Darri verrast door verbanning: 'Heb me laten opfokken door mensen om me heen'

    Darri verrast door verbanning: 'Heb me laten opfokken door mensen om me heen'

    donderdag 19 juli 2018 om 11:46

    Brahim Darri hoopt volgende week dinsdag tijdens een gesprek de kou uit de lucht te halen met Heracles Almelo. De 23-jarige aanvaller ontkent dat hij een nadrukkelijke transferwens heeft.

    Zijn gedwongen vertrek uit het trainingskamp, kwam voor Darri als een verrassing. Hij gaat dinsdag om tafel met de clubleiding en trainer Frank Wormuth. "Ik heb hem de indruk gegeven dat ik weg wilde bij Heracles, dat is mijn fout", zegt hij tegen TC Tubantia. Darri heeft nog een contract voor een jaar bij de Almelose eredivisionist.

    Het is niet de eerste keer dat de speler in de clinch ligt met de club waar hij sinds januari 2015 speelt, beseft hij. "Ik heb me laten opfokken en beïnvloeden door mensen om me heen, door zaakwaarnemers bijvoorbeeld." Darri geeft aan naar een andere club te willen als dat een positieverbetering is. "Zoals elke speler dat wil. Maar als ik ga, wil ik ook graag dat Heracles geld aan me kan verdienen. Het is dus helemaal niet zo dat ik per se weg wil, maar zo heb ik het wel over laten komen en dat is niet goed."

    Darri kan niet beloven hij vanaf nu niet meer in dezelfde valkuilen stapt. "Ik ben heel impulsief. Ik kan vandaag wat zeggen waar ik volledig achter sta en morgen iets totaal anders zeggen waar ik dan ook volledig achter sta. Dat is moeilijk voor anderen maar ook voor mezelf, want ik werk mezelf steeds opnieuw in de nesten."

    Plaats een reactie

    donderdag 19 juli 2018 om 11:50
    gaat hij toch lekker naar fc de kampioenen.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31453
    donderdag 19 juli 2018 om 11:50
    Naieve kinders..
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91311
    donderdag 19 juli 2018 om 11:52
    Slimme jongen geworden, volwassen!
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 11:59
    Beetje zelfkennis heeft hij in elk geval wel dan daar schort het bij vele anderen nog wel eens aan
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91311
    donderdag 19 juli 2018 om 12:02
    Precies, en dan steken wij wel een veer in z'n hol.
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7279
    donderdag 19 juli 2018 om 12:50
    Midden Noord en Spelmaker hebben hun hele leven alleen maar verstandige dingen gezegd en gedaan.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91311
    donderdag 19 juli 2018 om 12:52
    Dat zeker niet maar ik was geen professioneel voetballer. En ik had zeker geen media om mij heen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 12:55]
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7279
    donderdag 19 juli 2018 om 12:57
    Dat pleit alleen nog maar meer ter verdediging van Darri. Als profvoetballer heb je alleen maar meer verleidingen plus de pers die al je daden uitvergroot.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91311
    donderdag 19 juli 2018 om 13:12
    Daarom moet je ook meer opletten en sneller volwassen zijn. Ze krijgen op jonge leeftijd al te maken met de media en camera's.
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7279
    donderdag 19 juli 2018 om 15:33
    Precies dus elke niet handige uitspraak ligt gelijk vast. Terwijl wij toen we 18 of 23 waren ook domme dingen deden of zeiden. Ik vind het te makkelijk om als 40-50 jarige mensen de keuzes of uitspraken van Kluivert of Darri bijv dom te noemen. Die jongens moeten ook levenservaring opbouwen net als ieder ander heeft moeten doen
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3231
    donderdag 19 juli 2018 om 12:12
    Ach, wij zeggen allemaal wel eens dingen waar we spijt van krijgen. Die gozer is nog pas 23 en waarschijnlijk niet bijster geschoold vanwege zijn voetbalcarriere. Daarnaast worden voetballers vaak op handen gedragen, waardoor ze vaak een bepaalde arrogantie krijgen. Als iedereen voor je buigt, denk je na verloop van tijd dat je inderdaad de koning bent. Zoiets. Dan krijg je dit dus. Hij is de eerste niet, en vast ook niet de laatste. It's just one of those things...
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 12:20
    Mee eens als ik kijk na mezelf 10 jaar terug en nu zit daar toch ook wel verschil in mijn doen en laten en gedachtes enzo,
    het is natuurlijk wel lastig als het is zoals deze speler zegt zo impulsief te zijn dat ie de ene week een mening kan hebben die haaks staat op zijn mening de week erop
    Vind ik leuk
    JustH +15269
    donderdag 19 juli 2018 om 12:23
    Waarschijnlijk niet bijster geschoold?
    Wat is dat voor een aanname?
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 12:25
    Een aanname van iemand met waarschijnlijk een havo of meer diploma ;)
    Vind ik leuk
    JustH +15269
    donderdag 19 juli 2018 om 13:13
    Blijft een aanname, en dat is niet echt verstandig voor iemand met HAVO
    Vind ik leuk
    Rene80 +2151
    donderdag 19 juli 2018 om 11:53
    Joh hij geeft toe dat hij wat impulsief is. Niet te moeilijk over doen hoor. Het is een prof voetballer en nou eenmaal geen politicus of woordvoerder die er tot op het bot geleerd in zijn om vooral niets fout te zeggen. Zolang hij zijn best doet voor zo'n team vergeven en vergeten. MAAR hij moet zich wel volledig blijven inzetten, anders is het een ander verhaal en heeft het weinig meer met impulsief te maken.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 11:56]
    Vind ik leuk
    3Bier +8610
    donderdag 19 juli 2018 om 11:54
    23 jaar en dan zo dom lullen.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 19:32
    Dom lullen heeft weinig met leeftijd te maken dacht ik
    Meeste politici zijn bijvoorbeeld ouder en hoger opgeleid dan de gemiddelde voetballer van 23 toch hoor ik hun ook nog vaak dom lullen
    En met vooral een paar biertjes teveel op (soms ook zonder idd) moet je mij dan maar eens horen ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 11:54
    Snel afscheid van nemen
    Vind ik leuk
    Pur Sang +372
    donderdag 19 juli 2018 om 11:55
    "Ik ben heel impulsief. Ik kan vandaag wat zeggen waar ik volledig achter sta en morgen iets totaal anders zeggen waar ik dan ook volledig achter sta. Dat is moeilijk voor anderen maar ook voor mezelf, want ik werk mezelf steeds opnieuw in de nesten."

    Doe er dan wat mee, Brahim!
    Vind ik leuk
    Rene80 +2151
    donderdag 19 juli 2018 om 12:01
    Niet iedereen kan dat. Ik zelf heb adhd en ben zo impulsief als het maar zijn kan. Hierdoor kan ik te snel ergens op reageren. Dit geeft nou eenmaal problemen met zich mee omdat mensen niet snappen dat ik het niet doe om bot te zijn of om te kwetsen maar omdat ik het eruit gooi voor ik er erg in heb. Hoe erg ik er ook op probeer te letten, er blijven genoeg situaties waarbij het gebeurt. Dus misschien heeft hij hetzelfde en is het veranderen niet zo makkelijk als jij denkt.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 12:28
    Oh dus omdat jij ADHD hebt en je medicatie niet slikt is reden tot impulsief gedrag. Ik ken mensen met ADHD en PDD-nos die hun medicatie op tijd slikken en verder geen enkel probleem ondervinden.
    Vind ik leuk
    Rene80 +2151
    donderdag 19 juli 2018 om 12:36
    Ahh je kent me? Beetje kortzichtige opmerking vind je niet? Ten eerste weet jij niet wat ik slik of wat ik heb geslikt. Ten tweede weet jij niet hoe medicatie bij mij werkt. Medicatie werkt bij ieder persoon anders. Bij de een werkt concerta heel goed, bij de ander ritalin, en bij een ander werkt niets naar behoren en ondervind meer nadeel van medicatie dan voordelen
    . Maar hey wie ben ik, jij kent me blijkbaar veel beter.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 12:38]
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 12:50
    Als jij het gooit op ADHD ben ik niet kortzichtig maar erg ruim in mijn denken.
    Vind ik leuk
    El Lobo +1993
    donderdag 19 juli 2018 om 12:31
    Complimenten voor deze doordachte reactie dan!;-)

    Kan me voorstellen dat je soms in onbedoelde situaties kan komen
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 11:58
    Domme en naïeve knul toch, als jij je zaakwaarnemers aan het werk zet moet je niet klagen als je huidige club daar conclusies uit trekt.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 12:01
    Jezelf verontschuldigen en in het zelfde bericht aangeven dat er een reële kans is op herhaling, really?😂 Brahim Brahim Brahim ..
    Vind ik leuk
    zwollie +7449
    donderdag 19 juli 2018 om 12:12
    Dat zeiden Mohktar en Saymak bij PEC Zwolle ook, we gaan niet gratis weg. Die woorden geloof ik allemaal niet meer.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 12:18
    Geen flauw idee wie hij is. Wat hij doet.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 13:24
    Geen schande, maar dat ligt toch echt een beetje aan jou.

    Niet dat hij nou tot de bekendste voetballers van de eredivisie hoort, maar gaat al wel 9 jaar mee. Hoort bij top 10 jongste debutanten ooit geloof ik. Ajax-jeugd eerst, maar overgestapt naar Vitesse. Daar debuut gemaakt en redelijk wat gespeeld, maar nooit echt waargemaakt. Graafschap daarna, maar vooral bekend geworden laatste jaren als linksbuiten van Heracles.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 13:46
    Geen schande voor hem. Einde van de dag zit ik op internet te zoeken en hij geld te verdienen met voetbal haha. Maar nee ken hem niet. Verbaasd dat ik m niet ken.
    Vind ik leuk
    The Genius +3174
    donderdag 19 juli 2018 om 12:38
    Impulsief hoeft niet slecht te zijn, maar op deze manier kan je niet op de jongen bouwen
    Vind ik leuk
    Bdog +5477
    donderdag 19 juli 2018 om 12:49
    Zelf in de fout gaan, en de mensen om je heen de schuld geven, Gatver Darri!
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 16:43
    Ik vind dat hij aardig de hand in eigen boezem steekt.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 12:52
    Ik ben heel impulsief. Ik kan vandaag wat zeggen waar ik volledig achter sta en morgen iets totaal anders zeggen.
    Op zijn woord hoef je hem dus niet geloven, lekker betrouwbaar
    Vind ik leuk
    Sota +94
    donderdag 19 juli 2018 om 15:50
    Ik twijfel tussen laatste kans en goede begeleiding geven (zoals Tannane) of toch afscheid nemen. Ik hoop dat Darri heel hard zijn best gaat doen en doei gaat zeggen tegen de verkeerde mensen
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 15:50]
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 16:50
    Hij heeft nog 1 seizoen contract.
    Verlengen?
    Vind ik leuk
    Sota +94
    donderdag 19 juli 2018 om 20:37
    Ligt eraan welke keus hij gaat maken
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 16:01
    Raiola nemen jongen dan zit je zo bij een andere club jij kleine dribbelende gelukszoeker.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Darri verrast door verbanning: 'Heb me laten opfokken door mensen om me heen'