'Oude man' Benzema slaat terug: 'Nog een gek om aan de lijst toe te voegen'

'Oude man' Benzema slaat terug: 'Nog een gek om aan de lijst toe te voegen'

Gepubliceerd: zaterdag 21 juli 2018 om 12:23za 21-07-2018 om 12:23

Karim Benzema is niet bepaald blij met de uitspraken van Napoli-voorzitter Aurelio De Laurentiis. Die noemde de Real Madrid-aanvaller vrijdag te oud om in beeld te zijn bij de Serie A-club.

De Laurentiis werd vrijdag door Radio Kiss Kiss naar Benzema en Angel Di Maria gevraagd. De twee worden in Italiaanse media nadrukkelijk in verband gebracht met een transfer nar Napoli, waar hun oude oefenmeester Carlo Ancelotti sinds deze zomer aan het roer staat.

"Totale onzin. Ik ben daar erg verrast over, want de journalist van Corriere dello Sport die dit schreef is zeer ervaren", reageerde De Laurentiis. "Waarom zou ik deze twee - met alle respect - oude mannen willen vastleggen? Dat nieuws is belachelijk."

Die uitspraken schoten bij Benzema duidelijk in het verkeerde keelgat. 'Nog een gek om aan de lijst toe te voegen', liet de Fransman via Instagram weten over de Napoli-voorzitter.

Plaats een reactie

zaterdag 21 juli 2018 om 12:27
Kan hij beter naar PSG gaan,daar nemen ze nog een keeper van 40 jaar
Vind ik leuk
Juventus FC +4077
zaterdag 21 juli 2018 om 12:59
Die op zijn 40ste nog steeds beter is dan de meeste ooit zullen worden
Vind ik leuk
De Liefhebber +11694
zaterdag 21 juli 2018 om 13:13
daar zag je weinig van terug in zijn eerste wedstrijd voor PSG...
Vind ik leuk
LinkeLoutje +6960
zaterdag 21 juli 2018 om 13:55
Als Karim stopt als professional is hij binnen no time te dik om te voetballen.
Vind ik leuk
Il Gordo +18541
zaterdag 21 juli 2018 om 14:00
Ja, wellicht. Maar dan is ie al gestopt, niet?
Vind ik leuk
LinkeLoutje +6960
zaterdag 21 juli 2018 om 14:21
Ja voor zijn 40ste. Vandaar.
Vind ik leuk
zaterdag 21 juli 2018 om 12:30
Hij had beter kunnen zeggen dat hij als meervoudig Champions League-winnaar het enorm betreurt dat een Europese middenmoter als Napoli hem niet wil inlijven.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 12:32]
Vind ik leuk
Mari +12489
zaterdag 21 juli 2018 om 12:31
Als je spelers te oud vindt voor je club dan ben je dus een gek
Vind ik leuk
Luiehond +2509
zaterdag 21 juli 2018 om 12:31
Zulke trotse mannetjes!
Vind ik leuk
zaterdag 21 juli 2018 om 12:33
Denk dat die bang is dat zijn vrouw ook gefilmd word :)
Vind ik leuk
G.Kopf +4997
zaterdag 21 juli 2018 om 12:34
Die is snel beledigd zeg.
Vind ik leuk
Einstein71 +478
zaterdag 21 juli 2018 om 13:41
In Nederland had De Laurentiis een aanklacht tegen leeftijdsdiscriminatie aan zijn broek gehad... Dit mag je echt niet zeggen hoor!
Vind ik leuk
Vamos7 +11016
zaterdag 21 juli 2018 om 13:49
Ja nog effe en men zegt dat een voetballer op zijn 20 ste te oud is ach ja.
Vind ik leuk
Luka123 +120
zaterdag 21 juli 2018 om 15:58
Ah zo oud vind ik hem nog niet. Je kan een voetballer pas oud noemen als je 35 of ouder bent vind ik.
Vind ik leuk
Nr14always +4062
zaterdag 21 juli 2018 om 18:06
Hij weigerde de huur van zijn oma te betalen maar wel een Bugatti kopen zoiets past niet bij Ajax
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws