RTL Boulevard checkt Voetbal Inside-gerucht en laat drie namen vallen: 1+1=2

    RTL Boulevard checkt Voetbal Inside-gerucht en laat drie namen vallen: "1+1=2"

    maandag 16 juli 2018 om 20:37

    Het programma Voetbal Inside gaat ook na het vertrek van Wilfred Genee, René van der Gijp en Johan Derksen naar Veronica door. Derksen liet zondagavond tijdens de allerlaatste uitzending van VI Oranje Blijft Thuis weten dat er 'een nieuwe Voetbal Inside' komt. RTL Boulevard heeft dat maandag gecheckt bij de directie van RTL.

    Wat blijkt, het klopt. Voetbal Inside gaat door, dus zonder Genee, Van der Gijp en Derksen "We hebben dat meteen even gecheckt", zegt presentator Luuk Ikink bij RTL Boulevard. "Ze zeiden: we houden de naam, dus er komt inderdaad een nieuw programma. Er zoemen ook allerlei namen rond."

    Ikink laat vervolgens een paar namen vallen van mogelijke presentatoren en schuift als eerste Simon Zijlemans naar voren. Zijlemans gaat met Voetbal Inside regelmatig op pad voor interviews en is dus al bekend met het concept. "De naam van Humberto Tan komt ook weleens voorbij en ook die van Marcel Maijer", zegt Ikink.

    Zijlemans, op dat moment aanwezig in de studio van RTL Boulevard, krijgt de vraag of hij het ziet zitten om de nieuwe VI te gaan presenteren. "Het ligt eraan hoe je het vormgeeft. Je moet niet hetzelfde doen als wat er al gemaakt is. Ik zit nu een paar jaar in de voetballerij en daar geniet ik heel erg van. Ik houd er ook van om programma's te maken, dus 1+1=2, denk ik."

    Lees ookDerksen vertelt 'enige echte waarheid' en heeft VI-primeur: "Heb ik gehoord"

    Plaats een reactie

    Aal +21350
    maandag 16 juli 2018 om 20:38
    Slap aftreksel dus.
    Vind ik leuk
    Snapje? +2832
    maandag 16 juli 2018 om 20:43
    3 clowns gaan naar een ander circus... hopelijk komt er een inhoudelijk programma voor terug... slechter kan echt niet!
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10425
    maandag 16 juli 2018 om 20:45
    Geloof er geen hol van, dat is ongeveer hetzelfde als Sylvana die voor zwarte piet gaat spelen tijdens de landelijke intocht van sinterklaas.
    Vind ik leuk
    Spartan +5710
    maandag 16 juli 2018 om 20:47
    Alleen niet op 5 december. Verder wel op alle andere dagen.
    Vind ik leuk
    davidben +4116
    maandag 16 juli 2018 om 21:45
    Sinterklaas is langer in het land dan 1 dag..... 🙈🐒
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 05:26
    Over mevrouw Simons gesproken. Mijn mening is dat zij de grootste racist is. Ze waardeert de openheid van Nederland totaal niet. Ik heb ondanks mijn huidskleur nog nooit last van racisme gehad. Daarom ben ik blij dat ik in Nederland woon. Ik krijg daarentegen altijd wel last van de Belgen en Duitsers. Helaas zijn die niet zo open en tolerant als de Nederlanders. Ik heb helaas met hun wel racistische dingen ervaren. En dan maar niet te spreken over de rest van (racistisch) Europa. Ik ben daarom ondanks mijn huidskleur trots dat ik me Nederlander mag noemen. En mevrouw Simons zou het beste in een ander Europees land gaan wonen als test of proef. Ik durf zelfs mijn totale vermogen te verwedden dat ze binnen een jaar terug naar Nederland zou willen zonder nog commentaar te hebben op de Nederlandse cultuur en de normen en waarden.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 08:11]
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:42
    Je liegt je bent gewoon blank je probeert gewoon aandacht te krijgen. En ik kan weten dat je blank bent want ik zie dat op je Social media pagina's. Je weet niet wat racisme is. Voor blanken is racisme dat alle voordelen die blanken hebben worden benoemd.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:15
    Ik vind het een hele bewering om dit zo in twijfel te brengen. Ik heb ook over mijn eigen bevindingen. Ik ben niet blank en ervaar geen racisme.
    Als je hier in Nederland hard studeert en hard werkt en er ook hard voor gaat bestaat er niet eens een huidskleur meer. Iedereen is. Gedraag je als Nederlander en je bent Nederlander.
    Dus doei doei Calimero gedrag 👋
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 12:17]
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10425
    dinsdag 17 juli 2018 om 13:29
    Amen
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5272
    maandag 16 juli 2018 om 20:49
    Stiekem deed ze dat vroeger wel eens;-) maar ssstt.. niks doorvertellen dan heeft "onze" diva niks meer om te zeiken als het kouder en dus weer vroeger donker wordt..
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 22:02
    Sylvana onze chocoladedame ha ha dat vond ik wel een goede van Derksen!
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 21:16
    Sylvana for burgemeester.
    Vind ik leuk
    Nouwske +2049
    maandag 16 juli 2018 om 21:40
    Klap van de molen gehad?
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 21:44
    Hahahahahahaha
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 04:58
    Je bent een beetje een zielepiet man. Je valt die jongen constant aan op taalfouten terwijl je zelf termen gebruikt als 'accoord' en strooit met leestekens. Hoe jouw zinnen zijn opgebouwd wordt trouwens ook al afgeraden in de tweede klas. Daarnaast roep je steeds maar wat om je gelijk te krijgen en lieg je over wat je stemt en naar mijn inzien ook je afkomst puur om maar door te pushen dat je dit niet zegt omdat je het zelf bent of zelf vindt. Dan ga je ook nog eens elke reactie afsluiten met van die passief agressie termen als 'Duidelijk?'. Net alsof hij geen andere mening mag hebben. Doe even normaal joh.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 15:24
    Who the hell ben jij om voor een ander op te nemen en mij aan te vallen. Die jongen is mans genoeg om zich te verweren. Ik heb met die jongen een discussie en niet met jou. Ik zal puntsgewijs op je mail reageren.

    Taalkundig: je schrijft "Mijn Inzien" moet zijn "Mijns Inziens".
    Je kraakt me af vanwege mijn zinsopbouw en leestekens, je zult het wel beter weten Mister Betweter, je bent toch Neerlandicus of je hebt je akte MO Nederlands ? Prima toch ? In elke discussie over integratie waar dan ook wordt het accent steeds gelegd op het feit dat een nieuwkomer Nederlands moet kunnen spreken alsof dit doorslaggevend is voor zijn/haar integratie. Een taal leer je gaandeweg spreken. Ik erger me hieraan vooral omdat de gemiddelde Nederlander grammaticaal slecht is. Voltooide deelwoorden worden gebruikt voor de 3e persoon enkelvoud o.t.t.t. Onder de nieuwkomers zijn o.a. ook advocaten, chirurgen, oncologen, tandartsen, accountants, ondernemers en noem maar op, maar omdat zij niet de voor hen moeilijke Nederlandse taal direct kunnen spreken worden zij niet voor vol aangezien, dus integratieprobleem. Weet je dat de Nederlandse immigranten in de 50er/60er jaren vorige eeuw in Amerika, Australie, Canada, Zuid-Afrika, Nieuw-Zeeland geen Engels spraken en velen van hen analfabeten zijn, maar toch zijn zij in die landen geslaagd, geen integratieprobleem dan ook.

    Sylvana. Wat heeft Sylvana nou met voetballen te maken.
    Alleen omdat Sylvana voor haar zaak vecht, wordt zij te onpas door het slijk gehaald. Je moet eens lezen wat voor bagger zij over haar heen krijgt. Veroorzaker: Derksen in VI.
    Voor mij is Sylvana een powergirl. En Zwarte Piet moet veelkleurig zijn, we leven in 2018, niet in 1918.
    Humberto. Wat heeft die nou misdaan ? Hij is toch een goed ontwikkelde persoon ?
    Er is in Nederland geen racisme toch?
    Beiden zijn afkomstig uit Suriname.Toeval ??

    Mijn stemgedrag. Zowel links als rechts hebben plus- en minpunten. Bij links voel ik me niet thuis. Links lullen rechts vullen. VVD en D'66(VVD-light) zijn voor mij helemaal geen optie. CDA was mijn partij vanwege bescherming van onze normen en waarden op grond van de Joods/Christelijke beschaving, maar het CDA is nu opgegaan in de VVD. CU/SGP zijn voor mij niet seculier genoeg.
    Rest: de PVV. Er zijn PVV'ers en PVV'ers, de ene groep nuanceert e.e.a. hier behoor ik toe en de andere groep is mij te populistisch en agressief, bij deze groep voel ik me niet thuis. De PVV is niet per definitie racistisch of anti Islam. De PVV is de enige partij die dingen durft te benoemen en daarom krijgt de PVV mijn stem, zo niet is er ook nog Forum voor Democratie.
    Duidelijk genoeg ?

    Tot slot: iedereen in Nederland mag een eigen mening hebben, maar val er dan niet een ander mee lastig zoals die jongen het deed.
    En jij bent een zure pannekoek.


    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 15:32]
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8267
    maandag 16 juli 2018 om 20:55
    Ik kon het niet meer aanzien met Jolink en de reperterende onderbroeken lol, de heren gierde van het lachen, het publiek zat er verbaasd naar te kijken......
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 20:57]
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8363
    maandag 16 juli 2018 om 21:05
    Ik vond t met Joling juist top! Lekker satire, een beetje over voetbal praten.Blijft toch 1 vd weinige programma's die ik nog kijk.Als Derksen en vd Gijp er maar bij zitten en nog beter Jan Boskamp erbij.Die uitzendingen zonder inbreng van die eerstgenoemde 2 waren vreselijk!!
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 21:18
    Heb jij niks anders te doen dan ?
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8363
    maandag 16 juli 2018 om 21:23
    1 vd weinige programma's die ik kijk betekent nog niet dat ik elke dag kijk, maar heb de laatste aflevering gister gezien en me vermaakt!
    Vind ik leuk
    tannat +9399
    maandag 16 juli 2018 om 21:31
    Zal wel representatief zijn voor jouw niveau dan?
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8363
    maandag 16 juli 2018 om 21:39
    Als je daar boven of onder zit, mag je er dan niet naar kijken?
    Vind ik leuk
    tannat +9399
    maandag 16 juli 2018 om 21:42
    van mij wel
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8363
    maandag 16 juli 2018 om 21:44
    Bedankt, ben ik blij mee met dat verlossende antwoord!
    Vind ik leuk
    tannat +9399
    maandag 16 juli 2018 om 21:49
    ik zou alleen niet weten waarom je zo enthousiast zou zijn over een programma onder of boven je niveau
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 21:49]
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8363
    maandag 16 juli 2018 om 21:52
    Omdat er over voetbal wordt gesproken en ik dat vervelende voetbalvirus ook heb!
    Vind ik leuk
    tannat +9399
    maandag 16 juli 2018 om 21:57
    sinds wanneer gaat het daar over voetbal?
    Vind ik leuk
    kerel +1816
    maandag 16 juli 2018 om 22:45
    Ik zit ook op dat niveau dan.. zo gigantisch veel slechte tv.. dit programma kijk ik zo nu en dan.. voor de rest nagenoeg niks.. expeditie robinson nog..
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3207
    maandag 16 juli 2018 om 22:15
    Wat is er satirisch aan dat programma? Dat het humoristisch bedoeld is, oké, maar satire is het toch niet?
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8267
    dinsdag 17 juli 2018 om 07:53
    Ha, ha, een kwestie van smaak, ik heb al dubbelzinnige mopjes nu wel gehoord, een beetje de sleur, de zelfde afgezaagde onderbroekenlol van oude mannen en een geile oude botox nicht met een walgelijk liedje.....
    Ik ben 2 x weg gezapt en twee keer weer gaan kijken, in de hoop......beet je dom van mij.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8363
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:58
    Haha, maar er is weinig alternatief als t over voetbal gaat.Studio Voetbal is ook kut.En ok het is geen satire, maar kantine humor.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8267
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:08
    Dat is waar, er is niks leuks verder, idioot eigelijk.

    Misschien dat "sportmensen" of mensen die zich met sport bezighouden, zo conservatief en zo bloed serieus zijn, dat ze vergeten dat het ook vermaak moet zijn, amusement.
    Dat is de kracht van VI, die combinatie en dicht bij de voetballiefhebber staan natuurlijk,dus de gewone ( w.o.schutting taal ) taal spreken etc., daar moeten ze Humberto Tan dan NIET voor nemen.....ha ha het moet juist "niet glad", daar hebben we al genoeg van.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8363
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:10
    Inderdaad dat is de kracht, want ik vindt dat bv van der Gijp wel degelijk verstand heeft van voetbal, om er vervolgens weer een giller uit te gooien.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8267
    dinsdag 17 juli 2018 om 17:59
    Dat lijkt wel zo, maar zit er met voorspellingen het vaakst naast en achteraf geklets is wel makkelijk, je hebt altijd gelijk, ik ook.....
    Neem eens verantwoordelijkheid dan als Manager, Trainer etc., maar dat op de bank liggen en daarna een grote mond hebben.......soms een beetje domme man en dat kunnen we allemaal hoor.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 18:01]
    Vind ik leuk
    Ruud40 +12230
    maandag 16 juli 2018 om 21:16
    2 maal in de week1,5 uur was voor het oude team al te veel om echt met voetbal te vullen, dus veel bullshit.

    Denk dat een nieuwe groep wanneer het 2x in de week 1,5 uur uitzending blijft volledig in de beschikbare tijd verzuipt en het verschikkelijk saai gaat worden.

    Het Nederlandse voetbal is er in 9 van de 10 weken gewoon te klein om 3 uur per week over te ouwehoeren
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8267
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:01
    Een beetje jonger, zou wel leuk zijn, wel dollen maar niet tot op de grond toe afbreken / afzeiken.
    Je weet het niet....je wil me toch niet vertellen dat "die drie" het beste is wat we in huis hebben ? ( in Nederland )
    Je moet interessante gasten hebben, die graag willen komen en een beetje durf hebben met uitspraken, van Hanegem, Kieft, maar er zijn nog veel meer ex voetballers die hun mond wel durven open te doen.....
    En dan geleidt door wat jongere mensen aub ! behoorlijk muziek ook......daar zakt toch je broek van af, van die Derksen oude doos rommel of 60er jaren top 40 troep gezongen door verlopen oude kerels......
    Wat een artistieke armoede.
    Het gros ( gasten ) wil niet aan tafel bij VI en daar ligt de kans voor RTL.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 08:03]
    Vind ik leuk
    Ale +3921
    maandag 16 juli 2018 om 20:56
    Dan moet je er ook niet naar kijken.
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7704
    maandag 16 juli 2018 om 20:58
    Jawel hoor het kan slechter. Henri schut cs bewijzen dat keer op keer.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 21:19
    Ah je praat gewoon die 2 engerds van VI na. Meeluller !!!
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7704
    maandag 16 juli 2018 om 22:36
    Heb ik niemand voor nodig. Maar die Borst met zijn hond en dat stomme spelletje. Met die waanzinnig slechte analisten. Ik vond het ondermaats.
    Tom Egbers is bovendien helemaal de weg kwijt.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 23:25
    OK jij je zin.
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7704
    dinsdag 17 juli 2018 om 07:26
    Uiteindelijk zien we allemaal het licht.
    Vind ik leuk
    Blijkbaar +144
    maandag 16 juli 2018 om 21:01
    Ga jij maar lekker naar Marcel Meijer gluren 2 x per week. Ik wens je met alle liefde heel veel plezier.
    Vind ik leuk
    Alain2708 +12600
    maandag 16 juli 2018 om 21:19
    Dat is jouw mening, plus die van die andere 3 personen... ;-)
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 21:29
    Zou me niks verbazen als ze Barbara Barends weer zullen vragen of nog erger haar vader Frits.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 22:10
    Of nog erger, allebei.
    Vind ik leuk
    lol123 +313
    maandag 16 juli 2018 om 21:43
    Jij hebt geen gevoel voor humor mafkees!
    Vind ik leuk
    Strijp +10206
    maandag 16 juli 2018 om 21:57
    Je klinkt wat zuur, dus kan je het beargumenteren? Het was RTLs meest bekeken programma dus vele waren het niet met je eens
    Vind ik leuk
    Pimman +2551
    maandag 16 juli 2018 om 22:56
    Hahaa..zeg dat wel!
    Vind ik leuk
    PRICE +25519
    maandag 16 juli 2018 om 20:49
    Vreselijke afgang als dit zou doorgaan.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 20:55
    Aal : het slap aftreksel van bennie
    Vind ik leuk
    JustH +13060
    maandag 16 juli 2018 om 21:02
    Of het wordt een zinnig voetbalprogramma zonder alleen maar mensen af te branden. Zou een verademing zijn.
    Vind ik leuk
    Strijp +10206
    maandag 16 juli 2018 om 21:58
    Voor inhoudelijke programma’s zou ik graag ook inhoudelijke mensen hebben, zie; de tafel van Kees, niet Luuk innink (als die zo heet) of Humberto Tan.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 07:40
    Carlo Boshard VI (TV Kantine) Inside
    Vind ik leuk
    Dr_HeverLee +1533
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:29
    U kent het concept dus al? Slap gelul van u en van die 52 domme figuren die deze reactie ook nog kunnen waarderen.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8363
    maandag 16 juli 2018 om 20:38
    Waar begin je aan RTL,dit wordt niks kan ik nu al zeggen, gewoon een mega blunder dat je Genee & co hebt laten gaan.
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +3841
    maandag 16 juli 2018 om 20:43
    Als.ze het gaan maken dan moeten ze als alternatief fungeren voor studio voetbal, een goed voetbalprogramma wat niet slaapverwekkend is of satire zou best fijn zijn.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8363
    maandag 16 juli 2018 om 20:48
    Denk dat het teveel wordt, je hebt t serieuze van studio sport en t luchtige van VI.ik geloof er niet in, maar laat me verassen.
    Vind ik leuk
    Skkky50 +2943
    maandag 16 juli 2018 om 20:57
    Zie graag de mensen van FC Afkicken wel de rol overnemen, al zal dat nooit gebeuren.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 20:59]
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8363
    maandag 16 juli 2018 om 21:24
    Die ken ik niet.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 22:12
    Ik kijk dat programma niet, paar jaar terug toen ze net begonnen waren keek ik er wel eens naar omdat er vaak geen andere voetbalprogramma's op tv waren. Is een youtube kanaal. Soms zie ik wel eens stukjes, en ze krijgen ook spelers etc op bezoek of aan de telefoon, is af en toe wel leuk.
    Vind ik leuk
    Skkky50 +2943
    maandag 16 juli 2018 om 23:53
    Is niet zo'n heel ambitieus programma (op YouTube). Soort van podcast, waar er wordt gepraat over allerlei voetbalonderwerpen. Hebben wel genoeg verstand van voetbal naar mijn mening, in ieder geval meer dan de gemiddelde analist tegenwoordig.
    Vind ik leuk
    JustH +13060
    maandag 16 juli 2018 om 22:01
    VI pas ik al een poosje voor. Werd een beetje simpel van Gijp altijd over G-voetbal spotten, niks leukers als G-voetbal.
    Vind ik leuk
    Pimman +2551
    maandag 16 juli 2018 om 23:06
    JustH idd reuze simpel!
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 20:41
    Humberto ja ja die moet je nemen wat een druif
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 20:42
    Toch niet Humberto Tan?! Folgens hem heet dat Limburgse clubje FeeFeeFee Fenlo. Niet om aan te horen.
    Vind ik leuk
    Duckiey +10
    maandag 16 juli 2018 om 21:18
    Volgens met een f schrijven en
    vervolgens kritiek hebben op iemands uitspraak? Zorg er dan voor dat je eigen stukje tekst goed schrijft
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 21:23
    Ha, ha. Intelligent van jou. Jij begrijpt het............

    dus niet :):):):):):)
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 21:26]
    Vind ik leuk
    AVDV +165
    maandag 16 juli 2018 om 23:18
    Ow ow Duckiey toch haha..
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 20:43
    Met van Hanegem, Sjaak Swart en de 2 Kerkhofjes.:)
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 20:48
    Dat zou fantastisch zijn gegarandeerd een top programma;)
    Vind ik leuk
    Hulsink +374
    maandag 16 juli 2018 om 20:57
    Voetbal liefhebbers :Geweldig idee :-)
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8267
    maandag 16 juli 2018 om 20:58
    Als gasten zijn dat goeie...van Hanegem zou ook goed zijn als vast panel lid.
    Vind ik leuk
    Duckiey +10
    maandag 16 juli 2018 om 21:20
    Dam heb je in ieder geval 4 gasten die totaal niet objectief zijn
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12439
    maandag 16 juli 2018 om 21:25
    Misschien gaat het dan wel eindelijk een keer gewoon over voetbal.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:19
    Bij omroep max bedoel je ???
    Vind ik leuk
    NvC +2279
    maandag 16 juli 2018 om 20:43
    Misschien Joris van Galzen die maakt net zo’n programma.
    Vind ik leuk
    Yuri +3729
    maandag 16 juli 2018 om 20:43
    Ik weet nu al welk programma ik niet ga kijken
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1418
    maandag 16 juli 2018 om 20:44
    Hahahahahahahahahahahahahahahaha
    😂
    Vind ik leuk
    13 +10534
    maandag 16 juli 2018 om 20:45
    Jeetje, hebben we straks 3 VI’s? En Humberto
    Tan als presentator lijkt me echt niet kunnen voor het gros vd voetballiefhebbers.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 20:50
    tenzij hij dionne stax mee neemt natuurlijk
    Vind ik leuk
    13 +10534
    maandag 16 juli 2018 om 20:55
    Dat hoop ik dan maar voor jou.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1418
    maandag 16 juli 2018 om 21:23
    Tenzij hij Stax neemt, bedoel je 😂
    Vind ik leuk
    Patje41 +487
    maandag 16 juli 2018 om 20:46
    Humberto Tan.... die trekt volle zalen haha.... VI wordt dus een programma van ja-knikkers en tafeltrommelaars.... domme fout van rtl
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 20:50
    Wendy van Dijk komt praten over Psv - Fortuna en John Williams schuift even aan voor Emmen- Heracles.....wat een treurnis
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3207
    maandag 16 juli 2018 om 22:19
    VI was nu ook een tafel met ja knikkers. Iedereen moest stom meelachen met vd gijp en meezeuren met Derksen. Alleen Genee probeerde af en toe wat tegengas te geven, maar die wist ook dat er vaak geen redden meer aan was.
    Vind ik leuk
    Pimman +2551
    maandag 16 juli 2018 om 23:04
    Exact goed verwoord!
    Vind ik leuk
    410hhw +1721
    maandag 16 juli 2018 om 20:47
    Wat een aanfluiting.
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5272
    maandag 16 juli 2018 om 20:47
    Aan zulke dingen moet je dus nooit beginnen.. gedoemd om te mislukken.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 20:48
    Aub niet die excuus neger....de nood is hoog bij RTL als ik dit lees
    Vind ik leuk
    Patje41 +487
    maandag 16 juli 2018 om 20:57
    Jij zegt wat ik dacht haha
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 20:59
    Dat is de enige reden waarom hij bij RTL zit ...niet voor de kwaliteiten maar voor de tropische diversiteits tint
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3207
    maandag 16 juli 2018 om 22:20
    De excuusneger? Wauw.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26684
    maandag 16 juli 2018 om 20:50
    Domme zet en heel onorigineel. Typisch rtl.
    Vind ik leuk
    Sil95 +10103
    maandag 16 juli 2018 om 20:53
    Haha dat nieuwe concept is gedoemd te mislukken! Juist de heren die naar Veronica vertrokken zijn vormden het begrip Voetbal Inside. RTL kan het vertrek van deze heren simpelweg niet opvangen.
    Vind ik leuk
    pos +8223
    maandag 16 juli 2018 om 20:55
    Humberto Tan samen met sidekicks Peter R de Vries en John Heitinga zou kunnen werken. Ik lig nu al gevouwen.
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5272
    maandag 16 juli 2018 om 21:02
    Alleen is 95% van NL al lang Peter moe.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +11350
    maandag 16 juli 2018 om 20:55
    Dat wordt helemaal niks..
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +15536
    maandag 16 juli 2018 om 20:55
    De uitdaging is natuurlijk om het iets beter te doen dan Studio Voetbal. En dat zal toch wel lukken. Tenzij die Tan het gaat doen.

    Vooral op maandag en vrijdag gaan uitzenden...
    Vind ik leuk
    13 +10534
    maandag 16 juli 2018 om 20:59
    Geeft de heren op Veronica in elk geval alweer een hoop extra stof om over te babbelen.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 21:07
    Ik geef het hooguit 2 tot 3 uitzendingen en dan trekken ze de stekker eruit.
    Vind ik leuk
    Dani82 +837
    maandag 16 juli 2018 om 21:10
    Veel slechter kan het niet worden
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +4533
    maandag 16 juli 2018 om 21:11
    Gewoon 3 nieuwe ouwe wijven neerzetten, en dan achteraf alles afzeiken. Beetje klapvee erbij. 1+1+1=3.
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3207
    maandag 16 juli 2018 om 22:21
    Waarom zou jet concept inderdaad veranderen ;)
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 21:13
    Geweldig, wat een bere goed nieuws en het is meer dan ok.
    Laten de kijkcijfers van die drie gekken in de loop der tijd gaan dalen met hun gevloek, vrouwonvriendelijke opmerkingen, het beledigen en afbranden van iedereen die meer hun sporen verdiend hebben dan zij. Neem Gijp, wat is die lelijk vet geworden zeg met zijn geniepige ogen achter dat lelijke montuur, Derksen is te vies om naar te kijken, Genee is een geniepigerd en loopt al een hele tijd naast zijn schoenen.

    Mijn voorstel is om Milan van Dongen in de plaats voor Genee, Milan is een goed uitziende slimme jongen, spreekt veel talen. Danny Vera mag blijven beter dan die valse oude notenkrakers, The Clarks, wat een ellende.

    Wat populariteit van het nieuwe V Inside-programma betreft is het een kwestie van tijd.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 21:15]
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 21:28
    Ga jij lekker op RTL 7 kijken naar links gebral van die excuus neger en kijken wij de rest lekker naar Veronica
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 21:31
    Ah joh wat ben jij dom, RTL is zo rechts populistisch als ik weet niet wat, die excuus neger heeft wel lekker zijn centen verdiend en jij ?
    Sappelen ?
    Ga jij maar naar die puberale programma's van Veronica kijken, de naam alleen al.
    Vind ik leuk
    RtdDub +10616
    maandag 16 juli 2018 om 22:31
    Heb je enig idee waar die naam vandaan komt?
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 23:24
    Pogba, Matuidi, MBappe, Kante, Ousman Dembele, Nzonzi, Umtiti, Kluivert, Davids, Reiziger, Promes en ga zo maar door. Je kunt het niet meer tegen houden, we hebben de zwarte mensen nodig en ZWARTE Piet is op sterven na dood, leg je er maar bij neer.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 23:28
    Nooit! Black Piet gaat leven als nooit tevoren.

    Kijk eens naar een Kroatie ;) geen zwarte of buitenlander te bekennen in het efltal of langs de kant bij de huldiging.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 23:51
    Daarom verloor Kroatie met 4-2 mede door de zwarte spelers. Van Giroud kan je niks verwachten. Wat was die MBappe goed he vind je niet ? Wat was Kluivert in 1995 goed he ? Wat was Pele goed ? Wat was Ronaldinho goed he ? Wat was Spanje zonder zwarten slecht he ?
    Waar zijn de IJslanders en de Zweden ?
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 00:17
    Wat is Modric toch goed he..en laat die nou geen tropische tint hebben of een dubbel paspoort ;)

    Dus in je beleving heeft Kroatie verloren omdat er geen zwartjes en bontkraagjes spelen...man man man
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 00:21
    Wat waren Cruijf, Robbie Rensenbrink en Robben toch goed he ? En daarom geen wereldkampioen.
    Man wees toch volwassen met je rare idee, zonder niet autochtonen stelt het voetbal toch niks voor man. Accepteer het nou maar dan kom je tot rust.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:44
    Ik accepteer niets...en zal net zolang strijden totdat Nederland weer Nederland
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 14:27
    Ga je gang zou ik zeggen en doe je best.
    Vind ik leuk
    RtdDub +10616
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:54
    Ik heb werkelijk geen idee wat dit antwoord met mijn vraag "weet je waar de naam Veronica vandaan komt" heeft te maken.
    Maar hulde, je hebt weer wat punten gescoord op de deugranglijst.
    Vind ik leuk
    Donnygo +2542
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:43
    Volgens mij wil jij wel erg graag een ZWARTE piet in je achterste of niet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 14:31
    Ach wat moet ik hiermee ?
    Vind ik leuk
    Donnygo +2542
    dinsdag 17 juli 2018 om 14:39
    Je bent zo verliefd op de gekleurde mede mens ik dacht ik zeg maar wat jij niet durft en dat is dat je gewoon maar wat graag BBC in je reet wil.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 15:25
    Jaloers ? Wil je het dan graag ?
    Vind ik leuk
    Donnygo +2542
    dinsdag 17 juli 2018 om 15:27
    Ik niet je moet doen wat je wil alleen wees eerlijk en zeg het gewoon ipv dit domme gelul van je.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 15:30
    Weet het nog niet Donnytje.
    Vind ik leuk
    Donnygo +2542
    dinsdag 17 juli 2018 om 15:51
    Het is nog altijd Meneer Donny voor jou.
    Verkleinen van namen is een teken van zwakte maar dat was al duidelijk dat je zwak bent.

    Laat ik maar zorgen dat ik niet de Zwarte Piet toe geschroven krijg dat is wat jullie toch alleen maar doen is de zwarte piet toeschuiven naar de Nederlanders.

    Dus ik stop maar met het bezig zijn met een zwart schaap zoals jou hier op VP.

    Jij bent toch alleen maar bezig met de pot verwijt de ketel dat hij Zwart ziet.

    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 17:31
    Jullie ????
    Hou toch op Donnytje, ik ben helemaal geen zwarte persoon, hoe kom je er toch bij man, niet alle blanken zijn zo zwaar gefrustreerd als jij, er zijn toch genoeg blanken die uit principiele overwegingen tegen Zwarte Piet zijn of niet volgens jou...nou?
    Vind ik leuk
    Donnygo +2542
    dinsdag 17 juli 2018 om 17:50
    De Blanke die uit principe tegen Zwarte Piet zijn zijn de ergste.

    Weer het Tje gebruiken ga lekker buiten spelen met je Politieke correcte en Grauwe eeuw gezeik.
    Vind ik leuk
    Ouwe seur +30
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:43
    "er zijn toch genoeg blanken die uit principiele overwegingen tegen Zwarte Piet zijn of niet volgens jou...nou?"
    Tsja héél veel..... Paul de Leeuw, Eric van Muiswinkel en die zielige trut Georgina Verbaan. 😂😂😂
    Maar óók die komen Friesland NIET meer in 😜
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 19:44]
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:48
    De meerderheid durf ik te stellen, het spelletje Zwarte Piet dooft langzamerhand, let wel, het is ook mijn wens niet, begrijp me goed, maar het is 2018. Daarnaast blijft de Sint elk jaar uit Spanje komen, het enige is de kleur van zwart vervangen door meer kleuren, is het dan zo veel gevraagd ? O ja wordt Friesland door een hek afgesloten dan ?
    Vind ik leuk
    Ouwe seur +30
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:12
    Het spelletje zwarte Piet, hahaha.
    En dat is nu precies hoe die hele Sylvana kliek het ziet. Als een spelletje. Overal tegen in gaan. Altijd dat zielige Calimero gedrag. Alles maar dan ook alles is racisme, volgens die uitgerangeerde en door bijna niemand meer serieus genomen vrouw. Ze krijgt veel bagger over haar heen? Ja, vind je het gek? 😂
    En ik durf te stellen dat de meerderheid hier nog steeds vóór zwarte Piet is. Het zal mij een zorg zijn wat voor kleur hij krijgt.
    Nee daar is géén hek voor nodig. Gewoon de snelweg blokkeren, remember? 😛
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:51
    Ja hoor Ouwe zeikerd pardon Seur je hebt gelijk, ik zou zeggen doe je best en ik wens je een prettige en fijne avond toe.
    Vind ik leuk
    Ouwe seur +30
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:07
    Ik jou niet. 😂
    Daar ben ik óók eerlijk in....ouwe Duitser.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:07
    Het is klasse om als je niet met iemand eens bent toch sportief blijft, dus nogmaals een fijne avond.
    Vind ik leuk
    Ouwe seur +30
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:20
    Hahahaha..... en dat zeg jij....??? 😲
    Kijk eens naar vorige discussies van jou, waarbij je anderen beledigt omdat die een andere mening hebben. De pot verwijt de ketel..... 😉
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:49
    Omdat die anderen begonnen zijn met mij te beledigen. Eerst goed die andere mails lezen. Ik zal altijd een weerwoord geven, ben geen mietje.
    Toch wens ik je een fijne avond en later prettig Sinterklaasfeest toe.
    Vind ik leuk
    Ouwe seur +30
    woensdag 18 juli 2018 om 00:01
    Oh oh oh....je wilt het niét inzien hè?
    Lees ze zelf maar ff terug vóór je gaat slapen op je Sylvana/Humberto kussentje. 😜
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 10:24
    He Ouwe Seur, ondanks alles vind ik je sympathiek, weet niet waarom, maar ik wil onze discussie afsluiten met de nadruk op het feit dat een ieder een eigen mening heeft dus ook ik en ik zal nooit eerder beginnen met anderen te beledigen, maar indien anderen het doen zal ik het ook naar anderen toe doen, moet je wel vanaf mijn eerste reactie en de daarop gegeven commentaren lezen. Ik blijf mijn mening gestand houden dat een zwarte piet vervangen door meerkleurige pieten een kleine overgang is en Sinterklaas blijft altijd elk jaar komen, leuk voor de kinderen en familie. Het is een kleine overgang, zonder pijn en het kost niet veel. E.e.a. wordt groots opgeblazen, niet door Sylvana maar door de media (Derksen) en een deel van het publiek laat zich gemakkelijk opfokken en ophitsen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 18 juli 2018 om 11:25]
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 14:26
    Dat prachtige radiopiratenschip uit de 60 jaren toch (Rob Out).
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 21:13
    leuk toch 2 voetbal programma's, kijk er toch maar 1 en dat is op Veronica ;)
    Vind ik leuk
    Connie Veren +4820
    maandag 16 juli 2018 om 21:14
    dat wordt op 100% een flop. Die gasten maken het programma, niet het format.
    Vind ik leuk
    Foebele +51169
    maandag 16 juli 2018 om 21:21
    Simon zie ik wel iets doen bij het nieuwe VI, Tan en Maijer moet je absoluut niet willen, tenzij je kijkcijfers en een leuk programma niet belangrijk vindt...
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3207
    maandag 16 juli 2018 om 22:24
    Die maijer kan inderdaad best de wedstrijdjes van de keukenkampioen divisie aan elkaar praten, maar meer moet je niet van hem vragen..
    Vind ik leuk
    fcfc +280
    maandag 16 juli 2018 om 21:22
    Lijkt me sterk dat een andere formatie een goed scorend programma kan maken. Probleem zit hem in de beperkte beelden denk ik. Het blijft toch het leukste om analisten over spelsituaties te horen.
    Hoop daarom dat derksen en co meer beelden krijgen bij Veronica dan ze bij rtl hebben gekregen.
    Ondanks alle onderbroekenlol is het op de momenten dat het over voetbalinhoudelijke zaken gaat 100x beter dan jack van gelder en zijn vrienden.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 21:25
    Bij voorbaat kansloos
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 21:28
    Gaat Boskamp ook mee met die 3 inferieure types ?
    Voor de domme kijkers ?
    Vind ik leuk
    fcfc +280
    maandag 16 juli 2018 om 21:37
    Inferieur...
    Wauw. Ik heb het gegoogled maar zelf dan snap ik er geen kont van.

    Klasse!
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 21:41
    Dit bevestigt dat ook jij dom bent, meelopertje.
    Ga maar lekker naar Veronica kijken.
    Vind ik leuk
    fcfc +280
    maandag 16 juli 2018 om 21:49
    Het was meer bedoeld als compliment, maar jij mag het ook zo zien.
    Vind ik leuk
    Strijp +10206
    maandag 16 juli 2018 om 21:54
    Ja die gaat mee, ik zie het graag, leuk plezierig programma.
    Vind ik leuk
    Semmy2014 +230
    maandag 16 juli 2018 om 21:36
    Peptalk en Rondo vind ik toch betere sport programma's
    Vind ik leuk
    Strijp +10206
    maandag 16 juli 2018 om 21:53
    Tafel van Kees
    Vind ik leuk
    Semmy2014 +230
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:01
    Vind ik ook goed programma ja
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 08:02]
    Vind ik leuk
    52N6E +989
    maandag 16 juli 2018 om 21:38
    Wat een loosers. Typisch van die lui die het thuis niet gezellig hebben en daarom belanden in zo’n dom ouwehoer programma.
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3207
    maandag 16 juli 2018 om 22:25
    Gijp en Derksen bedoel je?
    Vind ik leuk
    Futre +2514
    maandag 16 juli 2018 om 21:47
    Ik zeg doen! Met Gullit, Beenhakker en Fatima de Mali de Melo. En dan iedere week een tafelgast. Maar dat mag nooit Jan of Youri Mulder zijn.
    Vind ik leuk
    Strijp +10206
    maandag 16 juli 2018 om 21:53
    Vrouwvriendelijk en politiek correct dus, het idee van VI is het nabootsen van de hedendaagse voetbal kantine, daar heb je de 3 mannen van Veronica voor nodig
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:16
    Beenhakker ??? Die man is bijna 80 !!!!
    Vind ik leuk
    poklane +4514
    maandag 16 juli 2018 om 21:47
    Hier een lijst van shows die succesvol bleven nadat de gehele "cast" om het zo maar even te verwoorden vervangen werd:
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 21:47]
    Vind ik leuk
    Strijp +10206
    maandag 16 juli 2018 om 21:51
    Flinke lijst idd!
    Vind ik leuk
    Strijp +10206
    maandag 16 juli 2018 om 21:51
    Misschien moeten ze onderzoek doen waarom mensen het programma kijken, dat is niet omdat het een serieus voetbal programma is, dat kunnen we ook bij Studio Voetbal zien, het is een kijkcijfer kanon door de 3 mannen en hun vaste bezoekers.
    Vind ik leuk
    poklane +4514
    maandag 16 juli 2018 om 21:57
    Inderdaad. Zelf hebben ze een flinke tijd geleden ook al de link gelegd met het programma Top Gear, dat destijds in elkaar donderde omdat 1 presentator werd ontslagen. Resultaat: andere 2 presentatoren ontslag genomen, kijkcijfers gehalveerd.
    Vind ik leuk
    Strijp +10206
    maandag 16 juli 2018 om 22:00
    Dit programma draaide enkel om deze personen, wil niet zeggen dat het niks kan worden maar RTL kennende word het een politiek correct zever programma. Echter, ookal houd ik persoonlijk daar niet van, er zullen altijd wel kijkers voor zijn.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84735
    maandag 16 juli 2018 om 22:07
    Mijn moeder keek altijd omdat het lachen was. Ze heeft niks met voetbal, zulke mensen kijken er dus ook. Ik neem dat flutprogramma totaal niet serieus!
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 22:19
    Je kijkt nog steeds met een 100% voetbalbril naar dat programma. De mensen die kijken weten dat wel, die kijken lekker hangend op de bank moe van het werken etc, lekker slap gelul horen, niks serieus, niet nadenken, even rusten en af en toe lachen.
    Denk dat weinig mensen het serieus nemen, maar jij zegt dat toch altijd erbij :)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84735
    maandag 16 juli 2018 om 22:29
    Ja, daarom vind ik het ook niks. Kijk dan liever naar Sportschau, zoiets is toch veel leuker. Althans voor mij wel. Studio voetbal slaat ook nergens op dus in NLD mis je wel een goed programma. Mag humor bijzitten maar het moet een randzaak zijn en niet de hoofdzaak. ;-)
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 22:31
    Daar heb je wel gelijk in, daarom kijk ik er ook niet naar als een echt voetbalprogramma, alhoewel er ook vaak goede dingen worden gezegd.
    Vergeet niet dat we ook nog Rondo en de tafel van Kees hebben in Nederland ;)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84735
    maandag 16 juli 2018 om 22:32
    Komt of fox toch? Dan kan ik dat niet zien, zit niet in NLD en heb geen fox. Ik heb wel BEIN sport, ook leuk man.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 22:32
    . Zeker de tafel van kees, die is van Fox, Rondo is van Ziggo.
    En is HD kwaliteit, geen rotzooi.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 22:41]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84735
    maandag 16 juli 2018 om 22:39
    Thanks man, ik heb hem opgeslagen. ;)
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 22:41
    Mooi, kan ik het weer verwijderen :)
    Nu is er even niks, logisch want er is niks. Maar wielrennen en de formule 1 zijn de andere sporten die daar worden uitgezonden.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84735
    maandag 16 juli 2018 om 22:46
    Top man. ;-)
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 22:51
    1 tip speciaal voor jou omdat ik je mag. Neem ghostery als add on ofzo voor je browser. Je kunt geen adblock daar gebruiken, maar ghostery doet precies hetzelfde :)
    Fijne avond verder!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84735
    maandag 16 juli 2018 om 22:51
    Mijn dank is groot. ;-)
    Vind ik leuk
    Futre +2514
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:17
    Ik vind zelfs Rondo al leuker. Mits Youri Mulder niet aan tafel zit.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84735
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:25
    Ik ga het zeker even volgen. Heb een link gehad van influence5310. ;-)
    Vind ik leuk
    plein19 +1399
    maandag 16 juli 2018 om 21:56
    Wat een ruk bezetting. Een opvolger kan best. Maar dan met echte persoonlijk heden.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84735
    maandag 16 juli 2018 om 22:07
    Jammer.
    Vind ik leuk
    Ouwe seur +30
    maandag 16 juli 2018 om 22:13
    1+1= flop, denk ik 😜
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +23887
    maandag 16 juli 2018 om 22:15
    Pffff een TV kantine achtig gebeuren met Humberto Tan erbij.. Slap aftreksel gaat m njet worden.
    Vind ik leuk
    NESAFCA +136
    maandag 16 juli 2018 om 22:21
    Dan zal het programma na een tijd ook wel gedaan zijn.

    Jammer
    Vind ik leuk
    RtdDub +10616
    maandag 16 juli 2018 om 22:27
    Ja... Gevalletje Top Gear.
    Waarbij Top Gear dan de mazzel heeft dat de auto's een hoofdrol hebben en het dus nog enigszins interessant blijft.
    Voetbal Inside zonder die 3 en zonder beelden van voetbal.... doe maar niet.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 22:39
    Ok
    Vind ik leuk
    Ouwe seur +30
    maandag 16 juli 2018 om 22:43
    Met Humberto Tan....???😲
    Nou....Dat wordt weer janken dan....😪
    Vind ik leuk
    Pur Sang +286
    maandag 16 juli 2018 om 22:44
    Simon Zijlstra als presentator, vaste sidekicks John de Wolf en Andy van der Meijde?
    Vind ik leuk
    Vato75 +2066
    maandag 16 juli 2018 om 23:03
    Kansloos
    Vind ik leuk
    Bals +386
    dinsdag 17 juli 2018 om 01:04
    HANSIE!!!!
    Vind ik leuk
    RWMD +124
    dinsdag 17 juli 2018 om 01:15
    Misschien wat voor Jack van Gelder. Maar die heeft natuurlijk met het kijkcijfercanon Peptalk te maken :')
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1039
    dinsdag 17 juli 2018 om 07:19
    Nou als RTL in zee gaat met 1 van die 3.
    Dan gaat het programma al geheel aan mij voorbij.

    Vooral als die Humberto het zou worden.
    Als ik die man op het scherm zie krijg spontaan koude rillingen
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:28
    Tot dat het zoveelste de mol kanaal mislukt
    Vind ik leuk
    PorQue?! +57
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:36
    Als ik RTL was zou ik een nieuw programma maken. Noem het absoluut geen Voetbal Inside.

    Daar haal je alleen maar de woede van kijkers die het programma gaan vergelijken.

    Laat Simon het presenteren en maak er iets nieuws van gericht op jongeren. Rondo, Studio Voetbal is al voor de oude lullen en VI is voor mensen die niets met voetbal hebben en alleen Gijp willen horen giechelen.

    Maak er een nieuw jong en fris programma van gericht op een jonger publiek.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    RTL Boulevard checkt Voetbal Inside-gerucht en laat drie namen vallen: "1+1=2"