ADO haalt verloren zoon na één jaar terug: Wordt hier gewaardeerd

ADO haalt verloren zoon na één jaar terug: "Wordt hier gewaardeerd"

Gepubliceerd: vrijdag 27 juli 2018 om 09:07vr 27-07-2018 om 09:07

Dion Malone is na één jaar alweer terug bij ADO Den Haag. Beide partijen een akkoord hebben bereikt over een contract voor twee seizoenen, zo heeft de club vrijdagochtend bekendgemaakt via de officiële kanalen.

Malone trainde al langere tijd mee bij zijn oude club, nadat hij zijn contract bij het Azerbeidzjaanse FK Qabala had laten ontbinden. Vanwege 'persoonlijke dingen' duurde het enige tijd voordat hij zijn rentree in Den Haag officieel kon bekrachtigen. Nu is de weg echter vrij voor de 29-jarige verdediger, die ook als middenvelder uit de voeten kan, om terug te keren bij de club die hij tussen 2012 en 2017 al diende.

"We weten heel goed welke kwaliteiten we in huis halen met Dion", vertelt manager voetbalzaken Jeffrey van As aan de clubsite. "Met zijn komst neemt de concurrentie op deze posities toe en kunnen we op diverse manieren spelen. Dion kent de club goed en brengt de nodige ervaring met zich mee. Hij wordt hier gewaardeerd en dat is zeker niet voor niets."

Plaats een reactie

vrijdag 27 juli 2018 om 09:10
Welkom thuis Dion, dit gaat weer een mooi seizoen worden!
Vind ik leuk
Fritske01 +5104
vrijdag 27 juli 2018 om 09:12
Was geen verkeerde voor den haag.
Vind ik leuk
tikkietoe +6108
vrijdag 27 juli 2018 om 09:14
Ervaring die teruggehaald word naar de club, je ziet het al steeds vaker in de eredivisie.
Ik verwacht dat dit een succes word.
Vind ik leuk
Korm +39890
vrijdag 27 juli 2018 om 09:14
Het is ook echt nodig, de selectie staat er niet goed voor gezien de oefen potten
Vind ik leuk
ItsKezier +140
vrijdag 27 juli 2018 om 09:21
Dat geldt ook voor ons in Amsterdam. Gelukkig zijn de oefenwedstrijden gemaakt om te oefenen en testen dus ik hang er niet teveel aan op, maar een echt prettig gevoel is het ook niet
Vind ik leuk
Korm +39890
vrijdag 27 juli 2018 om 09:27
klopt, maar 1 verschil is dat Ajax de oefen wedstrijden speelt met veel jeugd en nog niet 1x in dezelfde samenstelling... die oefenen echt.
ADO speelt om al in vorm te komen voor het echie... net een ander verhaal dus :)
Vind ik leuk
ItsKezier +140
vrijdag 27 juli 2018 om 09:44
Ok, van ADO wist ik dat niet, Ajax klopt inderdaad. Maar realistisch gezien moet middenmoot met deze selectie wel kunnen toch? Komt er nog wat bij?
Vind ik leuk
Korm +39890
vrijdag 27 juli 2018 om 09:57
Hmmm ik denk dat ADO gaat strijden voor degradatie, spelers die weg gaan zijn voor ene appel en ei vertrokken en is moeilijk op te vangen. ik denk dat ADO serieus in zwaar weer komt maar stiekem hoop ik dat ik ernaast zit ;)
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
vrijdag 27 juli 2018 om 10:43
Da's niet helemaal waar hé goos. Bij ons was ook niet iedereen aanwezig en Nasser en Bjorn sloten pas heel laat aan. Heeft ook veel jeugd de kans gehad. Paar wedstrijden verloren maar tegen Bilbao winnen we weer met 3-2 dus zegt niks.
Vind ik leuk
Korm +39890
vrijdag 27 juli 2018 om 11:54
Ado had een paar invallers dat klopt maar ging wel 2x hard onderuit! Fonsje was dan ook niet helemaal blij. ik citeer:

ADO moest uit een ander vaatje tappen dan in eerdere oefenwedstrijden. Groenendijk weet dat als geen ander. 'We hebben een hele vervelende week gehad', zegt de Leidenaar. 'Twee nederlagen met slecht voetbal.'

De coach kon dat niet op zich laten zitten. 'Ik heb even mijn gevoel laten spreken in de kleedkamer', zegt hij eerlijk. 'Even gezegd wat ik er van vind en wat ik van de ploeg verwacht.'
Vind ik leuk
vrijdag 27 juli 2018 om 13:36
Ken die korm beter laten lulle want blijkt dat hij alles blijkbaar weet 😂
Vind ik leuk
Mazzie070 +99
vrijdag 27 juli 2018 om 09:17
Welkom malone, ben blij voor hem en ADO . Hopelijk succesvol
Vind ik leuk
Smithsonian +43146
vrijdag 27 juli 2018 om 09:19
Mooi zo!

Prima speler voor ado.
Vind ik leuk
vrijdag 27 juli 2018 om 09:19
Op t middenveld met lex aub
Vind ik leuk
vrijdag 27 juli 2018 om 09:24
Fijn dat hij weer terug is. Een stofzuiger op het middenveld en hard nodig. Welkom Dion! Nu nog een rechtsback.
Vind ik leuk
Rodajc +18649
vrijdag 27 juli 2018 om 09:42
Als middenvelder een goede versterking, als back onder de maat. Maar neem aan dat ie idd voor wat extra kracht op het middenveld is gehaald, past prima bij ADO.
Vind ik leuk
Enw02 +662
vrijdag 27 juli 2018 om 09:58
We worden kanpioen !!!
Vind ik leuk
Feymik +6
vrijdag 27 juli 2018 om 10:18
Einde van het Post-Malone tijdperk..
Vind ik leuk
Meneer Smith +3258
vrijdag 27 juli 2018 om 10:43
Congratulations😄
Vind ik leuk
rober2704 +841
vrijdag 27 juli 2018 om 10:30
Mooi nieuws al had ik liever minstens een driejarig contract gezien.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
vrijdag 27 juli 2018 om 10:40
Welcome Back Dion!

Wederom tonen wij aan dat wij de meest warme club van NLD zijn!
Vind ik leuk
Korm +39890
vrijdag 27 juli 2018 om 11:56
al dat gelul over warme club... ik denk dat elke club warm is en zo ook ADO. In de spelershome kom je inderdaad vaak oud spelers tegen zoals kramer
Vind ik leuk
vrijdag 27 juli 2018 om 10:44
Meer dan van harte welkom.
Voetballer waar het nooit aan arbeidsethos ontbreekt.
Vind ik leuk
timo45 +459
vrijdag 27 juli 2018 om 10:46
De eredivisie gaat er dit jaar denk ik voor het eerst in 5 jaar weer op vooruit na een transferperiode! Goede zaak
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws