Venijnige reactie AZ: 'Kan ik niet serieus nemen, we hebben een prima bod gedaan'

    Venijnige reactie AZ: 'Kan ik niet serieus nemen, we hebben een prima bod gedaan'

    dinsdag 17 juli 2018 om 11:14

    AZ en ADO Den Haag zijn er voorlopig nog niet uit over de transfer van Bjorn Johnsen naar Alkmaar. ADO-trainer Fons Groenendijk zei afgelopen weekend dat het bod van AZ op de Noorse spits 'niet serieus is te nemen'. 

    Die opmerking van de oefenmeester is bij Max Huiberts, directeur voetbalzaken van AZ, in het verkeerde keelgat geschoten. "Tsja, zo'n reactie kan ik op mijn beurt ook niet serieus nemen", tekent het Noordhollands Dagblad op uit zijn mond.

    "We hebben namelijk een prima bod gedaan. Zoveel heeft ADO nog nooit gekregen voor een speler", vervolgt Huiberts. Johnsen (26) was afgelopen seizoen goed voor negentien competitiegoals namens ADO. AZ ziet in hem een geschikte opvolger voor Wout Weghorst. Hij werd verkocht aan VfL Wolfsburg.

    Back en vleugelspeler
    Naast een nieuwe spits denk AZ ook nog aan een rechtsback en een vleugelaanvaller. "Maar we kopen geen aanvaller zolang Alireza Jahanbakhsh niet verkocht is. En voorlopig is dat zo", zegt Huiberts gedecideerd. "Ik heb ook de verhalen gelezen dat Alireza naar Leicester City gaat en dat hij daar zelfs al gekeurd zou zijn. Maar ik weet daar niets van."

    Lees ook: Bod van AZ lachend van tafel geveegd: 'Dat is niet serieus te nemen'

    Poll

    Is Johnsen een goede vervanger voor Weghorst?

    (7175 stemmen)

    Plaats een reactie

    dinsdag 17 juli 2018 om 11:22
    Na vorig jaar nemen ik Huiberts ook niet meer serieus
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32095
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:08
    Ik wilde net zeggen..... wat een enorme druif is dat dan!

    En aan die andere figuur maak ik geen woorden meer vuil.
    Vind ik leuk
    Boefje +237
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:17
    De werkwijze van ADO moet meneer Huiberts toch bekend voor komen. Hij doet precies hetzelfde.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 12:19]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91361
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:22
    Pleur lekker op!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21659
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:23
    Wat een kneuzen opmerking is dat ook zeg. Betalen of opzouten!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91361
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:24
    Zo is het, de tijden zijn veranderd. Zelf krijgen ze een behoorlijk bedrag voor Weghorst en dan bij ons komen met een jodenfooi!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21659
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:25
    Gaan steeds meer op die ene club lijken maat-;)
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11083
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:36
    Noem eens namen.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21659
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:38
    Mag je zelf invullen:p
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11083
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:44
    Volgens mij betaalt mijn club prima transfersommen.Sulemani is 16 voor betaald, een record.En voor Ziyech en Labyad zijn prima transfersommen betaald.Dus onderbouw gewoon iets, ipv zomaar iets te roepen omdat je waarschijnlijk me club niet mag.
    Vind ik leuk
    4everfcu +2511
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:43
    je ben ook echt in ieder topic aan het trollen he
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    woensdag 18 juli 2018 om 02:06
    Met het verschil dat jullie nooit wat winnen.
    Vind ik leuk
    Pep1964 +301
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:49
    Nog een keer da: Omdat ik twee keer zoveel geld heb moet ik voor een normaal brood twee keer zoveel betalen???
    Dat doe jij toch ook alleen voor het luxe brood, of niet. Johnsen is niet twee keer zoveel waard ineens.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5291
    dinsdag 17 juli 2018 om 14:20
    Klopt. Die gast is 26 en hij heeft al voor 9 clubs gespeeld.
    Vorig seizoen scoorde hij nog 6 x voor Heart of Midlothian (in 34 duels). Ik zou daar als AZ zijnde geen 5 miljoen aan uitgeven.
    Vind ik leuk
    Bert56 +206
    dinsdag 17 juli 2018 om 13:24
    Ook andere clubs (waaronder ADO) hadden enkele jaren geleden Weghorst en / of Janssen kunnen kopen, maar zij durfden het niet aan. Waarom zou een club, als AZ, de risico's moeten nemen en, omdat zij winst maken op een speler, deze doorsluizen aan overige clubs.
    Dat ADO reageert "met een bod van AZ die niet serieus genomen kan worden" is in mijn ogen een vreemd standpunt. De reactie van Huiberts is dan ook niet meer zo vreemd. Ik begrijp niet dat ADO gewoon zegt dat er een te groot verschil is tussen vraagprijs en bod van AZ. Het lijkt mij dat AZ gerust een goed bod hebben gedaan. En natuurlijk is het het recht van ADO om dit af te wijzen. Prima toch.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 13:25]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91361
    dinsdag 17 juli 2018 om 13:38
    Weghorst en Janssen waren jong en talentvol. Johnsen is een volwaardig international en vice topscorer!
    Vind ik leuk
    Bert56 +206
    dinsdag 17 juli 2018 om 14:01
    Is waar, maar mijn punt is dat iedereen deze spelers had kunnen kopen. En voor andere clubs is het risico evenveel als voor AZ. Ook AZ heeft voor sommige spelers veel betaald, en deze spelers kwamen ook niet altijd "uit de verf". En als ADO van mening is dat een andere club meer wil en kan geven heb ik hier geen probleem mee. Als ze Johnsen willen houden is dit ook goed. Alleen de reactie van Fons Groenendijk is kinderlijk onbehoorlijk naar een collega club.
    Vind ik leuk
    4everfcu +2511
    dinsdag 17 juli 2018 om 14:49
    weghorst en jansen zijn dan ook een stuk beter dan johnson die een goed seizoen heeft gedraaid dus logisch dat die meer opbrengen.
    maar dan nog bepaald ado de prijs en niet az en is het aan az om het wel of niet te doen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 15:50
    Weghorst heeft toch niets met Johnsen te maken? En hoe hoog was die zogenaamde 'Jodenfooi' dan?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91361
    dinsdag 17 juli 2018 om 15:54
    Als mijn club aangeeft dat het een schande is dan is dat veel en veel te weinig!
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 15:58
    Ohja, lekker gefundeerd argumentje ja.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91361
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:01
    Te weinig is te weinig, daar kan je wel van alles over willen zeggen. Het punt is dat het bedrag te laag is.

    Waarom moet je hier een heel verhaal van hebben?

    Het is te weinig, dat is goed recht van DH!
    Vind ik leuk
    Rodajc +14300
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:54
    Wat is jullie hoogste ontvangen transfersom tot nu toe?
    Vind ik leuk
    Rene80 +2151
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:12
    2.2 miljoen. Ik gok dat az 2.5 heeft geboden. Ik denk dat dit te weinig is. En dan heeft az niets te maken met wat het club record is. Johnson past volgens groenedijk goed in het team en hij ziet hem liever blijven. Dus voor minder dan 3.5 miljoen hoeven ze denk ik niet eens aan te kloppen
    Vind ik leuk
    FSCeara +8721
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:27
    Als ADO nu ballen heeft de vraagprijs 1 miljoen omhoog door opmerking van AZ
    Vind ik leuk
    Donnygo +3013
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:32
    1 maar? Ik zou nu gewoon zeggen na zulke reacties van het is 8 mln en niet minder voor AZ.
    Vind ik leuk
    broedkip +1612
    dinsdag 17 juli 2018 om 14:24
    Als je de vraagprijs zo omhoog gooit weet je dan dat ook zijn contract aangepast moet worden. Heeft die behangboer of die chinees er dat voor over?
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5291
    dinsdag 17 juli 2018 om 14:27
    Huiberts kennende doet hij geen zaken meer met ADO den Haag. Die laat zich niet piepelen, en gelijk heeft hij. Hij schijnt nog met wat andere (scandinavische) spitsen bezig te zijn. Nadeel is dat het daar alweer halverwege het seizoen is.
    Vind ik leuk
    Rodajc +14300
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:57
    Natuurlijk kan ADO meer vragen, dat is niet vreemd. Maar een bod van 2,5 miljoen bij beginnende (?) onderhandelingen voor Johnsen is ook zeker niet vreemd. Een bedrag tussen de 3,5-4 miljoen is de huidige markt is voor beide partijen redelijk lijkt me.
    Vind ik leuk
    Rene80 +2151
    dinsdag 17 juli 2018 om 13:02
    Laten we ertussenin gaan zitten, 3.75 miljoen. Het verschil tussen 2.5 en 3.75 is 1.25 miljoen. Op zo'n laag bedrag vind ik dat best wel veel. ( zeker aangezien Ado zal opperen 5 miljoen voor te willen )
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 13:13]
    Vind ik leuk
    Rodajc +14300
    dinsdag 17 juli 2018 om 13:25
    Laat ik het zo zeggen: ik vind het niet belachelijk dat AZ het belachelijk vindt dat ADO het bod van AZ belachelijk vindt. Snap je?
    Vind ik leuk
    Rene80 +2151
    dinsdag 17 juli 2018 om 13:58
    Haha. Nog maar net
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +965
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:17
    Daryl Janmaat 2.5 miljoen euro.
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +2418
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:03
    Kerel, vanmiddag wordt de overname bekend gemaakt.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91361
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:44
    Beter man, hoop dat ik je vanmiddag mag feliciteren. ;-)
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +2418
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:55
    Hoop het ook :) .
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 13:27
    Dat zou mooi zijn :)
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +2418
    dinsdag 17 juli 2018 om 13:32
    Zekers.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 13:34
    Terug naar de tijd dat Panasonic sponsor was ;)
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +2418
    dinsdag 17 juli 2018 om 13:41
    Als dat zou kunnen. Maar dan ook graag de oude Vliert weer in ere herstellen :).
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 13:42
    Haha! Met sintelbaan er om heen, en voor een tientje achter de goal staan :)
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +2418
    dinsdag 17 juli 2018 om 13:45
    Ja had toch wel wat. Had het er laatst met Midden Noord over. Was altijd wat te beleven in die tijd :).
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5291
    dinsdag 17 juli 2018 om 14:10
    Ik denk dat Huiberts meer doelt op dat zoiets gecommuniceerd wordt in de pers. Waarschijnlijk gaan de besprekingen met Jeffrey van As en Henrik-Jan Rinner en Fonsie praat vervolgens met de pers en maakt het bod daar belachelijk. De onderhandelingspositie van ADO is daardoor wat vertroebeld en dat is voor beide partijen niet fijn.

    Er is nog nooit, en zeker niet op dit niveau, een aanbod gedaan, waarbij de tegenpartij gelijk zei; "Is goed joh, doen we".
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    woensdag 18 juli 2018 om 02:05
    Waarom? Volgens mij zegt Huiberts hier niets wat niet door de beugel kan.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21659
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:22
    Wat een slap gelul van maxje weer.
    Vind ik leuk
    Nistel +3607
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:23
    ADO vond het kennelijk geen prima bod. Daar moet AZ het mee doen en niet zeiken. Zelf vragen ze ook vele miljoenen voor hun spelers.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8028
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:27
    Amen. Als een buitenlandse club komt, legt die vermoedelijk wel het gevraagde bedrag neer. Groot gelijk van ADO. Opmerking van Groenendijk is dan wel weer overbodig.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23559
    dinsdag 17 juli 2018 om 13:37
    Het hoort allemaal bij het spel van onderhandelen. Publiek een reactie geven, een prijs te hoog vinden, gewoon handel. Overigens is deze speler niet verkeerd als opvolger voor Weghorst, wat betekent dat hij ook wel tussen 3 en 4 miljoen mag kosten. Tussen de wat betere spelers van AZ zal hij w.s. wel beter renderen en dan wordt er al gauw 5of 6 gevraagd bij verkoop.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8028
    dinsdag 17 juli 2018 om 13:52
    Zeker als-ie straks ook een vaste international van Noorwegen (toch?) is...
    Vind ik leuk
    mcmodd +23559
    dinsdag 17 juli 2018 om 13:59
    Een international kost al gauw een paar miljoen extra inderdaad. Maar dan moet hij het op dat toneel ook wel hebben laten zien.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:03
    Dan moet er wel een buitenlandse club komen.. en dat gebeurt bij ADO niet bijzonder vaak.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:24
    Dat ADO nog nooit zo’n hoge transfersom ontvangen heeft voor een speler, wil natuurlijk nog niet zeggen of het bod van Huibers reëel is en waarmee ADO tevreden moet zijn. Huibers speelt dit soort spelletjes zelf ook wanneer andere clubs een bod doen op een speler van AZ.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 11:26]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91361
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:25
    Kanon en Nasser vertegenwoordigen ook wel een waarde van minimaal vijf miljoen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:33
    Vind nasser minimaal al een bedrag van 10miljoen vertegenwoordigen.. weinig zulke smaak makers te zien in de eredivisie
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91361
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:36
    Voetbal technisch wel maar heeft wel z'n leeftijd een beetje tegen. Maar een fenomenale speler is het. Als ie gaat dan hoop ik natuurlijk ook op zo'n bedrag maar of dat gaat gebeuren is een ander verhaal.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:43
    Tuurlijk, weet niet hoe de situatie bij ado is kwa financieel, je kan makkelijker tussen de 5 a 10 miljoen voor hem krijgen. Naast frenkie en ziyech is nasser meeste begaafde speler van de eredivie. Hij zet persoonlijk elke aanval op of is er bij betrokken
    Vind ik leuk
    Rene80 +2151
    dinsdag 17 juli 2018 om 13:03
    Overigens vond ik nasser de 1e seizoenshelft wel duidelijk beter en meer stabiel dan de 2e seizoenshelft.
    Vind ik leuk
    DDLScout +12
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:41
    Jullie zijn gek aan het worden daar in Den Haag..

    5 Miljoen voor Kanon en 10 voor Nasser? Dan zijn jullie binnen een paar jaar failliet, dan koopt niemand die spelers en lopen ze allemaal transfervrij weg. Plus dat je mooie transfers en ontwikkeling van spelers tegenhoudt wat de sfeer in de kleedkamer en de reputatie van de club niet ten goede komt.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91361
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:45
    Heb je hier speciaal een account voor aangemaakt? Is de accuzuur in de aanbieding vandaag?
    Vind ik leuk
    FSCeara +8721
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:28
    Hij heeft een nieuwe jas gekocht, een grapjas !
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:45
    Tenzij 1e ben niet voor ado, maar voor Ajax. Verder hou van het spelletje. En als je je oog kleppen af doet zie je dat nasser prima voor de eredivisie is, en zeker een stap nog kan maken naar een Europese club wat tussen plek 7 t/m 14 mee doet. Dat is mijn mening.
    Vind ik leuk
    DDLScout +12
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:48
    Absoluut mee eens dat Nasser een prima spelers is voor de subtop in de Eredivisie, maar er is geen enkele club die 10 miljoen voor hem gaat betalen.
    Vind ik leuk
    NorthSide +923
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:56
    In de subtop is El Khayati vorig seizoen geëindigd.
    Vind ik leuk
    Andreh +1161
    woensdag 18 juli 2018 om 20:14
    volgens mij heb je de laatste 4 maanden van het afgelopen seizoen niet gezien, Nasser raakte helemaal niets meer, en ADO speelde vaak met 10 man hierdoor. Nasser voelde zich de beste, maar was na een goed begin, echt veel te traag voor de eredivisie. Stoorzender in de selectie, voelt zich verheven boven de rest
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    woensdag 18 juli 2018 om 02:07
    Jullie hebben het in Den Haag echt veel en veel te hoog in jullie bol.
    Vind ik leuk
    NorthSide +923
    zondag 22 juli 2018 om 14:30
    Welnee dat denk je alleen maar en nergens op gebaseerd.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +13791
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:03
    Arme Huiberts doet zo zijn best om stoer over te komen maar heeft nog geen benul waar de klepel hangt.
    Vind ik leuk
    NorthSide +923
    zondag 22 juli 2018 om 14:31
    En dan zelf 25 mljn vragen Jahanbaksh
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:24
    Az laat zich niet gek maken, hebben een goede scouting en schakelen gewoon door als ze niet happen. Maar ADO mag natuurlijk vragen wat ze willen. Ben benieuwd wat de duurste uitgaande transfer van ADO is geweest.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21659
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:27
    2.5 miljoen euro.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8028
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:27
    Klopt. AZ hapt niet en dan verkoopt ADO 'm aan een buitenlandse club :-)
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21659
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:31
    Beter aan een buitenlandse club verkopen die bieden sowieso altijd meer. Laat die max maar diep in de buidel tasten.voor een spitsje. Zelf verkoopt hij ze voor veel meer en dan zo'n opmerking. Het is maar AZ waar we over praten en die arrogantie kan die beter achterwege laten!
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8028
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:16
    Haha, ja 't is inderdaad geen Manchester United ofzeau. Met die klappertjes op de tribune voor elke wedstrijd...
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21659
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:41
    Als dat de maatstaaf zou zijn, dan zou AZ hun duur verkochte beperkte spelers ook niet voor zulke bedragen moeten verkopen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91361
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:29
    Die is niet precies bekend maar Kramer was hoger dan 1,5 miljoen. Toornstra ging dacht ik voor dik in de twee miljoen. Denk dat AZ tussen de 2 en 2,5 miljoen heeft geboden voor de vice topscorer. Johnsen hoeft niet weg en dat drijft de prijs op. Heeft nog een lang contract dus gewoon dokken en anders op pleuren. Mocht ie gaan, uit het buitenland is er ook interesse en die betalen meer.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21659
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:33
    Kramer ging voor 2.2 miljoen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91361
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:34
    Kijk eens aan, zou AZ dan 2,5 hebben geboden denk jij? Wat overigens heel erg weinig is voor een scorende spits.

    Johnsen is een veel betere voetballer dan Kramer.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 11:34]
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21659
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:38
    Wie denkt die Huilberts wel niet dat ie is met zo'n arrogante opmerking. Zou hem niet eens aan AZ verkopen, maar beter een buitenlandse transfer maken.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91361
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:38
    Precies maat.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21659
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:40
    Hij vergeet waar AZ vandaan komt.
    Vind ik leuk
    Waagplein +157
    donderdag 19 juli 2018 om 14:04
    Uit Noord-Holland?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 14:04]
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    woensdag 18 juli 2018 om 02:09
    Johnsen heeft het één jaar heel leuk gedaan, maar dat is geen garantie voor de komende jaren. Kijk maar naar zijn historie.

    2.5/3 miljoen is een meer dan acceptabel bedrag voor Johnsen, lekker cashen ook voor ADO. En anders haalt AZ gewoon ergens anders een betere spits (wat het beste zou zijn).
    [Reactie gewijzigd op woensdag 18 juli 2018 om 02:10]
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21659
    donderdag 19 juli 2018 om 15:58
    Laat ze dan vooral een andere spits halen en ik zie Johnsen veel liever een buitenlandse transfer maken.
    Vind ik leuk
    De Hout +1695
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:25
    Niet zo’n goed beeld van die Johnsen. Is die jongen wel zo goed?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91361
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:40
    Doet alles wat je van een spits verwacht. Maakt ook mooie goals.


    https://www.youtube.com/watch?v=u9lZqcVoGTY

    Eerste 7 goals van het seizoen.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19739
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:26
    Weet niet wat de bedragen zijn waar het om gaat. Maar voor binnenlandse Nederlandse transfers naar topclubs, en dat wil AZ graag zijn, liggen de bedragen nou eenmaal rond de 5 miljoen.

    Dus nu betalen, want straks willen ze er weer 20 miljoen voor bij een doorverkoop.
    Vind ik leuk
    Gary Oak +221
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:48
    Precies dit. Bij de doorverkoop vragen ze de jackpot. Maar zelf een beetje fatsoenlijk bedrag betalen ho maar.
    Vind ik leuk
    Rene80 +2151
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:15
    5 miljoen hebben ze bij lange na niet geboden . Ik gok zelf de helft.
    Vind ik leuk
    Fritske01 +2544
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:28
    Nou, zelf overal de "Max" voor vragen en bij een te laag bod stellen dat je genoeg geboden hebt. Prijs wordt door verkopende partij bepaald.
    Vind ik leuk
    Het Brein +3993
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:30
    Dat blind staren op Johnsen (die alles weg heeft van een eendagsvlieg) bevalt me niet..
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:30
    AZ heeft zat geld voor een BETERE spits inderdaad
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:31
    Wat een hoogmoed joh. Net of die Weghorst 10 miljoen waard is.
    Vind ik leuk
    19AZ82 +1735
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:58
    Je kan eerder van Weghorst stellen dat ie 10 waard is dan dat Johnsen 5 waard is.

    1. een aantal seizoenen ontwikkeling qua groei en aantal goals laten zien.
    2. geselecteerd voor het nationale elftal
    3. winnaarsmentaliteit en leiderschap en een werklust van heb ik jou daar.
    4. bepalend bij de nr 3 van NL
    5. ervaring in Europese wedstrijden.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 11:59]
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 15:40
    Johnsen Noors international en heeft laten zien dat hij doelpunten kan maken. Kijk ze gerust eens terug. Mijn mening is 5 miljoen. Dat is nou eenmaal de markt anno 2018.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91361
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:32
    Lekker houden die gozah. Kishna komt misschien ook weer, die heeft zijn contract met een jaar verlengt en wilt alsnog uitkomen voor z'n stad. Als hij er dit seizoen weer een zooi maakt dan is hij het dubbele waard. Lekker houden anders!
    Vind ik leuk
    Friend +102
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:34
    AZ wil altijd kopen voor een appel en een ei , maar vraagt zelf voor beperkte spelers de hoofdprijs , dat zijn twee dingen die niet samen gaan !
    Vind ik leuk
    Pec010 +2055
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:56
    Nou dat gaat de afgelopen jaren prima samen. Ik kan geen club in Nederland bedenken met een beter beleid.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 11:56]
    Vind ik leuk
    19AZ82 +1735
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:04
    AZ speelt structureel voor plaats 3/4 waar ADO een goed seizoen draait als ze in het linkerrijtje eindigen dat zorg er voor dat die clubs ook voor duurdere prijzen kunnen verkopen. Ajax is bijv groter dan AZ en verkopen een Kluivert voor 17,5 miljoen. Ik denk dat een goeie deal voor ADO zou zijn 2,5 miljoen en een doorverkooppercentage van 25% bedingen.
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +965
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:22
    Johnsen is meer waard als vice topscorer!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91361
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:42
    Is veel meer waard, en anders blijft ie lekker.
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +965
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:11
    Beter blijft ie dan ipv hem weg te doen voor een kaasfooitje.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91361
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:15
    Precies.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    woensdag 18 juli 2018 om 02:11
    Voor AZ zou het beter zijn dat ie bij ADO blijft.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:35
    Max, jij bepaalt de prijs niet, jij mag voor Jahanbakhsh de prijs bepalen, ADO bepaald zelf de vraagprijs, prijs is nu 5 miljoen en hoe langer jij wacht hoe hoger die wordt, ga anders lekker shoppen bij de Keukenkampioen, kan je daar misschien een kassa koopje scoren!
    Vind ik leuk
    remakil +5673
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:38
    Het nadeel van een bod doen is dat de verkopende partij bepaald en dat lijkt Max niet te begrijpen. Heel gek voor een medewerker van een club die de poot stijf hield bij de verkoop van Vincent Janssen. Kennelijk begrijpt Max het als verkoper prima, maar heeft hij als koper spontaan last van geheugenverlies. Jammer Max en AZ... de verkoper bepaald en ook al vind je zelf dat je een goed bod hebt gedaan. ADO bepaald en niet Max Huiberts van AZ...
    Vind ik leuk
    Morris +22331
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:39
    Die huiberts valt toch even door de mand.. Wordt met eigen middelen bestreden en doet dan verontwaardigd..

    rare man..
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:45
    Bogdan Milic, duurste aankoop ADO 675.000 euro ooit, dus AZ mag wel flink meer betalen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:46
    Geef MAX de zak, zijn aanbieding is bij ADO nu in het verkeerde keelgat geschoten! AZ gaat inderdaad op dat andere clubje lijken uit de buurt.
    Vind ik leuk
    Gary Oak +221
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:47
    Als Ado zijnde zou ik meer dan een prima bod verlangen. AZ verkoopt zijn spelers altijd voor de hoofdprijs. Nu moeten ze ook de gevolgen gaan accepteren dat zij een keer de hoofdprijs moeten gaan betalen.
    Vind ik leuk
    PeterAdo +301
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:47
    Zakkenvullers bij AZ zelf cashen maar voor een appel en ei aankloppen voor een van de meest scorende spitsen van de eredivisie
    Vind ik leuk
    DDLScout +12
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:53
    Dat heet beleid, ik ben benieuwd hoeveel ADO voor hem heeft betaald toen ze hem overnamen van Hearts. Zal waarschijnlijk niet meer zijn dan 400.000, nu wil ADO hem verkopen voor circa 5 a 6 miljoen. Als je dat omrekent naar procenten is dit precies hetzelfde als AZ doet alleen zijn de inkoop en verkoop bedragen hoger
    Vind ik leuk
    NorthSide +923
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:00
    Transfervrij overgekomen. Den Haag mag vragen wat het wilt, als AZ het duur vindt dan zoeken ze maar lekker verder, toch?
    Vind ik leuk
    Rene80 +2151
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:23
    Wat heeft het er mee te maken voor hoeveel hij is overgekomen. Al kregen ze er 2 miljoen bij toendertijd. Johnson is bijna topscoorder van de ev geworden en scoorde de 2e seizoenshelf bijna 1 op 1. Dat icm een nog lopend contract en dat hij goed in de groep ligt maakt het dat Ado er gewoon een mooi bedrag voor kan en moet vragen. Ze zijn financiën niet heel sterk nog, maar financiële problemen zijn er ook niet meer dus verkopen is geen must.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 12:24]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91361
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:46
    Wat heeft dat nou met de prijs te maken die wij vragen? Wat lul je dom man, verander je naam.
    Vind ik leuk
    Gary Oak +221
    dinsdag 17 juli 2018 om 13:23
    Dat is zeker beleid en logisch te verklaren en daar heb je gelijk in. Alleen betaald AZ tot op heden nauwelijks zulke bedragen.
    Vind ik leuk
    PeterAdo +301
    dinsdag 17 juli 2018 om 14:01
    Dat doet niet terzake het heeft te maken met vraag en aanbod en hoeveel er gescoord is , als dit in de premier
    League was geweest en hij er ook zoveel had gescoord dan was hij nu zelfs 20 a 25 miljoen waard geweest. Heb liever dat het zo rijke AZ ergens anders gaat zoeken .. alsof AZ een grotere club is .. laat me niet lachen ,club bestaat net 50 jaar en met veel geld van sponsors een redelijke club geworden
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 15:52
    Johnsen scoort er geen 19 in de Premier League man. Niet op dit moment. Daarbij heeft AZ het hoofd heel knap boven water gehouden na de ondergang van de DSB.
    Vind ik leuk
    PeterAdo +301
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:23
    Dat was als voorbeeld man
    Vind ik leuk
    Waagplein +157
    donderdag 19 juli 2018 om 14:23
    Klopt, de club bestaat nog maar 50 jaar. En nu al meer gepresteerd dan ADO dat al 113 jaar bestaat. En dat in een kleinere stad met een kleiner achterland.
    Dus ja, wat maakt dat ADO dan?
    Vind ik leuk
    PeterAdo +301
    donderdag 19 juli 2018 om 21:08
    Een traditie club en geen bijelkaar gekochte club door sponsors en geldschieters zoals de gebroeders Molenaar of Dick Scheringa
    Vind ik leuk
    Waagplein +157
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:16
    En bij ADO zijn er gelukkig nooit grote sponsors geweest toch? Die Chinees die maar niet over de brug kwam. Of die tegelboer die een grote mond heeft aan de andere kant van de Noordzee.

    De gebroeders Molenaar en Scheringa waren fans van de club, niet van die gloryhunters zoals Hui Wang.
    Vind ik leuk
    PeterAdo +301
    vrijdag 20 juli 2018 om 13:34
    Je hebt helemaal gelijk een echte feitenkenner
    Vind ik leuk
    chuckie88 +1898
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:51
    En toch gaat AZ gewoon weer meedoen voor een plek bij de eerste 3... zeg ik als Ajacied... zeker met Calvin Stengs er weer bij en indien ze een prima vervanger voor Weghorst weten te contracteren (in mijn ogen hadden ze voor Cassiera moeten gaan)
    Vind ik leuk
    DDLScout +12
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:54
    Myron Boadu on his way! 🙌🏻
    Vind ik leuk
    Het Brein +3993
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:00
    Maar nog niet klaar voor 34 wedstrijden + Europa..
    Vind ik leuk
    chuckie88 +1898
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:08
    Ben erg benieuwd naar die jongen... Ajax had graag hem ingelijfd weet ik... net zoals ik grote fan ben van Calvin Stengs. In mijn ogen de perfecte vervanger indien volgens jaar Neres gaat vertrekken
    Vind ik leuk
    Andreh +1161
    woensdag 18 juli 2018 om 20:20
    Calvin Stengs, toekomstige Oranje speler
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:52
    Hey Max, ik lees net dat Barcelona uitverkoop houd, misschien zit er iets voor je bij, ik zeg doe een gek bod!
    Vind ik leuk
    Strijp +11914
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:54
    Het bod zal vast netjes geweest zijn, ADO mag echter vragen wat ze willen, beetje kinderachtig om het zo in de media uit te vechten.
    Vind ik leuk
    pos +8759
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:56
    Jongens toch wat een gebrek aan niveau toch hier weer. Huiberts en AZ zeggen meestal niet zoveel over transfers en Huiberts reageert ook nu slechts omdat Groenendijk het zo nodig vond om hier iets over te roepen.
    AZ maakt volgens mij nergens verder waar dan ook een punt van. ADO en haar supporters zijn nog een beetje amateuristisch op dit vlak.
    Vind ik leuk
    NorthSide +923
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:01
    Amateuristische opmerking van Huiberts bedoel je.
    Vind ik leuk
    pos +8759
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:03
    Baf daar heb ik niet van terug. Hehe.
    Vind ik leuk
    NorthSide +923
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:44
    Da's mooi dan-:)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91361
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:47
    Groenendijk moest er iets van zeggen. Ze maken die jongen helemaal gek.
    Vind ik leuk
    pos +8759
    dinsdag 17 juli 2018 om 13:10
    Geen idee of dat zo is. Voor jou ook gewoon een aanname denk ik.

    Wellicht probeert ook Groenendijk gewoon de prijs wat op te voeren. Zijn uitspraak draagt in elk geval ook nergens toe bij.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 13:12]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91361
    dinsdag 17 juli 2018 om 13:17
    Nogmaals, hij hoeft niet weg. Wij zitten in een gouden positie.
    Vind ik leuk
    pos +8759
    dinsdag 17 juli 2018 om 13:31
    En zoals ook eerder gezegd. AZ doet een bod en verder wellicht niets. AZ heb je nergens over gehoord verder. Groenendijk brengt de boel op gang en ook jij hebt denk ik geen idee wat er verder speelt, laat staan dat AZ die jongen gek maakt.
    Vind ik leuk
    Rene80 +2151
    dinsdag 17 juli 2018 om 13:11
    Rare reactie dit. Er isal waarschijnlijk gewoon aan Fons gevraagd of er nog biedingen zo geweest op johnson en daar heeft hij netjes op geantwoord. Op het moment dat het bod in zijn ogen lachwekkend was, dan zegt hij dat eerlijk. Om vervolgens daarop zo gepikeerd te reageren door az zegt meer over hen dan over Ado en hun supporters.
    Vind ik leuk
    pos +8759
    dinsdag 17 juli 2018 om 13:16
    Zeker een rare reactie dit van je. Je moet nooit netjes reageren als er niets rond is. Dan krijg je dus een reactie van Groenendijk en daardoor een tegenreactie van Huiberts. Groenendijk reageert als eerste gepikeerd he !!!!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21659
    dinsdag 17 juli 2018 om 14:13
    En terecht ook!
    Vind ik leuk
    pos +8759
    dinsdag 17 juli 2018 om 14:34
    Ook jij hebt geen idee verder. Jullie roepen en praten teveel. Net als die trainer van jullie.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21659
    dinsdag 17 juli 2018 om 15:46
    Weet zeker waar ik over praat en onze trainer ook kerel .
    Vind ik leuk
    pos +8759
    dinsdag 17 juli 2018 om 15:53
    Ja wat is het geboden bedrag dan en hoeveel wil ADO ?
    Trainers moeten praten over voetbal en zich niet bemoeien met dit soort zaken. Zeker niet tijdens eventuele onderhandelingen.

    Los hier van hoopt eigenlijk geen enkele AZetter dat deze deal door gaat. 8 clubs in 8 jaar tijd. Kom op zeg.
    Vind ik leuk
    diekertjedap +4319
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:03
    maar max, het boeit niet of ado nog nooit zo'n bod op een speler heeft gehad. dan had je jansen ook niet zo duur hoeven te verkopen als dat de maatstaf zou zijn. voor een dubbeltje op de eerste rang willen jullie zitten, dat is het probleem.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 12:03]
    Vind ik leuk
    RR12 +475
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:04
    Laat ADO t vel over de neus van AZ maar trekken..miljoentje of 7 vragen. Die gasten zelf doen niet anders.
    Vind ik leuk
    Enden +4009
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:24
    Als Weghorst 11 waard is. Wat kan Weghorst meer dan Johnsen?
    Waarom zou Johnsen in deze huidige markt geen 7 waard zijn.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8721
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:34
    Weghorst komt techniek te kort die Johnsen heeft. Als Johnsen inzet en doorzettingsvermogen van Weghorst krijgt is hij 20 waard.
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +965
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:36
    Johnsen is ook een harde werker en heeft idd ook een betere techniek dan houtenklaas Weghorst.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8721
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:42
    Al jahanbaksch ze op een presenteerblaadje voorlegt maken jij en ik er ook nog wel 15 denk ik.daarnaast is het logisch dat je in een beter team meer scoort dan in een iets minder team dus orestatie van Johnsen is beter.dus Max aftikken ,minimaal 7
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:25
    El Khayati deed precies hetzelfde met Johnson.

    daarnaast heeft hij er het seizoen daarvoor ENKEL 6 gemaakt in 34 wedstrijden..

    het is wat het is.. een one-season wonder..
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91361
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:18
    Zo hadden wij ook een keer ene Bulykin. Wij weten gewoon hoe wij met dat soort type spelers moeten omgaan. Het profiel van een spits is al jarenlang hetzelfde.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91361
    dinsdag 17 juli 2018 om 13:19
    Als er een het vermogen heeft om zich in te zetten en doorzettingsvermogen heeft dan is dat Johnsen.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8721
    dinsdag 17 juli 2018 om 14:05
    Wat ik bedoelde is dat dat hetgene is dat weghorst omderscheid van andere spelers.zijn voetballend vermogen is beperkt
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91361
    dinsdag 17 juli 2018 om 14:09
    Was ik ook met je eens. Was meer een soort van bevestiging van mij om jouw bericht krachtiger te maken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:05
    Nee MAX heeft niveau, spelers gek lopen maken, en dan een fooi bieden aan ADO, en dan gaat meneertje MAX de grote onschuld spelen, Max bepaald HELEMAAL niets, ja misschien thuis?
    Vind ik leuk
    FCHeineken +832
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:15
    "Zoveel heeft ADO nog nooit gekregen voor een speler", vervolgt Huiberts."

    Dus dan moet dat ook maar zo blijven? NO WAY!!
    Weghorst ging weg bij AZ voor 11 miljoen, dus moeten wij dan Johnsen die meer scoorde dan Weghorst voor een schijntje verkopen aan AZ, waarvan we dus weten dat ze net zelf 11.000.000 in de knip hebben gestoken?
    Dat dacht ik dus niet....
    Vind ik leuk
    Enden +4009
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:22
    Juist. Terwijl dat inderdaad bij Den Haag wat lastiger is momenteel.
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +965
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:29
    Max moet z'n grote muil voor zich houden en niet zo achterlijk reageren. Hij doet alsof AZ in het verleden wel van die grote transfers heeft gemaakf. Den Haag mag vragen wat het wilt en hij doet het zelf ook. Kijk eens naar Janssen die voor 20 miljoen verkaste naar de PL en houtenklaas Weghorst die bij lange na niet 11 miljoen waard is.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:24
    als hij het niet waard is zullen ze het wel niet betalen toch?

    zelfde met AZ. johnson is geen 5 miljoen waard en daarom gaat AZ dat ook echt niet betalen.
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +965
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:03
    Flops!
    Vind ik leuk
    Enden +4009
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:21
    Er is maar 1 iemand die bepaalt wat een prima bod is. Dat is de verkopende partij.
    Max mag het ook prima vinden, maar daar koop je niets voor.
    Vind ik leuk
    FCHeineken +832
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:26
    Inderdaad... de verkoper bepaalt de prijs. Ik weet niet wat het gat tussen vraag en aanbod is nu, maar waarschijnlijk gaat DH voor de hoofdprijs en hoopt dan dat AZ dichterbij gaat komen, tot het moment dat DH het goed vind. Dat gaat en moet niet andersom gebeuren.
    Johnsen is door geldgebrek bij DH vorig jaar gratis van Hearts gekomen en bleek een schot in de roos.... Logisch dat de club daar nu flink voor wil vangen.
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +965
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:34
    Voet bij stuk houden moeten ze in Den Haag. Huiberts verkoopt middelmatige spelers voor top bedragen en dan krijg je dit kinderachtige gezeur dat Den Haag maar een bod moet accepteren. Het moet niet gekker worden en laat Den Haag zelf bepalen wat het wilt hebben voor hun speler.
    Vind ik leuk
    Mari +8487
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:33
    Wat een raar argument van AZ
    Zij vinden het een prima bod, omdat ADO nog nooit zo'n hoog bedrag heeft ontvangen.
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +965
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:35
    Omgekeerde wereld dit:D
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:22
    Er word gewoon naar de kwaliteiten gekeken. en dan over meerdere seizoenen.

    vorig seizoen 34 wedstrijden 6 doelpunten.
    zonder El Khayati had hij de helft gescoord.

    Leuk dat hij het een jaartje prima gedaan heeft, maar dat maakt hem nog geen uitmuntende speler.
    En als hij dan echt zo goed is gaat ADO toch lekker wachten tot zich een buitenlandse club meldt.

    Dan kunnen ze ook de hoofdprijs vragen.. of kennen ze het telefoonnummer van ADO niet in het buitenland?
    Vind ik leuk
    Mari +8487
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:36
    Het eerste jaar slecht gepresteerd dus, het tweede jaar met een goede speler naast hem goed gepresteerd. Met nog meer goede spelers naast hem wordt het misschien nog beter.
    Huilberts mag niet zeggen, omdat ADO nog nooit zoveel geld heeft ontvangen moeten ze maar stil en tevreden zijn.
    Dat bepaalt ADO zelf. Hopelijk komt een Duitse club en die zegt
    € 5 (dat kan oplopen tot .. haha)
    Laten die buitenlandse clubs maar lekker dokken
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 08:21
    Ja en dat 'misschien' ligt het hem nou net aan. Betere spelers om hem heen bij AZ is duidelijk. Maar de speelstijl moet ook maar bij hem passen. En die vorige clubs waar hij het niet lekker heeft gedaan maken hem toch niet super betrouwbaar. Ik snap best dat AZ (Max) laag inzet met bieden. En uiteraard zullen ze wel tot een akkoord komen maar het zal echt geen 5 miljoen worden.

    AZ zoekt spelers die binnen hun filosofie vallen.
    Redelijk jong of een bal ervaring
    Groeipotentie
    Speler binnen de speelstijl van AZ.
    Een speler die ze door hem te laten doorontwikkelen voor een goed bedrag kunnen verkopen.

    Word Johnson te duur valt hij al buiten dat plaatje. AZ zal echt het bod nog wel verhogen maar ik ga uit van Maximaal 3 miljoen. Anders is het gewoon niet meer rendabel
    Vind ik leuk
    Mari +8487
    donderdag 19 juli 2018 om 09:02
    Dit geldt voor alle clubs, niet alleen voor AZ.
    In de toekomst kan niemand kijken.
    ADO ziet de man vertrekken die heel veel heeft betekent het afgelopen jaar. Daar neem je niet zomaar afscheid van. Bovendien zal het publiek dit niet waarderen als het komende jaar de productie gaat tegenvallen. ADO moet maar een andere speler zien te vinden. Dus ik begrijp best dat ze meer willen en ik hoop ook dat ze het krijgen.
    AZ heeft dit geld en kan het betalen.
    Als Johnson te duur is dan zoeken ze maar verder.
    Vind ik leuk
    zwollie +7450
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:35
    Als az hem echt zo graag wil hebben, moeten ze grof betalen. Az wil zelf ook de hoofdprijs voor haar spelers
    Vind ik leuk
    DH-070 +7
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:45
    Gewoon laten lopen, als buitenkansje wellicht de moeite waard maar mijn inziens is hij de hoofdprijs niet waard.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:58
    Ze willen 10 tallen miljoenen beuren en tonnen betalen .
    AZ ten voeten uit
    Vind ik leuk
    pos +8759
    dinsdag 17 juli 2018 om 13:48
    Als je echt geen idee hebt moet je geen onzin gaan verkondigen. Er zijn echt heel weinig clubs die ontevreden zijn met AZ als partij.
    Vind ik leuk
    mchollie +3454
    dinsdag 17 juli 2018 om 13:33
    Ik begrijp de interesse in Johnson echt niet, past totaal niet in het beleid van AZ. Johnson is al te oud want ze bieden meestal een contract voor 4 jaar aan en dan is ie al 31 en verdien je er niets meer aan.
    Vind ik leuk
    PeterAdo +301
    dinsdag 17 juli 2018 om 14:06
    Precies lekker niet doen dus
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 14:16
    Die Alphons Groenendijk had gewoon zijn grote muil moeten houden en de verantwoordelijke mensen op de achtergrond hun werk moeten laten doen. Hij kan zich beter druk maken op het trainingsveld van Den Haag om zijn club goed voor te bereiden op de competitie. Het transfergebeuren wordt uitgevoerd door een ander gedeelte van je club Fons....
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 14:27
    Ja in den haag zijn ze ook niet gek.
    De transfer prijzen rijzen (terecht of onterecht) nu eenmaal de pan uit!.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 14:29
    Huiberts, je kan gepikeerd doen en het is te makkelijk om te zeggen dat ADO nooit zoveel heeft ontvangen voor een speler. Dat klopt, want ze liepen bijna altijd voor niks de deur uit. En nu dus niet meer!
    Vervolgens 1 miljoen bieden op een spits die er meer dan je eigen spits in schoot, waar je 11 miljoen voor kreeg. Voorspelling: 3 miljoen + flink doorverkooppercentage en het is rond!
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5357
    dinsdag 17 juli 2018 om 15:52
    Ik vond 20 miljoen teveel voor Blind, omdat Ajax voor hem op een jongere, betere leeftijd zelf minder voor hem kreeg.
    Het tegenargument was dat tijden veranderen en 20 miljoen wisselgeld was voor Ajax.

    In dat licht bezien, mag AZ voor Johnsen zeker 5 miljoen aftikken voor de topspits van ADO.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 15:53]
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:17
    Er zijn nogal wat verschillen. De naam AZ staat Europees hoger aangeschreven door de goede prestaties van de afgelopen 10 jaar en het goede beleid wat men daar draait.

    Weghorst is international in een hoger gerankt elftal, heeft maar 2 doelpunten minder dan Bjorn en heeft naast zijn Europese optredens ook twee keer een bekerfinale gespeeld plus een constante drang zich te bewijzen en ontwikkelen.
    Daarnaast heeft AZ een prima opleiding welke Europees geprezen word (o.a. Real Madrid en PSG).

    ADO zet daar tegenover? euhm...

    Als AZ bjorntje wil halen mogen ze die el Khayati er wel bij doen aangezien hij verantwoordelijk is voor 80% van de goals die Johnson heeft gescoord.
    Hij heeft gewoon prima aanvoer gehad en als Jahanbaksh vertrekt is het nog maar de vraag of Bjorn dezelfde aanvoer krijgt.

    2,5 miljoen is meer dan voldoende gezien vanuit het AZ beleid.
    als ADO dat niet accepteert is dat ook prima. Het hoeft niet!

    dan hebben ze alleen een ongemotiveerde spits aankomend seizoen en zakt zijn marktwaarde vanzelf.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 17:29
    Als we nu toch alle reacties op een rijtje zetten, staat die nette club uit Alkmaar toch maar mooi voor schut, wat denken ze wel niet, die hagenezen hebben die centen weer hard nodig, de tijden zijn veranderd ook in Den Haag, het is nu snel 5 miljoen aftikken voordat de prijs omhoog gaat, wat een ontzettend arrogant clubje is dat AZ geworden!
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:56
    Feit: is dat AZ de juiste weg heeft bewandeld. Eerst met de club praten. AZ deed nooit uitspraken over het onderhandelingsproces tot nu.
    Feit: AZ heeft zich laten verleiden op de berichtgeving rondom Alfons Groenendijk te reageren en dat is in mijn ogen een beetje dom geweest.
    Feit : AZ heeft de transfergelden gebruikt om gezond te worden, het stadion terug te kopen en een mooi trainingscomplex in Zaandam neer te zetten met het oog op de toekomst van de club.
    Feit: AZ heeft dus niet de onbeperkte middelen zoals veelal wordt aangenomen.

    AZ dus arrogant geworden? Nee. Berekenend? Ja.

    Ik mag hopen dat AZ weer terug keert op haar schreden en niet meer gaat reageren op dit soort berichten.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 07:22
    Gelukkig denken de meeste mensen op dit forum er anders over, en niet enkel hagenezen, overigens, jij mag denken wat jij wilt, of het juist is? ADO Den Haag bepaald uiteindelijk de prijs en niet AZ! Arrogant: Ja! Berekenend: Nee?
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 08:02
    Volkomen met je eens, ADO bepaalt de prijs en dat heb ik mijn reactie ook niet betwist. Ik heb alleen de positie van AZ in het juiste perspectief willen plaatsen door feiten te benoemen. De reactie van AZ op de uitlatingen van Alfons Groenendijk is dom omdat uitspraken in berichtgeving vaak bewust uit hun verband worden gehaald en dan krijg je dit. Storm in een glas water.
    Alleen jouw conclusie na het lezen van de reacties op dit topic, veroorzaakt door de dommigheid van AZ, vind ik zwaar overtrokken.
    Overigens heeft hij gisteren niet meegespeeld ?
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 08:28
    Dat AZ geld heeft gebruikt voor het gezondmaken van de club daar ga je niemand over horen, AZ, lees Max H. vind het vreemd dat ADO Den Haag het bod van tafel veegt en dan roept Max H, ze hebben nog nooit zoveel voor een speler betaalt gekregen, dus?? en dan vind jij de reacties op dit forum overdreven? jammer, toch veel succes met je cluppie die op zoek is naar een spits die niet te veel mag kosten.
    Vind ik leuk
    broedkip +1612
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:11
    Speelt die topspits vanavond ook tegen Dordrecht mee? Stand 80e min. 0-1 achter. Is die echt zo goed???
    Vind ik leuk
    Chauffie +244
    woensdag 18 juli 2018 om 11:23
    Het vervelende voor AZ is dat er bedragen rondzingen over Alireza Jahanbaksh, dat is meer dan het 10 voudige dan wat ze voor Johnson bieden wed ik. Ik snap alleen niet wat AZ met hem moet. Tegen de "grotere" clubs scoorde hij niet of nauwelijks. Aangezien AZ tot de subtop behoort in mijn ogen is dat geen verbetering lijkt mij.
    Vind ik leuk
    Tiemen +81
    woensdag 18 juli 2018 om 22:37
    wat is az nu helemaal, een mooi seizoen gedraaid en ze gaan naast hun schoenen lopen, Jonhson had topscorer kunnen zijn, maar mocht geen pennalties nemen, Hoe zit dat bij weghorst terwijl hij in een aanvallende ploeg zat? Bovendien is az een concurent, dus beter niet aan concurenten verkopen, tenzij er een bod komt dat je echt niet kan negeren, maar daar zijn ze te gierig voor in dat kaasstadje, wel de dikste hoofdprijs vragen en vervolgens een troostprijs betalen voor een nog betere speler. Intussen kan huiberts huilie huilie blijven doen in de media, dat geeft alleen maar aan wat een belachelijk en zwak verguur hij is. ga lekker in over de grens kijken dan kun je nog veel meer huilen over de prijzen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws