'Oude man' Benzema slaat terug: 'Nog een gek om aan de lijst toe te voegen'

    'Oude man' Benzema slaat terug: 'Nog een gek om aan de lijst toe te voegen'

    zaterdag 21 juli 2018 om 12:23

    Karim Benzema is niet bepaald blij met de uitspraken van Napoli-voorzitter Aurelio De Laurentiis. Die noemde de Real Madrid-aanvaller vrijdag te oud om in beeld te zijn bij de Serie A-club.

    De Laurentiis werd vrijdag door Radio Kiss Kiss naar Benzema en Angel Di Maria gevraagd. De twee worden in Italiaanse media nadrukkelijk in verband gebracht met een transfer nar Napoli, waar hun oude oefenmeester Carlo Ancelotti sinds deze zomer aan het roer staat.

    "Totale onzin. Ik ben daar erg verrast over, want de journalist van Corriere dello Sport die dit schreef is zeer ervaren", reageerde De Laurentiis. "Waarom zou ik deze twee - met alle respect - oude mannen willen vastleggen? Dat nieuws is belachelijk."

    Die uitspraken schoten bij Benzema duidelijk in het verkeerde keelgat. 'Nog een gek om aan de lijst toe te voegen', liet de Fransman via Instagram weten over de Napoli-voorzitter.

    Plaats een reactie

    zaterdag 21 juli 2018 om 12:27
    Kan hij beter naar PSG gaan,daar nemen ze nog een keeper van 40 jaar
    Vind ik leuk
    Juventus FC +3654
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:59
    Die op zijn 40ste nog steeds beter is dan de meeste ooit zullen worden
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:13
    daar zag je weinig van terug in zijn eerste wedstrijd voor PSG...
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6212
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:55
    Als Karim stopt als professional is hij binnen no time te dik om te voetballen.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +3399
    zaterdag 21 juli 2018 om 14:00
    Ja, wellicht. Maar dan is ie al gestopt, niet?
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6212
    zaterdag 21 juli 2018 om 14:21
    Ja voor zijn 40ste. Vandaar.
    Vind ik leuk
    PRICE +26053
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:27
    Boeien
    Vind ik leuk
    LosBlancos +1229
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:37
    Boeien liggen in het water.
    Vind ik leuk
    Butsbal +13498
    zaterdag 21 juli 2018 om 17:17
    Of hangen aan je bed
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:30
    Hij had beter kunnen zeggen dat hij als meervoudig Champions League-winnaar het enorm betreurt dat een Europese middenmoter als Napoli hem niet wil inlijven.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 12:32]
    Vind ik leuk
    Mari +6777
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:31
    Als je spelers te oud vindt voor je club dan ben je dus een gek
    Vind ik leuk
    Luiehond +1881
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:31
    Zulke trotse mannetjes!
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:33
    Denk dat die bang is dat zijn vrouw ook gefilmd word :)
    Vind ik leuk
    G.Kopf +939
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:34
    Die is snel beledigd zeg.
    Vind ik leuk
    Einstein71 +415
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:41
    In Nederland had De Laurentiis een aanklacht tegen leeftijdsdiscriminatie aan zijn broek gehad... Dit mag je echt niet zeggen hoor!
    Vind ik leuk
    Vamos7 +1975
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:49
    Ja nog effe en men zegt dat een voetballer op zijn 20 ste te oud is ach ja.
    Vind ik leuk
    Luka123 +100
    zaterdag 21 juli 2018 om 15:58
    Ah zo oud vind ik hem nog niet. Je kan een voetballer pas oud noemen als je 35 of ouder bent vind ik.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 18:06
    Hij weigerde de huur van zijn oma te betalen maar wel een Bugatti kopen zoiets past niet bij Ajax
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Oude man' Benzema slaat terug: 'Nog een gek om aan de lijst toe te voegen'