Sneijder tegen TOP Oss: 'Ik zag ballen... Ik vroeg aan hem: hoe houd je het vol?'

    Sneijder tegen TOP Oss: 'Ik zag ballen... Ik vroeg aan hem: hoe houd je het vol?'

    woensdag 18 juli 2018 om 11:14

    Het Brabantse Herpen beleefde woensdag een bijzondere middag. Oranje-recordinternational Wesley Sneijder kwam naar het plaatselijke Herpinia, waar hij met zijn club Al-Gharafa aantrad tegen TOP Oss.

    Voorzitter Ad van der Velden kon zijn geluk niet op. "Wesley Sneijder, dat is toch wel bijzonder", laat de voorzitter weten aan Omroep Brabant. Van der Velden heeft Feyenoord en PSV ooit zien voetballen bij zijn club, maar is diep onder de indruk van de recordinternational. "TOP Oss speelt hier wel vaker, maar dit is echt anders. We kunnen nu toch maar mooi zeggen dat Wesley Sneijder hier in Herpen heeft gespeeld."

    TOP Oss-middenvelder Lion Kaak was woensdag de directe tegenstander van Sneijder. "Dit is wel de grootste naam waar ik ooit mee of tegen heb gespeeld", vertelt de 27-jarige controleur. "Natuurlijk is hij niet topfit, maar als je zijn balbehandeling met rechts én links nog ziet... Dat is wel zeldzaam." De overige spelers van Al-Gharafa konden Kaak minder bekoren. "Ik vroeg nog tijdens de wedstrijd aan Sneijder: hoe houd je het vol? Ik heb een paar ballen gezien... Maar hij zei dat ze normaal gesproken beter speelden."

    Poll

    Zou Sneijder nog van waarde kunnen zijn in de Eredivsie?

    (2436 stemmen)

    Plaats een reactie

    woensdag 18 juli 2018 om 11:18
    De middag moet nog beginnen naar mijn weten.
    Vind ik leuk
    Degraaf +16611
    woensdag 18 juli 2018 om 11:25
    Inderdaad Henkie dat was ook mijn eerste gedachte ;-)
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 11:20
    volgens mij moet het nog woensdagmiddag worden VP ...
    Vind ik leuk
    DrJ +1054
    woensdag 18 juli 2018 om 11:25
    Heet het weer TOP Oss?
    Vind ik leuk
    HanV +4235
    woensdag 18 juli 2018 om 12:42
    Ja, met ingang van 2018/19 is het weer Top Oss in plaats van FC Oss.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 11:26
    Wat was de eindstand van deze wedstrijd?
    Vind ik leuk
    Degraaf +16611
    woensdag 18 juli 2018 om 11:30
    0-1 en de wedstrijd is gister al gespeeld:


    https://www.bd.nl/sport/wesley-sneijder-neemt-alle-tijd-voor-fans-na-overwinning-op-top-oss-in-herpen-leuk-toch~a36a1a4f/
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1123
    woensdag 18 juli 2018 om 12:18
    Voor sneijders club dus ??
    Lekker ook tegenover zijn collegas als ze er dan van verliezen 👍👍
    Vind ik leuk
    Excelsior +1351
    woensdag 18 juli 2018 om 11:27
    Het is toch wel erg als je van de middenvelder van Toposs commentaar krijgt over je teamgenoten.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 12:40
    En vervolgens verliest die middenvelder wel het team van Sneijder, wat is erger?
    Vind ik leuk
    Excelsior +1351
    woensdag 18 juli 2018 om 13:01
    Tja
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1123
    woensdag 18 juli 2018 om 13:54
    Precies
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19740
    woensdag 18 juli 2018 om 11:29
    Elke avond je saldo checken, zo hou je dat vol.
    Vind ik leuk
    Forza DTC +10
    woensdag 18 juli 2018 om 11:31
    Gelukkig is kaak ook 1 van onze beste middenvelders die het tot nu toe elke bondscoach lastig heeft gemaakt in zijn beslissingen
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31433
    woensdag 18 juli 2018 om 11:48
    Normaal gesproken 🤣. Vast wesley.

    Lekker geld harken voor yolanthe en the kids meer niet.
    Vind ik leuk
    SimonSays +5926
    woensdag 18 juli 2018 om 11:57
    Ik hoop voor Yolanthe dat Herpinia niet besmettelijk is.
    Vind ik leuk
    De Hout +1689
    woensdag 18 juli 2018 om 12:02
    $n€id€r
    Vind ik leuk
    Monnikehuize +1197
    woensdag 18 juli 2018 om 12:11
    Ik weet wel hoe hij het vol houdt
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1123
    woensdag 18 juli 2018 om 12:16
    Wat wqs de uitslag ?????
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1123
    woensdag 18 juli 2018 om 12:27
    Kun je wel zien dat sneijder sympathieke gozer is ., ik zou echt gezegd hebben : wat kim jij vertellen je bent 27 en speelt bij TOP OSS
    Vind ik leuk
    Rodajc +14186
    woensdag 18 juli 2018 om 12:30
    Lion Kaak stond zelf toch maar mooi bij Valencia op Fifa, dat kunnen er ook niet veel zeggen.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 13:44
    Wat was het een verrijking van de ED geweest als Sneijder bij, pakweg, FC Utrecht was komen spelen.
    Toch mooi dat we nu wel van Persie en Huntelaar weer in de eredivisie hebben.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Sneijder tegen TOP Oss: 'Ik zag ballen... Ik vroeg aan hem: hoe houd je het vol?'