'Franse club neemt contact op met Ajax en wil transfer van Ziyech bespreken'

    'Franse club neemt contact op met Ajax en wil transfer van Ziyech bespreken'

    donderdag 19 juli 2018 om 21:51

    Een gerucht in de Spaanse pers donderdag: Olympique Lyon is nadrukkelijk in de markt voor Hakim Ziyech. De Fransen hebben inmiddels contact opgenomen met Ajax om een transfer van de 25-jarige spelmaker te bespreken.

    Dat meldt El Mundo Deportivo. Lyon stuurde deze zomer topscout Marcelo Dijan naar het WK in Rusland om Ziyech aan het werk te zien. Hoewel het toernooi al na de groepsfase over was voor Marokko, was de Franse club te spreken over wat de middenvelder liet zien. Daarom is nu besloten om door te pakken, aldus MD.

    Het is niet voor het eerst dat Ziyech in verband wordt gebracht met Lyon. Eerder deze maand schreef RMC dat hij in beeld is om Nabil Fekir op te volgen. Ook AS Roma leek Ziyech lange tijd te willen strikken, maar die interesse is inmiddels bekoeld.

    Bij Lyon kan Ziyech herenigd worden met oud-Ajacieden Kenny Tete en Bertrand Traoré. Ook Memphis Depay speelt voor de club.

    Poll

    Passen Lyon en Ziyech bij elkaar?

    (6328 stemmen)

    Plaats een reactie

    Johnny Cash +2502
    donderdag 19 juli 2018 om 21:56
    Eindelijk weer eens ajax nieuws.
    Vind ik leuk
    PSV NR1 +2797
    donderdag 19 juli 2018 om 22:02
    ja niet dat ze met 1-0
    achter staan
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 22:35]
    Vind ik leuk
    vossing +1104
    donderdag 19 juli 2018 om 22:03
    Nee, maar die uitslag vanavond wrijf ik wel onder hun neus
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 22:31
    Ooooooow nee toch?!!! Ga je dat echt doen ja?? Gast wordt volwassen!
    Vind ik leuk
    Sjaakster +331
    donderdag 19 juli 2018 om 22:33
    Kenners kijken dan ook naar welke spelers opgesteld stonden....
    Vind ik leuk
    Den Daats +6375
    donderdag 19 juli 2018 om 23:33
    Hoogstwaarschijnlijk dezelfde namen die ook woensdag aan de aftrap zullen verschijnen.

    Misschien dat die wonder Frenkie op de bank plaatsneemt voor Blind, verder zal er niet veel anders zijn...
    Vind ik leuk
    Sjaakster +331
    donderdag 19 juli 2018 om 23:49
    Als je dus niet weet wie er tegen Walsall gespeeld hebben, zwijg dan gewoon.
    Vind ik leuk
    Den Daats +6375
    donderdag 19 juli 2018 om 23:58
    Wie praat er over Walsal? Ik heb het over de wedstrijd tegen de Wolves...
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 00:10
    Maar tegen Wolves kwamen we niet 1-0 achter
    Vind ik leuk
    Den Daats +6375
    vrijdag 20 juli 2018 om 00:11
    Dat heb je mij ook niet horen zeggen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 01:21
    Maar dit draadje gaat daarover, msschien had je erbij moeten zeggen dat je tegen Wolves bedoelde
    Vind ik leuk
    Sjaakster +331
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:33
    Precies Ruben. Dit draadje gaat over Walsall, maar niet-Ajacieden staan niet bekend om hun intelligentie. Daarnaast in de wedstrijd tegen de Wolves stond Eiting in de basis. Die zal tegen Sturm niet starten...
    Vind ik leuk
    Dirk-Jan +52
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:33
    Waar slaat dit op? Amsterdam is juiste een van de DOMSTE regio's van Nederland. Utrecht, Rotterdam en Eindhoven staan op intelligentie ver boven Amsterdam. In Amsterdam loopt alleen maar de tourisme, de seksindustrie en de onderwereld goed, dusja houd je mening voor je.
    Vind ik leuk
    MR - +26
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:10
    Kunnen we dit soort reacties niet gewoon overslaan?
    Vind ik leuk
    Dirk-Jan +52
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:34
    Bereid je er maar op voor dat ook de wedstrijd tegen Sturm een hele 'moeilijk' en 'zware' wedstrijd zal zijn. Hoogstwaarschijnlijk gaan ze die pot ook verliezen en zal ten Hag zijn routine praatje over balbezit houden.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +13187
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:07
    Daats wil graag geliked worden dus reageert hij op de bovenste post. Dat hij vervolgens middenin een discussie zijn eigen discussie aan het voeren is heeft hij zelf niet in de gaten. Zeg maar gewoon dat je hem heel belangrijk vind dan is hij ook weer tevreden.
    Vind ik leuk
    PSV NR1 +2797
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:36
    ik heb de wedstrijd gezien vind jij dat ze hebben gevoetbald ?
    afstand schoten uit armoe
    ik dacht die zijn de stoelen aan het testen of ze wel voldoen en niet kunnen afbreken
    vanwege de veiligheid
    eigenlijk was dat niet nodig want het stadion was toch leeg
    Vind ik leuk
    Bergwag +699
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:53
    Ik heb de samenvatting wel gezien, maar als er dan maar 3 aanvallen van Ajax worden laten zien weet ik wel genoeg...

    Laat het alsjeblieft volgende week goed vallen!
    Vind ik leuk
    Yuri +3729
    donderdag 19 juli 2018 om 22:08
    lol gaat ie ajax volgen
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +2502
    donderdag 19 juli 2018 om 22:09
    Vind je het gek tegen walsall. Is niet zomaar een tegenstander hoor 😃
    Vind ik leuk
    PSV NR1 +2797
    donderdag 19 juli 2018 om 22:13
    O ik dacht dat WAL betekend
    Walibi
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +2502
    donderdag 19 juli 2018 om 22:18
    Ik heb wel kangaroes zien boksen maar nog nooit zien voetballen
    Vind ik leuk
    Futjebal +1777
    donderdag 19 juli 2018 om 22:09
    Hoho..maar wel tegen Walsall he..spelen toch in de 3e divisie. En dat terwijl het bij Ajax moet voelen als een thuiswedstrijd met al die lege stoeltjes. Ik ga trouwens denken dat Labyad iets terug wil doen voor PSV om naar Ajax te gaan...man man man wat komt die veel tekort....en de 2-0 ligt er ook al in
    Vind ik leuk
    Starkoo +575
    donderdag 19 juli 2018 om 23:45
    Ach joh Ajax zit de rest in de war te brengen, als dat niet zo is ten Hag zo snel mogelijk out, bij geen Europees exit!
    Vind ik leuk
    JustH +13249
    donderdag 19 juli 2018 om 22:48
    Topic over Ajax, alleen maar zeik reacties, het gaat opvallen dat ze niets meer over hun eigen club te vertellen hebben.
    Vind ik leuk
    Den Daats +6375
    donderdag 19 juli 2018 om 23:34
    Misschien valt het gewoon op dat jullie wederom ondanks alle grootpraat toch door de mand vallen.

    Valt weinig positiefs te melden over de wedstrijden van vandaag, al zeg ik het zelf.

    Mooie is, seizoen is nog niet een begonnen! Haha
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 23:35]
    Vind ik leuk
    Mr. O +851
    donderdag 19 juli 2018 om 23:45
    Het is inderdaad een drama Den Daats... Het gaat echt nergens over. Ik vind het bij Haggie allemaal losse flodders op het veld. Alleen de verdediging weet nog een beetje waar ze mee bezig zijn.
    Moet wel zeggen als ajacied zijnde dat je het er wel erg inwrijft bij iedereen hier, maargoed meestal heb je qua argumenten best gelijk.
    Vind ik leuk
    Den Daats +6375
    donderdag 19 juli 2018 om 23:54
    Kijk, nu praten we.

    Klopt dat ik het vaak inwrijf en soms hier en daar ook wel erger maak dan het is maar dat heeft ook veel te maken met de houding van vele Ajax suppporters hier. Die vaak de waarheid zelf ook wel zien maar deze niet willen zien en deze zomaar wegschuiven en wegstoppen.
    Vind ik leuk
    JustH +13249
    donderdag 19 juli 2018 om 23:57
    Daats moet is komen met dat team wat hij support. Hij heeft het echt alleen maar over Ajax, zijn obsessie. Zelfs op een oefenwedstrijd zit je te geilen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 23:58]
    Vind ik leuk
    JustH +13249
    donderdag 19 juli 2018 om 23:56
    Ja maar Daats, ik hoor je nooit wat zeggen over je eigen club. Ben je bang dat je ook aangepakt wordt?
    Vind ik leuk
    Den Daats +6375
    vrijdag 20 juli 2018 om 00:05
    Ik spreek over mijn eigen club in de daarvoor bestemde topics, hierro hebben we het over Ajax en valt er weibig positiefs te zeggen over zowel het spel als resultaat vandaag.

    Inplaats van dat je met wat argumenten komt, heb je het de hele tijd over mijn obsessie...

    Voor jou denkstof voor mij iets om niet al te lang bij stil te staan...
    Vind ik leuk
    JustH +13249
    vrijdag 20 juli 2018 om 00:15
    Jouw obsessie is jouw probleem en mijn onbegrip.
    Ik vind het leuk om met clubgenoten over Ajax te lullen, en dan ben jij er weer met je negatieve gezeik. Heb je nooit geleerd dat als grote mensen praten dat je ff stil moet zijn?
    Vind ik leuk
    Den Daats +6375
    vrijdag 20 juli 2018 om 00:19
    Grote jongen, inderdaad.

    Achter de toetsenbord.

    Hahaha

    Leuke is, als ik voor je neus zou staan zou je hoogstwaarschijnlijk een ppaar toonties lager zingen.

    Maargoed...

    Wil je hoogmoed en grootpraat verkondigen over Ajax zonder dat je telkens met de neus op de feiten wordt gedrukt, ga dan naar een Ajaxforum en leef je uit.

    Hier zal je zeker als je kijk naar waar jullie staan, telkens weer opnnieuw de grond in geboord worden.


    En terecht!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 00:24]
    Vind ik leuk
    JustH +13249
    vrijdag 20 juli 2018 om 00:21
    Denk je, of ben je weer met je aannames aan de gang?
    Vind ik leuk
    Den Daats +6375
    vrijdag 20 juli 2018 om 00:23
    Probeer het uit zou ik zeggen...
    Vind ik leuk
    JustH +13249
    vrijdag 20 juli 2018 om 00:32
    man man lachwekkend dit weer
    Vind ik leuk
    Den Daats +6375
    vrijdag 20 juli 2018 om 00:35
    Daarover ben ik het zeer zeker met je eens!
    Vind ik leuk
    JustH +13249
    vrijdag 20 juli 2018 om 00:37
    Eindelijk een zekerheid.
    Ik kan stoppen, ik heb het voor elkaar
    Vind ik leuk
    Den Daats +6375
    vrijdag 20 juli 2018 om 00:39
    Als dit je doel was, mijn zegen heb je 👌
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 18:19
    Kneus!
    Vind ik leuk
    Geert55 +55
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:33
    Blijf dan lekker bij je club.
    Vind ik leuk
    Den Daats +6375
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:53
    Ik heb nog niet getekend...
    Vind ik leuk
    Feeltje +64
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:56
    JustH Dit doen jullie eigenlijk ook altijd bij andere topics dust SSST laat ons jullie ff afmaken;')
    Vind ik leuk
    JustH +13249
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:02
    Wie is jullie?
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 22:02
    Idd dat heeft wel weer erg lang geduurd 😒 moreeeeeeeee ajax please
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 22:39
    Meer en meer nieuws graag over de allergrootste, allerrijkste, allermooiste maar vooral allerwarmste club van Nederland en ver daarbuiten!!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26783
    donderdag 19 juli 2018 om 22:25
    Valt me tegen van je johnny boy.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +2502
    donderdag 19 juli 2018 om 22:31
    Wat valt tegen teo ?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 22:31]
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 21:56
    Zou denk ik de perfecte stap zijn voor ziyech. Bewijst hij zich daar, speelt hij over 2 jaar alsnog in de top.
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +3902
    donderdag 19 juli 2018 om 22:00
    Dat denk ik ook, maxwell ging toen volgens mij ook via lyon naar de top, corrigeer me als ik me vergis, maar denk wel dat hij.gewaardeerd gaat worden daar.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 22:05
    Was niet via lyon hoor maar ging via cruzeiro na de top kwam daarna namelijk bij Ajax terecht :)
    Heeft trouwens helemaal niet bij lyon gespeeld maar zijn carriere wel afgesloten bij psg dacht ik daarvoor bij inter en barca gezeten
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 22:06
    Maxwell ging via Empoli naar Internazionale.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 22:15
    Naar inter geloof ik. En ja, dat zou een mooie weg zijn. Ziyech moet de Premier League vermijden, dan komt het goed.
    Vind ik leuk
    JustH +13249
    vrijdag 20 juli 2018 om 00:00
    Hier niet dan, of doel je op die 24 fluiters, die geen enkele Marokkaan leuk vinden. maar dat ligt aan hun opvoeding.
    Vind ik leuk
    Verratti +1853
    donderdag 19 juli 2018 om 22:01
    Dat denk ik ook. Uit de Franse competitie worden veel spelers verkocht aan topteams. Hoop dat het lukt. Ben benieuwd en wens Ziyech het beste.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 22:18
    Ziyech kan komend seizoen niet meer weg. Hij heeft vandaag rugnummer 10 bij Ajax gekregen en de shirts liggen al in de fanshop.
    Vind ik leuk
    Karakter1 +1200
    donderdag 19 juli 2018 om 22:24
    Ik hoop dat dit een grapje is wat je nu beweerd. Natuurlijk kan Ziyech nog weg. De rugnummers zijn weliswaar uitgedeeld, maar deze kunnen nog veranderen tot aan het einde van de transferperiode. Dat heeft Ajax zelf ook aangegeven. Ik zou dus maar voorzichtig zijn met de bedrukking als je het nieuwe shirtje koopt. Normaal worden bedrukte shirts vergoedt na een transfer van de speler, maar aangezien Ajax het zelf al aangeeft denk ik dat die vlieger niet op gaat in dit geval.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 22:27
    Duitsers maken geen grappen ;)
    Vind ik leuk
    Utca030 +9896
    donderdag 19 juli 2018 om 23:33
    Jij bent echt zo,n sukkeltje die er in trapt loser.
    Vind ik leuk
    Den Daats +6375
    donderdag 19 juli 2018 om 23:38
    ...
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 23:39]
    Vind ik leuk
    Utca030 +9896
    donderdag 19 juli 2018 om 23:44
    Had ik niet op jouw den daats,op dat karakter sukkeltje.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 23:45]
    Vind ik leuk
    Den Daats +6375
    donderdag 19 juli 2018 om 23:47
    Jaa, excuses! Heb het ook meteen verwijdert!

    Klein misverstandje 😉
    Vind ik leuk
    Karakter1 +1200
    donderdag 19 juli 2018 om 23:48
    Oh ja, shit. Sorry! Helemaal vergeten dat het al weer zomervakantie is voor de basis- en middelbare school. Nou, geniet ervan jongen! Hard gewerkt dit jaar. Dan zie je alweer wat je kunt bereiken met hard werken hé: een paar uurtjes later mogen opblijven van je ouders én wat langer internetten!
    Vind ik leuk
    Utca030 +9896
    donderdag 19 juli 2018 om 23:52
    Van mannen of van vrouwen.
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18228
    donderdag 19 juli 2018 om 21:56
    Mooie club voor Hakim! Kan iemand anders meteen zijn nummer 10 overnemen :)...
    Vind ik leuk
    Ale +3960
    donderdag 19 juli 2018 om 21:58
    Inpakken en wegwezen.
    Vind ik leuk
    PRICE +26054
    donderdag 19 juli 2018 om 22:21
    Een keertje zal het toch een keer er echt van komen...misschien dan Lyon
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 21:58
    Prima! Was al bang dat hij niet weg zou gaan.. Staat nu alleen maar in de weg. Middenveld met: Frenkie, Donny en Carel zou fantastisch zijn en Dusan dan op links! Waar moet je Ziyech dan neerzetten?
    Vind ik leuk
    inimini +2176
    donderdag 19 juli 2018 om 22:01
    Mag toch echt hopen dat hij blind op 6 zet. Je mist daar echt elke keer in de omschakeling iemand die goed gepositioneerd staat en kan verdedigen.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 22:01
    Carel is een wereldspeler!
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +5363
    donderdag 19 juli 2018 om 22:55
    Vandaag liet hij zien dat hij ook een mindere dag kan hebben...
    En daar komen juist de ervaren jongens van pas, die hebben minder uitschieters, tenminste dat hoop je
    Vind ik leuk
    Mjblinker +648
    donderdag 19 juli 2018 om 22:02
    Je volgt deze spelers ongetwijfeld meer dan ik maar Ziyech is toch met afstand de beste van dit stel? Als Ajax echt kampioen wil worden kun je beter 1 vd anderen verkopen lijkt me (of niemand meer).
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 22:29
    Ja, want met die Ziyech die alleen maar overschiet hebben we de laatste jaren veel successen behaalt... Ziyech is echt heel erg overschat! Als je hier rond de 30 miljoen voor krijgt mag je heel blij zijn als Ajax zijnde!
    Vind ik leuk
    Mjblinker +648
    donderdag 19 juli 2018 om 22:41
    30mln zou idd wel erg veel geld zijn
    Vind ik leuk
    JustH +13249
    vrijdag 20 juli 2018 om 00:10
    Met afstand de beste Zyech
    Vind ik leuk
    kerel +1824
    donderdag 19 juli 2018 om 22:02
    Jochie toch.. weer een onervaren middenveld?? Hou op.. ik hoop toch dat die kale dit niet leest..
    Vind ik leuk
    Sil95 +10265
    donderdag 19 juli 2018 om 22:04
    Ik vind dat middenveld echt te jong en dus te risicovol. Er is dan bijna geen routine. Frenkie heeft een handvol duels gespeeld in Ajax 1 en Carel is nog nauwelijks binnen de lijnen gekomen. Om laatstgenoemde dan direct een basisplaats te geven.. Dan zou ik eerder toch nog voor de ervaring van een Schone kiezen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 22:04]
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 22:07
    Dan zou ik eerder voor Blind kiezen als je routine wil, maar ik zou Eiting dit seizoen zeker die kans geven al is het maar alleen tegen het rechterrijtje clubs. Ik heb alle vertrouwen in dat Eiting mee kan bij Ajax 1.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +3400
    donderdag 19 juli 2018 om 22:28
    De enige plek waar Blind enigzins van toegevoegde waarde kan zijn, is op 6. Ben geen fan van 'm, maar inzicht en gevoel voor positie heeft-ie wel. En twee jonkies of 1 jonkie en Tadic voor 'm.
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +5363
    donderdag 19 juli 2018 om 22:56
    Blind, Frenkie en Tadic is echt wel een prettig middenveld. En soms kan Tadic als buitenspeler en dan kan Donny spelen.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +3400
    donderdag 19 juli 2018 om 22:59
    Daarom. Die hele Blind moet je niet eens willen overwegen voor in de verdediging.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 00:03
    Frenkie, Donny, Lassie.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +3400
    donderdag 19 juli 2018 om 22:10
    Evt. rechtsbuiten, naar binnen komend, zoals bij Marokko. Een goede rechtsback die eroverheen dendert... Kristensen of Orejuela ;-)
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 22:10]
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 22:26
    Daar hebben we Neres al! Vele male beter al helemaal op die positie.
    Vind ik leuk
    Sjaakster +331
    donderdag 19 juli 2018 om 22:32
    Een middenveld zonder ervaring en dan Tadic op een totaal andere positie als waar hij normaal speelt. Hoop toch dat jij geen trainer bent. Als Tadic niet op het middenveld speelt, speelt ie RECHTSBUITEN!
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 21:59
    Lyon is een goede club voor hem, al zou het leuk zijn als hij blijft.

    Voorbereiding gaat niet echt lekker
    Vind ik leuk
    Ruud40 +12278
    donderdag 19 juli 2018 om 22:09
    Dat laatste is een understatement van jewelste.
    Het loopt voor geen meter, minder dan 1 week voor de eerste belangrijke wedstrijd
    Vind ik leuk
    Mari +6777
    donderdag 19 juli 2018 om 22:01
    Gebruik dit geld om een centrumspits te kopen.
    Kluivert ----Bande gebl;esseerd dus daarom Labyad
    Zyech ----- Tadic

    Per saldo slechts Blind en Labyad gehaald.
    Al die euforie snap ik dan ook niet helemaal.
    Is Ajax sterker dan vorig jaar?
    Als Dolberg (die mij nog niet heeft kunnen overtuigen, ook niet toen hij in topvorm was) faalt heeft Ajax nog steeds geen scorende spits
    Overmars daar moet je wat aan doen!!!
    Vind ik leuk
    Sil95 +10265
    donderdag 19 juli 2018 om 22:02
    Lyon zou een prima stap voor Hakim zijn. Wordt hij weer herenigd met zijn maatje Bertrand Traore. Aan de andere kant zie ik hem graag bij Ajax blijven , al is het maar een seizoen. Het lijkt mij smullen om hem in een team met Dusan Tadic te zien spelen.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +40310
    donderdag 19 juli 2018 om 22:04
    "OL sent long-standing scout Marcelo Dijan to observe Ziyech during the World Cup. Impressed with what they saw, he is now being lined up for a move"

    Was de scout van OL aan het slapen tijdens de WK wedstrijden?
    Vind ik leuk
    Sil95 +10265
    donderdag 19 juli 2018 om 22:07
    Nee , want anders zou hij Ziyech ook niet zien spelen zoals je zelf noemt. Mensen die slapen kunnen namelijk niet kijken.
    Vind ik leuk
    Niels92 +17399
    donderdag 19 juli 2018 om 22:10
    Niet iedereen begrijpt dat :)
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 22:11]
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 22:06
    Laten we ook niet doen alsof Ziyech een Europese topspeler is.

    Lyon is een prima club voor hem en als hij het daar goed doet komt ie straks alsnog bij Roma of Napoli terecht.

    Daar ergens ligt zijn max.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 22:07
    We veranderen de titel even naar Franse club, levert misschiem wat mwer clicks op 🤣.

    En dat el mundo lijkt wel een obsessie te hebben voor Ajax
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 22:07
    Ziyech met Memphis. Dat is een interessante combinatie.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +40310
    donderdag 19 juli 2018 om 22:09
    Ik zou maar wat goede verdedigers kopen.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 22:12
    en meteen ook opstellen, snelheid en vernuft.,
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6427
    donderdag 19 juli 2018 om 22:08
    Prachtige club
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4406
    donderdag 19 juli 2018 om 22:09
    35-40 miljoen.
    Vind ik leuk
    John040 +1926
    donderdag 19 juli 2018 om 22:46
    Krijgen ze daar de ligt bij dan??
    Vind ik leuk
    ElStylisto +431
    donderdag 19 juli 2018 om 22:10
    Zie hem liever bij Ajax blijven. De kans is aanwezig dat hij Ajax verlaat met een prijs. Goed voor zijn ontwikkeling en goed om ergens binnen te lopen
    Vind ik leuk
    Il Gordo +3400
    donderdag 19 juli 2018 om 22:11
    De kans is ook aanwezig dat hij komend seizoen geen prijs wint ;-).
    En als speler van Ajax en EL finalist heeft-ie denk ik redelijk wat credits, mits-ie keihard blijft werken bij z'n nieuwe club.
    Vind ik leuk
    ElStylisto +431
    donderdag 19 juli 2018 om 22:14
    Hij heeft met Ajax nog niks gewonnen. En hij is nooit landskampioen geweest. Dus een titel zou voor hem zelf mooi zijn. Met Lyon wordt je bijna nooit kampioen met PSG in de competitie
    Vind ik leuk
    John040 +1926
    donderdag 19 juli 2018 om 22:35
    Nooit geen prijs gepakt met Ajax dus. komt als een onbekende speler binnen met niks op erelijst.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +3400
    donderdag 19 juli 2018 om 22:36
    Dus je bent alleen bekend als je een prijs/erelijst hebt?

    Volgens mij is de "naam Ziyech" allang en breed bekend in Europa. Al op het moment dat-ie bij Twente echt wegging (en naar Ajax i.p.v. buitenland ging).

    Een kampioenschap in de Eredivisie maakt minder indruk dan een succesvolle EL campagne of drie goede wedstrijden in de CL.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 22:37]
    Vind ik leuk
    John040 +1926
    donderdag 19 juli 2018 om 22:45
    Nee zo bedoel ik het niet. Maar om 35 miljoen minimaal te willen voor een speler die niks heeft gepresteerd te willen vangen daar gaat het om. Wat moet Wijnaldum wel niet opbrengen nu??100 miljoen
    Vind ik leuk
    John040 +1926
    donderdag 19 juli 2018 om 22:45
    Nou ik denk dat de top van Engeland en Spanje hem nooit bekeken hebben
    Vind ik leuk
    Hugo59 +1852
    donderdag 19 juli 2018 om 23:44
    Nooit geen is altijd.
    Vind ik leuk
    ajax1973 +2254
    donderdag 19 juli 2018 om 22:12
    eerst zekerheid voor het feestje start
    Vind ik leuk
    frankn27 +5277
    donderdag 19 juli 2018 om 22:13
    Daar komt het volgende miljoentje voor twente aan!
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 22:19
    Geen doorverkoop%? Of is dit die 10%?
    En opleidingsvergoeding, tot 23 jaar.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 22:20]
    Vind ik leuk
    frankn27 +5277
    donderdag 19 juli 2018 om 22:24
    Nope helaas alleen maar 1 miljoen
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 22:25
    Helaas?

    1 miljoen is best veel, bovenop die 11.
    Vind ik leuk
    frankn27 +5277
    donderdag 19 juli 2018 om 22:27
    Ja sowieso en meer dan welkom maar je vroeg doorverkooppercentage dan had het bedrag nog hoger kunnen zijn aangezien Ajax wel de jackpot krijgt vaak maar 1 miljoen is uiteraard prachtig voor ons
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 22:29
    Een mens wil altijd meer.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +1852
    donderdag 19 juli 2018 om 23:43
    Bodemloze put twente bedoel je? Volgend jaar weer smeken om centjes k*tclub
    Vind ik leuk
    frankn27 +5277
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:54
    Jammer hè dat wij zoveel twentse investeerders met een clubhart hebben en 19.000 trouwe seizoenkaarthouders hebben? :)
    Vind ik leuk
    Geert55 +55
    donderdag 19 juli 2018 om 22:14
    Weg met Ten Hag ,nu t nog kan. Drama coach
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 22:18
    Het kan ook later hoor. Van mij mag het ...
    Vind ik leuk
    frankn27 +5277
    donderdag 19 juli 2018 om 22:16
    Sturm graz heeft wel makkelijk geloot... en we raken verder en verder achterop
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 22:17
    Dat juichen in de kleedkamer bij Kopenhagen en Schalke, toen Ajax geloot werd, dat zegt al heel veel.

    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 22:16
    O ja ... ook Depay speelt er nog. Was ik bijna vergeten. Dat Tete daar speelde, dat wist ik al lang.
    Vind ik leuk
    Foebele +51511
    donderdag 19 juli 2018 om 22:23
    Zou een goede club kunnen zijn, een andere omgeving, ander soort voetbal en toch een iets hoger niveau weer dan Nederland.
    Vind ik leuk
    John040 +1926
    donderdag 19 juli 2018 om 22:32
    Nee een iets hoger niveau als Ajax en minder dan PSV bedoel je
    Vind ik leuk
    Foebele +51511
    donderdag 19 juli 2018 om 22:46
    Alleen een enorme clown roept zoiets onnozels.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26783
    donderdag 19 juli 2018 om 22:25
    Strik erom.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 22:25
    Hopen dat het nu wel lukt ...
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 22:28
    Stevie Wonder zitten kijken op het Wk, was absoluut geen uitblinker
    Vind ik leuk
    Sjaakster +331
    donderdag 19 juli 2018 om 22:29
    40 miljoen
    Vind ik leuk
    John040 +1926
    donderdag 19 juli 2018 om 22:31
    Ik denk dat Menphis in de pikorde veeel hoger staat dan tete en traore . I.De VP schrijft het net of tete en traore het mooie van de selektie zijn en Menphis maar voor de breedte. En ik zie Lyon geen 35 miljoen neer leggen voor Ziyech maar hooguit 18
    Vind ik leuk
    Het Brein +3497
    donderdag 19 juli 2018 om 22:41
    Dat levert Ajax weer een 25 miljoen euro op! Ziyech past wel in Lyon, precies zijn niveau..
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 22:45
    Lyon verlost Ajax dus. Want denk niet dat meneertje in de schaduw wil staan van grote meneer Tadic en Blind. Vertrek is dan ook beste optie.
    Vind ik leuk
    oostkust +652
    donderdag 19 juli 2018 om 23:28
    doe nog een jaar AJAX
    Vind ik leuk
    Hugo59 +1852
    donderdag 19 juli 2018 om 23:40
    Lyon is franstalig en Ziyech spreekt ook wel frans(zoals een hoop fijne medelanders)ahum
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1179
    donderdag 19 juli 2018 om 23:52
    Mooie club voor Zyech toch weer een stap omhoog qua club en meerdere stappen qua competitie.
    Vind ik leuk
    JoeyC +1345
    vrijdag 20 juli 2018 om 00:25
    Wat zal Lyon bieden? 15 a 20 miljoen? Het is geen Monaco of PSG die zwemmen in het geld.
    Vind ik leuk
    Obl93 +2016
    vrijdag 20 juli 2018 om 01:42
    Geen gekke club voor Ziyech. Leuk voetbal, geen prijzen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 06:46
    Zou voor alle partijen mooi zijn, dit is echt wel zijn plafond, de Ligue Un. Bij Lyon zal hij zijn best nog moeten doen, maar goed. Iedereen blij.
    Vind ik leuk
    Red de Kuip +1399
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:25
    Ik denk dat de Franse competitie beter bij hem past dan de Italiaanse.
    Vind ik leuk
    Nielsk +818
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:34
    Volgens mij hadden die al een keer eerder interesse, maar of ze de hoofdprijs gaan betalen? Als Ziyech gaat kan Barca het helemaal vergeten
    Vind ik leuk
    orion73 +1291
    vrijdag 20 juli 2018 om 07:50
    Die zijn snel tevreden bij Lyon als ze naar het WK hebben gekeken en wat ze gezien hebben tot tevredenheid stemt.
    Vind ik leuk
    Demi +257
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:44
    Fekir waarschijnlijk toch naar liverpool!!
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 14:12
    Doe maar een goudreinet en een scharrelei...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Franse club neemt contact op met Ajax en wil transfer van Ziyech bespreken'