'Real kijkt verder na afzegging Neymar en Mbappé: Argentijn weer in beeld'

'Real kijkt verder na afzegging Neymar en Mbappé: Argentijn weer in beeld'

Gepubliceerd: vrijdag 20 juli 2018 om 17:09vr 20-07-2018 om 17:09

Mauro Icardi staat weer hoog op het verlanglijstje van Real Madrid. Dat meldt Marca. De Champions League-winnaar wil de selectie versterken na het vertrek van Cristiano Ronaldo naar Juventus.

Heel voorspoedig verloopt de zoektocht nog niet. Droomkandidaten Neymar en Kylian Mbappé lieten weten bij Paris Saint-Germain te willen blijven. Voor Eden Hazard is Real nog wel in de race, maar de Belg lijkt geen garantie op doelpunten. Die taak moet Icardi dus mogelijk gaan vervullen in de Spaanse hoofdstad. Tegelijkertijd moet hij de concurrentie aangaan met Karim Benzema.

De 25-jarige Icardi heeft een transferclausule van 110 miljoen euro. De Argentijnse scherpschutter van Internazionale voldoet bovendien aan de belofte van voorzitter Florentino Pérez om topaankopen te doen. Naast Hazard en Icardi, wordt Real ook nadrukkelijk gelinkt aan doelman Thibaut Courtois.

Poll

Kan Icardi de absolute top aan?

(2479 stemmen)

Plaats een reactie

Tim +5026
vrijdag 20 juli 2018 om 17:24
Real wil gewoon lekker met de zaakwaarnemer van Icardi aan tafel zitten, lekker wijf.
Vind ik leuk
FenomenoR9 +434
vrijdag 20 juli 2018 om 17:37
Ik snap de negatieve ophef niet zo over het gerucht Icardi. Zou het niet aankunnen, real moet linksbuiten zoeken blabla. Hazard komt echt wel. Ook naar de fans toe moet die deal doorgaan. Daarbij speelde Benzema in dienst van Ronaldo. Geloof me ik kijk bijna wekelijks Real en Benzema was dit jaar drama met scoren maar speelde zoals eerder gezegd in dienst van. Icardi wordt echt onderschat, die jongen heeft 4 seizoenen achter elkaar 25 goals of meer gescoord in Serie A en is 25. Goals dat Real nu nodig heeft na vertrek van Ronaldo. Hazard - Icardi - Bale (Mbappe), ik teken ervoor!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 17:39]
Vind ik leuk
Midden-Noord +95413
vrijdag 20 juli 2018 om 17:41
Zou ik gelijk doen als Real zijnde, echte killer!
Vind ik leuk
Iefmeister +7999
vrijdag 20 juli 2018 om 17:47
Dat zal ze leren CR verkopen. Icardi is absoluut geen versterking voor Real. Bovensien om dat elftal te laten renderen zoals ze met ronaldo deden...ik denk niet dat ze dat lukt met wie ze ook aanschaffen. Overgangsjaar.
Vind ik leuk
FenomenoR9 +434
vrijdag 20 juli 2018 om 17:54
Kijk ik volg Real al jaren, ook al voor de tijd van Ronaldo en tuurlijk baal ik er enorm van. Maar ook Messi gaat een keer stoppen of weg. Dat moment komt gewoon en helaas is dat nu voor Real. Dan is Hazard het beste alternatief. En geloof me Icardi is echt een killer, 4 seizoenen achter elkaar 25 goals in Serie A. Tuurlijk Real gaat er op achteruit, maar denk dat tendum Hazard icardi echt dodelijk is, helemaal met Mbappe er naast.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 17:55]
Vind ik leuk
Luka123 +121
vrijdag 20 juli 2018 om 18:41
Als Real het lukt om Icardi, Hazard en Courtois te halen is het voor mij al een geslaagde transferzomer. Vind wel dat Benzema eindelijk verkocht moet worden, heb je ook weer wat extra transfergeld.
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 19:51
Ik denk dat Sampaoli zich vergist heeft. Want hij is een geweldige speler die graag goaltjes maakt en dat bewijst hij bij Inter. Ik denk dat ie perfect bij Real past. Misschien als opvolger van Benzema. En Hazard komt waarschijnlijk ook voor 190 miljoen over van Chelsea. Dus het wordt een geweldige elftal :).
Vind ik leuk
zaterdag 21 juli 2018 om 00:37
Goede voetballer , maar geen ronaldo ... Alleen mbappe zou een logische vervanger zijn , maar aangezien die niet komt zou ik daar mooi asensio laten spelen
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws