'Willen allemaal wel naar Barcelona, maar zie bij Groningen mogelijkheden'

    'Willen allemaal wel naar Barcelona, maar zie bij Groningen mogelijkheden'

    Gepubliceerd: woensdag 18 juli 2018 om 10:01wo 18-07-2018 om 10:01

    Uit het contract dat Ajdin Hrustic (foto links) aangeboden kreeg van FC Groningen sprak veel vertrouwen. De Australische middenvelder (22) tekende deze week een nieuwe verbintenis tot de zomer van 2021. 

    "Ik had eerst mijn twijfels toen de club alleen de optie uit mijn vorige contract lichtte, terwijl andere spelers nieuwe overeenkomsten kregen", vertelt Hrustic aan het Dagblad van het Noorden. "Ik dacht, oké, misschien geloven ze toch minder in me dan ik dacht, pas ik niet in de toekomstplannen. Maar toen nam de club alsnog contact op en kwam dit nieuwe voorstel op tafel. Daar sprak zeker waardering uit."

    Hrustic hoeft niet zonodig weg bij Groningen, al heeft hij wel ambities. "Uiteindelijk willen we allemaal wel naar Barcelona. Maar ik zie bij FC Groningen eerst voldoende mogelijkheden om nog stappen vooruit te maken. We moeten verder waar we vorig seizoen zijn gebleven. Die laatste weken voelde ik me als een vis in het water in mijn rol als controleur op het middenveld." 

    Plaats een reactie

    Woudo +7691
    woensdag 18 juli 2018 om 10:03
    Hrustic hoeft niet perse weg bij Barcelona, best knap als hij daar al niet speelt 😂
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10844
    woensdag 18 juli 2018 om 10:04
    Hij hoeft niet zo nodig weg uit Barcelona haha aldus een speler van Groningen.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 10:06
    Groningen en barca lijken ook in alles op elkaar he :)
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10844
    woensdag 18 juli 2018 om 10:08
    Het ligt allebei in t noorden van hun land.
    Vind ik leuk
    Quaresma +5807
    woensdag 18 juli 2018 om 10:32
    En ze hebben afgelopen seizoen beide de Champions League niet gewonnen
    [Reactie gewijzigd op woensdag 18 juli 2018 om 10:32]
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10844
    woensdag 18 juli 2018 om 10:39
    Haha
    Vind ik leuk
    Hans Worst +1078
    woensdag 18 juli 2018 om 10:36
    Groningen is gezelliger en (nog) niet overlopen met massatoerisme.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10844
    woensdag 18 juli 2018 om 10:40
    Klopt, mooie stad;
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 15:01
    Als er iemand was die ik graag de hersens in wilde slaan dan was jij dat wel Risicofactor 1985. Dikke onbenul dat je bent.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 12:54
    Die verzakte bende wil toch geen toerist na toe
    Vind ik leuk
    frollo +3
    woensdag 18 juli 2018 om 17:33
    Ach als je 33 bent en je maakt dat soort taalfouten, dan weet ik dat ik je niet heel serieus hoef te nemen.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 17:44
    Ach we hebten weer eenz een leraar taalkundte in onz miden sorrie voor mijn taalvouten ;)
    Verder was mijn reactie ook niet heel serieus bedoelt ben voor mijn werk wel eens in groningen gewerkt mocht er wel graag zijn daarzo hoor. X
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 12:37
    Genoeg oud fc groningen spelers die voor barcelona en andere topclubs gespeeld hebben. Dus hoezo denigrerend " aldus een speler van groningen" ? Ken aub eerst de geschiedenis van beide clubs qua spelers alvorens je zo kleinerend probeert te reageren.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10844
    woensdag 18 juli 2018 om 12:57
    VP had weer een welbekende fout gemaakt ipv Groningen stond er Barcelona.Maar dit hebben ze weer aangepast.Respect voor Groningen, ik bedoelde daar niks denigrerend mee.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 12:58
    Suarez koeman en meer spelers ook voor andere grote clubs idd maar je wilt toch niet serieus zeggen dat dit ook iets zegt over een gelijkwaardig niveau van de club groningen ten opzichte van barca?
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 16:46
    Het is idd geen vergelijkbaar niveau. Barca en groningen zijn daarin totaal niet te vergelijken maar dat een speler bij groningen speelt wil niet zeggen dat hij niet naar dat niveau toe kan groeien, zie het verleden. Hij zegt ook niet dat ze vergelijkbaar zijn, alleen dat iedereen naar barca wil en dat hij (nog) niet op dat niveau zit en bij groningen nog veel te leren heeft
    Vind ik leuk
    Donnygo +2957
    woensdag 18 juli 2018 om 14:03

    Is waarschijnlijk op vakantie en wil niet terug keren om te voetballen ;)
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34393
    woensdag 18 juli 2018 om 10:11
    Naar barcelona op vakantie misschien!
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 11:54
    Moet het nu uiteindelijk altijd weer over Ajax. Op bijna alle topics hier op VP draait het altijd weer op Ajax uit. Flikker eens een keer op met die rotclub. Deze topic gaat over een speler van FC-Groningen en niet over Ajax. Blijf met jullie commentaren eens bij de topic waar het over gaat en dwaal niet steeds af naar die kolereclub uit Mokum.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws