Derksen bíjna weggelopen bij RTL-uitzending: 'Dan denk ik: hoe is het mogelijk?'

    Derksen bíjna weggelopen bij RTL-uitzending: 'Dan denk ik: hoe is het mogelijk?'

    zondag 22 juli 2018 om 15:48

    Johan Derksen werd begin juli wóest tijdens een aflevering van VI Oranje Blijft Thuis omdat presentator Wilfred Genee en collega-analist René van der Gijp gierden om een openingsnummer dat ruim vijf minuten duurde. Het had niets gescheeld of Derksen was weggelopen tijdens de uitzending, zegt hij in een interview met Privé. 

    "In het tv-programma wil ik de mensen als een soort idealist in een gevecht tegen de bierkaai laten zien dat er ook nog andere muziek is. Dan heb ik twee van de beste gitaristen van Europa in de uitzending, met een geïmproviseerd nummer dat iets langer duurt dan normaal en is meneer Genee helemaal van de leg", aldus Derksen. "Dan doet hij samen met Van der Gijp wat lacherig, wat ik een enorme minachting vind naar de muzikanten."

    "Genee vindt dat de 55 minuten die we hebben, gevuld moet worden met onzin die wij verkondigen. Er zitten soms gasten bij ons aan tafel van wie ik denk: hoe is het in godsnaam mogelijk dat ze uitgenodigd zijn? We hebben John de Bever gehad omdat Wilfred dat zo graag wilde op zijn verjaardag. Erger dan De Bever bestaat er niet in dit land."

    "In één week tijd heb ik twee keer Gerard Joling's nieuwe single gehoord", besluit Derksen zuchtend. "Een schat van een vent, maar ik hoef hem niet te horen zingen." 

    Plaats een reactie

    Ehv-er +890
    zondag 22 juli 2018 om 15:54
    Derksen is top maar wel steeds minder en minder helaas
    Vind ik leuk
    komoanFC +2065
    zondag 22 juli 2018 om 16:20
    Hij heeft wel gelijk. Al is het ook niet helemaal mijn muzieksmaak.
    Het niveau van Wilfred 'Karaoke' Genee is ook wel bedroevend. John de Bever, Gerard Joling en Dries Roelvink. En hij laat wel erg zijn oren hangen naar de baas, wees blij dat Derksen er nog een beetje tegenin gaat.
    Vind ik leuk
    JustH +15238
    zondag 22 juli 2018 om 16:39
    Dat tegenin gaan, is meer zijn muzieksmaak er door drammen
    Vind ik leuk
    tannat +13627
    zondag 22 juli 2018 om 17:07
    Derksen is een grote jankerd.
    Wel uitdelen maar niet kunnen incasseren.
    Zielig hoopje snor.
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 18:13
    en maar huilen over overbetaalde voetballers
    maar zelf wel voor ongeveer 500.000 per jaar 3 uur TV per week gaan maken bij Veronica
    Vind ik leuk
    tannat +13627
    zondag 22 juli 2018 om 18:23
    hypocriet dat het is
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 18:41
    vond hem vroeger wel grappig altijd
    tegenwoordi soms
    maar Derksen zit daar alleen nog om zijn boeken te promoten
    niemand kan er iets van in de voetballerij , behalve diegenen waar de uitgeverij van Derksen een boek over heeft uitgebracht
    verder begint de show vaak met een zanger of band waarvan Derksen een concert organiseert
    VI is voortaan een reclame blok van Johan Derksen
    waar ie ook nog dik voor betaald wordt
    Vind ik leuk
    PorQue?! +50
    zondag 22 juli 2018 om 18:49
    "Maatschappelijk onverantwoord terwijl dokters minder betaald krijgen."

    Iets wat hij en Gijp weleens gezegd hebben. Het zijn de grootste hypocrieten.
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 19:08
    juist , ik gun iedereen een top salaris
    ook die 3 van VI
    maar dan moet je niet hypocriet lopen zeuren over voetballers terwijl je zelf het dubbele verdient van het gemiddeld eredivisie salaris
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 16:52
    Derksen heeft zijn eigen muzieksmaak heilig verklaard
    zangers en bands die niet johan's smaak spelen kunnen er volgens hem helemaal niks van
    het begint een ouwe zeur te worden
    Vind ik leuk
    :O +5175
    zondag 22 juli 2018 om 19:06
    Een fucksnor is het.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9635
    zondag 22 juli 2018 om 21:42
    Feitelijk geldt dat voor alles wat niet in z'n kraam te pas komt, met andere woorden: Derksen, een zeer intolerante kortzichtige man en v.d Gijp - een soort van volwassen kind - is niet veel beter.
    Echter, een leuk(er) alternatief voor VI is er ( nog ) niet, dat is wel zwak en zegt wel iets over de creativiteit en vindingrijkheid van de nederlandse TV makers.
    Vind ik leuk
    Pimman +3722
    zondag 22 juli 2018 om 18:30
    Als Derksen zich er zó aan irriteert waarom schuift hij dan aan? Hij kent die mannen al jaren en wéét nu toch wel wat hij allemaal kan verwachten? Ik zou zeggen ga lekker met pensioen leuke dingen doen zeiksnor!
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 23:37
    Was meer een punt van de gasten dat er na 90 min plus verlenging en penalty’s zo lange intro song was. Ik kan het enigsinds wel begrijpen na zo een lange voetbalavond. Neem niet weg dat je nog wat respect kan tonen naar de muzikanten toe en de schoonvader van waylon.
    Vind ik leuk
    HanV +4242
    zondag 22 juli 2018 om 18:50
    Geen idee, waarom dit opeens een onderwerp op VP is. Dit is van 2 of 3 weken geleden. Gaat niet eens over voetbal.
    Vind ik leuk
    Paul_dutch +745
    zondag 22 juli 2018 om 15:55
    Och wat heb ik gelachen hierom
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12439
    zondag 22 juli 2018 om 19:02
    Ik zou het niet weten. Ik loop al jjaren weg voordat het programma uberhaupt begonnen is. Wat een stelletje pubers.
    Vind ik leuk
    Morris +22331
    zondag 22 juli 2018 om 15:55
    Tja Johan.. Andersom mag het wel..
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7274
    zondag 22 juli 2018 om 16:15
    Ik wou net zeggen... eerst spreken over minachting van zijn muzikanten en in dezelfde zin De Bever minachten
    Vind ik leuk
    komoanFC +2065
    zondag 22 juli 2018 om 16:21
    Hij heeft het dan ook over muzikanten en niet over derderangs C-artiesten.
    Vind ik leuk
    JustH +15238
    zondag 22 juli 2018 om 16:40
    Kan zijn, maar dat is persoonlijk, wat de een derderangs vind is voor een ander het beste.
    Vind ik leuk
    fcfc +356
    zondag 22 juli 2018 om 17:34
    Kan persoonlijke smaak zijn zeker. Ik maak de vergekijking met voetbal. Die Johan kan ook niet serieus over amateurvoetbal praten. In zijn ogen is dat geen niveau. Kan me er wel iets bij voorstellen want bij een gemiddeld nummer van John de Bever hoef je nog geen 4 akkoorden aan te slaan. Zonder dat je muzikaal bent, zoals ik bijvoorbeeld, kun je dat binnen een week spelen op instrument naar keuze.
    De nummers die johan de muzikanten laat spelen zijn van een veel hogere moeilijkheidsgraad. Zal hij meer waarderen ik deel zijn mening het is veel fijner luisteren naar iets wat minder voorspelbaar is dan een karnavalskraker.
    Lloyd Spiegel luister dat eens. Over een ninjalevel gesproken.
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7274
    zondag 22 juli 2018 om 17:59
    Bullshit. Het gaat erom of je respecteert wat een ander goed vindt.
    Vind ik leuk
    fcfc +356
    zondag 22 juli 2018 om 18:29
    Ik vind amateurvoetbal heel leuk ,maar goed is iets anders. Ik respecteer iedereen die john de bever leuk vindt. Manolev was ook leuk, maar niet goed.
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 18:45
    het woord Carnavalskraker is in ieder geval een te hoge moeilijkheidsgraad voor jou
    geintje he , maar ik moest het toch ff zeggen
    als mensen John de Bever goed vinden , wij zijn wij of Derksen dan om dat te veroordelen
    Vind ik leuk
    fcfc +356
    zondag 22 juli 2018 om 18:52
    Ik kom uit brabant dan mag je karnaval met een k schrijven ;)
    Jammer genoeg zit er geen lange oe in dit woord, die gebruiken 'we' ook graag.
    Veroordelen is heel erg, heb je gelijk in. Excuus. John de bever en goed in een zin is voor mij alleen heel moeilijk te verteren. Dat kan ik natuurlijk voor mezelf houden.
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 19:10
    ik kom uir Eindhoven , maar hier schrijven we carnaval toch echt met een c hoor
    Vind ik leuk
    fcfc +356
    zondag 22 juli 2018 om 19:33
    Een c of een k. Een punt wel of niet gebruiken. We begrijpen elkaar prima. Misschien een idee om een duo-presentatie te geven vanuit de ton bij de keienbijters?
    Vind ik leuk
    JustH +15238
    zondag 22 juli 2018 om 21:06
    Ja en de klassieke muziek heeft nog een hogere moeilijkheidsgraad, Geld het zelfde voor, de een hoed van de moeder en de ander van de dochter.
    Vind ik leuk
    JustH +15238
    zondag 22 juli 2018 om 17:01
    Zeg maar gerust De Bever, tot op het bot beledigen!
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1367
    zondag 22 juli 2018 om 15:57
    Ik kan derksen hierin wel begrijpen.
    Je probeert fatsoenlijke muziek aan de man te brengen en dan wordt je vierkant uitgelachen...

    Gijp die heb nu eenmaal de lach aan zijn kont hangen,maar Genee is wel de laatste die als een idioot moet lachen.
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 16:08
    het nummer duurde dan ook wel erg lang
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1367
    zondag 22 juli 2018 om 16:40
    Goede muziek duurt nooit te lang.

    Als je het nu hebt over het Frans Bauer,Jan smit etc.
    Tsja dan kan de ellende niet vlug genoeg stoppen.
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 16:56
    misschien dat jij en Derksen ook eens respect kunnen hebben voor de muzieksmaak van een ander ipv net te doen alsof jullie het allemaal uitgevonden hebben en alsof jullie smaak heilig is
    Genee en v/d gijp hadden ook gewoon respect moeten hebben voor de smaak van Derksen overigens
    maar laat voor de rest gewoon maar iedereen genieten van de muziek die hij mooi vind
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1367
    zondag 22 juli 2018 om 17:24
    Oh ieder1 mag genieten van zijn/haar muziek.

    Als je lekker los wil gaan op Heb je even voor mij van Frans Bauer of andere liedjes in die categorie.

    BE free.
    Ga lekker uit je dak.

    Die hollandse meuk is niet aan mij besteed.
    that's all.

    Hoef je 2x hetzelfde bericht voor te plaatsen.
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 17:33
    ik denk dat jij inteligent genoeg bent om te snappen dat dit een foutje is van VP ofniet
    jij geloofd toch niet dat ik dit bericht 2 keer getypt heb
    en voor de rest klopt het inderdaad dat goede muziek nooit te lang duurt
    voor de een is dat Elvis en voor de ander is dat John de Bever
    maar als de bands van Johan 6 minuten op mogen treden , dan mag John de Bever ook 6 minuten optreden
    dat zou het eerlijkste zijn dan
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1367
    zondag 22 juli 2018 om 17:43
    Nou een cover van Elvis.Cash,Beatles of andere grootheden daar mag best een minuut of 6 voor uitgetrokken worden.

    Dat scheelt weer enkele minuten opvullen met schijtlollige filmpjes die we al tig keer gezien hebben.

    Vind het al knap dat we tijdens VI oranje blijft thuis tot 3x toe een volledig optreden hebben gehad van NL artiesten.

    En dat is alleen omdat Johan de Bever vrij goed kent en een zwak heeft voor Joling en zijn ordinaire humor.
    Anders waren die plaatjes ook flink ingekort.
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 17:56
    ja Joling vind ik niks , maar ik krijg die lach niet van mijn gezicht , vind ik dan wel weer een mooi nummer , in de kroeg dan
    ook Andre Hazes had een paar goede nummers verder vind ik gun's en roses wel een paar mooie nummers hebben Beatles,Elvis en Elton John idem
    ook vind ik sommige nummers uit het genre dat Derksen goed vind ook gewoon goed
    dus ik heb best wel een brede muzieksmaak
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 16:56
    misschien dat jij en Derksen ook eens respect kunnen hebben voor de muzieksmaak van een ander ipv net te doen alsof jullie het allemaal uitgevonden hebben en alsof jullie smaak heilig is
    Genee en v/d gijp hadden ook gewoon respect moeten hebben voor de smaak van Derksen overigens
    maar laat voor de rest gewoon maar iedereen genieten van de muziek die hij mooi vind
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 16:32
    Programma is geen muziekprogranma. Alleen Derksen mag schofferen en een ander niet lachen. Begin een one-man show kerel... kijjken hoe lang mensen het leuk vinden..
    Vind ik leuk
    Hulsink +478
    zondag 22 juli 2018 om 22:41
    Gijp is iemand die; een ander nooit laat uitspreken, die het hardste lacht om zijn eigen grappen (die lang niet altijd leuk zijn), die denkt dat hij het voetbal heeft uitgevonden, die meer praat over zijn eindeloze seks avonturen dan over voetbal, iemand die erg lijdt onder zijn ziekte n.l. Zelf Overschatting!
    Vind ik leuk
    MartBo +6
    zondag 22 juli 2018 om 15:58
    Ik kijk omdat het een 'voetbal' praatprogramma is. Zit niet op die kutmuziek van Derksen te wachten
    Vind ik leuk
    Hulsink +478
    maandag 23 juli 2018 om 14:27
    MartBo je eerste opmerking is waar, de tweede niet want over smaak valt niet te twisten.
    Vind ik leuk
    ajax1973 +2333
    zondag 22 juli 2018 om 15:58
    adolfje derksen is weer eens boos
    Vind ik leuk
    Skkky50 +3753
    zondag 22 juli 2018 om 16:06
    Geef hem eens ongelijk. Ondertussen mogen de grootste idioten daar aan tafel zitten.
    Vind ik leuk
    ajax1973 +2333
    zondag 22 juli 2018 om 16:35
    hij is wel de grootste idoot en zelf ingenomen persoon aan tafel en als hij iemand wil afmaken is het satire en andersom is hij meteen in de aanval een echte narsist en een klein dictatortje
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16277
    zondag 22 juli 2018 om 16:00
    De Almachtige Johan Derksen mag iedereen met de grond gelijkmaken maar als er iets over 'zijn' muziekantjes gezegd wordt dan gaat hij piepen en huilen als een baby!
    Ik vind VI prachtig om te kijken, maar Johan Derksen laat zichzelf steeds meer kennen en blijkt dus niet de 'harde' persoon die schijt heeft aan commentaar op zijn persoontje of die muziekantjes.
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10780
    zondag 22 juli 2018 om 16:03
    Haha nee joh warme man die Johan.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16277
    zondag 22 juli 2018 om 17:01
    Zo warm als de koelelementen in mijn vriezer! ;-)
    Vind ik leuk
    Nummertien +5094
    zondag 22 juli 2018 om 16:07
    Hij komt op voor de muzikanten, voor de muziek. Wat dat te maken heeft met zijn sterke mening over andere wat gewoon bijna altijd inhoudelijk is, is mij niet duidelijk..
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16277
    zondag 22 juli 2018 om 16:58
    Omdat Wilfred, René en Boskamp het veeeeel te lang vonden duren was meneer Derksen meteen op zijn piemeltje getrapt.
    Zij vonden het duidelijk niks en dan meteen zo reageren met 'als dat niet kan dan kom ik nooit meer', beetje kinderachtig van iemand die alles en iedereen met de grond gelijk maakt, vind ik.

    Niet iedereen houdt van Blues en Country, en blijkbaar kan meneer Derksen daar niet tegen. Jammer.
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 juli 2018 om 17:00]
    Vind ik leuk
    Nummertien +5094
    zondag 22 juli 2018 om 17:16
    Die muzikant komt daar op voorspraak ook van Derksen, en dan word hij uitgelachen, hij verdedigd de muzikant. Niks mis mee, en wie maakt hij met de grond gelijk wat niet inhoudelijk is?
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16277
    zondag 22 juli 2018 om 17:22
    Natuurlijk mag hij opkomen voor die muzikant, het gaat er mij gewoon om dat Derksen niet zo kinderachtig moet doen met 'als dat niet kan dan kom ik niet meer', en dat hij vaak mensen met de grond gelijk maakt die zichzelf niet kunnen verdedigen.
    Lekker makkelijk toch? En of het inhoudelijk altijd allemaal juist is, nee niet.
    Meneer Derksen denkt dat hij de wijsheid in pacht heeft, maar dat heeft hij dus niet.
    Vind ik leuk
    Nummertien +5094
    zondag 22 juli 2018 om 17:41
    Hij komt gewoon op voor de muzikant, gaat nog geen eens over hem zelf. Maar ach waar hebben we het ovet enjoy het weertje;)
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16277
    zondag 22 juli 2018 om 18:09
    Ja joh, lekker belangrijk dat VI hahaha.

    Thanks, geniet jij ook van het weertje.. :-)
    Vind ik leuk
    Nummertien +5094
    zondag 22 juli 2018 om 18:48
    Thx, ja de BBQ staat hier aan ;-)
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16277
    zondag 22 juli 2018 om 18:51
    Hahahhaa, lekker man!
    Enjoy! :-)
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26105
    zondag 22 juli 2018 om 16:03
    Die muzikanten bleven ook maar spelen! Ik snapte Gijp en Genee wel. Het was weer mooie tv
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16277
    zondag 22 juli 2018 om 17:05
    Ik ben toen echt even gaan zappen, ik dacht wtf?! hahaha
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12685
    zondag 22 juli 2018 om 16:03
    Genee zat er natuurlijk gewoon op te azen dat Derksen weg zou lopen..
    Vind ik leuk
    komoanFC +2065
    zondag 22 juli 2018 om 16:24
    Dat is echt een aasgier.
    Altijd uit op een relletje.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20659
    zondag 22 juli 2018 om 16:06
    Muziek is niks en de heren aan tafel zijn ook niks. Gewoon opheffen die zooi.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    zondag 22 juli 2018 om 16:09
    Waarom als veel mensen het leuk vinden opheffen? Is hetzelfde als ik zeg dat PSV niks is en dat PSV maar weg moet.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20659
    zondag 22 juli 2018 om 16:18
    Programma heeft weinig met satire te maken. Leedvermaak component is hoog. Het bestaat alleen nog uit de gratie van beledigen van mensen. En als de personen in kwestie een discussie willen voeren met 1 van de heren dan ontwijken ze gesprek. Hoe laf ben je dan. Een dergelijke programma mag van mij van de buis. Heb er helemaal niks.
    Vind ik leuk
    komoanFC +2065
    zondag 22 juli 2018 om 16:27
    En als er iemand zit die ze de week ervoor afgebrand hebben zijn de heren poeslief.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    maandag 23 juli 2018 om 03:57
    Dan schakel je toch door naar een andere zender? Het wordt niet van onze belastingcenten betaald, dus je hebt er geen last van.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20659
    maandag 23 juli 2018 om 08:04
    Dat doe ik dus ook :)
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    maandag 23 juli 2018 om 14:49
    Haha top
    Vind ik leuk
    035 +5413
    zondag 22 juli 2018 om 16:20
    Muziek is 1 vd mooiste dingen die er bestaat Bizzy (volgens mij dan)
    Ik ben geen fan van JD maar hij heeft een enorme kennis van muziek.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20659
    zondag 22 juli 2018 om 16:33
    Derksen is meer een radioman. Op radio Rijnmond doet hij het wel aardig. Dat weer wel
    Vind ik leuk
    Tweey +2098
    zondag 22 juli 2018 om 16:07
    Derksen lacht alles en iedereen uit. Sukkel. Wat muziek betreft ben ik het met hem eens, maar dat kan hij toch verwachten in een programma als dit.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27858
    zondag 22 juli 2018 om 16:07
    En hij kan zo goed incasseren zeggen mensen altijd.
    Kennelijk niet.
    Vind ik leuk
    pos +8754
    zondag 22 juli 2018 om 16:11
    Derksen is natuurlijk erg te prijzen dat hij dit soort kwaliteitsmuziek probeert te promoten op deze manier. Aan de andere kant weet de liefhebber dit soort muziek echt wel te vinden zonder dat het op tv komt. Gewoon standaard klote muziek en vooral veel dj's die niets kunnen hoort gewoon bij de hedendaagse tv en jeugd.
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 16:48
    Ouwe lul lacht zelf mensen uit en als t een keer bij hem gebeurt dan wilt ie weg lopen.
    Vind ik leuk
    cheeks +3565
    zondag 22 juli 2018 om 16:50
    2 van Europa's beste gitaristen..... Haha, dan snapt Derksen er ook niets van. Er zijn er honderden beter. Jimmy Page bijv. Die staat mijlenver boven deze heren.
    Vind ik leuk
    De Goffert +417
    zondag 22 juli 2018 om 16:51
    Derksen moet niet zeiken! Het is een lul programma die over vanalles en vooral niks gaat. Voetbal is dan wel leidend en dat zingen is bijzaak en eigenlijk totaal onnodig, daarbij opgeteld hoeft niet iedereen dezelfde smaak te hebben.
    Kan me ook wel voorstellen dat dat allemaal in scene gezet is omdat het programma vaak leeft van die vooropgezette opstootjes. Is toch waar de mensen aan terugdenken en niet aan wat ze verteld hebben!
    Vind ik leuk
    noblesse +814
    zondag 22 juli 2018 om 16:52
    Volledig gelijk.
    Vind ik leuk
    fdegit +42
    zondag 22 juli 2018 om 16:54
    Heel oud nieuws !!
    Vind ik leuk
    TonS +36
    zondag 22 juli 2018 om 17:00
    Johan heeft geweldige muziek smaak, wat dat betreft is Genee een gigantische flapdrol, die nederlandstalige truttige onzin muziek van Genee slaat dan ook echt helemaal nergens op, tenenkrommend gewoon 🤑
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2022
    zondag 22 juli 2018 om 17:01
    En de Bever zingt
    Jij krijgt die lach niet van mijn gezicht
    Dat zou je wel willen
    Al ben ik van de kaart
    Jij bent m'n tranen wel waard
    Jij krijgt die lach niet van mijn gezicht
    Het feest kan beginnen
    Al word ik gek van geluk
    De blijdschap, het kan niet meer stuk
    Vind ik leuk
    Ajax 410 +101
    zondag 22 juli 2018 om 17:53
    Wat een zeikerd. en ja John de bever is bar slecht
    Vind ik leuk
    Ndg +104
    zondag 22 juli 2018 om 17:54
    Een openingsnummer van 6 minuten is ook wel erg lang, laten we eerlijk wezen...
    Vind ik leuk
    komoanFC +2065
    zondag 22 juli 2018 om 19:00
    Mijn ideale VI:
    Openingsnummer van 6 minuten
    Reclame
    5 nummers van 6 minuten
    Reclame
    Nog 5 nummers van 6 minuten
    Reclame
    Slotnummer van 6 minuten

    En dan moet Johan de muziek uitzoeken.


    Vind ik leuk
    Pimman +3722
    zondag 22 juli 2018 om 18:25
    Maar beste Johan je gaat tóch zelf iedere keer aan die tafel zitten terwijl je die mannen al jaren kent. Sowieso om je zakken te vullen en jezelf graag hoort praten. Ga dan svp zsm met pensioen en genieten van jouw muziek bijvoorbeeld bij omroep Max en schei uit met dat hypocriete gedoe!
    Vind ik leuk
    wijnsmaakt +251
    zondag 22 juli 2018 om 18:39
    Laat die Derksen zich alleen met de muziek gaan bezig houden. Zijn we gelijk van die VI etterbakken af. Trouwens van de anderhalf uur bij Veronica gaat 35 minuten reclame af, 10 minuten muziek, 30 minuten onzin verhalen blijft er nog 15 minuten over voor voetbal. Zonder beeldmateriaal want de rechten liggen als altijd nog bij FOX dus het restant publiek is na een paar keer Veronica Inside volledig afgebrand.
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 18:42
    Derksen is een soort egocentrische narcist die dus denkt dat wat hij mooi vindt voor iedereen zo geldt en/of zou moeten gelden. Dat denkt hij oprecht. Best zielig eigenlijk. Daarbij is t leven geven en genomen worden maar sinds derksen in de overgang zit kan ie niks meer hebben. Tijd voor derksen om lekker achter de geraniums te zitten en een beetje naar vroege vogels te luisteren.
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 juli 2018 om 18:44]
    Vind ik leuk
    PorQue?! +50
    zondag 22 juli 2018 om 18:46
    Hij is echt totaal vol van zich zelf. Zijn smaak is het enige wat telt in zijn hoofd. Ook knettergek om over zoiets zo woedend worden.

    Een nummer van 6 minuten in een programma is gewoon te lang. Dan gaat het ook niet meer over smaak want onderzoeken tonen aan dat mensen wegzappen wanneer er lang muziek wordt gespeeld in programma's. Er is een reden waarom veel acts maar 1 minuut mogen spelen op tv. Het is een zapmoment. Je wil de kijkers niet wegjagen want niet iedereen die op de bank zit heeft dezelfde muzieksmaak.

    In Derksens wereldje moeten we allemaal braaf 6 min lang naar zijn favo songs luisteren. Ik vind trouwens zijn muzieksmaak top, maar hij overdrijft het echt door hetgeen wat anderen leuk vinden neer te halen.
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 18:54
    Precies, ik zap meestal weg of ga nog snel ff iets doen. Ongeacht welke artiest ze hebben. Ik kijk niet voor de muziek
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 18:53
    Maak je niet zo druk. Denk dat het veel mensen niet interesseert welke muziek gedraaid wordt, aangezien men kijkt vanwege de tafel heren en hun gelul.

    Persoonlijk kijk ik toch die eerste paar minuten met die muziek niet. De muziek is eerder een reminder dat ik moet opschieten omdat het gaat beginnen😉
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 19:10
    Derksen wereld vent blijft gewoon een leuk programma om te kijken al gaat het soms helemaal nergens over !
    Vind ik leuk
    John M. +4731
    zondag 22 juli 2018 om 19:32
    Ik kijk al enige jaren niet meer naar hun programma en heb nu deze video gezien. Mij is opgevallen dat die Gijp alleen maar kan giechelen en dat er geen normaal woord meer van hem uitkomt. Ik geef hier Derksen gelijk. Als er muziek komt die Genee niet past maakt hij het belachelijk. Hij probeert zich er een beetje uit te lullen maar zonder succes.Ik heb nu vastgesteld dat ik in de afgelopen jaren niet veel gemist heb sinds ik niet meer naar dit programma kijk.
    Vind ik leuk
    Freddy.R +19
    zondag 22 juli 2018 om 21:20
    Word een beetje oudbollig allemaal , grapjes muziek en de zogenaamde quotes van vroeger
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 21:25
    Nu gaat geldwolf Derksen naar de Mol. Daar krijgt hij Joling, Gordon, Brard en Beau van Erven aan tafel...Hij moet stoppen met voetbalgedoe en zich uitsluitend richten op muziek, want daar heeft hij wel verstand van. Maar ja, dat geld...
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 22:12
    Ja ja.... Derksen zijn muziek mag je niet afzeiken! Derksen mag wel een ander zijn muziek afzeiken.
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 22:41
    Johan Derksen heeft groot gelijk. Zelden zo'n domme, niveauloze en respectloze reactie gehoord en gezien op nb een bluesode op Harry Muskee. Zat me voor de tv ook kapot te schamen.
    Vind ik leuk
    Linders +10
    zondag 22 juli 2018 om 23:52
    Was ie maar weg gelopen en nooit meer terug kwam ,kan merken dat Derksen oud gaat worden veel negatieve uitingen de laatste tijd en gaat vooral niet met tijd mee .Hoe haal je in godsnaam die oudjes op het podium, Vera gaat nog maar als het aan mij ligt geen muziek in een voetbal programma. Ik zou verder gaan met Gene, Grijp, Boskamp en af en toe er iemand bij halen die ook verstand van voetbal heeft maar die wel in het heden leeft en niet in het jaar 1900 .
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 09:05
    Derksen praat net of hij de muziek heeft uitgevonden bah
    Vind ik leuk
    Wmkbt2311 +115
    maandag 23 juli 2018 om 10:48
    Dus is het een minachting naar de zangers toe die hij uitnodigd, maar mag hij zelf alles vinden van John de Bever. Ook de reacties die zij aan tafel geven over spelers, dat mag allemaal wel dan. Kinderachtig persoon die dus wel wilt uitdelen, maar niet incasseren.
    Vind ik leuk
    hefbrug38 +508
    maandag 23 juli 2018 om 17:05
    Het blijk maar weer eens dat we de dingen die trol Derksens mooi vind wij en iedereen mooi moet vinden nou ik wordt doodmoe van die bleus muiziek vanvdie lul die wij iedere keer door onze strot geperst krijgen
    Dus doe normaal trol genee en vd gijp kunnen ook saitiere maken
    En als het je niet zint rot dan voorgoed op
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Derksen bíjna weggelopen bij RTL-uitzending: 'Dan denk ik: hoe is het mogelijk?'