'Real kijkt verder na afzegging Neymar en Mbappé: Argentijn weer in beeld'

    'Real kijkt verder na afzegging Neymar en Mbappé: Argentijn weer in beeld'

    vrijdag 20 juli 2018 om 17:09

    Mauro Icardi staat weer hoog op het verlanglijstje van Real Madrid. Dat meldt Marca. De Champions League-winnaar wil de selectie versterken na het vertrek van Cristiano Ronaldo naar Juventus.

    Heel voorspoedig verloopt de zoektocht nog niet. Droomkandidaten Neymar en Kylian Mbappé lieten weten bij Paris Saint-Germain te willen blijven. Voor Eden Hazard is Real nog wel in de race, maar de Belg lijkt geen garantie op doelpunten. Die taak moet Icardi dus mogelijk gaan vervullen in de Spaanse hoofdstad. Tegelijkertijd moet hij de concurrentie aangaan met Karim Benzema.

    De 25-jarige Icardi heeft een transferclausule van 110 miljoen euro. De Argentijnse scherpschutter van Internazionale voldoet bovendien aan de belofte van voorzitter Florentino Pérez om topaankopen te doen. Naast Hazard en Icardi, wordt Real ook nadrukkelijk gelinkt aan doelman Thibaut Courtois.

    Poll

    Kan Icardi de absolute top aan?

    (2477 stemmen)

    Plaats een reactie

    Vamos7 +3516
    vrijdag 20 juli 2018 om 17:18
    Dit ga je niet menen? Lcardi is een spits en geen flank speler. En wat gebeurt er met Benzema? Er is nog gene vervanger voor Cristiano gehaald.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 20 juli 2018 om 17:20
    Real gaat komend seizoen spelen voor plek 4.
    Vind ik leuk
    Analist +248
    vrijdag 20 juli 2018 om 18:41
    Heb je real überhaupt wel gevolgd vorige seizoen? Ze spelen met 2 spitsen en Ronaldo was daar 1 van de spitsen, dus dat zou dan zijn vervanger kunnen zijn
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 19:17
    Benzema gaat weg, publiek geheim dat CR fan was van Benzema en hij daarom zo vaak speelde ondanks zijn doelpuntendroogte vorig seizoen. Nu CR weg is is er niks wat real nog in de weg staat om Benzema eindelijk te verkopen.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11082
    vrijdag 20 juli 2018 om 21:08
    Icardi wordt voor de spitspositie gehaald en Hazard voor links
    Vind ik leuk
    JLV1302 +27
    vrijdag 20 juli 2018 om 22:22
    Wat dacht je van hazard op links, Icardi in de spits?
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:17
    Misschien Icardi in de spits, die dus de goals moet gaan maken. Asensio op links en Bale of James, indien die terug gehaald gaat worden, op rechts.
    Vind ik leuk
    Tim +4592
    vrijdag 20 juli 2018 om 17:24
    Real wil gewoon lekker met de zaakwaarnemer van Icardi aan tafel zitten, lekker wijf.
    Vind ik leuk
    FenomenoR9 +457
    vrijdag 20 juli 2018 om 17:37
    Ik snap de negatieve ophef niet zo over het gerucht Icardi. Zou het niet aankunnen, real moet linksbuiten zoeken blabla. Hazard komt echt wel. Ook naar de fans toe moet die deal doorgaan. Daarbij speelde Benzema in dienst van Ronaldo. Geloof me ik kijk bijna wekelijks Real en Benzema was dit jaar drama met scoren maar speelde zoals eerder gezegd in dienst van. Icardi wordt echt onderschat, die jongen heeft 4 seizoenen achter elkaar 25 goals of meer gescoord in Serie A en is 25. Goals dat Real nu nodig heeft na vertrek van Ronaldo. Hazard - Icardi - Bale (Mbappe), ik teken ervoor!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 17:39]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91309
    vrijdag 20 juli 2018 om 17:41
    Zou ik gelijk doen als Real zijnde, echte killer!
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7940
    vrijdag 20 juli 2018 om 17:47
    Dat zal ze leren CR verkopen. Icardi is absoluut geen versterking voor Real. Bovensien om dat elftal te laten renderen zoals ze met ronaldo deden...ik denk niet dat ze dat lukt met wie ze ook aanschaffen. Overgangsjaar.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +3516
    vrijdag 20 juli 2018 om 17:48
    Met dank aan die klote Perez
    Vind ik leuk
    FenomenoR9 +457
    vrijdag 20 juli 2018 om 17:54
    Kijk ik volg Real al jaren, ook al voor de tijd van Ronaldo en tuurlijk baal ik er enorm van. Maar ook Messi gaat een keer stoppen of weg. Dat moment komt gewoon en helaas is dat nu voor Real. Dan is Hazard het beste alternatief. En geloof me Icardi is echt een killer, 4 seizoenen achter elkaar 25 goals in Serie A. Tuurlijk Real gaat er op achteruit, maar denk dat tendum Hazard icardi echt dodelijk is, helemaal met Mbappe er naast.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 juli 2018 om 17:55]
    Vind ik leuk
    Luka123 +100
    vrijdag 20 juli 2018 om 18:41
    Als Real het lukt om Icardi, Hazard en Courtois te halen is het voor mij al een geslaagde transferzomer. Vind wel dat Benzema eindelijk verkocht moet worden, heb je ook weer wat extra transfergeld.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 19:51
    Ik denk dat Sampaoli zich vergist heeft. Want hij is een geweldige speler die graag goaltjes maakt en dat bewijst hij bij Inter. Ik denk dat ie perfect bij Real past. Misschien als opvolger van Benzema. En Hazard komt waarschijnlijk ook voor 190 miljoen over van Chelsea. Dus het wordt een geweldige elftal :).
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:37
    Goede voetballer , maar geen ronaldo ... Alleen mbappe zou een logische vervanger zijn , maar aangezien die niet komt zou ik daar mooi asensio laten spelen
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Real kijkt verder na afzegging Neymar en Mbappé: Argentijn weer in beeld'