'PSV hoopt op duidelijkheid van aanvaller en wil meer dan één miljoen euro'

    'PSV hoopt op duidelijkheid van aanvaller en wil meer dan één miljoen euro'

    maandag 23 juli 2018 om 07:14

    PSV hoopt op korte termijn duidelijkheid te krijgen van Albert Gudmundsson. De aanvaller uit IJsland heeft een aflopend contract en kán verlengen.

    Het Eindhovens Dagblad meldt maandag dat Gudmundsson voor meerdere jaren kan bijtekenen. Of dat ook gaat gebeuren, is nog onduidelijk. Veel zal afhangen van 'het traject' dat wordt gekozen. Als Gudmundsson zijn contract verlengt, wordt hij mogelijk verhuurd. Die uitleenbeurt moet dan uitwijzen of hij de stap naar PSV 1 definitief kan zetten.

    Gudmundsson heeft over belangstelling niet te klagen. Sparta Praag is volgens het Eindhovens Dagblad één van de kandidaten. De Tsjechische topclub moet bij een definitieve overname wel meer dan één miljoen euro betalen. PSV hoopt op korte termijn van Gudmundsson te vernemen hoe hij over zijn toekomst denkt. Deze zomer nam hij met IJsland deel aan het WK in Rusland.

    Poll

    Gaat Gudmundsson komend seizoen doorbreken bij PSV?

    (1683 stemmen)

    Plaats een reactie

    maandag 23 juli 2018 om 07:19
    Deze jongen moet minuten maken. Lekker verhuren.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24539
    maandag 23 juli 2018 om 07:23
    Moet ie wel eerst even verlengen
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24539
    maandag 23 juli 2018 om 07:23
    Kan City hem niet kopen?
    Als hij straks ergens 5 of 6 goals maakt is hij toch minstens even interessant als Sandler?
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 07:45
    Als hij ballen heeft tekent hij voor 4 jaar en gaat komend seizoen in Emmen spelen.
    Vind ik leuk
    Freddy.R +18
    maandag 23 juli 2018 om 08:44
    Lijkt mij niet goed genoeg wat ik van hem gezien heb tot nu toe
    Vind ik leuk
    tannat +9105
    maandag 23 juli 2018 om 09:02
    Wat heb jij van hem gezien dan?
    Vind ik leuk
    Freddy.R +18
    maandag 23 juli 2018 om 22:34
    Beker vvv
    Vind ik leuk
    tannat +9105
    maandag 23 juli 2018 om 23:03
    één hele wedstrijd?
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 08:56
    Laten gaan voor een half miljoen en beding dat je 50% van zijn volgende transfersom pakt. Iedereen blij.
    Vind ik leuk
    misterTP +247
    maandag 23 juli 2018 om 09:02
    Ik ben wel van deze jongen gecharmeerd, snel, redelijke techniek en een goed overzicht. Ik denk dat hij bij PSV alleen niet veel aan spelen toe gaat komen, Malen en Gakpo lijken hem voorbij te zijn gestreefd.
    Vind ik leuk
    RtdDub +10600
    maandag 23 juli 2018 om 09:09
    Uitlenen?
    Dacht daar de Jong elftallen voor waren?
    Kan dan ook net zo goed weer afgeschaft worden.
    En ja ik weet dat ze dan aan een eredivisie uitgeleend (kunnen) worden maar dat kan ook zonder de Jong elftallen nog.
    [Reactie gewijzigd op maandag 23 juli 2018 om 09:09]
    Vind ik leuk
    MN223 +739
    maandag 23 juli 2018 om 11:31
    De Jong-elftallen hebben nauwelijks uitdaging in de eerste divisie. Beter uitlenen aan een ploeg die wél op niveau speelt.
    Vind ik leuk
    RtdDub +10600
    maandag 23 juli 2018 om 11:48
    Ja maar deze jongen loopt al ene paar jaar in Jong PSV.
    Kennelijk vinden ze hem niet goed genoeg bij PSV. Verkoop hem dan gewoon maar ga nou niet ook nog eens een uitzendburo beginnen met uitleen\verhuur spelers
    Vind ik leuk
    Qalsi +478
    maandag 23 juli 2018 om 09:15
    Dat gezeik altijd over veen kans(en) krijgen. Als hij beter is dan degene die nu op zijn positie speelt gaan ze hem echt niet op de bank zetten.
    Het moet hier altijd net gedaan worden of je bij psv geen kans krijgt en bij de rest wel. De beste speelt gewoon. Of wordt Zyech ook op de bank gezet door een goede speler van het tweede van Ajax. Of Berghuis door de rechtsbuiten van Feijenoord twee. Goedzo dacht ik ook!
    [Reactie gewijzigd op maandag 23 juli 2018 om 20:06]
    Vind ik leuk
    Maan88 +2677
    dinsdag 24 juli 2018 om 02:18
    Dit gaat een hele goede speler worden. Staat een slim koppie op en gaat zich na een verhuurperiode bij ik vermoed nac bij PSV laten gelden. Enorm lichtvoetig, snel en vooral doelgericht. Heeft een fantastisch overzicht en gevoel voor de ruimte. Die gaat echt nog veel mensen verassen. Hopelijk tekent ie snel bij!!

    En afgelopen jaar zijn er weer veel talenten doorgebroken maar je kan niet alleen maar talenten opstellen. We zijn kampioen geworden en daardoor zullen er nog een aantal spelers vertrekken voor goed geld waarna er ook weer wat jeugd doorgeschoven wordt!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 24 juli 2018 om 02:19]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'PSV hoopt op duidelijkheid van aanvaller en wil meer dan één miljoen euro'