RTL Boulevard checkt Voetbal Inside-gerucht en laat drie namen vallen: 1+1=2

    RTL Boulevard checkt Voetbal Inside-gerucht en laat drie namen vallen: "1+1=2"

    maandag 16 juli 2018 om 20:37

    Het programma Voetbal Inside gaat ook na het vertrek van Wilfred Genee, René van der Gijp en Johan Derksen naar Veronica door. Derksen liet zondagavond tijdens de allerlaatste uitzending van VI Oranje Blijft Thuis weten dat er 'een nieuwe Voetbal Inside' komt. RTL Boulevard heeft dat maandag gecheckt bij de directie van RTL.

    Wat blijkt, het klopt. Voetbal Inside gaat door, dus zonder Genee, Van der Gijp en Derksen "We hebben dat meteen even gecheckt", zegt presentator Luuk Ikink bij RTL Boulevard. "Ze zeiden: we houden de naam, dus er komt inderdaad een nieuw programma. Er zoemen ook allerlei namen rond."

    Ikink laat vervolgens een paar namen vallen van mogelijke presentatoren en schuift als eerste Simon Zijlemans naar voren. Zijlemans gaat met Voetbal Inside regelmatig op pad voor interviews en is dus al bekend met het concept. "De naam van Humberto Tan komt ook weleens voorbij en ook die van Marcel Maijer", zegt Ikink.

    Zijlemans, op dat moment aanwezig in de studio van RTL Boulevard, krijgt de vraag of hij het ziet zitten om de nieuwe VI te gaan presenteren. "Het ligt eraan hoe je het vormgeeft. Je moet niet hetzelfde doen als wat er al gemaakt is. Ik zit nu een paar jaar in de voetballerij en daar geniet ik heel erg van. Ik houd er ook van om programma's te maken, dus 1+1=2, denk ik."

    Lees ookDerksen vertelt 'enige echte waarheid' en heeft VI-primeur: "Heb ik gehoord"

    Plaats een reactie

    Aal +21824
    maandag 16 juli 2018 om 20:38
    Slap aftreksel dus.
    Vind ik leuk
    Snapje? +6645
    maandag 16 juli 2018 om 20:43
    3 clowns gaan naar een ander circus... hopelijk komt er een inhoudelijk programma voor terug... slechter kan echt niet!
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10793
    maandag 16 juli 2018 om 20:45
    Geloof er geen hol van, dat is ongeveer hetzelfde als Sylvana die voor zwarte piet gaat spelen tijdens de landelijke intocht van sinterklaas.
    Vind ik leuk
    Spartan +6694
    maandag 16 juli 2018 om 20:47
    Alleen niet op 5 december. Verder wel op alle andere dagen.
    Vind ik leuk
    davidben +5064
    maandag 16 juli 2018 om 21:45
    Sinterklaas is langer in het land dan 1 dag..... 🙈🐒
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 05:26
    Over mevrouw Simons gesproken. Mijn mening is dat zij de grootste racist is. Ze waardeert de openheid van Nederland totaal niet. Ik heb ondanks mijn huidskleur nog nooit last van racisme gehad. Daarom ben ik blij dat ik in Nederland woon. Ik krijg daarentegen altijd wel last van de Belgen en Duitsers. Helaas zijn die niet zo open en tolerant als de Nederlanders. Ik heb helaas met hun wel racistische dingen ervaren. En dan maar niet te spreken over de rest van (racistisch) Europa. Ik ben daarom ondanks mijn huidskleur trots dat ik me Nederlander mag noemen. En mevrouw Simons zou het beste in een ander Europees land gaan wonen als test of proef. Ik durf zelfs mijn totale vermogen te verwedden dat ze binnen een jaar terug naar Nederland zou willen zonder nog commentaar te hebben op de Nederlandse cultuur en de normen en waarden.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 08:11]
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:42
    Je liegt je bent gewoon blank je probeert gewoon aandacht te krijgen. En ik kan weten dat je blank bent want ik zie dat op je Social media pagina's. Je weet niet wat racisme is. Voor blanken is racisme dat alle voordelen die blanken hebben worden benoemd.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:15
    Ik vind het een hele bewering om dit zo in twijfel te brengen. Ik heb ook over mijn eigen bevindingen. Ik ben niet blank en ervaar geen racisme.
    Als je hier in Nederland hard studeert en hard werkt en er ook hard voor gaat bestaat er niet eens een huidskleur meer. Iedereen is. Gedraag je als Nederlander en je bent Nederlander.
    Dus doei doei Calimero gedrag 👋
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 12:17]
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10793
    dinsdag 17 juli 2018 om 13:29
    Amen
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5447
    maandag 16 juli 2018 om 20:49
    Stiekem deed ze dat vroeger wel eens;-) maar ssstt.. niks doorvertellen dan heeft "onze" diva niks meer om te zeiken als het kouder en dus weer vroeger donker wordt..
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 22:02
    Sylvana onze chocoladedame ha ha dat vond ik wel een goede van Derksen!
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9637
    maandag 16 juli 2018 om 20:55
    Ik kon het niet meer aanzien met Jolink en de reperterende onderbroeken lol, de heren gierde van het lachen, het publiek zat er verbaasd naar te kijken......
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 20:57]
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11082
    maandag 16 juli 2018 om 21:05
    Ik vond t met Joling juist top! Lekker satire, een beetje over voetbal praten.Blijft toch 1 vd weinige programma's die ik nog kijk.Als Derksen en vd Gijp er maar bij zitten en nog beter Jan Boskamp erbij.Die uitzendingen zonder inbreng van die eerstgenoemde 2 waren vreselijk!!
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3483
    maandag 16 juli 2018 om 22:15
    Wat is er satirisch aan dat programma? Dat het humoristisch bedoeld is, oké, maar satire is het toch niet?
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9637
    dinsdag 17 juli 2018 om 07:53
    Ha, ha, een kwestie van smaak, ik heb al dubbelzinnige mopjes nu wel gehoord, een beetje de sleur, de zelfde afgezaagde onderbroekenlol van oude mannen en een geile oude botox nicht met een walgelijk liedje.....
    Ik ben 2 x weg gezapt en twee keer weer gaan kijken, in de hoop......beet je dom van mij.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11082
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:58
    Haha, maar er is weinig alternatief als t over voetbal gaat.Studio Voetbal is ook kut.En ok het is geen satire, maar kantine humor.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9637
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:08
    Dat is waar, er is niks leuks verder, idioot eigelijk.

    Misschien dat "sportmensen" of mensen die zich met sport bezighouden, zo conservatief en zo bloed serieus zijn, dat ze vergeten dat het ook vermaak moet zijn, amusement.
    Dat is de kracht van VI, die combinatie en dicht bij de voetballiefhebber staan natuurlijk,dus de gewone ( w.o.schutting taal ) taal spreken etc., daar moeten ze Humberto Tan dan NIET voor nemen.....ha ha het moet juist "niet glad", daar hebben we al genoeg van.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11082
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:10
    Inderdaad dat is de kracht, want ik vindt dat bv van der Gijp wel degelijk verstand heeft van voetbal, om er vervolgens weer een giller uit te gooien.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9637
    dinsdag 17 juli 2018 om 17:59
    Dat lijkt wel zo, maar zit er met voorspellingen het vaakst naast en achteraf geklets is wel makkelijk, je hebt altijd gelijk, ik ook.....
    Neem eens verantwoordelijkheid dan als Manager, Trainer etc., maar dat op de bank liggen en daarna een grote mond hebben.......soms een beetje domme man en dat kunnen we allemaal hoor.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 18:01]
    Vind ik leuk
    Ruud40 +12712
    maandag 16 juli 2018 om 21:16
    2 maal in de week1,5 uur was voor het oude team al te veel om echt met voetbal te vullen, dus veel bullshit.

    Denk dat een nieuwe groep wanneer het 2x in de week 1,5 uur uitzending blijft volledig in de beschikbare tijd verzuipt en het verschikkelijk saai gaat worden.

    Het Nederlandse voetbal is er in 9 van de 10 weken gewoon te klein om 3 uur per week over te ouwehoeren
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9637
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:01
    Een beetje jonger, zou wel leuk zijn, wel dollen maar niet tot op de grond toe afbreken / afzeiken.
    Je weet het niet....je wil me toch niet vertellen dat "die drie" het beste is wat we in huis hebben ? ( in Nederland )
    Je moet interessante gasten hebben, die graag willen komen en een beetje durf hebben met uitspraken, van Hanegem, Kieft, maar er zijn nog veel meer ex voetballers die hun mond wel durven open te doen.....
    En dan geleidt door wat jongere mensen aub ! behoorlijk muziek ook......daar zakt toch je broek van af, van die Derksen oude doos rommel of 60er jaren top 40 troep gezongen door verlopen oude kerels......
    Wat een artistieke armoede.
    Het gros ( gasten ) wil niet aan tafel bij VI en daar ligt de kans voor RTL.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 08:03]
    Vind ik leuk
    Ale +4494
    maandag 16 juli 2018 om 20:56
    Dan moet je er ook niet naar kijken.
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7940
    maandag 16 juli 2018 om 20:58
    Jawel hoor het kan slechter. Henri schut cs bewijzen dat keer op keer.
    Vind ik leuk
    Blijkbaar +144
    maandag 16 juli 2018 om 21:01
    Ga jij maar lekker naar Marcel Meijer gluren 2 x per week. Ik wens je met alle liefde heel veel plezier.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16312
    maandag 16 juli 2018 om 21:19
    Dat is jouw mening, plus die van die andere 3 personen... ;-)
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 21:29
    Zou me niks verbazen als ze Barbara Barends weer zullen vragen of nog erger haar vader Frits.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 22:10
    Of nog erger, allebei.
    Vind ik leuk
    lol123 +345
    maandag 16 juli 2018 om 21:43
    Jij hebt geen gevoel voor humor mafkees!
    Vind ik leuk
    Strijp +11807
    maandag 16 juli 2018 om 21:57
    Je klinkt wat zuur, dus kan je het beargumenteren? Het was RTLs meest bekeken programma dus vele waren het niet met je eens
    Vind ik leuk
    Pimman +3801
    maandag 16 juli 2018 om 22:56
    Hahaa..zeg dat wel!
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 20:55
    Aal : het slap aftreksel van bennie
    Vind ik leuk
    JustH +15269
    maandag 16 juli 2018 om 21:02
    Of het wordt een zinnig voetbalprogramma zonder alleen maar mensen af te branden. Zou een verademing zijn.
    Vind ik leuk
    Strijp +11807
    maandag 16 juli 2018 om 21:58
    Voor inhoudelijke programma’s zou ik graag ook inhoudelijke mensen hebben, zie; de tafel van Kees, niet Luuk innink (als die zo heet) of Humberto Tan.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 07:40
    Carlo Boshard VI (TV Kantine) Inside
    Vind ik leuk
    Dr_HeverLee +1602
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:29
    U kent het concept dus al? Slap gelul van u en van die 52 domme figuren die deze reactie ook nog kunnen waarderen.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11082
    maandag 16 juli 2018 om 20:38
    Waar begin je aan RTL,dit wordt niks kan ik nu al zeggen, gewoon een mega blunder dat je Genee & co hebt laten gaan.
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +4974
    maandag 16 juli 2018 om 20:43
    Als.ze het gaan maken dan moeten ze als alternatief fungeren voor studio voetbal, een goed voetbalprogramma wat niet slaapverwekkend is of satire zou best fijn zijn.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11082
    maandag 16 juli 2018 om 20:48
    Denk dat het teveel wordt, je hebt t serieuze van studio sport en t luchtige van VI.ik geloof er niet in, maar laat me verassen.
    Vind ik leuk
    Skkky50 +3753
    maandag 16 juli 2018 om 20:57
    Zie graag de mensen van FC Afkicken wel de rol overnemen, al zal dat nooit gebeuren.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 20:59]
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11082
    maandag 16 juli 2018 om 21:24
    Die ken ik niet.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 22:12
    Ik kijk dat programma niet, paar jaar terug toen ze net begonnen waren keek ik er wel eens naar omdat er vaak geen andere voetbalprogramma's op tv waren. Is een youtube kanaal. Soms zie ik wel eens stukjes, en ze krijgen ook spelers etc op bezoek of aan de telefoon, is af en toe wel leuk.
    Vind ik leuk
    Skkky50 +3753
    maandag 16 juli 2018 om 23:53
    Is niet zo'n heel ambitieus programma (op YouTube). Soort van podcast, waar er wordt gepraat over allerlei voetbalonderwerpen. Hebben wel genoeg verstand van voetbal naar mijn mening, in ieder geval meer dan de gemiddelde analist tegenwoordig.
    Vind ik leuk
    JustH +15269
    maandag 16 juli 2018 om 22:01
    VI pas ik al een poosje voor. Werd een beetje simpel van Gijp altijd over G-voetbal spotten, niks leukers als G-voetbal.
    Vind ik leuk
    Pimman +3801
    maandag 16 juli 2018 om 23:06
    JustH idd reuze simpel!
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 20:41
    Humberto ja ja die moet je nemen wat een druif
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 20:42
    Toch niet Humberto Tan?! Folgens hem heet dat Limburgse clubje FeeFeeFee Fenlo. Niet om aan te horen.
    Vind ik leuk
    Duckiey +55
    maandag 16 juli 2018 om 21:18
    Volgens met een f schrijven en
    vervolgens kritiek hebben op iemands uitspraak? Zorg er dan voor dat je eigen stukje tekst goed schrijft
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 21:23
    Ha, ha. Intelligent van jou. Jij begrijpt het............

    dus niet :):):):):):)
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 21:26]
    Vind ik leuk
    AVDV +544
    maandag 16 juli 2018 om 23:18
    Ow ow Duckiey toch haha..
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 20:43
    Met van Hanegem, Sjaak Swart en de 2 Kerkhofjes.:)
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 20:48
    Dat zou fantastisch zijn gegarandeerd een top programma;)
    Vind ik leuk
    Hulsink +479
    maandag 16 juli 2018 om 20:57
    Voetbal liefhebbers :Geweldig idee :-)
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9637
    maandag 16 juli 2018 om 20:58
    Als gasten zijn dat goeie...van Hanegem zou ook goed zijn als vast panel lid.
    Vind ik leuk
    Duckiey +55
    maandag 16 juli 2018 om 21:20
    Dam heb je in ieder geval 4 gasten die totaal niet objectief zijn
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12795
    maandag 16 juli 2018 om 21:25
    Misschien gaat het dan wel eindelijk een keer gewoon over voetbal.
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1128
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:19
    Bij omroep max bedoel je ???
    Vind ik leuk
    NvC +3813
    maandag 16 juli 2018 om 20:43
    Misschien Joris van Galzen die maakt net zo’n programma.
    Vind ik leuk
    Yuri +3688
    maandag 16 juli 2018 om 20:43
    Ik weet nu al welk programma ik niet ga kijken
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1846
    maandag 16 juli 2018 om 20:44
    Hahahahahahahahahahahahahahahaha
    😂
    Vind ik leuk
    13 +13059
    maandag 16 juli 2018 om 20:45
    Jeetje, hebben we straks 3 VI’s? En Humberto
    Tan als presentator lijkt me echt niet kunnen voor het gros vd voetballiefhebbers.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 20:50
    tenzij hij dionne stax mee neemt natuurlijk
    Vind ik leuk
    13 +13059
    maandag 16 juli 2018 om 20:55
    Dat hoop ik dan maar voor jou.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1846
    maandag 16 juli 2018 om 21:23
    Tenzij hij Stax neemt, bedoel je 😂
    Vind ik leuk
    Patje41 +615
    maandag 16 juli 2018 om 20:46
    Humberto Tan.... die trekt volle zalen haha.... VI wordt dus een programma van ja-knikkers en tafeltrommelaars.... domme fout van rtl
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 20:50
    Wendy van Dijk komt praten over Psv - Fortuna en John Williams schuift even aan voor Emmen- Heracles.....wat een treurnis
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3483
    maandag 16 juli 2018 om 22:19
    VI was nu ook een tafel met ja knikkers. Iedereen moest stom meelachen met vd gijp en meezeuren met Derksen. Alleen Genee probeerde af en toe wat tegengas te geven, maar die wist ook dat er vaak geen redden meer aan was.
    Vind ik leuk
    Pimman +3801
    maandag 16 juli 2018 om 23:04
    Exact goed verwoord!
    Vind ik leuk
    410hhw +1774
    maandag 16 juli 2018 om 20:47
    Wat een aanfluiting.
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5447
    maandag 16 juli 2018 om 20:47
    Aan zulke dingen moet je dus nooit beginnen.. gedoemd om te mislukken.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 20:48
    Aub niet die excuus neger....de nood is hoog bij RTL als ik dit lees
    Vind ik leuk
    Patje41 +615
    maandag 16 juli 2018 om 20:57
    Jij zegt wat ik dacht haha
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 20:59
    Dat is de enige reden waarom hij bij RTL zit ...niet voor de kwaliteiten maar voor de tropische diversiteits tint
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3483
    maandag 16 juli 2018 om 22:20
    De excuusneger? Wauw.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31453
    maandag 16 juli 2018 om 20:50
    Domme zet en heel onorigineel. Typisch rtl.
    Vind ik leuk
    Sil95 +10600
    maandag 16 juli 2018 om 20:53
    Haha dat nieuwe concept is gedoemd te mislukken! Juist de heren die naar Veronica vertrokken zijn vormden het begrip Voetbal Inside. RTL kan het vertrek van deze heren simpelweg niet opvangen.
    Vind ik leuk
    pos +8759
    maandag 16 juli 2018 om 20:55
    Humberto Tan samen met sidekicks Peter R de Vries en John Heitinga zou kunnen werken. Ik lig nu al gevouwen.
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5447
    maandag 16 juli 2018 om 21:02
    Alleen is 95% van NL al lang Peter moe.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12685
    maandag 16 juli 2018 om 20:55
    Dat wordt helemaal niks..
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19739
    maandag 16 juli 2018 om 20:55
    De uitdaging is natuurlijk om het iets beter te doen dan Studio Voetbal. En dat zal toch wel lukken. Tenzij die Tan het gaat doen.

    Vooral op maandag en vrijdag gaan uitzenden...
    Vind ik leuk
    13 +13059
    maandag 16 juli 2018 om 20:59
    Geeft de heren op Veronica in elk geval alweer een hoop extra stof om over te babbelen.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 21:07
    Ik geef het hooguit 2 tot 3 uitzendingen en dan trekken ze de stekker eruit.
    Vind ik leuk
    Dani82 +1645
    maandag 16 juli 2018 om 21:10
    Veel slechter kan het niet worden
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5440
    maandag 16 juli 2018 om 21:11
    Gewoon 3 nieuwe ouwe wijven neerzetten, en dan achteraf alles afzeiken. Beetje klapvee erbij. 1+1+1=3.
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3483
    maandag 16 juli 2018 om 22:21
    Waarom zou jet concept inderdaad veranderen ;)
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 21:13
    leuk toch 2 voetbal programma's, kijk er toch maar 1 en dat is op Veronica ;)
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5102
    maandag 16 juli 2018 om 21:14
    dat wordt op 100% een flop. Die gasten maken het programma, niet het format.
    Vind ik leuk
    Foebele +54960
    maandag 16 juli 2018 om 21:21
    Simon zie ik wel iets doen bij het nieuwe VI, Tan en Maijer moet je absoluut niet willen, tenzij je kijkcijfers en een leuk programma niet belangrijk vindt...
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3483
    maandag 16 juli 2018 om 22:24
    Die maijer kan inderdaad best de wedstrijdjes van de keukenkampioen divisie aan elkaar praten, maar meer moet je niet van hem vragen..
    Vind ik leuk
    fcfc +356
    maandag 16 juli 2018 om 21:22
    Lijkt me sterk dat een andere formatie een goed scorend programma kan maken. Probleem zit hem in de beperkte beelden denk ik. Het blijft toch het leukste om analisten over spelsituaties te horen.
    Hoop daarom dat derksen en co meer beelden krijgen bij Veronica dan ze bij rtl hebben gekregen.
    Ondanks alle onderbroekenlol is het op de momenten dat het over voetbalinhoudelijke zaken gaat 100x beter dan jack van gelder en zijn vrienden.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 21:25
    Bij voorbaat kansloos
    Vind ik leuk
    Semmy2014 +234
    maandag 16 juli 2018 om 21:36
    Peptalk en Rondo vind ik toch betere sport programma's
    Vind ik leuk
    Strijp +11807
    maandag 16 juli 2018 om 21:53
    Tafel van Kees
    Vind ik leuk
    Semmy2014 +234
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:01
    Vind ik ook goed programma ja
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 08:02]
    Vind ik leuk
    52N6E +1016
    maandag 16 juli 2018 om 21:38
    Wat een loosers. Typisch van die lui die het thuis niet gezellig hebben en daarom belanden in zo’n dom ouwehoer programma.
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3483
    maandag 16 juli 2018 om 22:25
    Gijp en Derksen bedoel je?
    Vind ik leuk
    Futre +2913
    maandag 16 juli 2018 om 21:47
    Ik zeg doen! Met Gullit, Beenhakker en Fatima de Mali de Melo. En dan iedere week een tafelgast. Maar dat mag nooit Jan of Youri Mulder zijn.
    Vind ik leuk
    Strijp +11807
    maandag 16 juli 2018 om 21:53
    Vrouwvriendelijk en politiek correct dus, het idee van VI is het nabootsen van de hedendaagse voetbal kantine, daar heb je de 3 mannen van Veronica voor nodig
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1128
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:16
    Beenhakker ??? Die man is bijna 80 !!!!
    Vind ik leuk
    poklane +4842
    maandag 16 juli 2018 om 21:47
    Hier een lijst van shows die succesvol bleven nadat de gehele "cast" om het zo maar even te verwoorden vervangen werd:
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 21:47]
    Vind ik leuk
    Strijp +11807
    maandag 16 juli 2018 om 21:51
    Flinke lijst idd!
    Vind ik leuk
    Strijp +11807
    maandag 16 juli 2018 om 21:51
    Misschien moeten ze onderzoek doen waarom mensen het programma kijken, dat is niet omdat het een serieus voetbal programma is, dat kunnen we ook bij Studio Voetbal zien, het is een kijkcijfer kanon door de 3 mannen en hun vaste bezoekers.
    Vind ik leuk
    poklane +4842
    maandag 16 juli 2018 om 21:57
    Inderdaad. Zelf hebben ze een flinke tijd geleden ook al de link gelegd met het programma Top Gear, dat destijds in elkaar donderde omdat 1 presentator werd ontslagen. Resultaat: andere 2 presentatoren ontslag genomen, kijkcijfers gehalveerd.
    Vind ik leuk
    Strijp +11807
    maandag 16 juli 2018 om 22:00
    Dit programma draaide enkel om deze personen, wil niet zeggen dat het niks kan worden maar RTL kennende word het een politiek correct zever programma. Echter, ookal houd ik persoonlijk daar niet van, er zullen altijd wel kijkers voor zijn.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91309
    maandag 16 juli 2018 om 22:07
    Mijn moeder keek altijd omdat het lachen was. Ze heeft niks met voetbal, zulke mensen kijken er dus ook. Ik neem dat flutprogramma totaal niet serieus!
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 22:19
    Je kijkt nog steeds met een 100% voetbalbril naar dat programma. De mensen die kijken weten dat wel, die kijken lekker hangend op de bank moe van het werken etc, lekker slap gelul horen, niks serieus, niet nadenken, even rusten en af en toe lachen.
    Denk dat weinig mensen het serieus nemen, maar jij zegt dat toch altijd erbij :)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91309
    maandag 16 juli 2018 om 22:29
    Ja, daarom vind ik het ook niks. Kijk dan liever naar Sportschau, zoiets is toch veel leuker. Althans voor mij wel. Studio voetbal slaat ook nergens op dus in NLD mis je wel een goed programma. Mag humor bijzitten maar het moet een randzaak zijn en niet de hoofdzaak. ;-)
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 22:31
    Daar heb je wel gelijk in, daarom kijk ik er ook niet naar als een echt voetbalprogramma, alhoewel er ook vaak goede dingen worden gezegd.
    Vergeet niet dat we ook nog Rondo en de tafel van Kees hebben in Nederland ;)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91309
    maandag 16 juli 2018 om 22:32
    Komt of fox toch? Dan kan ik dat niet zien, zit niet in NLD en heb geen fox. Ik heb wel BEIN sport, ook leuk man.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 22:32
    . Zeker de tafel van kees, die is van Fox, Rondo is van Ziggo.
    En is HD kwaliteit, geen rotzooi.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 22:41]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91309
    maandag 16 juli 2018 om 22:39
    Thanks man, ik heb hem opgeslagen. ;)
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 22:41
    Mooi, kan ik het weer verwijderen :)
    Nu is er even niks, logisch want er is niks. Maar wielrennen en de formule 1 zijn de andere sporten die daar worden uitgezonden.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91309
    maandag 16 juli 2018 om 22:46
    Top man. ;-)
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 22:51
    1 tip speciaal voor jou omdat ik je mag. Neem ghostery als add on ofzo voor je browser. Je kunt geen adblock daar gebruiken, maar ghostery doet precies hetzelfde :)
    Fijne avond verder!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91309
    maandag 16 juli 2018 om 22:51
    Mijn dank is groot. ;-)
    Vind ik leuk
    Futre +2913
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:17
    Ik vind zelfs Rondo al leuker. Mits Youri Mulder niet aan tafel zit.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91309
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:25
    Ik ga het zeker even volgen. Heb een link gehad van influence5310. ;-)
    Vind ik leuk
    plein19 +2017
    maandag 16 juli 2018 om 21:56
    Wat een ruk bezetting. Een opvolger kan best. Maar dan met echte persoonlijk heden.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91309
    maandag 16 juli 2018 om 22:07
    Jammer.
    Vind ik leuk
    Ouwe seur +29
    maandag 16 juli 2018 om 22:13
    1+1= flop, denk ik 😜
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26139
    maandag 16 juli 2018 om 22:15
    Pffff een TV kantine achtig gebeuren met Humberto Tan erbij.. Slap aftreksel gaat m njet worden.
    Vind ik leuk
    NESAFCA +151
    maandag 16 juli 2018 om 22:21
    Dan zal het programma na een tijd ook wel gedaan zijn.

    Jammer
    Vind ik leuk
    RtdDub +13002
    maandag 16 juli 2018 om 22:27
    Ja... Gevalletje Top Gear.
    Waarbij Top Gear dan de mazzel heeft dat de auto's een hoofdrol hebben en het dus nog enigszins interessant blijft.
    Voetbal Inside zonder die 3 en zonder beelden van voetbal.... doe maar niet.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 22:39
    Ok
    Vind ik leuk
    Ouwe seur +29
    maandag 16 juli 2018 om 22:43
    Met Humberto Tan....???😲
    Nou....Dat wordt weer janken dan....😪
    Vind ik leuk
    Pur Sang +372
    maandag 16 juli 2018 om 22:44
    Simon Zijlstra als presentator, vaste sidekicks John de Wolf en Andy van der Meijde?
    Vind ik leuk
    Vato75 +2279
    maandag 16 juli 2018 om 23:03
    Kansloos
    Vind ik leuk
    Bals +400
    dinsdag 17 juli 2018 om 01:04
    HANSIE!!!!
    Vind ik leuk
    RWMD +144
    dinsdag 17 juli 2018 om 01:15
    Misschien wat voor Jack van Gelder. Maar die heeft natuurlijk met het kijkcijfercanon Peptalk te maken :')
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1369
    dinsdag 17 juli 2018 om 07:19
    Nou als RTL in zee gaat met 1 van die 3.
    Dan gaat het programma al geheel aan mij voorbij.

    Vooral als die Humberto het zou worden.
    Als ik die man op het scherm zie krijg spontaan koude rillingen
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:28
    Tot dat het zoveelste de mol kanaal mislukt
    Vind ik leuk
    PorQue?! +50
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:36
    Als ik RTL was zou ik een nieuw programma maken. Noem het absoluut geen Voetbal Inside.

    Daar haal je alleen maar de woede van kijkers die het programma gaan vergelijken.

    Laat Simon het presenteren en maak er iets nieuws van gericht op jongeren. Rondo, Studio Voetbal is al voor de oude lullen en VI is voor mensen die niets met voetbal hebben en alleen Gijp willen horen giechelen.

    Maak er een nieuw jong en fris programma van gericht op een jonger publiek.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    RTL Boulevard checkt Voetbal Inside-gerucht en laat drie namen vallen: "1+1=2"