Roma troefde concurrentie af voor Kluivert: Ontzettend lastig om Justin te halen

    Roma troefde concurrentie af voor Kluivert: "Ontzettend lastig om Justin te halen"

    donderdag 19 juli 2018 om 13:41

    Justin Kluivert is donderdagmiddag officieel gepresenteerd door AS Roma. Monchi, technisch directeur van de Italiaanse club, maakte van de gelegenheid gebruik om nogmaals te benadrukken hoe belangrijk Kluivert voor Roma kan worden. 

    "Kluivert is een belangrijke aankoop voor AS Roma", begint Monchi op de persconferentie, geciteerd door Voetbal International. "Justin heeft ontzettend veel kwaliteit en is een directe versterking. Het was ontzettend lastig om Justin te halen, omdat iedereen hem wilde hebben. Onze eerste ontmoeting gaf de doorslag. Daarin hebben we hem laten zien dat AS Roma de perfecte stap is in zijn carrière."

    Na een lange periode van onderhandelingen met Ajax en Mino Raiola (zaakwaarnemer van Kluivert) wist Roma Kluivert te strikken. Daarmee zorgde Monchi voor een verrassing. "Sommige mensen geloofden niet dat wij in staat waren om Kluivert aan te trekken. Dat geldt ook voor Javier Pastore", aldus de beleidsbepaler. 

    Poll

    Gaat Kluivert slagen bij Roma?

    (30933 stemmen)

    Plaats een reactie

    Foebele +55086
    donderdag 19 juli 2018 om 13:45
    Een directe versterking? Af en toe misschien.
    Vind ik leuk
    Nikos85 +1479
    donderdag 19 juli 2018 om 14:19
    Op papier misschien...en vast dat er ok een geweldige YouTube compilatie filmpje van Kluivert valt te maken die deze man heb gezien. Maar voor elke week 90 minuten is het echt geen directe versterking voor dit as roma.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2346
    donderdag 19 juli 2018 om 14:45
    Over 3 jaar, dan wel
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +4278
    donderdag 19 juli 2018 om 13:46
    Dat was lang geleden kluivert nieuws.
    Vind ik leuk
    Frietbakker +5364
    donderdag 19 juli 2018 om 13:53
    ,
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 13:47
    Here we go again ☀️
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91518
    donderdag 19 juli 2018 om 13:50
    Lastig om te halen? Denk dat het lastig is om te blijven voor 'm!
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    donderdag 19 juli 2018 om 13:54
    Ze hebben natuurlijk wel 17.8 miljoen voor hem betaald. Is Roma een club die snel die bedragen uitgeeft?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91518
    donderdag 19 juli 2018 om 13:56
    Ik doel meer op het laatste. Als hij morgen ergens iets meer kan pakken dan is ie weg. Je kan zeggen dat ik dat ook zou doen. Maar eerlijk waar, ik hecht daar minder waarde aan. Soms mag je als mens ook nederig zijn en tevreden zijn met wat je hebt. En dan doel ik vooral op de tijd die nog gaat komen voor 'm mits die de juiste keuzes maakt. En voor geld kiezen hoeft niet altijd het juiste te zijn, het kan je maken maar zeker ook breken!

    Mijn mening hierover.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 14:08]
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    donderdag 19 juli 2018 om 14:28
    Oh ik begreep het verkeerd, ben ik met je eens ja. Bovendien, als Kluivert was gebleven was dat waarschijnlijk beter geweest voor zijn ontwikkeling en had ie later in zijn carrière meer verdient.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91518
    donderdag 19 juli 2018 om 14:30
    Kan alleen maar hopen voor hem dat die juiste keuze kan maken. Ik ben een echte DH supporter in hart en nieren maar daarnaast ook gewoon een liefhebber. Er is niemand die ik iets niet zou gunnen.
    Vind ik leuk
    Olfie +4297
    donderdag 19 juli 2018 om 15:45
    Daar heb je een goed punt. Het is iemand die een techniek heeft waarvoor je naar het stadion komt. Laat hem maar lekker door-ontwikkelen en zorgen dat we er in het Nederlands elftal ooit van mogen genieten. Wat kopen we er met zijn allen voor als hij faalt? Dat het gros gelijk krijgt dat hij had moeten blijven? Tja...
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91518
    donderdag 19 juli 2018 om 15:51
    Precies.
    Vind ik leuk
    Blindsy +11242
    donderdag 19 juli 2018 om 16:03
    Teller staat nu op 135 miljoen aan transferuitgaves. Vorige jaren lag dat tussen 45-85 miljoen.
    Overigens transferinkomsten altijd lager, 35-65 miljoen.
    Conclusie: ze geven (vrijwel) altijd meer uit dan ze ontvangen, en dit jaar geven ze meer uit dan ooit. Kan mij niet voorstellen dat ze daar lekker gespaard hebben, neem aan dat de Quatar Airways flink lappen?
    Op Soccerway kun je trouwens van elke club dergeijke overzichten bekijken.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 16:04]
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +6098
    donderdag 19 juli 2018 om 14:23
    Lastig om te halen ivm zaken doen met Overmars/Raiola zal Monchi bedoelen zeker...

    Roma is voor iedere speler in de Eredivisie een stap hogerop, dus daar zal het niet aan liggen
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 13:51
    begin een beetje kluivert moe te worden... radiostilte totdat ie wat presteert op het veld een idee?
    Vind ik leuk
    Deck010 +7234
    donderdag 19 juli 2018 om 14:40
    Ik ben vóór. Dan horen we namelijk helemaal nooit meer iets van hem.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 14:45
    ja dat ja, daarom zei ik het ook ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 13:52
    Zal wel meevallen. Als je Raiola te vriend houdt dan heeft hij spelers voor je met een groot ego. Serieus t is me opgevallen dat die raiola alleen maar spelers met een groot ego als topclienten heeft. Pogba, Balotelli, Ibrahimovic. En dan nog wat spelers die in nederland spelen.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    donderdag 19 juli 2018 om 13:53
    Malen ook toch?
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 13:54
    Luckassen zelfs, en lozano ook nog.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 13:53
    De ligt ook?
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 13:55
    K zeg al. T is of/of. De ligt is een positieve uitzondering. Hij is een topclient die wél kan blijven nadenken. Wat toch knap is als je: 1 bij ajax speelt 2: in nederland speelt waar iedereen die een bal kan raken overhyped wordt 3 raiola als zaakwaarnemer hebt.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 13:56]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27995
    donderdag 19 juli 2018 om 14:15
    Goede observatie.
    Dat zou kunnen liggen aan dat die jongens gevoeliger zijn voor mooie praatjes en vleierij. Die geloven het eerder als je zegt dat ze te goed zijn voor hun club.
    Vind ik leuk
    Olfie +4297
    donderdag 19 juli 2018 om 15:47
    Of die weten dat je altijd bij 2 topclubs een kans krijgt als je in het mandje van Raiola zit. Met bijbehorende financiële vergoeding.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27995
    donderdag 19 juli 2018 om 16:06
    Dat zal inmiddels ook meespelen. Toch denk ik dat met een groter ego je makkelijker te bespelen bent
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    donderdag 19 juli 2018 om 13:53
    Potentie ja, zicht op een basisplek: nee.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16544
    donderdag 19 juli 2018 om 13:53
    "Sommige mensen geloofden niet dat wij in staat waren om Kluivert aan te trekken".

    Yeah right, bijna elke Europese sub(top)club had Kluivert kunnen halen wanneer het juiste salaris geboden zou zijn.
    Oh, en natuurlijk de commissie van Raiola.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 13:55
    Die mensen dachten mischien dat het om de topspits patrick kluivert ging ipv zijn zoontje met af en toe een leuke actie maar met een babbel flotter als een ferari
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16544
    donderdag 19 juli 2018 om 13:59
    En toch hoop ik dat Kluivertje bij Roma de pannen van het dak gaat spelen, alleen maar goed voor Oranje toch?
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 14:20
    Zekers vooral voor oranje idd hoop ik dat justin zijn pa kan evenaren, en die paar acties wat justin nu nog af en toe laat zien die zien er na mijn mening wel goed uit ook
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16544
    donderdag 19 juli 2018 om 14:22
    Is zeker een talentje, maar heeft nog veel te weinig laten zien!
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 13:56
    Lang op moeten wachten...Kluivert nieuws
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16544
    donderdag 19 juli 2018 om 14:14
    Beter laat dan nooit toch? ;-D
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 13:58
    Hou eens op over dat over het paard getilde snuivert die geld wolf
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 14:02
    👏
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16544
    donderdag 19 juli 2018 om 14:17
    Ik snap jou volkomen, maar als het je stoort dan gewoon niet lezen en reageren toch?

    Denk je dat ik op elke topic dat over PSV, Feyenoord of weet ik veel welke andere club reageer?
    Dat boeit mij gewoon niet...
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 14:24
    Maar elke dag Kluivert pgfff
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16544
    donderdag 19 juli 2018 om 14:30
    Vriend, ik begrijp jou wel hoor, voor mij hoeven al die nietszeggende artikelen over (ex)Ajacieden ook niet hoor.
    Er is zoveel meer te melden..
    Vind ik leuk
    Blindsy +11242
    donderdag 19 juli 2018 om 14:28
    Zelden een groter onzinverhaal gelezen.
    De Nieuwe Kleren Van De Keizer, op zijn Italiaans...
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 15:44
    Beste voorstel .... Je kunt elke maand meer dan $ 33728 bij je thuis verdienen, en het meest bijzondere is dat het veel interessant is om alleen wat websites te controleren en niets anders. Geniet van fulltime en freedome geld, ook een geweldige carrière in je leven .... Meer informatie krijgen ..


    HIER ....>>>>>>>>>>>>> w­w­w.W­e­b­J­o­b­8.C­o­m
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 15:51
    Zo het bankje gaat lonken, hij wist het toch zo goed nou de voorspellingen gaan uitkomen !
    Vind ik leuk
    Mari +8561
    donderdag 19 juli 2018 om 16:16
    Genoeg onderhands aan Riola geven en je krijgt wat je wilt
    Vind ik leuk
    Basschot +2210
    donderdag 19 juli 2018 om 18:03
    Lazio Roma was ook zo blij met gigataltent Kishna...
    Vind ik leuk
    Tfoe +3711
    donderdag 19 juli 2018 om 21:01
    Was heel lastig om Kluivert te halen.
    Hij wilde namelijk een toeter op zijn scoeter.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:04
    Mooi zet maar bij de voordeur
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Roma troefde concurrentie af voor Kluivert: "Ontzettend lastig om Justin te halen"