RAI Sport: Arias laat zijn keuze vallen op Napoli, 10 à 15 miljoen voor PSV

    RAI Sport: Arias laat zijn keuze vallen op Napoli, 10 à 15 miljoen voor PSV

    zaterdag 21 juli 2018 om 00:00

    Santiago Arias lijkt zijn keuze te hebben gemaakt. Volgens RAI Sport gaat de Colombiaanse rechtsback PSV verruilen voor het Italiaanse Napoli.

    De onderhandelingen tussen Napoli en Arias zouden al in een vergevorderd stadium zijn. Het Italiaanse medium sluit zelfs niet uit dat de deal zaterdag al wereldkundig kan worden gemaakt. De gesprekken tussen PSV en de nummer twee van het afgelopen Serie A-seizoen zullen naar verwachting weinig problemen opleveren. PSV gunt Arias na vijf jaar trouwe dienst een toptransfer en heeft al ingespeeld op het vertrek van de Colombiaan door Denzel Dumfries naar Eindhoven te halen. Het Eindhovens Dagblad meldde onlangs dat PSV rekent op een transfersom van tien à vijftien miljoen euro.

    Juventus werd de afgelopen maanden al nadrukkelijk genoemd als mogelijke nieuwe werkgever van Arias. De Oude Dame gaf uiteindelijk echter de voorkeur aan Joao Cancelo, die voor veertig miljoen euro over is gekomen voor Valencia. Arias schermt volgens het ED met meerdere aanbiedingen over de grens, maar lijkt dus zijn jawoord aan Napoli te geven.

    Poll

    Is Napoli een goede club voor Arias?

    (10741 stemmen)

    Plaats een reactie

    LosBlancos +1215
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:03
    Zou een hele mooie club zijn voor Arias!
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:06
    Absoluut. Santo bedankt. Held. Tijd rijp voor een transfer, het ga je goed. Spijtig dat je Karin met je meeneemt. Topaankoop van Brands destijds, PSV heeft 600.000 voor hem betaald. Nu de knaken van Arias snel naar Pachuca sturen!
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:10
    Absoluut en Gutterriez ophalen!!!
    Vind ik leuk
    Sde +77
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:27
    Ik vind het transfbedrag, ondanks de korte duur van het contract, tamelijk laag. Beste rechtsback van de eredivisie.
    Vind ik leuk
    Rodajc +14225
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:17
    De stap wordt hem ook gegund na 5 goede jaren, Arias heeft nooit geklaagd terwijl hij de stap al had kunnen maken. 15 miljoen voor een 1jarig contract is nog steeds gewoon veel.
    Vind ik leuk
    davidben +5058
    zaterdag 21 juli 2018 om 01:08
    Santi / Santo ....... wat maakt het uit. Koosnaampje zou ik zeggen..
    Vind ik leuk
    Lulookmee +1040
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:26
    Joe man....wierp zichzelf op een handgranaat om zijn kameraden te redden....300 brandweermannen die de WTC torens in liepen om mensen te redden....en daarbij zelf het leven lieten....onze jongens in Afghanistan waar er tientallen van sneuvelden om ons te beschermen tegen terroristen....kan zo nog wel ff bijzonder lang doorgaan....Santiago arias....HELD...omdat het een redelijke rechtsback is bij een voetbalclub....HELD....ff teiltje pakken.....denk dat jij je definitie van held eens moet herdefiniëren....
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:07
    Naar zo'n mooie club heeft hij zeker naar toegewerkt!! Bedankt Arias en Succes bij Napoli!!!
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:18
    Voor een Colombiaan betekent een overstap naar Napels geen cultuurshock, maar sportief gezien is dit inderdaad een mooie stap voor Santiago Arias. We zullen deze karaktervoetballer missen.
    Vind ik leuk
    JustH +15241
    zaterdag 21 juli 2018 om 01:17
    Groeten aan Younes
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:30
    Perfect zelfs. Volgens mij past hij daar goed bij met zijn mentaliteit
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2022
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:03
    Lekker gezellig met Younes voetballen
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:04
    Younes mag naar Arias komen kijken die gaat daar geen minuten maken vrees ik.
    Vind ik leuk
    QPK1985 +637
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:07
    Hopen voor hem dat Elseid Hysaj vertrekt anders zit ie daar gewoon op de bank hoor
    Vind ik leuk
    Il Gordo +7909
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:09
    6 ton en nu voor dikke miljoenen weg. Prima deal.

    Nee, laat die Everton supporters vooral kansloos blèren over Brands.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:09
    Prima bedrag voor een 1 jarig contract en een prachtige club natuurlijk
    Vind ik leuk
    Nummertien +5096
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:10
    Wel weinig geld..
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:10
    Zou Arias effe hebben overlegd met Younes?
    Vind ik leuk
    Il Gordo +7909
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:12
    Nee, Arias wordt denk ik niet uitgeleend aan Sassuolo.
    Vind ik leuk
    JustH +15241
    zaterdag 21 juli 2018 om 05:45
    De handtekeningen kloppen allemaal?
    Vind ik leuk
    Counterattack +11153
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:13
    Arias is beter en slimmer dan younes, komt bovendien uit Colombia, toch andere roots dan duitsland
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:11
    En weg was de volgende uitblinker.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:17
    Nu staat Dumfries er alleen voor.

    Laten we hopen dat mijn lage verwachtingen van hem zullen uitkomen.

    Hij mag ze ook overtreffen.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:20
    Verdedigend zo kwetsbaar.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:25
    Waarom moeten we het hier weer over de rechtsback van Ajax hebben? :)
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:28
    He he, de kwetsbaarheid van Kristensen bespreken we im een ander topic ;-)
    Vind ik leuk
    Aliassmits +162
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:12
    Mooie club voor hem, had nooit verwacht dat er dit voor hem in zou zitten, maar heeft zich goed ontwikkeld
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:24
    Welnee.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:14
    Mooie club voor Arias en zijn ontwikkeling, PSV krijgt nog een leuk zakcentje ervoor ook.
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7922
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:15
    Waarom laten we de internationals voor bijna gratis weggaan? Dit is een hele goeie speler en gaat het goed doen bij Napoli.
    Vind ik leuk
    psv.040 +884
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:21
    omdat ie nog maar 1 jaar contract heeft wil je er anders 30 mil voor hebben?
    Vind ik leuk
    ReneAjax +3407
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:22
    Bijna gratis ?
    VP heeft het bericht niet helemaal goed overgenomen.
    Napoli heeft 15 miljoen geboden en PSV wil 20 miljoen hebben.
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7922
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:31
    Veel te weinig. Arias gaat het bij elke club goed doen. 35 mio.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13334
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:22
    Hij heeft het verdient.
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7922
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:30
    Ik weet het niet mug. Maar je holt de zaak uit door dit soort toppers voor te weinig laat gaan.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13334
    zaterdag 21 juli 2018 om 18:28
    Vind het niet weinig hoor
    Hij heeft nog maar een contract voor 1 jaar.
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7922
    zaterdag 21 juli 2018 om 19:09
    Ik weet het. Trekt de waarde helemaal uit zijn verband. Vooruit dan 25
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26108
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:15
    Kan PSV met de opbrengst nog wat talenten ophalen in Mexico! Prima deal. Arias heeft deze overstap verdiend. Mooie club Napoli.
    Vind ik leuk
    stratumseind +164422
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:16
    Santiago kwam nagenoeg gratis binnen lopen werd 3 x kampioen en levert nu met nog maar een 1 jarig contract een berg geld op.
    Zo kan het ook het sportieve op plek 1 en als het dan nog wat oplevert is het dubbel zo mooi.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 00:17]
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13334
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:24
    Het is hem gegund.
    Vind ik leuk
    Counterattack +11153
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:39
    Goede speler met juiste smaak voor clubs en vrouwen.
    Vind ik leuk
    Het Brein +3991
    zaterdag 21 juli 2018 om 00:41
    Dan moet dat geld wel goed geïnvesteerd worden! Een aanvallende middenvelder is 1, maar een sterke CV is ook een must! In principe is PSV dan wel klaar..
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16280
    zaterdag 21 juli 2018 om 03:06
    Goede speler en goede deal voor PSV.

    Ook leuk dat PSV'ers onderling 'gewoon' kunnen ouwehoeren hierover, zonder al dat gehaat en zinloze opmerkingen.
    Vind ik leuk
    Wazzupp +652
    zaterdag 21 juli 2018 om 06:05
    Nou doei heh
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31443
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:06
    Leuke stap voor een goede back.
    Vind ik leuk
    Polly11 +3818
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:01
    Arias, bedankt voor je inzet en goede spel, veel succes!
    Vind ik leuk
    Axim +838
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:42
    dan 15 !!! geen cent minder en anders maar niet !!
    Vind ik leuk
    Bizzy +20668
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:10
    Met kop en schouders de beste back uit de eredivisie. Wat een held.
    Vind ik leuk
    Zazu +154
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:04
    Box to box speler heeft psv nodig.. Op het middenveld. Leroy fer..
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:36
    Is die Gutiérrez eig wel een goede speler? Zou het niet beter zijn dat PSV een meer ervaren middenvelder koopt, zoals Guardado destijds?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    RAI Sport: Arias laat zijn keuze vallen op Napoli, 10 à 15 miljoen voor PSV