RAI Sport: Arias laat zijn keuze vallen op Napoli, 10 à 15 miljoen voor PSV

    RAI Sport: Arias laat zijn keuze vallen op Napoli, 10 à 15 miljoen voor PSV

    zaterdag 21 juli 2018 om 00:00

    Santiago Arias lijkt zijn keuze te hebben gemaakt. Volgens RAI Sport gaat de Colombiaanse rechtsback PSV verruilen voor het Italiaanse Napoli.

    De onderhandelingen tussen Napoli en Arias zouden al in een vergevorderd stadium zijn. Het Italiaanse medium sluit zelfs niet uit dat de deal zaterdag al wereldkundig kan worden gemaakt. De gesprekken tussen PSV en de nummer twee van het afgelopen Serie A-seizoen zullen naar verwachting weinig problemen opleveren. PSV gunt Arias na vijf jaar trouwe dienst een toptransfer en heeft al ingespeeld op het vertrek van de Colombiaan door Denzel Dumfries naar Eindhoven te halen. Het Eindhovens Dagblad meldde onlangs dat PSV rekent op een transfersom van tien à vijftien miljoen euro.

    Juventus werd de afgelopen maanden al nadrukkelijk genoemd als mogelijke nieuwe werkgever van Arias. De Oude Dame gaf uiteindelijk echter de voorkeur aan Joao Cancelo, die voor veertig miljoen euro over is gekomen voor Valencia. Arias schermt volgens het ED met meerdere aanbiedingen over de grens, maar lijkt dus zijn jawoord aan Napoli te geven.

    Poll

    Is Napoli een goede club voor Arias?

    (10740 stemmen)

    Plaats een reactie

    LosBlancos +1230
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:03
    Zou een hele mooie club zijn voor Arias!
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:06
    Absoluut. Santo bedankt. Held. Tijd rijp voor een transfer, het ga je goed. Spijtig dat je Karin met je meeneemt. Topaankoop van Brands destijds, PSV heeft 600.000 voor hem betaald. Nu de knaken van Arias snel naar Pachuca sturen!
    Vind ik leuk
    Den Daats +6378
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:08
    Jaaman, jammer van Karin gvd!
    Vind ik leuk
    PRICE +25519
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:51
    Goed geld en investeren in Guitierrez
    Vind ik leuk
    Den Daats +6378
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:53
    Nouja... of je daarmee ook een waardige vervanger haalt voor Karin weet ik niet zo zeker.

    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 01:33
    10-15m niet weinig? Een vd betere bij PSV afgelopen seizoen en ook goed gespeeld op het wk!
    Vind ik leuk
    Senn +6071
    zaterdag 21 juli 2018 om 01:37
    1 jaar contract
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 06:36
    Dus is 10 a 15 prima. Dumfries is volgens mij toch een beste vervanger...gelukkig.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:30
    Daarom, prima bedrag.
    Vind ik leuk
    Den Daats +6378
    zaterdag 21 juli 2018 om 01:38
    Gevoelsmatig misschien wel maar denk dat PSV met Santi en zijn zaakwaarnemer hier afspraken over heeft gemaakt, zo hebben ze hem nog een extra jaar kunnen behouden voor de club.

    Het is geen gierig bedrag, had misschien wat hoger gemogen inderdaad!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 01:39]
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:49
    Helemaal mee eens, internationale verdediger die de Serie A zeker aan kan en echte PSVer, mui suerte Santi Arias.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 08:50]
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:41
    Is dat een lekker wijf?
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:33
    Karin Jimenez. Ga maar even los op haar Instagram.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:10
    Absoluut en Gutterriez ophalen!!!
    Vind ik leuk
    Den Daats +6378
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:12
    Inderdaad, dan heb je de vervanger van Van Ginkel binnen EN heb je meer argumenten om onze Tjukkie te behouden!
    Vind ik leuk
    Zwitserland +3494
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:45
    Kansloos.
    Vind ik leuk
    Den Daats +6378
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:52
    Kansloos ben jij, voornamelijk in het leven.

    Kansloos, inderdaad!
    Vind ik leuk
    JustH +13060
    zaterdag 21 juli 2018 om 01:19
    Vervelend he die reacties :-)
    Vind ik leuk
    PRICE +25519
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:52
    Kansloos?? Nee hóór,grote kans op Guitierez en misschien nog 1 seizoen Lozano.
    Vind ik leuk
    Sde +45
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:27
    Ik vind het transfbedrag, ondanks de korte duur van het contract, tamelijk laag. Beste rechtsback van de eredivisie.
    Vind ik leuk
    Den Daats +6378
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:28
    Mee eens! Is echter voor 6 ton gekocht dus...
    Vind ik leuk
    Rodajc +12663
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:17
    De stap wordt hem ook gegund na 5 goede jaren, Arias heeft nooit geklaagd terwijl hij de stap al had kunnen maken. 15 miljoen voor een 1jarig contract is nog steeds gewoon veel.
    Vind ik leuk
    davidben +4116
    zaterdag 21 juli 2018 om 01:08
    Santi / Santo ....... wat maakt het uit. Koosnaampje zou ik zeggen..
    Vind ik leuk
    Lulookmee +434
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:26
    Joe man....wierp zichzelf op een handgranaat om zijn kameraden te redden....300 brandweermannen die de WTC torens in liepen om mensen te redden....en daarbij zelf het leven lieten....onze jongens in Afghanistan waar er tientallen van sneuvelden om ons te beschermen tegen terroristen....kan zo nog wel ff bijzonder lang doorgaan....Santiago arias....HELD...omdat het een redelijke rechtsback is bij een voetbalclub....HELD....ff teiltje pakken.....denk dat jij je definitie van held eens moet herdefiniëren....
    Vind ik leuk
    Den Daats +6378
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:02
    Tegen wie heb jij het nou, moraalridder?
    Vind ik leuk
    Lulookmee +434
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:08
    Tegen lorenzo van matterhorn schapezak
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:07
    Naar zo'n mooie club heeft hij zeker naar toegewerkt!! Bedankt Arias en Succes bij Napoli!!!
    Vind ik leuk
    Den Daats +6378
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:11
    Aanstaande week zal de deal met Pachuca kundig worden gemaakt!

    Mark my words!
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4239
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:12
    Zeker, dan zal Chivas hem eindelijk presenteren! Goeie aankoop voor Chivas.
    Vind ik leuk
    Den Daats +6378
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:14
    Maat, ik heb je eerder een link gestuurd waarin hij duidelijk een nee verkoopt aan Chivas en duidelijk maakt dat hij naar Europa wil.

    Bericht van 12 juli, dus vrij recent.

    Ik uit veel kritiek op Ajax onder verachillende topics maar doe dit niet puur om te zieken, jij volgens mij wel!

    Haha
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 00:15]
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:17
    Zijn dit jouw maten ja? Kijk je een beetje uit?
    Vind ik leuk
    Den Daats +6378
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:55
    Ik heb zelfs ogen in mijn onderbroek, maat!

    Toch bedankt voor je bezorgdheid, haha!
    Vind ik leuk
    Futre +2514
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:44
    Dat gaatje in je pielemoos is geen oog, hoor 😉
    Vind ik leuk
    Den Daats +6378
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:57
    Hahah!

    Tis goed dat ke het zegt...
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4239
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:18
    We gaan het zien, we spreken elkaar wanneer ie bij Chivas tekent!
    Vind ik leuk
    Den Daats +6378
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:24
    We gaan het zien inderdaad!
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +10232
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:57
    Gaat waarschijnlijk naar Celta de Vigo die hem ook wil hebben.
    Vind ik leuk
    Den Daats +6378
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:58
    Heb ik gelezen. Daarom was het van belang dat Santi snel verkocht zou worden.

    Als PSV doorzet maakt Celta geen kans! Zijn keuze zal snel gemaakt zijn.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 00:59]
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +10232
    zaterdag 21 juli 2018 om 01:15
    Hoezo geen kans?
    La Liga is een mooie competitie.
    Afwachten maar.
    Vind ik leuk
    Den Daats +6378
    zaterdag 21 juli 2018 om 01:36
    Celta is alles behalve een stabiele La Liga ploeg, als het op z'n minst een subtopper was...

    Daarnaast is PSV razend populair in Mexico en worden bijna alle wedstrijden live uitgezonden.

    Mede doordat onder andere recordinternational Guardado bij ons heeft gespeeld maar ook Moreno, Salcido en nu Lozano.

    Guti en Lozano zijn samen opgegroeid en zo heeft Guti ook eens geposeerd in een PSV shirt op twitter.

    De banden tussen Pachuca en PSV zijn ook gewoon goed, zo werd er afgelopen jaar ook een benefietwedstrijd georganiseerd.

    Daarom ben ik mij ervan overtuigd dat ALS PSV serieus wordt (of al is) een club als Celta geen waardige concurrent is.

    Wij gebieten daarnaast ook van een beschermde status in de laatste voorronde van de CL, met Celta zal hij never nooit CL spelen!
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +10232
    zaterdag 21 juli 2018 om 01:48
    Als PSV serieus word misschien wel ja.
    Toch lees ik op de Spaanstalige sites veel over Celta en Chivas.
    Vind ik leuk
    Den Daats +6378
    zaterdag 21 juli 2018 om 01:50
    PSV moet helaas eerst verkopen... dat is ons grootste struikelblok in deze!
    Vind ik leuk
    Den Daats +6378
    zaterdag 21 juli 2018 om 02:06
    Ik heb hier een linkje van 17 juli:

    https://futbolistos.es/erick-gutierrez-posible-fichaje-celta-temporada-2018-2019/amp/

    Zoals de situatie hier wordt omschreven is er geen sprake van een verregaande onderhandeling en zijn meerdere Mexicanen in beeld bij Celta die bezig is met een klwine renovatie.

    Ook Celta moet echter eerst verkopen, ik schat onze kansen hoog in!

    Komt goed, pik 👌😉
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 02:07]
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +10232
    zaterdag 21 juli 2018 om 02:15
    Deze van een paar uur geleden.

    http://www.telemundodeportes.com/liga-mx/pachuca-cocina-traspaso-de-erick-gutierrez-europa

    Komt inderdaad goed😆
    Hoop een beetje snel.👌
    Vind ik leuk
    Den Daats +6378
    zaterdag 21 juli 2018 om 02:19
    Hahaha!

    🤫

    Straks horen de Amsterdanmers je nog...

    😉
    Vind ik leuk
    Kleutje +332
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:07
    Ik ben een Amsterdammer maar zal het niet verķlappen hoor. Wat zal die moeten kosten en kan PSV dat risico lopen aangezien het maar de vraag is of je hem ooit weer met winst verkoopt.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +10232
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:53
    Rond de 15 miljoen
    Vind ik leuk
    chicken +10493
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:52
    Erik gutierrez die een cocaïne transport doet van pachuca naar Europa?

    Zoiets? Mijn Spaans is niet zo goed...:p
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:05
    Jij blijft er stellig op dat hij daar tekent, ook ik heb jou pasgeleden een link gestuurd. Hij komt naar Ons!!!
    Vind ik leuk
    psv.040 +297
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:19
    kun je die link ook even naar mij sturen hartelijk dank.
    Vind ik leuk
    Den Daats +6378
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:24
    Deze is wat ouder:
    https://www.sdpnoticias.com/deportes/2018/05/15/erick-gutierrez-batea-a-chivas-prefiero-ir-a-europa

    En dan heb je deze ook nog:
    http://www.telemundodeportes.com/liga-mx/pachuca-cocina-traspaso-de-erick-gutierrez-europa


    Daar worden PSV en Celta de Vigo genoemd als mogelijke bestemmingen.
    Vind ik leuk
    psv.040 +297
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:26
    tnxx man.
    Vind ik leuk
    Den Daats +6378
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:27
    Geen dank!
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:16
    Niet zo trollen. Hij gaat niet naar Chivas.
    Vind ik leuk
    PRICE +25519
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:53
    Hoop dat jij gelijk hebt Den Daats
    Vind ik leuk
    Den Daats +6378
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:57
    Komt goed, joh!
    Vind ik leuk
    PRICE +25519
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:59
    👍👍🖐⚽💰
    Vind ik leuk
    PRICE +25519
    zaterdag 21 juli 2018 om 01:05
    Achter de schermen gebeurt meer dan dat wij weten,mocht Arias snel vertrekken dan zet PSV misschien direct een stap naar een vervanger voor van Ginkel.
    Zie die nieuw Zeelander van pec Zwolle misschien komen of Guitierrez. Word een interessante week. Den Daats
    Vind ik leuk
    Den Daats +6378
    zaterdag 21 juli 2018 om 01:08
    Zeer zeker!

    Ben benieuwd!

    Als we een waardige vervanger halen voor Ginkltje, dan l
    Kunnen we zeggen dat we sterker zijn dan vorig seizoen.

    Terwijl met het materiaal van vorig seizoen waren we ruim voor het eind kampioen geworden.

    Ik heb er ook dit jaar alle vertrouwen in en zie ons gewoon als favoriet voor de titel!
    Vind ik leuk
    PRICE +25519
    zaterdag 21 juli 2018 om 01:10
    Deel jou woorden.
    Ajax heeft een sterk middenveld maar PSV zijn voorhoede vind ik beter en achterhoede van PSV is denk ik ook sterker.
    Vind ik leuk
    Den Daats +6378
    zaterdag 21 juli 2018 om 01:41
    Met name onze backs zijn een sterk wapen!

    En niet geheel onbelangrijk, de trainer!

    Mocht ook Guti komen dan heb je een geweldige organisator met een geweldige lange pass op het middenveld.

    Pereiro die ook een goede pass heeft in de benen en sterk is in de kleine ruimte, daarnaast ook een sterke kopper met snelheid.

    Angelino heeft een gouden linker en Dumfries straalt gewoon power uit en heefteen goede rush.

    Een goede stofzuiger is dan noodzakelijk, deze rol is natuurlijk voor onze kleine pitbull Jorrit.

    De Jong kan rekenen op voorzetten op maat en verschillende spelers zijn meer dan instaat om bijv. Lozano de diepte in te sturen.

    Bergwijn heeft tot nu toe een sterke voorbereiding gespeeld maar heeft de tweede seizoenshelft ook goede partijen geleverd.

    Dan hebben we jongens als Malen en Romero die eraan komen.

    Ik denk dat we veel onvoorspelbaarder zijn dan meester positiespel Ajax.

    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 01:54]
    Vind ik leuk
    PRICE +25519
    zaterdag 21 juli 2018 om 02:06
    Ramselaar en Pereiro zullen strijden voor basis plaats,al heb ik t idee dat van Bommel wel een belangrijke rol voor Pereiro in gedachten heeft.
    Vind ik leuk
    Den Daats +6378
    zaterdag 21 juli 2018 om 02:09
    https://futbolistos.es/erick-gutierrez-posible-fichaje-celta-temporada-2018-2019/amp/

    Zoals het hier staat, is er geen sprake van een verregaande onderhandeling tussen Celta en Guti.

    Celta volgt verschillende Mexicanen maar zullen zelf ook eerst moeten verkopen!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 02:09]
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:18
    Voor een Colombiaan betekent een overstap naar Napels geen cultuurshock, maar sportief gezien is dit inderdaad een mooie stap voor Santiago Arias. We zullen deze karaktervoetballer missen.
    Vind ik leuk
    JustH +13060
    zaterdag 21 juli 2018 om 01:17
    Groeten aan Younes
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:30
    Perfect zelfs. Volgens mij past hij daar goed bij met zijn mentaliteit
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1644
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:03
    Lekker gezellig met Younes voetballen
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:04
    Younes mag naar Arias komen kijken die gaat daar geen minuten maken vrees ik.
    Vind ik leuk
    QPK1985 +426
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:07
    Hopen voor hem dat Elseid Hysaj vertrekt anders zit ie daar gewoon op de bank hoor
    Vind ik leuk
    Den Daats +6378
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:09
    Elseid, wie?

    Hahaha
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4239
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:12
    Santiago, wie?
    Vind ik leuk
    Den Daats +6378
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:13
    Colombiaans international, weetjewel...
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4239
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:19
    Hysaj, al jaren de vaste rechtsback van Napoli. Veel knapper.
    Vind ik leuk
    Den Daats +6378
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:21
    Dan heb je Karin nog niet gezien!
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4239
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:28
    Zeker heb ik Karin gezien, doet ie goed.
    Vind ik leuk
    Den Daats +6378
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:29
    Over knapper gesproken...
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:18
    Santiago Arias, daar heb je zojuist een artikel over gelezen..
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +10232
    zaterdag 21 juli 2018 om 01:27
    Rechtsback van PSV Santiago Arias mag zich dit jaar kronen tot Eredivisie-speler van het seizoen 2017/2018 op basis van statistieken van Opta Sports. De Colombiaanse verdediger hield dit competitiejaar onder andere Steven Berghuis (Feyenoord) en David Neres (Ajax) achter zich.

    Arias had dit seizoen een groot aandeel in het behalen van het landskampioenschap met PSV. Met een score van 89,3 op een schaal van 100 (op basis van matchdata van Opta Sports) en in totaal 212 balveroveringen was de rechtsback vaak een betrouwbare kracht in de Eindhovense verdediging. Niet alleen verdedigend maar ook aanvallend liet de Colombiaanse back zich vaak gelden. Zo was Arias met 3 goals en 6 assists van grote waarde in de aanval van PSV.

    Het is overigens niet de eerste keer dat Arias zich de beste speler van de Eredivisie mag noemen. De verdediger werd al eerder verkozen tot speler van de maand maart. Daarna heeft Arias zijn goede statistieken weten vast te houden tot het einde van het seizoen.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4239
    zaterdag 21 juli 2018 om 01:29
    En waar zijn de cijfers dat ie beter is dan Hysaj?
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +10232
    zaterdag 21 juli 2018 om 01:38
    Aanvallend sowieso.
    Hysaj heeft in zijn hele carrière maar 1 keer gescoord.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4239
    zaterdag 21 juli 2018 om 01:42
    *2 keer. Bovendien speelt Hysaj ook in een veel sterkere competitie, waar vooral veel beter verdedigd wordt.

    Hysaj laat het al een paar jaar bij Napoli zien in twee sterke competities (Serie A en CL), laten we eerst eens afwachten of Arias dat ook kan. Hij zou niet de eerste PSV-verdediger zijn die flopt in de Serie A, kijk Moreno bij AS Roma (een mindere club dan Napoli). Mocht na een half jaar alweer weg.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +10232
    zaterdag 21 juli 2018 om 01:51
    Moreno is een veel beperktere speler dan Arias.
    Ik denk echt dat Napoli perfect bij Santi past.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4239
    zaterdag 21 juli 2018 om 05:47
    We gaan het zien.
    Vind ik leuk
    Senn +6071
    zaterdag 21 juli 2018 om 01:41
    Jij zei dat je geen troll was?
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4239
    zaterdag 21 juli 2018 om 01:48
    Ik geef @Den Daats gewoon een koekje van eigen deeg. Hysaj is een prima back die het (in tegenstelling tot Arias) al een paar jaar in een sterke competitie bij een topclub speelt.
    Vind ik leuk
    Den Daats +6378
    zaterdag 21 juli 2018 om 02:37
    Ik moet zeggen, hoe je het nu doet is Daatsie-waardig verzet!

    Ik geloof nu dat Arias zeer zekerzal moeten vechten voor zijn plekje bij Napels...

    Dat stom gelul over dat Gutierrez naar pachuca zou gaan terwijl PSV met niemand minder dan Celta de Vigo om de handtekenig strijdt was eerder armoedig.

    Maargoed, keep up the
    good work💪💪
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4239
    zaterdag 21 juli 2018 om 05:48
    Net zoals Pizarro ook kwam he, heeft ie al getekend? En ontken je ook nog altijd dat ie niet komt?

    We gaan het zien komende week, jullie PSV’ers overschatten echt jullie positie in Mexico (weet ik uit ervaring). Zeker als Lozano straks weg is hebben jonge talenten helemaa geen binding met PSV, dan kiezen die gasten alleen voor hun ontwikkeling en/of salaris. En dan zal PSV echt niet de toptalenten à la Gutierrez kunnen halen.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 06:16]
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:48
    De PSV supporters hebben gelijk in hun perceptie dat PSV in Mexico hoog in aanzien staat.
    Vind ik leuk
    Den Daats +6378
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:59
    Dank u!
    Vind ik leuk
    Den Daats +6378
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:59
    Jij wilt zo graag dat het zo is dat je erin bent gaan geloven, ook!

    Haha
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:11
    Is gewoon hot hier op ESPN en Fox, ook waarom PSV goede opstap is vanuit Mexico.
    Vind ik leuk
    QPK1985 +426
    zaterdag 21 juli 2018 om 02:27
    Gelukkig kun je lachen om je onwetendheid 😂😉
    Vind ik leuk
    Den Daats +6378
    zaterdag 21 juli 2018 om 02:32
    Haha!

    😌
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 02:41]
    Vind ik leuk
    Il Gordo +2976
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:09
    6 ton en nu voor dikke miljoenen weg. Prima deal.

    Nee, laat die Everton supporters vooral kansloos blèren over Brands.
    Vind ik leuk
    Den Daats +6378
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:10
    Zeer zeker, een knap staaltje werk!
    Vind ik leuk
    Il Gordo +2976
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:11
    Zeker omdat Brands destijds al langer achter 'm aan zat.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:09
    Prima bedrag voor een 1 jarig contract en een prachtige club natuurlijk
    Vind ik leuk
    Nummertien +2612
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:10
    Wel weinig geld..
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:10
    Zou Arias effe hebben overlegd met Younes?
    Vind ik leuk
    Il Gordo +2976
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:12
    Nee, Arias wordt denk ik niet uitgeleend aan Sassuolo.
    Vind ik leuk
    JustH +13060
    zaterdag 21 juli 2018 om 05:45
    De handtekeningen kloppen allemaal?
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:13
    Arias is beter en slimmer dan younes, komt bovendien uit Colombia, toch andere roots dan duitsland
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4239
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:11
    En weg was de volgende uitblinker.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:17
    Nu staat Dumfries er alleen voor.

    Laten we hopen dat mijn lage verwachtingen van hem zullen uitkomen.

    Hij mag ze ook overtreffen.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4239
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:20
    Verdedigend zo kwetsbaar.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:25
    Waarom moeten we het hier weer over de rechtsback van Ajax hebben? :)
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4239
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:28
    He he, de kwetsbaarheid van Kristensen bespreken we im een ander topic ;-)
    Vind ik leuk
    Den Daats +6378
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:32
    Dat snap ik dan ook weer niet... haha
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:12
    Mooie club voor hem, had nooit verwacht dat er dit voor hem in zou zitten, maar heeft zich goed ontwikkeld
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:24
    Welnee.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:14
    Mooie club voor Arias en zijn ontwikkeling, PSV krijgt nog een leuk zakcentje ervoor ook.
    Vind ik leuk
    PRICE +25519
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:55
    Goed geld voor nog 1 jarig contract. Mooi herinvesteren in goede middenvelder
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7704
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:15
    Waarom laten we de internationals voor bijna gratis weggaan? Dit is een hele goeie speler en gaat het goed doen bij Napoli.
    Vind ik leuk
    psv.040 +297
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:21
    omdat ie nog maar 1 jaar contract heeft wil je er anders 30 mil voor hebben?
    Vind ik leuk
    ReneAjax +1998
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:22
    Bijna gratis ?
    VP heeft het bericht niet helemaal goed overgenomen.
    Napoli heeft 15 miljoen geboden en PSV wil 20 miljoen hebben.
    Vind ik leuk
    Den Daats +6378
    zaterdag 21 juli 2018 om 01:04
    Ik heb dat ook ooit ergens gelezen, echter hebben meerdere kranten het toch over 10 a 15mil.

    Vind ik leuk
    Iefmeister +7704
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:31
    Veel te weinig. Arias gaat het bij elke club goed doen. 35 mio.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +10232
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:22
    Hij heeft het verdient.
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7704
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:30
    Ik weet het niet mug. Maar je holt de zaak uit door dit soort toppers voor te weinig laat gaan.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +10232
    zaterdag 21 juli 2018 om 18:28
    Vind het niet weinig hoor
    Hij heeft nog maar een contract voor 1 jaar.
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7704
    zaterdag 21 juli 2018 om 19:09
    Ik weet het. Trekt de waarde helemaal uit zijn verband. Vooruit dan 25
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +23887
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:15
    Kan PSV met de opbrengst nog wat talenten ophalen in Mexico! Prima deal. Arias heeft deze overstap verdiend. Mooie club Napoli.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147123
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:16
    Santiago kwam nagenoeg gratis binnen lopen werd 3 x kampioen en levert nu met nog maar een 1 jarig contract een berg geld op.
    Zo kan het ook het sportieve op plek 1 en als het dan nog wat oplevert is het dubbel zo mooi.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 00:17]
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +10232
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:24
    Het is hem gegund.
    Vind ik leuk
    PRICE +25519
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:57
    Arias is sportief en financieel een suc6 geweest. Goedkoop gekocht en met 1 jaar contract een prachtige transfer som.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:39
    Goede speler met juiste smaak voor clubs en vrouwen.
    Vind ik leuk
    Het Brein +3481
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:41
    Dan moet dat geld wel goed geïnvesteerd worden! Een aanvallende middenvelder is 1, maar een sterke CV is ook een must! In principe is PSV dan wel klaar..
    Vind ik leuk
    Alain2708 +12600
    zaterdag 21 juli 2018 om 03:06
    Goede speler en goede deal voor PSV.

    Ook leuk dat PSV'ers onderling 'gewoon' kunnen ouwehoeren hierover, zonder al dat gehaat en zinloze opmerkingen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 03:53
    Veltman is over 9 maanden weer hersteld.......
    Hele goede verdediger voor het breedte- en terugspeel voetbal.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 10:31]
    Vind ik leuk
    Bizzy +18531
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:11
    Een bevallling is idd zwaar
    Vind ik leuk
    Wazzupp +590
    zaterdag 21 juli 2018 om 06:05
    Nou doei heh
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26684
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:06
    Leuke stap voor een goede back.
    Vind ik leuk
    Polly11 +3054
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:01
    Arias, bedankt voor je inzet en goede spel, veel succes!
    Vind ik leuk
    Axim +630
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:42
    dan 15 !!! geen cent minder en anders maar niet !!
    Vind ik leuk
    Bizzy +18531
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:10
    Met kop en schouders de beste back uit de eredivisie. Wat een held.
    Vind ik leuk
    Zazu +87
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:04
    Box to box speler heeft psv nodig.. Op het middenveld. Leroy fer..
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:36
    Is die Gutiérrez eig wel een goede speler? Zou het niet beter zijn dat PSV een meer ervaren middenvelder koopt, zoals Guardado destijds?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    RAI Sport: Arias laat zijn keuze vallen op Napoli, 10 à 15 miljoen voor PSV