig niet.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 07:22
    Maar hij is een groot talent van Chelsea, geen doorsnee Vitesse-speler. Je ziet toch zelf ook wel dat hij moeiteloos bij een Europese middenmoter als PSV zou meedraaien?
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 07:25
    Ten eerste, Een groot talent van Chelsea komt echt niet naar arnhem, maar speelt wel bij een club van niveau. Mount is volgens Dicky geen speler die constant een goed niveau haalt, en hij ziet iedere partij van vitesse, dus ik geloof hem.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 07:29
    Geen toptalent, wel een groot talent, zeker voor De Eredivisie. En wie is Dicky? Iedereen die Mount al wat langer volgt, weet dat hij een uitstekende speler kan zijn voor clubjes als Vitesse, PSV etc. Hoop dat hij na aankomend seizoen het eens in de PL zal proberen, heeft nog een contract tot 2021 bij Chelsea dus zal dan nog wel verhuurd worden.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 07:32]
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 08:22
    ‘Clupjes’ .. hoezo sarcasme ..
    Vind ik leuk
    Dicky +18595
    maandag 16 juli 2018 om 09:06
    Niet constant genoeg voor de grootste competities. Maar voor de Eredivisie eigenlijk te goed.
    Vind ik leuk
    Verratti +1835
    maandag 16 juli 2018 om 22:12
    Hij heeft zich afgelopen seizoen heel goed ontwikkeld bij Vitesse. Zou bij alle teams in de Nederlandse competitie een aanwinst zijn. Begrijp ook wel dat Chelsea hem buiten Nederland gaat plaatsen. Natuurlijk nog veel te licht voor Chelsea. Maar ja, wie weet. Chelsea bepaalt.
    Vind ik leuk
    VA1 +1749
    maandag 16 juli 2018 om 10:48
    Grootste talent van Chelsea, academy player of the year. Vitesse haalde geen contant niveau maar dat lag niet aan Mount. Zelfs in de mindere wedstrijden was Mount degene die voor verassingen zorgde. En het verschil tussen de Nederlandse top en subtop is nihil. Je doet net of PSV een topclub is maar dat is het niet. Ja in de Eredivisie haha!
    Vind ik leuk
    JustH +13059
    maandag 16 juli 2018 om 22:08
    Zou een aderlating zijn voor Vitesse.
    Vind ik leuk
    mitch +324
    maandag 16 juli 2018 om 10:52
    lul toch niet zo slap man betweter..moe van zulke idioten als jij.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 14:02
    🖕
    Vind ik leuk
    VA1 +1749
    maandag 16 juli 2018 om 11:02
    Overloper!! Wat dacht je, ènéká is nu echt einde verhaal, ik ben stiekem voor PSV... heb serieus medelijden met je knul.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 22:26
    Jawel Chelsea stalt gewoon alles bij Vitesse. Mount stond zelfs in de top 10 grootste talenten op aarde.
    Vind ik leuk
    Professoro +235
    dinsdag 17 juli 2018 om 05:56
    Bij een dart vereniging ?
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:31
    https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/772458/france-football-neemt-ajacied-op-in-lijst-met-twaalf-grootste-talenten-ter-wereld.html

    Van afgelopen jaar.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11668
    maandag 16 juli 2018 om 07:32
    Domme opmerking, maar ik verwacht dat jij uit nijmegen komt en niet voor psv bent ! Want spelers zoals Knöpper, Schaars en van Ginkel hebben jullie toch wel kampioen gemaakt. En in het verleden waren spelers als Cocu en van der Weerden wel goed genoeg voor jullie !
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 07:33]
    Vind ik leuk
    Professoro +235
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:22
    Stel je verwachtingen maar bij knulleke
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11668
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:21
    Ik vrees dat ik toch een stukje ouder ben dan jou knaapje.
    Vind ik leuk
    Professoro +235
    woensdag 18 juli 2018 om 05:27
    Ging ook niet om de leeftijd opa maar dat ik uit Nijmegen kom...wel bijblijven
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11668
    woensdag 18 juli 2018 om 22:42
    Ach dat had ik nog niet in de gaten waar jij vandaan komt. Iedereen die hier komt vervelen komt of uit havanna aan de waal of jullie zusterstad amsterdam.
    Vind ik leuk
    Professoro +235
    donderdag 19 juli 2018 om 06:05
    Knap geschreven.. Wil je nu een sticker?
    Vind ik leuk
    Pur Sang +286
    maandag 16 juli 2018 om 08:31
    Pröpper en Van Ginkel vergeten?
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 08:32]
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 09:16
    Nou die andere ex-Vitesse speler die PSV 2x gehuurd heeft, was één van de belangrijkste spelers toch?
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 07:16
    Geweldige speler en iets voor Ajax omdat ons aller Ajax wel geld heeft. Vitesse moet weer eens hulp vragen om dergelijke speler te kopen.
    Vind ik leuk
    cj_fey +4130
    maandag 16 juli 2018 om 07:27
    Word je niet ongelofelijk moe van jezelf, ben ik zo maar benieuwd naar?
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 07:36
    Mensen als hij en Aal krijgen een lichte verdikking in hun broekje als ze trollen.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 07:36
    Dat valt reuze mee. Ik neem mijn rust en slaap goed. Op zijn tijd goed drinken omdat het warm is. Verder kan ik het allemaal prima aan.
    Vind ik leuk
    cj_fey +4130
    maandag 16 juli 2018 om 08:06
    Gelukkig dan...
    Vind ik leuk
    4everfcu +1599
    maandag 16 juli 2018 om 07:29
    alleen maakt vitesse kans en jou ajax niet.
    Vind ik leuk
    VA1 +1749
    maandag 16 juli 2018 om 10:51
    Precies.
    Vind ik leuk
    Blindsy +9396
    maandag 16 juli 2018 om 07:30
    Chelski zal alleen overwegen om hem nog een jaar te verhuren, indien ze over een jaar nog veel meer voor hem kunnen vangen. Hij wordt bij Vitesse echt niet meer waard, verkoop 'em aan Ajax, die kunnen nog wel wat gebruiken voor Jong... ;-)
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 07:34
    Dat bedoel ik maar. Even Ajax systeem onder de knie krijgen en dan verder gaan. Wie weet( ik weet het zeker) maakt ons aller Ajax een wereldtopper van hem. Zie Frenkie bv, amper 30 wedstrijden in de benen en nu al is Barcelona geil van hem. Dat is Ajax 😂
    Vind ik leuk
    Blindsy +9396
    maandag 16 juli 2018 om 07:44
    Wel eerst een vol jaar in Jong. Het Ajax-systeem is zooo complex, Jason moet bergen verzetten voor hij dát onder de knie heeft! 😜 Maar daarna een jaartje in het eerste en voor 30-40 miljoen verkopen, business as usual. ;-)
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 07:45]
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 07:46
    Ja om vervolgens daar naar de klote te gaan!
    Vind ik leuk
    HansVites +4616
    maandag 16 juli 2018 om 08:54
    Ajax systeem?
    Ik dacht dat jullie weer eens een keer kampioen wilde worden?
    Vind ik leuk
    VA1 +1749
    maandag 16 juli 2018 om 10:53
    Hahaha, pijnlijk. Lachwekkende club blijft het toch ook:)
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8318
    maandag 16 juli 2018 om 11:05
    Om dat uit de mond te horen van een supporter van een opgekochte club die niet eens bestaansrecht meer had is pas lachwekkend.Ik denk dat jij ff vandaag naar de dokter moet, want volgens mij heb je een paar tikken van een hamer gehad op je schedeltje!
    Vind ik leuk
    Dicky +18595
    maandag 16 juli 2018 om 11:58
    Jouw clubje van geld aan van NSBers. Jij en jouw soortgenoten mogen nooit wat zeggen over andere clubs. Want fouter dan jullie bestaat niet.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8318
    maandag 16 juli 2018 om 12:14
    Je mag van alles over mij club zeggen.Maar een club die 4x de EC 1 heeft gewonnen en de beste Europese voetballer ooit heeft opgeleid lachwekkend te noemen dan vraag ik me af of je geestelijk wel in orde bent.

    Daar komt hij weer aan hoor met z'n ouwe NSB verhalen van 80 jaar geleden.Dicky, de man die supporter is van de club van de grootste schoft die Spanje heeft gehad genaamd Franco, gaat wat over mijn club zeggen! Gekker moet t niet worden!
    Vind ik leuk
    Dicky +18595
    maandag 16 juli 2018 om 12:16
    He lullo, jij begint over mijn club. Jij mag niets zeggen over andere clubs. Gewoon je grote bek houden en je eigen schamen dat je zon fout clubje steunt.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8318
    maandag 16 juli 2018 om 12:30
    Hee sukkel, misschien moet je eerst ff door scrollen en dan zie je dat ik reageer op aantijgingen over mijn club.En jou gore nepclub staat bij iedereen bekend als een door een corrupte bende geleide club, en dan als klap op de vuurpijl een club steunen die van een dictator was.
    Vind ik leuk
    Dicky +18595
    maandag 16 juli 2018 om 12:36
    Bek houden gewoon jezelf schamen. Je support een clubje gesteund door NSBers. Als je niet incasseren kan moet je niet uit dagen lul. Ik mag dan vaak terug komen op de waarheid dat jouw foute clubje geld van NSBers aan genomen heeft. Jij bent net hard bezig met mijn club te schofferen.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8318
    maandag 16 juli 2018 om 12:49
    Dicky, moet ik nou echt weer t hele riedeltje opnoemen waar de heertjes die jou club leiden of geleid hebben mee in verband zijn gebracht of zijn veroordeeld? Doe me dit niet aan, want dan wordt t weer veel schijfwerk.Oh wat zal ik lachen als die Russen ooit dat clubje van jou verlaten,dan zinkt t nog harder dan de Titanic naar de afgrond.Er is maar 1 club in Gelderland en dat is NEC!
    Vind ik leuk
    Dicky +18595
    maandag 16 juli 2018 om 12:54
    Mag jij vinden. De mening van iemand die een clubje steunt die geld aanneemt van NSBers doet er niet toe. Jij bent helemaal niets. Minder dan stront.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8318
    maandag 16 juli 2018 om 13:08
    Ik heb een pallet tisseus naar je toegestuurd, kan je t hele jaar janken.ik reken dat geld wel af met die Russen, zonder bonnetje natuurlijk want t moet wel zwart van de hoge heren.Succes met t zoeken van 8 huurspelers nog voor jou Vitesky.
    Vind ik leuk
    Dicky +18595
    maandag 16 juli 2018 om 13:13
    Jouw clubje neemt geld aan dat is verdiend over de rug van dwangarbeiders en joden. Wees er maar trots op dat jouw foute clubje zo zijn succes behaald heeft. Jij geen succes met dat NSB geld aannemende clubje van je.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8318
    maandag 16 juli 2018 om 13:16
    Succes van jou zat ik ook niet op te wachten!
    Vind ik leuk
    Dicky +18595
    maandag 16 juli 2018 om 13:52
    Dat is mooi lul.
    Vind ik leuk
    JustH +13059
    maandag 16 juli 2018 om 22:12
    Gaat weer goed Dicky, hadden ze het over je club?
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 14:06
    Whahahahahaha! Stumpertje!
    Vind ik leuk
    De glasbak +353
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:13
    Hahaha jaja vertel het ze maar die ratten uit Arnep
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 14:05
    Hij heeft wel gelijk! Hou je lekker bezig met die verrotte baggerclub van je!🖕🖕
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8318
    maandag 16 juli 2018 om 14:15
    Haha mijn club heeft ons land op de kaart gezet, kan ik van jullie Russische corrupte satellietclub niet zeggen.kutclub wat niet eens zelf z'n broek op kan houden.schooiers.
    Vind ik leuk
    Dicky +18595
    maandag 16 juli 2018 om 15:19
    Schooier zeg je maar tegen je ouders.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8318
    maandag 16 juli 2018 om 15:44
    Dat zijn jullie toch,schooiers! Handje ophouden bij de Russische maffia.
    Vind ik leuk
    Dicky +18595
    maandag 16 juli 2018 om 16:35
    Maffia nooit bewezen, zelfs geen aanleiding daartoe. Dat jouw clubje geld aangenomen heeft van NSBers is daarentegen wel bewezen lul.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8318
    maandag 16 juli 2018 om 17:13
    Oh nee? Jordania heeft in de cel gezeten voor belastingontduiking en oplichting, een vechtpartij met getrokken pistolen in Turkije, en een stadionverbod in de Gelredome omdat meneer had gedreigd wel een paar vingers af te hakken.En afgesproken werk met Chelsea dat Vitesse geen kampioen mocht worden anders zouden ze elkaar misschien treffen in de CL,wat verboden is met zelfde eigenaren.En dan hebben we nog die oplichter van een Aalbers.

    Of is dit ook allemaal niet waar?

    Vitesse en list & bedrog het hoort bij elkaar, net zoals Ajax & de jeugdopleiding.
    Vind ik leuk
    Dicky +18595
    maandag 16 juli 2018 om 17:18
    020 en NSB hoort bij elkaar lul.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8318
    maandag 16 juli 2018 om 17:21
    Slap antwoord Dicky,je weet t niet meer he.Iets van 70 jaar geleden erbij halen.Feit is dat Ajax niet zo'n dubieuze naam heeft als Vitesse.Denk je aan jou club, dan denk je aan Russen, maffia,grote geldproblemen, Karel Aalbers.Lekker dubieus dus!
    Vind ik leuk
    Dicky +18595
    maandag 16 juli 2018 om 17:43
    Een veel dubieuzere naam als men zich in de zaken verdiept. Geld aannemen van NSBers en daar je succes mee behalen. Bijzonder dubieus als je het mij vraagt. Opscheppen over het verleden, en de beginnen te janken wanneer iemand zegt hoe die successen betaald zijn. Tja, slap, typerend voor ruggengraatloze wormpjes als jij. Wat ik al zei, jij bent minder dan stront.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 17:44]
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8318
    maandag 16 juli 2018 om 18:20
    Swelheim ja....ook zo'n dubieus figuur, Vitesse supporter en Nuon directeur ineen.Google de naam maar even.Fouter dan Fout,een dief.Maar ach dat hoort er allemaal bij, bij de firma list&bedrog genaamd Vitesse.En dan beginnen over dingen die bij Ajax 60 jaar! Geleden gebeurt zijn.De vieze zaken van Vitesse staat iedereen nog vers in t geheugen.Dicky is niet voor niets in t Engels lulletje!
    Vind ik leuk
    Dicky +18595
    maandag 16 juli 2018 om 18:47
    Niemand is zo dubieus als die NSB ers die jouw kutclubje geld gaven om hun reputatie op te vijzelen. Dat tuig dat het geld verdient over de rug van dwangarbeiders en joden gretig aannam is net zo fout. Schrijf nog maar een tijdje door staatsmongooltje. Feit is dat jij trolt bij Vitesse terwijl jij een clubje steunt groot geworden door het aannemen van NSB geld.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8318
    maandag 16 juli 2018 om 19:06
    Hieronder lees ik weer een verhaal van klokkenluideronline.Wat een lijken komen daar uit de kast in Arnep.Ik hou er maar mee op, zoveel smerige verhalen over die oplichtersbende aan de Rijn dat ik me avond hier wel mee kan vullen.Het enige wat jij er tegenover kan zetten is een oud kont verhaal van 60 jaar geleden.Meer komt er niet uit je mouw.Ik wens jou ook geen succes met dat clubje wat allang failliet moest wezen.
    Vind ik leuk
    De glasbak +353
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:18
    En weer zullen die slappe Mods jou hier de hand boven je hoofd houden met dat gescheld, wat is het toch een verotte site geworden hier door als die Arnepse tokkies die hier de boel verzieken.
    Vind ik leuk
    Dicky +18595
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:25
    Aldus de opertrol. Wat kom jij hier doen dan behalve uitdagen?
    Vind ik leuk
    De glasbak +353
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:55
    Jij laat je uitdagen Dicky, probeer het eens zonder gescheld..
    Vind ik leuk
    Dicky +18595
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:04
    Jij scheld constant schijnheil. Constant provoceren, constant schelden en dan over andere oordelen. Soms gaan de verkeerde mensen dood.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8318
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:04
    Precies, Dicky is een klein stampvoetend mannetje die,als je wat over z'n clubje zegt, meteen gaat schelden.
    Vind ik leuk
    Dicky +18595
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:59
    Volgens mij begon jij met reageren omdat iemand wat over jouw NSB clubje begon.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8318
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:09
    Reageren mag toch? Ik begin niet gelijk met schelden.Schelden is voor hopeloze mannetjes als ze t niet meer weten.
    Vind ik leuk
    Dicky +18595
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:24
    Ik word totaal niet hopeloos van mongooltjes als jij hoor. Ik vind het alleen heerlijk om te zeggen wat jij bent.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8318
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:33
    Haha,En je denkt dat ik daar wakker van lig? Je bent gewoon een klein gefrustreerd mannetje.Wat dat betreft pas je wel goed bij die maffia bende aan de Rijn.
    Vind ik leuk
    De glasbak +353
    dinsdag 17 juli 2018 om 15:24
    je hebt de verkeerde voor je Dicky, ik scheld niet ik ben beschaaft.
    jij daarentegen kan het niet laten. maar je doet maar...
    Vind ik leuk
    Dicky +18595
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:26
    Graag tyfus mongool.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8318
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:28
    Haha wat een zielig ventje die Dicky.Is zo'n zielig clubmannetje die in een mascottekostuum loopt voordat de wedstrijd begint.
    Vind ik leuk
    Dicky +18595
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:52
    Nee hoor lul.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11668
    maandag 16 juli 2018 om 23:10
    Onze club stond in Nederland al op de kaart ver voordat ze dat foute clubje van jouw oprichten.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 12:22
    ik vind jouw reactie op mount niet sterk,zelfs een beetje!!! dom.
    Vind ik leuk
    4everfcu +1599
    maandag 16 juli 2018 om 14:00
    dat clubje van jou is ook opgekocht hoor door aandeelhouders
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8318
    maandag 16 juli 2018 om 14:16
    Heb je t over mijn club?
    Vind ik leuk
    4everfcu +1599
    maandag 16 juli 2018 om 15:19
    is niets van jou bij wijsneus.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8318
    maandag 16 juli 2018 om 15:48
    Oh nee, we zijn toch van aandeelhouders? Misschien ben ik er wel 1 van.Jij hebt ook niet t licht uitgevonden hè?
    Vind ik leuk
    4everfcu +1599
    maandag 16 juli 2018 om 16:12
    nee dat heb jij uitgevonden toch trolletje?
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8318
    maandag 16 juli 2018 om 16:39
    Haha trolletje nog wel, dat zegt de man die de hele dag met Ajax bezig is! Sneu hoor!
    Vind ik leuk
    4everfcu +1599
    maandag 16 juli 2018 om 17:15
    haha mocht je willen trolletje die dagelijks aan het trollen is op andere clubs zielig figuur ben je en ik schat niet ouder dan 12
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8318
    maandag 16 juli 2018 om 19:09
    Ja,je bent zo'n gefrustreerd U supportertje wat denkt dat wij rivalen van elkaar zijn.Haha FC U, laat me niet lachen.
    Vind ik leuk
    4everfcu +1599
    maandag 16 juli 2018 om 22:02
    volgens mij ben jij een stuk gefrustreerder dan ik trolletje gezien je reacties.
    ps we zijn geen rivalen en dat willen wij ook niet zijn ,maar wat is het heerlijk om jaarlijks de punten mee te nemen bij jou clubje en weet je waarom vanwege stumpertjes zoals jij.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8318
    maandag 16 juli 2018 om 22:30
    En dan kijk je elk seizoen weer naar beneden op de ranglijst, en dan zie je altijd weer dat kleine clubje Utrecht onder je staan.
    Vind ik leuk
    4everfcu +1599
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:56
    klopt onze doelstelling is ook heel anders he als wij 80 miljoen te besteden hadden werden we fluitend kampioen ieder seizoen zonder jarenlang niets te winnen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 10:56]
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8318
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:06
    Zelfs met een suikeroom, waar je je handje ophoudt, win je nog niks.
    Vind ik leuk
    4everfcu +1599
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:39
    lekker belangrijk wij hoeven niets te winnen wij mogen iets winnen en jou club kan met 50x de begroting vd rest nog geen prijsje winnen ik zou me kapot schamen als ik voor zo een kutclub zou zijn.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8318
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:47
    We hebben de grootste prijzenkast van NL.Ik heb m'n club alles zien winnen wat er te winnen valt.Of is je dat ontgaan.

    Als een schooier je hand op houden bij je suikeroom omdat je anders koppie onder gaat is natuurlijk iets om je nog veel meer om te schamen.

    Wat heeft jouw club nou bijgedragen aan t NL voetbal? Helemaal niks, als jullie morgen verdwijnen zou niemand jullie missen.
    Vind ik leuk
    4everfcu +1599
    dinsdag 17 juli 2018 om 14:44
    trolletje probeer nou maar een keertje te winnen van dat clubje en handje ophouden nee hoor hij stopt geld in zijn eigen club waar hij dus eigenaar van is slimmerd en wat ben je er blijkbaar jaloers op aangezien je er steeds over begin.
    mijn club heeft meer bijgedragen dan jij denkt maar ik neem het je niet kwalijk hoor daar ben je namelijk te jong voor om dat te snappen trolletje.
    jou clubje telt niet meer mee in europa en is alleen nog top in de mickey mouse league en zelfs daar kunnen ze al jaren niets meer winnen met min tien keer de begroting vd rest.
    ook zullen wij nooit verdwijnen net zoals wij nooit zullen degraderen hoe jammer ook voor jou trolletje
    nu hop na de volgende topics weer kun je daar weer gaan trollen zielig ventje.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 14:45]
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8318
    dinsdag 17 juli 2018 om 14:57
    Kijk en dat is nou t verschil met mijn club, wij zorgen zelf voor onze inkomsten.Hebben wij geen suikeroom voor nodig.Dus daar heb ik veel meer respect voor ipv die eigenaren die het in een bodemloze put gooien omdat hun boekhouding niet op orde is.En ondanks die externe miljoenen eindigen jullie altijd onder ons.En noem de bijdrage eens op dan voor t Nederlands voetbal? Noem de Cruijff's, Bergkamps en Kluiverts eens op dan die FC U heeft opgeleid? En kom niet aan met v Hanegem die bij Xerxes heeft gespeeld.Nee, ze zijn er niet! Noem eens een Europese prestatie op waar de wereld bewonderd tegen op kijkt? Ze zijn er niet! Ken alleen die blamage herinneren tegen die amateurs uit Luxemburg.Waar de hele wereld smakelijk om heeft gelachen. En als v Seumeren morgen stopt,wil ik wel zien wat er met die FC U gebeurt.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 14:58]
    Vind ik leuk
    4everfcu +1599
    dinsdag 17 juli 2018 om 15:08
    zelf voor inkomsten door andere clubs af te persen met tv gelden bedoel je?
    en vseumeren stopt niet trolletje nu niet en nooit niet en mocht hij zn graf ingaan is de toekomst vd club verzekerd trolletje.
    noem de spelers nou vooruit een paar dan advocaat wouters vbreukelen vbasten vanenburg de kock rob de wit sneijder vhannegem vloen moet ik nog ff doorgaan allemaal utrechters trolletje en zonder utrechters had jou clubje nooit wat noemenswaardigs gewonnen.
    want ajax heeft die spelers alleen maar door andere clubs leeg te roven met geld
    een europese prestaties liverpool uit en thuis gelijk napoli uit en thuis gelijk en verlies zenith gelijk en verlies hsv winst real madrid verlies en gelijk celtic gelijk en dikke winst maar die wedstrijden heb jij allemaal niet gezien omdat je daar te klein voor ben trolletje
    en ook hebben wij weinig te besteden maar toch krijgt jou gevallen topclub het maar niet voor elkaar om ervan te winnen zelfs niet met hulp vanuit zeist haha.
    ps mijn club is zo gezond als een vis hoor en draait gewoon zwarte cijfers zonder dat frans er geld bij hoeft te doen jammer he trolletje.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 15:10]
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8318
    dinsdag 17 juli 2018 om 15:51
    Het merendeel kijkt ook alleen naar mijn club ipv dat regionale clubje van jou.Dus volledig terecht wat betreft de TV gelden.Sneijder, Vanenburg, v Hanegem, v Basten allemaal niet bij FC U gespeeld, goede beslissing want bij FC U bereik je niks.Advocaat maar 1 seizoen.de Cock is geen topper.Dus dan blijven er maar 3 over.poeh poeh das veel zeg, een club als Elinkwijk heeft meer betekend als FC U voor t NL voetbal.En maar een paar Europese wedstrijden gewonnen,wat een prestatie zeg.Nee, zoals ik zei,jullie bijdrage is miniem en jullie zullen nooit boven ons eindigen.Jullie mogen Ajax wel dankbaar zijn, wij hebben jullie grote ster Mols opgeleid.En v Seumeren,die arme man heeft er wel 40 miljoen ingekieperd, waar vindt je nog zo'n gek! Zonder hem wordt weer een zooitje daar bij dat grijze clubje.
    Vind ik leuk
    4everfcu +1599
    dinsdag 17 juli 2018 om 15:58
    jij weet het allemaal haha niet bij utrecht gespeeld haha ik zou zeggen google maar even kleuter trolletje want er zijn er genoeg die voor utrecht hebben gespeeld maar ja je leeftijd he.
    overigens heeft frans er 60 miljoen inzitten hoor en weet je wat hij slaap er geen minuut minder om dat heet clubliefde iets wat bij jou club onbekend is daar zitten alleen maar geldwolven.

    maar feit blijft allemaal utrechters want zonder utrechters heeft dat clubje van jou geen betekenis en jou clubje heeft die prijzen die ze in een ver verleden hebben gewonnen allemaal gewonnen door andere clubs leeg te roven het is maar waar je trots op ben prijzen kopen kan namelijk iedereen trolletje en nu ajax zelf geen reet meer voorstelt gaan ze huilie huilie doen als clubs als man city chelsea jullie talent wegroven want dan is het allemaal niet eerlijk haha.
    ps ik zal blij zijn als de competitie weer begint want het is toch heerlijk beginnen aan de competitie als je van te voren al weet dat je 6 pnt in de zak heb zitten van een zgn topclub trolletje.
    nu ga ik weer wat doen ik heb namelijk wel wat beters te doen dan de hele dag op ieder topic van welke club dan ook reageren puur om te provoceren zoals jij maar ach je moet wat als je niets te doen heb.
    nu hop na het volgende topic kun je daar weer verder trollen tegen supporters van andere clubs kleutertje.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 16:09]
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8318
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:10
    Noem ze op dan? Behalve Wouters, de Wit en van Breukelen.Van Hanegem was van xerxes dus die wordt t al niet.Rinus Israël en Ruud Gullit waren ook Amsterdammers, associeer ik toch ook niet met Ajax.T gaat erom wat je als club opgeleid hebt.Davids,Rijkaard,Seedorf,de Boer,vd Sar,Kluivert een volledig opgeleid elftal door Ajax zelf, wat nota bene de CL won.Heb ik t nog niet eens over de jaren 70.Dus wie hebben we leeg geroofd dan? Je weet t gewoon niet meer,je begint lachwekkend te worden.Feiten kan je niet verdraaien zoals jij wil.Een fantast ben Je!
    Vind ik leuk
    4everfcu +1599
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:19
    doei kleuter trolletje ik ga van de zon genieten ga jij maar verder in de andere topics met trollen op andere clubs je hebt er een dagtaak aan.
    hoe zielig ben je dan wel niet maar goed geniet ervan trolletje.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8318
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:25
    Kijk zo kunnen we de zwakkelingen van FC U weer, als ze met feiten om de oren worden geslagen en ze weten t niet meer, dan vluchten ze haha
    Vind ik leuk
    4everfcu +1599
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:58
    welke feiten die van spelers die volgens jou nog nooit voor utrecht gespeeld hebben haha voor de rest heb ik niet een feit gelezen hoor trolletje en nee niet iedereen maar jou wel
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8318
    woensdag 18 juli 2018 om 00:08
    Welke topspelers heeft Utrecht zelf opgeleid? Buiten de Wit,v Breukelen en Wouters? Dus niet uit de stad Utrecht! Dat vraag ik steeds aan je draait eromheen! Je heb geen antwoord!noem ze dan eens!
    Vind ik leuk
    JustH +13059
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:17
    Waarom noem je iedereen met een andere mening trolletje?
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8318
    woensdag 18 juli 2018 om 00:11
    Een grote fantast is t die denkt dat Utrecht op dezelfde voet als Ajax staat.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 22:34
    Doet het nog zo zeer dat je weer twee keer hebt verloren van ons mooie clubje aan de rijn? Of ben je gefrustreerd omdat je nog steeds niet uit de kast durft te komen en al weer niet naar de gayparade kan? Ik heb serieus medelijden met je pikkie! NOT!
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8318
    maandag 16 juli 2018 om 22:40
    Mag t een keer gebeuren, nadat er enorme bergen schimmige roebels in die maffiaclub van je gepompt is?
    Vind ik leuk
    4everfcu +1599
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:09
    een keer wel maar van mijn provincieclubje win je al jarenlang niet trolletje,.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8318
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:17
    Onderlinge stand 60% winst Ajax, 20%FC U 20% gelijk.Weer helaas voor je.Feiten liegen niet.Je bent echt een beetje dom,man.Check Google,kan je alle feiten opzoeken ipv die fantasie van jou!
    Vind ik leuk
    4everfcu +1599
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:20
    en weer een troll opmerking stumpertje
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8318
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:23
    Uitgeluld ben je, feiten liegen niet.kruip nu maar weer onder je anti Ajax dekbedje met je duim in je mond.
    Vind ik leuk
    4everfcu +1599
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:27
    welke feiten die spelers die nooit voor utrecht gespeeld hadden?maar dat toch wel hebben of de rest van je troll opmerkingen zielig kleutertje nou doei trolletje je krijg het laatste woord want die wil je blijkbaar graag en das normaal bij kleutertjes dus maak je maar niet druk.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8318
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:31
    Noem ze dan eens op? Dat vroeg ik je net ook.En nee,kom niet met spelers uit de zwart wit tijd aanzetten toen ze nog tegen een bal trapten die 10 kg woog.Feiten wil ik zien waaruit blijkt dat Utrecht zoveel heeft opgeleid en indirect heeft meegeholpen aan de ontwikkeling van t NL voetbal.Als je er meer kunt opnoemen als wij van Ajax dan heb je me stil.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11668
    maandag 16 juli 2018 om 23:12
    En jij zo te zien de hele dag met Vitesse.
    Vind ik leuk
    JustH +13059
    maandag 16 juli 2018 om 22:11
    Valt best mee met 33 schalen
    Vind ik leuk
    4everfcu +1599
    dinsdag 17 juli 2018 om 15:10
    uit de vorige eeuw jij heb er zelf nog niet een meegemaakt trolletje van 4
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 15:11]
    Vind ik leuk
    JustH +13059
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:57
    Na 2010 al 4. Maak je niet druk. Je zal het zelf nooit meemaken.
    Vind ik leuk
    Verratti +1835
    maandag 16 juli 2018 om 22:15
    Het Joop Zoetemelk-systeem waarschijnlijk.
    Vind ik leuk
    VA1 +1749
    maandag 16 juli 2018 om 11:00
    Maar Mount wil niet vernederd worden door zijn oude ploeggenoten... Wereldtop haalt hij toch wel.
    Vind ik leuk
    VA1 +1749
    maandag 16 juli 2018 om 10:52
    Voor jong hebben ze waterdrager Daley al die lieverd en dan Tadic zal er ook wel regelmatig vertoeven met zijn rotte knie.
    Vind ik leuk
    Blindsy +9396
    maandag 16 juli 2018 om 15:14
    Als niet-Ajacied steun ik elke terugval van welke Ajax-speler dan ook!
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11668
    maandag 16 juli 2018 om 07:35
    Wij huren spelers van Chelsea slimmerd.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 07:36
    Dat meen je niet?
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11668
    maandag 16 juli 2018 om 10:52
    Jij zegt dat we hem willen kopen, simpele.
    Vind ik leuk
    Eimersweide +6915
    maandag 16 juli 2018 om 07:25
    .
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 07:26]
    Vind ik leuk
    Het Brein +3480
    maandag 16 juli 2018 om 07:30
    Zou zeer welkom zijn hoor!
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11668
    maandag 16 juli 2018 om 07:35
    Laat nog maar een seizoen komen, goede speler voor ons.
    Vind ik leuk
    San Marco +325
    maandag 16 juli 2018 om 07:42
    Zou wel een hele grote teleurstelling zijn voor die jongen als hij naar Vitesse moet
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 07:51
    Je bent pas teleurgesteld als je in 024 geboren bent en voor die pisnichtenclub nek moet zijn!
    Vind ik leuk
    VA1 +1749
    maandag 16 juli 2018 om 10:54
    Haha pijnlijk!!
    Vind ik leuk
    4everfcu +1599
    maandag 16 juli 2018 om 15:21
    wow gevaarlijke lui hier hoor
    nou kom kids het is vakantie ga maar lekker buitenspelen
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 07:57
    Mount heeft een paar goede wedstrijden gehad op het eind, maar ook genoeg slechte. Voor de PL komt hij echt tekort.
    Vind ik leuk
    VA1 +1749
    maandag 16 juli 2018 om 10:54
    Dan komt iedereen buiten de PL te kort
    Vind ik leuk
    Visman +6
    maandag 16 juli 2018 om 11:04
    Dat ben ik met je eens. De spelers worden eigenlijk een seizoen te vroeg terug gehaald naar chelsea. Kijk maar naar baker en piazon. Ideaaliter zouden ze een jaartje bij psv of ajax meedraaien voor hun ontwikkeling. Maar gezien de investeringen deze zomer is het de bedoeling dat vitesse weer een stap maakt en zal het niveau meer aansluiten bij ajax en psv. Niet dat het er veel voor onder doet de afgelopen jaren.
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1399
    maandag 16 juli 2018 om 08:12
    Mount zal bij Vitesse in ieder geval spelen. Heeft een bijzonder goede tweede seizoenshelft gehad. Een vol seizoen in de benen krijgen zal hem goed doen. Laat hem nog maar lekker een jaartje komen.....maar goed...ik beken. Ik heb een gekleurde bril op. ;)
    Vind ik leuk
    HansVites +4616
    maandag 16 juli 2018 om 08:51
    Zou mooi zijn als we zo'n top speler nog een jaartje voor weinig kunnen huren van onze Russische vrienden, ik lees nu al weer veel jaloezie.
    Vind ik leuk
    JustH +13059
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:59
    Jaloezie?
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 08:56
    Ik hoop echt dat mount weer naar vitesse komt ! Dan komt er een hoop creativiteit bij op het middenveld , het was duidelijk dat dat in de oefenwedstrijden werd gemist . Zonder mount gaan we voor max de 5e plaats . Met kunnen we zo 3e worden als het meezit
    Vind ik leuk
    Dicky +18595
    maandag 16 juli 2018 om 09:03
    Geloof niet dat het goed is voor Mount om nog een jaar in de Eredivisie te spelen. Maar mocht het lukken dan heeft Vitesse met Serero, Bero, Mount een fenomenaal middenveld voor een subtopper.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 09:09]
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 09:44
    Mocht Mount niet komen, krijgen we gewoon Golovin. Abramovich matst Slutsky, is t niet links om, dan wel rechts om.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 09:45]
    Vind ik leuk
    Professoro +235
    maandag 16 juli 2018 om 10:39
    Nog een jaar in Arnnep wordt zo,n jongen toch niet beter van
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 14:11
    Bij jullie worden alle spelers alleen maar slechter!
    Vind ik leuk
    orion73 +1274
    maandag 16 juli 2018 om 11:09
    Bij grotere clubs uit Engeland en dan vervolgens aangeven dat het om Championship clubs gaat.
    Vind ik leuk
    TheRedMen +2489
    maandag 16 juli 2018 om 22:23
    Championship is anders toch best een goede competitie hoor. Spelen flink wat clubs die goed voetbal spelen. En we zijn er vaker achter gekomen dat het gemiddelde niveau in het championship hoger ligt dan in de ED (op Ajax en PSV na).
    Vind ik leuk
    Brunt +193
    maandag 16 juli 2018 om 15:33
    Zou een zeer waardevolle toevoeging zijn. Dan staat er echt voor eredivisiebegrippen een topmiddenveld. Ook de aanval is best goed op orde. Alleen de verdediging inclusief doelman is nog maar even afwachten.
    Vind ik leuk
    NvC +2275
    maandag 16 juli 2018 om 22:05
    Je kan mijn post misschien niet serieus nemen omdat ik een NECer ben, maar oprecht het is jammer voor de Eredivisie en vitesse dat hij niet nog een jaar in Nederland gaat schitteren. De competitie wordt alleen maar sterker en leuker met zulke spelers erbij.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 22:06]
    Vind ik leuk
    Vapormax +1797
    maandag 16 juli 2018 om 22:39
    Lekker jaar basis spelen Vitesse en beste speler van eredivisie worden!!!!
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 22:41
    Bizarre discussie weer. Niveautje zeg..
    Iedereen leeggelopen op elkaar?
    Vind ik leuk
    Professoro +235
    dinsdag 17 juli 2018 om 05:19
    Verstandig van die jongen . Hier in NL wordt hij niet beter
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1399
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:01
    Vraag me af of je van de Championship wel beter wordt. Er zal toch wel iets op PL niveau interesse hebben in zo'n groot talent? Anders lekker met Vitesse Europa in. Ook heel leerzaam.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Update: 'Vitesse lijkt niet te kunnen stunten, Mount op weg naar Championship'