'Atlético Madrid hoopt op deal met Chelsea voor overbodig verklaarde spits'

    'Atlético Madrid hoopt op deal met Chelsea voor overbodig verklaarde spits'

    zaterdag 21 juli 2018 om 10:25

    Atlético Madrid is in de zoektocht naar een extra spits uitgekomen bij een verrassende naam. De Spaanse topclub heeft zich gemeld voor Olivier Giroud, meldt althans Sky Italia.

    Chelsea nam de 31-jarige Fransman pas een half jaar geleden over van Arsenal voor zo'n zeventien miljoen euro, maar hij mag nu alweer vertrekken. Giroud past niet in de plannen van de nieuwe manager Maurizio Sarri, die zijn pijlen heeft gericht op Gonzalo Higuaín van Juventus en daarnaast nog beschikt over Alvaro Morata en Michy Batshuayi.

    Atlético hoopt Giroud een seizoen te huren, met een optie tot koop. Hoeveel in totaal met de deal gemoeid is, is niet duidelijk. Giroud was deze zomer een vaste waarde in de Franse nationale ploeg, die de wereldtitel veroverde in Rusland. Scoren deed de lange spits niet. Hij heeft een contract tot medio 2019 bij Chelsea.

    Plaats een reactie

    zaterdag 21 juli 2018 om 10:26
    Altijd gevonden dat hij een hele foute houding heeft en daarnaast vind ik dat hij nog altijd overschat wordt, speelde persoonlijk ook een dramatisch WK.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 11:01]
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:45
    Volgens Didier Deschamps niet
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:50
    Oké, ik heb Didier de laatste maanden niet meer gesproken persoonlijk.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:53
    Ik gister nog , ondanks jullie bekoelde relatie gaf ie jou welgemeend de hartelijke groeten
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:57
    Je moet soms ook weten wanneer je goede vrienden een tijdje met rust moet laten als ze in een enorm hectische periode zitten, maar dat halen we later dit jaar wel weer in.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:04
    Idem dito..maar aangezien hij mij gister opbelde neem ik aan dat hij belangrijke (no gay)vrienden prefereert boven goede
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:15
    Hem kennende vooral ook de vrienden waar hij in veel opzichten ook op lijkt, wij verschillen nogal drastisch van elkaar, maar dat staat een goede vriendschap niet in de weg.
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1129
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:27
    Wat een rare wereld die voetbalwereld ... mandzukic juventus bayern munchen en atletico , giroud arsenal chelsea atletico kunnen allebei echt voor geen meter voetballen
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91363
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:31
    Mario Mandžukić is een hele goede speler man, die scoort overal. Hoe kom je erbij?

    Edit: Serieus, leg een even uit?
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 10:45]
    Vind ik leuk
    Vamos7 +3545
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:55
    Mandzukic is veel completer en is nog eens snel ook en geeft vaak van die slimme passes.
    Vind ik leuk
    kerel +1978
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:35
    Dat is wel erg kort door de bocht.. voor geen meter zegtie.. mandzukic is een echte winnaar, kan ook nog een beetje ballen, dus geweldig om er bij te hebben.. giroud ligt iets anders.. wel goed in de combinatie en kan goed koppen.. verder weinig bijzonders. Maar voor geen meter kunnen voetballen, nee..
    Vind ik leuk
    Futre +2913
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:38
    Mandzukic heeft idd geen enkele meerwaarde gehad bij Atletico, Bayern en Juve...
    Vind ik leuk
    Bartjuve +13
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:45
    Pearl pearl pearl, over giroud ben ik het met je eens maar mandzukic is echt onzin
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 11:02]
    Vind ik leuk
    ElStylisto +427
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:31
    Dit zou een enorme gok zijn. Deze spits moet de bal precies op zijn voeten aangespeeld krijgen anders raakt hij geen enkele pepernoot
    Vind ik leuk
    kerel +1978
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:37
    Enorme gok? Huren loop je weinig risico..
    Vind ik leuk
    Blac-ca +381
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:36
    Wat n waardeloze spits zeg ,zie echt geen meerwaarde van deze gast zowel in club als land ,,,,
    Vind ik leuk
    Futre +2913
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:39
    Giroud: De Oliver Bierhoff van deze generatie.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:46
    Nou niet echt , Bierhoff was zelfs voor huidige begrippen een tikkie sneller hoor
    Vind ik leuk
    Hobbelink +120
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:48
    Giroud? De spits van onze E1 scoort vaker.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:48
    “Kijk mij nou lachen “ Giroud 😄
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19739
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:56
    Nee toch. Atletico heeft een uitstekende naam wat betreft topspitsen. En die gaan ze te grabbel gooien met deze koekerd? Alles gespeeld op het WK en maar 1 schot op doel. Binnen een half jaar afgetest bij Chelsea...

    Vind ik leuk
    Smithsonian +31478
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:05
    Schieten deed hij ook niet 😂
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:25
    In het systeem van Atletico zou hij wel passen, ivm meeverdedigen. Griezmann zal hem wel aanbevolen hebben.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:33
    Is te hopen dat die daar wel een keer op doel schiet..Mja wellicht wil griezmann hem er graag bij?
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:42
    Wat moet je ermee. Het was 1 van de slechtste spelers in de Franse ploeg.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26183
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:48
    Giroud?? Ik dacht eerder aan Morata of Batshuayi!
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1635
    zaterdag 21 juli 2018 om 15:45
    Van Giroud wordt Atletico niet beter.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Atlético Madrid hoopt op deal met Chelsea voor overbodig verklaarde spits'