'Chelsea bekijkt mogelijke Courtois-opvolgers: WK-revelatie kost ruim 65 miljoen'

    'Chelsea bekijkt mogelijke Courtois-opvolgers: WK-revelatie kost ruim 65 miljoen'

    zondag 22 juli 2018 om 14:13

    Mocht Thibaut Courtois deze zomer tekenen bij Real Madrid, dan heeft Chelsea opvolgers in het vizier. The Sun meldt dat Jordan Pickford en Jack Butland de voornaamste kandidaten zijn om Courtois te doen vergeten in Londen.

    Chelsea houdt de Belgische sluitpost deze zomer het liefst binnenboord, maar bij een ultiem bod van Real Madrid bestaat de kans dat Courtois toch vertrekt. Als dat gebeurt, mogen Pickford en Butland hopen op een toptransfer. De twee Engelse keepers staat hoog op het lijstje van Chelsea, aldus The Sun.

    De leiding van Chelsea bekijkt momenteel de transfermogelijkheden voor beide goalies. Pickford is de duurdere optie. De 24-jarige doelman kende een goed seizoen bij Everton en blonk met Engeland eveneens uit op het WK in Rusland. Everton zal hem niet verkopen voor minder dan 65 miljoen euro, is de verwachting.

    De 25-jarige Butland is aanzienlijk goedkoper, aangezien hij afgelopen seizoen met Stoke City degradeerde naar het Championship. Vermoedelijk kost Butland, die op het WK tweede keuze was achter Pickford, zo'n 22 miljoen euro. 

    Plaats een reactie

    zondag 22 juli 2018 om 14:18
    Beter Chelsea geef je nationaliteit de kans!
    Vind ik leuk
    LosBlancos +1215
    zondag 22 juli 2018 om 14:21
    Dan zullen ze Akinfeev moeten halen 😜
    Vind ik leuk
    Excelsior +1351
    zondag 22 juli 2018 om 14:19
    65 miljoen voor Pickford. Oké het is Engelsman en een aardige keeper maar 65 miljoen is veels te veel. Ik zal dan voor Butland gaan.
    Vind ik leuk
    LosBlancos +1215
    zondag 22 juli 2018 om 14:21
    Engelsen kosten sowieso meer door de Home grown regel. Veel kan je er dus niet tegen doen..
    Vind ik leuk
    Freddy M. +999
    zondag 22 juli 2018 om 15:49
    Deze snap ik niet? Deze regel geeft alleen aan dat ze 32% Engelse spelers in hun selectie moeten hebben niet wat ze moeten kosten!!
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 juli 2018 om 15:51]
    Vind ik leuk
    LosBlancos +1215
    zondag 22 juli 2018 om 15:56
    Begrijp je dan wel dat ze binnenlands daarom ook duurder zijn? 😜
    Vind ik leuk
    Freddy M. +999
    zondag 22 juli 2018 om 16:25
    30% is nog niet zoveel om een de prijs op te drijven denk ik maar wie weet. Maar iedergeval is deze keeper dit bedrag niet waard. Leuke keeper maar nog geen topper!!
    Vind ik leuk
    LosBlancos +1215
    zondag 22 juli 2018 om 16:43
    De Engelse spelers met kwaliteit zijn daarom veel duurder. Maar jij vindt Alisson wel 65 miljoen waard?
    Vind ik leuk
    Freddy M. +999
    zondag 22 juli 2018 om 18:24
    Nee absoluut niet. Heb hier al eens vaker aangegeven dat de voetbalwereld gek is geworden met zulke bedragen. Volgens mij zou de UEFA met een transfer plafond en salaris plafond moeten komen om de boel weer een beetje recht te trekken maar ja die zitten er ook om heel veel geld te verdienen dus die hopen dat het nog gekker wordt. In verhouding lagen de voetbalsalarissen t.o.v de gewone man altijd wel veel hoger maar tegenwoordig is het helemaal gekkenwerk.
    Vind ik leuk
    LosBlancos +1215
    zondag 22 juli 2018 om 20:20
    Ik heb slecht nieuws voor je, het zal alleen nog maar gekker worden met bedragen.
    Vind ik leuk
    Excelsior +1351
    maandag 23 juli 2018 om 00:00
    Als je een transfer plafond in stelt zullen spelers simpel weg geen transfers maken. Of zeer waarschijnlijker worden er allemaal simige deals gesloten .
    Vind ik leuk
    Lampenpit +676
    maandag 23 juli 2018 om 01:36
    Wie weet? Heb je een bord voor je kop? Het is toch overduidelijk zichtbaar dat engelse spelers voor relatief veel geld verkocht worden.
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 15:00
    Of Subasic
    Vind ik leuk
    Excelsior +1351
    zondag 22 juli 2018 om 15:05
    Die is ook wel wat jaartjes ouder
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 15:40
    Wel een uitstekende keeper, kan denk nog wel 3 jaar mee als ik hem zo zie keepen
    Vind ik leuk
    Excelsior +1351
    zondag 22 juli 2018 om 18:08
    Ja oké maar ik zal liever iemand hebben die langer meegaat of die ja na drie jaar nog kan door verkopen
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +4808
    zondag 22 juli 2018 om 14:20
    Ik vind Stoke wel een goede club voor Cillessen .
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 15:18
    Dat is stoke ook , alleen denkt Cillissen dat hij bij de wereld top hoort. Dat is ook de reden dat hij op de bank zit bij Barcalona .
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +4808
    zondag 22 juli 2018 om 15:20
    Jij snapt het. Gewoon middelmatig niveau.
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +2851
    zondag 22 juli 2018 om 14:21
    Weer geen Cillessen?
    Vind ik leuk
    Nummertien +5078
    zondag 22 juli 2018 om 14:24
    Offtopic

    Wie zit er nog meer klaar voor de F1?;)
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 14:29
    Max. En jos.
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 juli 2018 om 14:29]
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 14:31
    Hehe :)
    Vind ik leuk
    Nummertien +5078
    zondag 22 juli 2018 om 14:58
    Ik verwacht geen saaie race (wel om plek 1 denk ik) Vettel blijft wel vooraan. Kijken hoe de start gaat wellicht dat Max een plekje kan stijgen, Hamilton van de 14de plek kan ook gewoon snel dicht bij de top 5 komen, deed hij ook vorige race.

    Ik denk wel een interessante race ;)
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 15:12
    We zullen het zien :) denk dat Max nog wel is kan verassen en vettel nog wel is kan blunderen vandaag
    Vind ik leuk
    Nummertien +5078
    zondag 22 juli 2018 om 15:28
    Hmm zoals het er nu naar uit ziet kan het een saaie top 4 worden;) hij kon geen plekje winnen bij de start helaas
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 14:33
    Goeie keeper, maar zie liever cillesen bij Chelsea. Laat pickford maar naar Manchester united gaan, De Gea lekker terug naar spanje sturen.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +4808
    zondag 22 juli 2018 om 15:21
    Cillessen gaat naar niveautje stoke
    Vind ik leuk
    Utrecht FC +1172
    zondag 22 juli 2018 om 14:37
    Zie liever Oblak komen..
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 15:13
    Niet eens zo'n slechte keus
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 juli 2018 om 15:13]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91083
    zondag 22 juli 2018 om 16:18
    Door het WK is Jordan Pickford zo duur geworden. Daarvoor vond ik hem ook niet een heel denderend seizoen keepen. Ik vind de hype rondom die jongen wat overdreven.
    Vind ik leuk
    SimonSays +5926
    zondag 22 juli 2018 om 16:37
    En ook door die zieke transfer van Allison Becker is Pickford nu zo duur. Ik vind Pickford een uitstekende keeper die niet onder doet voor die Braziliaan, dus dan krijgt je dat 'als speler x zo duur is, dan is speler y zeker zoveel waard' verhaal.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +3460
    maandag 23 juli 2018 om 01:11
    Roma lacht zich suf dat Liverpool zo gek is om zoveel geld te geven aan zo een keeper die niks pakt en af en toe kan grabbelen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Chelsea bekijkt mogelijke Courtois-opvolgers: WK-revelatie kost ruim 65 miljoen'