'Slecht nieuws Cillessen: Roma identificeert Alisson-opvolger en onderhandelt'

    'Slecht nieuws Cillessen: Roma identificeert Alisson-opvolger en onderhandelt'

    Gepubliceerd: vrijdag 20 juli 2018 om 10:26vr 20-07-2018 om 10:26

    Niet Jasper Cillessen, maar Robin Olsen moet de erfenis van Alisson Becker op zich nemen bij AS Roma. Onder meer La Gazzetta dello Sport meldt dat de 28-jarige Zweedse doelman het belangrijkste doelwit is van de Romeinen.

    Roma verkocht Alisson aan Chelsea voor een basisbedrag van 62,5 miljoen euro, waarmee de Braziliaan de duurste keeper ooit is. Dat bedrag kan door bonussen bovendien nog oplopen tot 72,5 miljoen. Toch lijkt de Italiaanse club niet heel diep in de buidel te willen tasten voor een opvolger. FC Kopenhagen vraagt namelijk zeventien miljoen voor Olsen, maar dat is Roma te gortig.

    Technisch directeur Monchi hoopt op een deal tussen de tien en twaalf miljoen. Roma wil snel duidelijkheid van de Deense topclub anders verlegt het de aandacht naar Alphonse Areola van Paris Saint-Germain. Cillessen werd eerder ook nadrukkelijk in verband gebracht met een overstap naar het Stadio Olimpico, maar lijkt vooralsnog dus niet in beeld.

    Plaats een reactie

    vrijdag 20 juli 2018 om 10:33
    Je haalt de kwartfinale op het WK zonder groots te spelen, maar kunt wel een transfer naar Rome maken. Wat een leven!
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:59
    Dan kan Jasper mooi naar FC Kopenhagen!
    Waarschijnlijk haalt hij daar de basis wel.
    Vind ik leuk
    Castromann +7924
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:57
    Clubs durven het gewoon niet aan met Cillessen omdat er 30milj moet worden afgetikt voor een keeper die de afgelopen seizoen 8potjes gekeept heeft ofzo. Prima keeper vinden wij in Nederland maar daar buiten denken ze er waarschijnlijk anders over.
    Cillessen mist ook wel een beetje uitstraling....je hebt niet zo iets van.. "daar staat een onpasseerbaar beest in de goal".
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 11:58]
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7988
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:06
    Daarom hadden ook zo veel clubs interesse in Cillessen... Juist in het buitenland zijn ze positiever over Cillessen dan hier.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3549
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:24
    Ja maar er is dus niks concreet, alleen geruchten
    Vind ik leuk
    Dr_HeverLee +1635
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:49
    Die interesse lezen jullie alleen in Nederland. Lees de reactie van 'castroman' maar goed. Hij heeft helemaal gelijk. Cillessen gaat helemaal nergens heen. Is veel te duur.
    Vind ik leuk
    Dr_HeverLee +1635
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:50
    Helemaal gelijk. Cillessen gaat helemaal nergens heen. Is veel te duur.
    Vind ik leuk
    Gutierres14 +1129
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:31
    Zo is het wel idd. Bizar eigenlijk ... Drenthe en in mindere mate M Richters lachen zich nu nog de ballen uit hun broek!
    Vind ik leuk
    baku +898
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:54
    Sinds wanneer gaat Allison naar Chelsea, ik meen toch echt te weten dat het Liverpool is. Klein typfoutje... kan gebeuren VP, volgende keer beter
    Vind ik leuk
    Vato75 +2229
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:48
    Heb hem hier bij nog wel meer clubs zien passeren ik zou het eigenlijk niet meer weten waar ie volgend seizoen keept
    Vind ik leuk
    Rodajc +15833
    vrijdag 20 juli 2018 om 16:44
    Het is wel echt een flinke achteruitgang voor Roma dan. Olsen is wel een oké keeper en redelijk betrouwbaar maar echt verre van speciaal. Als ie nou naar middenmoot Bundesliga zou gaan zou het wel een goede stap zijn maar dit... en Kopenhagen met hun 17 miljoen is ook gewoon belachelijk. De helft zou redelijk zijn maargoed, ze weten natuurlijk ook wat Roma te besteden heeft. Maar het zou écht een vreemde move zijn van Roma.
    Vind ik leuk
    Futre +3123
    vrijdag 20 juli 2018 om 18:45
    Roma is ook alweer bezig met een andere Braziliaanse keeper. Komt helemaal goed.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +29245
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:34
    Goedkoper, meer speelminuten, meer gepresteerd afgelopen seizoen. Logische stap dat as roma geen 35 miljoen betaalt voor cillessen
    Vind ik leuk
    LarsNL16 +3328
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:35
    Begrijp het inderdaad ook wel. Maar zou wel eerder voor Areola gaan dan voor Olsen. Areola keepte volgens mij aardig wat wedstrijden bij PSG afgelopen seizoen
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:54
    Zo goed is jaspertje gewoon niet. Anders was hij al lang vertrokken
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3544
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:59
    Er is gewoon minder interesse in Cillesen dan vaak wordt aangenomen...
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:00
    Het begint er steeds meer op te lijken dat Barcelona definitief de "keeper" blijft van (de in Nederland wereldberoemde) reserve-ballenvanger Cillessen ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:15
    Barcelona de keeper blijft?
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:16
    translate :)
    Vind ik leuk
    Jahike +312
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:08
    Yep. Voorlopig wordt ie er nog niet "uitgekeeperd" door Barcelona
    Vind ik leuk
    Vermeer1989 +3263
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:34
    Hoezo is dit slecht nieuws?
    Hij hoeft niet perse weg & traint elke week bij 1 van de beste clubs van de wereld met top spelers.
    Hij geeft vaak genoeg aan dat hij het naar zijn zin heeft.
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3544
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:01
    Dan is er iets mis met zijn mentaliteit. Je moet altijd willen spelen. Lukt dat niet dan moet je wegwezen. Wellicht dat er daarom zo weinig concrete interesse is...
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:34
    Roma zou ik ook niet al te happig op zijn
    Er is vast wel een anderen club in de PL die Cillisen wilt heben. Dat komt echt wel goed.
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3544
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:02
    Ja, Hull of id...
    Vind ik leuk
    reyes +1251
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:35
    Is het nou Liverpool of Chelsea die Alisson heeft gehaald?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34415
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:36
    Liverpool.
    Vind ik leuk
    reyes +1251
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:37
    Spelfouten begrijp is nog wel van vp, maar clubs verwisselen wordt erg verwarrend.
    Vind ik leuk
    JDW1988 +3132
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:39
    Niets is te gek hier!
    Vind ik leuk
    JDW1988 +3132
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:40
    Hij heeft voor de mooiste club gekozen ;)
    Vind ik leuk
    Mr.Writer +350
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:02
    Dit soort flaters maakt VP tot de meest ongeloofwaardige voetbalsite. Hoe is het mogelijk om als schrijver van dit stuk deze vergissing te maken en welke redacteur heeft hier (weer) zitten slapen?? Wat een losers
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34415
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:35
    Alles gaat aan jaspertje voorbij 🤣
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:39
    Jij geniet ervan he? Genieten jullie maar van Vermeer en Jones...
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34415
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:40
    Waarom zou ik er van genieten?

    Napoli,roma,liverpool etc. Alle clubs halen een andere keeper.

    Jaspertje zit lekker bij barca.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:41
    Jaspertje.... Dat zegt al genoeg....
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34415
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:44
    Voor jou misschien 😁
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34415
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:40
    Ga jij maar beffen. 🤣
    Vind ik leuk
    JDW1988 +3132
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:40
    Lekker beffen jonge
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:42
    eerst straks 4:20 en dan vanavond haal ik mijn natte lap er weer overheen!
    Vind ik leuk
    JDW1988 +3132
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:39
    Mooi man! Heerlijk.
    De laatste lik is van mij he
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:37
    VP Alisson is naar Liverpool... Kom op kan er nou geen 1 artikel foutloos zijn?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34415
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:39
    Nee. Ze doen het om te kijken hoe scherp wij zijn.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:40
    Haha ja idd dat zal dan wel.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:38
    Gaan ze toch voor Zoet! Die is voor een tientje op te halen!
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:37
    Maar keept wel bij de kampioen van Nederland sukkel
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34415
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:38
    Roma verkocht Alisson aan Chelse

    LIVERPOOL VP LIVERPOOL.
    Vind ik leuk
    John M. +4879
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:42
    Onze nationale doelman is toch niet zo gevraagd in Europa. Maar ja, als je jaren lang op de bank zit is het moeilijk om je in de kijker te spelen. En bank is bank, zowel bij Barca als bij FC Lutjebroek, alleen het salaris verschilt. Daarom bevalt het Cillessen zo goed in Barcelona.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:49
    Owww daarom! Weet ik dat ook weer.

    Ben jij zijn vriendje dat je dit weet?
    Vind ik leuk
    John M. +4879
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:51
    Als je de vele artikels die over Cillessen gelezen had zou je geweten hebben dat het hem zeer goed bevalt in Barcelona. Iedere dag trainen met de voetbalsterren is het hoogste genot voor hem. Het schijnt dat jij mijn reacties meer leest dan de artikels op VP. Fijn dat ik je nu weer op de hoogte gebracht heb omtrent Cillessen. Zijn vriendje ben ik niet en heb daar ook geen behoefte aan.
    Overigens ben jij wel een aanwinst op deze site. Weer ééntje erbij die goed kan zeiken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:54
    Een absolute aanwinst, maar dat zal je nog wel merken!

    Nog zo'n een met allemaal aanname's!
    Vind ik leuk
    John M. +4879
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:10
    Dat zijn geen aannames, dat is lezen wat de pers brengt, maar misschien heb jij moeite met lezen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:44
    Die Areola was ik erg van onder de indruk tijdens afgelopen CL wedstrijden die hij gekeept heeft. Toch een degelijke keeper voor AS Roma denk ik 😊
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:45
    Dit zegt veel over de status van de NL spelers. 4 jaar geleden was ie
    1 van de beste en nu kiezen ze notebene voor Olsen....
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:51
    Lees nu eens man! Cillessen kost 40, Olsen nog geen 10.


    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:01
    Ja en??? Een topclub verdient dat geld zo terug als je zo "geweldige" doelman kan strikken.
    Vind ik leuk
    TheRedMen +3320
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:12
    Ik begin me nu toch af te vragen of we in Nederland Cillessen niet te hoog inschatten. Er zijn nu toch al wat clubs die voor een andere keeper kiezen dan hij. Het lijkt me sterk dat al die clubs het verkeerd zien..
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7988
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:08
    Zal meer door de prijs komen dan door de kwaliteiten van Cillessen.
    Vind ik leuk
    Mari +10232
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:13
    Slecht nieuws: je moet bij Barca blijven.
    Ik heb wel eens slechter nieuws gehad. Haha
    Vind ik leuk
    torinofc +484
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:18
    Niemand gaat 30+ miljoen voor Cillessen betalen, miss Mark Overmars
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7868
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:35
    Ojajoh. Dus Roma wil de wisselkeeper niet en dat is op welke manier raar?
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:35
    Niemand wil hem hebben lekker weer op de bank bij Barça en niet meer oproepen bij oranje
    Vind ik leuk
    Korm +37681
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:04
    zou zonde zijn want Cillessen is wel de beste keeper die we hebben
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 13:39
    Was
    Vind ik leuk
    Korm +37681
    vrijdag 20 juli 2018 om 20:53
    Hoezo was?
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:39
    Monchi-zijdank!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 11:40]
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27592
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:41
    Een 2e tweede ophalen bij Barca ziet Roma kennelijk als een te groot risico. Deze Zweed is zeker niet beter..
    Vind ik leuk
    Gerro +7424
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:52
    Dacht onlangs hier nog te vernemen dat Allison voor een record bedrag naar Liverpool ging maar nu dus Chelsea geworden. Dan zal Liverpool mogelijk zijn pijlen richten op Cillesen en die club zou ik ook liever heen gaan dan Roma.
    Vind ik leuk
    Korm +37681
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:04
    dat is geen slecht nieuws voor cillessen, cillessen moet lekker in de PL keepen
    Vind ik leuk
    Het Brein +4356
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:52
    Is dat niveau verschil niet super groot? Met alle respect voor Olsen..
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1595
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:56
    Olsen ook beter dan Cillissen, speelt tenminste bij zijn club.
    Vind ik leuk
    Lampenpit +959
    vrijdag 20 juli 2018 om 13:23
    Wat een coup! Het is dus alsnog Chelsea geworden die Allisson heeft gehaald! Geweldig van VP dat ze dit als eerste weten te posten!
    Vind ik leuk
    Altijd wat +113
    zaterdag 21 juli 2018 om 20:49
    VP het is niet Chelsea die Allison heeft gehaald maar Liverpool. Had graag Cillessen daar onder de lat gezien. Ik zou zeggen Brands( Everton ) trek je portemonnee open.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws