Geruchtje in Italië: Lazio richt zich na deal van 40 miljoen euro op PSV-tweetal

    Geruchtje in Italië: Lazio richt zich na deal van 40 miljoen euro op PSV-tweetal

    Gepubliceerd: maandag 16 juli 2018 om 14:32ma 16-07-2018 om 14:32

    Na de verkoop van Felipe Anderson aan West Ham United overweegt SS Lazio aan te kloppen bij PSV. Zowel Hirving Lozano als Gastón Pereiro is in beeld bij de topclub uit de Serie A. Radiosei meldt dat. 

    Zondag werd de overstap van vleugelaanvaller Anderson naar Londen afgerond. West Ham betaalde circa 40 miljoen euro voor de Braziliaan - een clubrecord. Met die opbrengst gaat Lazio, dat afgelopen seizoen op de vijfde plaats eindigde in de competitie, nu op jacht naar versterking voor de vleugels.

    Pereiro werd in 2017 óók al gelinkt aan Lazio. De Uruguayaanse linkspoot heeft bij PSV nog een contract tot de zomer van 2020. Pereiro (23) liet afgelopen week nog blijken dat het geen ramp is als hij nog een jaar in Eindhoven blijft.

    Radiosei laat ook de naam van Lozano vallen. De 22-jarige Mexicaan heeft tijdens het WK veel indruk gemaakt en staat daardoor op de verlanglijstjes van diverse topclubs. Of Lazio een serieuze kanshebber is om Chucky aan te trekken, is nog maar de vraag; komend seizoen speelt de ploeg van trainer Simone Inzaghi bovendien geen Champions League-voetbal. 

    Poll

    Is Lazio een mooie club voor Pereiro?

    (3162 stemmen)

    Plaats een reactie

    Jarinr10 +10852
    maandag 16 juli 2018 om 14:34
    Prima club voor Lozano, ff een tussenstap is beter voor m.
    Vind ik leuk
    Pjoitr +30
    maandag 16 juli 2018 om 14:36
    Oops verkeerde thread...
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 14:37]
    Vind ik leuk
    JackieChan +347
    maandag 16 juli 2018 om 14:41
    Is ie al uit de broekzak van Veltman dan??
    Vind ik leuk
    zwollie +8393
    maandag 16 juli 2018 om 14:48
    Daar ligt hij nog steeds in te trappelen.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +29211
    maandag 16 juli 2018 om 15:00
    Oh, ik dacht dat ie lekker zat te irriteren in de kruisband van Veltman...
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 16:04
    Wie is veltman oh dat misselijke mannetje dat gelukkig thuis zit en hoop dat ie nog lang thuis mag zitten
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +26563
    maandag 16 juli 2018 om 14:43
    45.000.000 voor Lozano en 20.000.000 voor Pereiro en anders niet!
    Vind ik leuk
    tannat +13950
    maandag 16 juli 2018 om 15:09
    45 is te weinig. eerst plaatsen voor CL.
    Vind ik leuk
    MeAgain +6504
    maandag 16 juli 2018 om 22:06
    Idd. Eerst plaatsen voor cl. Dan heeft PSV al een 30 miljoen te pakken. Mooi houden deze spelers. Volgend jaar verkopen.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 15:50
    Als kluivert met 1 jaar, 17 oplevert. Dan moet dat geen probleem zijn, aangezien zij wel langer vastzitten.

    Ik vind dit echt niet gek klinken.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 16:54
    Ik denk dat ze allebei blijven. Bommel wil met de punt naar voor de CL in. Pereiro gaat die rol van nr10 prima invullen. Lozano blijft ook. Die wil lekker de CL in met twee verse Mexicaanse teamgenoten.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 17:00
    Veels te weinig maat.
    Lozano 100 +
    Perreiro 25
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 23:04
    100+ voor Lozano, dan kun je bidden zoveel je wilt, maar je zult toch eieren voor je geld moeten kiezen.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 23:13
    80 met een ruilspeler erbij is ook een optie,lozano heeft nog een contract voor 5 jaar,5 jaar cl heb je ook 100 miljoen bij elkaar,psv hoeft niet te verkopen.
    Voor een spot bedragje kan die beter blijven verdien je meer.
    Wie hem wil moet dokken simpel als dat.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 23:15]
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 23:22
    Ben het met je eens dat je kan vragen wat je wilt, maar dat Lozano in zijn 1tje elk jaar CL voor elkaar krijgt is uiteraard onzin. Ten 1e kan 1 speler dat niet. Behalve Maradonna;)
    maar we spelen zelfs voorselectie CL in Nederland, dus je zit er nog niet eens direct in.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 23:43
    Maar geef toe dat zo een speler wel helpt in je selectie,en dan moet je je afvragen waar ben je beter mee af,over twee jaar levert hij alleen maar meer op,wasrom zou je hem verkopen voor een habbekrats voetbal begrippen,terwijl je hem zelf beter kan gebruiken,de kans dat je meer verdiend om hem te houden is groter,dus waarom zou je hem dan verkopen,alleen als de prijs gigantisch is,gewoon bedrijfs beleid,winst verlies vraag en aanbod,lozano kan bij psv nog zat leren.
    Hij kan zich het komend half jaar nog meer in de kijker spelen in de cl,sterker worden,win win situatie toch.
    Vind ik leuk
    Adjab +992
    maandag 16 juli 2018 om 17:36
    Wie gaat jou knijpen plattekar hahaha.
    Vind ik leuk
    JOJO +1772
    maandag 16 juli 2018 om 14:49
    Toch geen Lazio...
    Veel te lage tussenstap!
    Vind ik leuk
    Rodajc +15759
    maandag 16 juli 2018 om 15:19
    Desalniettemin op dit moment onhaalbaar voor Lazio, die gaan/kunnen echt geen 50 miljoen op tafel leggen.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 15:30
    Wel als ze milinkovic-Savic verkopen!
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 19:48
    dan hebben ze 140 miljoen, 100 voor savic en 40 voor felipe. dan gaan ze wel ergens anders kijken dan in Eindhoven.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:31
    Hopelijk wel
    Vind ik leuk
    Sefa +340
    maandag 16 juli 2018 om 14:34
    Van Bommel zal dit weigeren
    Vind ik leuk
    040bovenaan +1834
    maandag 16 juli 2018 om 14:36
    En terecht
    Vind ik leuk
    Pjoitr +30
    maandag 16 juli 2018 om 14:37
    Voor 40 miljoen kan het net.... :)
    Vind ik leuk
    tannat +13950
    maandag 16 juli 2018 om 14:39
    ut ken net idd. op zn fries
    Vind ik leuk
    Adjab +992
    maandag 16 juli 2018 om 17:37
    Van Bommel heeft niets te weigeren
    Vind ik leuk
    alffie +1920
    maandag 16 juli 2018 om 14:35
    Gaat hem niet worden
    Vind ik leuk
    Yuri +3648
    maandag 16 juli 2018 om 14:35
    Pereiro zie ik wel naar Lazio gaan. Lozano 0% kans.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2479
    maandag 16 juli 2018 om 14:38
    Goed idee, Lazio moet weer een topteam worden.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 14:43
    Sjukkie naar de SS ;)
    Vind ik leuk
    reggie +1811
    maandag 16 juli 2018 om 15:38
    Er zijn geen SSers meer!
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 15:41
    Zou toch mooi zijn als Sjukkie in de voetsporen gaat treden van held Paolo Di Canio
    Vind ik leuk
    reggie +1811
    maandag 16 juli 2018 om 15:44
    Die was omstreden.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 15:46
    Zou niet weten waarom!
    Vind ik leuk
    reggie +1811
    maandag 16 juli 2018 om 15:59
    Zoek maar op wikipedea
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 16:02
    Sympathieke man juist
    Vind ik leuk
    JOJO +1772
    maandag 16 juli 2018 om 14:48
    Ze mogen Pereiro wel hebben voor die 40 miljn... ;-)
    (Overigens ook voor de helft hoor...)
    Vind ik leuk
    Butsbal +14981
    maandag 16 juli 2018 om 14:56
    Kunnen ze nét Pereiro mee betalen met die 40 miljoen.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 15:01
    Zet inplaats van pereiro lozano daar neer en in plaats van net makkelijk en dan in plaats van 40 15 en dan is het goed
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 15:18]
    Vind ik leuk
    tannat +13950
    maandag 16 juli 2018 om 15:11
    Schreeuwerd
    Vind ik leuk
    Butsbal +14981
    maandag 16 juli 2018 om 15:21
    Mr. Caps Lock
    Vind ik leuk
    Stom +357
    maandag 16 juli 2018 om 15:25
    Package deal! Samen mogen ze voor 40 miljoen wel weg!
    Vind ik leuk
    14forever +8714
    maandag 16 juli 2018 om 15:32
    Beide? Dan is 40 niet genoeg denk ik.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6759
    maandag 16 juli 2018 om 16:09
    Lazio is geen top maar wel een mooie (tussen) stap

    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 16:54
    PSV gaat Lozano en Pereiro natuurlijk nooit voor € 40 miljoen verkopen. Alleen Lozano is zelf al meer waard dan € 40 miljoen. PSV bepaalt de verkoopprijs van Lozano, die nog een langdurig contract bij heeft bij PSV heeft, en één of andere voetbalsite of één van de talrijk aanwezige “kenners” hierop VP.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws