Groenendijk onaangenaam verrast door ADO: Natuurlijk absoluut onacceptabel

    Groenendijk onaangenaam verrast door ADO: "Natuurlijk absoluut onacceptabel"

    Gepubliceerd: zaterdag 21 juli 2018 om 17:11za 21-07-2018 om 17:11

    ADO Den Haag-trainer Fons Groenendijk zag zijn ploeg zaterdagmiddag een blamerende oefennederlaag tegen TOP Oss. De Hagenaars gingen op het veld van Laakkwartier met 0-3 onderuit tegen de Brabantse Keuken Kampioen Divisie-club.

    Eerder in de voorbereiding verloor ADO al van FC Dordrecht. "Ik weet uit ervaring dat de voorbereiding nooit zoveel zegt. En we hebben problemen op bepaalde posities, dat is bekend. Maar wat je hier laat zien, is natuurlijk absoluut onacceptabel", laat de trainer weten aan Omroep West. "Het heeft zijn oorzaken, maar daar wil ik me niet achter verschuilen. Ik heb voor de wedstrijd al gezegd dat we nog lang niet klaar zijn en die conclusie kun je nu ook trekken. Wat op dit moment ADO is, is nog lang niet genoeg."

    Groenendijk kreeg ook vragen over de toekomst van enkele van zijn spelers. Björn Johnsen werd na een half uur gewisseld, maar dat had volgens de trainer niets te maken met een op handen zijnde transfer naar AZ. "Dat zijn afspraken die we hebben met de medische staf. Hij is nog niet toe aan langer spelen dan een half uur. Het heeft niets met AZ te maken." Ook voor Nasser El Khayati is interesse. "Of dat frustrerend is? Je hebt altijd wensen als coach, maar we moeten er ook geen drama van maken."

    Poll

    Gaat ADO komend seizoen in degradatienood komen?

    (966 stemmen)

    Plaats een reactie

    Tweey +2133
    zaterdag 21 juli 2018 om 17:14
    Schaam je dood
    Vind ik leuk
    035 +6406
    zaterdag 21 juli 2018 om 17:45
    Omdat?
    Vind ik leuk
    Pec010 +2196
    zaterdag 21 juli 2018 om 17:15
    Wat is er aan de hand in Den Haag? Staat toch nog ongeveer hetzelfde team als vorig jaar?
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 17:29
    Ik weet niet wat er aan de hand is in Den Haag, maar het is in elk geval zo dat Fons zijn eerste "Haags pleziertje" nog moet beleven.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90821
    zaterdag 21 juli 2018 om 17:15
    Mag niet gebeuren maar liever nu dan in de competitie.
    Vind ik leuk
    Tossa +2344
    zaterdag 21 juli 2018 om 17:18
    In de competitie spelen ze niet tegen Top Oss. ;-)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90821
    zaterdag 21 juli 2018 om 17:20
    Nee da's logisch. Ik doel op zo makkelijk verliezen. Al was dit niet de beoogde basiself en Johnsen geblesseerd uitgevallen. Maar toch.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 17:28
    Ach man, oefenvoetbal. Ik zou me er niet druk om maken.
    Vind ik leuk
    Tossa +2344
    zaterdag 21 juli 2018 om 19:01
    Snap ik, kerel. Vandaar de knipoog.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7962
    zaterdag 21 juli 2018 om 17:58
    Gaat bij onze beide clubjes bepaald niet best.
    Vind ik leuk
    PeterAdo +344
    zaterdag 21 juli 2018 om 18:09
    Precies
    Vind ik leuk
    Spartan +7035
    zaterdag 21 juli 2018 om 18:18
    De KKD is sterker dan ooit ;-)
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 17:17
    Die poll. Mag toch hopen dat Ado niet in de problemen gaat komen als ik kijk naar wat er gepromoveerd is afgelopen seizoen.
    Vind ik leuk
    Rene80 +2143
    zaterdag 21 juli 2018 om 17:34
    Die poll is nieniet realistisch. Ado is echt wel stabiel genoeg om niet tegen degradatie te spelen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 17:18
    Tsja , Den Haag is natuurlijk ook maar een klein clubje die van iedereen kan verliezen. Hoop voor ze dat ze niet degraderen
    Vind ik leuk
    Rene80 +2143
    zaterdag 21 juli 2018 om 17:35
    Klopt kan
    Maar ik ken letterlijk geen 1 team die bij Ado wel even denkt te winnen. Dus dat is de andere kant van de medaille.
    Vind ik leuk
    14forever +8796
    zaterdag 21 juli 2018 om 17:20
    Fonsie denk om je hart, het zijn maar oefenwedstrijden hoor.
    Vind ik leuk
    Rene80 +2143
    zaterdag 21 juli 2018 om 19:15
    Hij is realistisch. Hij heeft een plan voor ogen en blijkbaar loopt hij achter op zijn plan of loopt zijn plan helemaal niet en dan ben ik blij dat hij eerlijk en direct is naar zijn team en supporters.
    Vind ik leuk
    14forever +8796
    zaterdag 21 juli 2018 om 19:28
    Je kan ook overdrijven, aangezien de voorbereiding gewoon een.proces is. Waar de hoofdtaak volgens mij ligt, dat het elftal klaar is voor de.competitie start.
    Vind ik leuk
    Mall00t +5597
    zaterdag 21 juli 2018 om 17:21
    Ado was niet top....
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 20:28
    Genoeg kansen maar je mist een echte afmaker
    Vind ik leuk
    Mall00t +5597
    zaterdag 21 juli 2018 om 20:47
    Zonder afmaker geen overwinningen, zonder overwinningen geen vertrouwen. En voor je het weet zit je in de ellende.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 20:52
    Zeker weten maar als je zag hoe ze speelde slape hap leek wel of ze niet vooruit kwamen
    Vind ik leuk
    Mall00t +5597
    zaterdag 21 juli 2018 om 20:57
    Te weinig vers bloed in de selectie?
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 17:23
    Rechter rijtje, onderin
    Vind ik leuk
    Tfoe +3855
    zaterdag 21 juli 2018 om 17:26
    Ach geen zorgen.Ado gaat prima meedraaien dit seizoen.Horen thuis in de Eredivisie.
    Wij hebben het ook niet lekker gedaan in de voorbereiding.
    Als het balletje gaat rollen dadelijk dan valt het op zijn plek.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 20:30
    Maar de eerste 4 wedstrijden zijn wel van belang waar je gaat meedraaien Emmen thuis
    Heracles uit
    Fortuna thuis
    Exelsior uit
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 17:31
    Komt allemaal goed, de puzzel valt zo vanzelf in elkaar. Door sommige bijna transfers is er nog wat onrust.
    Wat mij kwalijker lijkt is het als de groep niet fit is bij aanvang van de competitie
    Vind ik leuk
    FCG1971 +3124
    zaterdag 21 juli 2018 om 17:46
    Oefenwedstrijd midden op de dag bij 30 graden. Ja ik weet dat het voor de spelers van Top ook 30 graden is. Niet te zwaar aan tillen. Je zou ook kunnen zeggen een TOP prestatie van Oss in die warmte.
    Vind ik leuk
    ThomDH070 +966
    zaterdag 21 juli 2018 om 17:47
    Die poll, ik lig helemaal dubbel ahahahahah, omdat ado nu op lullige manier van 2 juup clupjes verliest zijn we opeens weer degradatiekandidaat terwijl we met zowat precies dezelfde elf er staan als vorig seizoen waar menig team niet tegen opgewassen was, laat me niet lachen, plek 7 t/m 10 is mogelijk met gemak
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 17:47]
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3454
    zaterdag 21 juli 2018 om 18:09
    Hoop het ook voor Ado maar dat zeiden wij ook aan het begin van vorig seizoen...
    Vind ik leuk
    ThomDH070 +966
    zaterdag 21 juli 2018 om 18:40
    Ja maar jullie hebben vrij veel spelers gehaald, bij ons staat eigenlijk dezelfde selectie er nog
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3454
    zaterdag 21 juli 2018 om 20:49
    Maar je kan ook téveel vertrouwen hebben als in: "Het komt allemaal goed, wij eindigen wel in de top 10."
    Vind ik leuk
    ThomDH070 +966
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:05
    Nee dat begrijp ik maar t feit dat we nu opeens degradatiekandidaat zijn met nagenoeg dezelfde selectie is ietwat overdreven
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5536
    zaterdag 21 juli 2018 om 17:52
    Johnsen kan op last van de medische staf voorlopig dus slechts 30 minuten mee doen.
    Weet iemand of hij ten tijde van de eerste competitiewedstrijd weer volwaardig verwacht wordt mee te draaien?
    Vind ik leuk
    Tweey +2133
    zaterdag 21 juli 2018 om 18:17
    Dan is hij weg.
    Vind ik leuk
    BoRiNo13 +288
    zaterdag 21 juli 2018 om 19:12
    Veel reacties gelezen hier maar wat eruit springt is dat je eerst tegen iemand roept "bemoei je met je neuzenclub" om dan een uur later dezelfde opmerking te gaan maken. Man man man wat heb jij niveau van een tuc koekje
    Vind ik leuk
    Tweey +2133
    zaterdag 21 juli 2018 om 20:03
    Ik reageer op mijn club. Niet op de neuzenclub.
    Vind ik leuk
    BoRiNo13 +288
    zaterdag 21 juli 2018 om 20:12
    Geen club dus
    Vind ik leuk
    Enw02 +511
    zaterdag 21 juli 2018 om 17:58
    Lekker belangrijk deze uitslagen!!!
    Vind ik leuk
    HansVites +5343
    zaterdag 21 juli 2018 om 18:04
    ADO gaat gewoon weer mee doen in het linker rijtje.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 18:37
    Is momenteel wel precies zoals het lijflied; Ooh Ooh Den Haag 🙈
    Vind ik leuk
    El buitre +34
    zaterdag 21 juli 2018 om 19:14
    ADO heeft vorig seizoen een top seizoen gespeeld, daar moeten ze de komende jaren weer op teren.
    Aankomende jaren zullen ze als vanouds gewoon weer degradatie voetbal gaan spelen.
    Dat is toch niks nieuws!
    Vind ik leuk
    BoRiNo13 +288
    zaterdag 21 juli 2018 om 19:16
    Hoop voor ado dat dit niet veelzeggend is net zo als bij Ajax. Al vind ik dat de verwachtingen bij Ajax wel wat hoger zijn dan bij ado.
    Ik verwacht linkerrijtje komend seizoen voor ado den Haag.
    Vind ik leuk
    Godin1 +1011
    zaterdag 21 juli 2018 om 19:39
    Lekkah hoar dat Cars Jeans campingelftal. Hopelijk krijgt Fonsie de Haagse trein op vierkante wielen op het juiste spoar.
    Vind ik leuk
    Tweey +2133
    zaterdag 21 juli 2018 om 20:04
    Probeer je nou Haags te spellen?
    Vind ik leuk
    allround +1695
    zaterdag 21 juli 2018 om 19:47
    Zit lekker in de zon op GC . Kan me geen bout hachelen wat mijn ADO doet. Wanneeh ut om ut echie gaat dan gaan we pas ech ouwehhoeruh.
    Vind ik leuk
    Hupfean +4289
    zaterdag 21 juli 2018 om 20:01
    Door die laatste uitslagen zou je denken dat Ado degradatie kandidaat nr 1 is.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7962
    zaterdag 21 juli 2018 om 21:39
    Zijn ze ook.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 21:49
    Jij bent degene die er een drama van gemaakt hebt Fonsie.. als je beide TD's gewoon hun werk lieten doen zonder in de media te gaan blèren was er niks aan de hand. Trouwens, die el khayati is een leuke speler,voor de top misschien (nog) niet maar zeker een investering waard. Denk dat zowat 80% van de eredivisie blij is met zo'n speler.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 22:04
    Onze Fons blijft rustig. Langzaam werken naar de vaste 11 en de jongens wat fitter worden. Gaat wel lukken voor de eerste wedstrijd. Malone zal wel lekker zijn voor het vuile werk op het middenveld dan heeft Immers wat meer lucht. Goede rechtsback erbij. Geen paniek.
    Vind ik leuk
    4everfcu +3493
    zondag 22 juli 2018 om 12:07
    ado degraderen? beetje overdreven weer ik hou het op plek 7 tm 10
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws