Lyrische Ten Hag maakt compliment: Sommige dingen lijken in het begin onmogelijk

    Lyrische Ten Hag maakt compliment: "Sommige dingen lijken in het begin onmogelijk"

    dinsdag 17 juli 2018 om 18:12

    Erik ten Hag weet nog niet op welke positie hij Daley Blind gaat gebruiken. De trainer van Ajax is blij met de komst van de 28-jarige international. 

    "Geweldig. Zowel voor Ajax als voor het Nederlands voetbal", reageert Ten Hag bij Ajax TV op de transfer van Blind. "Voor Daley geldt: welkom terug. Het is een kind van de club en hij is nog in de bloei van z'n leven. Het is prachtig dat hij nu al terugkeert. Hij kan een grote rol gaan vervullen bij Ajax."

    Velen achtten de komst van Blind en Dusan Tadic onhaalbaar, maar niets blijkt minder waar. "Sommige dingen lijken in het begin onmogelijk, maar dan moet je ervoor gaan. Ik moet Ajax een groot compliment maken dat ze door hebben gezet en dat het uiteindelijk is gelukt."

    Blind kan uit de voeten als back, centrale verdediger en controlerende middenvelder. "Hij kan op meerdere posities spelen, maar ergens op de as van het veld zal zijn positie zijn. Tussen verdediging en middenveld kan je switchen. De toekomst zal uitwijzen op welke positie hij nodig is", aldus Ten Hag. 

    Poll

    Op welke positie moet Ajax Blind gebruiken?

    (4689 stemmen)

    Plaats een reactie

    dinsdag 17 juli 2018 om 18:14
    Tsja, als je der genoeg geld tegen aangooit is alles mogelijk. Dat kan Ajax nu. Niet zo heel bijzonder als je't mij vraagt.
    Vind ik leuk
    Luiehond +1962
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:28
    Het bijzondere aan dit verhaal is dat Blind op zijn 28e al terug komt! Terwijl er sportief en financieel waarschijnlijk genoeg andere opties waren.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2396
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:37
    En ook Tadic komt bepaald niet als een oude versleten man naar Ajax. Dat is knap maar niet zo bijzonder als Ten Hag wil laten geloven. Het is net als zoveel in het leven een stuk makkelijker als je veel poen hebt.
    Vind ik leuk
    Smash +3226
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:42
    Nou Luiehond! Dat denk ik dus niet. Zichzelf verbeteren kon hij niet, dus ja, dan kom je uit bij Ajax. Financieel kon hij zich misschien wel verbeteren, maar dan moest hij naar China of het Midden Oosten.

    Leuk voor Ajax dit, maar veel te veel geld voor deze 'alleskunner'.
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +21358
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:48
    Hij had de keuze om naar andere clubs in de premier league te gaan maar blijkbaar weet jij het beter
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2396
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:54
    Dat lijkt mij ook en datzelfde is van toepassing op Tadic. Die laatste heeft voor Ajax gekozen omdat hij graag zijn kinderen in Nederland op ziet groeien en bij Blind zou het vast ook clubliefde zijn.
    Vind ik leuk
    Smash +3226
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:34
    Natuurlijk kon hij naar andere clubs, maar was dat een verbetering geweest? Manchester City, Chelsea, Tottenham? Wilden zij hem hebben?
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4737
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:55
    Zowel Tadic als Blind konden beide weer spelen in de P.L. maar ook in Italië of Frankrijk maar beide kozen voor Amsterdam. De rede waarom ze deze keuze gekomen zijn, daar kunnen jij en ik alleen maar naar gissen.
    Vind ik leuk
    Smash +3226
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:12
    Maar nogmaals; was dat een sportieve verbetering? Nee! Dus alleen mogelijk een financiële. Dus kiest hij maar voor Ajax. Daar hoopt zeker Blind nog wat te kunnen betekenen.

    Wees er net zo blij mee als dat ik ben. Speelt PSV in ieder geval tegen 10 spelers zodra ze tegen Ajax moeten. ;-)
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 09:53
    ja PSV speelt nu tegen mannen van Ajax en niet zo als vorig jaar ten jochies
    Vind ik leuk
    Smash +3226
    woensdag 18 juli 2018 om 22:57
    Natuurlijk jongen. Alsof Blind en Tadic de missing link zijn.
    Vind ik leuk
    Smash +3226
    woensdag 18 juli 2018 om 23:00
    Ik zou mijn ook nog ff veranderen. Klopt niet echt hè!
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 09:51
    Zou psv hem willen hebben als ze hem konden (huren) met nadruk op huren!!!
    Vind ik leuk
    Guust +5584
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:23
    En je boos ofzo, ff achterover en ademen. Komt alles goed.

    Ik word hier door iemand ge liked met de naam Krijg Kanker.

    Ben je wel goed mafkees, VP doe hier wat aan
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 19:34]
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +21358
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:37
    Jij bent niet de enige
    Vind ik leuk
    Luiehond +1962
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:26
    We gaan het wel zien! Ik hoop voor ajax dat hij net zo belangrijk kan worden als Guardado voor psv was!
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +1517
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:53
    Ik denk serieus dat het hem te doen is om “thuis” te komen. Die jongen is zn leven lang al Ajacied geweest, en heeft nooit onder stoelen of banken geschoven dat dit zijn club is en dat hij gek is op Amsterdam. Ik weet het os soms moeilijk te geloven in deze tijden, maar ze zijn er echt nog. Spelers met echte clubliefde.

    Welcome home Daley!!!
    Vind ik leuk
    Smash +3226
    woensdag 18 juli 2018 om 22:58
    Kijk, dat geloof ik dan weer wel. Hij kwam in Engeland niet meer aan spelen toe. Elke andere club die hem wilden hebben, zou een stap terug zijn. Dan maar meteen de stap terug naar Ajax.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 12:35
    Concluderen dat Ajax een stap terug is voor Blind valt nog te bezien, welke clubs hadden interesse dat weet je dus niet bovendien wou hij graag terug naar Amsterdam wat voor een Amsterdammer wel te begrijpen valt.

    Groningen en Amsterdam lijken wat dat betreft veel op elkaar ook Groningers willen maar wat graag terug naar de stad of provincie.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 01:27
    Blind is geen Luke de Jong, Blind en Tadic verdienen ruim 5 miljoen per jaar daar moet Luke 5 jaar voor spelen
    Vind ik leuk
    Smash +3226
    woensdag 18 juli 2018 om 22:58
    Zeg maar niets, lijkt mij beter voor je.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 09:48
    MAN HOU TOCH OP JE BENT JARLOERS!?
    Vind ik leuk
    Smash +3226
    woensdag 18 juli 2018 om 22:59
    Op wie? Op wat?

    Op Tadic misschien een heel klein beetje. Op Blind zeker niet.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 12:36
    Als jij niet jaloers bent op Blind dan zou ik mijn handen dichtknijpen met Viergever.
    Vind ik leuk
    Smash +3226
    donderdag 19 juli 2018 om 17:05
    Zie meer in Viergever dan in Blind. Wat heeft die jongen nu eigenlijk gepresteerd? Twee goede passes op het WK 2014. Daarna nagenoeg niets meer. Van Gaal hield hem nog de hand boven het hoofd. Mourinho heeft hem min of meer meteen gedumpt. Kampioen in passje breed en terug is hij. Niets meer, niets minder.

    Maar nogmaals; heel veel plezier ermee.
    Vind ik leuk
    JustH +15269
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:53
    Toch weer commentaar, na jaren gehoord te hebben, het geld hoort op het veld. Wat je ook doet, het is bij haatzaaiers nooit goed!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 21:56]
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 01:26
    Tadic zal net als Blind rond de 5 miljoen per jaar opstrijken, haal twee keer de CL poulefase en er is niemand die er over zeurt ook de penningmeester bij Ajax niet.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 09:46
    JALOERS!?
    Vind ik leuk
    Stranger +4967
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:42
    Of hij trekt het hele salarishuis uit elkaar.
    En ik denk dat , dat nu gebeurt is met hetaantrekken van Blind en Tadic.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:46
    Wil je mee met de rest van Europa dan zal je het salarishuis als dat van Ajax en PSV sowieso helemaal moeten vernieuwen... je kan niet meer mee met de rest als je maar 1 miljoen kan bieden. Dat is Ajax nu aan het doen en PSV zal echt wel volgen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 18:47]
    Vind ik leuk
    Stranger +4967
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:49
    Ik schat in dat Tadic tegen de 4 miljoen verdient en Blind niet minder.
    Dus dat is wel heel veel uit de richting.
    En dan ben je nog niet bij de subtop in Europa.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 18:54]
    Vind ik leuk
    Nvd88 +4761
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:54
    In je glazen bol gekeken?
    Vind ik leuk
    Stranger +4967
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:55
    Nee gewoon enkele optelsommetjes maken. En logisch nadenken.
    Vind ik leuk
    Maxidi +3711
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:07
    Simpel sommetje 2+2= 4 miljoen !!
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:57
    Dat verdiende hij bij Man U, overal hebben ze het over een salarisverlaging dus verwacht niet dat het 4 miljoen zal zijn maar als dat wel zo is dan vind ik het prima! Het is nodig om die mannen voor dat geld terug te halen, de jeugd ook meer bieden en de echte toptalenten blijven waarschijnlijk ook langer. Het is niet raar meer om dit soort bedragen te betalen en als Ajax het Bayern van Nederland wil worden zijn ze nu aardig aan de weg aan het timmeren. Maarja wie ben ik, als mijn filosofie zo goed werkte had ik nu wel een topclub op mijn CV gehad haha
    Vind ik leuk
    Stranger +4967
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:04
    Wat ik gehoord heb is dat hij bij mu tegen de 7 miljoen had. Wat mijn inziens gezien de salarissen in de PL niet onwaarschijnlijk lijkt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:08
    Zou ook zomaar kunnen, maar dan is het wel een flinke degradatie hoor! Ook al is 4 miljoen dan nog veel het is ongeveer de helft minder. Hij had ergens anders net zoveel geld kunnen verdienen haha.
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +1517
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:59
    Juistem! En juist doordat je het plafond doorbreekt en dit soort mooie transfers kan maken, zien de jonge talentjes er ook hele goede hoop in en willen dan toch liever blijven. Ze zullen niet ineens het gevoel hebben dat ze de CL gaan winnen ofzo, maar veel zijn erbij geweest hoe Ajax de finale EL haalde. Die jongens zien een goeie toekomst in het elftal dat Marcie nu samengesteld heeft en willen daarvan deel uitmaken. Win win dus.
    Fuk alle haters maar met hun zielige en jaloerse opmerkingen, ik heb er weer volop vertrouwen in!
    Vind ik leuk
    Guust +5584
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:28
    Dan weten de andere wat mogelijk is bij Ajax, zullen ze misschien eens wat langer blijven i.p.v. naar het buitenland.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:37
    Precies dit, dit zei ik in een eerdere reactie ook al! Met jou kan ik praten!
    Vind ik leuk
    Stranger +4967
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:44
    Alleen moet Ajax dat dan weer wel willen betalen.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 12:43
    Blind 5.2 miljoen, Tadic 4.7 miljoen.
    Vind ik leuk
    Stranger +4967
    donderdag 19 juli 2018 om 13:26
    Dat zijn leuke bedragen.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 09:57
    psv volgt echt niet geen centjes op de bank! en psv is geen koop club meer maar een HUUR clubje
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 12:43
    PSV kan niet mee in het geweld van Ajax daarvoor ontbreken de middelen, Ajax betaald met gemak 5 mil aan salaris en daarvoor hoeven ze niet eens hun eigen vermogen aan te breken en erop in te teren.
    Vind ik leuk
    Stranger +4967
    donderdag 19 juli 2018 om 13:28
    Vertel eens hoe het dan komt dat er operationele verlies is afgelopen seizoen ?
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 12:41
    Bij Ajax, je weet niet waar je over praat dat is wel duidelijk.
    Het pensioenfonds bestaat al niet voor buitenlandse spelers dus dat gedeelte komt al bij het salaris op bovendien als je 250 miljoen bezit hoe kun je dan het salarishuis uit elkaar trekken als je alles betaald met inkomsten uit termijnbetalingen van eerdere uitgaande transfers.

    Klaassen 27 miljoen
    Sánchez 42 miljoen
    Kluivert 23 miljoen

    Bovendien krijgt Ajax nog steeds termijnbedragen binnen van bijv. Eriksen en Cillessen.
    Vind ik leuk
    Stranger +4967
    donderdag 19 juli 2018 om 13:22
    Je kunt je ook rijk rekenen.
    Kluivert 17en een kwart miljoen .
    Van de 42miljoen van Sanchez moest er 9 miljoen naar zaakwaarnemers en Colombia .
    Van die termijn bedragen zou kunnen kloppen, alleen is dat nu voor het eerst dat ik dat hoor.
    Vind ik leuk
    Blindsy +11058
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:56
    Idem Tadic, zou je denken. Laten we er van uit gaan dat Ajax met leuke constructies die gasten in ieder geval redelijk betaalt... je geeft Leicester- en Everton-uit toch niet weg om er Groningen-uit en Heerenveen-uit voor terug te krijgen? Om over Man Utd-uit en Liverpool-uit nog maar te zwijgen.
    Nee, bij Blind zal absoluut clubliefde en revanchegevoelens op die uitjoelers meespelen, maar denk toch dat Tadic gewoon niet heel veel belangstelling had.

    Hoe dan ook, prima aanwinsten, als iedereen verder blijft is Ajax voor mij -wéér- titelkandidaat nr 1.
    Vind ik leuk
    Ale +4494
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:19
    Het bijzondere aan dit verhaal is dat Ten Hahahag geen idee heeft waar Blind gaat spelen! Toch lachwekkend.
    Vind ik leuk
    Pimman +3809
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:40
    Ten Hahahag? Zo flauw..dát is pas lachwekkend!
    Vind ik leuk
    Ale +4494
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:52
    Het is Hagwekkend inderdaad
    Vind ik leuk
    Pimman +3809
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:00
    Ah nog zo'n leuke!
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 01:24
    5.2 miljoen per jaar is een leuke zakcent, en denk niet dat er veel clubs zijn dit kunnen of willen betalen.
    Vind ik leuk
    Pimman +3809
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:29
    Dat komt oa doordat ze geïnvesteerd hebben in een goede jeugdopleiding. Dáár plukken ze sowieso financieel de vruchten van zoals bijvoorbeeld Kluivert, Klaassen, straks De Licht etc
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:41
    Correct.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +1883
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:42
    Ik vind het binnen halen van Blind en Tadic samen voor 27 miljoen wel degelijk een prima prestatie. Zijn toch 2 PL spelers die nog wel degelijk in hun kracht zitten, zijn 27 en 28 jaar en een sloot ervaring.
    En natuurlijk kunnen we pas over een jaar zeggen of het dit allemaal waard is geweest, maar 90% van de Ajax supporters zijn in hun nopjes met deze 2 spelers
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:44
    Nou ja, het blijft het verhaal van geld. Met minder geld was het niet gelukt. Met meer geld wel.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +1883
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:46
    Klopt, maar stel dat Ajax De Jong alsnog verkoopt voor die eerder genoemde 50 miljoen.... komt er dit jaar gewoon 70 miljoen binnen en gaat er 47 miljoen uit... nog steeds prima verantwoord toch?
    Vind ik leuk
    Sanuk +3330
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:20
    Samen 40 miljoen, alhoewel boekhoudtruukje, ajax moet Southampten wel ruim 20 miljoen betalen en MU ook misschien. Deze 2 spelers verdienen samen 6 miljoen per jaar, net zoveel bijna als de rest samen. Zal geweldige motiveren en dan nog die gek voor de groep. Wordt een leuk seizoen.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +1883
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:31
    Moet jij dat soms allemaal betalen? Jullie raken de Zoetjes en De Jongetjes niet eens kwijt aan de straatstenen... sukkeltje
    Vind ik leuk
    Guust +5584
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:22
    Spelers moeten ook nog willen he, veel kunstgras hier wat velen niet zien zitten.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 01:23
    Het zou bijzonder zijn als Feyenoord geld had gehad voor dergelijke aankopen, als jullie nog iets willen al zal je Ajax nooit meer inhalen heb je een nieuw stadion nodig. Dat jullie zo tegen een nieuw stadion zijn als Feyenoord supporter begrijp ik niet omdat je toch het beste wil voor de club ipv. dom sentiment gedoe. Als Feyenoord in de kuip zou blijven kun je net zo ophouden te bestaan omdat clubs zoals AZ, Vitesse, Utrecht, Groningen en Heerenveen jullie in dat geval voor gaan streven.

    Ik mag dan een Ajacied zijn maar heb toch ook best sympathie voor Feyenoord.....PSV is een ander verhaal, een provincieclub waar ik niets mee heb en nooit zal krijgen ook al is het alleen al om het aan en verkoopbeleid en niet de manier van spelen die overigens waardeloos is.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 09:47
    JARLOERS!?
    Vind ik leuk
    heur es +639
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:15
    Wat ga je met Frenkie doen?
    Vind ik leuk
    Luiehond +1962
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:21
    Seizoen is lang!
    Vind ik leuk
    deir712 +406
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:28
    Verkopen...?
    Vind ik leuk
    Enden +4009
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:35
    Tadic - Dolberg - Neres

    Donnie - Ziyech - Frenkie

    Tagliafico - Blind (inschuivend) - de Ligt - Mazraoui

    Onana

    Lijkt mij de beste optie
    Vind ik leuk
    kerel +1978
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:44
    Redelijk eens.. hopen dat dolberg scherp is.. anders klaas maar weer..
    Vind ik leuk
    Enden +4009
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:50
    Dat natuurlijk wel ja. Is al even wat minder ja.
    Vind ik leuk
    Ale +4494
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:55
    Klaas schiet vaker mis dan raak. Gewoon Dolberg laten staan.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +1883
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:44
    Wordt behouden door Ajax, tenzij er echt bedragen worden geboden die je als Ajax zijnde echt niet meer kan laten lopen... er is altijd ergens eens limiet aan..... maar ik denk dat dit zeker niet onder de 50 miljoen ligt. En dat voor een speler die slechts 1 euro gekost heeft. Tja.. dat is pas rendement, lol
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27945
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:16
    Erik houdt geen superlatieven meer over.
    Als Ajax ooit nog een betere speler haalt kan hij hem onmogelijk omschrijven.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:17
    Gelukkig zijn er geen betere spelers dan Daley ;)
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27945
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:18
    Oh ja, stom, even vergeten. Daley Gouden Bal Blind :p
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:19
    God, die is goed. Daley Gouden Bal Blind. Zo zal ik hem noemen vanaf nu :p
    Vind ik leuk
    Cookee +10576
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:20
    Hij begint weer van voor af aan.
    "Mogelijk bruikbaar, nemen hem erbij voor in de breedte".

    In de breedte... dat zal wel Mido zijn, wat een aankoop was dat.
    Vind ik leuk
    Enden +4009
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:37
    Midi was gewoon een goede speler. Hij had een beetje pech met de concurrentie van nog een andere goede spits.
    Vind ik leuk
    Cookee +10576
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:41
    Ik bedoelde toen hij terugkwam, dat was toch een rare actie van Ajax? Zelfs Makaaij ziet er fitter uit dan Mido toen en nu.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27945
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:43
    Haha die was twee keer de speler dan in de eerste periode :p
    Vind ik leuk
    Cookee +10576
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:55
    Haha, de makelaar zei nog... mag het een paar ons meer zijn?

    BLeek 2 voor de prijs van 1.
    Hij trad op als Mido en Maxi.
    ik houd op, ik ben respectloos bezig,
    niet aardig dikke mensen af te katten.
    Misschien is het genetisch bepaald,
    dan heeft die Egyptenaar het van zijn Mummy. :p
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27945
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:01
    Haha een paar ons was geen probleem geweest :p

    Haha ik denk niet dat je dan eerst profvoetballer wordt.
    Verhoeven is wel dik, maar dat was ie altijd al.
    Mido was ooit een atleet
    Vind ik leuk
    Cookee +10576
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:13
    Verhoeven was Keeper, vasthouden staat in zijn taakomschrijving. Dus vet ook.
    Sind Mido geen Atl-eet meer is,
    hoe meer dat Di-eet.

    Niveau zakt, Keiz... straks belt VI mij nog als tafelgast.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27945
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:42
    Haha

    Rene van der Cookee bekt wel lekker.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 19:42]
    Vind ik leuk
    Cookee +10576
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:29
    Ik zou niet gaan zitten meelachen maar wel repliek geven op snedige manier, denk dat ik René snel stil heb. Toen met Geer, god wat een onderbroekenlol... geen wonder dat ze die verkopen.

    Lees deze even, zoek op mijn naam, is wel geinig al zeg ik het zelf, ook de RE van Basschot e.a. is leuk.

    https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/828663/mokhtar-hakt-knoop-door-en-verlaat-pec-zwolle-transfervrij-voor-club-in-turkije.html
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 20:30]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27945
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:36
    Ik vind de jouwe leuk.
    De re voelt voor mij ontzettend racistisch :p
    Probeer hem even niet te lezen met je 'de mens is goed' bril :p
    Voor mij voelt het twijfelachtig. Het zijn allemaal vervelende (voor)oordelen in grapvorm
    Vind ik leuk
    Cookee +10576
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:42
    Goh, nee, ik proef in zijn reactie Ironie van dat "ze" alles overnemen. Angst voor het vreemde zit in het meest primitieve deel van het brein, ik neem dat deel niet zo serieus.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27945
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:44
    Ja, ik weet het niet. Ik vind het twijfelachtig.

    Dat is goed van je. Vergeet alleen niet dat anderen het heel serieus nemen.
    Vind ik leuk
    Cookee +10576
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:47
    Zou kunnen.
    Maar die eerste instroom van gastarbeiders, dat kwam door de VVD en hulp v WNO, links krijgt daar de schuld van dat klopt niet.
    Die mensen zijn heel slecht behandeld hier.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27945
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:02
    Ik vond jouw reactie ook leuk, scherp en een goede invalshoek.
    Ga zo door :p
    Vind ik leuk
    Cookee +10576
    donderdag 19 juli 2018 om 16:01
    Onder zijn reactie had ik nog een, die was leuker.
    Dus je stuurt me niet voor straf naar VI?
    Gelukkig dat je in een milde bui bent. :p
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 16:02]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27945
    donderdag 19 juli 2018 om 16:08
    Jij hebt ook wel wat krediet opgebouwd :p
    Was dit een eerste gesprek had je een probleem :p
    Vind ik leuk
    Cookee +10576
    donderdag 19 juli 2018 om 16:22
    Haha, mmm... krediet opbouwen met tegendraads zijn.
    Dan moet ik iets goed gedaan hebben... vanavond een Cookee bij de thee. :p
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27945
    donderdag 19 juli 2018 om 16:54
    Hahaha dat doe je beter dan ik. Ik heb keizerouts bij de thee :/
    Vind ik leuk
    Cookee +10576
    vrijdag 20 juli 2018 om 14:18
    1 Keizerout... daarmee kan je de wereld aan. :p

    Het is een pittige versnapering, Hartig, soms luchtig, en soms scherp van smaak. Aan te raden bij een goed gesprek.

    Cookee's kunnen soms wat zwaar op de maag liggen.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27945
    vrijdag 20 juli 2018 om 14:31
    Haha bedankt.
    Dat zet ik op de verpakking.
    Keizerouts. De snack voor de kritische eter :p
    Vind ik leuk
    Cookee +10576
    vrijdag 20 juli 2018 om 14:36
    "Vooral op zijn plaats bij een niet alledaagse mening."
    Maar wel goed kauwen dan proef je alle smaken ervan.
    Vind ik leuk
    Sanuk +3330
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:25
    Toen ik de kop van dit artikel zag dacht ik dat Ajax ook nog Mbappe gekocht had. Kan niemand die man tegen zichzelf beschermen. Daley Blind weer op de Nederlandse velden, who cares.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27945
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:32
    Nou, dat was wel een hele slechte inschatting :p
    Ik kan me best voorstellen dat ze eerst dachten dat dit niet zou gaan lukken.
    Hoevaak komen internationals voor hun 30e terug naar Nederland? (En dan bedoel ik niet een paar interlands gespeeld, maar nog actief als international)
    Misschien kan het jou niet schelen, maar hij is voor Ajax een hele goede denk ik.
    En voor de eredivisie is het denk ik ook goed.
    Ik zie het probleem niet :p
    Vind ik leuk
    Niels92 +24200
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:17
    Met de selectie die Ajax nu ter beschikking heeft, MOET Ajax met speels gemak de titel binnen gaan halen!

    34e Kampioenschap komt het nieuwe seizoen eraan :)
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:27
    Help het je te hopen. Aan gezien ten hag al een half jaar aan het aan kloten is.. hou me hart vast
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:28
    De termen "speels" en "gemak" waren ook het afgelopen seizoen van toepassing op het spel en de instelling van Ajax en hebben heel wat punten gekost. Daar komt nu ook nog eens een enorme portie "druk" bij. Als dat maar niet -alweer- op een teleurstelling uitloopt ;)
    Vind ik leuk
    stratumseind +164587
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:35
    Daar een beetje op die camping rond hangen doet je geen goed.....
    Vind ik leuk
    Niels92 +24200
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:49
    Gelukkig dan maar dat we op dit moment in Tilburg zitten en straks lekker gaan eten, frietjes met salade en een lekkere steak :)
    Vind ik leuk
    mcmodd +23554
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:48
    Hoho Niels, niet zo hard van stapel lopen. Van mij mag je dromen, soms komen ze uit, maar erop vooruitlopen? Pas op, hardlipers zijn doodlopers;-)
    Vind ik leuk
    Niels92 +24200
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:51
    Het seizoen 2018-2019 niet, Ajax zal als eerste over de eindstreep komen en de schaal opeisen :)
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 18:59]
    Vind ik leuk
    mcmodd +23554
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:59
    Ik help het je hopen, dat zal je goed kunnen gebruiken ;—/))
    Vind ik leuk
    Jozef +36973
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:59
    Wat mot je nou met een schaap?
    Vind ik leuk
    Niels92 +24200
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:01
    Haha, schaal natuurlijk :)
    Vind ik leuk
    Padason +946
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:19
    Welk leuk met de jong ernaast, beide belangenrijk voor de kampioenschappen. Maar denk dat de Jong wel jaloers is op Blind zijn cariere, toch wel een goede speler die terug komt, betekend dus echte ajacied, op zen 28e terug, mag van mij gelijk de band om. Kon ook naar Serie A maar toch kiest hij voor Ajax, prima!
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:20
    Ja en sommige dingen lijken op het eind onmogelijk.
    Vind ik leuk
    danny1974 +1802
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:20
    Hey Paulus de Boskabouter #it ain't over till it's over
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19739
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:22
    Dus je haalt een speler en je weet niet voor welke positie..
    Als Magallan was gekomen was die misschien wel in de spits gezet???
    Vind ik leuk
    Sjaakster +328
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:35
    Wel grappig dat je dus zo weinig verstand van voetbal hebt en toch voor Ajax bent. Blind kan als centrale verdediger spelen en zal soms beter op 6 bruikbaar zijn.
    Vind ik leuk
    Degraaf +16679
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:49
    Omdat hij op meerdere posities kan spelen, zelfs in noodgevallen kan hij LB spelen, echt alleen in noodgevallen.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19739
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:36
    Dat snap ik allemaal wel, maar er zal toch wel een plan zijn. Er werd vol ingezet op Magallan, een verdediger. En nou haal je Blind in de plaats en, weet je wat, misschien zetten we die wel op het middenveld.
    Dat is hetzelfde als rechtdoor rijden maar halverwege de afslag missen en stuur omgooien.

    Dat Blind terug komt is absoluut geweldig. Maar ik zou graag een lijn van beleid zien dat ze volgen. Dat is iets wat ik al 6 jaar niet zie bij Overmars. Die hobbelt altijd achter de feiten aan.
    Vind ik leuk
    Sanuk +3330
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:27
    Dat noemen ze paniek.
    Vind ik leuk
    Fritske01 +2515
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:23
    Heitinga nr 2
    Vind ik leuk
    The Iceman +9000
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:27
    Cocu 2.0
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:29
    Proef ik beetje azijn bij je?? Blind is voor ajax en de eredivisie een welkome versterking.
    Vind ik leuk
    Stranger +4967
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:46
    Voor het Ajax van het afgelopen seizoen is elke nieuwkomer een versterking;-)
    Vind ik leuk
    Utca030 +13169
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:26
    Blind wordt bankzitter.
    Vind ik leuk
    Pimman +3809
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:33
    In de rust wel
    Vind ik leuk
    Niels92 +24200
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:34
    Ja man, een speler van 20 miljoen voor op de bank, ik weet niet welke drugs jij allemaal gebruikt, maar beter dat jij ergens hulp gaat zoeken, voordat je nog meer waanideeën gaat krijgen :)
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11082
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:40
    Klopt,Danny Blind zit op de bank met t bord op z'n schoot Studio Sport te kijken hoe ze zoon gaat schitteren!
    Vind ik leuk
    Utca030 +13169
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:47
    Rustighhhh jongens, maak je niet druk om een bankzitter van 17 miljoen.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11082
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:02
    Nee joh, doen we ook niet.We gaan de bank ook ff aankleden met goud en diamanten, wat moet je anders met je geld.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:14
    Ja thuis
    Vind ik leuk
    Donnygo +3013
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:28
    Hij kan moeilijk zeggen dat hij niet op Blind zat te wachten en maar onzinig vind om hem te halen ;)

    Denk dat hij gaat zorgen voor de rust achterin en met het inschuiven en zijn inspeel pass heel belangrijk gaat zijn.


    Vind ik leuk
    Sjaakster +328
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:34
    Het was of Magallan of Blind.
    Vind ik leuk
    stratumseind +164587
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:31
    Lyrisch....... het kan ook alleen maar daar......
    Vind ik leuk
    Bizzy +20707
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:33
    Verslikte bijna in mijn kip schnitzel toen ik dit zat te lezen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +164587
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:39
    Lekker man , ik knal vanavond een t bone op de grill maar nu nog niet ,veel te warm nog. Ik wil me niet verslikken ondanks dat er dat een paar hier heel erg jammer zullen vinden....
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 19:09]
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11082
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:42
    Nee joh, geniet lekker van je bone, potje bier erbij en dan zien we je wel weer later verschijnen op VP.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20707
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:04
    T Bone is misschien het lekkerste stukje vlees. Laat het je smaken !
    Vind ik leuk
    Butsbal +15512
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:08
    Een kutje toch ?
    Vind ik leuk
    Foebele +54964
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:39
    Met daar doel je neem ik aan op VP, want zelf heb ik hem die term niet horen gebruiken.

    Overigens is het toch totaal niet gek dat we blij zijn met de terugkeer van een speler van zijn niveau??

    Gaan jullie boertjes nou serieus hatelijk doen nu we ons goed versterkt hebben?
    Vind ik leuk
    stratumseind +164587
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:41
    Nee hoor maar de superlatieven klotsen weer alle kanten uit alsof cruijf zelf weer terug gekomen is . We hebben het over blind ... daley blind. Het is geen ramos of godin
    Vind ik leuk
    Foebele +54964
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:46
    Kom op zuurpruim, neem effe een duik je raakt oververhit, voor Ajax begrippen is het heel logisch dat we heel blij zijn met zijn terugkeer naast de komst van Tadic, Ramos kunnen we met afstand niet betalen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 18:47]
    Vind ik leuk
    stratumseind +164587
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:09
    Heel blij is mooi maar ook niet meer dan dat
    Vind ik leuk
    Foebele +54964
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:42
    Ja, na jaren teveel talent ben ik heel blij dat ze na eerder al Tagliafico, daarna Labyad en vooral Tadic ze nu goed gehandeld hebben door Daley terug te halen die nog daadwerkelijk wat toevoegt en niet aan het afbouwen is.
    Vind ik leuk
    Foebele +54964
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:47
    Wat je eigenlijk zegt is dat jij ook nergens blij mee mag zijn, want er is altijd iets mooiers, groters, duurders, leukers te vinden dan dat wat je gekregen hebt....
    Vind ik leuk
    stratumseind +164587
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:11
    Ik niet maar ik ben ook niet van de superlatieven en bovendien heb ik totaal niks nodig, ik ben lyrisch over dat wat ik heb.....
    Vind ik leuk
    Foebele +54964
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:41
    Nou, als jij lyrisch mag zijn met dat wat je hebt dan mogen wij als club toch blij zijn met de komst van een oude bekende die terugkomt op een leeftijd dat hij nog daadwerkelijk wat toevoegt?

    Wat is nu het verschil dan waardoor het van jou normaal is maar van Ajax belachelijk?
    Vind ik leuk
    stratumseind +164587
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:42
    Je ziet hopelijk de sarcastische ondertoon in mijn vorige reactie??
    Vind ik leuk
    Foebele +54964
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:44
    Is niet altijd heel duidelijk en dat komt omdat er geen intonatie aan geschreven tekst zit.

    Ik weet dat je heel erg van dolletjes houdt, maar kom op, je kunt toch ook best blij voor ons zijn? Wees dan blij voor mij, je VP maat die eindelijk zijn wens in vervulling ziet gaan dat er meer ervaring komt, na ruim 5 jaar een pleidooi te hebben gehouden.
    Vind ik leuk
    stratumseind +164587
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:47
    Haha oké dan omdat je het zo verrekkes lief vraagt : ik ben blij voor je foeb . Blijf echter zoals je als 1 van de weinige hier altijd was met je beide pootjes op de grond
    Vind ik leuk
    Foebele +54964
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:51
    Ja, dat probeer ik altijd, maar snap wel dat ze nu eindelijk doen waar ik heilig in geloof, dus vergeef me als ik er vertrouwen in heb, dit is gewoon precies wat ik bedoelde, talent (De Ligt, Onana, Wober, Schuurs, Frenkie, Donny, Neres, Dolberg) omringd met ervaring en kwaliteit (Tadic, Blind, Tagliafico, Labyad, mogelijk zelfs nog Ziyech en zeker ook Huntelaar nog).

    We zijn in balans, dat betekend niet dat we wel even de titel binnen halen in februari, maar wel dat onze kansen er stukken beter uit zien dan afgelopen jaren.
    Vind ik leuk
    stratumseind +164587
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:57
    Bommeltje zal er alles aan doen om die plannen te verstoren dus we gaan het zien vanaf augustus
    Vind ik leuk
    Foebele +54964
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:02
    Ik ben benieuwd wat hij kan als trainer, maar vooral ook hoe de selectie van PSV eruit komt te zien.

    Luuk blijft en dat is goed, gaat Lozano nog weg of niet? Of Zoet? Arias? Van Ginkel is al weggevallen en buiten wat verdedigers is er volgens mij nog niemand bijgekomen toch?
    Vind ik leuk
    stratumseind +164587
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:04
    Ik verwacht dat alleen arias nog vertrekt. En dat er dan pas een vervanger voor g ginkel gehaald word
    Vind ik leuk
    Foebele +54964
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:11
    Wanneer moeten jullien in de CL aantreden?
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6142
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:32
    aub niet als centrale verdediger, daar komt hij snelheid voor te kort

    dat hebben we ooit eens allemaal gezien tegen PSV om de JC schaal

    daarna werd hij gebruikt als LB en beter nog als CM

    dat was zijn beste positie
    Vind ik leuk
    Enden +4009
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:41
    AJAX wilt met een inschuivende verdediger spelen. In de opbouw met 4 spelers en vervolgens inschuivend. Tegenstander de bal blind net voor de verdediging en de rest als mandekker
    Vind ik leuk
    Bizzy +20707
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:32
    Erik ten Hag weet nog niet op welke positie hij Daley Blind gaat gebruiken ?

    Lachwekkend ! Die ten Hag is echt van plee pot gevallen. Duurste aankoop van Ajax ooit. Geen visie, nada njet...
    Vind ik leuk
    Pimman +3809
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:35
    Maak jij je daar druk om? Verslik je niet. Verslik je nou maar niet in je kipschitzel! ;)
    Vind ik leuk
    Foebele +54964
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:41
    Wat een onzin weer, echt, stop toch met je hatelijke houding richting Ajax, het is echt triest.

    Doe gewoon weer de normale Bizzy, die kritisch is maar niet dingen zoekt die er niet zijn, dat staat je veel beter.

    Strat weten we van dat hij nooit serieus is, maar jij bent dat wel degelijk en dus is het sneu dat je weer zo'n onzin opmerking plaatst.

    Het is volkomen logisch dat hij het nog niet weet, hij zegt dat er twee opties zijn en dat is ook volledig afhankelijk van de speelstijl en de invulling van de andere spelers.

    Echt, kom op man, niet zo zuur doen nu wij ons zo goed versterkt hebben.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20707
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:02
    Joh ik heb niks tegen Ajax. Woon nota bene in Amsterdam. Het is alleen dat Ten Hag mij iedere keer weer verbaasd. Blind is de duurste aankoop ooit. Er moet toch visie achter zitten. Kom op zeg.
    Vind ik leuk
    Foebele +54964
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:39
    Er zit ook een visie achter en die geeft hij ook gewoon duidelijk weer, namelijk dat hij gehaald is om in de as als basiskracht een belangrijke rol te gaan vervullen, of dit als CV of CVM zal zijn hangt af van de speelwijze, welke kan wijzigen afhankelijk van de situatie.

    CV is het meest voor de hand liggend in een 4-3-3, maar CVM zou ook kunnen als Ajax thuis met meer druk naar voren wil spelen in een 3-4-3.

    Dus de visie is helder, ik snap dus niet waarom jij nu weer doet alsof de duurste aankoop ooit (wat niets zegt in deze maffe tijd waarin spelers voor rond de 200 miljoen verkocht worden) zonder visie gehaald is.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20707
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:50
    Dan nog blijf ik de uitspraak van ten Hag vreemd vinden.
    Vind ik leuk
    stratumseind +164587
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:45
    Zit ook een visie achter: de blinde paniek visie
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:32
    Wanneer ten Hag alle spelers moet gaan opstellen waarover hij lyrisch is, dan speelt Ajax het komende seizoen met een kleine 17 spelers. PS wanneer komt er een nieuwe editie van Suske en Wiske uit met die professor Barabas? Op de één of andere manier doet ten Hag mij aan die professor denken.
    Vind ik leuk
    Pimman +3809
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:37
    Nog niet bekend..Wél reeds uit Suske en Wiske met de áltijd over Ajaxzeikende Belchinees.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:48
    Ooh dat zal wel een leuk exemplaar geweest zijn dan. Uit betrouwbare bron heb ik de titel van het nieuwe Suske en Wiske boek; “Suske en Wiske en het verval van professor Barabas bij Ajax in Amsterdam”. Het komt zo rond de Kerstdagen uit in de winkels.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 20:03]
    Vind ik leuk
    Pimman +3809
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:07
    Ja héél leuk..binnen no time uitverkocht! Oh pas rond de Kerstdagen ..dan gelijktijdig met het nieuwe album Kuifje met van Bommel op weg naar de Hel.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:14
    Ja, dat zou kunnen. Wellicht moet PSV tegen die tijd een uitwedstrijd spelen in het kader van de CL in één of andere Turkse hel, bijvoorbeeld van Besiktas of Fenerbahçe.
    Vind ik leuk
    fcfc +356
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:32
    Spraakles a.u.b. ten Hag. Gewoon om praktische redenen. Mijn telefoon kan niet hard genoeg om de interviews van hem te kunnen volgen. Gelukkig kun je de ondertitel aanzetten, maar zelfs dan blijft het puzzelen.
    Vind ik leuk
    mazu +1871
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:35
    Haha goed voor het Nederlandse voetbal, hoe komt die schorre tukker erop. Een van de meest overschatte voetballers ooit, hoe die ooit bij ManUtd is terecht gekomen is me nog een raadsel. Blind hoort juist in de eredivisie, precies z'n niveau.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 18:35]
    Vind ik leuk
    Foebele +54964
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:35
    Waarschijnlijk zal hij de meeste wedstrijden naast de Ligt in de verdediging spelen, maar ik kan me ook opties bedenken waarbij hij doorschuift en we met een 3-4-3 systeem gaan spelen.

    Linksback kan incidenteel een keer gebeuren, maar ik denk dat Ten Hag dan eerder Wober linksback zet en Daley centraal houdt ipv andersom.

    Ben ook benieuwd wat dit met de rol van Daley bij Oranje gaat doen.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23554
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:58
    Ik ben benieuwd Foebele of dit het blijven van De Ligt niet weer een beetje op de tocht zet?
    Vind ik leuk
    Foebele +54964
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:36
    Het wordt echt tijd dat VP gaat investeren in een gedegen comment controle want de debielen met achterlijke namen en uitspraken zijn niet aan te slepen lijkt wel.
    Vind ik leuk
    Bals +400
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:41
    Met Lasse hebben we al een andere te trage verdedigende middenvelder
    Vind ik leuk
    Mari +8463
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:44
    Gaan ze maar strijden om die plek
    Vind ik leuk
    Bals +400
    woensdag 18 juli 2018 om 00:41
    t r a a g
    Vind ik leuk
    Mari +8463
    woensdag 18 juli 2018 om 08:33
    Ik ben het geheel met je eens. In de omschakeling vooral.
    Vroeger toen Koeman nog speler was kon je veel compenseren met inzicht, maar die tijd is voorbij.
    als centrale man wordt het een ramp, zeker als de Ligt zelf ook zegt dat dit zijn (nog) zwakke punt is.
    Als linksback wordt ziet hij alleen de stofwolken die zijn tegenstander achterlaat.
    Ik ben zeker ook geen fan van hem, maar hij is er nu eenmaal en zal nooit meer weggaan, dus moet hij maar worden ingepast (op de bank)
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31456
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:42
    Ik ben lyrisch dat erik er nog trainer is.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15512
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:06
    Ik ook. De grote handrem
    Vind ik leuk
    Mari +8463
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:43
    Stand in voor Tagliafico of
    vlak voor de 4mans achterhoede. Meer opties zijn er niet
    Vind ik leuk
    windforce11 +1850
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:49
    Links op de bank
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:52
    Inderdaad hele goede voetballers,nu nog een goede trainer
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:02
    Wat een gelul als je ergens anders naar toe kunt ga je niet naar Ajax maar daar hebben ze een basisplaats en ergens anders op de bank zelfs bij ons mooie warme psv
    Vind ik leuk
    Butsbal +15512
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:05
    Net een klein kind dat een kadootje uitpakt, begint te krijsen van blijdschap en dan vraagt "wat is dit eigenlijk ?"
    Vind ik leuk
    klick +769
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:08
    verwachtingen worden te hoog voor blind!
    Vind ik leuk
    Dorzon +4372
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:26
    Altijd lekker dat een coach nog niet weet hoe hij hem gaat gebruiken. Zoveel koste hij ok weer niet
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1575
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:33
    2 spelers uit de Premier Ligeau halen geweldig bezig Ajax
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7940
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:38
    Voor 20 miljoen een op de bank zittende wisselspeler kopen is niet wat ik noem een wonder. Met een 1 jaarscontract en de wetenschap dat hij niet beter wordt. Niettemin een nette aankoop. Maar hou op met die fantastisch werk verhalen.
    Vind ik leuk
    Heerenv1 +208
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:52
    Ik ben heel bang dat dit ten koste zal gaan van Schöne.. Ajax zal Van de Beek, Blind en eventueel Ziyech niet snel op de bank zetten!
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4410
    dinsdag 17 juli 2018 om 20:24
    Het is een wonder
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 22:45
    Voor centraal achterin is hij te klein, te traag en fysiek niet sterk genoeg...
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9637
    woensdag 18 juli 2018 om 09:40
    Als Trainer en adviseur voor ten Hag, op en buiten het veld, gaat Blind ten Hag coachen en Tadic helpt een handje mee; Hup ten Hag ! je kan het echt wel hoor.......(ook al kost het 40 miljoen )
    Vind ik leuk
    HupHolland +2253
    woensdag 18 juli 2018 om 11:15
    Als Centrale vedediger is Blind niet goed genoeg, Als defensieve middenvelders hebben ze in Frenkie (hopelijke) en Eiting betere spelers. Als reserve links back lijkt Blind uitermate geschikt.

    Ongeloofelijk, 16+++ Miljoen.

    Nu nog een geroutineerde rechts back en een echte 'Ajax' spits.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Lyrische Ten Hag maakt compliment: "Sommige dingen lijken in het begin onmogelijk"