'Overmars biedt 10 miljoen op Braziliaan, maar moet 50 miljoen betalen'

'Overmars biedt 10 miljoen op Braziliaan, maar moet 50 miljoen betalen'

Gepubliceerd: donderdag 19 juli 2018 om 19:58do 19-07-2018 om 19:58

Volgens het Braziliaanse Globoesporte heeft Ajax zich bij Corinthians gemeld voor Pedrinho. Pedrinho is een twintigjarige Braziliaanse middenvelder die van zijn werkgever niet voor het door Ajax geboden bedrag weg mag.

Corinthians was niet bereid om te onderhandelen met Ajax over Pedrinho, naar verluidt omdat het geboden bedrag simpelweg te laag was. Directeur spelersbeleid Marc Overmars bood tien miljoen euro, daar waar Corinthians aast op een bedrag van rond de vijftig miljoen euro.

Ajax hoopte via de invloedrijke zaakwaarnemer Giuliano Bertolucci, die de belangen van Pedrinho behartigt, binnen te komen bij Corinthians. Het contact met de Braziliaanse club is dan ook via Bertolucci gelegd. De spelersagent was ook verantwoordelijk voor de transfer van David Neres naar Ajax. Het heeft vooralsnog geen verschil gemaakt voor Overmars.

Pedrinho heeft bij Corinthians nog een contract tot 2020, waardoor hij niet voor een schijntje op te pikken is. De middenvelder maakte vorig seizoen promotie naar het eerste elftal, maar is volgens Globoesporte nog geen basisspeler. Hij heeft inmiddels wel al 47 wedstrijden voor Corinthians achter zijn naam staan, waarin hij drie doelpunten maakte.

Plaats een reactie

psv.040 +1093
donderdag 19 juli 2018 om 20:01
als ajax 50 mil kan vragen doen andere t ook.
Vind ik leuk
Gerwin Vink +1951
donderdag 19 juli 2018 om 20:43
Wie zegt dat het waar is ? Media moet iets te schrijven hebben
Vind ik leuk
yuuup +10801
donderdag 19 juli 2018 om 21:13
En het zal niet lang duren voor Ajax het ook gewoon aftikt.
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 21:24
Tja. Wij vragen dat idd gewoon.
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 21:26
Gulden werd 1 op 1 euro! Inkomen verdubbelde en uitgaven... die gingen ook omhoog zeg maar 😁... dus dokken mr. Bayern Netto
[Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 21:27]
Vind ik leuk
LosBlancos +1163
donderdag 19 juli 2018 om 20:01
Ze zitten tenminste in de buurt met het bedrag 😜
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 20:01
Vroeger was ik trots op mn club, met eigen jeugd.
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 20:03
Daley is toch eigen jeugd :-) Positief blijven heh.
Vind ik leuk
Foebele +53329
donderdag 19 juli 2018 om 20:09
Daley, Joel, Matthijs, Donny, Siem, Carel, Noussair en dan hebben we ook nog jongens die een paar jaar in de jeugd mee gelopen hebben zoals Dolberg, Frenkie, Onana en Cerny dus Positieve Bluf zit een beetje negatief uit zijn nek te zwetsen.
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 20:19
En het mooie is, Bakker, lang , gravenberch en sierhuis gaan ook dit jaar hun debuut maken.
Vind ik leuk
Foebele +53329
donderdag 19 juli 2018 om 20:24
Nou, denk niet allemaal hoor. Vond Lang niet geweldig, als Tagliafico niet kan spelen kunnen Wober en Blind er spelen dus ook Bakker zie ik niet snel debuteren. Gravenberch is 16 en we hebben al zoveel middenvelders.

Alleen Sierhuis zou kunnen als Dolberg of Huntelaar geblesseerd/geschorst is.
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 08:17
Bakker heeft al een streepje voor op wober als back. Speelde vorige wedstrijd uitstekend en gisteren ook aardig. Lang speelt volgende week waarschijnlijk basis regen sturm graz. Sierhuis is 3 e spits en gaat zeker veel minuten maken.
Vind ik leuk
Yuri +3558
donderdag 19 juli 2018 om 20:04
10 miljoen aankoopbedrag dat kan oplopen tot 50 miljoen als Ajax de CL wint. Deal!
Vind ik leuk
Foebele +53329
donderdag 19 juli 2018 om 20:06
Leuk dit soort verhalen, dient louter als voer tot discussie, verder moeten we maar van horen zeggen aannemen dat het ook zo is.

50 miljoen voor een 20 jarige middenvelder is overigens wel veel te veel, wie denkt Corinthians wel niet dat ze zijn? Het is geen Ajax, alleen wij kunnen dat vragen voor onze talenten...
[Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 20:07]
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 20:07
Dit is gewoon bullshit Ajax zoekt geen middenvelders
Vind ik leuk
Senn +8096
donderdag 19 juli 2018 om 20:12
Hij is gewoon te duur voor ajax
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 20:14
Transferwaarde van 5 mil...


En dan is hij onbetaalbaar of meer een utopie voor jullie. Dus wat is nu je punt trolletje?
Vind ik leuk
Foebele +53329
donderdag 19 juli 2018 om 20:12
Tuurlijk is dit bullshit, met Tadic, Ziyech, vd Beek, F de Jong, S de Jong, Labyad, Eiting, Blind, Masraoui en Sinkgraven hebben we al 10 opties voor het middenveld...
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 20:13
Transferwaarde is 5 miljoen ze kunnen de pot op met hun 50 als het waar is ook haha
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 20:17
Was inderdaad geloofwaardiger geweest als dit artikel over een spits ging. :p
Vind ik leuk
Midden-Noord +95449
donderdag 19 juli 2018 om 20:08
Foebele, je schrijft steeds engere berichten. Gaat alles wel goed met je?

Ooit was je zo realistisch, maar nu lijk je wel op een van die jonge gastjes die dit dagelijks verkondigen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 20:09]
Vind ik leuk
Foebele +53329
donderdag 19 juli 2018 om 20:13
Haha gozer, mijn comment is van het zelfde niveau als het topic, dat moet je totaal niet serieus nemen (althans, de tweede alinea, de eerste zegt feitelijk wat ik nu ook zeg).
Vind ik leuk
Cheat Codes +7666
donderdag 19 juli 2018 om 20:16
Serieus? Doe je net alsof je het niet snapt of snap je het echt niet? Foebele is duidelijk sarcastisch/maakt een geintje.

(Afgaande op dat je doelt op de laatste alinea)
Vind ik leuk
Midden-Noord +95449
donderdag 19 juli 2018 om 20:17
Ik ken Foebele al wat langer hier. En steek je neus niet in andermans zaken. Ik ben jou geen uitleg verschuldigd.
Vind ik leuk
Cheat Codes +7666
donderdag 19 juli 2018 om 20:21
Ik reageer op wie ik wil en ik reageer wat ik wil. Dat belettende toontje van je hou je voortaan maar voor je, onnodig.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95449
donderdag 19 juli 2018 om 20:22
Maar je hoeft geen tekst en uitleg te verwachten. Ik spreek Foeb ergens op aan en daar heb ik jouw inmenging niet voor nodig.
Vind ik leuk
Cheat Codes +7666
donderdag 19 juli 2018 om 21:05
Ik verwacht sowieso nooit een reactie, je krijgt als gebruiker zo veel reacties op een dag, niet te doen als je een leven hebt.

Dus komt goed uit!
Vind ik leuk
Midden-Noord +95449
donderdag 19 juli 2018 om 21:12
Voorlopig reageer je nog.
Vind ik leuk
Cheat Codes +7666
vrijdag 20 juli 2018 om 02:02
Wat ik er bij vergat te zeggen is dat ik ongeveer de helft beantwoord. En dan bij voorkeur de mensen die ik serieus neem.
Vind ik leuk
Foebele +53329
donderdag 19 juli 2018 om 20:35
Rustig maar CC, Midden-Noord en ik zijn twee Hagenezen die elkaar geregeld spreken op dit forum.

En ja, in Den Haag zijn we directer dan in andere delen van het land, haha!
Vind ik leuk
Foebele +53329
donderdag 19 juli 2018 om 20:27
Geen ruzie maken jongens, voetbal verbind mensen!

Hoe staat het er voor met ADO? Is erg rustig, gelukkig, las alleen wel wat negatiefs van Groenendijk, die vond dat er snel wat bij moest komen ofzo?

Wat denk je, kan ADO nu eindelijk stabiel in de middenmoot zitten en tegen de subtop aanschurken of niet? Degradatie mag toch geen optie meer zijn inmiddels!
Vind ik leuk
Sanuk +3544
donderdag 19 juli 2018 om 20:30
Wordt jij nooit moe van jezelf, de hele dag overal op reageren, heb je niets anders te doen?
Vind ik leuk
Midden-Noord +95449
donderdag 19 juli 2018 om 20:07
Dat is een blauwtje oplopen zeg. Zo even 40 miljoen meer dan is geboden.

Bizar!
[Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 20:07]
Vind ik leuk
Cheat Codes +7666
donderdag 19 juli 2018 om 20:17
Vooralsnog alleen maar geruchten, dus absoluut geen blauwtje gelopen. Bovendien stel ik mijn vraagtekens bij die 50 miljoen, in Braziliaanse media werd een bedrag van 15 miljoen genoemt. Dan is zo’n openingsbod van 10 niet raar.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13399
donderdag 19 juli 2018 om 20:10
Overmars moet een spits kopen.................
Vind ik leuk
Muscles +1729
donderdag 19 juli 2018 om 20:11
Graag of traag hoor. Mark goed geprobeerd maar middelvinger naar die club. Dollartekens verspreiden zich in Zuid-Amerikaanse ogen.......
Vind ik leuk
Der Monarch +2118
donderdag 19 juli 2018 om 20:11
De vraagprijs te laag? Bestaat dat?
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 20:20
Deutsche Gründlichkeit ;)
Vind ik leuk
Nielsk +2374
donderdag 19 juli 2018 om 20:12
Geloof hier niks van, als dit al waar zou zijn (met alle middenvelders die Ajax al heeft) zouden ze in paniek zijn en volgens mij zijn ze wel klaar, vooral op het middenveld
Vind ik leuk
Farmer +14263
donderdag 19 juli 2018 om 20:14
20 jaar, nog nooit opgeroepen voor de Seleção,... op basis van wát moet hij 50 miljoen waard zijn dan?
Vind ik leuk
diekertjedap +5419
donderdag 19 juli 2018 om 20:15
op basis waarvan zou frenkie dat dan wel zijn?
Vind ik leuk
Farmer +14263
donderdag 19 juli 2018 om 20:16
vragen ze daar ook 50 mil voor dan?
Vind ik leuk
diekertjedap +5419
donderdag 19 juli 2018 om 20:17
volgens mij heb ik dat laatst ergens gelezen ja.
Vind ik leuk
diekertjedap +5419
donderdag 19 juli 2018 om 20:14
als je wil meespelen met de grote jongens dan moet je ook betalen als de grote jongens.
Vind ik leuk
danny1974 +1921
donderdag 19 juli 2018 om 20:14
Koop er maar 1, 2, 3, 4, 5 und so weiter #koopclub..heeft iemand de sleutel van kleedkamer 2 toevallig ?
Vind ik leuk
Mass +5863
donderdag 19 juli 2018 om 20:15
Haha...vraagprijs 50...en dan 10 bieden. Kruideniersgedachte
Vind ik leuk
ficusje +2899
donderdag 19 juli 2018 om 20:51
Als psv nou 10 mijloen bied halen ze hem binnen,maar iedereen in de wereld kennen alleen ajax.
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 21:07
Albert is er groot mee geworden. Alberthahain.
Vind ik leuk
410hhw +1728
donderdag 19 juli 2018 om 20:17
Klinklare onzin.
Globoesport alleen de naam al.
Vind ik leuk
ENSTN-FULB +632
donderdag 19 juli 2018 om 20:18
Heerlijk dit Fake News.
En al die S6 supporters vallen er weer overheen.
Gratis clicks voor VP, doen ze goed.
Vind ik leuk
Tweey +2106
donderdag 19 juli 2018 om 20:22
Dat legt hij toch zeker wel lachend neer?
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 20:26
Lekker bezig ajax.
Hoop dat hij komt zeker een goede speler.
Vind ik leuk
Shelbourne +5949
donderdag 19 juli 2018 om 20:30
Die Brazilianen zijn niet gek, als je voor Daley Blind twintig miljoen neerlegd zal je voor een beetje Braziliaans talent wat meer moeten betalen
Vind ik leuk
Nummertien +4789
donderdag 19 juli 2018 om 20:36
Echt, Psvers (de meeste) kunnen jullie nou nooit normaal doen in Ajax topics?
Gaat echt helemaaaaal nergens over het niveau wat we hier voorbij zien komen...
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3663
donderdag 19 juli 2018 om 20:38
Kan niet iemand hier ff bijschieten dat gatje van 40 miljoen? 😂
Vind ik leuk
Gerwin Vink +1951
donderdag 19 juli 2018 om 20:38
Nog een middenvelder ? Koop maar een buitenspeler voor 10 miljoen en Anders Tadic op links Neres in de spits en Ziyech rechtsbuiten en Labyad op 10
Vind ik leuk
Downvalley +280
donderdag 19 juli 2018 om 20:41
Kunnen beter een verdediger extra halen ipv een middenvelder.
Tenzij het een goede verdedigende middenvelder is.
Vind ik leuk
fr1963 +4296
donderdag 19 juli 2018 om 20:45
Zoals met De Ligt.....en Barca....das logisch toch?
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 21:09
?
Vind ik leuk
Kletsmajoor +1694
donderdag 19 juli 2018 om 20:49
Ja zo kan ik ook bieden:)
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 20:52
Marc dacht : ik ben sinterklaas niet !😄
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 21:09
Prachtig stukje tekst dit, verschil tussen de 2 partijen is klein die komen wel nader tot elkaar.
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 21:10
Wat een engnek wat een belediging voor die club ,zelf alles vragen voor die over het paard getilde spelers en dan zo'n belachelijke bedrag bieden op een speler
Vind ik leuk
FACT +2307
donderdag 19 juli 2018 om 21:13
Mocht-ie komen, dan is-ie waarschijnlijk 3 weken later 'eigen jeugd'.....
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 21:14
Als ik al die reactie's zo lees, zijn helemaal geen ''normale'' mensen meer in Nederland. Godallemachtig wat een stelletje randdebielen hier.
Vind ik leuk
windforce11 +3416
donderdag 19 juli 2018 om 21:16
Hahahaha ze zijn alle schaamte voorbij in 020
Vind ik leuk
#Keizerout +45208
donderdag 19 juli 2018 om 21:23
Walsall Ajax is live op youtube. Mocht iemand zich vervelen :p
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 03:21
Die winnen toch niks joh.
Das nu toch wel bekend of nog steeds niet bij jou?.
Vind ik leuk
Iefmeister +7935
donderdag 19 juli 2018 om 21:31
Gewoon een willekeurige Braziliaan?
Vind ik leuk
FACT +2307
donderdag 19 juli 2018 om 21:41
Een doorsnee dagje op Voetb....ehhhh....Ajaxprimeur.....

Overmars sluit transfers uit: 'Not for sale. Eerst 40 wedstrijden hier spelen'
06:45

Ten Hag op zijn hoede ondanks zomer van 40 miljoen: "Feyenoord en PSV slapen niet"
07:16

'Goed nieuws voor Ajax: PSG-middenvelder wil niet verlengen, Barça ruikt bloed'
08:04

Overmars: 'Als we die 4,5 miljoen voor Daley moeten betalen, doen we dat lachend'
08:30

Zes Ajax-vraagtekens voor Sturm Graz-thuis: 'Moet heel snel in elkaar vallen'
09:54

Hoofd opleiding Ajax kondigt koerswijziging aan: 'Dat zal minder nodig zijn'
10:08

Blind ziet groot verschil met Engeland: 'Dat is niet iets waar ik naar uitkijk'
10:33

Ambitieuze Ajax-verdediger wil de beste zijn: 'Een goal of 4 en paar assists'
12:23

Ajax wilde enkele jaren geleden Belg als hoofd opleiding: 'Op één lijn met Jonk'
12:45

Ten Hag wijzigt opstelling noodgedwongen: De Jong naast De Ligt in de verdediging
14:03

Ajax treft Sturm Graz mét trouwe uitblinker: "Ik zal woensdag spelen tegen Ajax"
15:16

Ajax op voorsprong in Engeland door fraaie goal Van de Beek
16:15

Ajax wint niet in Engeland: fraaie goal Van de Beek niet genoeg bij rentree Blind
16:52

"Ajax is een topclub met goede spelers, maar hier verwacht men iets meer van je"
16:59

VP-voetbalkantine: 'Matig Ajax krijgt het ook tegen Sturm Graz moeilijk'
17:00

Ajax maakt rugnummers bekend: ander nummer Onana, Ziyech krijgt 10
19:09

'Terugkeren bij Ajax? Dat zal moeten blijken. Als het goed gaat ben je gewild'
19:21

'Overmars biedt 10 miljoen op Braziliaan, maar moet 50 miljoen betalen'
19:58
Vind ik leuk
Mari +12389
donderdag 19 juli 2018 om 21:42
Ligt dicht bij elkaar
€10mln en € 50 mln

Bovendien een veel scorende speler al 3 goals.
Nog geen basisspeler, maar wat maakt dat uit.
Die Brazilianen denken toch: die gasten in Europa zijn toch helemaal gek geworden
Vind ik leuk
Gerwin Vink +1951
zaterdag 21 juli 2018 om 00:08
Check maar eens beelden van hem dan snap je wel dat die zo duur is
Vind ik leuk
Mari +12389
zaterdag 21 juli 2018 om 08:38
ok. niet aan gedacht. ga dat later doen
Vind ik leuk
Gerwin Vink +1951
zaterdag 21 juli 2018 om 09:12
Is een zeer groot talent daar vind het eigenlijk een normale prijs als je de tegenwoordige prijzen zie
Vind ik leuk
Butsbal +14759
donderdag 19 juli 2018 om 21:43
Vraag 50, bieden 10. Verrekte goeiekope.
Vind ik leuk
Lekkerjoh +878
donderdag 19 juli 2018 om 21:51
Ik hoop niet dat ze nog n middenvelder gaan halen. Eerstje careltje proberen en Schöne zn laatste rondje laten maken dan pas verder kijken
Vind ik leuk
John040 +2498
donderdag 19 juli 2018 om 21:55
Je kan niet voor een dubbeltje op de eerste rang gaan zitten Markje. Hij is meer waard als ziyech dus bied niet zo dom
Vind ik leuk
Pimman +10271
donderdag 19 juli 2018 om 22:17
Een aanvaller die een man kan uitspelen en scorend vermogen heeft lijkt me
meer proriteit
Vind ik leuk
Gerwin Vink +1951
zaterdag 21 juli 2018 om 00:07
Is een aanvaller check transfermarkt maar prima speler trouwens
Vind ik leuk
JoeyC +3963
donderdag 19 juli 2018 om 22:27
Dat is nogal een verschil. Lijkt me dat Overmars elders kan gaan zoeken voor de volgende aankoop.
Vind ik leuk
DuWijk +360
donderdag 19 juli 2018 om 22:39
50 miljoen voor speler die nog geen basis speelt? Dat geloof ik niet erg...

Daarnaast heeft Ajax op moment (met Ziyech) een overschot aan middenvelders.

Kan dat dus helaas moeilijk geloven.
Vind ik leuk
John040 +2498
donderdag 19 juli 2018 om 23:01
PSV heeft bij barcelona een bod neer gelegt van 12 miljoen voor Messi. Wat zouden ze daar nu mee doen???
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 23:06
Laat maar zitten.spelers genoeg voor minder
Vind ik leuk
Het Brein +4762
donderdag 19 juli 2018 om 23:28
Koekje van eigen deeg!
Vind ik leuk
Teamgeest +2066
vrijdag 20 juli 2018 om 01:57
FAKE NEWS.
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 03:20
Haha ,ja ajax is ook maar een kleine jongen in de grote voetbalwereld ,dat blijkt maar weer.
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 07:50
En jij een kleine jongen in mokum atser
Vind ik leuk
Professoro +232
vrijdag 20 juli 2018 om 06:43
Koekje van eigen deeg hier.
Ajax vraagt belachelijke bedragen ....dus andere ook
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 07:48
Ja dat word een makkie
Vind ik leuk
orion73 +1532
vrijdag 20 juli 2018 om 07:54
Tja als Ajax hoog in de boom gaat zitten bij iedere transfer wat hun goed recht is natuurlijk, dan hoef je niet te verwachten dat andere clubs hun spelers voor een appel en een ei wegdoen.
Vind ik leuk
Korm +39890
vrijdag 20 juli 2018 om 09:43
nou marc, tik het ff af en je heb er een wereld speler bij... geld moet rollen toch?? ;)
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 18:24
Zucht...
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 18:42]
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 18:40
Jong Ajax zeker.. neem aan dat ze genoeg middenvelders hebben?
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 19:57
Boontje komt om zijn loontje