'Fenerbahçe wil snel handelen en legt bod van vijf miljoen neer bij Feyenoord'

    'Fenerbahçe wil snel handelen en legt bod van vijf miljoen neer bij Feyenoord'

    Gepubliceerd: maandag 16 juli 2018 om 21:38ma 16-07-2018 om 21:38

    Fenerbahçe heeft een bod van vijf miljoen euro neergelegd bij Feyenoord voor Sven van Beek. Dat meldt het Turkse Haberturk. De verdediger van de Rotterdammers staat hoog op het verlanglijstje van de Turkse topclub.

    De 23-jarige Van Beek heeft bij Feyenoord nog maar een contract voor één seizoen, waardoor de club de hoofdprijs kan vergeten. Fenerbahçe is van alles op de hoogte en heeft zich volgens Haberturk officieel gemeld bij technisch directeur Martin van Geel. De vraag is wat Van Geel gaat doen. Laat hij Van Beek gaan voor een klein bedrag of houdt hij hem bij Feyenoord met het risico dat hij volgend jaar gratis de deur uit loopt en de club dus helemaal niets aan hem verdient?

    Van Beek werd zondagochtend voor het eerst met Fenerbahçe in verband gebracht. Zondagavond meldde Voetbal International dat Fenerbahçe-trainer Phillip Cocu inderdaad aast op de centrale verdediger. Het lijkt erop dat de club snel wil handelen en volgens Haberturk zijn de eerste contacten inmiddels dus al gelegd.

    Van Beek loopt al sinds zijn elfde rond bij Feyenoord. Hij debuteerde in het seizoen 2013/2014 en is deze zomer ook al in verband gebracht met SS Lazio.

    Poll

    Wat moet Feyenoord doen?

    (2865 stemmen)

    Plaats een reactie

    maandag 16 juli 2018 om 21:39
    Haha cocu, en daar ging je de mist in
    Vind ik leuk
    Yuri +3645
    maandag 16 juli 2018 om 21:39
    1-jarig contract, verkopen dus
    Vind ik leuk
    Mari +10268
    maandag 16 juli 2018 om 21:40
    VEEEL te weinig.
    Maar maakt niet uit. Want ik ben vandaag
    OPA geworden.
    Wel een emotionele opa, maar een opa
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 21:40]
    Vind ik leuk
    2cents +57874
    maandag 16 juli 2018 om 21:42
    Gefeliciteerd! Veel geluk met de kleine!
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10814
    maandag 16 juli 2018 om 21:43
    Gefeliciteerd!
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 21:43
    Proficiat! Geniet ervan.
    Vind ik leuk
    ronnieb +583
    maandag 16 juli 2018 om 21:44
    haha een maat van me van Zuidwijk is vandaag ook Opa geworden...!
    Vind ik leuk
    NvC +5368
    maandag 16 juli 2018 om 21:47
    Gefeliciteerd
    Vind ik leuk
    Bremmelem +138
    maandag 16 juli 2018 om 21:51
    Gefeliciteerd pik!
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 22:12
    Gefeliciteerd kerel, opatje
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +6049
    maandag 16 juli 2018 om 23:01
    Gefeliciteerd met je kleinzoon/dochter!!
    Vind ik leuk
    Mari +10268
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:29
    Kleinzoon
    Vind ik leuk
    Dani82 +2268
    dinsdag 17 juli 2018 om 00:05
    Altijd mooi! Hartelijk gefeliciteerd👍🏼👍🏼
    Vind ik leuk
    Dani82 +2268
    dinsdag 17 juli 2018 om 00:06
    Hoe heet hij/zij? Sven of svenna? ;)
    Vind ik leuk
    Mari +10268
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:28
    Ik snap 'em niet
    Diego. Neeeeeeeeeeeeeeeeeh geen Maradona. Hoewel zijn moeder beter kon voetballen toen ze klein was dan haar broer. En zijn vader kijkt amper voetbal. ZIt op MMA
    Vind ik leuk
    Dani82 +2268
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:52
    Ik snapte hem ook even niet.. maar vernoem hem/haar maar niet naar maradona;-)
    Vind ik leuk
    The Rock +1876
    dinsdag 17 juli 2018 om 05:42
    Gefeliciteerd!
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10814
    maandag 16 juli 2018 om 21:42
    Feyenoord moet dit uitspelen tot 10 miljoen.Voor minder is t niet waard.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 21:43
    2x zo veel of anders lekker iemand anders zoeken!
    Vind ik leuk
    ronnieb +583
    maandag 16 juli 2018 om 21:47
    Deal is allang rond volgens mij.Botta en VDH speelden ouderwets in de basis tegen Basel.
    Vind ik leuk
    Kuip +8511
    maandag 16 juli 2018 om 21:47
    Vanavond nog verkopen voor dat bedrag.
    Vind ik leuk
    poklane +5239
    maandag 16 juli 2018 om 21:48
    Sven is een prima gozer, niks op tegen, maar voor dit bedrag breng ik hem persoonlijk op de fiets naar Erdoganstan.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 21:50
    Als Cocu hem zo graag wil hebben dan minimaal het dubbele.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 21:51
    Willen voor een dubbeltje op de eerste rang
    Vind ik leuk
    plein19 +2475
    maandag 16 juli 2018 om 21:53
    Verkopen. Of Van Beek moet bijtekenen met een groot deel van de toekomstige transfersom.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 21:55
    Nou vind 5 miljoen wel beetje weinig als je de bedragen van tegenwoordig ziet zou als ik Fey was gewoon minimaal 10 vragen.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 21:55
    Zou hem behouden, aan gezien feyenoord af gelopen seizoen aardig wat blessures heeft gehad. Je gaat niet iemand vinden zoals van de beek. Zou proberen zijn contract met 3 jaar te verlengen. En volgend seizoen voor extra te verkopen. Vind het echt zonde dat de spelers bij feyenoord en psv voor een appel en een ei verkocht worden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 00:16
    Bij Ajax gaan ze ook niet allemaal voor de hoofdprijs weg. En de financiele situatie is bij PSV en Feyenoord slechter.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:17
    Wim jansen, doelde er op dat ik het zonde vind dat jullie beste spelers voor een appel en ei vertrekt. Terwijl met deze transfer geweld gerust zoals.voor vilhena 20miljoen plus verkocht mag worden. Doelde erop dat clasie jullie duurste speler die verkocht is.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:24
    Zaakwaarnemers zijn niet gek. De meeste verkoopprijjzen liggen contractueel wel vast. Vooral bij Vilhena, anders had hij nooit voor langer dan 1 jaar bijgetekend.
    Als je 1 miljoen verdiend, dan kost je ca. 10 miljoen. Was ongeveer een richtlijn, een paar jaar geleden.
    Vind ik leuk
    Weetjewel +454
    maandag 16 juli 2018 om 21:56
    Overschatte speler. Leuk voor feyenoord en ook niet meer dan dat....
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +6049
    maandag 16 juli 2018 om 23:04
    Cocu zal het wel weten, die heeft hem vaak genoeg zien spelen
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34639
    maandag 16 juli 2018 om 22:06
    Strik erom.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 22:07
    Snel willen handelen ....en....bod van 5 mio.
    Volgens mij maakt het een het ander onmogelijk.
    Vind ik leuk
    Hammie +1169
    maandag 16 juli 2018 om 22:19
    Laat Cocu lekker de pluirus krijgen
    Vind ik leuk
    derksen +8933
    maandag 16 juli 2018 om 22:24
    5miljoen?
    Zelfs bij FC Hardenberg betalen ze meer opzouten Cocu doe lekker normaal man!
    Vind ik leuk
    Gerro +7512
    maandag 16 juli 2018 om 22:36
    Voor 5 miljoen ben je gek dat ze hem laten gaan dan volgend jaar maar voor niets de deur uit.
    Vind ik leuk
    Sparks +263
    maandag 16 juli 2018 om 22:43
    Ik hoop toch echt dat ie gewoon verlengd anders wordt het wel heel erg dun met centrale verdedigers.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 00:17
    Zijn opvolger staat al klaar.
    Vind ik leuk
    Het Brein +4355
    maandag 16 juli 2018 om 22:51
    Feyenoord moet eigenlijk compleet transformeren...fijn dat Van Geel dit ook door heeft (ahum)...
    Vind ik leuk
    cj_fey +4164
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:01
    Met alleen jeugd gaat dat niet, en al gaat het dan wat beter, financieel is het nog lang geen Ajax.....
    Vind ik leuk
    Het Brein +4355
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:29
    Nee, maar dat stadion gaat er ook pas over 50 jaar komen op deze manier...en die Van Geel is echt de meest beroerde TD ooit! Welke transfer was nu ingenieus out-of-the-box en zodoende veel opbracht na een transfer? Ik kan me niet eens herinneren wanneer Feyenoord voor het laatst iemand boven de 20 miljoen heeft verkocht?? Zelfs AZ lukte dat met Janssen en straks met Alireza..
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 23:01
    Wat is iedereen lekker aardig tegen elkaar, als de bal weer gaat rollen dan zal het ook gelijk over zijn met dit kleffe gedoe hoop ik.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 00:21
    "Iedereen", "alles" en "altijd".

    Dit geldt niet altijd, voor alles en iedereen. Zulke hoeveelheden zijn niet te omvatten.
    Vind ik leuk
    Vato75 +2229
    maandag 16 juli 2018 om 23:02
    Is gewoon een goede sterke verdediger vraag 8m en dan zal het wel tot een akkoord komen voor 6 of 7
    Vind ik leuk
    Emmerton +44
    maandag 16 juli 2018 om 23:23
    Hey..wat leuk om te lezen. Supporters van rivaliserende clubs die een normale discussie hebben.

    Maar ik heb het vermoeden dat de Ajax supporters van Beek graag zien blijven;)

    Persoonlijk zou ik er niet rouwig om zijn als hij besluit te vertrekken.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 23:25
    Van beek past daar als geen ander.. filmpje van hem gezien samen met Touzannniiiiii, neemt taaltje zo over👌🏻.. prima voetballer verder voor een Feyenoorder, spijtig dat hij waarschijnlijk vertrekt😂
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 23:36]
    Vind ik leuk
    rinirat +2940
    maandag 16 juli 2018 om 23:40
    Veel geld voor een beperkte verdediger met een geweldige mentaliteit.
    Vind ik leuk
    El Cazador +7629
    maandag 16 juli 2018 om 23:47
    8 a 9 mio vang je nu nog, dus pakken van Geel!!!
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 23:50
    Wat 5 Miljoen ? Waarom bluf je niet bij PSV ? 5 Mil op Arias bieden. Bluf dan. Vuile snotneus.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 00:22
    Hij kan het toch proberen? Nu is het aan van Geel.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 02:07
    Proberen kan maar met een reële som. Dit is bizar.. ben er wel van geschrokken.
    Vind ik leuk
    Gary Oak +222
    dinsdag 17 juli 2018 om 00:05
    Ik zie liever dat ze het contract van Van Beek voor een aantal seizoenen verlengen. Van Beek heeft super veel potentie en daar al genoeg van laten zien. Als hij fit blijft en gaat spelen is hij over een aantal maanden gegarandeerd het dubbele waard, mits zijn contract natuurlijk verlengt wordt
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 00:24
    Maar Feyenoord zal ook elke zomer, een paar spelers moeten verkopen, om de financiën op peil te houden.
    Vind ik leuk
    Gary Oak +222
    dinsdag 17 juli 2018 om 00:29
    Ja dat is zeker waar. En als die ze contract niet wil verlengen dan moet die zeker nu weg.

    Voor alsnog hoop ik dat ze verlengen met Van Beek een nu de hoofdprijs krijgen voor Botteghin
    Vind ik leuk
    Blindsy +14158
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:06
    Nee hoor. Transferinkomsten en EL inkomsten zijn niet in de begroting opgenomen om quitte te spelen. En er is net 25 miljoen in de CL verdiend.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:09
    De verkopen van nu, komen volgend jaar in de boeken.
    Ik bedoel niet om de begroting kloppend te krijgen, maar om extra geld uit te kunnen geven.
    Zoals de lening van de VvF af te betalen of een aankoop te doen.
    Vind ik leuk
    Blindsy +14158
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:16
    Duidelijk Wim. Maar tegenwoordig vragen clubs als AZ en Vitesse ook al recordbedragen voor het afkopen 1 contractjaar.
    In een tijd dat transfersommen recordhoogtes bereiken, een jochie met 20 basisplaatsen genaamd Kluivert al 17 miljoen voor 1 contractjaar moet kosten.. vind ik 5 miljoen voor Van Beeks laatste contractjaar, gewoon niet acceptabel.
    In potentie een van Neerlands beste verdedigers, onze toppers moeten ook niet meer voor n appel en n ei vertrekken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:20
    Van Geel zit nooit te slapen, dus er zal wat aan de hand zijn. Anders hadden ze al lang verlengd.
    Vind ik leuk
    Wazzupp +639
    dinsdag 17 juli 2018 om 06:20
    Goeie speler die van beek. Als hij in het buitenland meer weerstand krijgt is hij een optie voor het Nederlands elftal
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 06:21]
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2609
    dinsdag 17 juli 2018 om 07:40
    5 miljoen pfff arm Feyenoord. Heitinga was nog duurder
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8675
    dinsdag 17 juli 2018 om 07:49
    45 miljoen onder de vraagprijs. Hij is 23 jaar, komt uit een vat getalenteerde verdedigers en heeft dus veel potentie.
    Vind ik leuk
    Blindsy +14158
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:03
    Ik weet dat loyaliteit nauwelijks bestaat in onze mooie sport... maar 1,5 jaar op kosten van de club kunnen revalideren... toen even moeten banken maar bij een blessure de kans gekregen en er meteen weer stáán.
    Ik zou zeggen: geef dit verdedigende talent een goed verbeterd contract, en laat hem bijtekenen. Speel daarna eindelijk weer een compleet uitstekend seizoen, en laat je voor 10-12 miljoen verkopen aan interessantere clubs dan Fener.
    Elke ingewijde Feyenoorder weet wat een fitte, scherpe Van Beek kan betekenen voor de club, om hem nu op zo'n manier te moeten zien vertrekken zou ik van hem onkies en voor Feyenoord waardeloos vinden.
    Vind ik leuk
    Staaijman74 +1183
    woensdag 18 juli 2018 om 15:56
    Het lijkt mij toch dat het niet aan van geel en feyenoord heeft gelegen dat Van Beek nog niet heeft bij getekend. Dat zal ongetwijfeld de strategie zijn van de zaakwaarnemer. Die wil uiteraard verkopen want die kan nu de beste deal eruit slaan voor hem zelf (lage prijs, hoge vraag —> tekengeld). Van Beek gaat dus hoe dan ook vertrekken ben ik bang voor Feyenoord.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws