Update: CSKA ontkent akkoord met Chelsea over Russische WK-revelatie

Update: CSKA ontkent akkoord met Chelsea over Russische WK-revelatie

Gepubliceerd: dinsdag 17 juli 2018 om 22:38di 17-07-2018 om 22:38

Chelsea kan de transfer van Aleksandr Golovin spoedig gaan bezegelen. De club heeft met CSKA Moskou een akkoord bereikt over de komst van de Russische WK-revelatie.

Dat meldt de Italiaanse journalist Matteo Pedrosi dinsdag. De uitblinker van Rusland tijdens het WK heeft ook een aanbieding gekregen van AS Monaco, maar Golovin geeft de voorkeur aan een avontuur in Londen. Even leek het erop dat ook Juventus zich nog in de transferstrijd zou gaan mengen, maar uiteindelijk heeft de club uit Turijn geen poging gewaagd. 

Golovin wil graag naar Chelsea en nu de Premier League-grootmacht een akkoord heeft bereikt met CSKA staat niets een transfer meer in de weg. De verwachting is dan ook dat Golovin spoedig tekent bij Chelsea. De Rus, inzetbaar is als middenvelder en als aanvaller, heeft een goed seizoen en een goed WK achter de rug. 

Voor Vitesse is de komst van Golovin naar Chelsea uitstekend nieuws. De club hoopt hem, door de goede band die de club onderhoudt met Chelsea, dit seizoen te kunnen huren. Dat wist Voetbal International begint juli te melden.

Update 22.38 uur: CSKA Moskou-voorzitter Yevgeny Giner ontkent dat Aleksandr Golovin al op weg is naar Chelsea. "We zijn niet dicht bij een akkoord met Chelsea", laat Giner weten aan Sport24. "Maar ik denk dat er binnen enkele dagen duidelijkheid zal zijn over zijn toekomst."

Poll

Golovin naar Arnhem: zie jij het gebeuren?

(3820 stemmen)

Plaats een reactie

Ajacied_8 +18960
dinsdag 17 juli 2018 om 13:52
Golovin naar Vitesse zou net zo een stunt zijn als Blind/Tadic naar Ajax. Ook al is het slechts huren.
Vind ik leuk
dinsdag 17 juli 2018 om 14:07
Het zou pas een stunt zijn als Viergever de revelatie van de ED blijkt te zijn ;)
Vind ik leuk
Ajacied_8 +18960
dinsdag 17 juli 2018 om 14:10
Zullen we Viergever eerst eens een basisplaats laten veroveren?
Vind ik leuk
HJR +9011
dinsdag 17 juli 2018 om 14:39
De revalidatie misschien ;)
Vind ik leuk
Rene80 +2422
dinsdag 17 juli 2018 om 14:09
Man man man. Gaat er een artikel niet over ajax, heb je weer iemand die blijkbaar de behoefte heeft een reactie te plaatsen waar een vergelijking naar ajax moet worden gemaakt. Eigenlijk best triest als je je bedenkt dat relatief gezien een groot deel van de artikelen al gaat over ajax. En dat mag hoor, je mag daarnaast je club de beste, grootste, leukste en professioneelste vinden, allemaal niets mis mee. Maar als je het dan blijkbaar niet kan verkroppen dat er af en toe ook artikelen tussen zitten waar het niet over ajax gaat en je toch moet reageren met ajax erin dan zit er iets niet goed in je zelfvertrouwen of is je wereld te klein of weet ik veel wat het is. Zal wel een hoop commentaar op komen van ajax supporters maar dat moet dan maar 😊😂
[Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 14:15]
Vind ik leuk
Mrunterwijst +6157
dinsdag 17 juli 2018 om 14:55
Viergever voetbalt bij PSV
Vind ik leuk
Rene80 +2422
dinsdag 17 juli 2018 om 15:05
Scroll iets verder naar boven.
Vind ik leuk
#Keizerout +45749
dinsdag 17 juli 2018 om 23:29
Ach, zo erg is het toch niet?
Hij is positief, schept verder niet op of wat dan ook.
Er zijn in ieder geval een heleboel vervelendere opmerkingen om iets van te zeggen op VP.

En wat had hij moeten zeggen? Had hij het moeten relateren aan een grote stunt uit de geschiedenis?
Vind ik leuk
Hupfean +5318
dinsdag 17 juli 2018 om 14:18
Blind/Tadic naar Ajax is geen stunt, maar je geld op t veld zetten.
Vind ik leuk
dinsdag 17 juli 2018 om 13:54
Dat zou echt een stunt zijn. Beter dan Ziyech. Dat wordt een van de beste spelers in de ED komend seizoen! Als dit lukt dan gaat Vitesse tussen plaats 2 en 5 eindigen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 13:54]
Vind ik leuk
Brent Ruiter +1088
dinsdag 17 juli 2018 om 13:54
Lijkt mij wel leuk om hem in de Eredivisie in actie te zien. Waar ik mij ook op verheug is de duel tegen Lozano. Wie is de betere buitenspeler?
Vind ik leuk
Ajacied_8 +18960
dinsdag 17 juli 2018 om 13:59
Neres.
Vind ik leuk
Hupfean +5318
dinsdag 17 juli 2018 om 14:17
Lozano gaat weg.
Vind ik leuk
Gu3rilla +16027
dinsdag 17 juli 2018 om 13:56
Iedereen die denkt dat Golovin naar Vitesse komt is niet goed in zijn hoofd. Die jonge kan naar de halve Europese tob/sub top
Vind ik leuk
VA1 +2905
dinsdag 17 juli 2018 om 14:01
Dan weet je niet hoe de vork in de steel steekt.
Vind ik leuk
Barry Engels +32314
dinsdag 17 juli 2018 om 13:56
Hopen..... tegen beter weten in.....
Vind ik leuk
mcmodd +27128
dinsdag 17 juli 2018 om 14:03
Nee, dat zie ik niet snel gebeuren. Voor Vitesse zou het een fantastische soeler zijn maar voor de speler zelf is een wat sterkere competitie een betere optie. Ik zou het knap vinden als desonnietemin Vitesse hem een jaar mag huren.
Vind ik leuk
Hupfean +5318
dinsdag 17 juli 2018 om 14:16
Waarom zou Golovin naar Vitesse willen? Hij is toch gehaald voor en door Chelsea?
Vind ik leuk
Midden-Noord +95478
dinsdag 17 juli 2018 om 14:19
Werkvergunning misschien.
Vind ik leuk
Perrtje +9
dinsdag 17 juli 2018 om 14:16
Het lijkt mij sterk dat iemand met de status en talent van Golovin door Chelsea bij ''een tweederangsclub uit de Mickey Mouse competitie'' wordt gestald.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 14:19]
Vind ik leuk
Midden-Noord +95478
dinsdag 17 juli 2018 om 14:18
Ik zou het leuk vinden als hij in NLD zal gaan spelen. Ik volg Golovin al een paar jaar, gaat een grote worden.
Vind ik leuk
RtdDub +13355
dinsdag 17 juli 2018 om 14:24
"De uitblinker van Rusland"

Dit gaat toch over Golovin en niet over Cheryshev?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 14:24]
Vind ik leuk
Rodajc +18664
dinsdag 17 juli 2018 om 14:51
Golovin is normaal gesproken wel de beste middenvelder van Rusland naar mijn mening, zeker afgelopen seizoen.
Vind ik leuk
Smithsonian +43344
dinsdag 17 juli 2018 om 15:29
Zou eerder naar een andere club gaan en niet chelsea.
Vind ik leuk
NvC +8522
dinsdag 17 juli 2018 om 16:54
Zou ik ook doen. Bij een Schalke of Leipzig zou bij best passen.
Vind ik leuk
Het Brein +4776
dinsdag 17 juli 2018 om 17:27
Beste speler na Bony Wilfried als die komt!
Vind ik leuk
HansVites +6426
dinsdag 17 juli 2018 om 17:54
Je weet het maar nooit of die komt ik denk het niet maar zou wel leuk zijn.
Vind ik leuk
Mjblinker +887
dinsdag 17 juli 2018 om 22:47
Als je deze titel leest denk je toch: “ Russische wk-revelatie??, wat heb ik nu weer gemist vd zomer?”
Vind ik leuk
dinsdag 17 juli 2018 om 22:53
Roebels roebels roebels
Vind ik leuk
woensdag 18 juli 2018 om 00:43
Dat word eentje al Zhirkov.
Vind ik leuk
LIO7 +1775
woensdag 18 juli 2018 om 04:39
Op VP is elke transfer een soap, lijkt het
Vind ik leuk
Professoro +232