'Hij heeft laten weten dat Ajax twintig miljoen euro op hem geboden heeft'

    'Hij heeft laten weten dat Ajax twintig miljoen euro op hem geboden heeft'

    Gepubliceerd: zaterdag 21 juli 2018 om 07:17za 21-07-2018 om 07:17

    Het gerucht dat Ajax diep in de buidel wil tasten voor de Braziliaan Pedrinho lijkt te kloppen. Volgens berichten uit Brazilië heeft directeur spelersbeleid Marc Overmars het bod op de middenvelder annex aanvaller van Corinthians verdubbeld.

    Pedrinho en Ajax werden donderdag voor het eerst aan elkaar gelinkt. Het Braziliaanse Globo Esporte meldde dat Overmars tien miljoen euro had geboden op de Braziliaan. Dat werd echter van tafel geveegd, omdat Corinthians de vastgestelde afkoopsom van vijftig miljoen euro wenst te ontvangen. Overmars laat het er niet bij zitten en heeft zich opnieuw in Brazilië gemeld, zo klinkt het.

    Het schijnt dus dat de technische man van Ajax het bod op Pedrinho heeft verdubbeld. Overmars benaderde de invloedrijke zaakwaarnemer Giuliano Bertolucci, die de belangen van Pedrinho behartigt en David Neres hoogstpersoonlijk naar Amsterdam bracht, om binnen te komen bij Corinthians. Pedrinho's manager Will Dantas laat weten dat Overmars het bod inmiddels verhoogd heeft.

    "Wat er is gebeurd is dat Bertolucci, met wie wij samenwerken, heeft laten weten dat Ajax twintig miljoen euro op Pedrinho geboden heeft", vertelt Dantas aan Gazeta Esportiva. "Corinthians heeft mij echter al verteld dat er pas onderhandeld gaat worden bij een bod dat dichter bij de vraagprijs van vijftig miljoen euro komt."

    Ajax is niet de enige club die Pedrinho wil. In Brazilië wordt gemeld dat Corinthians twee maanden geleden tussen de twintig en 25 miljoen euro voor hem kon ontvangen. Naar verluidt kwam het bod van het Italiaanse Udinese.

    Plaats een reactie

    Fritz Korbach +23917
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:18
    Tik gewoon af man, het zal heus wel goed zijn
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:21
    Ja zekers nu we best wel krap zitten in de middenvelders zeg ik ook gewoon ffe doorpakken dit ;)
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:43
    Voor de "eigen" jeugd wordt de KK-competitie wel het hoogst haalbare op deze manier. Of Ajax moet PEC als volwaardige satellietclub gaan inzetten.
    Vind ik leuk
    Cruijfffan +1129
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:15
    Te duur voor Ajax en er zijn betere alternatieven voor dit geld denk ik.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 10:16]
    Vind ik leuk
    Yuri +3661
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:44
    Haha wij hebben veels te veel geld 😂😂😂
    Vind ik leuk
    tannat +13951
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:56
    en daarom biedt je een fractie van de vraagprijs?
    Vind ik leuk
    Yuri +3661
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:04
    er moet ook brood op de plank komen :)
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10870
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:49
    Als jij iets koopt waarbij je kan onderhandelen, begin je toch ook laag
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:28
    Jij bent er zeker zo een die bij het kopen van een nieuwe auto gelijk de vraagprijs geeft zeker, haha.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2001
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:07
    Is heel goed maar die komt toch niet
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +26515
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:15
    Nog 30 verschil
    Vind ik leuk
    Spiegel +10047
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:27
    Geld speelt geen Rolex daar in Amsterdam?
    Meer dan 20 miljoen voor een speler die zich nog volop te bewijzen heeft buiten Brazilië lijkt me toch wel de max.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:38
    Zolang je het heb moet je het uitgeven daar betalen wij supporters voor. Hij had eerder geld uit kunnen geven maar beter laat dan nooit
    Vind ik leuk
    tannat +13951
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:57
    Heb je echt 4 seizoenen nodig gehad om daar achter te komen?
    Vind ik leuk
    Jozef +39786
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:12
    Misschien gewoon zorgvuldig en slim gewerkt naar een gunstige vermogenspositie en niet laten leiden door de waan van de dag om enkele jaren geen prijs?

    😉
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 10:44]
    Vind ik leuk
    tannat +13951
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:23
    Of een reactie om de morrende achterban tevreden te stellen
    Vind ik leuk
    Jozef +39786
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:54
    Zelf denk ik dat de achterban o dit moment behoorlijk tevreden is hoor.

    Wat ik wel vermoed is dat Ziyech alsnog gaat en misschien dan toch Frenkie de Jong. Helaas, maar waarschijnlijk wel op voorwaarde dat dit pas na de wedstrijden voorronde CL zal gebeuren.

    Dit lijkt Ajax dus inderdaad beter te doen dan voorheen en ja wie weet hebben wij als achterban dat wel ingefluisterd.... 😉
    Vind ik leuk
    tannat +13951
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:40
    De achterban zal even stil zijn nu Overmars eindelijk bereid is geld uit te geven.
    Maar die 4 jaar zijn nog niet vergeten dus de tevredenheid kan snel omslaan als de nieuwe spelers Ajax niet overtuigend kampioen maken
    Vind ik leuk
    Jozef +39786
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:30
    Logisch.
    Vind ik leuk
    Excelsior +1341
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:32
    Ik vindt 20 miljoen vooral veel omdat ze al en goed middenveld hebben. Ik zal nog een Aanvaller halen.
    Vind ik leuk
    :O +5085
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:04
    Koopclub. ;-)
    Vind ik leuk
    Tfoe +3875
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:40
    Net als alle topclubs....
    Vind ik leuk
    :O +5085
    zaterdag 21 juli 2018 om 20:28
    Klopt
    Vind ik leuk
    Blindsy +13661
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:45
    Kennen we Richarlison nog? Zomer 2017 zou hij komen. Was al rond met Ajax, transfersom ca 14 miljoen euro. Ging op het laatste moment ineens naar Watford, waarschijnlijk omdat die club wél bereid was om zijn zaakwaarnemers een vrij hoge bonus toe te stoppen.
    Zojuist op BBC gehoord; na één goed seizoen gaat hij voor bijna 60 miljoen euro naar Everton. Da's lekker snel verdiend.
    Moraal van het verhaal;
    Neres, Lozano, kortom, Zuid-Amerikaans (top)talent op jonge leeftijd voor 10-15 miljoen euro aantrekken, kan bij doorverkoop nog aardig wat opleveren.
    Maar nu al 40-50 miljoen betalen? Daar schrijf je, net als igv Tadic en Blind, alleen maar op af.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11844
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:32
    Ik ben blij dat jij niet over het geld gaat.
    Vind ik leuk
    Op afstand +775
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:00
    Volgens Vitesse koop je hiervoor wel 17 a 18 talenten
    Vind ik leuk
    danny1974 +1737
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:21
    Koop er maar 1, 2, 3, 4, 5 und so weiter #koopclub
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:39
    er zijn zover ik weet geen profclubs die geen spelers kopen, dus die #koopclub is een beetje overbodig
    Er zijn mischien een paar clubs die weinig centjes hebben om spelers te kopen en/of er gewoon liever een stuk of wat huren oa vitesse nac
    Wat zet je daar achter dan? #Huurclub #geen cent te makken #af en toe koopclub
    Vind ik leuk
    Molukker +110
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:08
    PSV is de grootste koopclub. PSV? Ik bedoel P$V.
    Vind ik leuk
    AVDV +735
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:01
    Maar de fans van PSV zeggen dat zelf ook in tegen stelling tot Ajax fans die pretenderen vooral een opleidingsclub te zijn. Ajax koopt net zoveel of zelfs meer dan PSV.
    Vind ik leuk
    Molukker +110
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:05
    Ajax koopt meerdere jeugdspelers, waarvan er ongeveer 60% niet slaagt helaas, of belandt bij een club als NEC. Als het gaat om spelers voor de Eredivisie dan kan P$V het beter dan Ajax. Ik geef je gelijk dat Ajax nu ook gewoon goed bezig om koopclub te worden, maar na 4 jaar nog geen kampioen worden.. Dan moet je wel aankopen doen, en het zijn aankopen voor ervaring in een jong team. PSV heeft geen jong team.
    Vind ik leuk
    AVDV +735
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:16
    İn de periode voor die 4 keer kocht Ajax ook veel, het viel minder op door de jeugdspelers die doorbraken. Waarom kan niemand op VP objectief zijn zeg..
    Vind ik leuk
    pim4ever +1092
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:26
    Misschien omdat jij het eenvoudigweg niet snapt..
    Een topclub dient voldoende te kopen of op te leiden zodat het kan door selecteren.
    Op deze manier krijg je de sterkst mogelijke selectie d door simpelweg de concurrentie te vergroten..
    Vind ik leuk
    AVDV +735
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:38
    Heb je mijn eerste reactie gelezen of niet?

    Ajax fans noemen PSV een koopclub en pretenderen zelf een opleidingsclub te zijn terwijl Ajax net zo veel spelers koopt dan PSV (en dan heb ik niet per se over nu maar over de afgelopen 5 tot 10 jaar). Daar gaat het mij om. Fans die het woordje koopclub in hun woord nemen zijn gewoon niet objectief of kennen hun eigen club niet.

    Ik zelf vind het prima om een koopclub genoemd te worden, heeft mijn club immers genoeg kampioenschappen opgeleverd.
    Vind ik leuk
    pim4ever +1092
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:53
    Jouw probleem is dus dat PSV een koopclub genoemd wordt maar je vindt het prima dat het koopclub genoemd wordt..

    Juist..
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:38
    Het gaat hem, denk ik, in dit geval om de sluier van hypocrisie in Amsterdam. Roepen dat opleiden het belangrijkste is, maar wel veel kopen. Ja, ik vind dat logisch wanneer je voor veel hebt verkocht en al jaren droog staat. We zullen het zien komend seizoen. Opdat het wederom spannend mag worden.
    Vind ik leuk
    AVDV +735
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:56
    Jij snapt hem, Ajax is net zozeer een koopclub als PSV.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3875
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:44
    parel van de Betuwe is Elst toch?
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:02
    Geldermalsen
    Vind ik leuk
    Tfoe +3875
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:20
    Oh vroeger noemden ze Elst de parel van de Betuwe...
    Vind ik leuk
    AVDV +735
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:53
    Ik heb even opgezocht en ik had het fout! Ajax heeft welgeteld 2 spelers minder aangekocht dan PSV sinds 2000/2001...

    Aankopen Ajax vanaf 2000/2001 € 299.350.000 uitgegeven
    69 spelers gekocht, 10 gehuurd, 32 transfervrij

    Jong Ajax: € 6.280.000 uitgegeven
    9 gekocht, 5 gehuurd, 13 transfervrij

    PSV sinds 2000/2001 € 252.670.000 uitgegeven
    71 gekocht, 25 gehuurd, 33 transfervrij

    Jong PSV: € 2.150.000
    3 gekocht, 6 gehuurd, 17 transfervrij


    INKOMSTEN:

    Ajax: € 514.885.000
    Jong Ajax: € 2.350.000

    PSV: € 336.900.000
    Jong PSV: € 2.575.000

    En Pim mijn ''probleem'' was niet dat PSV een koopclub genoemd wordt, dat is het ook en maakt de fans ook niks uit. Ajax fans doen uit de hoogte met hun 'kijk PSV zoveel spelers kopen en wij leiden ze op'. Ja Ajax leidt veel spelers op en verkopen deze daarna maar er hoeft niet zo denigrerend over ''koopclub'' PSV gedaan te worden als Ajax zelf bijna evenveel spelers koopt.

    Jullie verkopen daarentegen wel voor veel geld, chapeau!

    Maar zoals ik al zei in het begin van mijn betoog, ik had het mis!

    Vind ik leuk
    Maan88 +4458
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:27
    Maar PSV is afgelopen 4 jaar 3 keer kampioen geweest, een hoop eigen jeugd doorgebroken en er zitten 3 super lichtingen aan te komen dus wij maken ons niet zo druk in het zuiden! Blijven jullie maar spenderen.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8036
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:51
    Hoop eigen jeugd doorgebroken? Je bedoelt Mr. Middelmaat Hendrix en co. hahahaha?
    Vind ik leuk
    Nummertien +5039
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:58
    Hoop jeugd doorgebroken? Waar heb je het over?
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3328
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:18
    😂
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10870
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:52
    Is toch logisch als je laatste 2 seizoenen voor 160 miljoen verkoopt.Je bent niet de slimste hè!
    Vind ik leuk
    danny1974 +1737
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:55
    Haha willen zij met 15 spelers starten of zo ?? #koopclub
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10870
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:00
    Hoe kan je nou een koopclub zijn als je meer verkoopt? Dus als je voor 160 miljoen verkoopt en voor 80 miljoen koopt ben je een koopclub? Dan kom je uit 1974 en dan snap je t nog niet!
    Vind ik leuk
    danny1974 +1737
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:10
    1974 ?? Nou ja proost dan maar op je aankopen !
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10870
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:23
    Ja dan krijg je de feiten om je oren geslagen en dan krijg je dit soort antwoorden.Niet zo sterk man!
    Vind ik leuk
    danny1974 +1737
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:38
    Feiten Haha...#kleedkamer 2
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10870
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:40
    ??
    Vind ik leuk
    AVDV +735
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:57
    PSV verkoopt ook voor meer dan dat het koopt, dus dan ook geen koopclub.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10870
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:00
    Hoor je mij dat zeggen dan? We zijn gewoon een Verkoopland.
    Vind ik leuk
    AVDV +735
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:05
    Was ook niet direct naar jou bedoeld maar meer naar je mede fans die beweren dat PSV meer een koopclub is dan Ajax.

    We zijn inderdaad een verkoopland, daar is weinig aan te veranderen op het moment.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 11:06]
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10870
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:07
    Zo is het ook.
    Vind ik leuk
    Markie B +87
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:25
    Nog maar een keer verdubbelen?
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46531
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:29
    Aldus, hoe serieus was het bod van 10mio bij een vraagprijs van 50mio in de wetenschap dat bod Udinese al was afgewezen van 25mio
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:45
    Er van uitgaande dat al die bedragen en intresses klopt denk ik niet dat overmars van die 25 italiaanse miljoenen af wist anders lijkt dit wel heel kansloos idd
    Die vraagprijs van 50 zegt me niet zoveel dan verder hoor je in brazilie wel vaker en dat ze dan voor heel veel minder alsnog vertrekken
    Vind ik leuk
    pietprecies +7465
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:32
    True maar voor echt grote talenten worden door clubs uit Spanje en de PL dat soort bedragen wél betaald voor spelers uit Brazilië. Neymar ging toen ook voor zo’n dergelijk bedrag weg daar en afgelopen maand ook weer een.

    Ik snap dus wel dat ze zo’n bedrag vragen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:35
    Oh ja zekers snap ik het wel waneer ze zulke bedragen vragen voor een minimaal degelijk talentje al, zekers waneer barca real of de PL interesse heb
    Vraag me wel af wat er waar van is want zie udinese niet zo snel 25 miljoen bieden
    Vind ik leuk
    Maan88 +4458
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:28
    En dat zijn toch de clubs waar ajax zichzelf mee wil vergelijken!
    Vind ik leuk
    pietprecies +7465
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:39
    Nee, mee meten.. dan zal je in de huidige markt toch met meer geld over de brug moeten komen maar tegelijkertijd (en dat zie je dus ook bij grotere clubs) kan je dan alsnog succesvol zijn.

    Neem Monaco, kijk maar eens hoe die het doen tegenwoordig. Die snappen het. Scouten heel slim en leiden op met als gevolg dat ze af en toe psg naar de kroon kunnen steken en het geld klotst er over de plinten.

    Wat dat betreft is wat Ajax doet misschien nog wel knapper omdat er minder geld uit tvgelden en sponsoring binnen komen.

    Het model opzich werkt echter prima.

    Sure, al 4 jaar geen kampioenschap maar het lijkt er wel op dat Ajax straks het Bayern van Nederland kan worden mits ze deze lijn doorzetten en meer spelers gaan halen in de categorie Blind en Tadic wat directe versterkingen kunnen zijn terwijl je alsnog je bankrekening ziet groeien.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 11:40]
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8036
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:52
    Die vraagprijs is geen vraagprijs, is een gelimiteerde afkoopsom. Notabene in het artikel te vinden!
    Vind ik leuk
    Tfoe +3875
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:46
    uitgaan van marktwaarde
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:27
    Koop er nog maar 6. Het zal nodig zijn.

    Overmars had beter in mei inkopen kunnen gaan doen. Maar toen wedde hij op de verkeerde paarden. En nu koopt hij nog ff snel een paar spelers. Voor dat geld had hij Magallan ook wel kunnen kopen.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 07:32]
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:57
    Ze gaan zo richting de 100 miljoen uitgeven.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:32
    Overmars heeft zijn portemonnee aan zijn vrouw gegeven...😳
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +12021
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:57
    Die heeft de portemonnee van Mark niet nodig ... die heeft genoeg eigen geld Billa
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22046
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:35
    Wat een gelul zeg...#spam
    Vind ik leuk
    Tim +4808
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:07
    Er kan wel een kern van waarheid inzitten, Grads Fühler de scout van Udinese scout ook voor FC Groningen en is zodoende dus weer een vriend van Henk Veldmate.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22046
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:21
    Ik ga er met dit soort berichten niet echt vanuit.

    Eerst zou Overmars 10 miljoen hebben geboden en vond de club hun vraagprijs ineens te laag en nu 2 dagen later is het bod ineens 20 miljoen geworden.

    Erg onlogisch..
    Vind ik leuk
    plein19 +2458
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:43
    Straks is het elftal gekocht6. En is het geen Ajax meer. Talenten zijn het belangrijkste. Betaal die beter zodat je geen extreme scheefgroei krijgt. En ze graag bij de club blijven spelen
    Vind ik leuk
    Freddyst +291
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:02
    Hier heeft u inderdaad een punt, maar de tijden veranderen en daar moet je als club op inspelen.
    Als je zelf opgeleide talenten steeds vroeger voor een avontuur in het buitenland kiezen, het kan zijn voor het niveau of het geld, moet je iets doen om het voor deze aantrekkelijk te maken om een paar jaar langer te blijven.
    Dat kan door steeds mee te spelen om het kampioenschap of CL, dus moet je eerst een stabiele en hoogwaardige selectie hebben.
    Deze moet inderdaad worden gekocht momenteel, maar ik ben ervan overtuigd dat als dit doorzet binnen enkele jaar de jeugdspelers de club weer gaan dragen.
    Vind ik leuk
    plein19 +2458
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:09
    Je hebt helemaal gelijk dat je moet inspelen op de nieuwe realiteit. Spelers gaan vroeger weg. En de jeugd wordt weggekocht. Ik heb me geërgerd aan Kluivert. Maar misschien dat ook deel van de nieuwe realiteit. Het zal de een grote uitdaging zijn de Goede balans te vinden. PSV kreeg altijd het verwijt dat jeugd geen kans kreeg. Datzelfde mag niet voor Ajax gelden. Voorlopig ben ik happy met de nieuwe koers. Nu nog resultaten
    Vind ik leuk
    410hhw +1798
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:50
    Geloof hier geen fuck van.
    Vind ik leuk
    Bullet +3236
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:51
    En wie gaan ee volop in op VP? Juist! Supporters uit Eindhoven.
    Vind ik leuk
    pim4ever +1092
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:06
    Wat zal dat toch zijn, zal het er mee te maken kunnen hebben dat daar de centjes alweer op zijn..
    Vind ik leuk
    AVDV +735
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:04
    Betwijfel of FC Eindhoven fans dit enigszins iets boeit...
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 09:05]
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3153
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:53
    Koopclub.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:15
    Heeft de PSV aanhang vandaag al een paar keer gezegd 'koopclub'?
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3153
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:33
    Nog niet
    Vind ik leuk
    Tfoe +3875
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:49
    Wahahahahshaha.....lekker man!
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10227
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:58
    Marc kan beter een leuke spits kopen...
    Vind ik leuk
    Vato75 +2232
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:01
    Pedrinho met zo een naam kan niet mis gaan
    Vind ik leuk
    FSCeara +8732
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:15
    Nou kleine peter vrij vertaald dus er kan van alles fout gaan met die naam.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2001
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:04
    Is een aanvaller staat op transfermarkt lijkt me sterk dat die naar Ajax komt zeer groot talent
    Vind ik leuk
    Molukker +110
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:09
    Toch een teken dat de Jong, en nee, niet Siem jammer genoeg maar Frenkie, tot op zekere heden weggaat.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27461
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:10
    Nog een middenvelder erbij? 20M? Bieden alsof het niets is. Overmars lijkt wel aan een koopverslaving te lijden!
    Vind ik leuk
    Nummertien +5039
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:59
    Hij is meer een flankspeler voor beide kanten..
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27461
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:23
    Maar voor wie zou hij dan moeten spelen? Dure speler voor de breedte van de selectie.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 16:23]
    Vind ik leuk
    Nummertien +5039
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:25
    Seizoen is lang he, bekijk maar wat youtube beelden dan snap je het wel;) dadelijk gaat weer een City of Real ermee vandoor. Vooral als Ziyech weggaat, Tadic op het middenveld en dan hij inplaats van Labyad, Neres heeft ook nog geen waarde standin, die jongen kan je dus op meerdere plekken inzetten
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27461
    zaterdag 21 juli 2018 om 17:59
    Dank voor de link! Ziyech weg..En als de Jong ook vertrekt moet je kwaliteit terughalen. De zomerstop is zelfs nog lang.. Beelden zien er goed uit.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8732
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:13
    Tsja Marc nu nog een keer verdubbelen en je komt in de buurt. Jij bent niet de enige die spelers duur kan verkopen en goedkoop inkoopt.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2001
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:28
    30 mag die weg maar denk voor 25 miljoen ook met bonussen enz
    Vind ik leuk
    FSCeara +8732
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:19
    We gaan het zien.corinthians zal dit jaar weer voor de titel moeten meedoen.de fans daar zijn anders dan in NL.Fortaleza heeft speler van Corinthians die aan de lopende band scoort, begrijp niet dat die nog niet is opgepikt aangezien die niet te duur zal zijn,Gustavo hier noemen ze hem Gustagoal.
    Vind ik leuk
    Blueman +946
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:16
    De uitdrukking 'Vrouwen bloot, handel dood' gaat voor Ajax duidelijk niet op!
    Vind ik leuk
    Tfoe +3875
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:50
    Nee klopt.
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19968
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:17
    Frenkie en Ziyech weg, dan kan je best wel wat halen nog!
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:20
    Overmars is helemaal los! Moeten dan ook maar een nieuwe naam voor hem bedenken; marc the spender 🙈
    Vind ik leuk
    pure_afca +81
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:36
    Ja volgensmij lag het nooit zo aan marc, maar meer aan de mensen in de RVC die niet teveel wilden uitgeven. Nu na 4 jaar ontstaat er wat paniek natuurlijk, en is er ineens veel mogelijk.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3875
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:50
    Marc geldovermars
    Vind ik leuk
    pure_afca +81
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:34
    Ik hoorde dat deze jonge ook linksbuiten kan spelen? Dan zou dit wel een goede optie zijn denk ik als die echt zo n groot talent is. Middenvelders zijn er al genoeg toch, ook bij een vertrek van ziyech hebben we er daarvan nog voldoende
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2001
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:27
    Is een rechtsbuiten tevens links zeer groot talent maar een beetje een slecht overzicht maar daar kan die aan werken
    Vind ik leuk
    Erik7494 +1193
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:43
    Ik lach me helemaal kapot als ze met al die uitgegeven miljoenen straks gewoon door Sturm Graz uit de CL geknikkerd worden.
    Vind ik leuk
    ajaxdev +508
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:46
    Lijkt me geen verstandige actie mark. Zou een goede RA zien te vinden ipv weer een aanvallende middenvelder en wellicht een scorende spits?
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2001
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:26
    Is geen middenvelder is een rechtsbuiten die ook op Links kan check anders transfermarkt maar of youtube speelt die bijna altijd vanaf de rechtervleugel gast is wel technisch en zeer snel maar goed komt toch niet !
    Vind ik leuk
    mcmodd +24212
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:57
    Als je dit artikel leest geloof je je ogen niet. Nog geen jaar geleden werd er door Ajax, en door wie niet eigenlijk,gezegd dat we in Nederland ons dat soort transfersommen niet konden permitteren. En nu dit. Dat klopt dus niet. Die tien miljoen voor een jonge speler zou kunnen kloppen, kijk Neres. Maar dat ineens verdubbelen bij een vraagprijs van 50 miljoen? Dan houd je alleen maar een raar en ongelooflijk verhaal over.
    Dan de kreten over ‘koopclub’. Deze komen in een heel ander daglicht te staan als je ziet dat een Cassiera voor Jong Ajax werd gekocht (althans, hij kwam niet in het eerste) en vervolgens wordt uitgeleend aan FC Groningen.
    Dan spreken we eerder, met respect, over een handelshuis dat opgezet is door een voetbalclub. Het handelen in spelers zou je ook mensenhandel kunnen noemen en alleen de kans dat die spelers ook aan voetballen toekomen doet er dan niet meer toe.
    Let goed op, ik heb respect voor elke club in Nederland, tot en met die in Lutjebroek, daar gaat het me niet om. Maar de excessen die erbij komen kijken en de manier waarop verhoudingen helemaal scheef worden getrokken bevallen me helemaal niet. Dit is onnederlands, een regelrechte ramp voor het Nederlandse voetbal. Maar gelukkig: Dit verhaal is zo onwerkelijik en waarschijnlijk zo onwaar, dat ik me weer voor niks druk zal hebben gemaakt ;-)
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2001
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:24
    Leveren een hoop op Ajax is een slimme weg ingeslagen
    Vind ik leuk
    Nummertien +5039
    zaterdag 21 juli 2018 om 14:02
    Wat jaren geleden 8 miljoen "waard" was is nu 20 miljoen "waard"
    Ajax kreeg toch ook 40+ miljoen voor Sanchez, en vraagt het 50 miljoen voor spelers als De Ligt, Frenkie, Neres.. Dan kan je ook wel eens 20+ miljoen uitgeven voor een speler waarvan je denkt dat tie kan uitgroeien tot de top, voordat City, Barca enz hem halen...
    Vind ik leuk
    mcmodd +24212
    zaterdag 21 juli 2018 om 20:37
    Dus niet nummertien, zelfs geen 40 miljoen.
    Vind ik leuk
    Nummertien +5039
    zaterdag 21 juli 2018 om 20:45
    Wat bedoel je
    Vind ik leuk
    mcmodd +24212
    zaterdag 21 juli 2018 om 20:54
    Je krijgt Pedrinho niet voor 10, niet voor 20 en zelfs niet voor 40 miljoen euro. Hij is niet te koop voor Ajax.
    Vind ik leuk
    Nummertien +5039
    zaterdag 21 juli 2018 om 20:59
    Dat is onzin want de club is al naar 30miljoen gezakt. 2jaar contract, dus volgend jaar zouden ze zelfs geen 30miljoen kunnen vragen..
    Vind ik leuk
    mcmodd +24212
    zondag 22 juli 2018 om 07:11
    Zo, waar lees jij dat de club naar 30 miljoen is gezakt? Ik lees duidelijk dat de club een bod wil dat in ieder geval dicht tegen de 50 miljoen aan ligt. Met mijn inschatting van 40 miljoen zit ik er nog onwijs ver onder. Voorts is 20 dan een fooi waar Ajax de Brazilianen zwaar mee beledigt, dan wel dat land in schaterlachen heeft doen laten uitbarsten.
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 juli 2018 om 07:13]
    Vind ik leuk
    Nummertien +5039
    zondag 22 juli 2018 om 10:05
    Dat is overal te lezen, en je laatste zinnen zo overdreven kinderachtig geven aan dat ik je niet serieus moet nemen...
    Vind ik leuk
    mcmodd +24212
    maandag 23 juli 2018 om 13:56
    Noem mij eens een bron waarmee je “overal” definieert.
    Vind ik leuk
    Nummertien +5039
    maandag 23 juli 2018 om 14:01
    "Volgens de laatste berichten heeft de directie van Corinthians aan Ajax laten weten dat er 30 miljoen euro geboden zal moeten worden. Gebeurt dat, dan zal de Serie A-club groen licht geven voor de transfer. Het lijkt echter onwaarschijnlijk dat de Amsterdammers hierin meegaan, want het genoemde transferbedrag is hallucinant te noemen voor een Eredivisie-club"

    Dit is overal te lezen, zaakwarnemer van Pedrinho zei dit al eerder overigens..

    Als ze al zakken met 20 miljoen, dan is het vast ook bespreek om 25miljoen plus bonussen te bieden. Als Pedrinho nog een jaar blijft daar, dan heeft hij nog een één jaar contract over, dus minder waard.

    Maargoed, afijn hoe serieus Ajax echt is om hem binnen te halen dat weet ik niet. Check maar op youtube naar hem, zou hem graag bij ons zien
    Vind ik leuk
    Champ1 +246
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:02
    Paniek in amsterdam
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2001
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:24
    Denk je ? Is gewoon een prima zet !
    Vind ik leuk
    Nummertien +5039
    zaterdag 21 juli 2018 om 14:03
    Paniek omdat we goede spelers halen? Haha, we hebben het geld, vragen zelf veel geld voor onze spelers zoals Frenkie. Ajax maakt gewoon belangrijke stappen!
    Vind ik leuk
    Champ1 +246
    zaterdag 21 juli 2018 om 14:16
    Ze zijn gewoon in paniek
    Vind ik leuk
    Nummertien +5039
    zaterdag 21 juli 2018 om 14:25
    In paniek omdat???

    We hebben geld, we krijgen nog meer geld binnen voor spelers, dus kunnen we ook grotere aankopen doen, is ook nodig zie het verschil met Europa. Jullie zijn in paniek, jullie komen met niet inhoudelijke beeichten, of Marc netto zit op het geld, of Marc bruto is in paniek haha jullie weten het allemaal niet meer he...
    Vind ik leuk
    Arbee +2291
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:13
    Real Madrid laat gewoon 45 miljoen bij Flamengo achter voor Vinicius Jr en doet hetzelfde bij Santos met Rodrygo. Het is dus niet meer dan logisch dat Corinthians dan ook de hoofdprijs wil vervangen voor hun talentvolle spelers en 50 miljoen eist.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2001
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:22
    zijn wel redelijk vergelijkbaar met mekaar 2 hele grote talenten
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 09:23]
    Vind ik leuk
    pinkelman +4149
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:19
    Lekker, al die duur aangetrokken krachten.
    Talenten uit de regio denken tegenwoordig wel drie keer na als de keuze komt tussen Ajax of AZ .
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 09:19]
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2001
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:21
    Dat wel ja maar Nederlandse spelers hebben vaak een mentaliteit van Jan met de korte achternaam en eisen vaak al naar 1 redelijk wedstrijd een basisplaats bij het eerste
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10870
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:05
    Want vd Beek,Kluivert,de Ligt krijgen allemaal geen kansen hè.
    Vind ik leuk
    DEWEE +2494
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:19
    Zoek eerst eens een trainer die het snapt, dan voor een fatsoenlijke verdediging en dan kun je het middenveld weer overbevolken. Misschien is een spits ook niet slecht. Een dooie + een oudje schiet ook niet op.
    Vind ik leuk
    Maxidi +3735
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:19
    Kansloze missie
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2001
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:20
    Van mij mag die komen maar is totaal onhaalbaar lijkt me voor Ajax soort leon bailey
    Vind ik leuk
    Op afstand +775
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:22
    Onzin verhaal
    Vind ik leuk
    De Goffert +623
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:41
    En waarom zou een speler met die kwaliteiten ervoor kiezen om in de ED te gaan ballen? Zo’n speler kan een betere competitei uitzoeken met meer zon, uitdagingen en geld!
    Nederland is niet interessant meer voor goede spelers!
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10227
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:44
    Oh, jij gelooft het, dit is nieuws voor de clickjes, waardeloos voor de lezers, opbrengst voor de publicist.
    Vind ik leuk
    De Goffert +623
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:58
    Ik trek het in twijfel😉
    Feit blijft wel dat nederland niet echt aantrekkelijk is voor echt goede spelers!
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10227
    zaterdag 21 juli 2018 om 21:11
    Als tussenstap is Nederland / Ajax een prima opstap, zo heeft het verleden bewezen.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10870
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:08
    Sanchez en Neres kwamen toch ook?
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 10:41]
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10227
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:42
    Dus nu krijgen we elke dag een berichtje dat Ajax 1 miljoen meer biedt, tot dat het nieuwe seizoen weer begint.....
    Vind ik leuk
    Obl93 +2529
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:42
    Sterk verhaal dat Udinese, de nummer 14 van Italië,25 miljoen biedt.
    Vind ik leuk
    Op afstand +775
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:58
    En Ajax dus ook niet.
    Vind ik leuk
    Obl93 +2529
    zaterdag 21 juli 2018 om 17:55
    Denk dat Overmars wel dusdanig onder druk staat dat die zoiets zou doen. Het zijn sowieso niet echt transfers waar je nog wat op gaat verdienen die hij nu doet. Het is nu of nooit voor hem.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 17:55]
    Vind ik leuk
    Axim +834
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:43
    vasthouden aan de 50 miljoen , geld zat in Amsterdam !
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33947
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:45
    Haal nog meer middenvelders.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2463
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:45
    Dat zijn flinke bedragen, moet wel een kampioen in wording zijn
    Vind ik leuk
    Gerro +7346
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:53
    Tijdje geleden zei iemand hier nog dat Ajax niet bereid was 20 miljoen voor een speler te besteden. Na Blind dus speler nummer 2 waarvoor ze het dus wel willen betalen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:59
    Heb eerlijk gezegd liever dat ze opzoek gaan naar een goede rechtsback in mijn ogen is dat de zwakke positie op moment.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:08
    In Brazilië is de markt totaal ontploft. Veel te veel belanghebbenden betrokken bij de transfer van een speler. Schimmige deals, in het geval van Ajax vooruitlopend op de transfer van Frenk de Jong. Zie liever een jeugdspeler doorbreken en Frenk nog 2 seizoenen bij Ajax.
    Vind ik leuk
    Founder +242
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:47
    Kansloze actie in een oververhitte markt. Kans op kat in de zak neemt enorm toe. Lijkt wel de run op aandelen World online van een aantal jaren terug. Je weet waarschijnlijk wel hoe dat afliep.
    Vind ik leuk
    Sanuk +3265
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:02
    Overmars is duidelijk in paniek. Tenhag buiten gooien is geen optie, moet hijzelf ook opstappen. Hij ziet dat PSV wel een toptrainer heeft en hoogstwaarschijnlijk al zijn toppers kan behouden. Dus kopen, kopen..... Ik ruik het angszweet🤣🤣🤣
    Vind ik leuk
    Voetbalfan +1782
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:37
    Grapjas, niet alleen Overmars bepaald dat hoor!
    Daar hebben nog veel meer mensen invloed op.
    En zo gek is het toch niet dat Ajax wat ervaren krachten haalt zoals Tadic en Blind?
    Geeft Ajax geen geld uit dan wordt Overmars Dagobert Duck genoemd en doet hij dat wel dan is het wederom niet goed.
    Met het aantrekken van Tadic hebben ze vroegtijdig geanticipeerd op een vertrek van Ziyech.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9722
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:33
    Marc kan bieden wat hij wil, Pedrinho gaat echt niet naar Amsterdam.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2857
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:34
    Van Udinese nog wel. De enige speler bij Udenese die enige marktwaarde vertegenwoordigd is Barak.

    Hopelijk is dit gewoon een grapje. Ver bij deze speler wegblijven zou ik ajax advisren.
    Vind ik leuk
    Manutd... +35
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:07
    Zie liever nog een aanvaller komen want die labyad is nog een twijfel geval voor mij. Of Kuhn moet het super gaan doen...
    Vind ik leuk
    Jash +5
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:53
    Dan moet hij wel heel goed zijn.
    Vind ik leuk
    Counterattack +10912
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:08
    Tegen Udinese kan zelfs Overmars niet op.
    Vind ik leuk
    wimpert +158
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:44
    Tja die braziliaantjes zijn pas echt goed he, zeker als ze naar Ajax gaan voor 20 miljoen. Ik weet niet, klinkt als een sprookje. Zal wel heeeeeel goed zijn 🤔🙄 of gewoon duur 😂
    Vind ik leuk
    hefbrug38 +516