FC Twente laat oude bekende meetrainen na contractontbinding bij Go Ahead

    FC Twente laat oude bekende meetrainen na contractontbinding bij Go Ahead

    maandag 23 juli 2018 om 15:25

    Shadrach Eghan keert terug bij FC Twente. De Ghanese middenvelder heeft zijn contract bij Go Ahead Eagles laten ontbinden en traint voorlopig mee in Enschede.

    Dat maken Go Ahead en Twente maandag bekend via de officiele kanalen. Het tot medio 2019 lopende Go Ahead-contract van Eghan is 'in goed overleg' ontbonden. Hij lijkt bij Twente niet te hoeven rekenen op een contract: volgens Enschedese club traint de middenvelder alleen mee om zijn conditie op peil te houden. Eghan speelde tussen 2013 en 2017 al bij Twente.

    Waar Eghan komt, daar vertrekt Chris David. De middenvelder uit Enschede hield de afgelopen weken zijn conditie op peil, maar een contract zit er volgens RTV Oost niet in. Trainer Marino Pusic heeft laten weten een 'ander type middenvelder' te zoeken. David kiest daardoor eieren voor zijn geld en is op proef in Engeland. Ook daar is de oud-speler van Fulham, Go Ahead en FC Utrecht in afwachting van een nieuwe werkgever.

    Plaats een reactie

    henkvlis +3559
    maandag 23 juli 2018 om 15:29
    Hij krijgt bij Twente geen contract staat er te lezen.

    Dat lijkt me een overbodige opmerking, want het water staat Twente aan de lippen.
    De halve middenstand en overheid heeft moeten bij springen om Twente te redden.
    Op zich geen enkel probleem, want Twente moet blijven bestaan, maar dan snap ik dat je niet met contracten gaat strooien.
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 15:31
    Dat is wel bij meer clubs gebeurt. Bij PSV toch ook??
    Vind ik leuk
    henkvlis +3559
    maandag 23 juli 2018 om 15:40
    Is gebeurd is verleden tijd, dus dan is gebeurd met een D.

    En wat betreft je opmerking: Deze topic gaat over Twente, dus laten we het zuiver houden en houdt de focus op het onderwerp.
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 15:51
    Dat doe jij ook niet hahahaha. of schrijf ik dit ook fouD.
    Vind ik leuk
    Eanske +3893
    maandag 23 juli 2018 om 17:41
    Och kereltje wil even goedkoop scoren maar als hij de bal terug krijgt moeten we het daar vooral niet over hebben, echt een henkie inderdaad 😂
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 18:54
    Precies gebeurd is gebeurd, dus naar de toekomst kijken, en dus ook niet meer over het verleden hebben, oké? Gebeurd is verleden tijd, en daar heeft Twente afscheid van genomen en nu wordt er naar de toekomst gekeken en de club wordt weer opgebouwd, we zien elkaar snel weer.
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 16:38
    Als de halve middenstand in Twente zou bijspringen, dan zou F.C. Twente kunnen wedijveren met Real Madrid en Man. City, dus hou het wel even bij de feiten a.u.b.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5007
    maandag 23 juli 2018 om 15:33
    Zelfs Twente stopt geen geld in iemand als Chris David.
    Hoe deze man bij Utrecht kwam mag Joosten weten.
    Vind ik leuk
    Fred1975 +453
    maandag 23 juli 2018 om 15:44
    Vond hem bij Go Ahead echt goed. Scheurde twee keer zijn kruisbanden. Twee keer op kosten van Go Ahead gerevalideerd en toen hij bijna fit was naar Utrecht gegaan. Nare streek en hoe goed ik hem vind, ik hoef hem niet terug in Deventer.
    Vind ik leuk
    Mall00t +5539
    maandag 23 juli 2018 om 15:45
    Daar kwam hij terecht dankzij oud-Tukkers.
    Vind ik leuk
    Rodajc +12663
    maandag 23 juli 2018 om 23:27
    Patrick Joosten? Wat zegt hij daar dan over?
    Vind ik leuk
    buenosje +519
    maandag 23 juli 2018 om 15:40
    Was een heerlijk voetballertje, maar wat er daarna mee gebeurd is..
    Vind ik leuk
    Ruud40 +12230
    maandag 23 juli 2018 om 16:02
    Altijd handig om er een paar mee te laten trainen als je maar 12 selectiespelers hebt.

    Als er genoeg aan komen lopen, kun je misschien wel een partijtje 8 tegen 8 doen
    Vind ik leuk
    grptje +94
    maandag 23 juli 2018 om 16:42
    Welkom bij fc gemeente enschede
    Vind ik leuk