Overmars: 'Als we die 4,5 miljoen voor Daley moeten betalen, doen we dat lachend'

    Overmars: 'Als we die 4,5 miljoen voor Daley moeten betalen, doen we dat lachend'

    donderdag 19 juli 2018 om 08:30

    Marc Overmars vindt niet dat Ajax een nieuwe koers heeft ingezet door zich meer te richten op ervaren spelers. De directeur spelersbeleid van de Amsterdammers erkent wel dat er meer geld wordt uitgegeven dan in voorgaande jaren.

    Dat kan de club zich ook permitteren, vertelt Overmars in een interview met De Telegraaf. "Het helpt daarbij dat we ook nog termijnbedragen van de transfers van Arek Milik, Davy Klaassen en Davinson Sanchez binnenkrijgen", aldus Overmars. "Als we een keer rode cijfers schrijven, dan is dat zo. Het mag nooit structureel zijn. Maar als ik zie welk team er staat en welke waarde dat vertegenwoordigt, dan maak ik me daar geen zorgen over."

    De Amsterdamse raad van commissarissen greep in het verleden wel eens in als Ajax de portemonnee wilde trekken. Dat is deze zomer echter niet het geval, stelt Overmars tot zijn tevredenheid vast. "We moeten en kunnen mee in de ontwikkelingen in het voetbal. De prijzen zijn nu eenmaal omhoog geschoten. Dat heeft overigens een positief effect als je spelers verkoopt."

    Hierdoor kan Ajax deze zomer een transferrecord realiseren. Het heeft 16 miljoen euro voor verloren zoon Daley Blind betaald en die transfersom kan oplopen tot ruim 20 miljoen. Wat voor extra clausules er in het contract van Blind zijn opgenomen, wil Overmars niet kwijt. "Laat ik het zo zeggen: als we die 4,5 miljoen euro moeten betalen, dan doen we dat lachend", is het enige wat de oud-buitenspeler erover wil vertellen.

    Lees ook: Overmars sluit transfers uit: 'Not for sale. Eerst 40 wedstrijden hier spelen'

    Poll

    Wordt Ajax kampioen?

    (25357 stemmen)

    Plaats een reactie

    MojoRisin +12686
    donderdag 19 juli 2018 om 08:33
    Marc is helemaal los..
    Vind ik leuk
    Obl93 +2255
    donderdag 19 juli 2018 om 09:11
    Iets met hoogmoed en val gok ik. Komt een beetje onzeker over met z'n grootspraak.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 12:18
    Als ze de 4.5 miljoen moeten betalen betekend dit dat ze kampioen worden en dit seizoen CL spelen.
    Vind ik leuk
    2cents +54913
    donderdag 19 juli 2018 om 08:33
    Logisch, dat houdt in dat men kampioen is, overwintert in de CL en Daley voetballer van het jaar is geworden. Zoveel succes is veel meer dan 4,5 miljoen waard.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 08:34]
    Vind ik leuk
    Groen +1074
    donderdag 19 juli 2018 om 08:43
    Toch een goed teken dat United daar op rekent :)
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15665
    donderdag 19 juli 2018 om 08:55
    Toch prettig dat er mensen op VP aanwezig zijn die bij de contractonderhandelingen aanwezig zijn. Scheelt weer een hoop gespeculeer. ;-)
    Vind ik leuk
    2cents +54913
    donderdag 19 juli 2018 om 08:58
    Lekker toch, anders denken mensen straks dingen als handhaving in Eredivisie, minimaal 1 niet verloren internationale oefenwedstrijd en Blind minimaal 1 basisplaats. ;)
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15665
    donderdag 19 juli 2018 om 09:29
    Dat was toch niet zo vreemd geweest?
    Vind ik leuk
    2cents +54913
    donderdag 19 juli 2018 om 09:41
    Onderhandelen met Overmars over prestatieclausules is lastig hè. Hij is namelijk Ajacied.

    Dus als United zegt “een miljoen als Ajax kampioen wordt” dan zegt Overmars “ja dag, wij zijn Ajax, wij worden altijd kampioen”.

    Zegt United “een miljoen bij het bereiken van de groepsfase CL” dan zegt Overmars “forget it, wij zijn Ajax, behoren tot de Europese top, wij spelen altijd groepsfase CL”.

    Daar valt geen eer te behalen voor United. ;p
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15665
    donderdag 19 juli 2018 om 09:48
    Haha, nice!
    Vind ik leuk
    windforce11 +1850
    donderdag 19 juli 2018 om 08:34
    Iemand uit 020 betaalt nooit lachend....
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 08:50]
    Vind ik leuk
    Groen +1074
    donderdag 19 juli 2018 om 08:44
    Zeker wel, doe ik ook regelmatig. Maar dan met een t.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20765
    donderdag 19 juli 2018 om 08:51
    Een Amsterdammer zeker wel.
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1602
    donderdag 19 juli 2018 om 09:08
    Wij halen onze neus op voor dat soort opmerkingen...
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 09:03
    Antisemitische gelul verwijderen VP!
    Vind ik leuk
    Spiegel +9627
    donderdag 19 juli 2018 om 09:25
    Stel je niet aan man.

    Hij verwijst nergens naar joden maar naar Amsterdammers.

    Denk dat überhaupt de helft van de forumgebruikers hier niet de intelligentie heeft om de link in die opmerking te snappen.
    Vind ik leuk
    windforce11 +1850
    donderdag 19 juli 2018 om 09:49
    Ow wat een lange tenen....begin eerst maar met die vlaggen te verwijderen in die sporthal en te kappen met bepaalde liedjes
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31456
    donderdag 19 juli 2018 om 08:34
    Lachend 2de worden dit jaar.
    Vind ik leuk
    Wilex +1124
    donderdag 19 juli 2018 om 08:41
    En jullie daar weer lachend een straatlengte achter net zoals dat 18 keer van de laatste 20 jaar het geval was.
    Altijd lekker om over een andere club te praten om zo de triestheid bij je eigen club te verbloemen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 08:41]
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31456
    donderdag 19 juli 2018 om 08:42
    Lekker man.
    Vind ik leuk
    Bullet +3092
    donderdag 19 juli 2018 om 08:49
    Mss moet je voor PSV worden
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31456
    donderdag 19 juli 2018 om 08:56
    Neen.

    Je bent niet feyenoorder voor even maar voor t leven.
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3637
    donderdag 19 juli 2018 om 11:13
    Zeg maar, soorte van een vorm van herpes.. ;)
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31456
    donderdag 19 juli 2018 om 11:14
    Van hetzelfde 😎
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 09:05
    De pijn en angst zweet loopt er vanaf bij de meeste reacties.


    Prachtig zo horen jullie allemaal naar ons te kijken!
    Vind ik leuk
    danny1974 +1802
    donderdag 19 juli 2018 om 08:34
    de directie probeert zijn eigen kont te redden #wanhoop. Koop er nog 1 Koop er nog 2, Koop er nog 3, Koop er nog 4, Koop.....Je moet haast blij zijn dat de heer JC overleden is namelijk die had van verdriet zijn ere-lidpas verbrand.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 08:36]
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 09:06
    Doet er een directie ergens wat anders dan? Slap en slecht verhaal mooi verzonnen vanuit je eigen mening vooral

    Je weet dat Marc nooit onder discussie staat bij de rvc en supporters he? Je haalt mensen door elkaar trolletje
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 09:06]
    Vind ik leuk
    danny1974 +1802
    donderdag 19 juli 2018 om 09:11
    Proost met je aankopen !! #kleedkamer 2
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 09:13
    2? Zijn er wel wat meer...
    Vind ik leuk
    3Bier +8610
    donderdag 19 juli 2018 om 08:35
    "Als we die 4,5 miljoen euro moeten betalen, dan doen we dat lachend", verzekert Overmars.

    Zo is dat Marc. Even laten zien wie de baas is hier.
    Vind ik leuk
    JOJO +1737
    donderdag 19 juli 2018 om 10:23
    Dat doen wij in Eindhoven wel, tijdens een rechtstreeks duel om het kampioenschap... ;-)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91316
    donderdag 19 juli 2018 om 08:36
    Is die Levy helemaal van de pot gerukt. Sanchez in termijnen betalen!
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6544
    donderdag 19 juli 2018 om 08:39
    Kom op, veertig miljoen euro in één keer neertikken is een beetje gortig, zelfs voor de grootste clubs.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91316
    donderdag 19 juli 2018 om 08:40
    Niet normaal, gierige honden daar in Londen. Die vent is schathemeltje rijk en betaalt in termijnen. Zal wel weer een belastingvoordeeltje zijn in Engeland.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 08:45
    Wellicht iets met cashflow?
    Vind ik leuk
    Strijp +11810
    donderdag 19 juli 2018 om 08:53
    Jij hebt ook je eerste les boekhouden erop zitten?
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 10:05
    Ik ben inderdaad boekhouder, goed gezien. Drukke periode nu.
    Vind ik leuk
    Strijp +11810
    donderdag 19 juli 2018 om 10:53
    Zeker, maar dan weet je dat je gok op de Cashflow toch ook maar gewoon een losse flodder is ?
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 13:32
    Dûh, ik ken hun cijfers niet.
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6544
    donderdag 19 juli 2018 om 08:51
    /s
    Vind ik leuk
    Groen +1074
    donderdag 19 juli 2018 om 09:20
    Marc heeft het ook liever zo denk ik. Kan hij de aandeelhouders dit jaar weer een jaarrekening laten zien met een mooi bedrag onder de streep... Die van vorig jaar was al best okee ;)
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6544
    donderdag 19 juli 2018 om 08:38
    Wie is dit en wat heeft hij met de echte Overmars gedaan? :D
    Vind ik leuk
    ppdf +988
    donderdag 19 juli 2018 om 10:28
    Denk dat hij eerder nooit geld mocht uitgeven
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 08:40
    Ja leuk al dat geld, maar het ook daadwerkelijk omzetten in sportieve prestaties is geen abc’tje. Dat zagen we met AC Milan vorig jaar. Een hecht team neerzetten die voor elkaar willen knokken is vele malen belangrijker. Toch moet ik Marc een compliment geven dat hij spelers als Blind en Tadic naar Ajax kan halen.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 08:43
    Als er een grotere club was geweest met meer geld, dan waren ze echt niet naar Ajax gekomen!!! Kom op zeg
    Vind ik leuk
    The Iceman +9000
    donderdag 19 juli 2018 om 08:45
    Dus? Kansen moet je grijpen.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 08:52
    Dat is het punt niet! Hier word het zo gebracht net of hij meerderen keuzes had maar toch het liefst naar Ajax ging. Ik denk dat dat wel mee valt. En dat hij gewoon blij was dat Ajax voor hem kwam en een absurde bedrag betaalde!!! Hij is gewoon onder druk gezet door supporters, en wilt nu de good Guy uithangen, maar eigen supporters moet je niet voor gek houden
    Vind ik leuk
    The Iceman +9000
    donderdag 19 juli 2018 om 08:57
    Maar je reageerde op de stelling dat het knap van Overmars was dat hij Blind en Tadic heeft gehaald. In deze spelers was de echte top idd niet geïnteresseerd, maar het is ook weer zo niet dat Ajax de enige geïnteresseerde club was. Ajax haalt nu eindelijk spelers in hun beste jaren, die zich voor langere tijd verbinden aan de club. Dat kan ik alleen maar prijzen, buiten de vraag of ze misschien niet iets teveel betalen.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 09:04
    Dat ze tadic hebben gehaald is zeker knap, want ik denk dat dat een goede vervanger is voor kluivert. Maar op het middenveld zijn ze toch al klaar neem ik aan met Frenkie,met schone,met Donny. En voor wie gaat hij achterin spelen?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 09:05]
    Vind ik leuk
    The Iceman +9000
    donderdag 19 juli 2018 om 09:08
    Denk dat Schuurs dit jaar eerst nog wat wedstrijden voor Jong Ajax gaat spelen, zoals hij zelf ook al verwachtte. Als F. de Jong geblesseerd is (gebeurt nog wel eens) schuift Blind door en speelt Schuurs, lijkt mij.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 09:12
    Als ze uit eindelijk met zulke spelers, blind naar voren schuiven, dan had cruijf toch gelijk!
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 08:47
    Persoonlijk denk ik dat Blind wel een echte Ajacied is. Die is gewoon verknocht aan Amsterdam. Is alleen maar mooi toch?
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 08:48
    Ik denk niet het zo zwart en wit ligt. We waren bij beide spelers er vroeg bij en ze warm gemaakt om voor Ajax te kiezen. Ik denk ook niet dat het qua geld veel verschilt wat wij bieden en wat andere clubs bieden. Het moet net goed vallen.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 08:56
    Met Johan, en die andere jongen die de jeugd deed, toen leek het mij wel wat! Die gingen echt voor Ajax! Maar van der sar, overmars en ga zo maar door, die zijn alleen maar met hun eigen ego bezig
    Vind ik leuk
    Bullet +3092
    donderdag 19 juli 2018 om 08:58
    Geldt natuurlijk ook voor iemand als Lozano.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 09:07
    Ehhh het verleden bewijst je tegendeel
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3637
    donderdag 19 juli 2018 om 11:23
    Zo limiteer je de keuzes ook al extreem.. dat handje vol clubs dat groter is..

    Maar succes bij het huren van "Clasie de grote".
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 16:21
    Geef alleen maar aan dat de jeugd kansen moet krijgen. Net zoals Clasie dat kreegt, of dat nou bewust of onbewust was
    Vind ik leuk
    Tweey +2098
    donderdag 19 juli 2018 om 08:54
    Tadic okee. Maar wat moet je met Blind? Waterdrager die een club kampioen maakt? Typisch Ajaxprimeur.nl nonnieuws.
    Vind ik leuk
    The Iceman +9000
    donderdag 19 juli 2018 om 09:00
    Voorheen verkozen tot beste speler van de eredivisie, zo’n waterdrager zou elke Nederlandse club wel willen.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 09:08
    Ja waar ik eerlijk gezegd nog steeds over verbaast ben! Donny,Tonny,Marc, dat zijn nou spelers die dat kunnen worden, maar dat met daley was op zn minst twijfelachtig
    Vind ik leuk
    Rene80 +2151
    donderdag 19 juli 2018 om 09:20
    Top om te zien dat je ook met een kritische blik kan kijken. Dat is wel anders bij de meeste andere reacties van je medefans ( is een reactie op bericht van nuchtere ajacied) waarmee dit begon
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 09:22]
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 09:30
    De ene persoon is de andere niet
    Vind ik leuk
    Tweey +2098
    donderdag 19 juli 2018 om 08:52
    Worden weer lachend tweede.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 08:53
    Dat doe ik nou zelden, 4.5 miljoen lachend neerleggen
    Vind ik leuk
    John M. +4737
    donderdag 19 juli 2018 om 13:21
    Sterker nog, er zijn dagen dat ik het niet eens in huis heb.
    Vind ik leuk
    Corse996 +1397
    donderdag 19 juli 2018 om 08:54
    Hoor hem dan die kabouter. Wat een praatjes ineens. Hoop dat we nog eens kunnen lachen om deze uitspraak, pakweg over een jaartje of 2.
    Hebben ze bij de verkoop van Klaassen beklonken dat de transfersom oploopt als die niet speelt? Want dan kan hij zich rijk rekenen. Maar denk dat hij het even te rooskleurig optekent.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20765
    donderdag 19 juli 2018 om 08:54
    Het blijft vermakelijk al die pubers die eerst aan het zeiken waren dat er niks werd uitgegeven nu ook weer het hoogste woord hebben als er wel geld wordt uitgegeven.... echt kansloos.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 09:56]
    Vind ik leuk
    RedNas +3482
    donderdag 19 juli 2018 om 09:18
    Hetzelfde met ambities uitspreken. Als Ajax roept dat ze kampioen moeten worden is het arrogantie. Als er enige nuance wordt aangebracht en wordt aangegeven dat er meer kanshebbers zijn, dan is de club zich aan het indekken..

    Ik vind die aandacht voor Ajax prachtig. De afgunst druipt er van af en dat maakt het heerlijk. En dat het niet alleen pubers zijn, maar ook volwassen kerels maakt het nog mooier. Het idee dat er overal in R'dam en Eindhoven kerels over hun toeren raken omdat er weer een Ajax-bericht is geplaatst is toch geniaal.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20765
    donderdag 19 juli 2018 om 09:38
    De aandacht is prima, daar blijf je scherp door. Het is alleen nooit goed. Geef je uit, dan doe je dat aan de verkeerde maar je bent wel verplicht met deze selectie om kampioen te worden, geef je het niet uit, dan is er geen ambitie en kan je geen kampioen worden. ;-)
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 11:02
    Je hebt deels gelijk,het gaat er meer om dat overmars Ajax supporters jaren voor de gek heeft gehouden. Altijd op het laatste moment inkocht, of naar andere wijzen! En nu staan ze onder druk want het moet weer gebeuren na 4 jaar. En even over de ouderen jongens : mijn vader is een Ajacied, met heel wat kameraden delen zij dezelfde mening dat meneertje overmars wel moet, naar al die jaren dat hij veel zei maar niks deed!!! Ik reageer omdat ik net als bij Feyenoord destijds met jeugd werd geouwehoerd, en maar bleven kopen, waar we nota bene bijna aan kapot gingen, en die visie had Johan Cruijf ook met zijn mede mens waarvan ik de naam even niet meer weet( die de jeugd trainde) die hadden echte clubliefde voor Ajax, net zoals bij Feyenoord, Willem,Wim Jansen, gobbel,Giovanni ect ect! Want ik als Feyenoord liefhebber kan genieten van een Donny, de ligt , onanna en ga zo maar door!
    Vind ik leuk
    RebelVox +7221
    donderdag 19 juli 2018 om 09:18
    Deze reactie is ect kansloos @wattenstaafje, klinkt een hoop afgunst in door. Psv gaat de aansluiting met Ajax verliezen daar mag jij je zorgen om maken
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20765
    donderdag 19 juli 2018 om 09:36
    ???? Ik zal er niet minder om slapen als die aansluiting er niet is.
    Vind ik leuk
    Eendracht +15712
    donderdag 19 juli 2018 om 09:49
    Welke "aansluiting"?
    Ik zie vooral een voorsprong van PSV, laat Ajax maar eerst aansluiting met PSV zien te vinden..
    Vind ik leuk
    RebelVox +7221
    donderdag 19 juli 2018 om 10:25
    Waar zie jij die voorsprong?
    Psv is net zijn ervaren technische staf compleet kwijt geraakt. Ook de motor op het middenveld is weg v. Ginkel.

    Mooie voorsprong vriend!
    Vind ik leuk
    Truth +3018
    donderdag 19 juli 2018 om 09:11
    De forbes list is net uitgekomen en ajax zag ik nergens staan maar ze gooien daar wel met serieus wat geld 😳😳😳
    Vind ik leuk
    Rene80 +2151
    donderdag 19 juli 2018 om 09:16
    Gadverdamme waarom moet hij dat nou zo zeggen. Waarom kan hij niet professioneel blijven en zoals de ligt terecht zegt nederig blijven.

    Het enige wat deze vent bereikt is de kloof groter maken tussen hen en niet ajacieden.

    Vind ik leuk
    G.Kopf +1663
    donderdag 19 juli 2018 om 09:21
    Zal Everton blij mee zijn, nog steeds voor Klaassen betalen.
    Vind ik leuk
    Fritske01 +2515
    donderdag 19 juli 2018 om 09:35
    Dit is gewoon zwalkend beleid. op de ene dag niet doorpakken of een goede deal laten lopen op een half of heel miljoen en dan ineens 16 miljoen betalen en stellen dat een extra 4,5 miljoen geen enkel probleem is.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 09:35]
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 09:42
    Heerlijk deze houding van Marc.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 09:45
    Ja lekker he lachen als het over geld gast en huilen als de titel weer niet naar 020 gaat dan lacht bijna heel nederland
    Vind ik leuk
    Voetbalfan +1771
    donderdag 19 juli 2018 om 09:46
    "Laat ik het zo zeggen: als we die 4,5 miljoen euro moeten betalen, dan doen we dat lachend" of terwijl, Ajax wordt dan weer eens kampioen of haalt weer eens de Champions League!
    Beide kan natuurlijk ook, maar zelfs bij een kampioenschap ben je nu niet meer zeker van de poulefase van de CL.
    Hoop voor Manchester United niet dat ze iets met de KNVB Beker hebben opgenomen, daar is Ajax voor de winterstop al uitgeschakeld door het opstellen van een B-team ;-)
    Vind ik leuk
    Het Brein +3992
    donderdag 19 juli 2018 om 09:52
    Wat is er met deze man in Godsnaam gebeurd! Van Marc Netto en aankopen als Zimling, gaat hij nu net zo hard los als Estelle in de PC hoofdstraat! :D
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 09:52]
    Vind ik leuk
    chuckie88 +1883
    donderdag 19 juli 2018 om 12:38
    And we like it !
    Vind ik leuk
    JoeyC +2249
    donderdag 19 juli 2018 om 10:12
    Of Ajax staat binnen 5 jaar eenzaam aan kop in Nederland of ze zitten weer in geldnood.
    In geval van dat laatste, moeten ze het hak op tak beleid weer omgooien.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +1883
    donderdag 19 juli 2018 om 12:41
    Wees niet bang hoor Joey. Die wens dat Ajax in geldnood komt zou je graag zien maar gaat helaas voor PSV niet gebeuren. Zelfs mochten we geen kampioen worden zal in de volgende zomerse transferperiode voor meer dan 150 miljoen worden verkocht. dat kan ik je nu al vertellen.
    Vind ik leuk
    Sanuk +3330
    donderdag 19 juli 2018 om 10:13
    Marc-je begint ineens te praten, zie je vaak bij mensen die in paniek zijn.
    Vind ik leuk
    B. Alrond +1359
    donderdag 19 juli 2018 om 10:24
    Geef dan wat aan een goed doel.
    Of koop je eigen stadion.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +1883
    donderdag 19 juli 2018 om 10:31
    Niemand kan een koe in de kont kijken of heeft een glazen bol.... en kampioen of niet,beker of niet, CL groepsfase of niet, Overwinteren EL of niet, 90 % van de Ajacieden is zeer in zijn nopjes met de nieuwe manier van werken en de daarbij behorende principes. En we weten allemaal dat het op allerlei manieren nog helemaal fout kan gaan. De laatste jaren zijn kampioenschappen beslist op soms 1 punt, 1 actie van Zoet die de bal terug achter de lijn trekt, 1 doelpoging van Smeets. Maar met de komst van VAR (waarbij ik ervan uitga dat de competitie iets eerlijker verloopt en een meer uitgebalanceerde selectie denk ik dat Ajax idd meer kansen heeft als voorgaande jaren. dat zullen zelfs de supporters uit Eindhoven en Rotterdam moeten beamen.
    Vind ik leuk
    Fritske01 +2515
    donderdag 19 juli 2018 om 12:28
    VAR had het afgelopen jaar een aantal situaties in Ajax nadeel doen uitvallen. Wellicht geldt dat voor meer clubs maar toch.
    Laten we hopen dat de beelden ook goed geiinterpreteerd worden en dat er geen eigenwijze tussen loopt die toch z'n eigen ding doet.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +1883
    donderdag 19 juli 2018 om 12:36
    Ik zeg niet dat de VAR in het voordeel van Ajax is, maar wel dat de competitie eerlijker zal verlopen. Het WK heeft dat aangetoond... en ja ook met de VAR is nog genoeg te discussiëren. Mijn punt is alleen... met alleen kopen van goede spelers wordt je niet automatisch ook kampioen... blessuregevallen, teamspirit scheidsrechterlijke beslissingen, domme pech, enz, er zijn gewoon veel componenten die uiteindelijk bepalen of een team kampioen wordt....
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 10:46
    38% door PSV es gestemd! dat zijn er niet veel!
    Vind ik leuk
    JoeyC +2249
    donderdag 19 juli 2018 om 12:48
    Vind ik wel. 38% is meer dan het aantal PSVers op deze site
    Vind ik leuk
    Founder +246
    donderdag 19 juli 2018 om 11:43
    Wat een akelig ventje is die Overmars toch. Jarenlang alles oppotten en nu Rockefeller uithangen.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2253
    donderdag 19 juli 2018 om 11:55
    Tja, en als ajax die 4.5 miljoen niet hoeft te betalen dan eindigt deze transfer in een zware kiespijn.
    Vind ik leuk
    Janjan +429
    donderdag 19 juli 2018 om 13:31
    zo los valt ook wel weer mee. Tadic en Blind kosten veel geld en heerlijk dat ze er zijn .....maar zie graag nog een linksvoor komen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Overmars: 'Als we die 4,5 miljoen voor Daley moeten betalen, doen we dat lachend'