'Nog steeds Spaanse interesse voor Hateboer: Witschge wil vraagprijs omlaaghalen'

    'Nog steeds Spaanse interesse voor Hateboer: Witschge wil vraagprijs omlaaghalen'

    Gepubliceerd: zaterdag 21 juli 2018 om 14:41za 21-07-2018 om 14:41

    Valencia lijkt nog altijd van plan om serieus werk te maken van Hans Hateboer. Los Che legden eerder al tevergeefs een bod van niet nader toegelichte hoog neer bij Atalanta Bergamo, maar willen naar verluidt opnieuw om de tafel met de Italianen.

    Volgens de lokale radiozender Tribuna Deportiva heeft er zaterdagochtend een gesprek plaatsgevonden tussen de beleidsbepalers van Atalanta en Rob Witschge, de zaakwaarnemer van Hateboer. De voormalig Oranje-international zou hebben geprobeerd om een lagere vraagprijs voor zijn cliënt af te dwingen. Valencia werd onlangs nog gelinkt aan Timothy Fosu-Mensah, maar lijkt de hoop op Hateboer nog niet opgegeven te hebben.

    De in Beerta geboren rechtsback heeft er inmiddels anderhalf jaar in dienst van Atalanta op zitten en heeft zich sindsdien stormachtig ontwikkeld. Hateboer werd in de winterstop al in verband gebracht met een toptransfer naar AC Milan en mocht onder bondscoach Ronald Koeman zijn debuut voor Oranje maken.

    Poll

    Zou Valencia een goede club zijn voor Hateboer?

    (1231 stemmen)

    Plaats een reactie

    zaterdag 21 juli 2018 om 14:44
    Zou goed zijn mooie club om zijn eigen verder te ontwikkelen an ja voor het Nederlands elftal ook goed als hij daar gaat slagen.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 14:44]
    Vind ik leuk
    J Kiprich +17247
    zaterdag 21 juli 2018 om 14:47
    Wie is die Anja, en waarom zou "zij"? goed zijn voor het Nederlands elftal? Of bedoelde je dat niet?
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 14:51
    Waarom zo bijdehand?
    Kiprich.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 15:15
    Hij is altijd al bijdehand geweest.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:27
    Oké pfff lekker laten gaan.
    Vind ik leuk
    Excelsior +1337
    zaterdag 21 juli 2018 om 15:22
    Jammer genoeg presteren dit soort jongens beter bij hun ploeg als bij oranje.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:29
    Idd jammer genoeg wel.
    Vind ik leuk
    Kwal +677
    zaterdag 21 juli 2018 om 14:45
    Ajax zitten jullie te slapen ? Kopen die man...Kopen...kopen...kopen
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 14:45]
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9714
    zaterdag 21 juli 2018 om 14:51
    Gelijk een basisplaats in Oranje.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 15:00
    Mooie club, mooie speler. Toekomstige verdediger van oranje, en als ik het goed hebt speelt valencia europees?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90952
    zaterdag 21 juli 2018 om 15:14
    Dan zie ik toch liever Karsdorp maar een Tete is ook nog niet uit beeld. Toch geen Hateboer, meen je dat echt?
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 15:25
    Karsdorp en tete zijn allebei goeie spelers, karsdorp moet meer spelen maar dee dat ivm blesurreleed niet. En tete is heel goed bezig in lyon, ik durf te wedden dat neymar nogsteeds nachtmerries over hem heeft. Maar ik zou eerder Tete, Hateboer en dan karsdorp. Mits Hateboer slaagt bij valencia en karsdorp niet doorbreekt bij as roma
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90952
    zaterdag 21 juli 2018 om 15:27
    Maar dat is met alleen als. Maar goed, iedere een andere mening. ;-)
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 15:29
    Gewoon blij zijn als zulke spelers langzaam naar de europese top gaan. :)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90952
    zaterdag 21 juli 2018 om 15:32
    Sowieso goos.
    Vind ik leuk
    Martinus69 +4831
    zaterdag 21 juli 2018 om 15:31
    Veel liever Hateboer... veelll liever. Helaas heeft hij een verkeerde clubachtergrond en dat telt zwaar mee ipv kwaliteit
    Vind ik leuk
    14forever +8723
    zaterdag 21 juli 2018 om 17:28
    Precies....
    Vind ik leuk
    Psv1989 +2502
    zaterdag 21 juli 2018 om 18:13
    Hateboer heeft gewoon een goed seizoen gedraait hoor. En speelt altijd goed bij ze club !! En in oranje zijn er wel meer die na na behoren presteren
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90952
    zaterdag 21 juli 2018 om 15:11
    ''De voormalig Oranje-international zou hebben geprobeerd om een lagere vraagprijs voor zijn cliënt af te dwingen''



    Bah wat arrogant, Zonder Atalanta had Hansje nog in de Eredivisie gevoetbald. Hij moet respect hebben voor de club die hem de kans heeft gegeven.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:20
    Ach ja, zo kan je over meer spelers oordelen die willen veranderen van club. Is niet arrogant van hateboer, hij kan zich gewoon sportief en financieel verbeteren. Logische stap. Komt bij dat hij zelf al heeft aangegeven dat, mocht het er niet van komen, hij gewoon zijn best doet voor zijn huidige club. Niks arrogant aan. Tis geen westerling, die hebben daar wel last van. Hans is een nuchtere harde werker. Maar zoals iedereen die sportief en/of financieel beter kan worden van een overstap ziet hij dat ook zitten. Als jij werk hebt en ergens anders kan je 1000 euro meer verdienen zeg jij ook geen nee en stelt jouw loyaliteit en respect naar je werkgever ook niks voor. Standaard in het bedrijfsleven, maar omdat een voetballer het wil is dat ineens arrogant? Beetje vreemd
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 06:52
    En dat betekent dat hij zich niet door mag ontwikkelen bij een andere ploeg?
    Heeft toch niets met respect te maken?
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1430
    zaterdag 21 juli 2018 om 15:34
    Ongelofelijk is niet goed genoeg voor fc utrecht of az
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 16:29
    Hebben NL clubs dan verstand van hoe een goede speler zou moeten zijn. Zogenaamd zijn de meeste nl spelers niet goed genoeg voor de top 7 want daar worden ze niet echt beter van, maar in europese top competities blijkt dat ze wel degelijk goed genoeg zijn/waren. Het is toch geen wonder dat nederland voetballend gezien op dit moment niks voorsteld. Andere landen hebben dat verstand wel en halen ook onze beste spelers(die door de top 3/4/5 niet goed genoeg bevonden zijn of zogenaamd te duur) op voor een prikkie waarmee ze gewoon top presteren. Nee hier moeten ze allemaal het elftal vol nikszeggende buitenlandse namen hebben die qua kwaliteit niet beter zijn maar wel een mooiere naam hebben. Dat is het voetballend verstand van de NLse clubs. Alleen daarom is het al mooi dat ajax Blind terug haalt
    Vind ik leuk
    Cookee +11235
    zaterdag 21 juli 2018 om 15:35
    Onze TV-analisten Derksen en vd Gijp vinden Hateboer He-Le-Maal Niks.
    Opvallend dat clubs hem wel goed vinden, dachten wij.
    Of zouden die analisten er niks van snappen?
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 17:24
    Uhh Ten eerste heeft derksen nooit hoger gepresteerd dan hateboer. Ook gijpie was lange niet zo goed. Maar hebben ineens wel alle verstand van voetbal haha ook lekker krom. Die lullen 80% onzin. En lachen spelers uit terwijl ze zelf slechter waren. Ja dan is het ook makkelijk om jezelf ''Voetbal analist'' te noemen. ;)
    Vind ik leuk
    Cookee +11235
    zondag 22 juli 2018 om 11:41
    Van mij hoeft een goede analist niet een goede voetballer geweest te zijn, Frank de Boer vind ik bijvoorbeeld goed. :p
    Maar Derksen vond ook die van Dijk van jullie niks en die doet het niet onaardig bij L'pool, dacht ik?
    Zelfs Riedewald en de Ligt en Veltman werden beter geacht en nu is van Dijk een topper, geen wonder dat dit land niks meer voorstelt als we echt talent niet kunnen herkennen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws