Geen zorgen bij Feyenoord om Ajax: Wat Ajax doet, boeit me niet zoveel

Geen zorgen bij Feyenoord om Ajax: "Wat Ajax doet, boeit me niet zoveel"

Gepubliceerd: vrijdag 20 juli 2018 om 06:44vr 20-07-2018 om 06:44

Ajax smijt met miljoenen, maar Yassin Ayoub maakt zich daar geen zorgen om. Het interesseert de middenvelder van Feyenoord weinig wat er in Amsterdam gebeurt.

"Wat Ajax doet, boeit me eigenlijk niet zoveel. Ik weet niet of het bestuur daar naar kijkt, maar wij als spelers niet", vertelt Ayoub vrijdag aan De Telegraaf. "Je kunt wel de selecties naast elkaar gaan leggen, maar dat zegt allemaal niets." Ook Steven Berghuis laat zich er over uit: "Ajax doet goede zaken, maar bij ons zijn er veel jongens gebleven. Ik vind niet dat er per se iemand bij moet komen om met hen te kunnen concurreren."

Ayoub werkte bij FC Utrecht samen met Ajax-trainer Erik ten Hag, een voordeel voor Feyenoord als de wedstrijd tegen de Amsterdammers op de agenda staat. "In de voorbereiding hamert hij heel erg op de fitheid. Tactisch zal hij het bij Ajax anders aanpakken dan bij FC Utrecht. Daar speelde hij vaak 4-4-2, bij Ajax zal hij dat niet doen. Als ik tijdens het seizoen duels van Ajax bekijk, zal ik weten waar hij mee bezig is. Ik gun hem alles, behalve tegen ons."

Lees meer over:EredivisieFeyenoord

Plaats een reactie

Patrickj3 +4157
vrijdag 20 juli 2018 om 06:47
Ze kijken niet,maar praten wel.
Vind ik leuk
Koeroe +12381
vrijdag 20 juli 2018 om 06:49
Geven antwoord op een vraag
Vind ik leuk
Cruijfffan +1280
vrijdag 20 juli 2018 om 09:44
Ik snap überhaupt niet waarom ze aan Feijenoorders vragen over Ajax stellen?
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 10:45
Precies! Het is gewoon reactie uitlokken tussen 2 rivalen. Terwijl eigelijk iedereen wilt dat ze juist weer naar elkaar toe trekken, met O.A de supporters weer bij elkaar in het stadion. Achja, voetbalprimeur wilt wat schrijven en wij lezen het
Vind ik leuk
Red de Kuip +2516
vrijdag 20 juli 2018 om 07:17
Dit is altijd zulk raar commentaar, verslaggevers vragen iets en spelers geven antwoord. Wat moeten ze zeggen dan? Ja ik vind het verschrikkelijk dat Ajax zo veel geld uit kan geven. Maar je dag is goed begonnen hoor, je heb alweer een paar duimpjes.
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 07:48
Boekte ze niet maar praten non-stop over ajax
Vind ik leuk
Korm +39911
vrijdag 20 juli 2018 om 08:58
moet je bij de media wezen ;)
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 09:10
Klopt maar die doen het ook om de kliks van het volk..
Vind ik leuk
Korm +39911
vrijdag 20 juli 2018 om 09:29
Tja als grootste club van nederland niet loopt zoals het zou moeten dan is het ook het meest om over te vertellen denk ik...
Ajax is ook de club die tot nu toe het aktiefste is geweest op de transfermarkt met de gigantische aankopen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 09:30]
Vind ik leuk
Il Gordo +18542
vrijdag 20 juli 2018 om 08:11
Eh, nee.
Vind ik leuk
Smithsonian +43344
vrijdag 20 juli 2018 om 08:15
Interview. Omg.
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 08:19
dat zij lasse schone vorig jaar ook over psv
Vind ik leuk
ElStylisto +409
vrijdag 20 juli 2018 om 06:49
Het interesseert Ayoub natuurlijk wel. Maar met een zak geld kan je niet altijd een kampioenschap kopen. Kijk maar naar Feyenoord toen ze kampioen werden met een minder elftal dan Ajax. Het was meer een kampioenschap op basis van karakter, strijd en vechtlust. Ze zullen toch wel 2 a 3 sterke aankopen moeten doen bij Feyenoord want ik weet bijna zeker dat Jorgensen en Vilhena weg gaan en aan Van Beek wordt nu ook getrokken
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 06:51]
Vind ik leuk
Il Gordo +18542
vrijdag 20 juli 2018 om 09:16
Tsja, bijna alle kampioenschappen, ook dat van PSV vorig jaar, zijn gebaseerd op strijd en vechtlust en af en toe goed voetbal.

Juist die strijd en vechtlust zit er bij Feyenoord en PSV wel in. Ajax zou daar iets meer van moeten hebben.
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 06:50
Het interesseert de middenvelder van Feyenoord weinig wat er in Amsterdam gebeurt.
Ik snap hem wel,het interesseert mij namelijk ook helemaal niets
Vind ik leuk
Blindsy +18829
vrijdag 20 juli 2018 om 06:58
Laat ze het in Amsterdam maar lekker uitzoeken. Doe mij maar een broodje balmelo.
Vind ik leuk
AllAdIn +24937
vrijdag 20 juli 2018 om 07:25
Met Satésaus..
Vind ik leuk
satesaus +1472
vrijdag 20 juli 2018 om 07:14
Oei oei Ayoub, zo praat je niet over de uberclub! Ik denk dat de Knvb je gaat schorsen. Vlgs de media is namelijk IEDEREEN alleen maar met ajax bezig.
Vind ik leuk
pim4ever +1095
vrijdag 20 juli 2018 om 07:16
Calimero?
Vind ik leuk
satesaus +1472
vrijdag 20 juli 2018 om 07:26
Nope, feiten.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11978
vrijdag 20 juli 2018 om 07:34
Heb je Metadon al gehad 😏
Vind ik leuk
Strijp +14119
vrijdag 20 juli 2018 om 08:00
Sjaak ? Ben jij dit ?
Vind ik leuk
MokumXXX +720
vrijdag 20 juli 2018 om 07:24
Zou vreemd zijn als hij zich wel er druk om zou maken. Laat elke club zijn ding doen en dan zien we wel of het zich goed heeft uitgepakt.
Vind ik leuk
Il Gordo +18542
vrijdag 20 juli 2018 om 08:50
Amen.
Vind ik leuk
Pimman +10390
vrijdag 20 juli 2018 om 07:27
Begrijp Ayoub wel..hij doet het sowieso goed nu. In de jeugd bij Ajax gespeeld (ja vrienden uit R'dam en E'hoven óók hij ;o) ). Was een lastige jongen, leuk te zien hoe volwassen hij nu is geworden. Kan Feyenoord nog veel plezier aan beleven. Niet geschikt voor de echte échte top vandaar nu bij ....nee grapje.
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 07:48
Ik denk niet day Feyenoord of PSV zich zorgen hoeven maken over Ajax. Als het de spuigaten uitloopt gaan er echt wel een keer dooien vallen bij Amsterdam. Dan wordt de haat richting de club alleen maar nog groter.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 08:04]
Vind ik leuk
Strijp +14119
vrijdag 20 juli 2018 om 07:58
Dat is vrij radicaal
Vind ik leuk
COYG +8139
vrijdag 20 juli 2018 om 08:27
Dat van de doden die gaan vallen gaat te ver. Voor de rest is de kans wel groot dag het totaal fout gaat daar.
Vind ik leuk
Strijp +14119
vrijdag 20 juli 2018 om 07:57
Het zal voor zowel Feyenoord als PSV even “schrikken” zijn, of Ajax direct sterker voetbalt zal te bezien zijn, maar beide clubs kunnen (of ze dat willen buiten beschouwing gelaten) niet met hetzelfde aankoop beleid reageren
Vind ik leuk
cj_fey +4407
vrijdag 20 juli 2018 om 12:10
Waarheid als een koe, dus roeien met de riemen die je hebt. Uiteindelijk gaat het niet om de (dure) aankopen maar hoe het als team kan voetballen. En dat weet alleen de glazen bol ;)
Vind ik leuk
Cheat Codes +7667
vrijdag 20 juli 2018 om 13:11
Ben jij nou de enige realist hier?
Vind ik leuk
Strijp +14119
vrijdag 20 juli 2018 om 13:28
Ze zijn spaarzaam, voetbalprimeur is vaak een wedstrijdje verpissen he haha
Vind ik leuk
Cheat Codes +7667
vrijdag 20 juli 2018 om 16:39
Haha echt he, maak mezelf er ook wel eens schuldig aan, dat provoceren is lastig te negeren.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13502
vrijdag 20 juli 2018 om 08:00
Ayoub hoeft zich geen zorgen te maken, Ajax heeft een mooie ploeg zonder spits en met een onbekwame Trainer, dat is wel jammer.
Vind ik leuk
Smithsonian +43344
vrijdag 20 juli 2018 om 08:14
Zo is het ayoubje.

Ieder zijn eigen ding.
Vind ik leuk
Jarinr10 +10361
vrijdag 20 juli 2018 om 08:20
Logisch, Ajax is geen concurrent.In R'dam houden ze zich meer bezig met AZ en Vitesse.
Vind ik leuk
COYG +8139
vrijdag 20 juli 2018 om 08:29
Huppa weer een. Waarom zeggen die Ajacieden dit toch steeds. En maar zeggen dat ze altijd normaal reageren. Jouw nemen we dus ook niet meer serieus...
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 08:37
Die Jari komt uit het Pieter Baan centrum man. Trollt hier tussen het wasknijpers vouwen. Maar goed, hij heeft wel een punt. Ajax doet al een tijdje niet mee om de prijzen dus vanuit dat oogpunt zijn we idd geen concurenten
Vind ik leuk
Jarinr10 +10361
vrijdag 20 juli 2018 om 09:01
Mij moet je ook niet zo serieus nemen.Nu een eerlijk antwoord.Veel zal
van v Persie afhangen, blijft die fit dan kan Feyenoord in een flow komen.Is een speler waar een heel team zich aan optrekt.Blijf dat beperkt tot 20 a 30 min per wedstrijd dan gaat Feyenoord t niet beter doen dan verleden jaar.Wat betreft Ajax,uitstekende spelersgroep, alleen met een trainer waar ik geen vertrouwen in heb.
Vind ik leuk
Korm +39911
vrijdag 20 juli 2018 om 09:07
Feyenoord zweeft toch ook tussen de top en subtop?
Vind ik leuk
Teamgeest +2066
vrijdag 20 juli 2018 om 08:47
100% mee eens.

Eind september zijn er zowizo 3 nieuw vacatures in Asterdam 😂
Vind ik leuk
Cheat Codes +7667
vrijdag 20 juli 2018 om 13:12
Eind september lijkt me vroeg om het kampioensfeest al te laten organiseren.
Vind ik leuk
Teamgeest +2066
vrijdag 20 juli 2018 om 14:52
Lezen is moeilijk CC
Hans Anders helpt Blinde
Vind ik leuk
Mari +12490
vrijdag 20 juli 2018 om 09:46
Natuurlijk boeit het iedere speler van welke club dan ook wat de concurrentie doet.
Je weet echter dat je daar niets aan kan veranderen en daarom kan je je beter met je eigen club bezig houden.
Dit ligt meer bij de waarheid.
Ten Hag kan wel degelijk en zal misschien ook zeker in het begin met 4 man op het middenveld spelen.
Dat betekent met Neres en nog een andere beweeglijke spits in de voorhoede.
Totdat alles naar behoren loopt en de spelers meer op elkaar ingespeeld zijn.
Feijenoord en PSV liggen (deels door noodzaak) wat dat betreft voor op Ajax.
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 09:56
Niemand boeit het wat ze daar doen behalve hun aanhang
Vind ik leuk
Cheat Codes +7667
vrijdag 20 juli 2018 om 13:12
Daarom reageert men ook altijd zo op de berichten over Ajax hier.
Vind ik leuk
Teamgeest +2066
vrijdag 20 juli 2018 om 14:53
Leuter tich ni zo slap CC
Vind ik leuk
El Cazador +8939
vrijdag 20 juli 2018 om 10:03
Komkommer nieuws van de bovenste plank, word tijd dat de transfer window goed op gang komt, hebben tenminste echt nieuws!!!
Vind ik leuk
AlbS +302
vrijdag 20 juli 2018 om 10:36
Heel goed Ayoub. That is the spirit.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws