'Overmars biedt 10 miljoen op Braziliaan, maar moet 50 miljoen betalen'

    'Overmars biedt 10 miljoen op Braziliaan, maar moet 50 miljoen betalen'

    donderdag 19 juli 2018 om 19:58

    Volgens het Braziliaanse Globoesporte heeft Ajax zich bij Corinthians gemeld voor Pedrinho. Pedrinho is een twintigjarige Braziliaanse middenvelder die van zijn werkgever niet voor het door Ajax geboden bedrag weg mag.

    Corinthians was niet bereid om te onderhandelen met Ajax over Pedrinho, naar verluidt omdat het geboden bedrag simpelweg te laag was. Directeur spelersbeleid Marc Overmars bood tien miljoen euro, daar waar Corinthians aast op een bedrag van rond de vijftig miljoen euro.

    Ajax hoopte via de invloedrijke zaakwaarnemer Giuliano Bertolucci, die de belangen van Pedrinho behartigt, binnen te komen bij Corinthians. Het contact met de Braziliaanse club is dan ook via Bertolucci gelegd. De spelersagent was ook verantwoordelijk voor de transfer van David Neres naar Ajax. Het heeft vooralsnog geen verschil gemaakt voor Overmars.

    Pedrinho heeft bij Corinthians nog een contract tot 2020, waardoor hij niet voor een schijntje op te pikken is. De middenvelder maakte vorig seizoen promotie naar het eerste elftal, maar is volgens Globoesporte nog geen basisspeler. Hij heeft inmiddels wel al 47 wedstrijden voor Corinthians achter zijn naam staan, waarin hij drie doelpunten maakte.

    Plaats een reactie

    psv.040 +884
    donderdag 19 juli 2018 om 20:01
    als ajax 50 mil kan vragen doen andere t ook.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +44646
    donderdag 19 juli 2018 om 20:03
    En dan 10mio bieden, Overmars maakt zichzelf belachelijk.
    --------------

    PS wat rollen veel Ajax fans hieronder over me heen terwijl ik eigenlijk niets anders zeg dan wat staat in de titel van VP:
    "Overmars biedt 10 miljoen op Braziliaan, maar moet 50 miljoen betalen"

    We weten toch allemaal onderhand dat VP graag de discussie stimuleert tussen Ajax en non-ajax fans.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 21:57]
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 20:04
    Spaart u airmiles? Koopzegels? Voetbalplaatjes?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 20:05]
    Vind ik leuk
    Yuri +3688
    donderdag 19 juli 2018 om 20:05
    Flippo’s?
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 20:08
    Flippo's (de Frits Philipsmunt) hebben en houden hun waarde. Die sparen we zelf.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 20:08]
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 22:16
    Hey das mijn naam!
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3221
    vrijdag 20 juli 2018 om 00:42
    Daar heb je Flipper, Flipper, Flipper de Flapper. Wat een dolfijn. Om trots op te zijn...
    Vind ik leuk
    5697956 +3783
    donderdag 19 juli 2018 om 20:30
    Ajax, lekker kopen, geen eigen jeugd. Goed bezig. Overmars is de beste TD aller tijden. Hij geniet echt van zijn baan. Is er dan serieus echt niemand die hem kan terugfluiten? Dit gaat niet goed.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 20:32
    Laten we de VAR ingrijpen?!
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +11776
    donderdag 19 juli 2018 om 20:40
    Doe niet zo zielig man. Welkom in het echte leven.
    Vind ik leuk
    5697956 +3783
    donderdag 19 juli 2018 om 22:30
    Drogreden.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +44646
    donderdag 19 juli 2018 om 20:41
    Eigen jeugd is al lang verleden tijd bij Ajax.
    Jeugd wordt ingekocht en doorverkocht.
    Logisch want Ajax is een beursgenoteerd handelshuis. Voetbal en voetbalprestaties zijn niet het doel.
    Vind ik leuk
    Garrie +3767
    donderdag 19 juli 2018 om 20:53
    Nee want met prestaties kan geen geld verdiend worden idd.. Zeg dan niks neenee
    Vind ik leuk
    Caniggia +860
    donderdag 19 juli 2018 om 20:59
    Gelukkig hebben we mensen als jij ,die er verstand van hebben.Tis alleen zo jammer dat de Technische Staf van Psv niet zoveel verstand heeft.Dan hadden ze in Eindhoven ook eens wat geld om wat te kopen.Nu blijft het aansukkelen met halfjes.en netnietjes. Dus misschien moet je je eens beschikbaar stellen.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27858
    donderdag 19 juli 2018 om 21:10
    Jaja zou psv onbedoeld helemaal kapotmaken denk ik.
    Een middag en het Philipsstadion staat in de fik.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +44646
    donderdag 19 juli 2018 om 21:59
    PSV is in goede handen.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27858
    donderdag 19 juli 2018 om 22:04
    Ja, nu wel ja.
    Vind ik leuk
    PinPelado +1512
    donderdag 19 juli 2018 om 21:27
    Toch knap dat die halfjes en netnietjes wel prijzen pakken ;)
    Vind ik leuk
    Caniggia +860
    donderdag 19 juli 2018 om 21:32
    Nee dat geeft de zwakte van de competitie aan.iedereen zit altijd te zeuren dat al die spelers nar het buitenland vertrekken.Nu haalt Ajax een paar van die spelers terug zodat er weer wat kwaliteit terugkomt.En dan zitten dezelfde Hypocrietjes jaloers te doen.Doe es normaal en reageer ook eens leuk op nieuws dat er toch nog clubs proberen de Eredivisie weer wat sterker te maken.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +7537
    donderdag 19 juli 2018 om 22:45
    Je hebt gisteren zeker niet gekeken naar PSV. Wij hoeven niets te kopen we hebben nu al een kampioenswaardig team. Veel goede jeugd die onder van Bommel wel de kans krijgt. Overmars wordt al zenuwachtig want de koopdrift slaat weer toe !!!
    Vind ik leuk
    Caniggia +860
    vrijdag 20 juli 2018 om 06:36
    Zoals ik al zei een oefenwedstrijd is geen Competitie.Jij denkt dat je kampioen word op basis van 1 oefenwedstrijd.En als je de volgende oefenwedstrijd verliest dan ? Overigens heb ik niets met Ajax. Maar die halen in elk geval weer wat voetbal naar Nederland terug.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16277
    donderdag 19 juli 2018 om 21:04
    Je maakt jezelf de laatste tijd echt belachelijk met je kinderachtige anti-Ajax opmerkingen hoor, heb je dat zelf niet door?

    Ik dacht dat jij wel voor rede vatbaar was, maar je bent blijkbaar net zo'n anti-Ajax of anti-PSV ventje zoals meerderen hier.
    Komt geen zinnig woord uit, jammer is dat..
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +44646
    donderdag 19 juli 2018 om 22:00
    Alain, ik zeg niets anders dan wat in de titel staat. Spreek VP aan svp.
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +5768
    donderdag 19 juli 2018 om 22:11
    In de titel staat nergens dat Overmars zich belachelijk maakt, dat maak jij er toch echt zelf van...
    Dat mag (al ben ik het niet met je eens) maar dat staat er niet....
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16277
    donderdag 19 juli 2018 om 22:12
    Als jij dat uit de titel haalt dan zal het wel joh, fijne avond iig.
    Vind ik leuk
    Enden +4009
    donderdag 19 juli 2018 om 21:32
    Of omdat het simpweg zo gaat tegenwoordig. Wanneer ze op jullie spelers bizarre bedragen zouden bieden zouden ze ook weg zijn
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12439
    donderdag 19 juli 2018 om 20:55
    Terug fluiten omdat jij er moeite mee hebt? Ik zou het vragen..
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2022
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:07
    Ik begrijp dit soort opmerkingen wel is meer uit angst dat Ajax sterker en sterker wordt ! Eigen jeugd komt er heus wel en krijgen genoeg kansen die moeten ze dan ook wel aanpakken met 200% maar vaak is het zo niet dus wordt er verder gekeken en dat is juist goed doet elke club! Tenminste als het financieel toelaatbaar is
    Vind ik leuk
    5697956 +3783
    zaterdag 21 juli 2018 om 17:01
    Nee hoor, er is geen angst. Ik zou gewoon niet zo veel vanuit het buitenland willen inkopen. Je hoeft mijn opmerkingen niet verdacht te maken. :) Ik vind het model van AZ veel beter.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 20:06
    Ja wij zoeken nog middenvelders hahahahaha


    Dat VP dit plaatst oké maar dat iedereen dit geloofd hahahahahaha
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2022
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:11
    Is geen Middenvelder speelt rechtsbuiten snap niet hoe ze bij middenvelder komen zou bijna gaan denken dat Neres vertrekt
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 20:12
    Jij bent echt een dwaas. Ben je speciaal aan’t wachten op topics die over Ajax gaan?..
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 20:17]
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    donderdag 19 juli 2018 om 20:13
    Jij maakt jezelf belachelijk hiermee... Net alsof Ajax kon weten dat de club dit voor hem vraagt.

    In Braziliaanse media werd eerst een bedrag van 15 miljoen genoemd, dan is een openingsbod van 10 heel normaal.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 20:21
    Wat is het nu 10 of 15?
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    donderdag 19 juli 2018 om 20:48
    De vraagprijs die in de Braziliaanse media rondging was 15 miljoen, maar het bod van Ajax was 10.

    Al blijft de vraag of het waar is.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 21:59
    Heb het effe door een Braziliaanse vriend laten lezen... Ajax bod wat 10 vraagprijs is 15. Maar ze zijn zo beledigd dat zelfs niet bij een bod van 50 nu wilen onderhandelen.

    Overgens melde hij dr bij dat de link die VP plaatse niet echt als betrouwbaar bekent staat daar.
    Vind ik leuk
    Big Nibba +461
    donderdag 19 juli 2018 om 21:02
    Kan je lezen?
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 21:07
    Ja jij duidelijk niet
    Vind ik leuk
    Big Nibba +461
    donderdag 19 juli 2018 om 21:12
    Dankjewel voor deze hele goede comeback.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 21:13
    Deed het met pijn in me hart
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 20:15
    En waarom? Als je vooraf op een speler biedt en dan pas de vraagprijs hoort, dan kan het gebeuren dat je er onder of boven zit. Waarom is dat raar?
    Vind ik leuk
    Utca030 +13081
    donderdag 19 juli 2018 om 20:20
    Inderdaad, maar dat deed hij al voor hij een bod uitbracht.
    Vind ik leuk
    slechtekont +4533
    donderdag 19 juli 2018 om 20:21
    Waarom? @jajapsv, een 20-jarige speler die nog niet in de basis staat.

    Nu lekker zn hoofd op hol brengen, volgend jaar nog maar een jaarcontract en dan terugkomen met een iets verhoogd bod.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11926
    donderdag 19 juli 2018 om 20:26
    Want jij volgt de speler al jaren en weet dat hij 50 miljoen waard is? Of maak je jezelf een klein beetje belachelijk omdat je niet weet waar je het over hebt?
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4726
    donderdag 19 juli 2018 om 20:26
    Waarom zou Overmars zich zichzelf belachelijk maken, Neres kwam ook over voor 11 miljoen. Weet je wie zich belachelijk maakt, diegene die de koptetekst bedacht heeft.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2022
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:14
    Neres wouden ze ook meer dan 20 miljoen voor hebben tussen vragen en krijgen zit wel een verschil maar goed proberen kan altijd als de nood hoog is verkopen ze wel is altijd zo ! Spelletjes en bluffen hoort erbij
    Vind ik leuk
    Adjab +800
    donderdag 19 juli 2018 om 20:27
    Ajax kan het . PSV hoopt het
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 20:27
    Goed voorbeeld doet volgen. Barcelona gaat 5 miljoen bieden voor Frenkie en Roma 2 miljoen voor Ziyech. Kijken of Overmars dan nog babbeltjes heeft.
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1120
    donderdag 19 juli 2018 om 20:33
    Waarom zou Ajax willen verkopen babbelaar?
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 21:01
    Omdat de gemotiveerde Ziyech er klaar mee is uitgefloten te worden door een aantal Ajax fans.
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1120
    donderdag 19 juli 2018 om 21:27
    Hij heeft voorlopig gewoon een contract bij Ajax en nergens anders.
    Vind ik leuk
    Caniggia +860
    donderdag 19 juli 2018 om 21:05
    Nou Psv-landskampioen voor dat geld komen ze al niet eens meer bij Ajax. Ze weten allang dat Ajax zijn spelers niet weggeeft.Daarvoor gaan ze naar Psv ,Feyenoord en dat soort clubs.Die zijn nog zo stom om hun spelers weg te geven.
    Maar ja gelukkig heeft Psv zoveel geweldige eigen jeugd.Daar kan ook geen club voor langskomen.Want wat je niet hebt dat kun je niet verkopen.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 21:14
    U bent gefrustreerd, dat is begrijpelijk. De platte kar een paar maanden geleden weer gezien en zelf al 4 jaar niks.
    Vind ik leuk
    Caniggia +860
    donderdag 19 juli 2018 om 21:19
    Weet niet waar jij over blaat,maar ik hou niet van platte karren.En fan van Ajax ben ik zeker niet,want dat is wat je bedoeld natuurlijk.Ik hou alleen niet van die zielige huilreacties van sommige mensen hier.Waaronder dus die van jouw Psv-landskampioen.Als Overmars zou willen dan kocht hij dat hele Cluppie van je op,en liet ze in de keukenkampioen divisie voetballen.Dat vind ik dan weer mooi,dat er word geinvesteerd.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 06:19
    @canniebeter Huilreactie?? Jullie zijn al 4 jaar aan het huilen, niet ik. Maar ik begrijp je wel, je wil graag het laatste woord hebben, zodat je met een goed gevoel kan gaan slapen. Maar wat je allemaal zegt, slaat helemaal nergens op.
    Vind ik leuk
    Caniggia +860
    vrijdag 20 juli 2018 om 06:33
    Ik hou inderdaad niet van huilsupporters.En ik ben fan van geen enkele club dus dat 4 jaar verhaal gaat niet op.
    Vind ik leuk
    cheeks +3565
    donderdag 19 juli 2018 om 21:56
    Je bedoelt die jeugd die dit jaar kampioen werd ? O19 en o17. Die 8 spelers van 19 jr en jonger die gisteren tegelijk tegen Galatasaray speelden ?
    Vind ik leuk
    Caniggia +860
    donderdag 19 juli 2018 om 22:03
    Ik heb geen id wie er dit jaar bij O19 en O17 kampioen werden.Maar het zullen vast geen hoogvliegers zijn.Want bij Psv breken al jaren geen topspelers meer door.Die over het paard getilde Memphis was de laatste die nog wat opleverde geloof ik.Daarna was het weggevertje door gedane beloftes aan spelers om toch vooral te blijven.Nou daar ben je dan kampioen mee geworden ,maar wat heeft je dat opgeleverd?.Helemaal niets want de Europese wedstrijden daarna waren niet om aan te zien.Van alle clubs overigens die Europees meededen.
    Vind ik leuk
    Caniggia +860
    donderdag 19 juli 2018 om 22:07
    Das het probleem jullie denken dat als je een oefenwedstrijd tegen Galatasaray wint.Je dan gelijk al kampioen bent.Als je tegen dit zelfde Galatasaray op Europees niveau moet spelen,dan ga je kansloos naar huis.
    Vind ik leuk
    cheeks +3565
    donderdag 19 juli 2018 om 22:17
    Jullie probleem is dat je denkt ieder jaar kampioen te worden. Nu ook weer, nb met die kneus van een Blind. 😂
    Vind ik leuk
    Caniggia +860
    vrijdag 20 juli 2018 om 06:31
    Weet niet wat je bedoeld,ik heb namelijk geen club waar ik fan van ben.
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +1515
    donderdag 19 juli 2018 om 22:07
    Weer zo’n typisch aja-hatersreactie van zo’n klote PSV-er. Ajax ziet een speler, hoort een vraagprijs van €15M, bied 10, en dan willen ze 50. Dan zegt onze Marcje gewoon ok laat maar zitten. Net als een andere club dat zou doen bij een te hoge vraagprijs van een Ajacied. Is dat nou zo moeilijk te verkroppen?
    Ik zweer je, Feyenoorders zouden onze aartsrivalen zijn, maar al een seizoen of wat is mijn afgunst naar die lampjes vele malen groter geworden. De gemiddelde Feyenoorder op deze site kunnen nog enigzins normale reacties plaatsen. Overigens een paar uitzonderingen daargelaten onder de lampjes natuurlijk ;)
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2022
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:16
    Slaat nergens op Ajax had vernomen dat ze 15 miljoen vroegen dus 10 is een redelijk bod voor een niet basis speler maar goed 50 miljoen is wel extreem maar dat die kan voetballen is een feit
    Vind ik leuk
    MeAgain +6329
    donderdag 19 juli 2018 om 20:30
    Ze willen weer voor een dubbeltje op de eerste rij zitten ;)
    Koopclub
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +44646
    donderdag 19 juli 2018 om 20:38
    Zijn we gewend.

    (Bericht aangepast vanwege ongepastheid)
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 21:11]
    Vind ik leuk
    Tfoe +3641
    donderdag 19 juli 2018 om 20:41
    Man doe toch niet zo zielig steeds.
    De hele Europese top koopt koopt koopt.....Dat heet nou het hedendaagse voetbal.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +44646
    donderdag 19 juli 2018 om 20:42
    Klopt, maar 10mio bieden bij een vraagprijs van 50mio is wat lachwekkend vind je niet?
    Vind ik leuk
    Tfoe +3641
    donderdag 19 juli 2018 om 20:44
    Wat ik gelezen heb is dat Ajax 10 miljoen geboden heeft en vervolgens hun hebben gezegd 50 miljoen.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 20:46
    Weet je wat pas lachwekkend is? Dat je een aanvoerder moet gaan huren bijneem club waar hij de bank niet eens warm mag houden!
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +44646
    donderdag 19 juli 2018 om 20:50
    Verstandig beleid gezien zijn blessures ;)
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 20:50]
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 20:52
    Ja verstandig ja...

    Tis dat ze geen euro hebben voor aan de kont te krassen, anders hadden ze hem allang gekocht
    Vind ik leuk
    Werner1913 +7643
    donderdag 19 juli 2018 om 21:19
    Ach. Hij heeft toch al wat schalen in de lucht gehouden. Maar goed. Ga jij lekker stoer doen dat je club heel veel centjes kan uitgeven, gaan wij ondertussen door met de prijzen op te halen.
    Vind ik leuk
    Caniggia +860
    donderdag 19 juli 2018 om 22:10
    Ja en vervolgens kun je dan weer een jaar niets kopen om een beetje mee te kunnen doen. ooit komen we op het punt dat er nog maar 1 topclub in Nederland is.Die zullen dan Europees moeten proberen mee te kunnen,want een Kampioenschapje Eredivisie levert je geen bal op
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 22:36
    Nederland heeft maar 1 topclub! En dat is ons mooie warme grote Ajax!
    Vind ik leuk
    psv.040 +884
    donderdag 19 juli 2018 om 22:57
    nu is t warm ja overal in nederland.
    Vind ik leuk
    Caniggia +860
    donderdag 19 juli 2018 om 21:08
    Haha en het ergste is ,dat ze hem dit jaar moeten missen.Want hij is en geblesseerd en alleen te koop voor een bedrag wat Psv niet kan ophoesten.
    Vind ik leuk
    Niels92 +24121
    donderdag 19 juli 2018 om 20:53
    Waarom beginnen met Neuzen? Tering zeg, wat ben jij een ongelooflijke stumper, klagen dat Ajacieden uitlokken maar zelf ben jij geen haar beter. Gasten zoals jij daar hebben ze een naam voor: HYPOCRIET!
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +44646
    donderdag 19 juli 2018 om 20:54
    Hypocriet?
    Elke wedstrijd spandoeken en trotsheid in het stadion.
    Vind ik leuk
    Niels92 +24121
    donderdag 19 juli 2018 om 20:56
    Krijg de tyfus jij! Je bent gewoon weer aan het uitlokken met je neuzen. Wat een kwast ben jij toch ook!
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +44646
    donderdag 19 juli 2018 om 21:01
    Relax Niels. Let op je hart :)
    Het is een concurrentiestrijd tussen fans. Jullie noemen jezelf joden, wij noemen onszelf boeren. That's it.
    Vind ik leuk
    Niels92 +24121
    donderdag 19 juli 2018 om 21:03
    Neuzen is een beledigende en racistische opmerking dat weet jij zelf ook wel. Ik heb tenminste een (warm ) hart, de vraag is of jij die ook hebt ( althans een warm hart ), je komt namelijk vaker over als een koud en harteloos mens dan een zogenaamde warme Brabander!
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +44646
    donderdag 19 juli 2018 om 21:05
    Heb je het mis Niels.
    Ben het wel met eens en zal het aanpassen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 21:09]
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +1515
    donderdag 19 juli 2018 om 22:15
    Niels, ouwe neus, elke keer als je op die stumpert reageert heeft hij weer reden om totaal onzinnige dingen te roepen. Trap er nou niet steeds weer in gap. Als je een goeie nuttige discussie wilt voeren probeer het dan niet bij die wimpie
    Vind ik leuk
    Caniggia +860
    donderdag 19 juli 2018 om 21:10
    Spandoeken ? de spelers moeten voetballen niet lezen.En trotsheid ? waarop?
    Vind ik leuk
    hans59 +223
    vrijdag 20 juli 2018 om 03:40
    En koeiegeloei
    Vind ik leuk
    Caniggia +860
    donderdag 19 juli 2018 om 21:06
    Er was geen vraagprijs van 50 miljoen slimmerd.Ben je nou zo onnozel of doe je altijd zo?
    Vind ik leuk
    Jozef +36880
    donderdag 19 juli 2018 om 21:46
    Het is simpel jaja.

    Mensen doen hun werk maar half en kennen hun talen slecht. Een beetje Portugees sprekende Braziliaan hoort het verschil tussen fifty en fifteen niet.

    Zo. Opgelost. Als Ajax hem echt wil zullen ze dus rond de 12.5 moeten betalen. Ik ken die gast niet, dus geen idee of het een goed plan is.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 21:48]
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +44646
    donderdag 19 juli 2018 om 21:52
    :) ik geloof je
    Vind ik leuk
    MeAgain +6329
    donderdag 19 juli 2018 om 20:50
    Wat happen die lui nu allemaal? Jaren lang PSV voor koopclub uitmaken en PSV bekeren dat ze wat met de jeugd moeten gaan doen omdat het Ajax zoveel gebracht heeft, maar ondertussen kopen ze nu zelf alles wat los en vast zit en hebben ze al drie jaar op rij meer geld uitgegeven aan spelers dan PSV.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +44646
    donderdag 19 juli 2018 om 20:52
    ...en nog niks.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12439
    donderdag 19 juli 2018 om 21:02
    Wat heb jij, behalve als een leidinggevende funtie op de sociale werkplaats en een na grootste volger van het ajaxnieiws, in je leven bereikt?
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +44646
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:59
    Ach meid, dat wil je niet weten.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12439
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:11
    Als je dat verschil niet ziet, dan moet je wel op de sociale werkplaats werkzaam zijn. Ook prima btw,die mensen doen ook goed werk.
    Vind ik leuk
    Jozef +36880
    donderdag 19 juli 2018 om 21:50
    Tja, MeAgain.

    We zijn helaas genoodzaakt om te kopen, omdat de jeugdwinkel telkens voor grote bedragen wordt leeg gekocht. Je zou liever zien dat we met het gaan proberen met tweede keus jeugd, nadat de eerste keus steeds wordt weg gekocht?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 21:52]
    Vind ik leuk
    MeAgain +6329
    donderdag 19 juli 2018 om 22:16
    Maar waarom worden ze zo vroeg weg gekocht? Werkt Ajax daar ook niet zelf aan mee? Ajax moet eens ophouden jongens van 16, 17 en 18 in het eerste te laten spelen.
    Vind ik leuk
    Jozef +36880
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:26
    Hahaha, ja zeg. Ajax moet eens ophouden met die nare traditie om talenten op te leiden en volop kansen te geven op jonge leeftijd 🤔
    Vind ik leuk
    stollie38 +18210
    donderdag 19 juli 2018 om 20:56
    Zijn we gewend van die boeren niet nadenken en reageren en dom zwetsen over neuzen. Vast een vlas snorretje.
    Vind ik leuk
    JustH +15238
    donderdag 19 juli 2018 om 20:59
    dunne armpies en pukeltjes veel pukkeltjes
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13331
    donderdag 19 juli 2018 om 21:07
    Moet jij nu niet naar die club van je kijken die nu speelt nepsupporter?
    Vind ik leuk
    stollie38 +18210
    donderdag 19 juli 2018 om 21:09
    Kijk ik allang namaak haarlemmer. Maar Ajax bezeten boeren verpesten alles weer.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13331
    donderdag 19 juli 2018 om 21:16
    Staan 1-0 achter tegen een Engels clubje wat op het 3de niveau speelt😅😅😅😅😅😅
    Vind ik leuk
    Niels92 +24121
    donderdag 19 juli 2018 om 21:20
    Vreselijk zeg, paniek in Amsterdam, ze gaan vast weer extra spelers aankopen!
    Vind ik leuk
    stollie38 +18210
    donderdag 19 juli 2018 om 21:23
    Lekker belangrijk.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13331
    donderdag 19 juli 2018 om 21:26
    Nepsupporter
    Vind ik leuk
    stollie38 +18210
    donderdag 19 juli 2018 om 21:32
    Namaak Haarlemmer.
    Vind ik leuk
    Niels92 +24121
    donderdag 19 juli 2018 om 21:49
    Geef er toch geen aandacht aan gozer! Kijk eens naar alle live topics van PSV het afgelopen seizoen, Spaanse mug reageerde erg vaak op die topics, die zit zelfs haast nooit in het stadion, wanneer er iemand een nep supporters is, dan is het die mug wel :)
    Vind ik leuk
    stollie38 +18210
    donderdag 19 juli 2018 om 21:59
    Daarom maak er geen woorden meer vuil aan. Haarlemse Tokkie zoekt aandacht. 😂
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2022
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:18
    Viezen beesten muggen zuigen het bloed onder je nagels vandaan
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2022
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:17
    Niet lullig bedoelt Psv koopt ook spelers toch ?! Of groeien ze daaro aan de bomen ?
    Vind ik leuk
    Tfoe +3641
    donderdag 19 juli 2018 om 20:40
    Ga toch heen met je domme opmerking.Echt heel veel leger kan je hoofd niet zijn.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +44646
    donderdag 19 juli 2018 om 20:53
    Ik zoem in je hoofd rond pik!
    Vind ik leuk
    Tfoe +3641
    donderdag 19 juli 2018 om 20:58
    Nou nee...te veel eer.
    Vind ik leuk
    JustH +15238
    donderdag 19 juli 2018 om 20:58
    Jarenlang geroepen Ajax geld club, geld moet op het veld staan.
    En dat is ook weer niet goed.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4726
    donderdag 19 juli 2018 om 21:36
    Nee, deze jongen is pas 20 en dan is 10 miljoen voor een talent een royaal bod en als men in Brazilië dat te weinig vindt, dat is hun zaak. PSV kocht Lodero die koste 20 miljoen dat ze niet wilde en kon betalen dus bedachten ze een constructie waarbij beide partijen beter van konden worden, voor 10 miljoen kreeg PSV een meerderheidsbelang. Ajax doet dat niet, zij willen voor 100% eigenaar zijn. Het is maar waarvoor je kiest, dat laatste heeft Ajax geen windeieren opgeleverd.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 21:38]
    Vind ik leuk
    MeAgain +6329
    donderdag 19 juli 2018 om 22:12
    PSV is 100% eigenaar van lozano. Wel opblijven letten jongen en geen onzin verspreiden.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2022
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:20
    Dat wel maar moeten 30% afstaan bij een eventuele transfer
    Vind ik leuk
    MeAgain +6329
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:41
    Nou en? Wat is het probleem?
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2022
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:43
    Dat het een aardige duit is
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 11:43]
    Vind ik leuk
    MeAgain +6329
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:29
    Dat is toch geen probleem?
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2022
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:30
    Voor mij niet nee haha
    Vind ik leuk
    MeAgain +6329
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:33
    Dan snap ik deze hele discussie niet.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2022
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:37
    Vind het geen discussie met alle respect gaf alleen antwoord op iets dat er gezegd werd dat Psv 100% eigenaar is van Lozano maar zitten allemaal wel haken en ogen aan er is een speciale constructie opgesteld door Brands maar daar weet niemand het fijne van .
    Vind ik leuk
    MeAgain +6329
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:43
    Hoe kom jij er dan bij dat ze 30% moeten afstaan?

    Hoe weet jij dan dat er haken en ogen aan zitten?
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 12:44]
    Vind ik leuk
    Nummertien +5094
    donderdag 19 juli 2018 om 20:32
    Hoezo maakt hij zichzelf belachelijk? Vind eerder jouw reactie belachelijk. Moet Psv nu ook 50 miljoen bieden voor Gutierrez omdat het 50 miljoen voor Lozano wilt?
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5288
    donderdag 19 juli 2018 om 20:35
    Volgens het doorgaans goedgeinformeerde Transfermarkt.nl is die knaap slechts 5 miljoen waard.
    Vind ik leuk
    ValenciaFc +652
    donderdag 19 juli 2018 om 20:43
    Maar op die site is frenkie de jong maar 7 miljoen waard, waarom vraagt ajax voor hem zoveel dan?
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5288
    donderdag 19 juli 2018 om 20:46
    Je moet niet zomaar elke kutside geloven, joh.
    Man, man, man....wat ben jij naief.
    Vind ik leuk
    ValenciaFc +652
    donderdag 19 juli 2018 om 20:47
    Geen goed argument kunnen vinden en dan maar overgaan op de persoonlijke aanval? Een typische drogredenering
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2022
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:32
    Wil niks zeggen is de marktwaarde tis maar net wat een club ervoor vraagt vind 50 miljoen wel absurd geld trouwens ook voor Frenkie de jong ! Zijn alle 2 prima spelers Frenkie en die Braziliaan maar 20 zou een eerlijke prijs wezen
    Vind ik leuk
    Objectief1 +2594
    donderdag 19 juli 2018 om 20:37
    @JAJA Overmars maakt zichzelf al vier jaren belachelijk, vele malen hogere uitgaven dan welke club dan ook binnen Nederland en nul prijzen. Ajax onwaardig deze man
    Vind ik leuk
    stollie38 +18210
    donderdag 19 juli 2018 om 21:02
    Ach ja onze Ajax watcher. Ook al een goedgelovige en ook 24/7 met Ajax bezig. Ga een leven buiten VP zoeken. Succes supporter.
    Vind ik leuk
    Objectief1 +2594
    donderdag 19 juli 2018 om 21:05
    In voor en tegenspoed ik ben op VP te vinden. Ik maak me echter grote zorgen over het wanbeleid bij Ajax. Eigen jeugd werkt implementeren werkt niet hebben we afgelopen vier jaren gezien en nu proberen ze het kampioenschap als wanhoopsdaad te kopen. Wordt tijd dat er koppen gaan rollen binnen de technische staff van Ajax, want dit beleid is niet meer te volgen.
    Vind ik leuk
    stollie38 +18210
    donderdag 19 juli 2018 om 21:07
    Lekker belangrijk dat jij je zorgen maakt over Ajax. Doe dat lekker bij je eigen clubje en aan zogenaamde supporters hebben we geen boodschap aan.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 21:07]
    Vind ik leuk
    Niels92 +24121
    donderdag 19 juli 2018 om 21:10
    Geef toch geen aandacht aan dat stuk stront, er is maar 1 plek waar Objectief1 thuishoort, en dat is in het riool :)
    Vind ik leuk
    stollie38 +18210
    donderdag 19 juli 2018 om 21:10
    Precies en daar horen muggen ook net zo irritant. 😎😎😎😎
    Vind ik leuk
    Objectief1 +2594
    donderdag 19 juli 2018 om 21:12
    Dat is zeker belangrijk Sterker nog dat zouden meer mensen, waaronder Ajacieden ook moeten doen. Een kritische blik richting hun eigen club komt de resultaten alleen maar ten goede. Echter die meeloopsupporters zoals jij zullen nooit kritisch zijn en dat zorgt er weer voor dat een Overmars dat wanbeleid door kan blijven voeren. De witte zakdoekjes zullen ten alle tijden ontbreken. Helaas is Ajax zover afgegleden, door meelopers zoals jij.
    Vind ik leuk
    stollie38 +18210
    donderdag 19 juli 2018 om 21:14
    Eerder door drama queens zoals jij met een obsessie voor Ajax en hou je bij je eigen clubje.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13331
    donderdag 19 juli 2018 om 21:26
    Je kijkt niet eens naar je club man nepsupporter!!
    Vind ik leuk
    stollie38 +18210
    donderdag 19 juli 2018 om 21:33
    Leuk dat jij je bemoeit met mij, maar doe dat liever in dat muggen dorp van je. Want je begint eng te worden.
    Vind ik leuk
    Objectief1 +2594
    donderdag 19 juli 2018 om 21:36
    Ook zo weinig inhoudelijke reacties van je. Kun je het niet verkroppen dat het zo slecht gaat met je clubje?
    Vind ik leuk
    stollie38 +18210
    donderdag 19 juli 2018 om 21:38
    Ow nee hoor. Er zijn genoeg dingen buiten voetbal om je hierover druk te maken. Maar dat PSV supporters hun genot er uit halen is een teken van het gemis van een vrouw.
    Vind ik leuk
    Objectief1 +2594
    donderdag 19 juli 2018 om 21:40
    oww.. wat een aparte aanname. echter dat mag jij denken.

    Feit blijft dat Ajax al vier jaren zonder prijs zit en dat supporters zoals jij er behoorlijk de P in hebben anders reageren ze niet zo. Sterkte man je zult het nodig hebben.
    Vind ik leuk
    stollie38 +18210
    donderdag 19 juli 2018 om 21:42
    Ik heb er absoluut niet de P in. Want ik zei al ik geniet genoeg van leukere dingen, maar discussie met jou is vaker zinloos gebleken, want er komt nooit wat zinnigs uit.
    Vind ik leuk
    Objectief1 +2594
    donderdag 19 juli 2018 om 21:43
    Ik snap dat er leukere dingen zijn in het leven van een Ajax supporter dan zijn eigen club volgen momenteel hahaha.
    Vind ik leuk
    stollie38 +18210
    donderdag 19 juli 2018 om 21:45
    Volgen doe ik het wel en achter je club staan, maar ja zei al als jij je genot er uit haalt. Dan is dat jouw probleem.
    Vind ik leuk
    Objectief1 +2594
    donderdag 19 juli 2018 om 21:36
    Daar valt weinig kritisch over te vertellen. Die pakken met veel minder budget wel prijzen. Echter Ajax geeft mega veel geld uit spendeert mega veel aan salarissen en er worden al vier jaren geen prijzen gepakt. Dat moet toch voor jou ook pijnlijk zijn? dat je ziet dat een concurrent met veel minder middelen veel meer prijzen pakt de afgelopen jaren?
    Vind ik leuk
    stollie38 +18210
    donderdag 19 juli 2018 om 21:39
    Oh nee hoor er is niks pijnlijks aan. Ik heb meer voetbal meegemaakt dan jij en waarschijnlijk ben je te jong daarvoor.
    Vind ik leuk
    Objectief1 +2594
    donderdag 19 juli 2018 om 21:40
    Weer een aanname. Concentreer je nou eens op de feiten. Hoe kan het dat Ajax zoveel meer geld uitgeeft dan de rest en de laatste jaren zo weinig prijzen pakt?
    Vind ik leuk
    stollie38 +18210
    donderdag 19 juli 2018 om 21:44
    Is dat belangrijk dan dat je het vraagt? Ik maak me nergens druk over.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2022
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:23
    Geen prijzen maar doen wel altijd mee aan het kampioenschap kunnen veel andere clubs niet zeggen ! En je kan nog zoveel geld uitgeven als Ajax dat is geen garantie voor prijzen. Maar goed er staat ook geen echt team teveel de zelfde spelers en op de verkeerde posities
    Vind ik leuk
    Objectief1 +2594
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:48
    Precies Gerwink, je kunt wel meedoen om de prijzen, maar als je meer geld uitgeeft dan PSV, Feyenoord en AZ bij elkaar zou je toch op zijn minst 1 prijs verwachten in de afgelopen vier jaren? Het zijn er echter nul en dat is gewoon enorm zorgwekkend. Telkens verkeerde keuzes in het aankoopbeleid staat hier volgens mij debet aan. één ezel stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen, maar Overmars & co doen dat wel honderd keer.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2022
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:51
    Indd maar ligt vaak ook aan de omstandigheden enz en alle clubs zetten zich 200% in tegen Ajax want wie wil er nu niet op zijn cv hebben staan gewonnen van Ajax ! Ajax is soms laconiek en ze zetten zich vaak totaal niet in krijgen soms zoveel kansen maar willen soms alles zo mooi doen Ajax heeft teveel techneuten en geen vechters
    Vind ik leuk
    Objectief1 +2594
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:06
    Tjah dat 200%inzetten doen ze ook tegen PSV, omdat die de laatste jaren gewoon verreweg de beste club van Nederland zijn in de prestaties. Echter weet PSV deze wedstrijden wel vaak om te buigen in nipte overwinningen en Ajax telkens niet.

    Daarbij komt ook vechters moet je via je aankoopbeleid halen dat heeft b.v. PSV heel slim gedaan met Guardado. Waarom haalt Ajax zulke spelers nooit? is dat gewoon wanbeleid? of zien ze het spelletje gewoon niet? (onkunde van de TD?)
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2022
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:29
    Zie veel clubs dat tegen Psv niet doen hoor en zo goed was Psv niet hadden gewoon vaak geluk ! Ajax haalt teveel van de zelfde spelers en dat kun je indd wanbeleid noemen ! Scouten maar wat lijkt het soms
    Vind ik leuk
    Objectief1 +2594
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:47
    Dat komt, omdat jij een Ajax bril op hebt, maar als je gewoon objectief kijkt zie je dat ze tegen zowel Feyenoord Ajax als PSV extra hun best doen en net even wat meer lijken te kunnen dan tegen de ''kleintjes''

    Ben ik ieder geval blij dat we het eens zijn dat er wanbeleid wordt gevoerd in Amsterdam. Zou jij niet liever een andere TD willen in Amsterdam die wel slim inkoopt dan? een soort van Brands? Als Ajax namelijk zo'n figuur aan het roer heeft staan weet ik zeker dat ze zelfs Europees weer hoge ogen kunnen gooien.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2022
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:35
    Ach ja sommige clubs moeten 18 jaar op een kampioenschap wachten en andere doen elk seizoen alleen voor spek en bonen mee ! En ja Ajax heeft geld en doet het laatste jaren ondermaats maar ze hebben nog steeds 3 sterren op hun shirt en succes is een kwestie van tijd. Veel gezeik laatste jaren bij Ajax geweest.
    Vind ik leuk
    Objectief1 +2594
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:49
    Ja precies, maar gezeik is er altijd al wel geweest, maar in het verleden ging dat vaak niet ten koste van de prestaties. Vandaag de dag zijn de prestaties ook gewoon dramatisch en dat baart toch wel zorgen. Jammer als je zoveel mogelijkheden hebt en ze zo weinig benut. Erg Jammer dat Ajax die neergaande spiraal niet weet om te buigen.
    Vind ik leuk
    Johan1984 +789
    donderdag 19 juli 2018 om 20:38
    Heeft ie vast van jou geleerd...
    Vind ik leuk
    stollie38 +18210
    donderdag 19 juli 2018 om 20:53
    Wie zegt dat het waar is? Ach ja alles om duimpjes te scoren he goedgelovige.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12439
    donderdag 19 juli 2018 om 20:54
    Tuurlijk.. Ik weet wel wie zich (buiten mij) oa op ajax topics herhaaldelijk belachelijk maakt.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +44646
    donderdag 19 juli 2018 om 20:57
    Joh, Relax. Je bent hier al wat langer en je weet dat dit een doodgewone concurrentie strijd is tussen fans.
    Shake.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 20:58]
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12439
    donderdag 19 juli 2018 om 21:03
    Zeker en wat een niveau meid..
    Vind ik leuk
    Iggy +3679
    donderdag 19 juli 2018 om 21:02
    Aldus een droeftoetertje dat zichzelf al zijn hele leventje belachelijk maakt.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 21:16]
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +44646
    donderdag 19 juli 2018 om 21:08
    Ow ja joh?
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 22:14
    Ze boden 10. Kregen te horen te horen dat het 50 moet zijn. Je hebt de volgorde verkeerd en bent dus zelf het enige lachertje.
    Vind ik leuk
    abraksas +1210
    donderdag 19 juli 2018 om 22:14
    Hoezo maakt Overmars zich belachelijk? Ajax bood 10 miljoen waarop Corinthians met de vraagprijs van 50 miljoen antwoordde. Ik betwijfel dus zeer dat Ajax een bod van 10 miljoen bracht met het wetenschap dat de vraagprijs bij 50 lag.
    Vind ik leuk
    14forever +8509
    donderdag 19 juli 2018 om 22:26
    Dan kan.je jet wel bagatilseren, maar moet je maar.niet zo.een domme opmerking plaatsen. Daarmee lok je dus de reacties uit.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2022
    donderdag 19 juli 2018 om 20:43
    Wie zegt dat het waar is ? Media moet iets te schrijven hebben
    Vind ik leuk
    yuuup +9449
    donderdag 19 juli 2018 om 21:13
    En het zal niet lang duren voor Ajax het ook gewoon aftikt.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 21:24
    Tja. Wij vragen dat idd gewoon.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 21:26
    Gulden werd 1 op 1 euro! Inkomen verdubbelde en uitgaven... die gingen ook omhoog zeg maar 😁... dus dokken mr. Bayern Netto
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 21:27]
    Vind ik leuk
    LosBlancos +1215
    donderdag 19 juli 2018 om 20:01
    Ze zitten tenminste in de buurt met het bedrag 😜
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 20:01
    Vroeger was ik trots op mn club, met eigen jeugd.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 20:03
    Daley is toch eigen jeugd :-) Positief blijven heh.
    Vind ik leuk
    Foebele +54889
    donderdag 19 juli 2018 om 20:09
    Daley, Joel, Matthijs, Donny, Siem, Carel, Noussair en dan hebben we ook nog jongens die een paar jaar in de jeugd mee gelopen hebben zoals Dolberg, Frenkie, Onana en Cerny dus Positieve Bluf zit een beetje negatief uit zijn nek te zwetsen.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 20:19
    En het mooie is, Bakker, lang , gravenberch en sierhuis gaan ook dit jaar hun debuut maken.
    Vind ik leuk
    Foebele +54889
    donderdag 19 juli 2018 om 20:24
    Nou, denk niet allemaal hoor. Vond Lang niet geweldig, als Tagliafico niet kan spelen kunnen Wober en Blind er spelen dus ook Bakker zie ik niet snel debuteren. Gravenberch is 16 en we hebben al zoveel middenvelders.

    Alleen Sierhuis zou kunnen als Dolberg of Huntelaar geblesseerd/geschorst is.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:17
    Bakker heeft al een streepje voor op wober als back. Speelde vorige wedstrijd uitstekend en gisteren ook aardig. Lang speelt volgende week waarschijnlijk basis regen sturm graz. Sierhuis is 3 e spits en gaat zeker veel minuten maken.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 20:22
    Ken maar een paar namen. Zitten die nog in de o15?
    Vind ik leuk
    Eendracht +15711
    donderdag 19 juli 2018 om 20:04
    Hoezo? Overmars is toch eigen jeugd??...
    Vind ik leuk
    Foebele +54889
    donderdag 19 juli 2018 om 20:11
    Nee, die kwam van Willem 2 en uit de jeugd van GAE... Droevig dat je niet eens zorgt dat je 'grap' ook klopt...
    Vind ik leuk
    Eendracht +15711
    donderdag 19 juli 2018 om 20:16
    De grap is juist compleet...
    Alles is eigen jeugd toch?
    Vind ik leuk
    Foebele +54889
    donderdag 19 juli 2018 om 20:25
    Er is helemaal geen grap, want het gaat nergens over. Wanneer snap je dat nu eens?
    Vind ik leuk
    Eendracht +15711
    donderdag 19 juli 2018 om 20:28
    Foebele, ouwe azijnzeiker..
    Het is een wereldgrap alleen jij kan hem niet zien door die dichtgeknepen oogjes..
    Vind ik leuk
    Foebele +54889
    donderdag 19 juli 2018 om 20:29
    Dichtgeknepen oogjes? Raar verhaal.

    En nee, jij bent de enige die het kennelijk nog grappig vindt om die onzin over eigen jeugd rond te bazuinen.
    Vind ik leuk
    Eendracht +15711
    donderdag 19 juli 2018 om 20:30
    Hoezo? Ik doe gewoon een persiflage van de gemiddelde Ajacied
    Vind ik leuk
    Sanuk +3330
    donderdag 19 juli 2018 om 20:32
    Heel leuke grap.
    Vind ik leuk
    040bovenaan +1635
    donderdag 19 juli 2018 om 20:30
    Humor is niet aan hem besteed 👍
    Vind ik leuk
    Eendracht +15711
    donderdag 19 juli 2018 om 20:31
    Dat is het al jaren niet..
    Vind ik leuk
    Sanuk +3330
    donderdag 19 juli 2018 om 20:33
    Voetbalkennis ook niet.
    Vind ik leuk
    Yuri +3688
    donderdag 19 juli 2018 om 20:04
    10 miljoen aankoopbedrag dat kan oplopen tot 50 miljoen als Ajax de CL wint. Deal!
    Vind ik leuk
    Foebele +54889
    donderdag 19 juli 2018 om 20:06
    Leuk dit soort verhalen, dient louter als voer tot discussie, verder moeten we maar van horen zeggen aannemen dat het ook zo is.

    50 miljoen voor een 20 jarige middenvelder is overigens wel veel te veel, wie denkt Corinthians wel niet dat ze zijn? Het is geen Ajax, alleen wij kunnen dat vragen voor onze talenten...
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 20:07]
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 20:07
    Dit is gewoon bullshit Ajax zoekt geen middenvelders
    Vind ik leuk
    Senn +7371
    donderdag 19 juli 2018 om 20:12
    Hij is gewoon te duur voor ajax
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 20:14
    Transferwaarde van 5 mil...


    En dan is hij onbetaalbaar of meer een utopie voor jullie. Dus wat is nu je punt trolletje?
    Vind ik leuk
    Foebele +54889
    donderdag 19 juli 2018 om 20:12
    Tuurlijk is dit bullshit, met Tadic, Ziyech, vd Beek, F de Jong, S de Jong, Labyad, Eiting, Blind, Masraoui en Sinkgraven hebben we al 10 opties voor het middenveld...
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 20:13
    Transferwaarde is 5 miljoen ze kunnen de pot op met hun 50 als het waar is ook haha
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 20:17
    Was inderdaad geloofwaardiger geweest als dit artikel over een spits ging. :p
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91175
    donderdag 19 juli 2018 om 20:08
    Foebele, je schrijft steeds engere berichten. Gaat alles wel goed met je?

    Ooit was je zo realistisch, maar nu lijk je wel op een van die jonge gastjes die dit dagelijks verkondigen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 20:09]
    Vind ik leuk
    Foebele +54889
    donderdag 19 juli 2018 om 20:13
    Haha gozer, mijn comment is van het zelfde niveau als het topic, dat moet je totaal niet serieus nemen (althans, de tweede alinea, de eerste zegt feitelijk wat ik nu ook zeg).
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    donderdag 19 juli 2018 om 20:16
    Serieus? Doe je net alsof je het niet snapt of snap je het echt niet? Foebele is duidelijk sarcastisch/maakt een geintje.

    (Afgaande op dat je doelt op de laatste alinea)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91175
    donderdag 19 juli 2018 om 20:17
    Ik ken Foebele al wat langer hier. En steek je neus niet in andermans zaken. Ik ben jou geen uitleg verschuldigd.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    donderdag 19 juli 2018 om 20:21
    Ik reageer op wie ik wil en ik reageer wat ik wil. Dat belettende toontje van je hou je voortaan maar voor je, onnodig.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91175
    donderdag 19 juli 2018 om 20:22
    Maar je hoeft geen tekst en uitleg te verwachten. Ik spreek Foeb ergens op aan en daar heb ik jouw inmenging niet voor nodig.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    donderdag 19 juli 2018 om 21:05
    Ik verwacht sowieso nooit een reactie, je krijgt als gebruiker zo veel reacties op een dag, niet te doen als je een leven hebt.

    Dus komt goed uit!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91175
    donderdag 19 juli 2018 om 21:12
    Voorlopig reageer je nog.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 20 juli 2018 om 02:02
    Wat ik er bij vergat te zeggen is dat ik ongeveer de helft beantwoord. En dan bij voorkeur de mensen die ik serieus neem.
    Vind ik leuk
    Foebele +54889
    donderdag 19 juli 2018 om 20:35
    Rustig maar CC, Midden-Noord en ik zijn twee Hagenezen die elkaar geregeld spreken op dit forum.

    En ja, in Den Haag zijn we directer dan in andere delen van het land, haha!
    Vind ik leuk
    Utca030 +13081
    donderdag 19 juli 2018 om 20:24
    Zo is dat midden.
    Vind ik leuk
    Foebele +54889
    donderdag 19 juli 2018 om 20:30
    Hagenezen onder elkaar, al weet ik dat Midden-Noord me een verrader vindt omdat ik voor Ajax ben, haha.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91175
    donderdag 19 juli 2018 om 20:34
    Ik vind het gewoon raar, dat is alles. Ik kan het niet snappen, net als iemand uit Den Haag voor PSV is. Ik ken dat helemaal niet en in mijn vriendenkring is dat ook nooit voorgekomen. Maar we hebben wel een sponsor uit A'dam, die betaald goed. ;-)
    Vind ik leuk
    Foebele +54889
    donderdag 19 juli 2018 om 20:41
    Is een combinatie van factoren geweest. Toen ik klein was was er gewoon te vaak rottigheid in en rond het Zuiderpark, daar wilde mijn pa me niet mee naar toe nemen.

    Op dat moment zag ik op TV het Ajax van 92-96 en was ik gelijk verliefd, wat een spelers en ik kan me de gewonnen UEFA cup en Champions League nog goed heugen.

    En ja, ADO speelde ook lang kapot slecht voetbal in de eerste divisie, dus weinig uitnodiging om daar fan van te worden.

    Ik heb wel altijd ADO gevolgd, was volgens mij op SBS ofzo dat ze de eerste divisie uitzonden vroeger en ik ben ook echt wel een paar keer in het Zuiderpark geweest, maar pas toen het nieuwe stadion er kwam wilde mijn ouwe met mij naar de wedstrijden en dat hebben we dan ook samen gedaan, hij heeft vroeger nog heel even in de jeugd gespeeld bij ADO tot hij het zat was dat hij steeds geschopt werd, haha.

    Dus ja, soms loopt het anders, ik denk dat als ik nu opgegroeid zou zijn het anders had geweest, ADO is weer een feest voor jong en oud, het is weer echt een trots onderdeel van de stad en dat is een lange weg geweest.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91175
    donderdag 19 juli 2018 om 20:49
    Maar die tijd heb ik ook meegemaakt. Ik heb er gezeten toen we onderaan bungelde van de gouden gids divisie. Ik kan mij nog goed herinneren dat we daar met misschien honderd man zaten. Maar nog steeds was en is het mijn cluppie.
    Vind ik leuk
    Foebele +54889
    donderdag 19 juli 2018 om 20:51
    Ja, snap ik en dat respecteer ik ook. Ik zat toen in het Olympisch Stadion te kijken naar Ajax - Panathinaikos in de halve finale CL, ook leuk!

    ;-)
    Vind ik leuk
    Foebele +54889
    donderdag 19 juli 2018 om 20:27
    Geen ruzie maken jongens, voetbal verbind mensen!

    Hoe staat het er voor met ADO? Is erg rustig, gelukkig, las alleen wel wat negatiefs van Groenendijk, die vond dat er snel wat bij moest komen ofzo?

    Wat denk je, kan ADO nu eindelijk stabiel in de middenmoot zitten en tegen de subtop aanschurken of niet? Degradatie mag toch geen optie meer zijn inmiddels!
    Vind ik leuk
    Sanuk +3330
    donderdag 19 juli 2018 om 20:30
    Wordt jij nooit moe van jezelf, de hele dag overal op reageren, heb je niets anders te doen?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91175
    donderdag 19 juli 2018 om 20:07
    Dat is een blauwtje oplopen zeg. Zo even 40 miljoen meer dan is geboden.

    Bizar!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 20:07]
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    donderdag 19 juli 2018 om 20:17
    Vooralsnog alleen maar geruchten, dus absoluut geen blauwtje gelopen. Bovendien stel ik mijn vraagtekens bij die 50 miljoen, in Braziliaanse media werd een bedrag van 15 miljoen genoemt. Dan is zo’n openingsbod van 10 niet raar.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9635
    donderdag 19 juli 2018 om 20:10
    Overmars moet een spits kopen.................
    Vind ik leuk
    Muscles +747
    donderdag 19 juli 2018 om 20:11
    Graag of traag hoor. Mark goed geprobeerd maar middelvinger naar die club. Dollartekens verspreiden zich in Zuid-Amerikaanse ogen.......
    Vind ik leuk
    Der Monarch +2028
    donderdag 19 juli 2018 om 20:11
    De vraagprijs te laag? Bestaat dat?
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 20:20
    Deutsche Gründlichkeit ;)
    Vind ik leuk
    Nielsk +1216
    donderdag 19 juli 2018 om 20:12
    Geloof hier niks van, als dit al waar zou zijn (met alle middenvelders die Ajax al heeft) zouden ze in paniek zijn en volgens mij zijn ze wel klaar, vooral op het middenveld
    Vind ik leuk
    Farmer +11894
    donderdag 19 juli 2018 om 20:14
    20 jaar, nog nooit opgeroepen voor de Seleção,... op basis van wát moet hij 50 miljoen waard zijn dan?
    Vind ik leuk
    diekertjedap +4284
    donderdag 19 juli 2018 om 20:15
    op basis waarvan zou frenkie dat dan wel zijn?
    Vind ik leuk
    Farmer +11894
    donderdag 19 juli 2018 om 20:16
    vragen ze daar ook 50 mil voor dan?
    Vind ik leuk
    diekertjedap +4284
    donderdag 19 juli 2018 om 20:17
    volgens mij heb ik dat laatst ergens gelezen ja.
    Vind ik leuk
    diekertjedap +4284
    donderdag 19 juli 2018 om 20:14
    als je wil meespelen met de grote jongens dan moet je ook betalen als de grote jongens.
    Vind ik leuk
    danny1974 +1802
    donderdag 19 juli 2018 om 20:14
    Koop er maar 1, 2, 3, 4, 5 und so weiter #koopclub..heeft iemand de sleutel van kleedkamer 2 toevallig ?
    Vind ik leuk
    Mass +5228
    donderdag 19 juli 2018 om 20:15
    Haha...vraagprijs 50...en dan 10 bieden. Kruideniersgedachte
    Vind ik leuk
    ficusje +2074
    donderdag 19 juli 2018 om 20:51
    Als psv nou 10 mijloen bied halen ze hem binnen,maar iedereen in de wereld kennen alleen ajax.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 21:07
    Albert is er groot mee geworden. Alberthahain.
    Vind ik leuk
    410hhw +1774
    donderdag 19 juli 2018 om 20:17
    Klinklare onzin.
    Globoesport alleen de naam al.
    Vind ik leuk
    ENSTN-FULB +518
    donderdag 19 juli 2018 om 20:18
    Heerlijk dit Fake News.
    En al die S6 supporters vallen er weer overheen.
    Gratis clicks voor VP, doen ze goed.
    Vind ik leuk
    Tweey +2098
    donderdag 19 juli 2018 om 20:22
    Dat legt hij toch zeker wel lachend neer?
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 20:26
    Lekker bezig ajax.
    Hoop dat hij komt zeker een goede speler.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4409
    donderdag 19 juli 2018 om 20:30
    Die Brazilianen zijn niet gek, als je voor Daley Blind twintig miljoen neerlegd zal je voor een beetje Braziliaans talent wat meer moeten betalen
    Vind ik leuk
    Nummertien +5094
    donderdag 19 juli 2018 om 20:36
    Echt, Psvers (de meeste) kunnen jullie nou nooit normaal doen in Ajax topics?
    Gaat echt helemaaaaal nergens over het niveau wat we hier voorbij zien komen...
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1540
    donderdag 19 juli 2018 om 20:38
    Kan niet iemand hier ff bijschieten dat gatje van 40 miljoen? 😂
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2022
    donderdag 19 juli 2018 om 20:38
    Nog een middenvelder ? Koop maar een buitenspeler voor 10 miljoen en Anders Tadic op links Neres in de spits en Ziyech rechtsbuiten en Labyad op 10
    Vind ik leuk
    Downvalley +244
    donderdag 19 juli 2018 om 20:41
    Kunnen beter een verdediger extra halen ipv een middenvelder.
    Tenzij het een goede verdedigende middenvelder is.
    Vind ik leuk
    fr1963 +2977
    donderdag 19 juli 2018 om 20:45
    Zoals met De Ligt.....en Barca....das logisch toch?
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 21:09
    ?
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1490
    donderdag 19 juli 2018 om 20:49
    Ja zo kan ik ook bieden:)
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 20:52
    Marc dacht : ik ben sinterklaas niet !😄
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 21:09
    Prachtig stukje tekst dit, verschil tussen de 2 partijen is klein die komen wel nader tot elkaar.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 21:10
    Wat een engnek wat een belediging voor die club ,zelf alles vragen voor die over het paard getilde spelers en dan zo'n belachelijke bedrag bieden op een speler
    Vind ik leuk
    FACT +2361
    donderdag 19 juli 2018 om 21:13
    Mocht-ie komen, dan is-ie waarschijnlijk 3 weken later 'eigen jeugd'.....
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 21:14
    Als ik al die reactie's zo lees, zijn helemaal geen ''normale'' mensen meer in Nederland. Godallemachtig wat een stelletje randdebielen hier.
    Vind ik leuk
    windforce11 +1849
    donderdag 19 juli 2018 om 21:16
    Hahahaha ze zijn alle schaamte voorbij in 020
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27858
    donderdag 19 juli 2018 om 21:23
    Walsall Ajax is live op youtube. Mocht iemand zich vervelen :p
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 03:21
    Die winnen toch niks joh.
    Das nu toch wel bekend of nog steeds niet bij jou?.
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7922
    donderdag 19 juli 2018 om 21:31
    Gewoon een willekeurige Braziliaan?
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1536
    donderdag 19 juli 2018 om 21:41
    En koop er nog maar 1 . Koopclub
    Vind ik leuk
    FACT +2361
    donderdag 19 juli 2018 om 21:41
    Een doorsnee dagje op Voetb....ehhhh....Ajaxprimeur.....

    Overmars sluit transfers uit: 'Not for sale. Eerst 40 wedstrijden hier spelen'
    06:45

    Ten Hag op zijn hoede ondanks zomer van 40 miljoen: "Feyenoord en PSV slapen niet"
    07:16

    'Goed nieuws voor Ajax: PSG-middenvelder wil niet verlengen, Barça ruikt bloed'
    08:04

    Overmars: 'Als we die 4,5 miljoen voor Daley moeten betalen, doen we dat lachend'
    08:30

    Zes Ajax-vraagtekens voor Sturm Graz-thuis: 'Moet heel snel in elkaar vallen'
    09:54

    Hoofd opleiding Ajax kondigt koerswijziging aan: 'Dat zal minder nodig zijn'
    10:08

    Blind ziet groot verschil met Engeland: 'Dat is niet iets waar ik naar uitkijk'
    10:33

    Ambitieuze Ajax-verdediger wil de beste zijn: 'Een goal of 4 en paar assists'
    12:23

    Ajax wilde enkele jaren geleden Belg als hoofd opleiding: 'Op één lijn met Jonk'
    12:45

    Ten Hag wijzigt opstelling noodgedwongen: De Jong naast De Ligt in de verdediging
    14:03

    Ajax treft Sturm Graz mét trouwe uitblinker: "Ik zal woensdag spelen tegen Ajax"
    15:16

    Ajax op voorsprong in Engeland door fraaie goal Van de Beek
    16:15

    Ajax wint niet in Engeland: fraaie goal Van de Beek niet genoeg bij rentree Blind
    16:52

    "Ajax is een topclub met goede spelers, maar hier verwacht men iets meer van je"
    16:59

    VP-voetbalkantine: 'Matig Ajax krijgt het ook tegen Sturm Graz moeilijk'
    17:00

    Ajax maakt rugnummers bekend: ander nummer Onana, Ziyech krijgt 10
    19:09

    'Terugkeren bij Ajax? Dat zal moeten blijken. Als het goed gaat ben je gewild'
    19:21

    'Overmars biedt 10 miljoen op Braziliaan, maar moet 50 miljoen betalen'
    19:58
    Vind ik leuk
    Mari +8443
    donderdag 19 juli 2018 om 21:42
    Ligt dicht bij elkaar
    €10mln en € 50 mln

    Bovendien een veel scorende speler al 3 goals.
    Nog geen basisspeler, maar wat maakt dat uit.
    Die Brazilianen denken toch: die gasten in Europa zijn toch helemaal gek geworden
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2022
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:08
    Check maar eens beelden van hem dan snap je wel dat die zo duur is
    Vind ik leuk
    Mari +8443
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:38
    ok. niet aan gedacht. ga dat later doen
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2022
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:12
    Is een zeer groot talent daar vind het eigenlijk een normale prijs als je de tegenwoordige prijzen zie
    Vind ik leuk
    Butsbal +15512
    donderdag 19 juli 2018 om 21:43
    Vraag 50, bieden 10. Verrekte goeiekope.
    Vind ik leuk
    Lekkerjoh +86
    donderdag 19 juli 2018 om 21:51
    Ik hoop niet dat ze nog n middenvelder gaan halen. Eerstje careltje proberen en Schöne zn laatste rondje laten maken dan pas verder kijken
    Vind ik leuk
    John040 +2344
    donderdag 19 juli 2018 om 21:55
    Je kan niet voor een dubbeltje op de eerste rang gaan zitten Markje. Hij is meer waard als ziyech dus bied niet zo dom
    Vind ik leuk
    Pimman +3722
    donderdag 19 juli 2018 om 22:17
    Een aanvaller die een man kan uitspelen en scorend vermogen heeft lijkt me
    meer proriteit
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2022
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:07
    Is een aanvaller check transfermarkt maar prima speler trouwens
    Vind ik leuk
    JoeyC +2249
    donderdag 19 juli 2018 om 22:27
    Dat is nogal een verschil. Lijkt me dat Overmars elders kan gaan zoeken voor de volgende aankoop.
    Vind ik leuk
    DuWijk +313
    donderdag 19 juli 2018 om 22:39
    50 miljoen voor speler die nog geen basis speelt? Dat geloof ik niet erg...

    Daarnaast heeft Ajax op moment (met Ziyech) een overschot aan middenvelders.

    Kan dat dus helaas moeilijk geloven.
    Vind ik leuk
    John040 +2344
    donderdag 19 juli 2018 om 23:01
    PSV heeft bij barcelona een bod neer gelegt van 12 miljoen voor Messi. Wat zouden ze daar nu mee doen???
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 23:06
    Laat maar zitten.spelers genoeg voor minder
    Vind ik leuk
    Het Brein +3982
    donderdag 19 juli 2018 om 23:28
    Koekje van eigen deeg!
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1838
    vrijdag 20 juli 2018 om 01:57
    FAKE NEWS.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 03:20
    Haha ,ja ajax is ook maar een kleine jongen in de grote voetbalwereld ,dat blijkt maar weer.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:50
    En jij een kleine jongen in mokum atser
    Vind ik leuk
    Professoro +233
    vrijdag 20 juli 2018 om 06:43
    Koekje van eigen deeg hier.
    Ajax vraagt belachelijke bedragen ....dus andere ook
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:48
    Ja dat word een makkie
    Vind ik leuk
    orion73 +1418
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:54
    Tja als Ajax hoog in de boom gaat zitten bij iedere transfer wat hun goed recht is natuurlijk, dan hoef je niet te verwachten dat andere clubs hun spelers voor een appel en een ei wegdoen.
    Vind ik leuk
    Korm +35338
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:43
    nou marc, tik het ff af en je heb er een wereld speler bij... geld moet rollen toch?? ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 18:24
    Zucht...
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 18:42]
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 18:40
    Jong Ajax zeker.. neem aan dat ze genoeg middenvelders hebben?
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 19:57
    Boontje komt om zijn loontje