'Ze wisten dat ik transfervrij was, maar ik ga De Graafschap niet zelf bellen'

    'Ze wisten dat ik transfervrij was, maar ik ga De Graafschap niet zelf bellen'

    Een terugkeer naar 'zijn' De Graafschap was wellicht logischer geweest, maar Caner Cavlan signeerde een maand geleden een éénjarig contract bij promovendus FC Emmen. Zijn oude liefde toonde geen belangstelling. 

    Cavlan (26) vertrok deze zomer transfervrij bij het Turkse Boluspor. De back wilde terug naar Nederland. "Ik heb nooit wat gehoord van De Graafschap", zegt hij in gesprek met de Gelderlander. 

    "Ze wisten dat ik transfervrij was, maar ik ga de club natuurlijk niet zelf bellen. Ze weten wie ik ben. Ik woon nog steeds in Doetinchem en veel mensen spreken me de laatste tijd aan. Ze snappen niet goed waarom ik bij FC Emmen voetbal en niet bij De Graafschap."

    In het 2014/15 kende Cavlan een prima jaar met De Graafschap in de Jupiler League. De Superboeren promoveerden en Cavlan verdiende een transfer naar sc Heerenveen. 

    Plaats een reactie

    zondag 22 juli 2018 om 18:01
    Een net niet speler deze jongen, mentaal echt beroerd.
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 18:06
    dat ie verwacht dat de Graafschap hem gaat bellen terwijl ie volgens mij nog geen lantaarnpaal voorbij komt , zegt eigenlijk al genoeg over hem
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31296
    zondag 22 juli 2018 om 18:48
    Vorige week wist ie er wel 1 te raken met inparkeren....
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 18:49
    dus is ie hem niet voorbij gekomen ....
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31296
    zondag 22 juli 2018 om 18:52
    Hij moest achteruit.... dus eerst reed ie m voorbij, daarna er vol op!
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 22:29
    haha ja dat was de eerste keer dat ie iets voorbij kwam en toen raakte ie in paniek
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9634
    zondag 22 juli 2018 om 19:58
    Ach, als linksback hoef je toch ook geen lantaarnpaal voorbij?
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11849
    zondag 22 juli 2018 om 21:14
    En meneer voelt zich te groot om de club zelf te bellen...
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31296
    zondag 22 juli 2018 om 18:48
    Vond het al een beroerd verhaal..... dus je opmerking komt voor mij niet als een verrassing.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9801
    zondag 22 juli 2018 om 18:03
    Voor Emmen een bruikbare speler.
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 18:06
    Denk dat Cavlan links op het middenveld het beste tot z'n recht komt.
    Vind ik leuk
    Rvdh1994 +387
    zondag 22 juli 2018 om 18:09
    Fc emmen linkerrijtje!
    Vind ik leuk
    Excelsior +1348
    zondag 22 juli 2018 om 18:10
    Bellen vanuit Turkije is ook duur. ;)
    Vind ik leuk
    Emmenaar +658
    zondag 22 juli 2018 om 18:22
    Hij heeft wel gelijk. Is een klasse beter dan die matige Tutuarima.
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 18:25
    We gaan het zien. Prioriteit ligt bij ons op het middenveld en niet zo zeer achterin.
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 18:27
    Ik denk links op de bank
    Vind ik leuk
    Blindsy +12563
    zondag 22 juli 2018 om 18:57
    Uh.. misschien hadden ze je niet nodig?
    Vind ik leuk
    grptje +108
    zondag 22 juli 2018 om 19:04
    Hofstede liet hem




    Ach hiet wordt ik nu moe van ik bedoel van hofstede clavan had bij de s boeren goed gepast maar laat hem links liggen overgens die vriend anco jansen is en was bij de s.boeren een zuiplap had meer zin in bier als trainen
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 juli 2018 om 19:05]
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 19:10
    die laatste zin, kom er maar in Straat...
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 19:07
    Lijkt mij voor Emmen een goede versterking. Ben erg benieuwd hoe die het gaat doen.

    Onze oud spits Arias die ze hebben gehaald (ik dacht als tweede spits ) gaat het daar nooit redden . Jupiler is denk ik echt zijn top slechte bal aanname en overzicht maar scoort af en toe een aardige goal ! Hoop dat ik ernaast zit en die mij kan verassen .
    Vind ik leuk
    LarsNL16 +3278
    zondag 22 juli 2018 om 19:22
    Hij had zich toch gewoon kunnen melden bij De Graafschap? Is niks mis mee lijkt mij. Maar denk dat hij zich daar te goed voor voelde..
    Vind ik leuk
    Roya +1472
    zondag 22 juli 2018 om 19:35
    Wederom een berg trollen redactie van VP doe er is wat aan anders ga ik en nog een berg andere reaguurders elders kijken want dit kan gewoon niet meer

    Alle trollen die op me willen reageren doe maar niet

    Ben geen hooligan of internet wannabe
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 19:39
    Henk de Jong heeft het te druk in de kroeg.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws