Klopp geconfronteerd met uitspraken uit 2016: 'Iedereen onthoudt al mijn bullshit'

    Klopp geconfronteerd met uitspraken uit 2016: 'Iedereen onthoudt al mijn bullshit'

    zondag 22 juli 2018 om 09:58

    Liverpool-manager Jürgen Klopp is door de Engelse pers om de oren geslagen met uitspraken uit het verleden. De Duitser liet in 2016, nadat Paul Pogba voor 105 miljoen naar Manchester United verhuisde, weten dat hij de voetbalwereld zou verlaten wanneer dergelijke bedragen gemeengoed zouden worden.

    Twee jaar later is het transferrecord van Pogba verpletterd door Neymar, voor wie Paris Saint-Germain 222 miljoen euro neertelde. Bovendien haalde Klopp met Virgil van Dijk en Alisson de duurste verdediger én de duurste keeper ooit naar Anfield. "Dat is het probleem. Iedereen onthoudt alle bullshit die je ooit gezegd hebt", lacht de 51-jarige Duitser tijdens een persconferentie. "Ik kon op dat moment niet voorspellen welke kant de transfermarkt op zou gaan."

    Dat Klopp door sommigen als hypocriet wordt bestempeld vanwege zijn uitspraken in het verleden, doet de trainer weinig. "Het maakt mij niets uit wat de buitenwereld van me denkt, net zoals het Manchester United niets uitmaakt wat ik van hen vind", wordt hij geciteerd door de BBC. "Dat was mijn mening op dat moment en die heb ik inderdaad bijgesteld. Maar ik verander liever mijn mening dan dat ik geen mening heb."

    Plaats een reactie

    Strijp +11780
    zondag 22 juli 2018 om 10:01
    Ja Jürgen, daar is ook je positie naar
    Vind ik leuk
    Excelsior +1351
    zondag 22 juli 2018 om 10:31
    Ach joh Jurgens salaris zal ook wel een beetje omhoog zijn gegaan met die transfer bedragen dus die stapt niet uit de voetbal wereld.
    Vind ik leuk
    fr0do +1330
    zondag 22 juli 2018 om 10:02
    Tja dan moet je maar nadenken voordat je wat zegt, je weet hoe het werkt in het voetbalwereldje
    Vind ik leuk
    Ziggotje +1035
    zondag 22 juli 2018 om 12:29
    het is maar net hoe je het bekijkt als je coutinho en ward verkoopt voor 164 miljoen en je koopt er 250 miljoen voor terug met het champions league geld en van de premier league intotaal 200 miljoen dan heb je onder aan de streep nog geld over
    Vind ik leuk
    fr0do +1330
    zondag 22 juli 2018 om 12:36
    Ja tuurlijk dat is ook zo maar het gaat er meer om wat hij zegt en dan vervolgens zeurt dat er mensen steeds overvallen. Ja wat had je dam gedacht?
    Vind ik leuk
    danny117869 +2324
    zondag 22 juli 2018 om 10:03
    Mag tijd worden dat er mensen mee stoppen door de absurde bedragen. Gaat werkelijk nergens over
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 10:06
    Wordt alleen maar meer meer en meer. we krijgen zomteen een tijd dat een Speler voor een miljard wordt verkocht.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8888
    zondag 22 juli 2018 om 10:20
    Word waarschijnlijk vd Maarel.
    Vind ik leuk
    Roya +1438
    zondag 22 juli 2018 om 10:21
    Flink wat reacties verwijderd goed bezig VP mag ook weleens gezegd worden .

    Hoop dat er samen met de reactie ook weer wat accounts worden verwijderd anders gaat deze site nog naar de klote door die kleuters
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 11:30
    Toch wordt er nog te weinig ingegrepen. Inderdaad moeten bepaalde trol accounts verwijderd worden.

    Waar zijn er trouwens reacties verwijderd als ik vragen mag?
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 juli 2018 om 11:30]
    Vind ik leuk
    Roya +1438
    zondag 22 juli 2018 om 11:32
    In deze topic waren ze er snel bij maar ben bang dat de stagiair weer verder moest met vakkenvullen 😔
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 juli 2018 om 11:33]
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 11:35
    Oh oké. Mijn reacties zijn ook weleens verwijderd. Maar dat kwam omdat ik een fout in het artikel aangaf😂. Verder grijpen ze totaal niet in, in het artikel over de wedstrijd van gisteren, die net geplaatst is.
    Vind ik leuk
    Roya +1438
    zondag 22 juli 2018 om 11:44
    Je snapt toch zelf ook wel dat je dat niet kan maken tenminste in durf het niet hier
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 11:48
    Haha ik ook niet meer nee. Vind het wel belachelijk trouwens.
    Vind ik leuk
    De Goffert +412
    zondag 22 juli 2018 om 10:22
    Geweldige laatste uitspraak. “Ik stel liever mijn mening bij dan dat ik helemaal geen mening heb”
    Heerlijk man!
    Mooie vent die alles niet te serieus neemt en het overal gewoon goed doet.
    Smaakmaker!
    Vind ik leuk
    Zicodinho +262
    zondag 22 juli 2018 om 14:33
    Het getuigt echter niet van veel intelligentie dat hij niet kon voorspellen welke kant de transfermarkt op zou gaan. Dat gelooft hij toch zelf zeker niet?
    Vind ik leuk
    TheRedMen +2957
    zondag 22 juli 2018 om 10:42
    Hahah Jurgen doet gewoon wat hij wilt. Natuurlijk is het wel een beetje hypocriet. Maar de markt is de afgelopen jaren ook wel heel snel veranderd. Daarnaast doet Liverpool het met 'net-spending' veel beter dan ManU, ManCity en Chelsea
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 11:43
    Eerst je collega's de maat nemen en vervolgens precies hetzelfde doen is al gek. Maar als verklaring geven dat de markt is veranderd sinds 2016 is natuurlijk grote bullshit. Deze man laat steeds meer zien wie hij echt is, een nepperd
    Vind ik leuk
    TheRedMen +2957
    zondag 22 juli 2018 om 11:53
    Ik vind dat de markt wel degelijk veranderd is sinds 2016. Het transferrecord is verdubbeld, zoals in het artikel staat aangegeven. En in 2016 betaalde clubs als West Ham en Watford nog geen 40 miljoen voor spelers, dat doen ze nu wel. Kijk alleen al wat voor bedragen Wolves en Fulham uitgeven. Twee jaar geleden deed een promovendus dat nog niet.
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 12:10
    Maar in de top is dit toch al jaren gaande, deze uitspraak was na de transfer van pogba. Uiteraard zijn de bedragen gestegen maar dat klopp twee transfer records breekt binnen een jaar kun je toch moeilijk rijmen met zn uitspraken
    Vind ik leuk
    Luka123 +100