'Hij heeft laten weten dat Ajax twintig miljoen euro op hem geboden heeft'

    'Hij heeft laten weten dat Ajax twintig miljoen euro op hem geboden heeft'

    zaterdag 21 juli 2018 om 07:17

    Het gerucht dat Ajax diep in de buidel wil tasten voor de Braziliaan Pedrinho lijkt te kloppen. Volgens berichten uit Brazilië heeft directeur spelersbeleid Marc Overmars het bod op de middenvelder annex aanvaller van Corinthians verdubbeld.

    Pedrinho en Ajax werden donderdag voor het eerst aan elkaar gelinkt. Het Braziliaanse Globo Esporte meldde dat Overmars tien miljoen euro had geboden op de Braziliaan. Dat werd echter van tafel geveegd, omdat Corinthians de vastgestelde afkoopsom van vijftig miljoen euro wenst te ontvangen. Overmars laat het er niet bij zitten en heeft zich opnieuw in Brazilië gemeld, zo klinkt het.

    Het schijnt dus dat de technische man van Ajax het bod op Pedrinho heeft verdubbeld. Overmars benaderde de invloedrijke zaakwaarnemer Giuliano Bertolucci, die de belangen van Pedrinho behartigt en David Neres hoogstpersoonlijk naar Amsterdam bracht, om binnen te komen bij Corinthians. Pedrinho's manager Will Dantas laat weten dat Overmars het bod inmiddels verhoogd heeft.

    "Wat er is gebeurd is dat Bertolucci, met wie wij samenwerken, heeft laten weten dat Ajax twintig miljoen euro op Pedrinho geboden heeft", vertelt Dantas aan Gazeta Esportiva. "Corinthians heeft mij echter al verteld dat er pas onderhandeld gaat worden bij een bod dat dichter bij de vraagprijs van vijftig miljoen euro komt."

    Ajax is niet de enige club die Pedrinho wil. In Brazilië wordt gemeld dat Corinthians twee maanden geleden tussen de twintig en 25 miljoen euro voor hem kon ontvangen. Naar verluidt kwam het bod van het Italiaanse Udinese.

    Plaats een reactie

    Fritz Korbach +18548
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:18
    Tik gewoon af man, het zal heus wel goed zijn
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:21
    Ja zekers nu we best wel krap zitten in de middenvelders zeg ik ook gewoon ffe doorpakken dit ;)
    Vind ik leuk
    PRICE +25474
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:24
    Dik geld benieuwd of Ajax serieus dichter naar de vraag prijs gaat.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:33
    Ik heb ze 1 of 2 seizoenen terug iets horen zeggen in de trend van dat ze met transfers normaal gesproken tot een miljoen of 10 konden gaan,
    (weet zo niet meer zeker of dat aleen binnenlandse transfers waren of ook van erbuiten)
    en heel sporadisch een paar miljoen meer wouden uitgeven.
    Nu gaat alles wel heel snel in het voetbal de laatste jaren maar met de transfers tot nu toe hebben ze alle records al zon beetje verbroken om daar nog eens een middenvelder van 20+ miljoen aan toe te voegen lijkt mij wel heel ver gaan dan,
    Maar je weet het nooit natuurlijk mischien verkopen ze ziyech ofzo nog wel voor de hoofdprijs
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +18548
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:35
    Of misschien gaat frenkie de jong alsnog weg, voor de hoofdprijs. Dan kan je best een behendig braziliaantje erbij hebben dacht ik zo
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:42
    Zou ook nig kunnen idd, lijkt me hoe dan ook wel beter een speler(middenvelder) te verkopen mocht ajax deze braziliaan echt binnen halen
    Vind ik leuk
    PRICE +25474
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:03
    Frenkie de Jong toch weg,geld herinvesteren in deze speler zou een optie kunnen zijn.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:24
    Braziliaan
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:06
    Pedrinho halen zodra Ziyech/De Jong weg zijn.
    Vind ik leuk
    Tfoe +1065
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:30
    Ik denk dat Overmars met Barcelona heeft afgesproken dat als Frenkie aan hun verkocht word Ajax eerst een vervanger wil halen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 20:24
    Denk dat Ajax Ziyech graag wil verkopen, de jong blijft gewoon
    Vind ik leuk
    Cruijfffan +265
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:17
    Pedrinho lijkt qua style en drive op Suárez, hij is iets kleiner en lichter, maar erg snel en wendbaar. Ik snap dat corinthians de hoofdprijs wil vangen, echter ik zou als Ajax zijnde dit geld er niet voor uitgeven. Hij speelt niet in de basis en is nog erg jong, aan zijn fysiek moet nog gesleuteld worden en zijn tactische intelligentie moet ook bijgeschaafd worden.
    Vind ik leuk
    Jozef +34388
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:19
    Mooie info.

    Ik weet niks van deze gast. Wat is je bron?
    Vind ik leuk
    Cruijfffan +265
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:40
    Ik zit veel in Zuid-Amerika en op andere continenten om het voetbal te volgen om een analyse te maken van spelers voor de stap naar Europese clubs.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 11:43]
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:46
    Oke lekker man Bij mij is het iets kleinschaliger en zit vooral in de gebieden overijssel en gelderland met af en toe een flinke trip richting noord holland om muurtjes te stucen.
    klinkt dat van jouw toch een heel stukje beter ;) maar wel mooi om te weten bij wie ik nu moet zijn voor een beetje echte info :)
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:22
    Oke kijk ik weet zelf ook niks van die speler dus weer een aanvallende zeg maar,
    Mochten ze hem wel halen voor welke positie zou je hem dan gebruiken en welke speler zou je ervoor in kunnen ruilen?
    Vind ik leuk
    Cruijfffan +265
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:41
    Het is een vleugelspeler, beide kanten. UPDATE: Zat even op mijn lijstje te kijken. Hij speelt ook vaak op het middenveld, maar dat heeft meer met het systeem van zijn club te maken. Bij hun schuiven de backs naar voren en de vleugels naar binnen en dus schuift hij naar buiten in de aanvallende linie. Bij Ajax zou hij puur als buitenspeler gebruikt worden omdat de backs overlappen.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 15:26]
    Vind ik leuk
    Tfoe +1065
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:33
    Dit soort spelers behoeven weinig aanpassing.Die zijn met een voetbal in hun armen geboren.
    Vind ik leuk
    hantayo +969
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:59
    Niet in de basis.............waar hebben we het dan over.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:36
    Zijn komst zal de verkoop van Frenkie bespoedigen. Ajax zal meer dan 30 moeten bieden anders is het kansloos. Die clubs weten ook dat ze na 1-2 jaar Ajax meer geld opleveren.
    Vind ik leuk
    Nummertien +2612
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:44
    Ze zouden nu rond de 30 miljoen willen hebben, sommige informatie klopt hier niet. Ik denk dat 25 miljoen plus enkele bonussen wel genoeg zou zijn...

    En mensen vergeten wel is, zo'n transfersom gaat altijd in gedeeltes.
    Vind ik leuk
    Den Daats +6379
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:12
    Men heeft heel veel vertrouwen in Frenkie als ik het zo mag lezen. Tadic gehaald voor ziyech, Blind CV als inschuivende middenvelder en nu een bod van 20 voor een middenvelder hahah
    Vind ik leuk
    Jozef +34388
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:18
    Het gaat er een beetje op lijken dat er gewerkt wordt naar een echt topsport klimaat waarin de beste zijn plek in de basis af zal moeten dwingen. Goed voor Ajax, maar ook goed voor talenten die door moeten breken.

    Het leek er tot voor kort meer op dat jong en talentvol zijn voldoende was.

    Zelfs vroeger brak er zelden meer dan een jeugdspeler per seizoen door. Gemiddeld was de kwaliteit hoger...
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4232
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:42
    Jaloezie, lastig he. Terwijl jullie het met Mr. Middelmaat Hendrix, Pereiro die maar paar x per jaar goed is en blinde dravertje Ramselaar moeten doen halen wij dit soort spelers.

    Tja, dan zou ik ook jaloers zijn en dat soort reacties plaatsen. Sterkte met je aandoening!
    Vind ik leuk
    Den Daats +6379
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:49
    Nee hoor, ik ben juist trots op mijn PSV dat wij het met ons budget kunnen waarmaken jaar in jaar uit!

    Knap wat ook Feyenoord heeft gepresteerd 2 jaar trug.

    En nig knapper wanneer het straks weer lukt terwijl jullue verder en verder van jullie identiteit en de Cruijf filosofie afdwalen door panisch handelen en roekeloos met geld smijten 👍

    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 10:50]
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4232
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:17
    Het bovenste gedeelte (eerste twee alinea’s) ben ik helemaal met je eens, zowel Feyenoord als PSV hebben een topprestatie geleverd in respectievelijk seizoen 2016-2017 en 2017-2018. Knap dat je met aantoonbaar minder budget toch kampioen wordt, chapeau!

    Roekeloos met geld smijten doe je als je geld gaat uitgeven zonder een beleid er achter, bij Ajax zit er (vooral sinds afgelopen zomer) een duidelijk beleid achter. Twee voor Eredivisie-begrippen toppers met ervaring gehaald voor flinke bedragen (Blind en Tadic), een grote talenten (Bandé, Schuurs) en een speler die al lang en breed bewezen heeft bij vlagen een uitblinker te kunnen zijn in de Eredivisie (Labyad, ideale twaalfde man). Roekeloos geld uitgeven is het dus zeker niet, zeker als je ziet hoeveel geweldige spelers uit de eigen jeugd er nog steeds rondlopen bij ons en er komt ook nog genoeg aan. Als men goed genoeg is gaat men vanzelf genoeg kansen krijgen. Zo werkt het bij elke club.
    Vind ik leuk
    Den Daats +6379
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:50
    Hahaha, grapjas!

    Wij hebben een paar jaar geleden een veel sterkere versie van Blind gehaald voor spek en bonen, namelijk Guardado. Als je toch al iemand zoekt die hetteam.bij de handkan nemen met de nodige ervarijg en meer dan 100 interlands voor Mexico...

    Moreno die voor de nodige ervaring zorgde in de achterhoede, hoeveel heeft die gekost?

    En dan hebben we nu de twee meest productieve backs gehaald van de ED, bijelkaar opgeteld voor iets meer dan 10 mil!

    De Jong hebben we terug gehaald, hem vind ik dezelfde niveau als Blind! Een sterke speler voor de ED maar tekort voor een stap hoger, hoeveel heeft hij gekost?

    En het allermooiste, daar waar jullie hopeloos achter bijv. Magalan aan huppelden, hebben we Viergever GRATIS mogen tekenen.

    Roekeloze paniekaankopen zijn het waar veel te veel geld voor is betaald.

    Winst zal je er nooit op maken, of ze de nosige prijzen voor je zullen pakken moet nog blijken, zeker met Ten Hag als trainer.

    4 jaar droog, over welk beleid praten we?
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 12:51]
    Vind ik leuk
    Tfoe +1065
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:36
    Nou dat valt wel mee he?
    Willen we iets betekenen in Europa zullen de clubs die enigzins mee kunnen dat moeten doen.
    of wil je 80x landskampioen worden achter elkaar zonder Europees voetbal?.
    Alle clubs die wat voorstellen in Europa kopen kopen kopen.
    Vind ik leuk
    Den Daats +6379
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:59
    Klopt, maar was het niet Ajax die liet zien dat het mogelijk is door met voornamelijk eigen jeugd de CL te winnen?

    De beste jeugdopleiding van de wereld, daar waar Ajax bekend om staat.

    Ook julliie laatste titel hebben jullie behaald op z'n Ajax, namelijk ket eigen jeugd!

    Ik heb altijd veel kritiek gehad op Frank en ben nogsterds geen fan maar onder hem behielden jullie wel jullie identiteit terwijl jullie ook de nosige prijzen hebben weten te pakken.

    Dat is hoe ik het zie! Een betere aankoopbeleid dan ons zullen jullie nooit hebben. Dat is ONS identiteit, net als dat wij nooit beter zullen opleiden.

    Daarwaar jullie 40 mil besteden aam 2 ervaren krachten haalden wij gewoon Guardado, Moreno en De Jong voor ongeveer de helft van het bedrag die jullie hebben uitgeteld voor de 29 jarige Tadic, wordt trouwens 30 in november 😉
    Vind ik leuk
    Tfoe +1065
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:23
    Beste man,het zijn andere tijden dan 1995.
    Dat is niet meer mogelijk.
    Tadic word 30,dus?
    Ronaldo word 31.
    Vind ik leuk
    Adjab +611
    zaterdag 21 juli 2018 om 14:48
    En voor de rest is het bagger wat er rondloopt en raken spelers aan de straatstenen niet kwijt (de Jong, Zoet, Pareiro). Van Feyenoord was het een prestatie die van PSV kan je geen prestatie vinden één omdat Ajax het zo nodig vond om tegen de Graafschap punten te laten liggen in de laatste wedstrijd. Deze kregen jullie in je schoot geworpen. Afgelopen seizoen is er met heel veel geluk en dramatisch voetbal het kampioenschap behaalt . Niet echt prestaties he😥😂
    Vind ik leuk
    Den Daats +6379
    zaterdag 21 juli 2018 om 15:10
    Hopeloze reactie... haha!
    Vind ik leuk
    Adjab +611
    zaterdag 21 juli 2018 om 15:13
    Net zo hopeloos als het spel van afgelopen seizoen zeker . Maar jij zal jouw opmerking ook een prestatie vinden 😊
    Vind ik leuk
    Den Daats +6379
    zaterdag 21 juli 2018 om 15:18
    Deze allochtoon gaat je nu ook wat Nederlands bijbrengen gezien je moeite hebt om de juiste woorden te vinden:

    Definitie van hopeloos:

    hopeloos bijv.naamw.Uitspraak: [ˈhopəlos] als iets niet goed kan aflopen Voorbeelden: `De toestand van de patiënt is hopeloos.`, `een hopeloze situatie`, `hopeloze vooruitzichten`Synoniem: uitzichtloos

    zonder hoop op verbetering of op een goede afloop vb: de toestand in dat dorp is hopeloos
    hij is hopeloos! [er is niets met hem te beginnen]
    hopeloos verliefd [heel erg verliefd]
    een hopeloos geval [iemand die onverbeterlijk is]

    Hoe kan ons spel als hopeloos bestempeld worden als we er kampioen mee zijn geworden en jullie hopeloos 2e, al de 4e jaar op rij?

    Daarom zeg ik, een hopeloze reactie!

    😊
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 15:20]
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 15:55
    Dit is wel een opvallende reactie. Ajax besteedt sinds jaren weer eens geld en je doet net alsof dat altijd zo is. Met al de ‘beperkte’ voetballers heeft PSV toch meer titels binnengehaald.

    En ik deel zijn mening. Waarom al die middenvelders voor veel geld halen met al die super talenten uit de eigen opleiding?
    Zijn ze dan toch niet zo goed ?
    Vind ik leuk
    Nummertien +2612
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:45
    Hij is meer een vleugelspeler voor beide kanten.. Let jij nou maar op jouw eigen club, en laat Ajax maar lkker verder bouwen! En je hebt het over knap, idd Europese finale is zeker knap.. En blijf maar vasthouden aan de laatste jaren haha Ajax heeft daar lering uit getrokken, voorgaande jaren beste spelers op het laatst weg en of geen vervangers, of te laat enz.. Dit jaar is weer anders maar blijf maar angstig vasthouden aan vorige jaren...
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 13:48]
    Vind ik leuk
    Den Daats +6379
    zaterdag 21 juli 2018 om 14:03
    Alles behalve angstig, maatje 🤣🤣😂
    Vind ik leuk
    Nummertien +2612
    zaterdag 21 juli 2018 om 14:05
    De angst voert de overtoon, vasthouden aan laatste jaren terwijl Ajax nu anders bezig is, houd maar vast aan afgelopen jaren en kom maar met feitelijke onjuistheden, dan werkt Ajax ondertussen door aan een geweldige toekomst..
    Vind ik leuk
    Den Daats +6379
    zaterdag 21 juli 2018 om 14:07
    Wij zijn nog niet klaar op de markt en van wat er nu staat ben ik niet onder de indruk van jullie!

    Zeker als ik zie hoe het spel eruit ziet in de voorbereiding. Zegt natuurlijk niet alles masr wel een hele hoop😉

    Wij missen alleen nog een vervanger voor Van Ginkel, als die er is... mag het seizoen wat mij betreft van start gaan.

    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 14:08]
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:43
    Voor de "eigen" jeugd wordt de KK-competitie wel het hoogst haalbare op deze manier. Of Ajax moet PEC als volwaardige satellietclub gaan inzetten.
    Vind ik leuk
    Cruijfffan +265
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:15
    Te duur voor Ajax en er zijn betere alternatieven voor dit geld denk ik.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 10:16]
    Vind ik leuk
    Yuri +3731
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:44
    Haha wij hebben veels te veel geld 😂😂😂
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:52
    Waar woon je Yuri? En ga je dit jaar nog op vakantie?
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 08:05]
    Vind ik leuk
    tannat +9175
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:56
    en daarom biedt je een fractie van de vraagprijs?
    Vind ik leuk
    Yuri +3731
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:04
    er moet ook brood op de plank komen :)
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8317
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:49
    Als jij iets koopt waarbij je kan onderhandelen, begin je toch ook laag
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:28
    Jij bent er zeker zo een die bij het kopen van een nieuwe auto gelijk de vraagprijs geeft zeker, haha.
    Vind ik leuk
    JustH +13059
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:24
    Met jouw verstand zou je 60 bieden Tannat.
    Vind ik leuk
    tannat +9175
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:30
    Dus: Als jij en huis van 500.000 koopt begin jij op 100.000?
    Vind ik leuk
    Tfoe +1065
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:37
    Ligt eraan wat de marktwaarde van het huis is.
    Vind ik leuk
    JustH +13059
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:46
    Blij dat je het weer niet snapt.
    Vind ik leuk
    tannat +9175
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:50
    Dat zijn dezelfde verhoudingen als bij dit geval van Ajax.
    Vind ik leuk
    PRICE +25474
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:04
    Veel geld is mooi,maar wel verstandig uitgeven is ook een kunst
    Vind ik leuk
    Jozef +34388
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:10
    Klopt, zowat de complete concurrentie heeft door dom handelen om geld moeten bedelen bij investeerders of gemeentes...
    Vind ik leuk
    Maan88 +2702
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:19
    Hahaah Hedde hum weer stumpertje.. jou club teert al meer dan 10 jaar op de gemeente amsterdam met het schijnhuurtje wat ze betalen voor die sfeerloze beton bak. Daarnaast is ajax niet meer van ajax, al jaren niet meer. Bij PSV is het stadion en de club nog gewoon van PSV, dat houden we graag zo. Ik denk dat als je logisch na denkt en PSV zijn ziel zou willen verkopen zoals ajax gedaan heeft dat je wel zou beseffen dat het financiële gat weg is en er geen verschil meer is. Maar geven jullie maar lekker al dat geld uit. Dalijk zit het tegen en hebben jullie niets meer en zit je met al die ouwe spelers met dure salarissen te kijken, geen restwaarde en geen prijzen!
    Vind ik leuk
    Rene80 +1876
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:26
    Ik ben zeker niet pro ajax maar ze hebben nog pak hem.beet 180 miljoen op de bank. En er blijven echt wel spelers opvallen en dus geld opleveren . Wat is het vermogen van PSV? Rond de 40 miljoen zoiets? Denk dat het stadion dat verschil van 140 miljoen goedmaakt?
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 10:35]
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4232
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:45
    180 miljoen op de bank en geweldig kapitaal op het veld met Frenkie, Dolberg, De Ligt, Ziyech, Van de Beek etc.

    Een geweldige selectie met veel restwaarde, over 5-10 jaar kent niemand PSV meer!
    Vind ik leuk
    Rene80 +1876
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:48
    Zo'n vaart zal het met psv niet lopen maar het zal altijd het 3e team blijven van Nederland. Ondanks dat ze vaak hoger eindigen dan feyenoord zal feyenoord altijd groter in naam en club zijn
    Vind ik leuk
    sven1977 +182
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:28
    Hoogmoed komt voor de val!!!!!!!!!!!!!!!
    Vind ik leuk
    MG MG +109
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:00
    Volgens mij wilde Ajax aandelen van het stadion terugkopen. Dan is 180 milj ineens niet zo veel meer.
    Vind ik leuk
    Jozef +34388
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:48
    Het ligt gevoelig zie ik.

    Ajax is inderdaad in acht jaar rijk geworden door externe steun.

    Dat die steun kwam van clubs die grote bedragen over hebben voor onze jonge spelers is een feit.


    Doe niet zo zielig man. Ik bracht het nochtans beschaafd dacht ik.

    Tja.
    Vind ik leuk
    Nummertien +2612
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:51
    5 jaar CL, en ook bijvb de finale die werd gehaald EL dat jaar, Ajax heeft ook veel geld daaruit gehaald. En we hebben heel veel goede sponsoren, ook veel nieuwe sponsoren.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1625
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:07
    Is heel goed maar die komt toch niet
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +17693
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:15
    Nog 30 verschil
    Vind ik leuk
    Spiegel +8796
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:27
    Geld speelt geen Rolex daar in Amsterdam?
    Meer dan 20 miljoen voor een speler die zich nog volop te bewijzen heeft buiten Brazilië lijkt me toch wel de max.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:38
    Zolang je het heb moet je het uitgeven daar betalen wij supporters voor. Hij had eerder geld uit kunnen geven maar beter laat dan nooit
    Vind ik leuk
    tannat +9175
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:57
    Heb je echt 4 seizoenen nodig gehad om daar achter te komen?
    Vind ik leuk
    Jozef +34388
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:12
    Misschien gewoon zorgvuldig en slim gewerkt naar een gunstige vermogenspositie en niet laten leiden door de waan van de dag om enkele jaren geen prijs?

    😉
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 10:44]
    Vind ik leuk
    tannat +9175
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:23
    Of een reactie om de morrende achterban tevreden te stellen
    Vind ik leuk
    Jozef +34388
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:54
    Zelf denk ik dat de achterban o dit moment behoorlijk tevreden is hoor.

    Wat ik wel vermoed is dat Ziyech alsnog gaat en misschien dan toch Frenkie de Jong. Helaas, maar waarschijnlijk wel op voorwaarde dat dit pas na de wedstrijden voorronde CL zal gebeuren.

    Dit lijkt Ajax dus inderdaad beter te doen dan voorheen en ja wie weet hebben wij als achterban dat wel ingefluisterd.... 😉
    Vind ik leuk
    tannat +9175
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:40
    De achterban zal even stil zijn nu Overmars eindelijk bereid is geld uit te geven.
    Maar die 4 jaar zijn nog niet vergeten dus de tevredenheid kan snel omslaan als de nieuwe spelers Ajax niet overtuigend kampioen maken
    Vind ik leuk
    Jozef +34388
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:30
    Logisch.
    Vind ik leuk
    Excelsior +1350
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:32
    Ik vindt 20 miljoen vooral veel omdat ze al en goed middenveld hebben. Ik zal nog een Aanvaller halen.
    Vind ik leuk
    :O +1802
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:04
    Koopclub. ;-)
    Vind ik leuk
    Tfoe +1065
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:40
    Net als alle topclubs....
    Vind ik leuk
    :O +1802
    zaterdag 21 juli 2018 om 20:28
    Klopt
    Vind ik leuk
    Blindsy +9396
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:45
    Kennen we Richarlison nog? Zomer 2017 zou hij komen. Was al rond met Ajax, transfersom ca 14 miljoen euro. Ging op het laatste moment ineens naar Watford, waarschijnlijk omdat die club wél bereid was om zijn zaakwaarnemers een vrij hoge bonus toe te stoppen.
    Zojuist op BBC gehoord; na één goed seizoen gaat hij voor bijna 60 miljoen euro naar Everton. Da's lekker snel verdiend.
    Moraal van het verhaal;
    Neres, Lozano, kortom, Zuid-Amerikaans (top)talent op jonge leeftijd voor 10-15 miljoen euro aantrekken, kan bij doorverkoop nog aardig wat opleveren.
    Maar nu al 40-50 miljoen betalen? Daar schrijf je, net als igv Tadic en Blind, alleen maar op af.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11308
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:32
    Ik ben blij dat jij niet over het geld gaat.
    Vind ik leuk
    Op afstand +241
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:00
    Volgens Vitesse koop je hiervoor wel 17 a 18 talenten
    Vind ik leuk
    danny1974 +1331
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:21
    Koop er maar 1, 2, 3, 4, 5 und so weiter #koopclub
    Vind ik leuk
    PRICE +25474
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:25
    Gaat zo wel hard met de spaarrekening
    Vind ik leuk
    Sanuk +2921
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:34
    Ik zie de bodem van de schatkist.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:55
    Maakt ze niet uit, ze hebben altijd nog wat ongeslepen diamantjes achter de hand.
    Vind ik leuk
    Sanuk +2921
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:58
    Zelfs dat niet meer, jong ajax draait op mislukte miljoenenaankopen en verder geen een jeugdteam boven de 16 kampioen.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 08:00]
    Vind ik leuk
    pim4ever +965
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:04
    Ja joh, niet verder vertellen hoor maar ze werden vorig seizoen kampioen van de jupiler league..
    Vind ik leuk
    Maan88 +2702
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:24
    Met spelers als orejuela, cassiera, Dolberg, van leer etc. Ja daar wordt je in de keuken divisie wel kampioen mee maar ik de eredivisie natuurlijk niet slimmerik! Noem is 1 talent op uit jong ajax van het niveau Sneijder, van de vaart, Nigel of frenkie de jong, de ligt of zoiets die ook veel waard zou moeten gaan worden. Géén één meer! Dus het is zo afgelopen met je clubje als ze zo uit blijven geven.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4232
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:47
    Teeeeering, wat ben jij dom hahaha!
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +1957
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:14
    Gravenberg
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +1957
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:14
    Waarom die haat richting ajax
    Vind ik leuk
    Nummertien +2612
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:54
    Dolberg??

    Nee met 3de spits Cassierra en verder gewoon elke wedstrijd 90% A jeugd, dus houd je bij de feiten
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8317
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:55
    de Jong,de Ligt,Ziyech,vd Beek,Neres,Dolberg en Onana zijn geen reet waard natuurlijk.Wat een hoop domme reacties kom ik in dit topic tegen.
    Vind ik leuk
    Psvschilder +2369
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:21
    Tuurlijk daarom zoveel kopen .
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:53
    Sarcasme? Het zijn volgens hun toch allemaal diamantjes.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +22552
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:31
    Ja kijk hoe hard dat kan gaan. Dolberg vorig jaar nog 50 miljoen waard en nu een nietszeggende bankzitter
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8317
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:58
    Kan zekerhard gaan Frenkie 50 miljoen waard.Als Dolberg weer een maand goed draait is ie t ook weer waard.En als Frenkie 2 maanden kut speelt is nog 5 waard.Ja das de wereld van voetbal.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4232
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:48
    Kampioen, topscorer, Europees presteren en Dolberg is gewoon weer minstens hetzelfde waard.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +1957
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:15
    Precies ,kijk hoe hard 't kan gaan ,frenkie weinig gepresteerd maar barca zit erachter aan
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:20
    Frenkie de jong 50 miljoen , de ligt minimaal 50 en zyech 30 miljoen .,.. is de schat kist weer vol
    Vind ik leuk
    Sanuk +2921
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:29
    Ja voor Ziyech staan de clubs in de rij.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:08
    Sanuk 100% dat ajax 30€ voor zyech krijgt , wedden ??
    Vind ik leuk
    Quareck +6737
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:53
    30 euro moet te doen zijn inderdaad!
    Vind ik leuk
    zwollie +6889
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:11
    Voor zoet is ook totaal geen serieuze belangstelling, daarom blijft hij.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +22552
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:32
    Daarvan hebben wij toch noot beweerd dat hij 20-30 miljoen waard zou zijn en dat de clubs voor m in de rij staan ofwel?

    En wij zijn blij dat ie blijft
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 09:33]
    Vind ik leuk
    Tfoe +1065
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:42
    Is ie zelf ook blij?
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4232
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:49
    Voor Lozano bepaald ook niet, wist je dat? Nog geen club die zich gemeld heeft.

    Begrijpelijk voor die toneelspeler natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Sanuk +2921
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:57
    De hele Europese top zit achter Lozano aan, calimero zonder schaal, beetje verder kijken dan VP.
    Vind ik leuk
    krul +102
    zondag 22 juli 2018 om 13:39
    jammer geen kampioen geworden zat je weer met je lakentje in je bed te janken om je triest gayclubje HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHA
    Vind ik leuk
    PSVFU +4149
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:37
    Eerst zien dan geloven.
    Vind ik leuk
    diekertjedap +4019
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:09
    dus 50 miljoen voor die jongen uit brazilie is veel te duur, maar 50 miljoen voor frenkie moet kunnen? wat heeft die dan veel spectaculairs laten zien? ik hoop dat de vraagprijs gewoon 50 miljoen blijft.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:17
    Je hebt 100% gelijk is toch ook niet normaal 50€ miljoen voor frankie de jongh echt helemaal nig niks gepresteerd vind ik
    Vind ik leuk
    krul +102
    zondag 22 juli 2018 om 13:40
    hij heeft ajax kampioen gemaakt dacht ik toen ik die prijs zag
    Vind ik leuk
    Psvschilder +2369
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:23
    Houd toch op met je schatkist , in het buitenland is dat een pinet .
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:25
    In etiopie is dat heel veel ... hou toch op met je rare vergelijkingen man psv schilder
    Vind ik leuk
    Psvschilder +2369
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:14
    Overdrijf niet met je schatkist .
    Vind ik leuk
    Nummertien +2612
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:56
    Wat een jaloezie hahaha!!!
    Vind ik leuk
    Psvschilder +2369
    zaterdag 21 juli 2018 om 15:58
    En al 4 jaar niks hahahaha
    Vind ik leuk
    Nummertien +2612
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:06
    Daar houden jullie aan vast heel aandoenlijk overigens. En heeft niks te maken met dit seizoen, dit keer geven we wel optijd geld uit, halen we wel optijd de vervangers, en laten we niet zomaar onze beste spelers gaan. Dus beetje onzinnig om het verleden erbij te halen. En ook veelzeggend dat jullie altijd 4x niks zeggen, nooit zeggen jullie wij 3x kampioen in 4jaar, het is altijd naar Ajax gericht met 4x niks, jullie vieren de titel niet als vreugde voor jullie eigen club maar jullie vieren het omdat wij dan geen titel hebben, daarom blijven jullie altijd zo kleinzielig, minderwaardigheidscomplex van heb ik jou daar.

    Ajax doet het goed op de transfermarkt en het enige wat jullie kunnen zeggen is 4x niks, heeft niks te maken met het heden met de gang van zaken nu, dus gewoon pure angst en jaloezie daarom houden jullie vast aan de laatste jaren..
    Vind ik leuk
    Psvschilder +2369
    zaterdag 21 juli 2018 om 17:42
    Ga je weg met die onzin , zoals jullie altijd over de meeste kampioenschappen hebben en dat psv een koopclub is . Ajax koopclub nummer 1.
    Vind ik leuk
    Nummertien +2612
    zaterdag 21 juli 2018 om 18:03
    Weer een onzin bericht, wij kunnen nu duurdere spelers halen omdat we zelf onze spelers voor veel geld verkopen!! Een Sanchez voor 40+ miljoen, een Milik voor 30+ miljoen, een Klaassen voor 30 miljoen, een Kluivert met 1jaar contract voor 18 miljoen enz enz, en met o.a De Ligt, Frenkie, Neres veel waarde op het veld! Dus slimpie nu kunnen wij spelers halen die ons in Europa ook sterker maken! En ondertussen geven we onze jeugd de kans, blijven we goed opleiden, en hebben we sinds 2012 120+ miljoen winst gemaakt aan transfers we hebben veel meer verkocht, dus gewoon jaloerse domme berichten van jou, maar dat zijn we gewend van Psvers, totaal geen inhoud en geleid door haat naar Ajax.... Calimero's
    Vind ik leuk
    Psvschilder +2369
    zaterdag 21 juli 2018 om 18:13
    Calimero's die al 30 jaar naast jullie staan hahahahaha . Jaloers op arroganten ajacieden ja tuurlijk , dan kijk ik nog liever korfbal dan dat ik jaloers ben op die kutclub van jou .
    Vind ik leuk
    Psvschilder +2369
    zaterdag 21 juli 2018 om 18:15
    Alleen Sanchez doet het goed in het buitenland , vraag me af wanneer er gezien word dat de ajaxspelers overhiped worden .
    Vind ik leuk
    Nummertien +2612
    zaterdag 21 juli 2018 om 18:24
    Ja Vertonghen, Aldeweireld, Eriksen doen het heel slecht he? Haha
    Blind heeft het goed gedaan in zijn eerste 3jaar waar Depay faalde bleef Blind overeind staan. Geweldig dat hij nu terug is.. Jullie staan niks naast ons, in die 30jaar meer Europees succes gehad, en jullie tellen altijd arrogant de jaren op wat jullie uitkomen, de geschiedenis van een club dat telt en niet anders! Jullie houden je eigen club klein met die calimero gedrag, jullie zeggen veel meer wij zijn de beste, de warmste bla bla haha jullie zijn zelf arrogant kijk lkker naar jezelf!

    Jullie zijn blij met Viergever, Angelino enzo wij met Blind, Tadic enzo wel ff een verschilletje he qua kwaliteit wat wij nu kunnen halen.....
    Vind ik leuk
    Psvschilder +2369
    zaterdag 21 juli 2018 om 19:30
    Dan hoop ik voor jullie dat je kampioen word anders staan jullie helemaal voor lul , na deze grote uitspraken .
    Vind ik leuk
    Nummertien +2612
    zaterdag 21 juli 2018 om 19:43
    Welke grote uitspraken, die komen juist van jullie!
    Vind ik leuk
    Psvschilder +2369
    zaterdag 21 juli 2018 om 19:31
    Die kwaliteiten verschillen trouwens heel weinig.
    Vind ik leuk
    Nummertien +2612
    zaterdag 21 juli 2018 om 19:45
    Hahahaha hiermee zet je jezelf belachelijk, Dumfries,Viergever niveau verschillen weinig met Blind en Tadic hahahaha
    Vind ik leuk
    Psvschilder +2369
    zaterdag 21 juli 2018 om 20:07
    Die 2 zijn verdedigers die 2 van jou middelvelder- aanvaller dus wie is nou belachelijk ? Hahahaha
    We zullen wel zien dit jaar , de competitie duurt 34 wedstrijden lang , de beste mogen kampioen worden .
    Vind ik leuk
    Nummertien +2612
    zaterdag 21 juli 2018 om 20:27
    Ik had het over het niveau aankopen ook qua prijs/kwaliteit klassen. Jij zei zelf verscheelt niet veel, nou het verscheelt een hoop!
    Vind ik leuk
    Psvschilder +2369
    zaterdag 21 juli 2018 om 21:09
    Nee hoor , we zullen zien , kwaliteiten van de spelers is niet tepijlen kampioenschap wel .
    Vind ik leuk
    Nummertien +2612
    zaterdag 21 juli 2018 om 21:15
    Ik heb het niet over het kampioenschap, heb het gewoon over de staat van de club waar het nu toe in staat is. En dat is goede spelers halen..
    Vind ik leuk
    Psvschilder +2369
    zaterdag 21 juli 2018 om 21:20
    Dat is het verschil dan zeker , ik word liever kampioen .
    Of de selectie van ajax beter is dan van psv moet toch echt nog blijken .
    Vind ik leuk
    Nummertien +2612
    zaterdag 21 juli 2018 om 21:59
    Gaat erom of het een team word.
    Met goede spelers erbij maakt het de kans wel groter, vooral een Blind met zijn ervaring wat belangrijk is voor de jeugd, een Tadic als dat gaat klikken met Ziyech dat is een garantie op veel kansen per wedstrijd.
    Vind ik leuk
    Psvschilder +2369
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:01
    Ja eerst maar kijken , ben benieuwd naar de competitie .
    Vind ik leuk
    Nummertien +2612
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:12
    Ben ook benieuwd.
    Vooral onderin met,
    Fortuna, Emmen, De Graafschap,
    Excelsior, VVV, Willem II, Nac
    En Heracles, ADO, PEC kunnen ook zomaar in die gevare zone komen.
    Vind ik leuk
    Psvschilder +2369
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:25
    Ja er zit dit zeisoen wel heel veel zogenaamde kleintjes , ga dit zeisoen de eerste divisie volgen lijkt me leuk met twente , sparta , nec enzo .
    Vind ik leuk
    Nummertien +2612
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:30
    Idd ook met Roda, en GAE heeft zich flink versterkt, MVV, Almere de dark horses..
    Vind ik leuk
    Psvschilder +2369
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:39
    Voor wie ben je dan in de eerste divisie ?
    Vind ik leuk
    Nummertien +2612
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:44
    Sparta heeft altijd wel mn sympathie, maar zou het ook wel leuk vinden als MVV weer is gaat promoveren mooie stad daar is toch wel wat meer mogelijk zou je denken. GAE wel een leuk volksclubje.
    En jij? Fc Eindhoven;) doen het trouwens al jaren erg goed, vorig jaar alleen niet zo

    We vergeten nog Cambuur benieuwd naar hoe ze ervoor gaan staan.
    Vind ik leuk
    Psvschilder +2369
    zaterdag 21 juli 2018 om 23:13
    Ben een paar x bij Sparta geweest , geweldig sfeertje daar , hoop dat ze snel terug komen . Cambuur ook nog , straks is de eerste divisie nog leuker haha .
    Vind ik leuk
    Nummertien +2612
    zaterdag 21 juli 2018 om 23:39
    Haha ja, en de opleidingen van Ajax en Psv doen het altijd goed in die competitie dus wij kunnen natuurlijk ook een sta in de weg zijn voor clubs die voor de bovenste plaatsen strijden. En ja wat mensen ook zeggen over Twente, ik zie dat stadion toch liever in de Eredivisie. Maar de keuken kampioen divisie word spannend benieuwd wie de ovenschaal wint;)
    Vind ik leuk
    Psvschilder +2369
    zaterdag 21 juli 2018 om 23:42
    Ovenschaal dat is een goeie haha .
    Vind het wel een beetje een competitievervalsing dat hun meedoen .
    Vind ik leuk
    Nummertien +2612
    zondag 22 juli 2018 om 00:51
    Ik vind het voor het Nederlands voetbal goed, de talenten die laten zich zien en degene die net niet in het eerste komen maken goede transfers zoals naar Groningen, Az, PEC. Die waren daar niet meteen gekomen vanuit een jeugd competitie. De regels zijn nu aangescherpt en dat is goed.
    Vind ik leuk
    Psvschilder +2369
    zondag 22 juli 2018 om 10:13
    Je bedoeld moeten spelers onder de 23 jaar zijn ?
    Vind ik leuk
    Nummertien +2612
    zondag 22 juli 2018 om 10:35
    Klopt
    Vind ik leuk
    Psvschilder +2369
    zondag 22 juli 2018 om 11:57
    Dat is een begin ja .
    Vind ik leuk
    krul +102
    zondag 22 juli 2018 om 13:44
    wat een kneus ben je ajax word terecht met haat bespuugd pedofiele club jaren lang goeie spelers bij andere clubs wegtrekken en dan nu praten over duurste spelers ? jou club gaat de grond in die is over de rug van andere clubs in de plus gekomen maar dat gaat heelsnel veranderen
    Vind ik leuk
    Nummertien +2612
    zondag 22 juli 2018 om 14:03
    Whaha wat een domme onzin!
    Haat mannetje
    Vind ik leuk
    pietprecies +3164
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:28
    Dan moet je zuiniger doen met je geld kerel.

    Ajax heeft alsnog tientallen miljoenen meer binnengekregen uit transfers dan ze tot nu toe uit hebben gegeven over het afgelopen jaar ongeveer.

    Zou ook raar zijn want in NL zijn er ook regels omtrent inkomsten en uitgaven waar ook Ajax zich gewoon aan moet houden.

    Ajax houdt ook bewust de poorten dicht nu maar als er weer eens 40+ mil geboden wordt op bijv. Frenkie de Jong en Ajax kan een talentvolle of betere vervanger halen, dan kunnen ze dat dus lachend doen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:39
    er zijn zover ik weet geen profclubs die geen spelers kopen, dus die #koopclub is een beetje overbodig
    Er zijn mischien een paar clubs die weinig centjes hebben om spelers te kopen en/of er gewoon liever een stuk of wat huren oa vitesse nac
    Wat zet je daar achter dan? #Huurclub #geen cent te makken #af en toe koopclub
    Vind ik leuk
    Molukker +96
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:08
    PSV is de grootste koopclub. PSV? Ik bedoel P$V.
    Vind ik leuk
    AVDV +164
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:01
    Maar de fans van PSV zeggen dat zelf ook in tegen stelling tot Ajax fans die pretenderen vooral een opleidingsclub te zijn. Ajax koopt net zoveel of zelfs meer dan PSV.
    Vind ik leuk
    Molukker +96
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:05
    Ajax koopt meerdere jeugdspelers, waarvan er ongeveer 60% niet slaagt helaas, of belandt bij een club als NEC. Als het gaat om spelers voor de Eredivisie dan kan P$V het beter dan Ajax. Ik geef je gelijk dat Ajax nu ook gewoon goed bezig om koopclub te worden, maar na 4 jaar nog geen kampioen worden.. Dan moet je wel aankopen doen, en het zijn aankopen voor ervaring in een jong team. PSV heeft geen jong team.
    Vind ik leuk
    AVDV +164
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:16
    İn de periode voor die 4 keer kocht Ajax ook veel, het viel minder op door de jeugdspelers die doorbraken. Waarom kan niemand op VP objectief zijn zeg..
    Vind ik leuk
    pim4ever +965
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:26
    Misschien omdat jij het eenvoudigweg niet snapt..
    Een topclub dient voldoende te kopen of op te leiden zodat het kan door selecteren.
    Op deze manier krijg je de sterkst mogelijke selectie d door simpelweg de concurrentie te vergroten..
    Vind ik leuk
    AVDV +164
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:38
    Heb je mijn eerste reactie gelezen of niet?

    Ajax fans noemen PSV een koopclub en pretenderen zelf een opleidingsclub te zijn terwijl Ajax net zo veel spelers koopt dan PSV (en dan heb ik niet per se over nu maar over de afgelopen 5 tot 10 jaar). Daar gaat het mij om. Fans die het woordje koopclub in hun woord nemen zijn gewoon niet objectief of kennen hun eigen club niet.

    Ik zelf vind het prima om een koopclub genoemd te worden, heeft mijn club immers genoeg kampioenschappen opgeleverd.
    Vind ik leuk
    pim4ever +965
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:53
    Jouw probleem is dus dat PSV een koopclub genoemd wordt maar je vindt het prima dat het koopclub genoemd wordt..

    Juist..
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:38
    Het gaat hem, denk ik, in dit geval om de sluier van hypocrisie in Amsterdam. Roepen dat opleiden het belangrijkste is, maar wel veel kopen. Ja, ik vind dat logisch wanneer je voor veel hebt verkocht en al jaren droog staat. We zullen het zien komend seizoen. Opdat het wederom spannend mag worden.
    Vind ik leuk
    AVDV +164
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:56
    Jij snapt hem, Ajax is net zozeer een koopclub als PSV.
    Vind ik leuk
    Tfoe +1065
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:44
    parel van de Betuwe is Elst toch?
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:02
    Geldermalsen
    Vind ik leuk
    Tfoe +1065
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:20
    Oh vroeger noemden ze Elst de parel van de Betuwe...
    Vind ik leuk
    AVDV +164
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:53
    Ik heb even opgezocht en ik had het fout! Ajax heeft welgeteld 2 spelers minder aangekocht dan PSV sinds 2000/2001...

    Aankopen Ajax vanaf 2000/2001 € 299.350.000 uitgegeven
    69 spelers gekocht, 10 gehuurd, 32 transfervrij

    Jong Ajax: € 6.280.000 uitgegeven
    9 gekocht, 5 gehuurd, 13 transfervrij

    PSV sinds 2000/2001 € 252.670.000 uitgegeven
    71 gekocht, 25 gehuurd, 33 transfervrij

    Jong PSV: € 2.150.000
    3 gekocht, 6 gehuurd, 17 transfervrij


    INKOMSTEN:

    Ajax: € 514.885.000
    Jong Ajax: € 2.350.000

    PSV: € 336.900.000
    Jong PSV: € 2.575.000

    En Pim mijn ''probleem'' was niet dat PSV een koopclub genoemd wordt, dat is het ook en maakt de fans ook niks uit. Ajax fans doen uit de hoogte met hun 'kijk PSV zoveel spelers kopen en wij leiden ze op'. Ja Ajax leidt veel spelers op en verkopen deze daarna maar er hoeft niet zo denigrerend over ''koopclub'' PSV gedaan te worden als Ajax zelf bijna evenveel spelers koopt.

    Jullie verkopen daarentegen wel voor veel geld, chapeau!

    Maar zoals ik al zei in het begin van mijn betoog, ik had het mis!

    Vind ik leuk
    Maan88 +2702
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:27
    Maar PSV is afgelopen 4 jaar 3 keer kampioen geweest, een hoop eigen jeugd doorgebroken en er zitten 3 super lichtingen aan te komen dus wij maken ons niet zo druk in het zuiden! Blijven jullie maar spenderen.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4232
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:51
    Hoop eigen jeugd doorgebroken? Je bedoelt Mr. Middelmaat Hendrix en co. hahahaha?
    Vind ik leuk
    Nummertien +2612
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:58
    Hoop jeugd doorgebroken? Waar heb je het over?
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +1957
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:18
    😂
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8317
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:52
    Is toch logisch als je laatste 2 seizoenen voor 160 miljoen verkoopt.Je bent niet de slimste hè!
    Vind ik leuk
    danny1974 +1331
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:55
    Haha willen zij met 15 spelers starten of zo ?? #koopclub
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8317
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:00
    Hoe kan je nou een koopclub zijn als je meer verkoopt? Dus als je voor 160 miljoen verkoopt en voor 80 miljoen koopt ben je een koopclub? Dan kom je uit 1974 en dan snap je t nog niet!
    Vind ik leuk
    danny1974 +1331
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:10
    1974 ?? Nou ja proost dan maar op je aankopen !
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8317
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:23
    Ja dan krijg je de feiten om je oren geslagen en dan krijg je dit soort antwoorden.Niet zo sterk man!
    Vind ik leuk
    danny1974 +1331
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:38
    Feiten Haha...#kleedkamer 2
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8317
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:40
    ??
    Vind ik leuk
    AVDV +164
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:57
    PSV verkoopt ook voor meer dan dat het koopt, dus dan ook geen koopclub.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8317
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:00
    Hoor je mij dat zeggen dan? We zijn gewoon een Verkoopland.
    Vind ik leuk
    AVDV +164
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:05
    Was ook niet direct naar jou bedoeld maar meer naar je mede fans die beweren dat PSV meer een koopclub is dan Ajax.

    We zijn inderdaad een verkoopland, daar is weinig aan te veranderen op het moment.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 11:06]
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8317
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:07
    Zo is het ook.
    Vind ik leuk
    Markie B +82
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:25
    Nog maar een keer verdubbelen?
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +39746
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:29
    Aldus, hoe serieus was het bod van 10mio bij een vraagprijs van 50mio in de wetenschap dat bod Udinese al was afgewezen van 25mio
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:45
    Er van uitgaande dat al die bedragen en intresses klopt denk ik niet dat overmars van die 25 italiaanse miljoenen af wist anders lijkt dit wel heel kansloos idd
    Die vraagprijs van 50 zegt me niet zoveel dan verder hoor je in brazilie wel vaker en dat ze dan voor heel veel minder alsnog vertrekken
    Vind ik leuk
    pietprecies +3164
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:32
    True maar voor echt grote talenten worden door clubs uit Spanje en de PL dat soort bedragen wél betaald voor spelers uit Brazilië. Neymar ging toen ook voor zo’n dergelijk bedrag weg daar en afgelopen maand ook weer een.

    Ik snap dus wel dat ze zo’n bedrag vragen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:35
    Oh ja zekers snap ik het wel waneer ze zulke bedragen vragen voor een minimaal degelijk talentje al, zekers waneer barca real of de PL interesse heb
    Vraag me wel af wat er waar van is want zie udinese niet zo snel 25 miljoen bieden
    Vind ik leuk
    Maan88 +2702
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:28
    En dat zijn toch de clubs waar ajax zichzelf mee wil vergelijken!
    Vind ik leuk
    pietprecies +3164
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:39
    Nee, mee meten.. dan zal je in de huidige markt toch met meer geld over de brug moeten komen maar tegelijkertijd (en dat zie je dus ook bij grotere clubs) kan je dan alsnog succesvol zijn.

    Neem Monaco, kijk maar eens hoe die het doen tegenwoordig. Die snappen het. Scouten heel slim en leiden op met als gevolg dat ze af en toe psg naar de kroon kunnen steken en het geld klotst er over de plinten.

    Wat dat betreft is wat Ajax doet misschien nog wel knapper omdat er minder geld uit tvgelden en sponsoring binnen komen.

    Het model opzich werkt echter prima.

    Sure, al 4 jaar geen kampioenschap maar het lijkt er wel op dat Ajax straks het Bayern van Nederland kan worden mits ze deze lijn doorzetten en meer spelers gaan halen in de categorie Blind en Tadic wat directe versterkingen kunnen zijn terwijl je alsnog je bankrekening ziet groeien.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 11:40]
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4232
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:52
    Die vraagprijs is geen vraagprijs, is een gelimiteerde afkoopsom. Notabene in het artikel te vinden!
    Vind ik leuk
    Tfoe +1065
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:46
    uitgaan van marktwaarde
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:27
    Koop er nog maar 6. Het zal nodig zijn.

    Overmars had beter in mei inkopen kunnen gaan doen. Maar toen wedde hij op de verkeerde paarden. En nu koopt hij nog ff snel een paar spelers. Voor dat geld had hij Magallan ook wel kunnen kopen.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 07:32]
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +10227
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:57
    Ze gaan zo richting de 100 miljoen uitgeven.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:32
    Overmars heeft zijn portemonnee aan zijn vrouw gegeven...😳
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +11094
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:57
    Die heeft de portemonnee van Mark niet nodig ... die heeft genoeg eigen geld Billa
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +19378
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:35
    Wat een gelul zeg...#spam
    Vind ik leuk
    Tim +3932
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:07
    Er kan wel een kern van waarheid inzitten, Grads Fühler de scout van Udinese scout ook voor FC Groningen en is zodoende dus weer een vriend van Henk Veldmate.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +19378
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:21
    Ik ga er met dit soort berichten niet echt vanuit.

    Eerst zou Overmars 10 miljoen hebben geboden en vond de club hun vraagprijs ineens te laag en nu 2 dagen later is het bod ineens 20 miljoen geworden.

    Erg onlogisch..
    Vind ik leuk
    plein19 +1399
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:43
    Straks is het elftal gekocht6. En is het geen Ajax meer. Talenten zijn het belangrijkste. Betaal die beter zodat je geen extreme scheefgroei krijgt. En ze graag bij de club blijven spelen
    Vind ik leuk
    Freddyst +50
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:02
    Hier heeft u inderdaad een punt, maar de tijden veranderen en daar moet je als club op inspelen.
    Als je zelf opgeleide talenten steeds vroeger voor een avontuur in het buitenland kiezen, het kan zijn voor het niveau of het geld, moet je iets doen om het voor deze aantrekkelijk te maken om een paar jaar langer te blijven.
    Dat kan door steeds mee te spelen om het kampioenschap of CL, dus moet je eerst een stabiele en hoogwaardige selectie hebben.
    Deze moet inderdaad worden gekocht momenteel, maar ik ben ervan overtuigd dat als dit doorzet binnen enkele jaar de jeugdspelers de club weer gaan dragen.
    Vind ik leuk
    plein19 +1399
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:09
    Je hebt helemaal gelijk dat je moet inspelen op de nieuwe realiteit. Spelers gaan vroeger weg. En de jeugd wordt weggekocht. Ik heb me geërgerd aan Kluivert. Maar misschien dat ook deel van de nieuwe realiteit. Het zal de een grote uitdaging zijn de Goede balans te vinden. PSV kreeg altijd het verwijt dat jeugd geen kans kreeg. Datzelfde mag niet voor Ajax gelden. Voorlopig ben ik happy met de nieuwe koers. Nu nog resultaten
    Vind ik leuk
    410hhw +1722
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:50
    Geloof hier geen fuck van.
    Vind ik leuk
    Bullet +2903
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:51
    En wie gaan ee volop in op VP? Juist! Supporters uit Eindhoven.
    Vind ik leuk
    pim4ever +965
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:06
    Wat zal dat toch zijn, zal het er mee te maken kunnen hebben dat daar de centjes alweer op zijn..
    Vind ik leuk
    AVDV +164
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:04
    Betwijfel of FC Eindhoven fans dit enigszins iets boeit...
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 09:05]
    Vind ik leuk
    Fritske01 +1307
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:53
    Koopclub.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:15
    Heeft de PSV aanhang vandaag al een paar keer gezegd 'koopclub'?
    Vind ik leuk
    Fritske01 +1307
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:33
    Nog niet
    Vind ik leuk
    Tfoe +1065
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:49
    Wahahahahshaha.....lekker man!
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8248
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:58
    Marc kan beter een leuke spits kopen...
    Vind ik leuk
    Vato75 +2047
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:01
    Pedrinho met zo een naam kan niet mis gaan
    Vind ik leuk
    FSCeara +8040
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:15
    Nou kleine peter vrij vertaald dus er kan van alles fout gaan met die naam.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1625
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:04
    Is een aanvaller staat op transfermarkt lijkt me sterk dat die naar Ajax komt zeer groot talent
    Vind ik leuk
    Molukker +96
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:09
    Toch een teken dat de Jong, en nee, niet Siem jammer genoeg maar Frenkie, tot op zekere heden weggaat.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +23872
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:10
    Nog een middenvelder erbij? 20M? Bieden alsof het niets is. Overmars lijkt wel aan een koopverslaving te lijden!
    Vind ik leuk
    Nummertien +2612
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:59
    Hij is meer een flankspeler voor beide kanten..
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +23872
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:23
    Maar voor wie zou hij dan moeten spelen? Dure speler voor de breedte van de selectie.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 16:23]
    Vind ik leuk
    Nummertien +2612
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:25
    Seizoen is lang he, bekijk maar wat youtube beelden dan snap je het wel;) dadelijk gaat weer een City of Real ermee vandoor. Vooral als Ziyech weggaat, Tadic op het middenveld en dan hij inplaats van Labyad, Neres heeft ook nog geen waarde standin, die jongen kan je dus op meerdere plekken inzetten
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +23872
    zaterdag 21 juli 2018 om 17:59
    Dank voor de link! Ziyech weg..En als de Jong ook vertrekt moet je kwaliteit terughalen. De zomerstop is zelfs nog lang.. Beelden zien er goed uit.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8040
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:13
    Tsja Marc nu nog een keer verdubbelen en je komt in de buurt. Jij bent niet de enige die spelers duur kan verkopen en goedkoop inkoopt.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1625
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:28
    30 mag die weg maar denk voor 25 miljoen ook met bonussen enz
    Vind ik leuk
    FSCeara +8040
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:19
    We gaan het zien.corinthians zal dit jaar weer voor de titel moeten meedoen.de fans daar zijn anders dan in NL.Fortaleza heeft speler van Corinthians die aan de lopende band scoort, begrijp niet dat die nog niet is opgepikt aangezien die niet te duur zal zijn,Gustavo hier noemen ze hem Gustagoal.
    Vind ik leuk
    Blueman +859
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:16
    De uitdrukking 'Vrouwen bloot, handel dood' gaat voor Ajax duidelijk niet op!
    Vind ik leuk
    Tfoe +1065
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:50
    Nee klopt.
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18129
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:17
    Frenkie en Ziyech weg, dan kan je best wel wat halen nog!
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:20
    Overmars is helemaal los! Moeten dan ook maar een nieuwe naam voor hem bedenken; marc the spender 🙈
    Vind ik leuk
    pure_afca +53
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:36
    Ja volgensmij lag het nooit zo aan marc, maar meer aan de mensen in de RVC die niet teveel wilden uitgeven. Nu na 4 jaar ontstaat er wat paniek natuurlijk, en is er ineens veel mogelijk.
    Vind ik leuk
    Tfoe +1065
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:50
    Marc geldovermars
    Vind ik leuk
    pure_afca +53
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:34
    Ik hoorde dat deze jonge ook linksbuiten kan spelen? Dan zou dit wel een goede optie zijn denk ik als die echt zo n groot talent is. Middenvelders zijn er al genoeg toch, ook bij een vertrek van ziyech hebben we er daarvan nog voldoende
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1625
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:27
    Is een rechtsbuiten tevens links zeer groot talent maar een beetje een slecht overzicht maar daar kan die aan werken
    Vind ik leuk
    Erik7494 +1093
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:43
    Ik lach me helemaal kapot als ze met al die uitgegeven miljoenen straks gewoon door Sturm Graz uit de CL geknikkerd worden.
    Vind ik leuk
    ajaxdev +364
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:46
    Lijkt me geen verstandige actie mark. Zou een goede RA zien te vinden ipv weer een aanvallende middenvelder en wellicht een scorende spits?
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1625
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:26
    Is geen middenvelder is een rechtsbuiten die ook op Links kan check anders transfermarkt maar of youtube speelt die bijna altijd vanaf de rechtervleugel gast is wel technisch en zeer snel maar goed komt toch niet !
    Vind ik leuk
    mcmodd +21357
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:57
    Als je dit artikel leest geloof je je ogen niet. Nog geen jaar geleden werd er door Ajax, en door wie niet eigenlijk,gezegd dat we in Nederland ons dat soort transfersommen niet konden permitteren. En nu dit. Dat klopt dus niet. Die tien miljoen voor een jonge speler zou kunnen kloppen, kijk Neres. Maar dat ineens verdubbelen bij een vraagprijs van 50 miljoen? Dan houd je alleen maar een raar en ongelooflijk verhaal over.
    Dan de kreten over ‘koopclub’. Deze komen in een heel ander daglicht te staan als je ziet dat een Cassiera voor Jong Ajax werd gekocht (althans, hij kwam niet in het eerste) en vervolgens wordt uitgeleend aan FC Groningen.
    Dan spreken we eerder, met respect, over een handelshuis dat opgezet is door een voetbalclub. Het handelen in spelers zou je ook mensenhandel kunnen noemen en alleen de kans dat die spelers ook aan voetballen toekomen doet er dan niet meer toe.
    Let goed op, ik heb respect voor elke club in Nederland, tot en met die in Lutjebroek, daar gaat het me niet om. Maar de excessen die erbij komen kijken en de manier waarop verhoudingen helemaal scheef worden getrokken bevallen me helemaal niet. Dit is onnederlands, een regelrechte ramp voor het Nederlandse voetbal. Maar gelukkig: Dit verhaal is zo onwerkelijik en waarschijnlijk zo onwaar, dat ik me weer voor niks druk zal hebben gemaakt ;-)
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1625
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:24
    Leveren een hoop op Ajax is een slimme weg ingeslagen
    Vind ik leuk
    Nummertien +2612
    zaterdag 21 juli 2018 om 14:02
    Wat jaren geleden 8 miljoen "waard" was is nu 20 miljoen "waard"
    Ajax kreeg toch ook 40+ miljoen voor Sanchez, en vraagt het 50 miljoen voor spelers als De Ligt, Frenkie, Neres.. Dan kan je ook wel eens 20+ miljoen uitgeven voor een speler waarvan je denkt dat tie kan uitgroeien tot de top, voordat City, Barca enz hem halen...
    Vind ik leuk
    mcmodd +21357
    zaterdag 21 juli 2018 om 20:37
    Dus niet nummertien, zelfs geen 40 miljoen.
    Vind ik leuk
    Nummertien +2612
    zaterdag 21 juli 2018 om 20:45
    Wat bedoel je
    Vind ik leuk
    mcmodd +21357
    zaterdag 21 juli 2018 om 20:54
    Je krijgt Pedrinho niet voor 10, niet voor 20 en zelfs niet voor 40 miljoen euro. Hij is niet te koop voor Ajax.
    Vind ik leuk
    Nummertien +2612
    zaterdag 21 juli 2018 om 20:59
    Dat is onzin want de club is al naar 30miljoen gezakt. 2jaar contract, dus volgend jaar zouden ze zelfs geen 30miljoen kunnen vragen..
    Vind ik leuk
    mcmodd +21357
    zondag 22 juli 2018 om 07:11
    Zo, waar lees jij dat de club naar 30 miljoen is gezakt? Ik lees duidelijk dat de club een bod wil dat in ieder geval dicht tegen de 50 miljoen aan ligt. Met mijn inschatting van 40 miljoen zit ik er nog onwijs ver onder. Voorts is 20 dan een fooi waar Ajax de Brazilianen zwaar mee beledigt, dan wel dat land in schaterlachen heeft doen laten uitbarsten.
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 juli 2018 om 07:13]
    Vind ik leuk
    Nummertien +2612
    zondag 22 juli 2018 om 10:05
    Dat is overal te lezen, en je laatste zinnen zo overdreven kinderachtig geven aan dat ik je niet serieus moet nemen...
    Vind ik leuk
    mcmodd +21357
    maandag 23 juli 2018 om 13:56
    Noem mij eens een bron waarmee je “overal” definieert.
    Vind ik leuk
    Nummertien +2612
    maandag 23 juli 2018 om 14:01
    "Volgens de laatste berichten heeft de directie van Corinthians aan Ajax laten weten dat er 30 miljoen euro geboden zal moeten worden. Gebeurt dat, dan zal de Serie A-club groen licht geven voor de transfer. Het lijkt echter onwaarschijnlijk dat de Amsterdammers hierin meegaan, want het genoemde transferbedrag is hallucinant te noemen voor een Eredivisie-club"

    Dit is overal te lezen, zaakwarnemer van Pedrinho zei dit al eerder overigens..

    Als ze al zakken met 20 miljoen, dan is het vast ook bespreek om 25miljoen plus bonussen te bieden. Als Pedrinho nog een jaar blijft daar, dan heeft hij nog een één jaar contract over, dus minder waard.

    Maargoed, afijn hoe serieus Ajax echt is om hem binnen te halen dat weet ik niet. Check maar op youtube naar hem, zou hem graag bij ons zien
    Vind ik leuk
    Champ1 +210
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:02
    Paniek in amsterdam
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1625
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:24
    Denk je ? Is gewoon een prima zet !
    Vind ik leuk
    Nummertien +2612
    zaterdag 21 juli 2018 om 14:03
    Paniek omdat we goede spelers halen? Haha, we hebben het geld, vragen zelf veel geld voor onze spelers zoals Frenkie. Ajax maakt gewoon belangrijke stappen!
    Vind ik leuk
    Champ1 +210
    zaterdag 21 juli 2018 om 14:16
    Ze zijn gewoon in paniek
    Vind ik leuk
    Nummertien +2612
    zaterdag 21 juli 2018 om 14:25
    In paniek omdat???

    We hebben geld, we krijgen nog meer geld binnen voor spelers, dus kunnen we ook grotere aankopen doen, is ook nodig zie het verschil met Europa. Jullie zijn in paniek, jullie komen met niet inhoudelijke beeichten, of Marc netto zit op het geld, of Marc bruto is in paniek haha jullie weten het allemaal niet meer he...
    Vind ik leuk
    Arbee +1840
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:13
    Real Madrid laat gewoon 45 miljoen bij Flamengo achter voor Vinicius Jr en doet hetzelfde bij Santos met Rodrygo. Het is dus niet meer dan logisch dat Corinthians dan ook de hoofdprijs wil vervangen voor hun talentvolle spelers en 50 miljoen eist.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1625
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:22
    zijn wel redelijk vergelijkbaar met mekaar 2 hele grote talenten
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 09:23]
    Vind ik leuk
    pinkelman +4008
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:19
    Lekker, al die duur aangetrokken krachten.
    Talenten uit de regio denken tegenwoordig wel drie keer na als de keuze komt tussen Ajax of AZ .
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 09:19]
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1625
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:21
    Dat wel ja maar Nederlandse spelers hebben vaak een mentaliteit van Jan met de korte achternaam en eisen vaak al naar 1 redelijk wedstrijd een basisplaats bij het eerste
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8317
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:05
    Want vd Beek,Kluivert,de Ligt krijgen allemaal geen kansen hè.
    Vind ik leuk
    DEWEE +1974
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:19
    Zoek eerst eens een trainer die het snapt, dan voor een fatsoenlijke verdediging en dan kun je het middenveld weer overbevolken. Misschien is een spits ook niet slecht. Een dooie + een oudje schiet ook niet op.
    Vind ik leuk
    Maxidi +3701
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:19
    Kansloze missie
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1625
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:20
    Van mij mag die komen maar is totaal onhaalbaar lijkt me voor Ajax soort leon bailey
    Vind ik leuk
    Op afstand +241
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:22
    Onzin verhaal
    Vind ik leuk
    De Goffert +278
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:41
    En waarom zou een speler met die kwaliteiten ervoor kiezen om in de ED te gaan ballen? Zo’n speler kan een betere competitei uitzoeken met meer zon, uitdagingen en geld!
    Nederland is niet interessant meer voor goede spelers!
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8248
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:44
    Oh, jij gelooft het, dit is nieuws voor de clickjes, waardeloos voor de lezers, opbrengst voor de publicist.
    Vind ik leuk
    De Goffert +278
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:58
    Ik trek het in twijfel😉
    Feit blijft wel dat nederland niet echt aantrekkelijk is voor echt goede spelers!
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8248
    zaterdag 21 juli 2018 om 21:11
    Als tussenstap is Nederland / Ajax een prima opstap, zo heeft het verleden bewezen.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8317
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:08
    Sanchez en Neres kwamen toch ook?
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 10:41]
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8248
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:42
    Dus nu krijgen we elke dag een berichtje dat Ajax 1 miljoen meer biedt, tot dat het nieuwe seizoen weer begint.....
    Vind ik leuk
    Obl93 +2001
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:42
    Sterk verhaal dat Udinese, de nummer 14 van Italië,25 miljoen biedt.
    Vind ik leuk
    Op afstand +241
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:58
    En Ajax dus ook niet.
    Vind ik leuk
    Obl93 +2001
    zaterdag 21 juli 2018 om 17:55
    Denk dat Overmars wel dusdanig onder druk staat dat die zoiets zou doen. Het zijn sowieso niet echt transfers waar je nog wat op gaat verdienen die hij nu doet. Het is nu of nooit voor hem.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 17:55]
    Vind ik leuk
    Axim +630
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:43
    vasthouden aan de 50 miljoen , geld zat in Amsterdam !
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26680
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:45
    Haal nog meer middenvelders.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +893
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:45
    Dat zijn flinke bedragen, moet wel een kampioen in wording zijn
    Vind ik leuk
    Gerro +5749
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:53
    Tijdje geleden zei iemand hier nog dat Ajax niet bereid was 20 miljoen voor een speler te besteden. Na Blind dus speler nummer 2 waarvoor ze het dus wel willen betalen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:53
    AJAX, alsjeblieft laten gaan die jongen, we moeten geen absurde bedragen naar Nederland halen. Stel dat het door zou gaan en hij speelt goed dan is hij na een (half-)jaar weer vertrokken, kijk maar naar de belangstelling voor Lozano. Denk maar aan Sanchiz die naar The Spurs vertrokken is.
    Het gaat niet meer om voetbalplezier, maar om (mensen-)handel.
    Probeer net als de Duitsers die uit eigen clubs toppers te voorschijn kunnen halen, zoals Matheus, Gotze en nu Timo Werner.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:59
    Heb eerlijk gezegd liever dat ze opzoek gaan naar een goede rechtsback in mijn ogen is dat de zwakke positie op moment.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:08
    In Brazilië is de markt totaal ontploft. Veel te veel belanghebbenden betrokken bij de transfer van een speler. Schimmige deals, in het geval van Ajax vooruitlopend op de transfer van Frenk de Jong. Zie liever een jeugdspeler doorbreken en Frenk nog 2 seizoenen bij Ajax.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:40
    De juiste kop van dit subliminale bericht luidt: 'Frenkie de Jong verlaat Ajax deze zomer'.

    De vertrekwens van Frenkie de Jong wordt gefaciliteerd via een Braziliaanse vluchtroute.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 11:29]
    Vind ik leuk
    Founder +232
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:47
    Kansloze actie in een oververhitte markt. Kans op kat in de zak neemt enorm toe. Lijkt wel de run op aandelen World online van een aantal jaren terug. Je weet waarschijnlijk wel hoe dat afliep.
    Vind ik leuk
    Sanuk +2921
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:02
    Overmars is duidelijk in paniek. Tenhag buiten gooien is geen optie, moet hijzelf ook opstappen. Hij ziet dat PSV wel een toptrainer heeft en hoogstwaarschijnlijk al zijn toppers kan behouden. Dus kopen, kopen..... Ik ruik het angszweet🤣🤣🤣
    Vind ik leuk
    Voetbalfan +1724
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:37
    Grapjas, niet alleen Overmars bepaald dat hoor!
    Daar hebben nog veel meer mensen invloed op.
    En zo gek is het toch niet dat Ajax wat ervaren krachten haalt zoals Tadic en Blind?
    Geeft Ajax geen geld uit dan wordt Overmars Dagobert Duck genoemd en doet hij dat wel dan is het wederom niet goed.
    Met het aantrekken van Tadic hebben ze vroegtijdig geanticipeerd op een vertrek van Ziyech.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:17
    Als ik dit lees, dan denk ik dat de Jong weg is.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +6353
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:33
    Marc kan bieden wat hij wil, Pedrinho gaat echt niet naar Amsterdam.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1478
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:34
    Van Udinese nog wel. De enige speler bij Udenese die enige marktwaarde vertegenwoordigd is Barak.

    Hopelijk is dit gewoon een grapje. Ver bij deze speler wegblijven zou ik ajax advisren.
    Vind ik leuk
    Manutd... +25
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:07
    Zie liever nog een aanvaller komen want die labyad is nog een twijfel geval voor mij. Of Kuhn moet het super gaan doen...
    Vind ik leuk
    Jash +3
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:53
    Dan moet hij wel heel goed zijn.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:08
    Tegen Udinese kan zelfs Overmars niet op.
    Vind ik leuk
    wimpert +123
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:44
    Tja die braziliaantjes zijn pas echt goed he, zeker als ze naar Ajax gaan voor 20 miljoen. Ik weet niet, klinkt als een sprookje. Zal wel heeeeeel goed zijn 🤔🙄 of gewoon duur 😂
    Vind ik leuk
    hefbrug38 +500