'Tegenvaller Vitesse: Chelsea grijpt naast WK-uitblinker na bod van 35 miljoen'

    'Tegenvaller Vitesse: Chelsea grijpt naast WK-uitblinker na bod van 35 miljoen'

    Gepubliceerd: zaterdag 21 juli 2018 om 10:08za 21-07-2018 om 10:08

    Chelsea leek Aleksandr Golovin al zo goed als binnen te hebben, maar grijpt nu toch naast de Russische WK-uitblinker. Volgens Franse media heeft AS Monaco een bod van dertig à 35 miljoen euro uitgebracht op Golovin.

    Dat overtreft de aanbieding van de Londenaren en valt voor CSKA Moskou niet te weigeren. Volgens onder meer L'Equipe wordt de 22-jarige middenvelder volgende week al medisch gekeurd in het Prinsendom. Naast Chelsea werden de voorbije weken onder meer FC Barcelona en Juventus in verband gebracht met Golovin, die een contract tot medio 2021 heeft bij CSKA.

    Ook voor Vitesse kan het wel eens een tegenvaller zijn dat Golovin niet naar Chelsea verkast. De Arnhemse club hoopte stieken dat het de aanvallende middenvelder een jaar had kunnen huren als hij een transfer naar Stamford Bridge had gemaakt. Golovin was een van de smaakmakers in de Russiche ploeg op het WK. Hij scoorde in het groepsduel met Saudi-Arabië.

    Plaats een reactie

    Koeroe +12511
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:13
    Dachten mensen nou echt dat hij voor Vitesse zou gaan spelen..
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:15
    In Arnhem denken ze van wel 😜.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 10:38]
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11647
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:51
    Daar hebben we de grote leider van het nijmeegse trollenleger weer. Maak je maar eens druk om dat eigen clubje van jou, in plaats van de hele dag jaloers zijn op Vitesse.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:56
    Jaloers op de 🐝 dat nooit
    En ik een troll nee heb maar een acount en dat is deze.!
    Mag ik reageeren JA daar is is een voetbal forum voorDus hou die wijze uitspraken bij je.
    Baby.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11647
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:58
    Jij reageert altijd alleen maar op topics van Vitesse (dus jaloers) om de boel op te naaien. Jij bent ook al meerdere keren geband hier, dus wat lul jij nou dom calimero.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:01
    ga met een kind geen discussie aan ik reageer waar en hoe ik dat wil.! Dus knoop het goed in je oren en als het je niet aan staat lees je het niet fijne dag nog verder.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11647
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:03
    Ben ouder dan jou praatjesmaker, jij reageert gewoon als een klein kind op Vitesse topics. maar ja eens een loser altijd een loser, net als jouw club. Mij zie je niet op topics van nek reageren, vind ik de moeite niet eens waard.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:05
    Oké en nu van het internet af 🤡!
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11647
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:06
    Voor sukkels zoals jou nooit, calimero.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:09
    Type je wat 🤡
    Vind ik leuk
    AjaxFrisia +239
    zaterdag 21 juli 2018 om 19:37
    Jullie kunnen beide echt super goed Nederlands spreken zeg haha
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 19:41
    Je kan het toch lezen?
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:08
    Heerlijk om die afgunst te zien met de bijbehorende jaloezie. Maakt voor mij wel weer duidelijk wat de grootste club is in die regio. Maak je maar druk om die spelers van jullie in dat clownsshirt, anders kan je nog een jaartje mee in de Keuken Kampioen Divisie, ouwe keukennicht.
    Vind ik leuk
    HansVites +5330
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:22
    Jij bent echt wel een sneu geval he de frustraties zitten wel erg diep bij jou he.
    Mijn advies zoek geestelijke hulp voor je weer ergens de ramen gaat ingooien.
    Of meld je aan bij een wandel vereniging.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:39
    Ik hoef niet te reageren jullie reageren voor mij hahaha jongens dit zijn de doorsnee vitesse suporters.!
    Vind ik leuk
    mitch +305
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:33
    succes tegen Twente hé....jaloers mannetje...
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:16
    Njet?! Slutsky neemt er geen Sloksky minder door.
    Vind ik leuk
    Hupfean +4258
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:42
    Ik niet.
    Vind ik leuk
    Pony +388
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:20
    Zo vreemd is dat niet hoor...
    Spelers als Matic, Van aanholt,Traore, Atsu, Kalas, Piazon,Baker,Mount zijn immers ook naar Armhem gekomen. De Link Chelsea Vitesse is sterk, helemaal nu er een Russische trainer aanwezig is die hem ook nog eens heeft laten debuteren bij CSKA Moskou, beetje research doen voor dat je zo verbaasd reageert zou gepast zijn..
    [Reactie gewijzigd op maandag 23 juli 2018 om 08:59]
    Vind ik leuk
    VA1 +2102
    zondag 22 juli 2018 om 19:25
    Precies. Ik snap dat er mensen zijn die het allemaal niet zien gebeuren en zo maar de meeste mensen weten niet hoe de vork in de steel steekt en toch praten ze er over...
    Vind ik leuk
    VA1 +2102
    zondag 22 juli 2018 om 19:13
    Jij weet niet hoe de vork in de steel steekt knul...
    Vind ik leuk
    Koeroe +12511
    zondag 22 juli 2018 om 19:17
    Jij ook niet als je dit geloofde
    Vind ik leuk
    VA1 +2102
    zondag 22 juli 2018 om 19:26
    Haha, en nou gaan vakkenvullen!!
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 juli 2018 om 19:26]
    Vind ik leuk
    Koeroe +12511
    zondag 22 juli 2018 om 19:30
    Joe
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 22:59
    Had stiekem hoop moet ik toegeven ja...
    Dromen mag in Arnhem hè
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:16
    Dat zegt toch vooral heel veel over het irreële verwachtingspatroon.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27621
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:22
    Hopen dat Chelsea een speler koopt zodat je deze kunt huren.. Dat klinkt wat treurig! En dat is zeker niet nodig omdat Vitesse een hele aardige selectie heeft dit seizoen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:24
    Ook logisch, als voetballer zit je gebeiteld in het Prinsendom.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:33
    35 miljoen betalen,en dan naar Vitesse,geloven ze daar in sprookjes
    Vind ik leuk
    NvC +5287
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:44
    Oh wat jammer zeg..
    Vind ik leuk
    Verratti +2156
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:51
    Is geen tegenvaller. Dit soort spelers komt niet naar Nederland.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 11:45]
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11647
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:00
    Nee en schijnbaar willen een hoop zogenaamde voetballiefhebbers dat ook niet.
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 23:08
    Hoe veel spelers wel niet zogenaamd bij Vitesse gestald zouden worden als ze met Chelsea in verband worden gebracht. Maar deze speler was al voor het wk sprake van en icm de Slutsky link, die hem heeft laten debuteren uit de jeugd van CSKA, had ik stiekeme hoop. Inderdaad eigenlijk tegen beter weten in.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11647
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:52
    Dat wisten we toch allang dat hij niet hierheen zou komen, dus niet meer over doorzeuren.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34438
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:07
    Die was never nooit naar arnhem gekomen.
    Vind ik leuk
    Fckronos +148
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:34
    Maja de bee heeft de juiste kleurtjes alvast.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10833
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:53
    Had ook wel triest geweest, een speler kopen voor 35 al van te voren wetende dat je m direct gaat verhuren aan je kleine broer.Echt een trieste kant gaat voetbal op zo.
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 23:10
    Dat zou in een situatie dat hij nog geen werkvergunning voor Engeland kreeg nog steeds geen reële, maar wel verklaarbare optie zijn voor een jaar.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10833
    maandag 23 juli 2018 om 01:15
    Als je een speler koopt voor 35, moet hij gelijk in de selectie komen.Maarja, wat is 35 tegenwoordig.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:22
    Waarom moeten clubs als vitesse afhankelijk zijn van huren... Ze gaan een mooie tijd tegemoet met slutsky, ik ben benieuwd wat ze gaan presteren in arnhem. Mijn hoop blijft dat ze een zelfstandige club worden en gewoon de vinger aan chelsea geven🖕
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 23:22
    Wij móéten geen spelers van Chelsea huren, we willen dat. Wij vragen in overleg bepaalde spelers aan. Soms krijgen we ze, soms niet. Soms is het een pareltje (laatste jaren Baker, Mount, Solanke, Traore), soms een “oké” speler voor de breedte (bv Brown, Ali, Dabo, Colkett).

    Die spelers voor de breedte is gewoon een handige manier je selectie ‘aan te vullen’ op 1 of 2 posities. Die pareltjes heeft positieve en negatieve kanten. Natuurlijk wil iedereen zo’n speler in de selectie, dat staat denk ik buiten kijf. Maar je bouwt een beetje je team om bijvoorbeeld zo’n Mount heen en hij blijft waarschijnlijk maar een jaar. Hoewel ze soms nog een jaar terugkomen, is het altijd maar afwachten. Maarja, eigen spelers als Vejinovic, Pröpper, Van Ginkel, Van Wolfswinkel, Rashica etc zijn ook niet houdbaar en daarom na 1 hooguit 2 jaar shinen vertrokken.
    Vind ik leuk
    Vapormax +1663
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:25
    Ja Tuurlijk van CL naar kampioen naar World Cup naar Vitesse ....

    Geloof me zie hem graag maar ook wij snappen wel dat dit iets te hoog gegrepen is voor ons...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws