Nadat ik de rode kaart kreeg tegen Vitesse hingen ze al aan de telefoon

    "Nadat ik de rode kaart kreeg tegen Vitesse hingen ze al aan de telefoon"

    donderdag 19 juli 2018 om 18:50

    Michiel Kramer had al langer de wens om naar het buitenland te vertrekken. Toen Maccabi Haifi langskwam, kreeg hij zijn gewense avontuur. Kramer kreeg goedkeuring van zijn vrouw. 

    "Nadat ik de rode kaart kreeg tegen Vitesse hingen ze al aan de telefoon", vertelt Kramer aan FOX Sports. "Ze wilden heel graag praten over een overgang daarheen. Een week later zat Mo (Allach, red.) bij mij thuis in Nederland. Toen is het balletje gaan rollen. Een paar weken later was het klaar."

    "Overhalen? Dat is misschien niet het goede woord. Ik ben zelf gaan kijken hoe het was en zei ook: als m'n vrouw het niet ziet zitten, dan doe ik het gewoon niet. We hebben gekeken hoe het was, dat beviel best goed."

    Kramer liep al langer met de wens om naar het buitenland te gaan en mist Nederland absoluut niet. "Ik wilde al iets langer naar het buitenland. Dat had ik al twee jaar geleden. Die gedachte had ik al wat langer. Daarom was ik blij dat dit voorbij kwam. Of ik jullie mis? Ik denk dat jullie mij meer missen dan ik jullie. Dat is hoe het is in Nederland. Ik vind het niet erg en heb er ook nooit wakker van gelegen (van al het gedoe rond zijn persoon, red.). Ik ga jullie in ieder geval niet missen."

    Plaats een reactie

    donderdag 19 juli 2018 om 18:52
    Kramer wordt zeker gemist.............door Mora en haar kroketjes dan.
    Vind ik leuk
    Koeroe +12882
    donderdag 19 juli 2018 om 18:54
    Zelfde grapjes als vdv en frikandellen. Erg origineel
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 19:04
    Zou Kramer ook snacks uit die klaagmuur kunnen trekken?
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 18:52
    De Febo zal je missen in de omzet.
    Vind ik leuk
    Koeroe +12882
    donderdag 19 juli 2018 om 18:53
    beker gewonnen en kampioen geworden. Ik ben hem dankbaar. Uitgesproken karakter met vervelende trekjes,dat dan weer wel. Gaat m goed
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2396
    donderdag 19 juli 2018 om 19:01
    Gelukkig, toch nog iemand die normaal kan reageren. Het niveau van de kroketten- grappen is wel erg bedroevend. Er is ooit iemand geweest die er de lachers mee op zijn hand kreeg alle fantasielozen blijven maar kopiëren.
    Vind ik leuk
    Exitium +631
    donderdag 19 juli 2018 om 18:54
    "Ik denk dat jullie mij meer missen dan ik jullie."


    Ik denk het niet.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 20:27
    De media wel, een bericht van Kramer, leverde al snel 1200 reacties op. Dat verdiend toch lekker.
    Vind ik leuk
    Counterattack +11106
    donderdag 19 juli 2018 om 18:55
    Van Rood naar Jood?
    Vind ik leuk
    LosBlancos +1215
    donderdag 19 juli 2018 om 18:56
    Wie jij?
    Vind ik leuk
    Counterattack +11106
    donderdag 19 juli 2018 om 18:58
    Kramer in de Kibboets, heb ik niets mee te maken, LosBlancos y los rojos, las negras y las bellas.
    Vind ik leuk
    LosBlancos +1215
    donderdag 19 juli 2018 om 19:01
    Gracias
    Vind ik leuk
    Counterattack +11106
    donderdag 19 juli 2018 om 19:03
    A la orden y de nada, que pases una bonita noche.
    Vind ik leuk
    LosBlancos +1215
    donderdag 19 juli 2018 om 19:07
    Buenas noches!
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19740
    donderdag 19 juli 2018 om 18:55
    Wie?
    Vind ik leuk
    plato68 +240
    donderdag 19 juli 2018 om 18:57
    Tjee wat loopt die naast de schoenen. Ik denk bij het lezen van dit artikel "oja Kramer die was ik al vergeten" . Nou Kramer sommige mensen mis je pas als ze van zich laten horen. In die catagorie hoor jij thuis....
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 18:57]
    Vind ik leuk
    Alwetend +250
    donderdag 19 juli 2018 om 18:58
    Nederland zou jou nooit gaan missen engnek!
    Vind ik leuk
    ElStylisto +427
    donderdag 19 juli 2018 om 19:00
    Je praat als iemand met sterallures. Je hebt hopeloos gefaald bij Feyenoord. En je bent medeschuldig aan de degradatie van Sparta door die stomme rode kaart, waardoor je inbreng minimaal was. Dus zwijg beter
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 19:00]
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 20:28
    De NLse media mist hem. Hij praat met een journalist.
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1602
    donderdag 19 juli 2018 om 19:01
    heb wel met die jongen te doen, broodjes kroket zijn daar nergens te vinden in de stadions.
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1541
    donderdag 19 juli 2018 om 19:06
    Kennen ze daar ook broodjes kroket?
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 19:12
    Wel jodenkoeken lekker man Jammmmmie.!
    Vind ik leuk
    Het Brein +3969
    donderdag 19 juli 2018 om 19:55
    Broodje falafel is veel beter!
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1541
    donderdag 19 juli 2018 om 20:34
    Haha kan ook wel voor de training
    Vind ik leuk
    heur es +631
    donderdag 19 juli 2018 om 19:07
    Zegt genoeg over Allach! Die snapt er weinig van. Hij haalde ook die topper Hoofd Opleiding van Petersen naar Vitesse.

    Blij dat die heeeel ver weg zit.
    Wie haalt Kramer in vredesnaam!
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 19:11
    Ik snap hem wel hij is zo geschrokken.
    Van die vieze enge vuilnisbelt stad tot hij nooit meer terug wilt.!!!
    Nu blijft hij zijn heele leven jodenkoeken land.
    Vind ik leuk
    Foebele +54870
    donderdag 19 juli 2018 om 19:31
    Dat vinden wij prima Michiel, blijf vooral weg, dan is iedereen blij.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 20:29
    En wij is dan ... 80% van NL. Zoals altijd.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27839
    donderdag 19 juli 2018 om 19:35
    "Nadat ik de rode kaart kreeg tegen Vitesse hingen ze al aan de telefoon"

    Dit klinkt toch alsof Allach een beetje wrok koestert tegen Vitesse.
    Vind ik leuk
    Het Brein +3969
    donderdag 19 juli 2018 om 19:51
    Haifa Haifa!
    Vind ik leuk
    Brunt +207
    donderdag 19 juli 2018 om 19:52
    Naar mannetje. Kan het niet anders formuleren.
    Vind ik leuk
    Hulsink +478
    donderdag 19 juli 2018 om 20:38
    Ik denk niet dat er veel voetbal supporters Kramer zullen missen! Dat komt dan goed uit, Kramer en Nederland gelukkig.
    Vind ik leuk
    Monnikehuize +1197
    donderdag 19 juli 2018 om 20:42
    Nederland mist jou ook niet
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11410
    donderdag 19 juli 2018 om 21:11
    Ik mis hem ook niet.
    Vind ik leuk
    Hupfean +4039
    donderdag 19 juli 2018 om 21:56
    Wij missen jou ook niet.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 22:35
    Wij missen Kramer zo...als kiespijn. Hoeft van mij nooit meer terug te komen.
    Vind ik leuk
    NvC +3750
    donderdag 19 juli 2018 om 23:28
    Buttner al een Emmy gewonnen?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31433
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:40
    Ik denk dat jullie mij meer missen dan ik jullie.

    Haha sukkeltje.

    We zijn je eeuwige dankbaar voor die goals tegen nec en utrecht en voor de rest was je een luipaard. Next!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    "Nadat ik de rode kaart kreeg tegen Vitesse hingen ze al aan de telefoon"