Update: 'Deze week duidelijkheid rond Zoet: twee clubs hebben zich gemeld'

Update: 'Deze week duidelijkheid rond Zoet: twee clubs hebben zich gemeld'

Gepubliceerd: maandag 16 juli 2018 om 11:46ma 16-07-2018 om 11:46

Of Jeroen Zoet komend seizoen bij PSV onder de lat staat blijft onzeker. Volgens Voetbal International hebben twee gerenommeerde Europese clubs zich gemeld bij de kampioen van Nederland.

Volgens VI heeft één van de clubs ook al een bod gedaan op de Oranje-international. Om welke clubs het gaat en hoe hoog het gedane bod is, is niet bekend. PSV-trainer Mark van Bommel wil Zoet graag behouden. "We zijn wel redelijk jong en hopen nog graag Jeroen Zoet te behouden. Hij is erg belangrijk voor onze ploeg", stelde hij eerder tegenover Eindhovens Dagblad.

Zoet staat in Eindhoven nog tot juni 2019 onder contract. De Eindhovenaren haalden hem van SC Veendam. Tussendoor werd de goalie verhuurd aan RKC Waalwijk. In Eindhoven keepte Zoet al 225 wedstrijden waarin hij tachtig keer de nul hield. Daarnaast heeft Zoet elf interlands voor Oranje op zijn naam staan.

Update 11:47 uur: Volgens het Eindhovens Dagblad wordt deze week een beslissing genomen over de toekomst van Zoet. Het ED meldt dat Zoet met PSV in gesprek is over een verlenging van zijn contract tot 2020. Er is echter ook interesse uit het buitenland en speler en club hebben nog geen akkoord bereikt. De vraag is vooral of Zoet bij een nieuwe club er zeker van kan zijn dat hij eerste doelman is. In Eindhoven is die zekerheid er wel.

Plaats een reactie

MojoRisin +15112
maandag 16 juli 2018 om 11:06
Beetje off: maar wie gaat Van Ginkel vervangen ? Toch wel een belangrijke schakel geweest de laatste jaren namelijk..
Vind ik leuk
Ajacied_8 +18960
maandag 16 juli 2018 om 11:07
Davy Klaassen?
Vind ik leuk
maandag 16 juli 2018 om 11:09
Die gaat echt niet naar psv
Vind ik leuk
MojoRisin +15112
maandag 16 juli 2018 om 11:10
Zal wel een goede zijn, maar betwijfel of hij dat zelf wil..
Op zich zou het wel verstandig zijn voor zijn carriere..
Vind ik leuk
Ajacied_8 +18960
maandag 16 juli 2018 om 11:14
Ik blijf hopen op een Duitse club voor hem.
Maar als hij voor PSV zou kiezen zou ik hem niet kwalijk nemen. Wel teleurgesteld natuurlijk.
Vind ik leuk
Snapje? +8683
maandag 16 juli 2018 om 11:11
Voor de 2e keeper van Nederland mag PSV best wel wat vangen.
Vind ik leuk
Bizzy +23383
maandag 16 juli 2018 om 12:25
Zou een meesterzet zijn van Psv
Vind ik leuk
maandag 16 juli 2018 om 11:07
Aangezien er steeds meer oudgedienden terugkomen in de Eredivisie kan PSV Timmy Simons wel terughalen. Prima breekijzer op het middenveld.
Vind ik leuk
MojoRisin +15112
maandag 16 juli 2018 om 11:09
Haha, wel ervaren idd.. ;) Nog maar 41 lentes jong..
Vind ik leuk
Leedz +7644
maandag 16 juli 2018 om 11:09
Die man is ondertussen al 50 ofzo, die blijft lekker in Belgie
Vind ik leuk
reggie +2026
maandag 16 juli 2018 om 11:28
PSV zegt niets, anders koopt Overmars hem voor onze "neus" weg 😜
Vind ik leuk
Mari +12490
maandag 16 juli 2018 om 11:52
Neuzen zijn inderdaad het handelsmerk van PSV
van Nistelrooy
Nillis,
Eijkelkamp,
..........
........
Vind ik leuk
Romario9 +13564
maandag 16 juli 2018 om 12:25
Allemaal een neusje voor de goal idd
Vind ik leuk
reggie +2026
maandag 16 juli 2018 om 12:35
😜
Vind ik leuk
Dezeun +6297
maandag 16 juli 2018 om 11:12
Mauro junior
Vind ik leuk
2cents +61663
maandag 16 juli 2018 om 11:12
Rigo natuurlijk. Dat is een kruising tussen Guardiola en Van Bommel. (Aad de Mos)
Vind ik leuk
maandag 16 juli 2018 om 11:15
Kobayashi van Heerenveen, harde werker en goed aanspeelpunt.
[Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 11:30]
Vind ik leuk
Hans Worst +1640
maandag 16 juli 2018 om 11:46
Haha, mag volgens mij zelfs weg van Heerenveen aangezien ze betere opties hebben/willen.
Vind ik leuk
maandag 16 juli 2018 om 12:03
Omdat zijn contract afloopt en hij niet bij wil tekenen en hij anders gratis naar een andere club kan volgende zomer.
Vind ik leuk
Hans Worst +1640
maandag 16 juli 2018 om 12:14
ok, kan ook, vind het een nietszeggende middenvelder. Een beetje Niveau Danny Holla. Niks voor psv. Dan zou ik die andere Japanner Doan liever hebben van Groningen. Heeft veel Meer kwaliteiten.
Vind ik leuk
benny-boys +2030
maandag 16 juli 2018 om 13:19
Net als je naam dus??
Vind ik leuk
maandag 16 juli 2018 om 14:12
Nietszeggend? Omdat ze Japans praten, wil nog niet zeggen dat ze niets te zeggen hebben.
Vind ik leuk
Ajacied_8 +18960
maandag 16 juli 2018 om 11:07
Gerenommeerde clubs.. zonder namen te noemen. Dus ga ik gokken.. Fenerbahçe en Everton?
Vind ik leuk
maandag 16 juli 2018 om 11:08
Everton heeft geen keeper nodig en voor Zoet zou het ook doodzonde zijn om op de bank te zitten.
Vind ik leuk
maandag 16 juli 2018 om 11:08
Zou wel echt smerig zijn...
Vind ik leuk
Ajacied_8 +18960
maandag 16 juli 2018 om 11:10
Gewoon een spelletje om de prijs op te drijven.. of om belangstelling te creëren dat er niet is.
Vind ik leuk
maandag 16 juli 2018 om 11:10
Hoezo? Ze willen hem behouden dus nog smerig
Vind ik leuk
Stinoo +672
maandag 16 juli 2018 om 11:12
Dat kennen ze niet bij Ajax, dat ze een speler willen behouden. Het belangrijkste is verkopen, of je nu kampioen wordt of niet
Vind ik leuk
Jarinr10 +10361
maandag 16 juli 2018 om 11:16
Bij ons komen nou eenmaal biedingen van een achterlijk hoog niveau, daar hebben jullie nog niet mee te maken gehad.
Vind ik leuk
Eric55 +551
maandag 16 juli 2018 om 11:47
Wat heb je aan geld als je geen prijzen wint, kan je beter eens vaker nee zeggen en dan met de zelfde groep proberen kampioen te worden, al hoop ik niet dat dat nog een keer gebeurd maar dat is weer wat anders
Vind ik leuk
Mari +12490
maandag 16 juli 2018 om 11:40
En daarom dat geklaag dat het altijd over Ajax gaat.
Wat doe jij nu?
Geen woord over Zoet.
Vind ik leuk
maandag 16 juli 2018 om 11:56
Nee klopt daarom lopen ze bijna gratis weg bij jullie.. en lukt het Ajax als één van de weinige zn tallenten te behouden.
Vind ik leuk
Ajacied_8 +18960
maandag 16 juli 2018 om 11:17
Kan ook gebruikt worden om de druk bij Zoet op te voeren om bij te tekenen.

Vind de timing maar raar. Hele zomer nog geen interesse en nu 2 dagen nadat PSV aangegeven heeft te willen behouden zijn er opeens clubs.
Vind ik leuk
John040 +2499
maandag 16 juli 2018 om 11:50
Ja dat voert de druk op bij geintersseerde clubs blijkbaar. Maar bij PSV willen ze liever dat hij blijft.En er zal wel meerdere intresse zijn in spelers PSV bv Bergwijn Lozano Perreiro en Arias nu ook Zoet PSVers zijn nu eenmaal in trek.Ook zal er niemand voor weinig vertrekken hoeven niks te verkopen.Bij PSV staat gelukkig het meeste kapitaal op het veld. En dan nog een mooie lichting eigen jeugd waar tenminste 5 jaar van geplukt kan worden. Het ziet er rooskleurig uit voor PSV. Ook voor meerdere clubs trouwens Ajax Feyenoord maar ook Vitesse en AZ Utrecht. De kwaliteit gaat zeker vooruit nu hoop ik ook dat ALLE clubs het Europees goed gaan doen.Dat Lozano ook maar nog jaartje blijft en uitblinkt met Bergwijn en Romero en Perreiro erbij dan komt het wel goed met plaatsen CL. Ik zie het ook gunsig in voor Ajax CL of EL en Feyenoord en Vitesse zijn oom goed bezig dit word topjaar Europees voetbal. PSV CL poule fase en evt knokout ronde CL of EU mooi overwinteren met zak Eurootjes.
Vind ik leuk
maandag 16 juli 2018 om 11:55
Houden ze jou dan op de hoogte als er intresse is voor een speler van PSV.
Grote verschil tussen Ajax en PSV is dat ze in Eindhoven daar niets over laten lekken in de pers en gewoon wachten tot er een club zich officieel meld. Berichtgeving uit een sport sensatie krant is geen intresse maar bladvulling. Al denken ze daar in Amsterdam anders over.
Vind ik leuk
Ajacied_8 +18960
maandag 16 juli 2018 om 11:56
Dit topic gaat niet over Ajax. Maar als jij het daar over wil hebben prima.
Vind ik leuk
maandag 16 juli 2018 om 12:04
Dit is toch een forum. Dus ik begrijp je punt niet helemaal.
Vind ik leuk
Ajacied_8 +18960
maandag 16 juli 2018 om 12:09
Dat had ik ook helemaal niet verwacht dat je mijn punt zou snappen.
Vind ik leuk
maandag 16 juli 2018 om 11:57
De verhalen in de VI en Telegraaf kloppen vaker wel dan niet. En ehhh Eindhovense dagblad lees je nooit? PSV is net zo een open keuken als Ajax.
Vind ik leuk
maandag 16 juli 2018 om 12:05
Net zoals Brenet. Je leest pas wat als het rond is niet eerder.
Vind ik leuk
maandag 16 juli 2018 om 12:08
Nee meer net als die linksback... lukte ook niet om hem geheim te houden
Vind ik leuk
HJR +9011
maandag 16 juli 2018 om 13:34
Voor elke speler van Feyenoord, Ajax en PSV is wel belangstelling. Ook voor Zoet.

Vind ik leuk
Mari +12490
maandag 16 juli 2018 om 11:39
Hmm, zou zomaar kunnen
Vind ik leuk
maandag 16 juli 2018 om 11:07
Er melden zich toch wel clubs voor Zoet! Wie dat zegt dat het niet is die respecteert geen enkele club ojawel zijn eigen club.
Vind ik leuk
maandag 16 juli 2018 om 11:08
Is zoet al getransfereerd naar eindhvoen?
Vind ik leuk
maandag 16 juli 2018 om 11:11
Hoop dat Zoet naar een mooie club gaat, heeft ie wel verdiend
Vind ik leuk
Romario9 +13564
maandag 16 juli 2018 om 12:28
*een ANDERE mooie club.

Bij een mooie club zit ie namelijk al.
Vind ik leuk
maandag 16 juli 2018 om 11:18
Dit jaar niet verkopen betekend volgend jaar gratis de deur uit XD
Vind ik leuk
Yuri +3558
maandag 16 juli 2018 om 11:18
Prima keeper, hopelijk gaat ie weg
[Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 11:19]
Vind ik leuk
Mari +12490
maandag 16 juli 2018 om 11:21
Hopelijk voor hem is het dit keer serieus.
Er is haast bij geboden want voorronde CL nadert.

Kan PSV die jongen van Roda? of VVV?, die ze daar hebben gestald oproepen?
Vind ik leuk
aimdam +781
maandag 16 juli 2018 om 11:26
Is Karius van liverpool niks voor psv? ;-)
Vind ik leuk
maandag 16 juli 2018 om 11:32
Ik hoor alle psv’ers al roepen in koor : dazeddegij goed das niks voor ons ;)
Vind ik leuk
maandag 16 juli 2018 om 11:40
JA
Vind ik leuk
Jarinr10 +10361
maandag 16 juli 2018 om 11:28
Benieuwd welke club dit is, alles lijkt bezet op dit moment.Het is voor een keeper niet makkelijk om weg te komen uit de Eredivisie.
Vind ik leuk
Smithsonian +43344
maandag 16 juli 2018 om 11:30
Strik erom.
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
maandag 16 juli 2018 om 11:34
Gerenomeerde clubs maar weten niet welke....
Vind ik leuk
John040 +2499
maandag 16 juli 2018 om 11:39
Ik hoop dat Jeroen blijft maat t.o.v. Cillessen is er wel serieuze intresse. Maar nogmaals ik hoop dat Zoet blijft veruit de beste keeper in eredivisie en beste NL keeper.
Vind ik leuk
Professoro +232
maandag 16 juli 2018 om 11:40
Gemankeerde keeper.
Zegt genoeg over het nl voetbal dat hij in oranje zit
Vind ik leuk
John040 +2499
maandag 16 juli 2018 om 14:52
Ja dat klopt Cillessen is afgebrand door Van Gaal dus dat zegt genoeg toch....
Vind ik leuk
Hans Worst +1640
maandag 16 juli 2018 om 11:44
gewoon verkopen, Padt terugkopen.
Vind ik leuk
Romario9 +13564
maandag 16 juli 2018 om 12:30
Ik hoop toch echt op iets beters dan Padt!
Vind ik leuk
maandag 16 juli 2018 om 17:14
Kan ik je geruststellen, padt heeft 3 jaar bijgetekend bij groningen. Omdat hij een man is met clubliefde. En het goed naar zijn zin heeft bij ons. Onderschatte keeper blij dat hij bij ons blijft.
Vind ik leuk
Romario9 +13564
maandag 16 juli 2018 om 19:10
Prima voor het niveau FC Groningen. Dat heeft ie zelf ook goed ingezien blijkbaar.
Vind ik leuk
maandag 16 juli 2018 om 11:53
Zoet gaat zijn contract verlengen. Wil persee eerste keeper blijven en uitzucht houden op EK over 2 jaar.
Vind ik leuk
Bizzy +23383
maandag 16 juli 2018 om 12:43
Psv moet vol voor Ochoa gaan. Prima opvolger
Vind ik leuk
maandag 16 juli 2018 om 19:27
Zou wat zijn! Niet de langste maar wel katachtige reflexen.
Vind ik leuk
Bizzy +23383
maandag 16 juli 2018 om 19:28
Soort Gomes :) zou idd geweldig zijn.
Vind ik leuk
Ale +5850
maandag 16 juli 2018 om 12:45
Club brugge hoorde ik;)
Vind ik leuk
Het Brein +4776
maandag 16 juli 2018 om 13:16
Sporting zeker..
Vind ik leuk
HJR +9011
maandag 16 juli 2018 om 13:29
Sporting Portugal heeft ook belangstelling. Maar denk dat Zoet daar op dit moment niet op zit te wachten. Die zal zijn zaakwaarnemer wel hebben afgezegd.
Vind ik leuk
Donnygo +4964
maandag 16 juli 2018 om 13:36
Enige link die ik nu kan leggen en die in de pers zijn is toch Brandts en Cocu,

Everton met Pickford zie ik hem dan als reserve of als Pickford vertrekt is er een kans om 1e keeper te worden voor hem.

Fener met Demirel die 36 is mogelijk wel tijd voor een vervanger maar dat is echt alleen vanuit het oogpunt Cocu.

Alle andere clubs die op dit moment zoeken naar keepers wordt zijn naam niet echt genoemd. Liverpool, Roma, Chelsea zijn clubs die toch bij andere namen uitkomen dan hem.
Vind ik leuk
John040 +2499
maandag 16 juli 2018 om 14:56
Dat geld ook voor Cillessen of heb jij dan ook aanwijzingen dat clubs hem willen. En PSV houd geintresseeerde clubs altijd geheim tot er bijna over een komst is dus waar jij die wijsheid vandaan haalt?
Vind ik leuk
Donnygo +4964
maandag 16 juli 2018 om 15:11
Wie noemt hier Cillissen ?

Ik haal mijn wijsheden door meer te lezen dan alleen VP, zou jij ook eens moeten proberen al begrijp ik dat het moeilijk kan zijn voor iemand als jij.
Vind ik leuk
John040 +2499
maandag 16 juli 2018 om 16:03
Het valt mij mee dat jij überhaupt kan lezen, of lezen ze jou voor??
Vind ik leuk
Donnygo +4964
maandag 16 juli 2018 om 16:13
Ik lees en schrijf dagelijks in meerdere talen dus ik hoef niet voorgelezen te worden, misschien is dat wat je gewend bent in de instelling waar jij begeleid woont.

Daarnaast kun jij zo goed lezen dat je met namen komt die niet genoemd worden wie is nu niet goed in lezen dan?

Maar dat je geil wordt van Cillissen is niet erg hoor maar zeg dat dan gewoon, hoef je zijn naam niet overal bij te halen.

Vind ik leuk
Optelsom +665
maandag 16 juli 2018 om 21:26
Blij als hij eindelijk weg is
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws