'Gedroomde Ronaldo-opvolger' stelt Real teleur: 'Ik blijf honderd procent'

    'Gedroomde Ronaldo-opvolger' stelt Real teleur: 'Ik blijf honderd procent'

    maandag 16 juli 2018 om 18:43

    Mocht Real Madrid ambities hebben om Kylian Mbappé naar Spanje te halen, dan kunnen die voorlopig de ijskast in. De negentienjarige WK-uitblinker gaat deze zomer nergens heen, laat hij weten aan Franse media.

    Mbappé was een van de sterren op het wereldkampioenschap in Rusland. Mede dankzij de pas negentienjarige aanvaller veroverde Frankrijk de titel. Hij weet daardoor nog meer de schijnwerpers op zich gericht, maar geïnteresseerde clubs vangen bot. Mbappé blijft bij Paris Saint-Germain, dat deze zomer zijn transfer van AS Monaco definitief maakte door 180 miljoen euro te betalen.

    "Ik ben gelukkig in Parijs en mijn contract loopt nog meerdere jaren door", zegt Mbappé. "Ik blijf honderd procent bij PSG." Dat lijkt een tegenvaller voor Real Madrid dat de aanvaller naar verluidt hoog op het lijstje had staan als opvolger van Cristiano Ronaldo. Ook teamgenoot Neymar wordt veel genoemd, maar de komst van Eden Hazard lijkt momenteel het meest realistisch.

    Poll

    Gaat Mbappé binnen nu en vijf jaar de Gouden Bal winnen?

    (4224 stemmen)

    Plaats een reactie

    maandag 16 juli 2018 om 18:46
    Alsof het niks is, ik wil hazard ook wel bij ajax zien
    Vind ik leuk
    Pijpsmurf +173
    maandag 16 juli 2018 om 18:55
    Thorgan of kylian?
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 19:04
    Die mogen ook beste komen kijken op de tribune, en thorgan mag zo nu en dan wel even invallen
    Vind ik leuk
    Rodajc +12663
    maandag 16 juli 2018 om 19:02
    Thorgan Hazard lijkt me zeker een aardige speler voor jullie hoor!
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 19:05
    Dat lijkt mij ook, doet het bij gladbach uitstekend
    Vind ik leuk
    FSCeara +8041
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:08
    Ik denk dat die een stap vooruit wil.en Real is vanuit elke club stap vooruit want is de grootste club wereldwijd
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 18:46
    Hazard en courtois halen
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 18:47
    Verstandige jongen!
    Vind ik leuk
    windforce11 +1712
    maandag 16 juli 2018 om 18:47
    De komende 5 jaar 5 keer
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +15536
    maandag 16 juli 2018 om 18:48
    Lekker een heel jaar Neymar uitlachen dat je wereldkampioen bent. Ik geef hem groot gelijk.
    Al zal Neymar nu wel weg willen...
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +2446
    maandag 16 juli 2018 om 18:49
    Heeft op 19 jarige leeftijd al waar ronaldo en messi van dromen namelijk de wereld titel. Als hij zich zo blijft onwikkelen zie ik de gouden bal al binnen 3 jaar zijn kant op komen
    Vind ik leuk
    Big Nibba +385
    maandag 16 juli 2018 om 19:17
    Het verschil is wel dat Mbappe een goed team om hem heen heeft en Ronaldo en Messi allebei niet
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +2446
    maandag 16 juli 2018 om 19:20
    Ja ben ik met je eens
    Vind ik leuk
    FSCeara +8041
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:12
    Iedereen doet alsof er bij Argentinie de laatste 12 jaar een waardeloos team staat. Kijk eens even naar de spelers die er die jaren stonden en dan met Messi die zo goed is als iedereen zegt en dan zeg je me nog eens waarom die geen WK titel of copa Amerika hebben gewonnen
    Vind ik leuk
    Big Nibba +385
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:40
    Het is wel een goed team, maar het is minder goed of gelijk aan andere teams waar ze van hebben verloren de afgelopen jaren.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8041
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:59
    Maar iedereen doet alsof het niets voorstelt.in copa amerika hebben ze verloren van teams met mindere spelers en dit wk ook.Messi laat voor Argentinie ook niets zien ongeacht of er goede spelers bij staan of niet
    Vind ik leuk
    Donnygo +2542
    maandag 16 juli 2018 om 18:52
    PSG gaat spelers als Neymar en Mbappe echt niet verkopen ze willen de CL winnen en deze 2 zijn goed voor de verkoop van Merchandise en kaarten.

    Vind ik leuk
    Vamos7 +1967
    maandag 16 juli 2018 om 19:07
    Ja perez had Ronaldo alleen maar moeten laten gaan als hij een voor contract had met Mbappe of Neymar of anders niet.
    Vind ik leuk
    Donnygo +2542
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:58
    Ja of een Hazard maar nu gaan ze denk ik achter het net vissen, al staat wat ik lees een Hazard wel open maar zal er wel een mooi prijskaartje aanzitten.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 18:53
    Mbappe is ook de enige franse speler diehet wereldkampioenschap verdiend
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 23:40
    Hoezo dat nou weer?
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 06:55
    Kroatië verdiende het mbappe was de enige die wilde voetballen van Frankrijk Frankrijk was het hele toernooi slecht
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:17
    Ik had Kroatië ook graag zien winnen.. Maar Frankrijk speelde dus echt niet slecht. Mbappé was erg goed, maar hij had een geweldig team om zich heen. Zonder hun was hij ook niks..
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 08:17]
    Vind ik leuk
    Gerro +5748
    maandag 16 juli 2018 om 19:03
    Leuk dat ie Madrid afwijst.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:18
    Precies, lekker opscheppen bij Neymar met de wereldbeker 😂
    Vind ik leuk
    Vamos7 +1967
    maandag 16 juli 2018 om 19:06
    Ik las dat Hazard 227 miljoen kost en dat voor iemand die 2 jaar contract heeft is al sowieso te duur helemaal voor zo een speler die een zeer laag rendement heeft en alleen maar leuk dribbelt en te lang met de bal loopt en snelheid uit aanvallen haalt vind het een postbode voetballer daar heeft Real Isco al. Sowieso zie ik in hazard nu niet echt de vervanger van Ronaldo enige die in de buurt komt is Mbappe maar die na het WK finale nog meer onhaalbaar geworden.
    Vind ik leuk
    RWMD +124
    maandag 16 juli 2018 om 19:11
    Dat kan wel eens een periode worden zonder dat hij concurrentie heeft. Ik zie op dit moment nergens een speler van zijn leeftijd met de zelfde kwaliteiten rondlopen.
    Vind ik leuk
    Vato75 +2066
    maandag 16 juli 2018 om 19:14
    Betaalde 140m ze hadden er 40 afgetikt voor jaar huur
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 19:56
    En maar doorgaan.

    Mbappé naar Real ... o nee.
    Neymar naar Real ... o nee.
    Nee, zeker weten. Het wordt ... hoogst waarschijnlijk, bijna voor 100% zeker, Hazard.

    Tjonge.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 19:58]
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7704
    maandag 16 juli 2018 om 21:05
    Dit drijft de prijs van Hazard weer gegantisch op. Real moet nu echt een superster uit de hoge hoed trekken anders livg die trainert er voor de kerst weer uit. De spoeling is dun en duur.
    Vind ik leuk
    JustH +13060
    maandag 16 juli 2018 om 22:16
    Zal ik nog mee maken dat niet alles voor geld te koop is.
    Dit is wel hoopgevend
    Vind ik leuk
    Verratti +1834
    maandag 16 juli 2018 om 23:13
    Jawel, maar incidenteel.
    Vind ik leuk
    jelmerrr +29
    maandag 16 juli 2018 om 22:18
    Ik denk dat die keuze oa komt omdat PSG hem meer salaris kan /wil bieden?
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 23:33
    Wat een geweldige speler wel mooi dat er weer een mooie lichting aankomt na Messi en ronaldo
    Vind ik leuk
    kloakatv +11