Ajax zakt ook voor tweede test van de dag: League One-club is te sterk

Ajax zakt ook voor tweede test van de dag: League One-club is te sterk

Gepubliceerd: donderdag 19 juli 2018 om 22:32do 19-07-2018 om 22:32

Ajax heeft donderdagavond de tweede oefenwedstrijd van de dag verloren van Walsall: 2-0. Trainer Erik ten Hag koos tegen de club uit de League One vooral voor reservespelers.

Zo stonden onder meer Kostas Lamprou en talent Ryan Gravenberch in de basis, maar ook Siem de Jong, Zakaria Labyad en Kasper Dolberg. Dat Labyad geschorst is voor de kraker tegen Sturm Graz, speelt waarschijnlijk mee in de beslissing van Ten Hag om hem niet eerder op de dag tegen Wolverhampton Wanderers (1-1) in te zetten. De 'reserves' van Ajax werden na negen minuten voor het eerst gevaarlijk. De Jong raakte uit een vrije trap de lat. Aan de andere kant was het oppassen toen Lamprou onder een bal doorging, maar Walsall profiteerde niet. Niet veel later konden de Engelsen wel juichen, toen een voorzet werd binnengekopt. 

In de tweede helft had Ajax wederom het meeste balbezit, maar werd Walsall het meest gevaarlijk. In de zeventigste minuut was het weer raak. Ajax kreeg daarna nog wel kansen op de aansluitingstreffer. Zo stuitte Dennis Johnsen op de keeper en kreeg invaller Kaj Sierhuis zijn voet niet goed tegen de bal. Jurgen Ekkelenkamp raakte ook nog de lat. Ajax besloot het trainingskamp in Engeland daarmee met een 2-0 nederlaag. Woensdag wacht de eerste serieuze test: dan komt Sturm Graz op bezoek in de Johan Cruijff Arena.

Lees meer over:EredivisieAjax

Plaats een reactie

Niels92 +33358
donderdag 19 juli 2018 om 22:38
Komt vast goed met Ajax, geen zorgen maken om een paar teleurstellende uitslagen zoals vanavond, er speelde meer spelers van jong Ajax dan eerste elftal spelers mee :)

Toch best wel makkelijk, je hoeft de wedstrijd niet eens te volgen, de tussenstanden worden automatisch geüpdatet door onze vaste Ajax volger en Diehard Ajacied Spaanse mug :)
[Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 22:39]
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 22:41
Ik weet het niet Niels. Op een paar amateurwedstrijden na is en was het niet best met geen een overwinning op zak. Is ten Hag het probleem, zijn ze nog niet op elkaar ingespeeld of is het fysiek nog niet op orde? Feit blijft dat ze er woensdag moeten staan en ik er een hard hoofd in heb. De competitie duurt nog even, maar op deze manier lijkt Sturm Graz te vroeg te komen.
Vind ik leuk
Niels92 +33358
donderdag 19 juli 2018 om 22:43
Vertrouwen houden in woensdag, dan staat er echt wel een heel ander elftal, Ajax heeft nog geen een keer met een compleet eerste elftal gespeeld :)

Ik raak er niet zo snel van in de stress, oefenwedstrijden zeggen echt niet alles.
[Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 22:43]
Vind ik leuk
ajax1973 +2380
donderdag 19 juli 2018 om 22:45
vanaf dec zie je niet een pot waar je aan ziet dat we een trainer hebben
Vind ik leuk
El Cazador +8599
donderdag 19 juli 2018 om 22:59
jij mist de hand van een trainer, zoals je dat onder Bosz bijv. wel zag
Vind ik leuk
pietprecies +10209
donderdag 19 juli 2018 om 23:15
Dat vind ik veel te makkelijk, de eerste wedstrijden onder Bosz waren slecht, niet om aan te zien etc.

Dat duurde ook wel ff voor het ging draaien.

Natuurlijk zit Ten Hag er al een half jaar maar die kwam binnen toen de stofwolken van de puinhoop en leed net begonnen op te trekken.

Al die oefenpotjes zijn maybe vooral om zoveel mogelijk spelers aan het werk te zien maar anderzijds zou Ten Hag een stuk verstandiger zijn als hij wat vastigheid zou proberen te brengen met Graz in aantocht zodat je alleen Blind en Tadic in hoeft te passen.
Vind ik leuk
Ruud40 +13223
donderdag 19 juli 2018 om 23:23
Prima advies, maar helaas waren dit de laatste oefenwedstrijden...

Vind ik leuk
pietprecies +10209
donderdag 19 juli 2018 om 23:46
Ja weet ik, een soort retorisch advies was het ;-)
Vind ik leuk
Olfie +5438
vrijdag 20 juli 2018 om 06:52
prima advies als iedereen vanaf dag 1 beschikbaar zou zijn geweest..
Vind ik leuk
Hyena +30292
vrijdag 20 juli 2018 om 15:38
Bosz was daarentegen wel zeker van zijn zaak, Ten Hag alles behalve. Ik heb nog zelden een overtuigende en/ of verstandige opmerking uit hem horen komen.
Vind ik leuk
#Keizerout +41313
donderdag 19 juli 2018 om 22:45
Daarnaast is Wolverhampton ook wel iets beter dan Sturm Graz denk ik.
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 22:47
Ja dat denk ik ook man, die hebben gewoon een sterke ploeg, die zeker niet gaan strijden op degradatie. Die gaan vriend en vijand verrassen. Maar wel een hele matige voorbereiding
Vind ik leuk
#Keizerout +41313
donderdag 19 juli 2018 om 22:54
Het is zeker een matige voorbereiding, maar dat leidde twee jaar geleden tot een Europa League finale. Dus ik vind het prima :p
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 22:55
Ja misschien is het wel zand in de ogen van Sturm graz strooien :p. En kletsen we er gewoon gelijk op. Uitdelen die handel
[Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 22:56]
Vind ik leuk
#Keizerout +41313
donderdag 19 juli 2018 om 22:57
Als het maar niet bij gewoon kletsen blijft :p
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 23:00
Dat zou niet goed zijn nee, gewoon eerst een linker en dan een rechter! En dan vol in de kruis :p
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 22:52
Dat kan makkelijk, maar het is ook maar een 2e divisie club.
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 22:54
Het was ook bijna jong ajax tegen wallsal, en wolverhampton is gepromoveerd
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 23:00
Oke, heb even gekeken zonder geluid tijdens de tour. Vond het er vreselijk uitzien :). Mensen op de site die voor Ajax zijn, vonden dat ook.
Maar komt uiteraard omdat er zoveel jonge gasten meedoen, en ze zijn niet aan elkaar gewend.

Edit: En mijn fout. Wist niet dat ze gepromoveerd waren, had vandaag nog op wiki gekeken en was niet bijgewerkt.
[Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 23:00]
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 23:02
Haha. Zonder geluid ook gewoon je wilde de naam ajax niet horen :p. Het was een rare voorbereiding. En ik vind dat 2 wedstrijden op 1 dag nergens op slaat. Wie dat heeft verzonnen is echt heel hard op zijn achterhoofd gevallen
Vind ik leuk
MN223 +1388
donderdag 19 juli 2018 om 23:33
Volgens mij is Ajax daar een paar jaar geleden onder De Boer mee begonnen. Sindsdien is er geen enkele prijs meer gewonnen.

Toeval?
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 00:03
Haha ;) En over je laatste 2 zinnen, tja, geen idee, iemand bij Ajax hehe
Vind ik leuk
#Keizerout +41313
vrijdag 20 juli 2018 om 01:57
Ik vind het wel slim. Het tweede is tegenwoordig best goed. Zo kun je een beetje uitwisselen. Als een talent van Jong dan bij het eerste mee kan doen heeft hij niet vlak daarvoor nog een wedstrijd gespeeld.
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 05:26
Allemaal conditioneel. Je ziet dat het draait om fit worden. Ik moet wel zeggen dat het ook puzzelen is, nog steeds is niet iedereen aanwezig.
Van de huidige groep vallen er ook weer 10 a 15 af.
Vind ik leuk
#Keizerout +41313
donderdag 19 juli 2018 om 22:55
Ze zijn vorig jaar met afstand gepromoveerd en hebben al ruim 40 miljoen uitgegeven.
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 23:01
Zie hierboven, thanks, dat wist ik niet :)
Vind ik leuk
Ruud40 +13223
donderdag 19 juli 2018 om 23:25
"en hebben al ruim 40 miljoen uitgegeven."

Over welke club heb je het nou?

Ajax of Wolverhampton??
Vind ik leuk
#Keizerout +41313
donderdag 19 juli 2018 om 23:35
Ik weet niet Ruud, is Ajax vorig jaar gepromoveerd? :p
Vind ik leuk
John040 +2504
donderdag 19 juli 2018 om 23:54
En Ajax toch ook meer dan 40 miljoen uit gegeven dus waar slaat het op. Ajax was niks geen tactisch plan zichtbaar ook geen looplijnen niks waar je op uit kan maken wat er veranderd is sinds april
Vind ik leuk
#Keizerout +41313
donderdag 19 juli 2018 om 23:56
Nou, even rustig John.
Het ging erom dat Wolverhampton niet zomaar een 2e divisieclub is, maar de ploeg die kampioen werd, met ruime afstand promoveerde en 40 miljoen heeft uitgegeven aan nieuwe spelers.
Dus daar slaat het op.
Vind ik leuk
John040 +2504
donderdag 19 juli 2018 om 23:58
Ja maar is en blijft 2de divisie Ajax wil naar de subtop van Europa
Vind ik leuk
#Keizerout +41313
donderdag 19 juli 2018 om 23:59
Nee, ze zijn nu dus een PL club.
En ja, dat klopt.
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 05:28
Altijd zo fijn dat supporters van andere clubs ook hartstochtelijk meeleven.
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 22:55
Nou Walsall is even andere Cook
Vind ik leuk
#Keizerout +41313
donderdag 19 juli 2018 om 22:57
Ja, maar dat was ook voornamelijk Jong Ajax, dus dat is ook andere Cook.
Hou jij je maar bezig met je eigen club, er is genoeg aan te merken op FC Balophetdak. Zoals waar jullie je ballen bewaren bijvoorbeeld.
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 23:06
Wallisalli is ook een beetje van het fc bal op het dak
Vind ik leuk
Kletsmajoor +1632
donderdag 19 juli 2018 om 23:27
Dat dachten we ook van Salzburg niet zo lang geleden:). Tuurlijk, het zijn maar oefenpotjes en mis je spelers maar wat ik heb gezien was niet best. Soort druk zetten met handrem met onduidelijkheid en ruimte voor tegenstander tot gevolg. Daarnaast weinig kansen gecreëerd. Echt niet gerust op..
Vind ik leuk
#Keizerout +41313
donderdag 19 juli 2018 om 23:43
Nee, maar als je spelers mist is het toch niet gek dat je minder speelt?
Vind ik leuk
John040 +2504
vrijdag 20 juli 2018 om 00:02
Kan wel zo zijn maar kon jij wijs uit taktiek of looplijnen zien vandaag allebei de wedstrijden???was wel 2x Ten Hag als trainer toch? En als je nog spelers mist(1 Tadic) de rest niet maar ook veel niet fit dat ligt wel aan Ten Hag. Hoe lang zijn ze nu bezig?
Vind ik leuk
Pagan1964 +3714
vrijdag 20 juli 2018 om 11:33
Ik denk dat je je lelijk kan vergissen. Ik hoop dat jullie winnen hoor maar de Oostenrijkse competitie start eerder als de onze en ze zijn vaak verder in de voorbereiding
Vind ik leuk
#Keizerout +41313
vrijdag 20 juli 2018 om 11:37
Ik denk dat het vooral neer gaat komen op inzet.
Als zij beter hun best doen kan het lastig worden, als wij beter ons best doen wordt het 4-0.
Vind ik leuk
Pagan1964 +3714
vrijdag 20 juli 2018 om 12:01
Ze zijn vaak erg fysiek, niet het speltype van Ajax
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 12:01]
Vind ik leuk
#Keizerout +41313
vrijdag 20 juli 2018 om 12:11
Als je beter kunt voetballen hoeft dat geen probleem te zijn.
Voor fysieke ploegen is het ook niet lekker om tegen voetballende teams te spelen.
Ik denk echt dat inzet het belangrijkste is.
Daar verliest Ajax het meestal op tegen kleinere clubs
Vind ik leuk
Pagan1964 +3714
vrijdag 20 juli 2018 om 12:22
Nou ik als Feyenoorder hoop dat jullie doorgaan. goed voor het Nederlandse voetbal
Vind ik leuk
#Keizerout +41313
vrijdag 20 juli 2018 om 12:29
Dankjewel.
Vind ik leuk
Ruud40 +13223
donderdag 19 juli 2018 om 22:48
Leuk excuus.
Is ook wel waar.
Maar weet je wel zeker dat alle tegenstanders uit de diverse kelderdivisies wel op volledige oorlogsterkte waren en nu al 100% klaar om zaterdag aan de competitie te beginnen?

Of is er een kans dat ook die nog midden in de voorbereiding zitten?
Vind ik leuk
cj_fey +4293
donderdag 19 juli 2018 om 22:49
Maar dat is het juist Niels, had je in de voorbereiding niet tenminste 1x met de beoogde basis 11 willen spelen ? (Even los van de wk gangers)
Vind ik leuk
Mjblinker +869
donderdag 19 juli 2018 om 22:50
Waarom oefenen ze dan niet met het elftal dat woensdag tegen die alpenboys moet spelen? Het NLs elftal heeft daar ook een handje van, en maar oefenen met allerlei spelers die uiteindelijk nooit meer erbij komen; het lijkt me gewoon beter om zo vaak mogelijk te oefenen met het beoogde eerste team zodat ze ingespeeld raken. Of je een oefenwedstrijd dan verliest doet er niet echt toe al is het voor t vertrouwen wel lekker niet alles te verliezen
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 23:17
Vergeet het maar!
Vind ik leuk
Gutierres14 +1354
donderdag 19 juli 2018 om 23:25
Puur interesse, welk elftal zal er ‘kunnen’ staan as woensdag?
Vind ik leuk
Gutierres14 +1354
donderdag 19 juli 2018 om 23:26
Welke 11 namen zullen er staan denken jullie?
Vind ik leuk
Kletsmajoor +1632
vrijdag 20 juli 2018 om 01:32
Mijn opstelling voor woe:

Onana

Kriste de Ligt+Blind Tag

Ziyech F de J vd Beek

Neres Huntelaar Labyad

Absoluut geen fan Kristensen maar eerste Europese pot beetje ervaring
Vind ik leuk
Werner1913 +10250
vrijdag 20 juli 2018 om 06:36
Als je Labyad opstelt heb je sowieso verloren. Die is geschorst...
Vind ik leuk
John040 +2504
vrijdag 20 juli 2018 om 08:33
Dus weer een Ajaxfan die niet weet da labyad geschorst i maar met dit elftal gaat sturm Grass niet wakker liggen. Verdedigend zeeer zwak. Tag en Blind naast elkaar gatenkaas middenveld lach wekkent zwak geen ritme met de Jong en Blind en Tag in een rij en offensief niet bekwaam om te scoren of zeeeeeer moeizaam
Vind ik leuk
Red de Kuip +2167
vrijdag 20 juli 2018 om 06:29
Maar Niels word het nu niet een keer tijd dat hij met een vast elftal gaat spelen? Of ieder geval een groot gedeelte van het elftal wat het moet gaan doen tegen Sturm Graz.
Vind ik leuk
Afcajaxxx +482
vrijdag 20 juli 2018 om 08:43
je hebt wel gelijk maar er zijn helaas ook een behoorlijk aantqal echt niet fit.
dat zie ik in een weekje niet opgelost worden.
hopen op het beste en alle steun naar de club!
Vind ik leuk
Lampenpit +1291
vrijdag 20 juli 2018 om 01:32
Onder bosz alles verloren in de voorbereiding met net zulk amateur voetbal als nu. Tot op het museumplein !
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 07:33
Ben bang dat het ten hag is.
Vind ik leuk
Molukker +140
vrijdag 20 juli 2018 om 07:51
Van de 8 hebben ze er maar 2 gewonnen, jammer maar wel de werkelijkheid en ook niet goed voor het zelfvertrouwen. Laten we hopen op een betere tactiek tegen Sturm Graz. De druk is hoog voor Ten Hag, het is alles of niets voor hem.
Vind ik leuk
Ruud40 +13223
donderdag 19 juli 2018 om 22:45
"Wel zorgen maken om Dolberg.
Liep er een beetje verloren bij over het veld te sjokken.

Is dat de speler waar ze vorige zomer zomaar 20-30-40 miljoen voor wilden neertellen?
Nou dan zou ik maar flink gaan nadenken bij elk bod van 40-50-60 miljoen op de Ligt of Frenkie, want over een jaar....
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 22:56
Houd hoop. Een slechte generale belooft een goede première. (Wie immer ohne Gewähr!)
[Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 23:07]
Vind ik leuk
Come on Utreg +28940
donderdag 19 juli 2018 om 23:03
Het zijn maar oefenpotjes.. Maar lekker voor het vertrouwen is het niet.
Vind ik leuk
Spiegel +10812
donderdag 19 juli 2018 om 23:05
Het is de voorbereiding, experimenteren mag.

Ten Hag heeft veel keuzes te maken dus is het logisch dat ze niet allemaal in één keer goed uitpakken.

Hoop echt dat de keuzes, ook al zijn het niet meteen de perfecte, genoeg zijn voor de krachtmetingen tegen Sturm Graz.

Ajax, en Nederland heeft de Europese punten hard zat nodig.
Vind ik leuk
Mosquito +20101
donderdag 19 juli 2018 om 23:13
Die punten haal je net zo goed in de EL.
Alleen in de CL valt meer geld te verdienen.
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 23:12
Net als vorig jaar zeg maar...
Vind ik leuk
Vak-T +1526
donderdag 19 juli 2018 om 23:44
Komt zeker goed met het spelersmateriaal van jullie.
Ja ook ik gun jullie de CL, samen met PSV natuurlijk ;-)
Vind ik leuk
Paulus1962 +1296
donderdag 19 juli 2018 om 23:52
Hoogmoed komt voor de val, volgende week verliezen, ten Hag eruit.
Psv met de vingers in hun neus kampioen.
Vind ik leuk
Niels92 +33358
donderdag 19 juli 2018 om 23:55
Maar dan is dat toch in het voordeel van Ajax wanneer de trainer eruit zou gaan? Volgens mij vind iedereen toch dat Ten Hag niet goed is? Met een nieuwe trainer zou het dus beter moeten gaan dan :)
Vind ik leuk
Paulus1962 +1296
vrijdag 20 juli 2018 om 10:07
Misschien wel, maar als je er in deze ronde er al uit ligt heb je weer geen Europees voetbal, reken er dan maar op dat er veel spelers weg willen, maar jij vindt dit beter.
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 22:38
aJaX MOeT het bAYErN mÜNCHeN van NeDeRlaND WoRden
Vind ik leuk
Blindsy +17204
donderdag 19 juli 2018 om 22:41
Dan zijn ze dit jaar verkeerd begonnen...
Vind ik leuk
Ajacied_8 +19095
donderdag 19 juli 2018 om 22:38
Het hoogtepunt van vandaag was de aanvoerdersband om de arm van Lamprou..
Vind ik leuk
Niels92 +33358
donderdag 19 juli 2018 om 22:40
Hebben ze zeker een aanvoerdersband van o15 geleend :)
Vind ik leuk
Ajacied_8 +19095
donderdag 19 juli 2018 om 22:42
Ja, lach er maar om.. :p
Vind ik leuk
Il Gordo +16894
donderdag 19 juli 2018 om 22:42
Ja, net als dat Clasie voor alleen het potje tafeltennis met Van Persie wordt aangetrokken... Flauwe inkoppers ;-)
Vind ik leuk
Niels92 +33358
donderdag 19 juli 2018 om 22:44
:)
Vind ik leuk
Meneer Smith +3317
vrijdag 20 juli 2018 om 12:07
Een cockring misschien 🤪😩😂
Vind ik leuk
Sjaakster +312
donderdag 19 juli 2018 om 22:47
Dat zegt genoeg over met welke opstelling Ajax speelde.
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 22:39
Walsall uit, altijd lastig
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 22:39
Laat Ajax eerst maar eens een wedstrijd winnen.
Vind ik leuk
Ajacied_8 +19095
donderdag 19 juli 2018 om 22:42
Woensdag goed?
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 22:45
Ik gok van niet. En van mij hoeft het ook niet.

Al zou het voor NL niet best zijn.
Vind ik leuk
Tjoep Cola +6747
donderdag 19 juli 2018 om 22:40
En koop er nog maar 1! Haha, weer niet de beste.
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 22:40
Zegt niks die oefenpotjes.
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 22:44
Mogelijk probeerden ze te verliezen dan, van een clubje uit de derde divisie van England? Das dan gelukt.
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 22:41
Ach je kan wel kampioen van de voorbereiding worden maar daar heb je ook geen kut aan. Het gaat om woensdag tegen Sturm Graz dan moeten we er staan. Nog een jaar zonder Europees voetbal kan echt niet.
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 22:44
Begin er maar alvast aan te wennen.
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 22:50
Nou ja met wat Ajax geïnvesteerd heeft moet het ook wel Wim. Maar dat dit geen vertrouwen geeft snap ik en ik begrijp ook niet waarom ten Hag steeds van opstelling veranderd. Voor het Nederlands voetbal is het belangrijk dat Ajax, PSV, Feyenoord, Utrecht en AZ punten gaan pakken. Nog zo'n slecht Europees jaar en we dalen af naar niveau Malta.
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 22:41
Haal Peter maar terug. Ze voetballen als een natte krant
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 22:42
Zou Peter Bosz al aan het warmlopen zijn? Hoop het zo 😀
Vind ik leuk
Sil95 +11843
donderdag 19 juli 2018 om 22:42
Ik hoop oprecht dat Ajax er woensdag klaar voor is.. Die wedstrijd komt nu wel akelig dichtbij. De wedstrijden van vandaag hebben nou niet echt direct bijgedragen aan het zelfvertrouwen..
Vind ik leuk
cj_fey +4293
donderdag 19 juli 2018 om 22:42
Buiten dat ik weet dat je aan een oefenduel niet te veel waarde moet hechten, denk ik wel dat je zo kort voor een belangrijke wedstrijd iets meer zou mogen verwachten als Ajax supporter. Maar nogmaals het is maar een oefenduel.
Vind ik leuk
Niels92 +33358
donderdag 19 juli 2018 om 22:50
Heb je de opstelling gezien? Er waren meer jong Ajax spelers dan eerste elftal spelers. Verschil is dat Ajax 2 keer op een dag oefent, en PSV en Feyenoord bijvoorbeeld 1 wedstrijd afwerken, waardoor ze de hele selectie beschikbaar hebben tijdens een wedstrijd en Ajax niet, daarbij komt ook nog dat nog niet iedereen fit is, ik maak me daarom ook geen zorgen :)
Vind ik leuk
cj_fey +4293
donderdag 19 juli 2018 om 22:54
Niels, zover ga ik niet in het volgen van Ajax. En begrijp me niet verkeerd, voor het voetbal in nl hoop ik dat ze er woensdag staan. Maar ik zou in de voorbereiding naar de basis elf toewerken.
Maar goed, ik volg het van een afstand....
Vind ik leuk
Niels92 +33358
donderdag 19 juli 2018 om 22:55
Ze hopen dat e spelers fit zijn voor woensdag, niet fitte spelers kunnen dus ook niet opgesteld worden in een oefenwedstrijd, dan kan je straks nog langer uit de roulatie zijn :)
Vind ik leuk
cj_fey +4293
donderdag 19 juli 2018 om 22:57
Eens, Niels.... maar goed we zien woensdag pas waar ze echt staan, ik hhop dat het niet iets te vroeg komt.
Vind ik leuk
Counterattack +11379
donderdag 19 juli 2018 om 23:10
waarom doen ze dat dan, alleen toch voor de financien. Sportief is het niet slim, dat hebben de afgelopen jaren wel getoond, toen ze het ook altijd zo deden, 2 wedstrijden per dag husselen en geld verdienen. Pas in loop van de competitie de automatismen erin slijpen, rare filosofie.
Vind ik leuk
Het Brein +4679
donderdag 19 juli 2018 om 22:43
Hoe kan Labyad een schorsing hebben?
Vind ik leuk
base +2351
donderdag 19 juli 2018 om 22:48
Schorsing bij Utrecht opgelopen lijkt mij.
Vind ik leuk
Shelbourne +5856
donderdag 19 juli 2018 om 22:55
Transfer gemaakt naar Ajax
Vind ik leuk
Garinsha +5032
donderdag 19 juli 2018 om 22:43
Zuur en slecht... ik snap ook niet waarom ten hag niet gewoon met zijn sterkste opstelling speelt. Op 2 a 3 speler is iedereen er gewoon.. apart weer.
Vind ik leuk
Sanji +1259
donderdag 19 juli 2018 om 22:44
Ze hebben vanmorgen al een duel gespeelt, de basiself. Twee duels op een dag, 1 voor basis andere voor reserve
Vind ik leuk
Garinsha +5032
donderdag 19 juli 2018 om 22:47
Dat is ook zo iets aparts. Want in beide teams lopen volwaardige kanshebbers voor de basis dus ik weet niet of je dit wel de reserves moet noemen..
Vind ik leuk
Gerwin Vink +1960
donderdag 19 juli 2018 om 23:04
Nou als de 1e wedstrijd de basis is voor Woensdag gefeliciteerd alvast Sturm graz
Vind ik leuk
Il Gordo +16894
donderdag 19 juli 2018 om 22:45
Omdat die misschien eerder vandaag tegen de Wolves hebben gespeeld? Wellicht? Ofzoiets?
Vind ik leuk
Garinsha +5032
donderdag 19 juli 2018 om 22:48
Oh nee dat wist ik niet hoor slimmerd..

Daarom juist!!

Speel meteen met je sterkste spelers.
[Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 22:51]
Vind ik leuk
Il Gordo +16894
donderdag 19 juli 2018 om 22:49
Of je stelt je sterkste spelers op tegen je sterkste tegenstander.


Slimmerd.


Oh nee wacht, sorry, Ajax had 20 gelijkwaardige spelers toch?
[Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 22:50]
Vind ik leuk
Garinsha +5032
donderdag 19 juli 2018 om 22:55
Ga niet bij de hand lopen doen...

Want lang eiting en kristensen zijn je sterkste spelers..? JUIST
Vind ik leuk
Il Gordo +16894
donderdag 19 juli 2018 om 22:57
Sorry.

Ik wist niet dat Onana, De Ligt, De Jong, Tagliafico, Van De Beek, Neres en Huntelaar niet je beste spelers waren.

Ik zal niet meer bijdehand doen. Echt, beloofd.
Vind ik leuk
Garinsha +5032
donderdag 19 juli 2018 om 23:02
Daar horen dolberg en labyad ook bij.. waar speelde die vandaag?

Of ga niet nu iets anders beweren...

Ik snap niet eens waarom je in eerste instantie zo reageert.

Het is veel logischer om met dolberg en labyad te spelen dan met huntelaar en lang. Eiting kan ik ergens nog begrijpen maar ook hij hoort bij de reserves
Vind ik leuk
Il Gordo +16894
donderdag 19 juli 2018 om 23:05
Man, weten wij veel. Misschien had de één een pijntje, of de ander eerst nog een individueel programma afgewerkt. Als je zo'n selectie hebt als Ajax, zijn er geen excuses en moet je zowel de Wolves als Walsall gewoon pakken. Of je nu vijf van de elf basisspelers opstelt in de ene wedstrijd of niet.

En relax, beetje sarcasme, cynisme en zelfspot doet een mens af en toe goed ;-)

Eiting trouwens afgelopen week voor het eerst zien ballen. Lekkere speler.
Vind ik leuk
Garinsha +5032
donderdag 19 juli 2018 om 23:16
Ik zoek totaal geen excuus..

Maar ik zie liever onana masraoui de ligt blind tagliafigo donny frenkie in dit geval dan eiting labyad dolberg en neres spelen. Dat is mijn enige punt. Het is geen tijd meer om te gaan uitvinden woensdag wacht die cl wedstrijd.
Vind ik leuk
Il Gordo +16894
donderdag 19 juli 2018 om 23:26
Eens. Nu moet je niet meer uitproberen maar gewoon je team hebben staan voor woensdag.

Hopelijk redt Ajax het!
Vind ik leuk
Garinsha +5032
donderdag 19 juli 2018 om 23:31
Precies weet je wel..

"En relax, beetje sarcasme, cynisme en zelfspot doet een mens af en toe goed ;-).. "

Je hebt een punt.
Vind ik leuk
Counterattack +11379
donderdag 19 juli 2018 om 23:11
Labyad is geschorst, overgehouden aan vorig jaar bij Utrecht thrillers.
Vind ik leuk
Il Gordo +16894
donderdag 19 juli 2018 om 23:01
Mag ik wel bijdehand zijn i.p.v. lopen doen? Alsjeblieft?
[Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 23:01]
Vind ik leuk
Sjaakster +312
donderdag 19 juli 2018 om 22:49
Echte Ajax fan......
Vind ik leuk
Garinsha +5032
donderdag 19 juli 2018 om 22:57
Ik zie in elke wedstrijd de sterkste spelers spelen.. simpel in mijn ogen zijn dat niet lang eiting de wit enz.. die nu wel.in de middag speelde.
Vind ik leuk
Piet Ajacied +5932
donderdag 19 juli 2018 om 22:50
Op 4 spelers na is iedereen er maar die speelde vanmiddag al....
Maar die 4 spelers kunnen wel het verschil maken.
En blijkbaar kan het elftal op dit moment zo vroeg in het seizoen niet zonder die 4 spelers.
Los van het feit dat vd Beek, Frenkie en Dolberg nog wedstrijdfit moeten worden.

Ach je kan het ook positief zien, als ze vandaag met 6-0 hadden gewonnen, gaan ze misschien weer te makkelijk denken over volgende week. Nu weten ze in ieder geval dat ze 150% moeten geven.
Vind ik leuk
Garinsha +5032
donderdag 19 juli 2018 om 22:54
En precies dat bedoel Ik.. waarom lang en eiting en huntelaar wanneer je meteen met labyad en dolberg kan beginnen.. ?? Dat bedoel Ik.. want komop lang en eiting zijn geen basis spelers
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 22:55
Ze wilden verliezen, ofkos!
Vind ik leuk
ajax1973 +2380
donderdag 19 juli 2018 om 22:43
goed he die ten hag sinds dec niet een wedstrijd gezien die goed was en ook vandaag geen wedstrijden gezien waar je aan kan zien dat er een idee in zit
Vind ik leuk
ficusje +2665
donderdag 19 juli 2018 om 22:45
Als je de wedstrijd heb gezien, oke niet best maar ajax had ook 3 keer moeten scoren.
Vind ik leuk
ajax1973 +2380
donderdag 19 juli 2018 om 22:46
dan nog is het niet om aan te zien
Vind ik leuk
Fritske01 +4816
donderdag 19 juli 2018 om 22:43
Wat een trieste bedoening.
Vind ik leuk
Sanji +1259
donderdag 19 juli 2018 om 22:43
Dit wordt wel erg gevaarlijk. Oefenduels zijn oefenduels dus een verlies is niet zo erg. Maar alle oefenwedstrijden verliezen (ja gelijkspelen is niet winnen en dus verliezen)?
Hebben ze er eigenlijk eentje gewonnen?

Hoe dan ook, dit is wel erg verontrustend, met name omdat Ten Hag al maanden heeft om alle spelers te leren kennen en zwaktes en sterktes te ontdekken. Hij heeft volledige voorbereiding gehad om te trainen en zijn taktiek erin te brengen.

Bosz had alleen de zomer om zowel zijn speelstijl erin te slijpen als om alle spelers te rangschikken in zijn hoofd.

Is Ten Hag dan echt zo slecht?
Vind ik leuk
DEWEE +2613
donderdag 19 juli 2018 om 22:48
Ja.
Vind ik leuk
#Keizerout +41313
donderdag 19 juli 2018 om 22:52
Bij Bosz liep het na de voorbereiding nog niet. Of dat bij Ten Hag wel zo is weet ik niet, maar daar kun je volgens mij geen conclusies aan verbinden. Pas als het langer duurt dan bij Bosz kun je denk ik vragen gaan stellen. Op dat vlak tenminste.

Verder sloten veel belangrijke spelers later aan. En was niet iedereen fit.
Vind ik leuk
Sanji +1259
donderdag 19 juli 2018 om 23:02
Bosz had maar de voorbereiding.
Ten Hag zit er al maanden.
Beter lezen want dit punt heb ik al gemaakt en haalt je volledige stuk onderuot.
Vind ik leuk
#Keizerout +41313
donderdag 19 juli 2018 om 23:08
Ja, maar hij heeft bij zijn aanstelling aangegeven niet teveel te gaan veranderen. Dat hij de sterke en zwakke punten kent klopt, maar betekent niet dat spelers in de voorbereiding sneller de tactiek oppikken.
Het is niet zo dat Ten Hag een voorbereiding van 8 maanden heeft.
Vind ik leuk
rober2704 +813
donderdag 19 juli 2018 om 22:43
De uitslag doet geen recht aan het niveau wat Ajax bracht in deze wedstrijd. Ajax speelde zeker niet slecht en 2 foutjes in de verdediging deed Ajax de das om. Het optreden van Gravenberch en Ekkelenkamp vond ik zeer goed vanavond.
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 22:44
Walsall ontliep vorig jaar degradatie in League One, die kunnen dus echt wel wat.
Vind ik leuk
Foebele +53585
donderdag 19 juli 2018 om 22:45
Leuk die beeldvorming, dit was een veredeld jong Ajax plus Labyad en Dolberg. Ik snap sowieso niet waarom die jongens niet gewoon onder de noemer Jong Ajax wedstrijden spelen en waarom bijvoorbeeld Lang dan weer met het 'eerste' mee mag doen terwijl Labyad daar had moeten spelen.
Vind ik leuk
AfcaJB +213
donderdag 19 juli 2018 om 22:47
Lang speelde een uitstekende wedstrijd, kan je van labyad niet zeggen
Vind ik leuk
Gerwin Vink +1960
donderdag 19 juli 2018 om 23:01
Nou met lang win je ook niks deed het leuk in de jeugd maar daar is ook alles mee gezegd
Vind ik leuk
AfcaJB +213
donderdag 19 juli 2018 om 23:24
Wat probeer je nu eigenlijk te vertellen?
Vind ik leuk
Gerwin Vink +1960
donderdag 19 juli 2018 om 23:32
Dat het niks is die hele Noa lang
Vind ik leuk
AfcaJB +213
vrijdag 20 juli 2018 om 00:24
En labyad vind je zo te lezen wel goed.. Dan vraag ik me af of jij wel weet wat talent is want ik lees ook dat je vind dat we een nieuwe spits nodig hebben... Dolberg, Sierhuis, Pereira? Niet genoeg talent? Of doen die "het in de jeugd leuk maar daar is ook mee gezegd""?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 00:26]
Vind ik leuk
base +2351
donderdag 19 juli 2018 om 22:50
Omdat Labyad geschorst is aanstaande woensdag lijkt mij.
Vind ik leuk
Foebele +53585
donderdag 19 juli 2018 om 22:59
Is dat zo? Dat is bij mij niet bekend.
Vind ik leuk
Quareck +7445
donderdag 19 juli 2018 om 23:46
Spelers boven de 23(?) mogen niet meer opgesteld worden in jong. Dus dolberg bijvoorbeeld niet, zou dit ook gelden voor oefenwedstrijden? Dan noem je het dus gewoon Ajax 1 (2.0)
Vind ik leuk
Sanji +1259
donderdag 19 juli 2018 om 22:45
Als Ajax echt ballen heeft, ontslaat het Ten Hag en haalt per direct bosz terug.
Vind ik leuk
Cheat Codes +7734
donderdag 19 juli 2018 om 22:50
Omdat Jong Ajax een wedstrijdje verliest?
Vind ik leuk
Sanji +1259
donderdag 19 juli 2018 om 23:01
Omdat ze alle oefenduels tot nu toe niet hebben gewonnen. Of in iedergeval meer dan 80% niet gewonnen.

En vanmorgen heeft het 'grote' Ajax anders ook verloren.
Vind ik leuk
Gerwin Vink +1960
donderdag 19 juli 2018 om 23:01
Ten hag eruit en een goede spits kopen en een linksbuiten
Vind ik leuk
AfcaJB +213
donderdag 19 juli 2018 om 22:45
Erik rot op!
Vind ik leuk
Shelbourne +5856
donderdag 19 juli 2018 om 22:54
Haggie moet blijven
Vind ik leuk
AfcaJB +213
donderdag 19 juli 2018 om 23:10
Mag ik vragen waarom?
Vind ik leuk
Fritske01 +4816
vrijdag 20 juli 2018 om 07:13
Omdat dat goed voor Psv en Feyenoord is.
Vind ik leuk
yuuup +10349
donderdag 19 juli 2018 om 22:48
Overmars en Van der Sar kloppen zichzelf op de schouder omdat ze volgens hen de selectie op tijd op orde hebben.
Realiteit laat zien dat ze weer weken te laat zijn.
Vind ik leuk
Gerwin Vink +1960
donderdag 19 juli 2018 om 23:00
En het ingraven van Ten hag is al begonnen die zal woensdag wel weer gaan sleutelen hoop dat Ajax verliest dan en dat Ten hag een stadionverbod krijgt
Vind ik leuk
yuuup +10349
vrijdag 20 juli 2018 om 02:12
Bakkie op?
Vind ik leuk
SB +383
donderdag 19 juli 2018 om 22:49
Als psv fan wordt ik hier niet warm of koud van. De voorbereiding is nietszeggend, want je kan zomaar een topclub zoekspelen en vervolgens door het ijs zakken. Het niet gebruiken van een vaste opstelling door ten hag zou ik me als ajax fan wel zorgen om maken.
Vind ik leuk
heur es +860
donderdag 19 juli 2018 om 22:50
L’ami eruit. Bosz terug.

Op naar de TOP!
Vind ik leuk
John040 +2504
donderdag 19 juli 2018 om 22:50
Ja derde klasser te sterk voor veredelde jong Ajax Wolverhamton die gelijkspeeld terwijl ze gepromoveert zijn. Ik denk dat Sturm Grass nu echt niet kansloos zijn
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 22:50
Dat kan toch niet fijn aanvoelen, gelijk tegen een promovendus uit de championship en verliezen tegen een nietszeggend clubje uit de derde divisie, terwijl de concurentie Galatasaray en FC Basel wegzet met grote cijfers, de Bayern Munchen van Nederland zijnde.
Vind ik leuk
ficusje +2665
donderdag 19 juli 2018 om 22:53
Als je van graz wint is alles gauw vergeten.
Vind ik leuk
Gerwin Vink +1960
donderdag 19 juli 2018 om 22:58
Als het om de knikkers gaat woensdag kunnen ze opeens wel voetballen let maar op ! Maar scoren gaat Ajax echt slecht af waarom Dolberg nog opstellen
Vind ik leuk
Mari +11712
donderdag 19 juli 2018 om 22:52
De vooruitzichten zijn goed. Maar niet heus
Een spits, een spits mijn koninkrijk voor een spits.
Zo lang je die niet hebt moet Siem de Jong daar maar staan
[Reactie gewijzigd op donderdag 19 juli 2018 om 22:53]
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 22:52
Voorbereiding no one cares...
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 22:53
Ajax moet toch echt nog eens oefenen met de startopstelling voor a.s. woensdag. Ernstige twijfels hiero..
Vind ik leuk
Shelbourne +5856
donderdag 19 juli 2018 om 22:53
Ik zeg, Milik terughalen voor 33 miljoen
Vind ik leuk
Gerwin Vink +1960
donderdag 19 juli 2018 om 22:53
Ajax pompt miljoenen in nieuwe spelers ze hadden beter een Andere trainer kunnen halen en een spits en Dolberg zo snel mogelijk verkopen aub wat aanfluiting word nooit niks
Vind ik leuk
FCshotover +119
donderdag 19 juli 2018 om 22:54
Ben wel pro Ajax. Maar dit is toch niet best. Niet de beste spelers opgesteld ..maar er zit geen lijn in. Lijkt of ze maar wat doen. Hoop voor het NL voetbal dat dit toch nog positief gaat uitpakken straks in europa.
Vind ik leuk
Nielsk +2201
vrijdag 20 juli 2018 om 07:29
Dat is inderdaad te hopen, dat PSV lang in Europa blijft, Feyenoord, AZ en Vitesse ook
Vind ik leuk
John040 +2504
donderdag 19 juli 2018 om 22:56
Wat een tactisch en strategies plan zag je.......uhhhh ik zag twee teams spartele als een vis op het droge...totaal geen looplijnen tactiek of vooruit gang te bekennen tov het einde seizoen gewoon weer heel zwak ongeintresseerd en totaal geen insperatie getoond. Het is echt te hopen dat er woensdag een beter elftal staat want anders weer geen Europees voetbal voor Ajax.
Vind ik leuk
Gerwin Vink +1960
donderdag 19 juli 2018 om 22:57
Ten hag weg en Overmars ook heeft alleen met Blind en Neres en Tadic iets soeps gekocht verder is het allemaal niks een barbiepop als spits en Hunter die het vizier niet meer op scherp heeft een linksbuiten die niks voorbij komt een andere linksbuiten die bulkt van de kwaliteiten maar speelt als een mol ! Aub Overmars koop wat voor in de aanval en loos Dolberg en Huntelaar en Ten hag
Vind ik leuk
psv.040 +1074
donderdag 19 juli 2018 om 22:59
nog meer kopen.
Vind ik leuk
JoeyC +3643
donderdag 19 juli 2018 om 23:00
Geen enkele oefenwedstrijd gewonnen. Dat is niet best. Niet zo drama als vorig jaar, maar toen werd er tenminste wel een keertje gewonnen.
Dit kan zomaar weer een heel kort Europees seizoen worden voor Ajax.
Vind ik leuk
WGM4562 +5
donderdag 19 juli 2018 om 23:04
Er wordt flink geïnvesteerd in spelers bij Ajax. Aankopen van klinkende namen die Ajax ook in Europa verder moeten brengen. Ik verbaas me echter telkens over Ten Hag. Als Ajax met 10-0 verliest heeft hij toch goede dingen gezien, was er veel balbezit en werden er veel kansen gecreëerd...alleen werden de kansen over get algemeen niet benut. Je kunt dan toch niet met droge ogen blijven beweren dat de de juiste man voor de groep staat! Er is gewoon geen of nauwelijks progressie. Dure en ervaren spelers kopen lost ook niet het probleem op.
De juiste man voor de groep is wel de sleutel. Iemand die de spelers vanuit hun eigen kracht laat voetballen en dus iedereen op de juiste plek weet te zetten.
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 23:10
Oefenwedstrijden zeggen niets.. ik mag aannemen dat zowel Ajax als PSV, Feyenoord, Vitesse en AZ er gewoon klaar voor zijn, wanneer dat nodig is. Het word tijd dat NL weer eens wat belangrijke punten gaat pakken in Europa. Verder is Ajax goed bezig met de knip te trekken, ik denk dat de andere clubs hier ook beter van/door worden. Hoop dat de NL clubs maximaal kunnen presteren in de CL/EL! Zodat de ED weer op de kaart komt te staan!
Vind ik leuk
Tjeentje +230
donderdag 19 juli 2018 om 23:10
Wat een verbazing, hoogmoed komt voor de val.... hoe hoger je gaat, hoe dieper je valt...
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 23:12
Heel Ajax gaat zakken hahaha😂
Vind ik leuk
Argento8523 +7024
donderdag 19 juli 2018 om 23:13
Echt sodemieter Ten Hag we uit nu het nog kan
Vind ik leuk
klick +1178
donderdag 19 juli 2018 om 23:14
nu is het opeens b-keuze hahahah
Vind ik leuk
Gilze +754
donderdag 19 juli 2018 om 23:18
Die trainer moet gewoon opbokken
Vind ik leuk
hantayo +1214
donderdag 19 juli 2018 om 23:31
Oh boy. Ze moeten pieken over een week. Pffff. Nu al billen knijpen. Mooie kans voor onze geliefde Ziyeck.
Vind ik leuk
Butsbal +14812
donderdag 19 juli 2018 om 23:36
Wannen bras. Heerlijk dit.
Vind ik leuk
Basik013 +612
donderdag 19 juli 2018 om 23:38
Hmmm weer verloren... nietecht lekker net voor woensdag weer een verlies partij .. hopen op het beste..

*off topic: vind wel dat als hier terechte kritiek geleverd word ( let op ! .. TERECHTE) van een niet ajax fan , mijn mede ajaxcieden hier best vaak beginnen met iets inde trant van : ja jij dan met je kutclub of ja concentreer je nou maar op je eigen club blablabla.... jesus ! Chillllll ofzo... -.- manman volwassen niveautje hier soms hoor.
Vind ik leuk
John040 +2504
donderdag 19 juli 2018 om 23:48
Jaaaa zeiden de Ajaxfans we halen met 2 vingers in de neus de volgende ronde cl maar ik heb Ajax nu paar keer zien spelen maar ik geloof er niet zo in . Van daag was Ajax 1 en 2 niks beide janken met de pet op.
Vind ik leuk
BoRiNo13 +349
donderdag 19 juli 2018 om 23:56
Poeh Poeh, als dit maar goed komt en geen voorbode is. Al met al zie ik t wel positief in voor ze en hoop dat ze winnen woensdag
Vind ik leuk
Bals +386
vrijdag 20 juli 2018 om 00:05
Gravenberch en Ekkelenkamp de enige positieve elementen. De rest .......Ten Hag maakt er nog niet veel van. Los zand, geen enkel ingeslepen aanvalspatroon en weer doelpunten tegen.
Vind ik leuk
stratumseind +191177
vrijdag 20 juli 2018 om 00:32
Ze zijn helemaal klaar voor storm gras
Vind ik leuk
Iefmeister +7901
vrijdag 20 juli 2018 om 00:39
Aha dus ze zijn niet voor de wedstrijd tegen sturm graz aan het oefenen?
Vind ik leuk
Teamgeest +2089
vrijdag 20 juli 2018 om 01:24
Wat was de uitslag?
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 07:04
IQ van mensen hier:)
Vind ik leuk
Teamgeest +2089
vrijdag 20 juli 2018 om 08:59





















.



























.
Vind ik leuk
Yass +139
vrijdag 20 juli 2018 om 02:14
Waarom is labyad geschorst eigenlijk?
Vind ik leuk
Sanuk +3559
vrijdag 20 juli 2018 om 05:42
En wederom het meeste balbezit, zouden ze ook een prijs voor moeten uitreiken🤣.
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 06:31
Je hebt echt een goede eigen jeugd als de B-keus uit 7 aankopen bestaat.
Vind ik leuk
Smithsonian +41016
vrijdag 20 juli 2018 om 06:34
Lamprou zegt genoeg
Vind ik leuk
fr1963 +4024
vrijdag 20 juli 2018 om 06:46
Walsall is derde divisie.
Probeert ajax nu bij iedereen zand in de ogen te strooien, of zijn ze gewoon echt slecht en vooral erg zwak?
Geeft lekker veel vertrouwen naar Sturm Graz...
Vind ik leuk
WilcoS64 +3027
vrijdag 20 juli 2018 om 06:55
Een gelijkspel en een verlies, dat biedt hoop voor de wedstrijden tegen Sturm Graz.
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 07:03
Het speelt natuurlijk ook mee dat er een griekse kakkerlak in het doel stond...
Vind ik leuk
Nielsk +2201
vrijdag 20 juli 2018 om 07:23
Wat was de opstelling dan tegen Walsall? Siem de Jong, Zakaria Labyad, Kasper Dolberg zijn basis klanten, als Gravenberg en Lamprou B keuzes zijn snap ik dat nog. 2-0 verliezen is toch wel slecht hoor, net als 1-1 eerder de dag
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 09:42
Siem de jong basisklant? Ik denk dat jij wat meer ajax moet gaan kijken;)
Vind ik leuk
Nielsk +2201
vrijdag 20 juli 2018 om 10:04
Siem gaat dat weer worden, die komt niet voor de bank
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 11:22
Ja en dan maar frenkie of vd beek slachtofferen?
Vind ik leuk
Nielsk +2201
vrijdag 20 juli 2018 om 12:34
De beste speelt en als Siem de beste op dat moment is en deze 2 in een dip zitten wat ik wel verwacht, ja
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 12:38
Nee, frenkie en donny zijn allebei beter
Vind ik leuk
Nielsk +2201
vrijdag 20 juli 2018 om 17:14
Dat moet blijken dit seizoen, blessures, vormdip, terugval...
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 07:38
Ben nog steeds van mening dat TH niet de juiste man is. Leuke voor Utrecht maar past niet bij Ajax. We hadden gewoon met de billen bloot gemoeten en bosz moeten terughalen. Als je een half jaar na het vertrek van bosz wel doet wat bosz vroeg had je ook hem terug kunnen halen
Vind ik leuk
Teamgeest +2089
vrijdag 20 juli 2018 om 08:39
Echt goh. Tsja overbonus en vd sar hebben hun baantje aan ten hag opgehangen dus kom goed.

Eind september 3 nieuwe vacatures in Asterdam 😂
Vind ik leuk
Siemjo +297
vrijdag 20 juli 2018 om 07:40
Ajax heeft tot nu toe nog weinig laten zien in de oefenwedstrijden. Je kan wel voor miljoenen investeren maar verliezen en gelijk spelen tegen 1e en 2e divisie clubs geeft niet veel vertrouwen voor de toekomst. Zijn duidelijk nog niet klaar voor de wedstrijden tegen Sturm Graz. Wordt weer een vroege uitschakeling. Spelers zijn er niet beter op geworden en lijken stil te staan in hun ontwikkeling. Wordt tijd dat men bij de directie ook eens gaat onderkennen
Vind ik leuk
pos +9299
vrijdag 20 juli 2018 om 07:41
Lamprou die onder een bal doorging. Hehe prima begin van de dag zo.
Vind ik leuk
Lekkerjoh +763
vrijdag 20 juli 2018 om 09:03
Tactisch hoor van ten Hag. Kan niet anders dan dat Sturm Graz ajax gaat onderschatten zo.
Vind ik leuk
Champ1 +238
vrijdag 20 juli 2018 om 10:50
Het begint lachwekkend en zielig te worden en maar groot doen met miljoenen smijten is niks wordt niks
Vind ik leuk
ruudie +26
vrijdag 20 juli 2018 om 11:54
verliezen van amateurs....................
Vind ik leuk
hannes +349
vrijdag 20 juli 2018 om 16:49
Als je een week voor een belangrijke wedstrijd nog aan het experimenteren bent dan ga ik toch wel twijfelen
Vind ik leuk
zondag 22 juli 2018 om 11:43
Triest... ook 'Reserve' spelers bij Ajax moeten zo'n Walsall toch gewoon opvreten met huid en haar?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws