'Gedroomde Ronaldo-opvolger' stelt Real teleur: 'Ik blijf honderd procent'

'Gedroomde Ronaldo-opvolger' stelt Real teleur: 'Ik blijf honderd procent'

Gepubliceerd: maandag 16 juli 2018 om 18:43ma 16-07-2018 om 18:43

Mocht Real Madrid ambities hebben om Kylian Mbappé naar Spanje te halen, dan kunnen die voorlopig de ijskast in. De negentienjarige WK-uitblinker gaat deze zomer nergens heen, laat hij weten aan Franse media.

Mbappé was een van de sterren op het wereldkampioenschap in Rusland. Mede dankzij de pas negentienjarige aanvaller veroverde Frankrijk de titel. Hij weet daardoor nog meer de schijnwerpers op zich gericht, maar geïnteresseerde clubs vangen bot. Mbappé blijft bij Paris Saint-Germain, dat deze zomer zijn transfer van AS Monaco definitief maakte door 180 miljoen euro te betalen.

"Ik ben gelukkig in Parijs en mijn contract loopt nog meerdere jaren door", zegt Mbappé. "Ik blijf honderd procent bij PSG." Dat lijkt een tegenvaller voor Real Madrid dat de aanvaller naar verluidt hoog op het lijstje had staan als opvolger van Cristiano Ronaldo. Ook teamgenoot Neymar wordt veel genoemd, maar de komst van Eden Hazard lijkt momenteel het meest realistisch.

Poll

Gaat Mbappé binnen nu en vijf jaar de Gouden Bal winnen?

(4227 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 16 juli 2018 om 18:46
Alsof het niks is, ik wil hazard ook wel bij ajax zien
Vind ik leuk
Pijpsmurf +192
maandag 16 juli 2018 om 18:55
Thorgan of kylian?
Vind ik leuk
maandag 16 juli 2018 om 19:04
Die mogen ook beste komen kijken op de tribune, en thorgan mag zo nu en dan wel even invallen
Vind ik leuk
Rodajc +18664
maandag 16 juli 2018 om 19:02
Thorgan Hazard lijkt me zeker een aardige speler voor jullie hoor!
Vind ik leuk
maandag 16 juli 2018 om 19:05
Dat lijkt mij ook, doet het bij gladbach uitstekend
Vind ik leuk
FSCeara +9416
dinsdag 17 juli 2018 om 09:08
Ik denk dat die een stap vooruit wil.en Real is vanuit elke club stap vooruit want is de grootste club wereldwijd
Vind ik leuk
maandag 16 juli 2018 om 18:46
Hazard en courtois halen
Vind ik leuk
maandag 16 juli 2018 om 18:47
Verstandige jongen!
Vind ik leuk
windforce11 +3416
maandag 16 juli 2018 om 18:47
De komende 5 jaar 5 keer
Vind ik leuk
Ajacied_8 +18960
maandag 16 juli 2018 om 18:48
Lekker een heel jaar Neymar uitlachen dat je wereldkampioen bent. Ik geef hem groot gelijk.
Al zal Neymar nu wel weg willen...
Vind ik leuk
Johnny Cash +10049
maandag 16 juli 2018 om 18:49
Heeft op 19 jarige leeftijd al waar ronaldo en messi van dromen namelijk de wereld titel. Als hij zich zo blijft onwikkelen zie ik de gouden bal al binnen 3 jaar zijn kant op komen
Vind ik leuk
Donnygo +4956
maandag 16 juli 2018 om 18:52
PSG gaat spelers als Neymar en Mbappe echt niet verkopen ze willen de CL winnen en deze 2 zijn goed voor de verkoop van Merchandise en kaarten.

Vind ik leuk
Vamos7 +11004
maandag 16 juli 2018 om 19:07
Ja perez had Ronaldo alleen maar moeten laten gaan als hij een voor contract had met Mbappe of Neymar of anders niet.
Vind ik leuk
Donnygo +4956
dinsdag 17 juli 2018 om 09:58
Ja of een Hazard maar nu gaan ze denk ik achter het net vissen, al staat wat ik lees een Hazard wel open maar zal er wel een mooi prijskaartje aanzitten.
Vind ik leuk
maandag 16 juli 2018 om 18:53
Mbappe is ook de enige franse speler diehet wereldkampioenschap verdiend
Vind ik leuk
maandag 16 juli 2018 om 23:40
Hoezo dat nou weer?
Vind ik leuk
dinsdag 17 juli 2018 om 06:55
Kroatië verdiende het mbappe was de enige die wilde voetballen van Frankrijk Frankrijk was het hele toernooi slecht
Vind ik leuk
dinsdag 17 juli 2018 om 08:17
Ik had Kroatië ook graag zien winnen.. Maar Frankrijk speelde dus echt niet slecht. Mbappé was erg goed, maar hij had een geweldig team om zich heen. Zonder hun was hij ook niks..
[Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 08:17]
Vind ik leuk
Gerro +8911
maandag 16 juli 2018 om 19:03
Leuk dat ie Madrid afwijst.
Vind ik leuk
dinsdag 17 juli 2018 om 08:18
Precies, lekker opscheppen bij Neymar met de wereldbeker 😂
Vind ik leuk
Vamos7 +11004
maandag 16 juli 2018 om 19:06
Ik las dat Hazard 227 miljoen kost en dat voor iemand die 2 jaar contract heeft is al sowieso te duur helemaal voor zo een speler die een zeer laag rendement heeft en alleen maar leuk dribbelt en te lang met de bal loopt en snelheid uit aanvallen haalt vind het een postbode voetballer daar heeft Real Isco al. Sowieso zie ik in hazard nu niet echt de vervanger van Ronaldo enige die in de buurt komt is Mbappe maar die na het WK finale nog meer onhaalbaar geworden.
Vind ik leuk
RWMD +159
maandag 16 juli 2018 om 19:11
Dat kan wel eens een periode worden zonder dat hij concurrentie heeft. Ik zie op dit moment nergens een speler van zijn leeftijd met de zelfde kwaliteiten rondlopen.
Vind ik leuk
Vato75 +2202
maandag 16 juli 2018 om 19:14
Betaalde 140m ze hadden er 40 afgetikt voor jaar huur
Vind ik leuk
Iefmeister +7954
maandag 16 juli 2018 om 21:05
Dit drijft de prijs van Hazard weer gegantisch op. Real moet nu echt een superster uit de hoge hoed trekken anders livg die trainert er voor de kerst weer uit. De spoeling is dun en duur.
Vind ik leuk
jelmerrr +30
maandag 16 juli 2018 om 22:18
Ik denk dat die keuze oa komt omdat PSG hem meer salaris kan /wil bieden?
Vind ik leuk
Veteraan +32
maandag 16 juli 2018 om 23:33
Wat een geweldige speler wel mooi dat er weer een mooie lichting aankomt na Messi en ronaldo
Vind ik leuk
kloakatv +172