Immers 'schaamt zich kapot' en 'ergert zich dood': 'Tussen die jongens gestaan'

    Immers 'schaamt zich kapot' en 'ergert zich dood': 'Tussen die jongens gestaan'

    zondag 22 juli 2018 om 11:51

    Lex Immers 'ergert zich dood' aan de manier hoe ADO Den Haag momenteel voor de dag komt. Zaterdagmiddag verloor de ploeg met 3-0 van TOP Oss. Eerder werden er in de voorbereiding op het nieuwe seizoen ook al nederlagen geleden tegen amateurclub Goes en FC Dordrecht. 

    Tijdens het oefenduel met TOP Oss lieten fans langs de lijn in woord en gebaar hun ongenoegen blijken over het spel van ADO. Immers kan de ontevreden supporters alleen maar gelijk geven. "Als je met 0-3 verliest van TOP Oss, dan schaam je je dood", zei hij voor de camera van Haaglanden Voetbal. 

    "Ik snap dat men kritisch is, je hoort mensen mopperen. Tuurlijk, ik ergerde me dood. Als ik zeg dat dat niet zo is, dan lieg ik. Ik heb zelf tussen de jongens gestaan op Noord, als je dit soort wedstrijden ziet, schaam je je. Er moet uit een ander vaatje worden getapt, zeker."

    "Maar de voorbereiding zegt niet veel. We hebben nog drie weken. In de eerste wedstrijd tegen FC Emmen moeten we er staan, ons wapenen, strijden en alles opvreten."

    Lees ook: Bezorgde Groenendijk wil meer aankopen: "Heeft met twee dingen te maken"  

    Plaats een reactie

    Rvdh1994 +391
    zondag 22 juli 2018 om 11:57
    Gewoon groot gelijk Immers!
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 12:16
    Maar wat gaat hij er zelf aan doen? Hij is Immers ook verantwoordelijk ;)
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 juli 2018 om 12:16]
    Vind ik leuk
    Rene80 +2151
    zondag 22 juli 2018 om 12:20
    Immers pakt net als beugelsdijk iedereen bij de hand of geeft ze een schop onder de kont. Hiernaast geeft hij ALTIJD 100% en zegt waar het op staat. meer dan dat kan hij niet doen.
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 12:22
    Eens, maar dat is mijn punt niet :))
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1128
    zondag 22 juli 2018 om 13:54
    Nee maar wel vermoeiend altijd die teksten om populair gevonden te worden. IK HEB TUSSEN DIE JONGENS GESTAAN !!!
    En heb je nog van die stommelimgen die erin trappen
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 15:33
    Wat wil je nou zeggen dan?
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 juli 2018 om 15:34]
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1128
    zondag 22 juli 2018 om 19:03
    Dat het er geen ene flikker mee te maken heeft dat hij tussen de jongens heeft gestaan !!!
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 09:08
    Hoezo niet, toen Lex nog bij Vredenburgh speelde stond hij tussen ons in. Is niet iets populistisch wat hij zegt, deze jongen snapt echt wat er op MN gevoeld wordt. Jij niet denk ik.
    Vind ik leuk
    Cookee +10557
    zondag 22 juli 2018 om 12:37
    Je kunt ook een droom voorbereiding draaien
    en in de competitie niks presteren.
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 12:41
    Helemaal waar, maar ik wil enkel een flauw woordgrapje maken ;)
    Vind ik leuk
    Cookee +10557
    zondag 22 juli 2018 om 13:14
    Leuke grapjes zijn welkom, er is al zoveel gezeur hier.:)
    En Immers was zelf Immers ook een Immer scorende speler.
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 13:15
    Nimmer vertoond ;)
    Vind ik leuk
    Cookee +10557
    zondag 22 juli 2018 om 13:18
    Wil geen Duitse club Immers hebben?
    Fur Immer Immers.
    Of reageert hij iets te Lex om de bal te kunnen pakken?
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 juli 2018 om 13:21]
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 13:21
    Wie immer ohne Gewähr!
    Vind ik leuk
    Cookee +10557
    zondag 22 juli 2018 om 13:24
    Ohne Gewähr?
    In dit land ohne gewahr, dat gaat niet lukken.
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1635
    zondag 22 juli 2018 om 15:22
    Je bent er Immers vanuit gegaan, onterecht zo blijkt, dat men deze bemerkt heeft.
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +965
    zondag 22 juli 2018 om 13:51
    Net als vorig seizoen won Den Haag al hun oefenwedstrijden en in de competitie de 1e 3 wedstrijden verloren.
    Vind ik leuk
    Cookee +10557
    donderdag 26 juli 2018 om 13:09
    Precies, het zegt niks.
    Al is het leuker als je een vloeiende start hebt.
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 11:58
    Midden noord ook naar de keuken kampioen divisie. 😁
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    zondag 22 juli 2018 om 12:26
    Zoals het er nu uitziet is ADO gewoon degradatiekandidaat. Degraderen zullen ze echter niet doen, daar is de rest te zwak voor.
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 12:29
    Je weet het nooit in de miky mouse league.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91309
    zondag 22 juli 2018 om 12:54
    Dat kan je niet zeggen. Of kan je dan ook zeggen, zoals het er nu uitziet eindigt Ajax tussen plek 10 en 15 vanwege het verlies in oefenwedstrijden? Lijkt mij heel erg onlogisch.

    Dat het beter moet bij ons is tot daar aan toe. Maar vorig jaar was de voorbereiding ook niet denderend.
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 juli 2018 om 12:55]
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    zondag 22 juli 2018 om 13:55
    Ik doel niet alleen hier op, ik zie vorig seizoen gewoon als een incident. Johnsen zal ADO waarschijnlijk ook nog willen verkopen, dan haal je een kleine 20 goals weg.

    Maar goed, er zijn zo veel in de Eredivisie die best wel eens in de degradatiezone kunnen komen. Van die clubs zie ik ADO als één van de beteren, plek 10-13.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91309
    zondag 22 juli 2018 om 14:13
    We hebben de tiende begroting dus dat moet wel lukken. Maar een incident is wel wat overdreven.

    Afgelopen jaar -7e
    2016/2017 -11e en d seizoenen daarvoor.
    11e
    13e
    9e
    9e
    15e
    7e

    Als je dat als gemiddelde neemt dan kom je rond plek 10 uit. We hebben al jaren geen play off gespeeld voor degradatie. Dus een degradatiekandidaat is overdreven zoals je eerst aangaf. Hoe kan je ADO als degradatiekandidaat zien als je zelf denkt dat ze tussen 10 en 13 eindigen? Want nu matig je alweer. Natuurlijk is een plek 7 een uitschieter maar dit zijn de momenten waarop je kan doorpakken. Het enige verschil nu is is dat wij spelers hebben met langere contracten en die iets meer waard zijn. Als Johnsen gaat dan voor ADO begrippen voor de hoofdprijs. Over een nieuwe spits halen maar ik mij geen zorgen. Wij halen al wat jaartjes spitsen die op de topscorers lijstjes terechtkomen. De club spreekt ook haar ambitie uit dus dan verwacht je ook wel wat. Ik hoop en denk dat tussen plek 7 en 10 weer haalbaar moet zijn. Je kan niet een heel jaar geluk hebben gehad. Wij hebben gewoon een vechtelftal, dat zag je vorig jaar al. Zo vaak op achterstand en toch telkens een wedstrijd ombuigen.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    maandag 23 juli 2018 om 04:03
    Feit is dat er al een paar jaar lang een flinke groep degradatiekandidaten is elk jaar, kan me paar seizoenen terug herinneren dat jullie onderaan stonden na 28 speelrondes en een paar weken later 11’e...

    Het zit gewoon erg dicht bij elkaar, het zal stuivertje wisselen worden en uiteindelijk zullen jullie tussen plek 10 en 13 eindigen denk ik persoonlijk. De Graafschap, FC Emmen, Fortuna Sittard en nog een paar clubs zijn allemaal zwakker.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91309
    maandag 23 juli 2018 om 07:51
    7e (dit seizoen)
    11e
    13e
    9e
    9e
    15e
    7e

    Meer hoef je toch niet te zeggen. Of wij een keer onderaan stonden dat is waar maar dat kwam echt door Petrovic. Maar dat was niet na 28 speelronde gek, hoe kom je daarbij? Was een aantal wedstrijden na de winterstop toen Fons het overnam.

    Je kan lullen als brugman maar wij zijn al jaren geen degradatiekandidaat en spelen ook nooit play off degradatie.

    WillemII
    VVV
    Fortuna
    Emmen
    Heracles
    NAC
    PEC
    Exelsior
    Groningen(?)
    Heerenveen(?)

    Boven al deze club s kunnen wij eindigen.
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 11:15
    Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst ...
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    maandag 23 juli 2018 om 14:37
    Correctie: het was niet 28’e speelronde, het was 25’e speelronde (bron: transfermarkt.nl)

    Excuus, my bad.
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +965
    zondag 22 juli 2018 om 14:04
    Voorbereiding qua selectie niet helemaal compleet, maar qua uitslagen won ADO alles.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91309
    zondag 22 juli 2018 om 14:15
    Maak jij je er nu druk om goos?
    Vind ik leuk
    Rodajc +14293
    zondag 22 juli 2018 om 13:28
    Dat moet je nooit zeggen, daar zijn Twente, NAC, NEC en Roda allemaal al ingetrapt de afgelopen 5 jaar.
    Vind ik leuk
    Slayerized +1369
    zondag 22 juli 2018 om 13:57
    Nou nou nou ..... wij van Heracles Twente Enschede zijn nergens ingetrapt. Volledig op eigen kracht de boel flink lopen flessen😉
    Vind ik leuk
    Rodajc +14293
    zondag 22 juli 2018 om 14:35
    Klopt, maar bij jullie waren de verwachtingen dan ook wat lager aangezien jullie in opbouw waren. Zo'n tegenvallend jaar gaat jullie ook overkomen hoor, is het niet binnen 5 jaar is het wel binnen 15 jaar. En dan is degradatie gewoon realistisch. En nu kun je wel zeggen 'ja maar ons beleid ...' ja er hoeven maar een paar slechte beslissingen genomen te worden en je komt in een negatieve spiraal, dat kan elke club overkomen.
    Vind ik leuk
    Slayerized +1369
    zondag 22 juli 2018 om 15:02
    Ik denk dat je door mijn gezwets hier en daar denkt dat ik Heracles fan ben, maar ik ben fc Twente aanhanger. Vanwege mijn onzin hier en daar is de vergissing geheel voor mijn rekening.
    Heracles werd en wordt goed geleid, maar inderdaad: een verkeerde td, pech en wat blessures en je kan zomaar degraderen.

    Roda heeft pech door het beleid, maar nu volgens mij een goede td en trainer. Maar net als wij hadden bij jullie de fans geen invloed, alhoewel de rest van Nederland denkt dat 25.000 fans van Munsterman en co eisten om onverantwoorde uitgaven te doen en de boel te flessen om de show te blijven opvoeren.

    Roda hoort m.i. In de eredivisie.

    Sportieve groet
    Vind ik leuk
    Cookee +10557
    zondag 22 juli 2018 om 13:16
    Nou, Cambuur, Twente, Sparta, Roda, MVV, het lijkt er wel op dat echte clubs in de 1e Div horen. Nu ADO, Utrecht er nog bij en Feijenoord en Vitesse.
    Dan heeft de ED geen echte club meer over.
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 juli 2018 om 13:25]
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 13:23
    Vitesse is een nep club een luchtfiets club.
    Vind ik leuk
    Cookee +10557
    donderdag 26 juli 2018 om 13:06
    Laat je vooroordeel los dan zie je een club die goed bezig is.
    Ze hebben een idee daar. Net als AZ.
    Vind ik leuk
    Utrecht FC +1172
    zondag 22 juli 2018 om 12:01
    Je degradeert in ieder geval niet met deze promovendi. Komt wel goed met Den Haag joh.
    Vind ik leuk
    Rodajc +14293
    zondag 22 juli 2018 om 13:31
    Die promovendi lijken er op dit moment wel beter voor te staan. Natuurlijk heeft ADO meer kwaliteit, maar het moet er wel uit gaan komen natuurlijk. Emmen als tegenstander in de eerste wedstrijd is niet bepaald de fijnste tegenstander. ADO uit vorm, Emmen dat vrijuit kan spelen, druk ligt bij ADO en zorgen zullen meteen aanwezig zijn als er van een promovendus verloren wordt.
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +965
    zondag 22 juli 2018 om 14:08
    Eerste wedstrijd thuis tegen Emmen voor een volle bak spelen komen er andere energieën vrij. Komt goed met Den Haag.
    Vind ik leuk
    Humberto01 +365
    zondag 22 juli 2018 om 12:05
    Wordt eens wakker daar bij ADO. Vorig seizoen was het met alle mazzel van de wereld een hoge notering, dat ga je niet voor de tweede keer lukken met dezelfde selectie. Deze resultaten verbazen me niet. Ado moet snel wat doen anders wordt het een moeilijk seizoen.
    Vind ik leuk
    Erik7494 +1171
    zondag 22 juli 2018 om 12:09
    Hoe komt het toch eigenlijk dat ADO altijd geld te kort komt? Ze zitten in de 3e stad van Nederland zonder concurrentie van andere grote sportclubs, dus dan moet het toch wel te doen zijn om voldoende sponsoren en achterban te hebben? Als dat clubs in plaatsjes als Heerenveen en Alkmaar al lukt, waarom Den Haag niet?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91309
    zondag 22 juli 2018 om 12:16
    Ze zitten in de 3e stad van Nederland zonder concurrentie van andere grote sportclubs???


    Uhm, Rotterdam ligt al 20 km van Den Haag af.
    Ik denk dat er teveel clubs op een kluitje zitten.

    Den Haag
    Feyenoord
    Sparta
    Exelsior

    Allemaal in omtrek van 25 km.

    Almaar en Heerenveen hebben die last niet.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    zondag 22 juli 2018 om 12:28
    SC Heerenveen is echt een wonderclub in dat opzicht, die hebben gemiddeld bijna net zo veel toeschouwers als dat er mensen in het dorp wonen. Zelden vertoond.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91309
    zondag 22 juli 2018 om 12:50
    Zeker man, Hoffenheim heeft dat ook in de BL.
    Vind ik leuk
    Cookee +10557
    zondag 22 juli 2018 om 13:28
    Er wonen in het dorp H'veen 12.000, maar aantal toeschouwers loopt nu hard terug, zit zelden vol. En misschien kiezen nu wat Drenten voor Emmen.
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +965
    zondag 22 juli 2018 om 14:11
    Ze hebben ook niets anders dan Heerenveen in dat gehuchtje, dat verklaart een hoop denk ik
    Vind ik leuk
    Erik7494 +1171
    zondag 22 juli 2018 om 13:36
    Geen zich zelf respecterende Hagenees gaat toch naar Feyenoord? Den Haag heeft 500.000 inwoners, omringende gemeenten als rijswijk, voorburg etc erbij en je gaat richting 700.000.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91309
    zondag 22 juli 2018 om 13:43
    Helaas is dat ook een probleem. Ook Den Haag heeft een hele lange tijd te maken gehad met imagoproblemen. Ook dat heeft meegespeeld. Wat het nog meer is, geen idee. Zitten ook extreem veel glory hunters tussen de voetbal fans die daarom kiezen voor andere clubs. ADO is keihard bezig om de club te promoten in de regio. Maar dat doe bijvoorbeeld Feyenoord in dezelfde regio. Wat een oplossing is, totaal geen idee.
    Vind ik leuk
    Slayerized +1369
    zondag 22 juli 2018 om 14:00
    Speelt ook niet mee dat er een groot percentage inwoners nieuwe Nederlander is? Die waarschijnlijk meer met een club uit moederland hebben?
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +965
    zondag 22 juli 2018 om 14:13
    Dat probleem heb je niet alleen in Den Haag, maar overal wel, toch?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91309
    zondag 22 juli 2018 om 14:17
    Ben het met Vakkie L eens. Dat heb je overal wel, en wij hebben ook veel jongens lopen met een andere achtergrond. Dus dat kan ze dus weer triggeren.
    Vind ik leuk
    Slayerized +1369
    zondag 22 juli 2018 om 15:03
    Dat is ook weer waar.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91309
    zondag 22 juli 2018 om 15:52
    Maar geloof me, die vraag hebben wij ook in Den Haag. Zo'n grote stad en het toch niet lukken.

    Maar ja, niks aan te doen en al waren ze amateurs. Nog steeds had ik een supporter geweest.
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 22:10
    Precies, het is en blijft je club in goede en heeeele slechte tijden, dat zijn de echte!
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 22:04
    Met betere resultaten zitten er bij ons ADO ook heel wat glory hunters op de tribune daar ben ik niet bang voor, ook de toegangskaartjes zijn in prijs gedaald, ook dat gaat denk ik meer mensen trekken, wij ado supporters raken niet zo snel meer in paniek wij hebben al zoveel mee gemaakt.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91309
    zondag 22 juli 2018 om 22:05
    Vooral dat laatste.
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 22:13
    Heeeeeeel veel ellende, en spelen voor een handje vol publiek!
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +965
    zondag 22 juli 2018 om 14:12
    Den Haag is in potietie de 3e club van Nederland.
    Vind ik leuk
    Cookee +10557
    zondag 22 juli 2018 om 13:30
    Misschien omdat er veel overheid zit? Die sponsort niet, normaal.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91309
    zondag 22 juli 2018 om 12:13
    Het is nooit leuk maar het laatste stukje gaat het om.
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +18819
    zondag 22 juli 2018 om 12:20
    Ado gaat gewoon weer presteren daar ben ik van overtuigd.
    Mijn sympathie in de ED gaat dit seizoen uit naar ADO!
    Vind ik leuk
    Rene80 +2151
    zondag 22 juli 2018 om 12:41
    We moeten alleen wel realistisch zijn dat de positie van verleden jaar niet normaal is. We moeten oppassen dat we met minder ( plekje 10 ) geen genoegen meer nemen. Je mag meer willen en hopen, maar als Ado 100% geeft dan ben ik tevreden.
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3231
    zondag 22 juli 2018 om 13:07
    Op Immers kun je al vast rekenen...
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91309
    zondag 22 juli 2018 om 12:17
    EN WEER EEN TOPIC VERVUILD.
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 juli 2018 om 12:21]
    Vind ik leuk
    Utrecht FC +1172
    zondag 22 juli 2018 om 12:20
    D
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91309
    zondag 22 juli 2018 om 12:22
    Verrek. Je heb gelijk ;-)
    Vind ik leuk
    PeterAdo +301
    zondag 22 juli 2018 om 12:45
    Immers top gozah komt goed
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8890
    zondag 22 juli 2018 om 12:56
    Immers kan niet veel doen.
    Hij heeft immers de kwaliteiten niet.
    Vind ik leuk
    Rene80 +2151
    zondag 22 juli 2018 om 12:57
    ik zal even wat uitleggen aan mensen buiten ado zoals cheat codes en humberto10.

    Dat je zegt dat het verleden seizoen geluk was dat ze zo hoog eindigde of dat ze eigenlijk degradatiekandidaat zijn met dit voetbal dan heb je niet door wat voor club en team ado is.

    Het was GEEN geluk verleden jaar. Ado heeft door wils en veerkracht veel achterstanden weten om te buigen in winst. Dit is geen dus geen geluk.
    Hiernaast gaan de spelers voor elkaar door het vuur .De sfeer is echt onwijs goed en je ziet dit terug op het veld. kwalitatief komen ze best soms wat te kort, maar dit wordt meer dan gecompenseerd met inzet en passie. Wat niet wegneemt dat ado behoorlijk wat wedstrijden zeer netjes heeft gespeeld en zo goed als GEEN EEN ploeg het makkelijk had tegen ado en er met een gerust hart heen ging. Dit zegt ook wat.

    Ik ben iemand die vind dat oefen wedstrijden best wel wat zeggen MAAR om nou te zeggen dat het dan gelijk een degradatie kandidaat is? Dat is wel erg kort door de bocht. Eigenlijk geldt hier hetzelfde bij wat ik hiervoor zeg.. let nou maar op dat ze er staan als de competitie straks begint en dat het vuur dan weer terug komt.
    Verder is het jammer dat het stadion niet helemaal vol zit. Wegens omstandigheden kan ik zelf niet naar het stadion toe, maar kijk elke wedstrijd ( en ook veel van andere ploegen) en als ik zie hoe de sfeer bij ado is, dan stijgt dit uit boven veel grotere ( en kleinere) clubs.

    Wel wil ik zeggen dat ik het jammer vind dat men nu niet wat meer passie en inzet kunnen geven en hierdoor wat meer wedstrijden in winst kunnen omzetten. amen :)
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 juli 2018 om 13:00]
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3231
    zondag 22 juli 2018 om 13:02
    Zolang ze Ajax maar opvreten ben ik tevreden...
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 13:18
    Natuurlijk zijn het baggeruitslagen en slaan we een modderfiguur, maar dit zegt nog niets over hoe het er over 3 weken voor staat. De eerste seizoenshelft presteren doorgaans promovendi boven verwachting goed om daarna als een kaartenhuis in te storten. Laten we hopen dat we in de eerste wedstrijd gewoon Emmen de baas zijn, zoals dat gewoon hoort!
    Vind ik leuk
    Rene80 +2151
    zondag 22 juli 2018 om 14:34
    Ado heeft een redelijk makkelijk begin. De eerste 4 zijn een hoop punten te halen maar als ze straks nog niet klaar zijn en het lukt niet dan geeft dat wel een deukje in het zelfvertrouwen. Dus vind de eerste 4 wedstrijden behoorlijk belangrijk.
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 15:42
    Inderdaad, nu maakt het me nog niet zoveel uit, maar over 3 weken móeten ze er wekelijks weer staan, ongeacht wie er nog vertrekt en erbij komt
    Vind ik leuk
    NorthSide +923
    zondag 22 juli 2018 om 14:33
    Geen man overboord komt straks allemaal wel goed.

    Forza FC Den Haag.
    Vind ik leuk
    pinkelman +4175
    zondag 22 juli 2018 om 14:38
    Ado heeft geld nodig om te investeren in nieuwe gezichten.
    Hopelijk heeft Groenendijk een niet al te grote mond gehad tegen AZ, de vraag is of de Alkmaarders nog terug komen.,
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 22:18
    Laat AZ maar lekker wegblijven, onruststokers meer niet!
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 15:09
    Degradatie voetbal
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 17:23
    Die Immers kan beter zanger worden.
    Niet dat ie goed zingen kan maar voetballen kan ie sowieso niet.
    De zaak opruien wel.
    Misschien samen met Beugelsdijk het nieuwe duo Hepie en Hepie worden.
    Kunnen ze samen op hun kussen stil liggen dromen.
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 22:20
    Wie wil hier nu opruien?
    Vind ik leuk
    NorthSide +923
    zaterdag 28 juli 2018 om 10:56
    Kansloze jood is het.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 28 juli 2018 om 10:56]
    Vind ik leuk
    NorthSide +923
    zaterdag 28 juli 2018 om 10:57
    Bij de eerste 8!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Immers 'schaamt zich kapot' en 'ergert zich dood': 'Tussen die jongens gestaan'