Update: Aangehouden PSV-fan krijgt stadionverbod én moet voor rechter verschijnen

    Update: Aangehouden PSV-fan krijgt stadionverbod én moet voor rechter verschijnen

    maandag 6 augustus 2018 om 16:05

    Een PSV-supporter heeft zaterdag een verstandelijk beperkte Feyenoord-fan vol in het gezicht geslagen. Dat gebeurde nadat Feyenoord via Jordy Clasie de strafschoppenserie in het Philips Stadion besliste en de Johan Cruijff Schaal won.

    Theo Maas, wethouder van het Brabantse Someren en vader van slachtoffer Ritchie, laat aan het Eindhovens Dagblad weten dat hij bijzonder geschrokken is van het incident. "Veel mensen om ons heen op de tribune hadden in de gaten dat het twee jongens met een beperking waren. Zij genoten van hun enthousiasme", aldus Maas. "Pas na de laatste strafschop ging het mis. Het ging daarna razendsnel en er stond ineens een man voor Ritchies neus. Ik verwijt het mezelf dat ik het niet heb zien aankomen."

    Persvoorlichter Thijs Slegers heeft namens PSV gereageerd op het incident en biedt zijn verontschuldigingen aan. "We gaan er alles aan doen om de daders te pakken", stelt Slegers. De persvoorlichter benadrukt dat PSV er alles aan heeft gedaan om de veiligheid van de stadionbezoekers te garanderen en dat dit ook voor 98 procent gelukt is. "Alleen in dit geval niet."

    Update 6/8 6.52: De betrokken PSV-fan is geïdentificeerd en aangehouden door de politie, meldt het Eindhovens Dagblad maandagochtend. Maas heeft aangifte gedaan tegen de man die zijn verstandelijk beperkte zoon Ritchie heeft mishandeld. Of PSV nog maatregelen gaat nemen tegen de supporter, is nog onduidelijk.

    Update 6/8 16.05: De 45-jarige Eindhovenaar die is aangehouden, heeft van het OM een voorlopig stadionverbod gekregen. Dat meldt Omroep Brabant maandagmiddag. Op 2 november moet hij zich bovendien voor de politierechter verantwoorden. 

    Lees meer over:EredivisiePSVFeyenoord

    Plaats een reactie

    Snapje? +2719
    zondag 5 augustus 2018 om 22:10
    Triest dat dit gebeurt. Degene die slaat is verstandelijk beperkt.
    Vind ik leuk
    toposs10 +60
    zondag 5 augustus 2018 om 22:11
    Triester als dit gaat het echt nooit worden, echt pure waanzin!
    Vind ik leuk
    PRICE +25474
    zondag 5 augustus 2018 om 22:16
    Stadion verbod voor zo'n dwaas,levenslang out.
    Daarnaast hoop ik dat PSV en Feyenoord iets organiseren voor deze supporter.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +22552
    zondag 5 augustus 2018 om 22:23
    Zeker. Schande dat dit soort dipshits zo’n jongen iets aandoen en daarmee ‘de psv-supporter’ in een kwaad daglicht zetten. Ik distantieer me iig 100% van dit soort acties. Slaat nergens op. Net zoals ik me distantieer van die actie waarbij twee jonge Feyenoord boys hun shirt moesten omdraaien.. onschuldig en gewoon lekker zo laten en van harte welkom heten die jongens!!
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4232
    zondag 5 augustus 2018 om 22:24
    Het sloeg wel ergens op ;-)

    Of is dit net onder de gordel?
    Vind ik leuk
    dhrwobo +22552
    zondag 5 augustus 2018 om 22:26
    Nee gewoon flauw ;)
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 22:38
    Laag niveau, dus eronder.
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 23:03
    Is dit een flauwe grap,mafkees?
    Vind ik leuk
    Kingme +470
    zondag 5 augustus 2018 om 23:10
    Edit VP: Reactie verwijderd
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 23:29
    Jij bent zelf een grote beperking joh. Want bij die club van jou gebeurt nooit wat? Iets met zwarte rook een paar jaar geleden? Zal wel je laatste paar hersencellen hebben aangetast.
    Vind ik leuk
    13 +10517
    zondag 5 augustus 2018 om 23:47
    Triest dat je met die 1e zin alle Feyenoorders over 1 kam scheert. Ik sta bij dit topic juist op dat nu niet alle PSV’ers op dit incident moeten worden aangevallen.
    Vind ik leuk
    HansVites +4616
    zondag 5 augustus 2018 om 23:36
    Het bevestigd alleen dat jij ook verstandelijk beperkt bent.
    Vind ik leuk
    LosBlancos +1232
    maandag 6 augustus 2018 om 00:52
    Denk je dat je grappig bent ofzo? Ken jij geen respect? Mocht het bij jou gebeuren piepte je wel anders ;)
    [Reactie gewijzigd op maandag 6 augustus 2018 om 00:53]
    Vind ik leuk
    maandag 6 augustus 2018 om 06:36
    dit is bij hem ook regelmatig gebeurt
    daarom zit ie ook heel de dag op zijn zolderkamertje , veilig achter zijn computertje hier de trol uit te hangen
    Vind ik leuk
    maandag 6 augustus 2018 om 11:00
    Over troll gesproken... Je moet je kapot schamen met zulke supporters. Ik had zijn kop eraf getrokken!
    Vind ik leuk
    BoRiNo13 +247
    maandag 6 augustus 2018 om 16:26
    Denk dat jij te slim bent om voor moord te gaan brommen 😉
    Vind ik leuk
    maandag 6 augustus 2018 om 17:08
    Dat dan weer wel... 😂
    Vind ik leuk
    VA1 +1749
    maandag 6 augustus 2018 om 11:11
    Zo veilig ben je op het internet niet:)
    Vind ik leuk
    Freddyst +50
    maandag 6 augustus 2018 om 07:32
    zoals gewoonlijk laat u weer uw niveau zien, erg laag dus.
    Vind ik leuk
    popiejopie +2278
    maandag 6 augustus 2018 om 16:28
    te vroeg ;)
    Vind ik leuk
    Voebtal +3535
    zondag 5 augustus 2018 om 22:27
    Edit VP: Reactie verwijderd
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 22:39
    Zegt een beperkte als voebtal, tjonge jonge ;(
    Vind ik leuk
    Hakbal +742
    zondag 5 augustus 2018 om 22:49
    Leer eerst goed schrijven.:)
    Vind ik leuk
    soplul +2813
    zondag 5 augustus 2018 om 22:51
    Leer lezen.
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 22:54
    Hij noemt zich zo die Ajacied, nog moeite moeten doen om de naam van die analfabeet in zijn spelling te schrijven ;)
    Vind ik leuk
    maandag 6 augustus 2018 om 06:38
    dat jij na de reactie van Voetbal begint over het schrijven van de Kromme , zegt eigenlijk al genoeg over jouw beperkte niveau
    Vind ik leuk
    Voebtal +3535
    zondag 5 augustus 2018 om 23:44
    Hihi.. :)
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 22:41
    Wat is dit voor een belachelijke opmerking je bent zelf niet goed bij je hoofd
    Vind ik leuk
    Jeroen Water +2355
    zondag 5 augustus 2018 om 23:24
    Welkom op VP Monica
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1625
    zondag 5 augustus 2018 om 22:42
    Indd dus nooit geen Psv supporters meer in een stadion
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 22:44
    Oh?! Omdat het normaal is dat supporters kinderen of mensen met een handicap slaan? Dus daarop moeten we ons met z'n allen maar aanpassen? Van m'n lang van m'n leven niet.
    Vind ik leuk
    Voebtal +3535
    zondag 5 augustus 2018 om 23:42
    Welke supporter heb jij een kind zien slaan?
    Vind ik leuk
    maandag 6 augustus 2018 om 17:13
    Geen maar in een andere topic werd aangehaalde dat twee jochies, jonger dan 10, bij dezelfde dringend werd aangeraden hun Feyenoord shirt binnenste buiten aan te trekken. Voor hun eigen veiligheid..... Ik verzet me met hand en tand ertegen dat kinderen ervan uit moeten gaan dat zij gevaar lopen als zij hun clubliefde tonen. Vandaar.
    Vind ik leuk
    Nuance +7991
    zondag 5 augustus 2018 om 23:09
    Nou doe je het weer, een grapje maken. Zie je, iedereen weer over de zeik.
    Vind ik leuk
    Voebtal +3535
    zondag 5 augustus 2018 om 23:31
    Hahaha jij bent volgens mij de enige die hem doorheeft.. hoe komen al die mensen toch zo serieus? Moet ik het denk je nog even voor ze uitleggen? Of zullen we eerst nog even genieten van al dat stoom dat vrij komt :)
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 23:26
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op zondag 5 augustus 2018 om 23:31]
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 23:30
    @voetbalEn waarom zou 'n verstandelijk beperkte mensen niet toe gelaten mogen om dat deze mensen een verstandelijk beperkte heeft sorry maar dit vind ik niet kunnen deze mensen hebben net zoveel recht om hun club te supporteren dus wat je zegt is gewoon onzinnig

    Supporter die hun handjes los hebben staan en dan maakt het niet uit van welke club de supporter is zulke supporter moeten ze gewoon niet toe laten deze verpesten alleen maar het sfeer van het voetbalwedstrijden
    Vind ik leuk
    Voebtal +3535
    zondag 5 augustus 2018 om 23:32
    Lieverd.. omdat verstandelijk beperkte mensen onschuldige kindjes slaan..
    [Reactie gewijzigd op zondag 5 augustus 2018 om 23:37]
    Vind ik leuk
    PRICE +25474
    zondag 5 augustus 2018 om 23:31
    Waar slaat dat op VOEBTAL,jij weet totaal niet hoe zo'n mannetje naar deze wedstrijd heeft toegeleefd. Bij en gelukkig met de winst. Daarna bang en huilend dit onverwachts moet verwerken.
    Ongekend dat je hier mee lacht.
    VOEBTAL jij heb bij mij hier op VP volledig afgedaan.
    Vreselijk dat jij hier een lach van maakt.
    Vind ik leuk
    Voebtal +3535
    zondag 5 augustus 2018 om 23:37
    Schatje.. kom even rustig op adem... Veeg het kwijl van je mond... En lees mijn post nog eens rustig met een knipoog.. verstandelijk beperkt ben je in mijn ogen namelijk als je kinderen slaat.. snap je hem nu lieverd... Of zal ik het even voor je uittekenen?
    Vind ik leuk
    BoRiNo13 +247
    maandag 6 augustus 2018 om 16:30
    Sommigen kunnen niet echt begrijpend lezen he voebtal... Man man wat serieus zijn ze hier.. De moraalridders van vp
    Vind ik leuk
    Voebtal +3535
    maandag 6 augustus 2018 om 16:32
    Inderdaad hahaha.. heerlijk!
    Vind ik leuk
    Voebtal +3535
    maandag 6 augustus 2018 om 16:33
    En ben je weer een beetje rustig schat?
    Vind ik leuk
    dinsdag 7 augustus 2018 om 05:08
    Taalgebruik van voebtal is gelijk aan Turkse Nederlander. Heeft gewoon 2 accounts. ;((
    Vind ik leuk
    Sluisje +442
    zondag 5 augustus 2018 om 23:42
    Ben fan van dezelfde club, maar dit slaat nergens op.
    Heb je wel door dat je hierdoor zelf ook niet meer naar het stadion zou kunnen.....:)
    Vind ik leuk
    Voebtal +3535
    zondag 5 augustus 2018 om 23:43
    Wat slaat precies nergens op?
    Vind ik leuk
    Butsbal +13299
    zondag 5 augustus 2018 om 22:46
    Vergeet gewoon voir het gemak de fakkelgooiers.
    Vind ik leuk
    Bullet +2903
    zondag 5 augustus 2018 om 22:49
    Die worden echt niet vergeten! Maar jij denkt: zij deden ook wat, dus kan dit ook wel!
    Vind ik leuk
    Nuance +7991
    zondag 5 augustus 2018 om 23:10
    Nee, maar dat heeft hier niks mee te maken. Leer eens argumenteren.
    Vind ik leuk
    JustH +13059
    maandag 6 augustus 2018 om 00:22
    Gaat nu over PSV-ers die slaan, even niets anders er bij halen. Dat doe je al genoeg als het bij een ander gebeurd.
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 23:01
    Nou niet alleen "psv-supporters" maar een voetbalsupporter in het algemeen wordt voor lul gezet. Heeft niks met voetbal te maken. Lopen helaas bij elke club zulke idioten rond.
    Vind ik leuk
    mcmodd +21357
    zondag 5 augustus 2018 om 23:30
    dhrwobo, de meesten hier geloven direct dat de dader geen model staat voor al die andere PSV-supporters. Natuurlijk neem je afstand van dit gebeuren. Voor wat mij betreft doe je dat voor al die mensen die begrijpen dat dit misdadig is en bestraft moet worden. Ik weet dat je voor zoiets niet de gevangenis ingaat, maar in specifieke gevallen als dit moet daar toch maar eens een uitzondering op komen. Misschien dat de dader al eens eerder gepakt is voor geweld, dan kan hij weldegelijk de nor indraaien.
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 22:27
    Heel goed Price. ;)
    Vind ik leuk
    PRICE +25474
    zondag 5 augustus 2018 om 22:32
    Vreselijk om zo'n mannetje eerst helemaal uit zijn dak zien gaan en dan totaal ontredderd bang en angstig met pijn hulpeloos te zien. Ik ben psv er,maar dat is in zoiets totaal niet relevant. Ik kom op voor deze jonge Feyenoord supporter.
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 22:37
    Klasse reactie Price. Deze persoon mogen ze geen voetbalsupporter noemen, moet zijn frustratie op zichzelf elders afreageren [velen doen het op VP, ;)]. Was prima sfeer, gezamenlijk in stadion en eromheen. Deze eenlingen geven verkeerd beeld en dienen aangepakt te worden. Supporter uitnodigen voor PSV-Feyenoord (competitie), dader straffen.
    Vind ik leuk
    PRICE +25474
    zondag 5 augustus 2018 om 22:39
    Geweldig de Kromme zelf,mooi jou woorden👍👍
    Vind ik leuk
    JDW1988 +2703
    maandag 6 augustus 2018 om 00:29
    Triest triest triest!

    Maar eh, die jongen in het filmpje huilt toch vanwege hij het zo mooi vind ?

    Of word hij geslagen tijdens het filmen, nee toch ?
    Vind ik leuk
    APE +29
    zondag 5 augustus 2018 om 23:56
    Idd is het geen goed idee om die hersenloze in de Feyenoord shop een compleet Feyenoord tenue (uit en thuis) voor die jongen te laten kopen, en dit dan uitzenden op psv tv van fox. Tevens een levenslang stadion verbod lijkt mij.
    Vind ik leuk
    maandag 6 augustus 2018 om 07:11
    Ja, een gesigneerde shirt van Ritchie's favoriete club met alle spelers erop. Of op de foto met Clasie en de JH schaal.
    Vind ik leuk
    PSVFU +4149
    maandag 6 augustus 2018 om 07:55
    Zou mooi zijn als diegene die sloeg de eerstvolgende thuiswedstrijd van feyenoord en psv op de middenstip even zn excuses moet maken tegenover die jongen. Daarna mag die jongen hem een klap teruggeven. Vervolgens uiteraard een levenslang stadionverbod voor deze mafklapper.
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 22:55
    Mee eens!
    Vind ik leuk
    Roya +1074
    zondag 5 augustus 2018 om 22:14
    Je bent me voor maar ben het er volledig me eens
    Vind ik leuk
    komoanFC +1828
    zondag 5 augustus 2018 om 22:14
    Inderdaad te triest voor woorden. Hopen dat hij snel opgepakt wordt. Dit soort eencelligen levenslang een stadionverbod opleggen.

    Dat je jezelf dan ook nog moet verwijten dat je het niet hebt zien aankomen.
    Vind ik leuk
    13 +10517
    zondag 5 augustus 2018 om 22:38
    Volgens het AD stoof de man 21 rijen omhoog in het gemengde vak.
    Vind ik leuk
    Butsbal +13299
    zondag 5 augustus 2018 om 22:48
    Haha sinds wanneer is wat er in het AD staat geloofwaardig ?
    Vind ik leuk
    Nuance +7991
    zondag 5 augustus 2018 om 23:12
    Ga je het nou ontkennen? Triest mannetje ben je. Een weerloze jongen slaan, dan ben je echt een lul.
    Vind ik leuk
    Butsbal +13299
    zondag 5 augustus 2018 om 23:13
    De grootste lul ter wereld en zou van mij klappen krijgen, hoe groot hij ook zou zijn. Maar hoe kom jij erbij dat ik het ontken ???
    Vind ik leuk
    Nuance +7991
    zondag 5 augustus 2018 om 23:14
    “Wanneer is er wat in het AD staat geloofwaardig”
    Vind ik leuk
    Butsbal +13299
    zondag 5 augustus 2018 om 23:19
    Hou het op 18 rijen omhoog stuiven ipv 21.
    Vind ik leuk
    13 +10517
    zondag 5 augustus 2018 om 23:18
    Hetzelfde artikel staat in het Eindhovens Dagblad en ze quoten de vader van de jongen en Thijs Slegers.
    Vind ik leuk
    Butsbal +13299
    zondag 5 augustus 2018 om 23:22
    20 dan ?
    Vind ik leuk
    13 +10517
    zondag 5 augustus 2018 om 23:26
    Laten we het houden op een hoop rijen 😝
    Vind ik leuk
    Butsbal +13299
    zondag 5 augustus 2018 om 23:28
    Haha, jij zeikt tenminste niet zo 13.
    Gij bent een goei
    Vind ik leuk
    maandag 6 augustus 2018 om 04:56
    Ja, dus de vader van de jongen zag het niet aankomen, maar wel ondertussen precies het aantal rijen geteld?

    Vind ik leuk
    Butsbal +13299
    maandag 6 augustus 2018 om 14:38
    Scherp Flip
    Vind ik leuk
    Johan59 +175
    zondag 5 augustus 2018 om 22:18
    Ik hoop niet dat zijn advocaat het daarop gaat gooien, dan krijgt hij 8 uur taakstraf. Als je zo iets ziet trap je zoon vent toch desnoods met 10 man naar de gvd
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +17693
    zondag 5 augustus 2018 om 23:03
    Slegers hoeft niet te achterhalen wie dit gedaan heeft...dat doen wij wel. Hier zijn geen excuses voor en bij deze grote afstand van genomen van deze herzenloze idioot. Sterkte aan deze jongen en familie. Dit is een eenmans dwaze actie !
    [Reactie gewijzigd op zondag 5 augustus 2018 om 23:05]
    Vind ik leuk
    Horas +493
    zondag 5 augustus 2018 om 23:15
    Idd, wij hebben ook mislukkelingen die met vuurwerk smijten.
    Vind ik leuk
    PRICE +25474
    zondag 5 augustus 2018 om 23:23
    Plattekar heb jij een seizoenkaart?
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +17693
    zondag 5 augustus 2018 om 23:26
    yes
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +17693
    zondag 5 augustus 2018 om 23:33
    jij ?
    Vind ik leuk
    PRICE +25474
    zondag 5 augustus 2018 om 23:36
    Yes,zit op west.
    Gisteren was ik er ook
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +17693
    zondag 5 augustus 2018 om 23:38
    ha ha ha, recht tegenover mij ...W
    Vind ik leuk
    Butsbal +13299
    dinsdag 7 augustus 2018 om 18:04
    V
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +17693
    dinsdag 7 augustus 2018 om 18:31
    van Vet Vak...:-)
    Vind ik leuk
    Butsbal +13299
    dinsdag 7 augustus 2018 om 19:22
    Oooo gij kent min
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +17693
    dinsdag 7 augustus 2018 om 20:13
    tuurlijk ;-)
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +17693
    zondag 5 augustus 2018 om 23:40
    Als je weer ns n grote vlag gehesen ziet worden....Organisatie van ons
    Vind ik leuk
    PRICE +25474
    zondag 5 augustus 2018 om 23:54
    Top jongen.
    Ik ga binnenkort stukjes schrijven,contact over gehad met psv. Begin na vakantie mee
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +17693
    maandag 6 augustus 2018 om 00:05
    meen je!! Wat leuk zeg. Kom je misschien achter de laatste nieuwtjes...let me know.
    Vind ik leuk
    PRICE +25474
    maandag 6 augustus 2018 om 00:23
    Je weet het nooit. Of course doe ik dat.
    Vind ik leuk
    VanGoal +529
    zondag 5 augustus 2018 om 23:50
    Mooi verwoord..
    Vind ik leuk
    Druiloor44 +272
    maandag 6 augustus 2018 om 02:46
    Da ze beperkt zijn is heel kut, maar dat ze emoties los make bij fanatieke supporters met hun overdreven blije gedrag vindt ik niet heel gek
    Vind ik leuk
    maandag 6 augustus 2018 om 04:59
    Die "vent" die de jongen geslagen heeft, doet meer kwaad met het uiten van zijn emoties, dan die jongen met zijn gejuich.
    Maar dat vind jij normaal.
    Vind ik leuk
    Druiloor44 +272
    maandag 6 augustus 2018 om 15:20
    Ik vindt dat je inderdaad je handen thuis moet Houden, maar t is wel degelijk provoceren, en je weet dat er genoeg mensen zijn die daar niet zo heel goed mee om kunnen gaan. Dus omdat dan te gaan doen in n stadion van de tegenstander is ook niet echt slim
    Vind ik leuk
    Sazzz +11202
    maandag 6 augustus 2018 om 08:28
    Hij staat gewoon te lachen en te juichen, meer doet ie niet. Maar als je wint moet je dus stil zijn, anders krijg je klappen? Doe normaal man.
    Vind ik leuk
    Druiloor44 +272
    maandag 6 augustus 2018 om 15:23
    Ik zou toch als ik tussen n hoop feyenoord supporters stond en psv wint me eigen niet zo uitbundig laten gaan. Dat is gwn vragen om problemen. Zoals je hier ziet.
    Vind ik leuk
    BoRiNo13 +247
    maandag 6 augustus 2018 om 16:35
    Je bent echt een druiloor he?!
    Vind ik leuk
    Koffieee +133
    maandag 6 augustus 2018 om 10:59
    Nee, daar doe je mensen met een beperking te kort mee
    Vind ik leuk
    Koffieee +133
    maandag 6 augustus 2018 om 11:00
    Nee, daar doe je mensen met een beperking te kort mee
    Vind ik leuk
    LosBlancos +1232
    maandag 6 augustus 2018 om 16:44
    Eens! Opsluiten die vent!
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 22:10
    Nooit meer in het stadion laten dit soort gasten. Vond het prima om te zien, zo’n hele tribune vol uitsupporters. Op naar meer ‘normaalheid’!
    Vind ik leuk
    Butsbal +13299
    zondag 5 augustus 2018 om 22:50
    Die onze grasmat verneukten met hun kutfakkels. En destijds boehoe doen Ajax dat deed met de bekerfinale. Hypocrietuh
    Vind ik leuk
    klick +704
    zondag 5 augustus 2018 om 23:00
    Debiel lul niet alles recht wat krom is.
    Vind ik leuk
    MaxFR010 +387
    zondag 5 augustus 2018 om 23:01
    Ga je nou serieus over het vuurwerk praten terwijl we het hier hebben over een geslagen verstandelijk-beperkte? Triest hoor.
    Vind ik leuk
    Butsbal +13299
    zondag 5 augustus 2018 om 23:07
    Gelukkig hebben Feyenoorders nooit iets misdaan. Scheer toch godverdomme niet elke PSVer over 1 kam als er eentje van ons zo'n schandalige actie uitvreet. Ik zeg nou van ons, maar als het er eentje was uit onze groep waren ze hem nou nog aan het hechten.
    Vind ik leuk
    klick +704
    zondag 5 augustus 2018 om 23:13
    Zeg nou maar gewoon dat het het een debiele actie is. Je blijft eromheen draaien.
    Vind ik leuk
    Butsbal +13299
    zondag 5 augustus 2018 om 23:14
    Het is een debiele actie.
    Vind ik leuk
    Nuance +7991
    zondag 5 augustus 2018 om 23:13
    Niemand scheert PSV ers over 1 kam. Wij snappen ook wel dat dit een idiote eenmansactie was.
    Vind ik leuk
    Butsbal +13299
    zondag 5 augustus 2018 om 23:15
    Dan lees hierboven maar eens.
    "Nooit meer iets organiseren daar" enz. Niet dat ik er wakker van lig, dat komt door mn Warsteinertjes
    Vind ik leuk
    MaxFR010 +387
    zondag 5 augustus 2018 om 23:15
    Scheer ik elke PSVer over een kam? Nee toch? Ik zeg alleen dat het nergens op slaat dat jij het opeens over vuurwerk van Feyenoord gaat hebben, alsof je het wilt vergelijken of iets dergelijks.
    Vind ik leuk
    Butsbal +13299
    zondag 5 augustus 2018 om 23:27
    Met dat slaan is niks te vergelijken. Dat is absoluut het laagste wat je kan doen. Ik wil het daar dus ook niet mee vergelijken.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +17693
    zondag 5 augustus 2018 om 23:31
    als er nog wat te hechten viel...
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 23:45
    @Butsbal wat heeft dit incident te maken met fakkels en de grasmat te maken je gaat iets vergelijk met wat een heel ander incident was maar hoe je het ook went of keert het is beide nooit goed maar dat je dit nu erbij gaat halen en een vergelijking gaat maken met een verstandelijk beperkte mens die geslagen is dat is wel erg laag voor jou
    [Reactie gewijzigd op zondag 5 augustus 2018 om 23:47]
    Vind ik leuk
    Butsbal +13299
    zondag 5 augustus 2018 om 23:49
    Ik trek nou mn broek weer omhoog want wat zitten hier toch figuren op VP zeg. Ik verafschuw wat er is gebeurd met dat manneke, maar gummen we dan de rest gewoon uit ? Mag je daar dan niks meer over typen, want dit is het ergste ? Pffff
    Vind ik leuk
    JustH +13059
    maandag 6 augustus 2018 om 00:29
    Butsbal over die anderen heb jij vooral altijd een grote muil, en nu het bij jou gebeurd ga je er van alles bij halen.
    Vind ik leuk
    JustH +13059
    maandag 6 augustus 2018 om 00:27
    Butsbal, het is een PSV-er die gaat slaan op een jongetje. Jij heb het steeds ergens anders over. Waarom doe je dat?
    Vind ik leuk
    maandag 6 augustus 2018 om 05:01
    Omdat ie te veel Warsteiner biertjes heeft gedronken.
    Vind ik leuk
    Butsbal +13299
    maandag 6 augustus 2018 om 06:56
    Was idd een flink aantal geworden.
    Vind ik leuk
    LosBlancos +1232
    maandag 6 augustus 2018 om 16:44
    Ik zou hem TBS opleggen!
    Vind ik leuk
    Roya +1074
    zondag 5 augustus 2018 om 22:11
    De dader heeft duidelijk ook een beperking
    Vind ik leuk
    Bengelino +10843
    zondag 5 augustus 2018 om 22:11
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op zondag 5 augustus 2018 om 22:21]
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 22:11
    Hoe triest kun je zijn. Het is een spelletje. Pfff. Lang leve een levenslang stadionverbod
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 22:11
    Te triest voor woorden dit
    Vind ik leuk
    Groen +865
    zondag 5 augustus 2018 om 22:49
    Edit VP: Reactie verwijderd
    Vind ik leuk
    klick +704
    zondag 5 augustus 2018 om 23:02
    Domme grapjes ook bannen hier
    Vind ik leuk
    Groen +865
    zondag 5 augustus 2018 om 23:26
    Hoezo grapje? Slaan is gewoon niet netjes!
    Vind ik leuk
    klick +704
    donderdag 9 augustus 2018 om 11:19
    Gelukkig is vp het ook eens
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 23:36
    Edit VP : Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op zondag 5 augustus 2018 om 23:58]
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 22:11
    Dikke onvoldoende nooit meer wat organiseren in dat stadion.
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 22:13
    Als je denkt dat het niet dommer kan worden met commentaar... bravo. Pfff.
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 22:15
    Er is zoveel mis gegaan gisteren of is dat aan je neus voorbij gegaan.
    Vind ik leuk
    talentje +366
    zondag 5 augustus 2018 om 22:17
    Vertel me is wat er precies allemaal mis gegaan is dan? Die jochies die hun shirt uit moesten doen? Hoe erg het ook is bovenstaande bewijst toch dat zo iets niet kan!!! Dit is je 4de bericht al waar je psv negatief probeert weg te zetten waar ben je mee bezig man?
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 22:49
    Was prima, in skyboxen gewoon PSV en Feyenoord, maar ook Ajax en anderen bij elkaar. Probleemloos Feyenoord-sjaal en shirt. Deze eenlingen moeten gestraft worden en stewards deden hun best om dit soort dingen te voorkomen (laat je shirtje omdraaien is ‘t niet goed, laat je ‘t toe dan komt er zo’n vent en is ‘t ook niet goed, ga er maar aan staan).
    Vind ik leuk
    maandag 6 augustus 2018 om 06:32
    Is die Bossche bol naar je kop gestegen?
    Vind ik leuk
    maandag 6 augustus 2018 om 18:34
    Humor!!!!!
    Vind ik leuk
    Nosje +1478
    zondag 5 augustus 2018 om 22:14
    Als we dat altijd hanteren moeten we binnenkort is het buitenland gaan voetballen.
    Vind ik leuk
    13 +10517
    zondag 5 augustus 2018 om 22:41
    Bij welke club gebeurt nou nooit wat vervelends? Ik ben geen PSV’er, maar vind jouw reactie echt veel te kort door de bocht.
    Vind ik leuk
    Butsbal +13299
    zondag 5 augustus 2018 om 22:59
    Eindelijk
    Vind ik leuk
    Sazzz +11202
    maandag 6 augustus 2018 om 08:32
    Wat, omdat een mafkees een dreun uitdeelt? Dan kunnen ze nergens ooit meer iets organiseren...
    Vind ik leuk
    psv.040 +296
    zondag 5 augustus 2018 om 22:11
    schandalig...
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 22:12
    Wat een mafkees ben je dan. Man man man. Die vent moeten ze gelijk een week opsluiten.
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +4847
    zondag 5 augustus 2018 om 22:12
    De dader is pas echt verstandelijk beperkt.
    Vind ik leuk
    Spiegel +8796
    zondag 5 augustus 2018 om 22:13
    Schandalig, eeuwig verbannen met meldingsplicht tijdens ALLE wedstrijden van PSV, zelfs de jeugd o7.

    Waarom de functie van de vader van het kind relevant is weet geen mens.
    Al was het de zoon van de groenteboer of de melkman, van kinderen blijf je af. Helemaal als ze een beperking hebben.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +10227
    zondag 5 augustus 2018 om 22:22
    Van iedereen moet je afblijven.
    Vind ik leuk
    Jens1999 +20561
    zondag 5 augustus 2018 om 22:26
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op zondag 5 augustus 2018 om 23:36]
    Vind ik leuk
    Bud Spencer +2101
    zondag 5 augustus 2018 om 22:33
    Waardeloos om zo te reageren op PSV-supporters die zich distantiëren van het wangedrag van anderen. Helpt totaal niet mee om dit schandalige gedrag uit te bannen want je wil reacties uitlokken die niets met dit verhaal te maken hebben.
    Vind ik leuk
    Jens1999 +20561
    zondag 5 augustus 2018 om 22:36
    O is dat zo.... moet je eens lezen wanneer er iets met een Ajacied gebeurt.... hoe ze dan reageren..... dan zijn alle Ajacieden tuig.... nou het blijkt wel dat ze in eindje net zo triest zijn.... maar zo hypocriet als ze zijn..... geven ze dat nooit toe....
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 22:44
    Stop nou eens Jens. Dit gaat niet over jouw club.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +10227
    zondag 5 augustus 2018 om 22:53
    Wat ben jij een zielepiet zeg.
    Heb je mij ooit horen zeggen dat er bij PSV geen malloten rondlopen dan?
    Je zet jezelf echt voor lul.
    Vind ik leuk
    Psvschilder +2369
    zondag 5 augustus 2018 om 23:27
    En nou oprotten , deze opmerkingen van jouw zijn zwaar ongepast op dit bericht .
    Vind ik leuk
    Jens1999 +20561
    dinsdag 7 augustus 2018 om 11:26
    Jij denkt toch niet dat ik naar een PSV Supportertje luister haha... gaat vliegeren jij....maf kikker....
    Vind ik leuk
    Psvschilder +2369
    dinsdag 7 augustus 2018 om 13:53
    Jij gebruikt deze ernstigge incident om je standpunt temaken , achterlijke mongool die je er bent .
    Vind ik leuk
    Jens1999 +20561
    dinsdag 7 augustus 2018 om 16:11
    Ga schilderen jij..... mongool dat zal je vader wel zijn.... anders had ie nooit zo'n kneus als jij op de wereld gezet....#KneuzenKind
    Vind ik leuk
    Psvschilder +2369
    dinsdag 7 augustus 2018 om 19:39
    Wat moet je Neuzenkind
    Vind ik leuk
    maandag 6 augustus 2018 om 06:33
    Opzouten hier. Misselijke stoker dat je bent.
    Vind ik leuk
    Butsbal +13299
    dinsdag 7 augustus 2018 om 18:07
    Zo geef ik jou duimpje 1913.
    Groeten uit Eindhoven.
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 22:34
    Zie jij hier ook maar 1 psv supporter die dit toejuicht? Het is jammer dat jij dit gebruikt om nog even te gaan jennen.....
    Vind ik leuk
    Jens1999 +20561
    zondag 5 augustus 2018 om 22:38
    Jennen nee hoor.... ik zeg het al iedere keer dat de warmte uit eindje bullshit is..... en iedere keer doen de moraalridders die voor PSV zijn.... net of ze zo vriendelijk zijn en nooit iets doen....
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 22:45
    Als je het geen jenben vind dan laat ik je maar in die waan. Je merkt aan de reacties wel dat er anders over wordt gedacht. Over de "warmte" van PSV. Het is algemeen bekendt dat de sfeer warmer en gemoedelijker is beneden de rivieren als er boven. En mocht je de moeite nemen om de commentaren te lezen dan lees je toch duidelijk dat iedereen dit verafschuwd. Zelfs de door jou benoemde moraalridders.
    Vind ik leuk
    Druiloor44 +272
    maandag 6 augustus 2018 om 02:57
    Omda t hier ook gwn veel minder gebeurt dan in Amsterdam of Rotterdam..
    Vind ik leuk
    maandag 6 augustus 2018 om 06:34
    Opzouten!!!
    Vind ik leuk
    Jens1999 +20561
    dinsdag 7 augustus 2018 om 16:12
    Whahaha..... droom verder.... Kneus Wilstra
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 22:35
    Dit is een incident en niet aan PSV-supporters in het algemeen toe te rekenen.
    Evenmin aan Feyenoordsupporters die er een gewoonte van maken tribunes van de tegenstander te ‘kapen’.

    Zo’n jongen moet op die tribune gewoon voor Feyenoord kunnen juichen. En àls je dat uitbundige gejuich dan toch onacceptabel vindt, dan spreek je die vader/begeleider op een normale manier aan.
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 22:43
    Dit is geen PSV Feyenoord discussie, gaat over een dissonant. Dus hou op met je Ajax, niet relevant in deze. Met alle egards als Feyenoorder ontvangen gisteren, gewoon gemoedelijk en sportief.
    Vind ik leuk
    13 +10517
    zondag 5 augustus 2018 om 22:43
    Hé Jensie, dit is nou niet echt het topic om het vuurtje op te gaan stoken toch?
    [Reactie gewijzigd op zondag 5 augustus 2018 om 22:44]
    Vind ik leuk
    AjaxRio81 +232
    zondag 5 augustus 2018 om 23:26
    Wat een onzinreactie. Dit is een maatschappelijk probleem dat we bij vrijwel alle clubs terugzien. Hoop dat deze vent snel aan de publiekelijke schandpaal komt te hangen. Laat zijn werkgever en sociale kring maar weten wat een "held" dit is.
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 22:34
    Ja die functie erbij vernoemen is vreemd en irrelevant zou je zeggen.
    Mogelijk omdat hij een lokale bnb-er is (Bekende Noord-Brabander)?
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +3199
    zondag 5 augustus 2018 om 22:13
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op zondag 5 augustus 2018 om 22:22]
    Vind ik leuk
    talentje +366
    zondag 5 augustus 2018 om 22:15
    Dit soort debielen zie ik je overal! Ze lopen rond bij Ajax , Feyenoord en zelfs nog bij FC Emmen.
    Vind ik leuk
    Jur74 +7615
    zondag 5 augustus 2018 om 22:16
    Scheer ze allemaal lekker over één kam.
    Vind ik leuk
    Bullshit +438
    zondag 5 augustus 2018 om 22:17
    Dachten we het dieptepunt in reacties bereikt te hebben kom jij met een opmerking die aangeeft dat je verstandelijke vermogens ver beneden peil zijn.
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 22:22
    Zoonvan is evengoed erg door alles op een hoop te gooien, ook verbod.
    Vind ik leuk
    lucie +1
    zondag 5 augustus 2018 om 22:24
    Lekker alles over een kam scheren simpele ziel.
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 22:13
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op zondag 5 augustus 2018 om 22:22]
    Vind ik leuk
    Zwollenaar1 +1794
    zondag 5 augustus 2018 om 22:15
    De boel generaliseren is ook een vak. Maar ben het met je eens dat dit zielig kut volk is. Wat mij betreft zet je dit soort ziekelingen voor goed weg in een inrichting of erger.
    Vind ik leuk
    Bullshit +438
    zondag 5 augustus 2018 om 22:19
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op zondag 5 augustus 2018 om 22:22]
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 22:13
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op zondag 5 augustus 2018 om 22:23]
    Vind ik leuk
    Roya +1074
    zondag 5 augustus 2018 om 22:17
    AaLs je dit als dreigement schrijft weet je als je een echte bent ook dat we de zogenoemde petten en sjaals altijd met rust laten
    Vind ik leuk
    Butsbal +13299
    zondag 5 augustus 2018 om 22:55
    "We"...
    Stoere jongen
    Vind ik leuk
    maandag 6 augustus 2018 om 06:39
    Een dreigement uiten op VP is echt te hilarisch. Mwahahahaha
    Vind ik leuk
    VZW291 +578
    zondag 5 augustus 2018 om 22:17
    Het zou dan ook fijn zijn als we dan het goede voorbeeld te zien kregen, in plaats van het bekende ''wraak nemen''
    Vind ik leuk
    Niels92 +17047
    zondag 5 augustus 2018 om 22:17
    Wraak nemen is de oplossing niet gozer, het is trouwens een supporter geweest ( wat al erg genoeg is ), maar daar kan je de rest van de supporters niet op aankijken :(
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 22:20
    Pffff dit is wel de meest trieste opmerking van het jaar. Bravo.
    Vind ik leuk
    Niels92 +17047
    zondag 5 augustus 2018 om 22:51
    De beste straf die je zo randdebiel kan geven is een paar 100 uur taakstraf in een dagopvang voor verstandelijk beperkte mensen.
    Vind ik leuk
    Bullshit +438
    zondag 5 augustus 2018 om 22:20
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op zondag 5 augustus 2018 om 22:24]
    Vind ik leuk
    FCshotover +128
    maandag 6 augustus 2018 om 00:13
    He internetgekkie. Ze hebben je weer door. Je blijft ook een sukkeltje 1e klas.
    Dom dier.dit bewijst wel weer hoe braindead je bent.
    Vind ik leuk
    talentje +366
    zondag 5 augustus 2018 om 22:13
    er is werkelijk geen speler, club of mede supporter die zo iemand als bij ze club zou willen hebben!!!!
    [Reactie gewijzigd op zondag 5 augustus 2018 om 22:18]
    Vind ik leuk
    Druiloor44 +272
    maandag 6 augustus 2018 om 03:01
    Zon verstandelijke beperkte?
    Vind ik leuk
    VZW291 +578
    zondag 5 augustus 2018 om 22:14
    Als ik Slegers zijn bericht lees was het allemaal helemaal top geregeld met de veiligheid in Eindhoven. We moeten tenslotte niet vergeten dat de kinderen met het Feyenoord shirtje onschadelijk werden gemaakt.

    Alleen zo jammer dat er dus niet voorkomen kon worden dat Feyenoord supporters met vuurwerk konden gooien en een verstandelijk beperkte jongen dus een klap kreeg (van iemand die verstandelijk nog beperkter was).

    [Reactie gewijzigd op zondag 5 augustus 2018 om 22:15]
    Vind ik leuk
    Bullshit +438
    zondag 5 augustus 2018 om 22:23
    Je draait de zaken om knul.
    Volgens mij hoort iedereen zich te gedragen.
    Vind ik leuk
    VZW291 +578
    zondag 5 augustus 2018 om 22:31
    De enige die in dit verhaal iets omdraaien waren de jonge Feyenoord supporters.

    Slegers moet ophouden met te doen alsof ze bij PSV de zaken keurig op orde hadden, terwijl de club verantwoordelijk is voor de veiligheid binnen het stadion. En als er supporters op hun gezicht worden geslagen en er massaal vuurwerk naar binnen komt dan gaat er iets fout.

    Vind ik leuk
    13 +10517
    zondag 5 augustus 2018 om 22:48
    Op de een of andere manier lukt het zowel Amsterdam, als Rotterdam (Feyenoord) en Eindhoven niet om ervoor te zorgen dat er geen vuurwerk binnen komt. Zal voor nog wel meer clubs in NL gelden.
    [Reactie gewijzigd op zondag 5 augustus 2018 om 22:49]
    Vind ik leuk
    VZW291 +578
    zondag 5 augustus 2018 om 23:09
    Dat is allemaal totaal niet relevant. Het feit dat men elders er ook problemen mee heeft betekend niet dat PSV zijn zaken goed op orde had. Als dan als woordvoerder komt met een uitspraak als ''in 98 procent van de gevallen ging het goed'' dan heb je het niet begrepen.


    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 22:59
    Klopt. 100% garantie? VZW.
    Waarom zijn JF Kennedy, Martin Luther King, Pim Fortuijn, Theo van Gogh, Els Borst etc dan dood???
    Vind ik leuk
    VZW291 +578
    zondag 5 augustus 2018 om 23:14
    100 procent garantie? nee, maar zeggen dat het in 98 procent van de gevallen goed is gegaan is een mooie manier om je eigen verantwoordelijkheid bij de procent te ontlopen.

    Je zou maar na het drama van koningendag in 2009 te horen hebben gekregen van de RVD dat ze er voor 98 procent in geslaagd waren de veiligheid van de bezoekers te garanderen.

    Stop met flauwekul en neem gewoon je verantwoordelijkheid.
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 23:19
    Andere golflengte.
    Zinloos.
    Vind ik leuk
    HanV +3704
    maandag 6 augustus 2018 om 07:40
    Het is een zinloos getal, je kijkt naar wat er verkeerd gaat. Met 98% gegarandeerde veiligheid is het trouwens erg gevaarlijk. Alleen al het toestaan van gemengde vakken is een fout van de organisatie, blijkbaar kan dat niet met deze 'supporters'.
    Vind ik leuk
    Yuri +3731
    zondag 5 augustus 2018 om 22:14
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op zondag 5 augustus 2018 om 23:37]
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 22:53
    Trieste persoon, die man.
    Triest Yuri om dit te misbruiken om een heel volk te veroordelen. ;(
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 22:14
    Alsof het shirtincident nog niet genoeg was. Dit is gewoon schandalig.
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3352
    zondag 5 augustus 2018 om 22:15
    Warme club met warme supporters...
    Vind ik leuk
    Bremmelem +55
    zondag 5 augustus 2018 om 22:45
    Hoe schandalig dit voorval ook is, dan nog kan je dit niet alle PSV supporters aanrekenen. Deze man is een schande voor onze club. De rest van de supporters van die "warme club" distantieert zich van deze actie, en vind dit een onacceptabele en walgelijke actie.
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +200
    zondag 5 augustus 2018 om 22:50
    Supporters van PSV en Feyenoord doen altijd precies hetzelfde bij Ajax. Zoals het uitfluiten van Ziyech, zeggen dat alle Ajacieden zo zijn, opwachten van de bus deden ook alle Ajacieden. Niet alleen wanneer het om je eigen club gaat zo reageren maar doe het dan ook als het om een andere club gaat.
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 23:01
    Gewoon niet reageren en alles in perspectief zien. Verdedig het goede.
    Vind ik leuk
    Bremmelem +55
    zondag 5 augustus 2018 om 23:06
    Ik zit pas sinds kort op VP, Heb niet meegekregen dat er zo gereageerd werd door PSVers. Je hebt helemaal gelijk pik ook bij andere clubs mag en kun je de supporters niet allemaal over één kam scheren. Er zitten altijd wel van die trolls tussen bij elke club, ook bij ons PSV. Daar distantieer ik me dan ook van
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +200
    zondag 5 augustus 2018 om 23:08
    Ah oke, sorry voor de reactie op jou dan
    Vind ik leuk
    Bremmelem +55
    zondag 5 augustus 2018 om 23:11
    Geeft niks maat :) Gelukkig zijn er ook nog mensen zoals jij, mensen die gewoon van het spelletje houden en respect hebben voor iedereen, ongeacht voor welke club je bent. En ook een klasse reactie trouwens, zowel de eerste als de tweede.
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +200
    zondag 5 augustus 2018 om 23:16
    Ja, jammer dat er zoveel mensen hier zitten die alleen maar met haat reageren op andere clubs, bereiken ze helemaal niks mee.
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 22:16
    Voetbal is van iedereen. Waarom verpesten dan een stel onverlaten dit. Stemt mij erg verdrietig.
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6220
    zondag 5 augustus 2018 om 22:16
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op zondag 5 augustus 2018 om 23:38]
    Vind ik leuk
    Bullshit +438
    zondag 5 augustus 2018 om 22:25
    Zegt het onbenul zonder gehinderd te worden door enige vorm van intelligentie.
    Suc6 met je verdere trieste leventje.
    Vind ik leuk
    Quareck +6737
    zondag 5 augustus 2018 om 22:28
    En bij Ajax hangt elke supporter elke week een Vermeer pop aan een strop over de reling! En ze staan elke dag met tienduizenden in een weiland in Beverwijk! Want zo werkt het hè eencellige? Als een het doet doen ze het standaard allemaal
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +200
    zondag 5 augustus 2018 om 22:51
    Zo deden jullie wel allemaal bij het uitfluiten van Ziyech en het opwachten van de bus weet je nog? Toen waren het volgens jullie ook alle Ajacieden.
    Vind ik leuk
    Quareck +6737
    zondag 5 augustus 2018 om 22:53
    Kom even met mijn reactie waar ik dat zei, dan krijg je alle credits
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +200
    zondag 5 augustus 2018 om 23:00
    Ik weet niet of jij t ook zei, heb t veel psv en feyenoord supporters zien zeggen. Daarom even snel 'jullie' getypt.
    Vind ik leuk
    Quareck +6737
    maandag 6 augustus 2018 om 00:18
    Nu generaliseer je dus even erg als ik deed 😁
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +200
    maandag 6 augustus 2018 om 00:35
    Klopt, bedoel gewoon: bij elke club zijn er wel een paar randddebielen die dit soort dingen doen en daarom kan je niet alle supporters van een club over 1 kam scheren.
    Vind ik leuk
    DrDeef +1339
    zondag 5 augustus 2018 om 22:16
    Te triest voor woorden. De beelden hierboven zijn overigens wel hartverwarmend. Intens gelukkig die jongen met het winnen van de Cruijff schaal en zie hem genieten van dat publiek. Mooi om te zien.
    Vind ik leuk
    LIO7 +705
    zondag 5 augustus 2018 om 22:16
    Jezus jongens... serieus?
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +5723
    zondag 5 augustus 2018 om 22:17
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op zondag 5 augustus 2018 om 22:24]
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 22:19
    Nee, boven de sloten gebeurt niks. Mafkees.
    Vind ik leuk
    Trojan.22 +1387
    zondag 5 augustus 2018 om 22:27
    Met de term "mafkees" komt verstandelijk beperkte Jonathan nog goed weg :)

    Edit: VP let goed op! Reactie snel verwijderd.
    [Reactie gewijzigd op zondag 5 augustus 2018 om 22:31]
    Vind ik leuk
    Nummertien +2612
    zondag 5 augustus 2018 om 22:25
    Jij weet netzo goed als ik als dit alles bij Ajax was gebeurd, dan hadden de biens, de jajapsv, de stratums van deze wereld nu tig topics vol gemaakt dat Ajax een kille clubs is enz enz. Nu hoor je ze niet...


    Ik ga trouwens Psv hier niet om bashen. Overal zijn er idioten, iedere club heeft een goede sfeer maar daarbij ook veel randdebielen die het verpesten elke club heeft dat, dus wij zijn de warmste teksten tja elke club kan dat niet zeggen, elke club heeft randdebielen en elke club heeft ook een andere kant.
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +5723
    zondag 5 augustus 2018 om 23:00
    VP: waarom is mijn reactie verwijderd?
    Vind ik leuk
    dinsdag 7 augustus 2018 om 05:16
    Als je dat niet begrijpt Jonathan, dan is jouw situatie ernstig. ;( , ;)
    Vind ik leuk
    Jorg Vde +66
    zondag 5 augustus 2018 om 22:17
    Bestaan er Feyenoord supporters zonder beperking?? Joking... Dader is gepakt by the way. En echt te schandalig voor woorden. Gasten werden door omringende supporters van PSV gewoon gefeliciteerd. En zo'n simpele ziel verneukt het. Moest nog 20 rijen naar boven sprinten.
    Vind ik leuk
    13 +10517
    zondag 5 augustus 2018 om 22:51
    Zo zeg, jij vindt jezelf wel leuk om zoiets bij een serieus topic als dit te plaatsen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 6 augustus 2018 om 00:38]
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 22:18
    Wat een gek! 10 jaar de bak in met deze malloot!
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 22:18
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op maandag 6 augustus 2018 om 10:30]
    Vind ik leuk
    Druiloor44 +272
    maandag 6 augustus 2018 om 03:07
    Wat ben jij een goed persoon, echt veel beter dan die de mogool die een mogool sloeg
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 22:18
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op zondag 5 augustus 2018 om 23:40]
    Vind ik leuk
    Maan88 +2702
    zondag 5 augustus 2018 om 22:48
    Beetje jammer! Stokertje
    Vind ik leuk
    13 +10517
    zondag 5 augustus 2018 om 22:53
    Gerapporteerd, en niet eens door een PSV’er.
    [Reactie gewijzigd op zondag 5 augustus 2018 om 22:54]
    Vind ik leuk
    Yuri +3731
    zondag 5 augustus 2018 om 22:57
    LOL
    Vind ik leuk
    |Ajax| +1125
    zondag 5 augustus 2018 om 22:18
    Warme club zeg PSV...
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 22:32
    Niet weer die reacties uitlokken..... Had ook zomaar een debiel met een Ajax-shirt kunnen zijn.....
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +200
    zondag 5 augustus 2018 om 22:52
    Precies wat psv supporters over Ajax zeggen
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 22:19
    PSV boertjes warm en gemoedelijk, het zijn de kampers van Nederland (niet allemaal natuurlijk, het is slechts een rode draad ;-)).
    [Reactie gewijzigd op zondag 5 augustus 2018 om 22:20]
    Vind ik leuk
    Maan88 +2702
    zondag 5 augustus 2018 om 22:49
    De kampers van Nederland. Hahahah waar komt dat ineens vandaan?
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 23:16
    Gerapporteerd, door een Feyenooorder.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +2437
    zondag 5 augustus 2018 om 23:26
    Wat hebben kampers hier mee te maken. Heb je zeker een pannensetje voor veel geld gekocht en ben je er nog kwaad om zeker
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 22:19
    Dan heb je echt het verstand van een kokosnoot. Waarschijnlijk kortsluiting in zijn twee hersencelletjes.
    Vind ik leuk
    100%PSV +2716
    zondag 5 augustus 2018 om 22:20
    Dit soort randdebielen kun je geen supporter noemen, maar eerder tuig! Op zijn minst een stadionverbod voor het leven, een fikse geldboete en taakstraf in de gehandicaptenzorg!
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 22:20
    Idioot
    Vind ik leuk
    Rood&wit +3225
    zondag 5 augustus 2018 om 22:20
    Kan het aan mij liggen of mis ik iets? Ik zie alleen 2 jongens die heel erg blij zijn toch?
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 22:23
    Natuurlijk laat je de mep toch niet zien. Wat ik mooi vond is hoe ze juichen, dat was zo hartverwarmend en mooi om te zien. Het is niet leuk dat zo'n malloot zo'n mooie clip ruïneert.
    [Reactie gewijzigd op zondag 5 augustus 2018 om 23:11]
    Vind ik leuk
    Rood&wit +3225
    zondag 5 augustus 2018 om 22:30
    En waarom zou je het niet laten zien? Juist wel laten zien er zijn er dan denk ik genoeg die hem dan ook even een pak rammel willen geven! Want van kinderen blijf je af en al helemaal nu kinderen met een beperking.
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 22:47
    Nou misschien zodat iedereen meteen kan inschatten wat de aanleiding zou moeten zijn geweest. Ik vind het wel een zeer relevant filmpje.

    Weleens bij stil gestaan dat het incident zelf misschien niet gefilmd is?
    Moet je wel meegeven dat mijn verwachtingspatroon van de video ook niet helemaal werd waargemaakt; misschien maar beter ook.
    Vind ik leuk
    Rood&wit +3225
    zondag 5 augustus 2018 om 22:52
    Er kan helemaal geen aanleiding zijn! Je blijft gewoon met je poten van elkaar af!

    Maar op het filmpje is duidelijk na de penaltys te zien dat de 2 jongens blij en enthousiast zijn wat overigens ook terecht Was, maar ik zie verder geen klap of een gestoorde PSV fan zoals beweerd wordt ik kan het niet helemaal plaatsen.
    [Reactie gewijzigd op zondag 5 augustus 2018 om 22:53]
    Vind ik leuk
    Maan88 +2702
    zondag 5 augustus 2018 om 22:55
    Ik vind het ook bijzonder raar dat je dit wel filmt, maar dan ineens zou stoppen met filmen en dat het dan ineens mis gaat. Maargoed ik geloof het zeer zeker wel en deze mafkezen heb je overal. Helaas is het deze keer mijn clubje waar een supporter zijn stoppen doorslaan. Maar ik ben heel erg blij dat hij meteen opgepakt is en hopelijk mag hij nooit meer binnen bij PSV of iets wat met PSV te maken heeft. Levenslang een maandelijkse schadevergoeding laten betalen aan deze jongen. Hopelijk zijn de slechte kut berichten nu weer klaar en kunnen we weer vooruit kijken. Ik kijk alvast uit naar de volgende wedstrijd.
    Vind ik leuk
    Rood&wit +3225
    zondag 5 augustus 2018 om 23:00
    We denken er hetzelfde over, én ik heb ook enorm veel zin in volgende week, ik ga je alleen geen succes wensen ;-)
    Vind ik leuk
    soplul +2813
    zondag 5 augustus 2018 om 23:02
    Hoe komt je erbij dat hij nog aan het filmen was?

    gebeurde pas na het filmpje.
    Vind ik leuk
    Druiloor44 +272
    maandag 6 augustus 2018 om 03:10
    Heel leuk da ze zo blij zijn. En terecht ook, maar dat blije gedrag kan gwn provocerend zijn, mensen met een beperking willen toch gelijk behandeld worden als normale mensen? Of is dat alleen als het hun uitkomt
    Vind ik leuk
    stratumseind +146979
    zondag 5 augustus 2018 om 22:21
    Laat ik voorop stellen dat ik dit walgelijk vind mocht dit daadwerkelijk gebeurd zijn.
    Ben notabene sponsor geweest van een g team in een ver verleden en heb enorm veel plezier aan die gastjes beleefd destijds.

    maar dit verhaal met bijbehorend filmpje "rammelt" een beetje.

    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 22:24
    Omdat het 1 van die super sportieve brabantse “fans” van je is. Was het een Feyenoorder of ajacied dan was de wereld te klein.
    Vind ik leuk
    stratumseind +146979
    zondag 5 augustus 2018 om 22:26
    helemaal niet , blijkbaar heb je niet het vermogen om het verhaal van de vader en het filmpje met elkaar te combineren anders zou je zien dat er iets niet klopt.

    Ik begin niet voor niets met te zeggen dat ik het walgelijk vind mocht dit kloppen
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 22:30
    Dus de wethouder van someren die liegt en die heeft dit samen bekokstoofd met de vader van deze jongen. Laten we zeggen dat hij 21 rijen omhoog liep dat is spectaculair. Praat het toch niet goed jongen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +146979
    zondag 5 augustus 2018 om 22:42
    ik zag net al een opmerking van je over die 21 rijen omhoog lopen
    waar haal je dat vandaan of was je getuige?
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 22:45
    Na de winnende strafschop van Jordy Clasie barsten Ritchie en zijn vriend Kjell in juichen uit. Een PSV-supporter merkte het gejuich op, liep 21 rijen omhoog en sloeg Ritchie vol in zijn gezicht. Dit schrijft het Algemeen Dagblad.

    Heel schattig dat ze dit op deze weglaten. De mods zijn zeker psv’rs
    Vind ik leuk
    stratumseind +146979
    zondag 5 augustus 2018 om 22:47
    het word steeds spannender , dus ze weten nu al dat de dader 21 rijen omhoog gelopen is ?
    Das mooi nieuws want dan weten ze ook wie het is en kunnen ze hem straffen.
    Waren alle mensen maar zo goed gelovig
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 22:51
    Die knakker is al opgepakt. Maarja komt natuurlijk niet uit een brabants blad dus ik snap dat jij het niet gelooft.
    Vind ik leuk
    13 +10517
    zondag 5 augustus 2018 om 23:14
    Het Eindhovens Dagblad heeft overigens hetzelfde artikel als het Algemeen Dagblad met die 21 rijen.
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 22:41
    Ga dit niet goed praten!
    Vind ik leuk
    stratumseind +146979
    zondag 5 augustus 2018 om 22:42
    doe ik ook nergens integendeel zelfs, ik constateer alleen
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 22:46
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op zondag 5 augustus 2018 om 23:42]
    Vind ik leuk
    stratumseind +146979
    zondag 5 augustus 2018 om 22:48
    komt dit topic toevallig zo uit voor je nieuwe accountje of had je toch al plannen in die richting?
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 22:50
    Edit VP: Reactie verwijderd
    Vind ik leuk
    stratumseind +146979
    zondag 5 augustus 2018 om 22:54
    jij was voorheen hier op vp ook altijd het "alleen mee lees type"?
    Vind ik leuk
    Maan88 +2702
    zondag 5 augustus 2018 om 23:00
    Helloallemaal heb je nou serieus vandaag 4 nieuwe accounts aangemaakt? Is wel toevallig dat in deze 2 negatieve topics over PSV ineens zoveel nieuwe leden zijn. Ik praat iig niemand goed en stratum kan ik ook nergens betrappen op het goedpraten van wel incident dan ook. Je moet van elkaar afblijven, met rust laten en elkaar accepteren. Maar stoken is je hobby blijkbaar:-(
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 22:48
    Word hier zo giftig van, kleine kindjes slaan. Ik hoop dat ze deze grote jongens hun koppies bekend maken.
    Vind ik leuk
    stratumseind +146979
    zondag 5 augustus 2018 om 22:52
    als dit daadwerkelijk gebeurd is mogen ze van mij ook op de voorpagina aan de schandpaal genageld worden
    Vind ik leuk
    Maan88 +2702
    zondag 5 augustus 2018 om 23:00
    Helemaal mee eens, zelfs ik als PSV fan zou hem ook wel eens willen laten voelen hoe ik hier over denk.
    Vind ik leuk
    13 +10517
    zondag 5 augustus 2018 om 22:57
    AD: PSV-woordvoerder Thijs Slegers zegt het voorval te betreuren. De club heeft er samen met onder meer de KNVB alles aan gedaan om de veiligheid in het stadion te garanderen. Voor 98 procent is dat volgens hem gelukt. ,,Alleen in dit geval niet. Maar ook de vuurwerkgooiers in het Feyenoordvak veroordelen wij. We gaan er alles aan doen om de daders te pakken."

    Slegers gaat toch niet zomaar het incident bevestigen?
    Vind ik leuk
    stratumseind +146979
    zondag 5 augustus 2018 om 22:58
    is er een officieel perscommunice van slegers?
    Vind ik leuk
    13 +10517
    zondag 5 augustus 2018 om 23:10
    Dat zou ik niet weten. Ik mag aannemen dat ik op een quote van Slegers van het AD mag afgaan.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4232
    zondag 5 augustus 2018 om 22:26
    Heb jij PSV gesponsord?
    Vind ik leuk
    stratumseind +146979
    zondag 5 augustus 2018 om 22:27
    dat doet de gemeente wel
    Vind ik leuk
    Quareck +6737
    zondag 5 augustus 2018 om 22:32
    Je kan ook gewoon dankjewel zeggen cheat codes, je hebt jaren lang met “stratum bv” op je shirt mogen spelen.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4232
    zondag 5 augustus 2018 om 23:08
    ??
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 22:31
    Wat klopt er volgens jou niet dan? Ik zie het niet..
    Vind ik leuk
    stratumseind +146979
    zondag 5 augustus 2018 om 22:39
    "Pas na de laatste strafschop ging het mis. Het ging daarna razendsnel en er stond ineens een man voor Ritchies neus. Ik verwijt het mezelf dat ik het niet heb zien aankomen."

    Als je het filmpje ziet is het ventje door het dolle heen na dat feijenoord gewonnen haden staat minuten lang te juichen tot tranen aan toe en das een prachtig gezicht.
    Ik mag aannemen dat de vader links naast m staat dus is er nog iemand die dit filmt ook.

    Waar is dan het "razendsnelle nadat clasie de winnende binnenschoot er een man voor het jochie zijn neus stond"?
    Vind ik leuk
    Nummertien +2612
    zondag 5 augustus 2018 om 22:42
    Als het bij Ajax was gebeurd had je weer 100 berichten geschreven over kille club bla bla zoals je dat bij elk incident bij Ajax doet! Echt hypocriet
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 22:50
    Het zegt meer over de grote jongens bij jullie daaro, ik nodig jullie hier uit en het zelfde te doen
    Vind ik leuk
    Rood&wit +3225
    zondag 5 augustus 2018 om 22:57
    Inderdaad
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 22:58
    Oja daar heb je een punt. Dat klopt niet.

    Maar ja feit is dat die jongen op zijn bek geslagen is door een of andere .

    En of die sufferd nou van 21 rijen kwam of vlak ernaast stond en of dat nou meteen of na enkele minuten was, dat doet er eigenlijk niet toe toch?
    Je weet hoe dat gaat in zowel euforische als stressvolle momenten, dan heb je niet echt gevoel van tijd. En bovendien wordt er door de journalisten en ‘overtypers’ maar wat raak geciteerd hoor.

    Denk dat jouw nadruk op het rammelende achtergrondverhaal bij velen de schijn wekt dat je het feit heel krampachtig probeert te ontkennen, om je club maar niet in diskrediet te brengen. Dat is niet nodig. Geloof mij, dergelijke idioten lopen helaas overal rond. Daar kun je ook geen veiligheidsbeleid oid op maken (op dat hij wel of niet gepakt wordt wel, maar dat is ook al gebeurd las ik).
    Vind ik leuk
    stratumseind +146979
    zondag 5 augustus 2018 om 23:00
    helemaal mee eens maar ik heb al in diverse reacties aangegeven wat ik van deze walgelijke gebeurtenis vind als het zo gebeurd is.
    Vind ik leuk
    Yuri +3731
    zondag 5 augustus 2018 om 23:14
    Hij heeft dus buiten beeld het jongetje geslagen die daardoor in het filmpje moest huilen
    Vind ik leuk
    maandag 6 augustus 2018 om 07:13
    Jezus wat een treurige reactie.
    Wat maakt het in godsnaam uit of het razendsnel of niet was? Dit doet toch niets af aan het feit dat het misselijk is wat er gebeurt is? Ik zou mij lekker een paar dagen koest houden als psv fan.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +1825
    zondag 5 augustus 2018 om 22:31
    Ohoh , dat gebeurt natuurlijk bij dat warme psv manman wat heb jij een plaat voor je kop.
    Vind ik leuk
    Julio-dvd +1794
    zondag 5 augustus 2018 om 23:00
    Bij jou rammelt volgens mij iets...
    Vind ik leuk
    stratumseind +146979
    zondag 5 augustus 2018 om 23:02
    elke dag zelfs
    Vind ik leuk
    Druiloor44 +272
    maandag 6 augustus 2018 om 03:15
    Als je als "normaql" persoon zo had staan doen had je ook ruzie gekregen. Waarom willen ze gelijke zijn in de maatschappij met werk enz. Maar bij dit moete we maar accepteren da ze beperkt zijn.

    Je moet nog steeds 9van de 10 keer je handen thuis houden maar met provoceren vraag je er ook gwn ook ooit om.

    Vind ik leuk
    2cents +50830
    maandag 6 augustus 2018 om 16:18
    Niet je sterkste serie reacties Straat...
    Vind ik leuk
    stratumseind +146979
    maandag 6 augustus 2018 om 16:39
    nu ik alle berichten omtrent het voorval gelezen heb : mea culpa .

    Maar ik heb nergens gezegd of geprobeerd dit voorval te bagataliseren
    Vind ik leuk
    2cents +50830
    maandag 6 augustus 2018 om 16:47
    Nee, dat snap ik. Beter was geweest op de handen zitten en het hele onderwerp even laten rusten.

    Je reactie was verre van erg vergeleken met een te groot aantal hier. Maar het gebeurde in twijfel trekken terwijl je weet dat het waarschijnlijk (zoals wel vaker) onsamenhangend is geschreven door VP was niet handig. ;)
    Vind ik leuk
    stratumseind +146979
    maandag 6 augustus 2018 om 16:53
    ik reageerde op dat wat hier stond en te zien was en aan de hand daarvan klopte mijn reactie wel.
    Niet wetende dat er op dat tijdstip inderdaad al meer info over het voorval was.
    Vind ik leuk
    2cents +50830
    maandag 6 augustus 2018 om 17:06
    Inherent aan VP helaas.
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 22:22
    De bekende ajax trollekes komen wel lekker klaar vanavond.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +3399
    zondag 5 augustus 2018 om 22:22
    Stadionverbod voor het leven en een schadevergoeding voor de man.
    Vind ik leuk
    Perrtje +9
    zondag 5 augustus 2018 om 22:23
    Dit zijn 'supporters' van het ergste soort. Waanzinnig dit.. Het voetbal zou (nog) een stuk mooier worden als dergelijke krankzinnigen uit de stadions zouden worden geweerd.
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 22:23
    Die pannekoek is 21 rijen omhoog gelopen om die jongen te slaan. Er is geen gebouw te hoog voor deze gek.
    Vind ik leuk
    cheeks +3367
    zondag 5 augustus 2018 om 22:24
    Totaal niet goed te praten en zwaar straffen. Maar aan vele reacties die hier te lezen zijn blijken er hier op VP ook nog veel personen te zitten met een verstandelijke handicap. Trieste personen !!
    [Reactie gewijzigd op zondag 5 augustus 2018 om 22:26]
    Vind ik leuk
    R94 +1441
    zondag 5 augustus 2018 om 22:24
    Diep triest. Mag toch hopen dat PSV die jongen een geweldige dag gaat bezorgen bij de volgende PSV - Feyenoord, dat is toch wel het minste dat je nu terug kunt doen.

    Wat ook diep triest is zijn die kansloze figuren hier die weer iedere kans aangrijpen om PSV en supporters zwart te maken op de daden van één persoon, stel kleuters.
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 22:26
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op zondag 5 augustus 2018 om 23:44]
    Vind ik leuk
    13 +10517
    zondag 5 augustus 2018 om 23:01
    Ik ben een Feyenoorder en doe er op dit topic niet aan mee om alle PSV’ers over 1 kam te scheren met dit uitschot.
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 22:25
    Ik hoop dat ze hem vinden en hard straffen.
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 22:26
    Lekker simpel houden, levenslang stadionverbod en verder nog van rechtswege aanpakken wat maximaal mogelijk is.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +1825
    zondag 5 augustus 2018 om 22:26
    Warme boel daar bij psv.
    Vind ik leuk
    buddha +7983
    zondag 5 augustus 2018 om 23:54
    Domme reactie van een ajacied. Had ook eigenlijk niet ander verwacht. En nee ik ben geen psv-er.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +1825
    maandag 6 augustus 2018 om 00:46
    Hoezo dom? PSV'ers gaan er toch altijd prat op dat het zo'n warme club is? Nou eerder heetgebakerd.
    Vind ik leuk
    buddha +7983
    maandag 6 augustus 2018 om 09:59
    psv/ers doen hetzelfde als ajacieden hier op deze site. ze verzieken de site met deze onzin. doe is even normaal allemaal en je kan weer eens normaal ergens over lullen.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +893
    zondag 5 augustus 2018 om 22:27
    Als je dat niet door hebt dat het zulke jongens zijn, ben je zelf ietwat zwakzinnig.
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 23:07
    Reacties van Hugo59 zijn van mensen met zelfde niveau als dader. Misselijkmakend.
    Vind ik leuk
    talentje +366
    zondag 5 augustus 2018 om 22:27
    Ik zou als PSV deze jongen uitnodigen tijdens PSV-Feyenoord, lekker in een skybox zetten wat eten drinken erbij laat hem bij de persconferentie zijn. Even het veld op voor de wedstrijd meet en greet met de scheidsrechters enzo! En dit alles op kosten van de gene die geslagen heeft!!!!
    Vind ik leuk
    VZW291 +578
    zondag 5 augustus 2018 om 22:34
    Twitteren naar Thijs Slegers die oplossing zou ik zeggen!
    Vind ik leuk
    talentje +366
    zondag 5 augustus 2018 om 22:59
    Zou het graag doen helaas alle social media verwijdert, echt een aanrader het vreet gewoon energie van je!
    Vind ik leuk
    VZW291 +578
    zondag 5 augustus 2018 om 23:16
    Ik zou het graag voor je doen maar helaas dezelfde verstandige besluit genomen.
    Vind ik leuk
    Skkky50 +2940
    zondag 5 augustus 2018 om 22:27
    Dit is wel ècht zwak dit, een verstandelijk beperkte slaan. Levenslang stadionverbod en dikke vette boete
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 22:29
    Dacht eerst nog misschien had de dader niet door dat hij een beperking had (wat overigens nog steeds totaal niet goed praat dat je dan zomaar iemand op zijn bek slaat), maar de beelden van deze jongens laten toch weinig twijfel daarover bestaan.
    Vind ik leuk
    Juppes046 +353
    zondag 5 augustus 2018 om 22:30
    Triest dit! Met z'n kop in de krant zetten!
    Vind ik leuk
    Utca030 +9600
    zondag 5 augustus 2018 om 22:30
    Wat een laffe daad, deze vent moet je nooit meer in een stadion laten.
    Vind ik leuk
    McRobbos +102
    zondag 5 augustus 2018 om 22:30
    Walgelijk! Strafrechtelijk vervolgen. Groot in het nieuws. Ga direct naar de gevangenis en begin daarna bij af
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 22:30
    Psv verziekt het wederom zelf,en dan ook nog dit.
    Ik dacht na de uitschakeling in de voorronde voor europees voetbal vorig jaar dat we niet verder konden zakken,maar het is wederom gelukt.
    Vroeger mocht je stenigen.
    Vind ik leuk
    Zwollenaar1 +1794
    zondag 5 augustus 2018 om 22:32
    Stenigen zou een goede optie zijn voor dit soort gekken.
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 22:35
    Gewoon zijn naam bekend maken, dan breng ik hem wel ff een bezoekje. Zielig figuur zeg
    Vind ik leuk
    Quareck +6737
    zondag 5 augustus 2018 om 22:51
    Vanachter je computertje zeker?
    Vind ik leuk
    maandag 6 augustus 2018 om 10:01
    Ik heb geen computer, maar goed ik weet voor wie jij opkomt, zegt genoeg over jou
    Vind ik leuk
    Quareck +6737
    maandag 6 augustus 2018 om 10:31
    Als jij niet snapt dat je precies hetzelfde gedrag vertoont als die debiel die dit deed op de tribune is het met jou nog triester gesteld, internethooligan!
    Vind ik leuk
    maandag 6 augustus 2018 om 11:41
    Gelukkig, weet jij alles zo goed. Jij bent alleen goed in namen noemen, je moeder zal wel trots op je zijn
    Vind ik leuk
    Quareck +6737
    maandag 6 augustus 2018 om 11:47
    Ja best wel eigenlijk, ze is vooral trots dat ik nooit anoniem mensen dreig met een bezoekje, onder het mom, hij slaat dus ik ga hem slaan. Ik respecteer onze rechtsstaat met al zijn gebreken. Ze is ook blij dat ik alles zo goed weet, maar dat was jou ook al opgevallen
    Vind ik leuk
    maandag 6 augustus 2018 om 11:50
    Over zelfoverschatting gesproken!
    Geniet van leven
    Kijk wat deze rechtstaat ons gebracht heeft. We hebben zelf niks meer te zeggen.
    Vind ik leuk
    Quareck +6737
    maandag 6 augustus 2018 om 11:59
    Als we het recht in eigen hand nemen komen we waarschijnlijk een stuk verder inderdaad, dat hebben zowel de geweldige welvaart als de vrede in het midden oosten ons geleerd.
    Vind ik leuk
    maandag 6 augustus 2018 om 12:32
    Loop maar lekker verder met de rest van je kudde schapen mee. Ik ben geen kudde dier en daar ben ik trots op
    Vind ik leuk
    Quareck +6737
    maandag 6 augustus 2018 om 12:34
    Niks mis met een afwijkende mening, maar geweld gebruiken tegen geweld is middeleeuws.
    Vind ik leuk
    maandag 6 augustus 2018 om 15:53
    Wij gaan het nooit eens worden denk ik, ik las dat ze iemand opgepakt hebben, kijken wat jou rechtsysteem er mee doet
    Vind ik leuk
    Quareck +6737
    maandag 6 augustus 2018 om 16:03
    Let’s agree to disagree 👍🏻
    Vind ik leuk
    PSVFU +4149
    zondag 5 augustus 2018 om 22:36
    Om je kapot te schamen. Neem aan een levenslang stadionverbod.
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 22:36
    Hahahaha voetbalprimeurtje
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 22:37
    Zie nergens dat er geslagen wordt! Geloof er geen klote van....
    Vind ik leuk
    Bremmelem +55
    zondag 5 augustus 2018 om 22:37
    Afschuwelijk dit, BAH! Welke randdebiel doet nou zoiets? Zo iemand mag zichzelf never nooit "supporter" noemen van ons mooie PSV. Die vent moeten ze een levenslang stadionverbod opleggen.
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 22:37
    Triest voetbalprimeurtje, als ik zie wat ik hier lees normaal gesproken. Gelukkig zijn jullie geen rechters 😉
    Vind ik leuk
    vitessuh +26
    zondag 5 augustus 2018 om 22:37
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op maandag 6 augustus 2018 om 10:33]
    Vind ik leuk
    Nummertien +2612
    zondag 5 augustus 2018 om 22:39
    Misselijkmakend! Opsporen deze onmens
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 22:44
    Hij is allang opgepakt.
    Vind ik leuk
    Nummertien +2612
    zondag 5 augustus 2018 om 22:48
    Dat is mooi! Hard straffen!

    Je hart breekt toch als je die jongen ziet, gaat door merg en been.
    [Reactie gewijzigd op zondag 5 augustus 2018 om 22:49]
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 22:55
    Ongelofelijk dat mensen hiertoe in staat zijn om zoiets achterlijks te doen. Nooit goed te praten zoiets.
    Vind ik leuk
    Hakbal +742
    zondag 5 augustus 2018 om 22:40
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op maandag 6 augustus 2018 om 00:37]
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 23:04
    Ook Hakbal zakt door ondergrens.
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 23:36
    Eigenlijk moet ik hierop niet reageren,maar ik wens je een langzame,,,,,,
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 22:43
    Het zit er vol met verstandelijk beperkten.
    Maar triest natuurlijk.
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 22:43
    Die mensen hier die alle PSV supporters over 1 kam scheren en bijvoorbeeld melden dat alle PSV supporters tokkies zijn, vinden die ook dat alle Ajax aanhangers poppen ophangen aan een strop in de Arena of de spelersbus van Ajax opwachten na een verliespartij van Ajax? En dan zijn volgens hen alle Ajacieden dus ook een pyromaan gezien het feit dat Ajacieden eens een supportershome van een andere club ik de fik gezet hebben. Hoe simpel kun je zijn!
    Vind ik leuk
    pietprecies +3164
    zondag 5 augustus 2018 om 22:49
    Helaas hebben veel clubs al over en weer supphomes in de fik gestoken, walgelijk zeker maar wanneer je zwakkere mensen in de samenleving bewust fysiek aan gaat vallen ga je écht een grens over die veel te ver ligt.
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 22:53
    Elke voetbalclubs heeft van dit soort achterlijke en a sociale aanhangers. Te gek voor woorden deze actie van deze PSV aanhanger die gelukkig ook reeds opgepakt is. Stadionverbod voor het leven en flinke taakstraf in een tehuis voor gehandicapten laten uitvoeren.
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 22:46
    En als ik dan een dreigement zou uiten oké, maar doe ik dat dan? Dat geeft te kennen dat jullie “voetbalprimeur” eigen wetten voorschrijven! Maar wel zo’n filmpje posten en reactie uitlokken. Grote jochies daaro in Eindhoven, en ook nog net doen of het allemaal goed op orde is
    Vind ik leuk
    pietprecies +3164
    zondag 5 augustus 2018 om 22:47
    Dit figuur zsm opsporen, levenslang stadionverbod en uitkering afpakken. Te walgelijk voor woorden.
    Vind ik leuk
    maandag 6 augustus 2018 om 08:29
    Hij is gelukkig allang en breed opgepakt deze malloot.
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 22:49
    Het maakt niet uit voor welke club je bent je blijft pet je poten van een ander af zie hoe blij hij was en nu durft hij mischien nooit meer naar het stadion triest heel triest ik hoop dat die mafklapper gepakt word en goed word gestraft
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26680
    zondag 5 augustus 2018 om 22:50
    Elke club heeft zulke debielen rond lopen helaas.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +28929
    zondag 5 augustus 2018 om 22:52
    Als ik in de Kuip vanuit 'mijn' vak naar rechts kijk dan zie ik er talloze....
    Vind ik leuk
    Barry Engels +28929
    zondag 5 augustus 2018 om 22:50
    Lekker verhaal.

    Die gast moet een douw krijgen. Gewoon echt zitten. En dan niet een weekje, maar drie maanden. Kan ie het lekker uit gaan leggen aan zijn familie, vrienden en werkgever.

    En nooit meer het stadion in laten.
    Vind ik leuk
    pietprecies +3164
    zondag 5 augustus 2018 om 22:50
    Ben trouwens benieuwd of Sleegers weer naar voren geschoven blijft worden of dat Gerbrands nu eens zn mond open gaat trekken nu er iets goed mis gaat..
    Vind ik leuk
    Farmer +11180
    zondag 5 augustus 2018 om 22:55
    Té triest voor woorden... T is een individu, en ik weet al zeker dat niemand van of bij PSV, ook maar een millifractie met die trieste K*T te maken wil hebben.

    Van mij mag deze lafbek echt even z'n foto gepubliceerd krijgen, opdat men weet wie het is, en dat hij zich zorgen mag maken.

    De maatschappij, helemaal een voetbalgroepering, is andersom ene ideale controlevorm, en drukmiddel.

    Laat iig de harde kern van PSV een statement maken dat als ze ZIEN of weten wie bij PSV zoiets flikt, dat ze diegene (meermaals) het Philips stadion rond, en door slagen!
    En elke Steward kijkt nét de andere kant uit.
    Elke camera staat nét even ergens anders op gericht..En alle politie is nét even met iets belangrijkers bezig....
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 22:56
    Zie je wat een lafaarde daar rondlopen
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1154
    zondag 5 augustus 2018 om 22:57
    Als dat bij mij in de buurt zou gebeuren dat ik zie dat een Twente fan een verstandelijk gehandicapte slaat, pof ik die Twente fan er 1 op.
    Walgelijk dit.

    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 22:58
    Walgelijk! Wat een gekken lopen er rond!

    Diegene die sloeg moeten ze een stadionverbod voor het leven geven.
    In en in triest
    Vind ik leuk
    Foebele +51156
    zondag 5 augustus 2018 om 22:58
    Ze slaan niet alleen kinderen met verkeerde shirtjes of petjes op, ze slaan zelfs geestelijk beperkte... Hoe ziek ben je dan?
    Vind ik leuk
    satesaus +502
    zondag 5 augustus 2018 om 23:03
    Of het nu een psv-er, Feyenoorder, ajaxied, nec-er etc etc zoiet doet is niet relevant. Dit is de actie van een individu die ze wat mij betreft kapot ehhh strafbaar mogen vervolgen en zeker niet meer bij een sportveld in de buurt hoeven komen. Taakstraf bij verstandelijk gehandicapten lijkt me zeer gepast!
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 23:09
    Taakstraf,wat zeg je nou.
    De rechter moet hem vogelvrij verklaren.
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 23:05
    En theo Maas ik hoop dat je voor deze jongen hebt bijgesprongen.
    Zo niet dan ben je net zo laag.
    Je had die persoon alle botten moeten breken druiloor.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +8386
    zondag 5 augustus 2018 om 23:06
    Triest zeg ! Nooit meer binnen laten .
    Mooi hoe blij hij is dat ze gewonnen hebben, hoop dat Thijs iets regelt voor deze gast.
    [Reactie gewijzigd op zondag 5 augustus 2018 om 23:07]
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 23:10
    Stadionverbod voor het leven geven en 500 uur taakstraf, laat die gast verplicht werken met verstandelijk beperkten, al vraag ik me af wie hier nu de beperkte is.
    Vind ik leuk
    Karakter1 +1197
    zondag 5 augustus 2018 om 23:12
    En precies deze stukken uitwerpselen zijn de reden waarom eerder een filmpje langskwam dat twee kinderen hun shirtjes binnenstebuiten moesten draaien. Met dit soort incidenten smacht je toch bijna naar een ‘oog om oog’ wet. Laffe klootzakken.
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 23:20
    Inderdaad, van die gasten(echt niet alleen bij PSV) die met het schuim op de bek naar het stadion gaan. Te triest en kan niet hard genoeg aangepakt worden.
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 23:13
    Voetbalprimeur, zouden jullie zo vriendelijk willen zijn en hier het post adres willen geven van dat jochie, tenminste als jullie die ook hebben net als dat filmpje. Dan gaan wij vanuit Rotterdam kaartjes sturen
    [Reactie gewijzigd op zondag 5 augustus 2018 om 23:14]
    Vind ik leuk
    maandag 6 augustus 2018 om 00:18
    En niet alleen vanuit Rotterdam.
    Ik hoop dat heel Nederland eraan meedoet.
    Ongeacht voor welk Club je ook bent.
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 23:14
    Hoe kan je in godsnaam zo'n mannetje wat aan doen?
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 23:33
    Ik hoop dat je dat meent.
    Want ik heb Ajax Supporters ook een Familie vak zien aanvallen.
    Waar jongen kinderen met hun ouders zaten.
    Bijde net zo laag,hier zijn geen woorden voor.
    Dit is de laagste van de Laagste wat kan gebeuren.
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 23:59
    Ik zie dat soort mensen niet als supporters want ze steunen hun club niet!
    [Reactie gewijzigd op maandag 6 augustus 2018 om 00:00]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +84737
    zondag 5 augustus 2018 om 23:16
    Triest :(


    Net als veel reacties.
    Vind ik leuk
    Patje41 +487
    zondag 5 augustus 2018 om 23:18
    te makkelijk om hier een geintje over te maken......

    schandalig dat dit gebeurd
    [Reactie gewijzigd op zondag 5 augustus 2018 om 23:18]
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 23:19
    Slegers is ook een lul met zijn 98%. Hier past alleen schaamte en ik hoop een stadionverbod voor het leven met een hele dikke boete plus 4 weken schoffelen ofzo.
    Zoals hierboven gememoreerd stelt zo’n waardeloze klootzak heel PSV en het hele voetbal in een kwaad daglicht.

    De maatschappij zinkt ook steeds dieper. Z’n man is nog door de politie gearresteerd ook i.p.v. opgehaald door de traumahelicopter.
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 23:19
    Ik heb meer vertrouwen in de verstandelijke kwaliteiten van de slachtoffertjes dan in die van de verstandelijke primeurgehandicapten die dit topic aangrijpen als liksteen.
    [Reactie gewijzigd op zondag 5 augustus 2018 om 23:20]
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 23:34
    Jij komt er wel. Laten we jou volgen
    Vind ik leuk
    Steven77 +177
    zondag 5 augustus 2018 om 23:19
    Wat gaat er mis in je hoofd als je uit frustratie over een verloren wedstrijd een verstandelijk gehandicapt mannetje gaat slaan? Wat lopen er toch zieke geesten op deze wereld, wat een dieptepunt weer.

    Volgende keer een baby meppen omdat ie op een Feyenoord speen sabbelt?
    Vind ik leuk
    JoeyC +1289
    zondag 5 augustus 2018 om 23:23
    Walgelijk ik schaam me voor zo’n mensen die zich PSV supporter noemen.
    Hopelijk wordt deze gast heel zwaar gestraft. Ik zeg minimaal levenslang stadionverbod.
    Het moge wel duidelijk zijn dat het experiment met meer uitpubliek mislukt is. Het was een mooi gebaar van PSV, maar blijkbaar is niet iedereen hier klaar voor. Dit bericht, kinderen die vanwege veiligheidomstandigheden geadviseerd worden hun shirtje binnenstebuiten te dragen en massaal fakkels op het veld gooien. Volgende keer maar weer het gewone aantal uitpubliek. Jammer.
    [Reactie gewijzigd op zondag 5 augustus 2018 om 23:27]
    Vind ik leuk
    Boomwortel +314
    maandag 6 augustus 2018 om 00:48
    Inderdaad. De gastvrijheid van PSV heeft niet gewerkt. Volgende keer gewoon weer in het afgesloten uitvak. Met beperkt aantal kaarten. Dit werkt niet. Aan beide kanten zitten mensen die zich niet kunnen gedragen. En uiteindelijk krijgt PSV en de goedwillende supporter alle stront over zich heen. Niet meer doen, expiriment mislukt.
    [Reactie gewijzigd op maandag 6 augustus 2018 om 00:50]
    Vind ik leuk
    John Garp +465
    zondag 5 augustus 2018 om 23:25
    Zou mooi zijn dat de PSV-supporters dit zelf zouden oplossen, iets moois voor die jongen, maar vooral die agressor een levenslesje leren.
    Zo eentje moet je er niet bij willen hebben.
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 23:32
    Een nekschot dat is het enige wat ik kan zeggen, diep en diep triest is dit.
    Vind ik leuk
    Blitsbal +259
    zondag 5 augustus 2018 om 23:36
    Hij mag ook gern vuurwerk gooien de mongo
    Vind ik leuk
    plein19 +1399
    zondag 5 augustus 2018 om 23:41
    Walgelijk dat je meteen gevaar loopt als je juicht. Een club kan dit in redelijkheid niet voorkomen. Tenzij er maatregelen worden genomen die iedereen beperken. En dan ook nog bij een totaal onbelangrijke wedstrijd. Echt vreselijk
    Vind ik leuk
    JanTa48 +3812
    zondag 5 augustus 2018 om 23:41
    Eerst problemen maken over 2 kleine kinderen in een Feyenoord shirt en nu een joch met een beperking in elkaar slaan, daar kan je vol trots mee thuiskomen in Eindhoven.
    Vind ik leuk
    Boomwortel +314
    zondag 5 augustus 2018 om 23:41
    Eerst kun je de hele dag lezen dat het triest is van PSV dat ze 2 kinderen vroegen hun Feyenoord shirtje om te draaien, voor de veiligheid.

    Met dit bericht word dus vrij duidelijk waarom.

    Er zitten bij elke club in Nederland mensen die geen controle hebben over hun emoties. En hun handen niet thuis kunnen houden.

    Misschien moet PSV de volgende keer niet meer zo gastvrij zijn. Want de Feyenoord supporters hebben zich ook misdragen met dat vuurwerk.
    2 supportersgroepen door elkaar werkt in Nederland niet.
    [Reactie gewijzigd op zondag 5 augustus 2018 om 23:42]
    Vind ik leuk
    maandag 6 augustus 2018 om 00:15
    Deels ben ik met je eens.
    Maar het moet toch mogelijk zijn.
    Dat kinderen en verstandelijk gehandicapte en oudere mensen.
    Vrij kunnen zitten of staan in wel vak dan ook.
    Ieder met een gezond verstand haalt deze capriolen niet uit.
    Ik heb voor deze Persoon (en) die dat flikken,geen respect meer.
    Deze Hond (en)moeten ze verbannen uit de maatschappij.
    Voor altijd want hier zijn geen excuses voor.
    Vind ik leuk
    Boomwortel +314
    maandag 6 augustus 2018 om 00:40
    Natuurlijk zou dat mogelijk moeten zijn. Maar in de praktijk blijkt dat dus toch anders te zijn.

    Tegenwoordig ben je op de amateurvelden niet eens meer veilig. Grensrechters en scheidsrechters worden afgeslagen, ouders gaan daar met elkaar en de kinderen op de vuist.

    Ik ben bang dat het er allemaal niet beter op gaat worden.
    Vind ik leuk
    maandag 6 augustus 2018 om 00:55
    Enigste oplossing is zulke Vogelvrij te verklaren.
    Anders krijg je dit soort nooit uit de Stadions en Maatschappij.
    Ik zie geen ander oplossing.
    Vind ik leuk
    cj_fey +4130
    maandag 6 augustus 2018 om 08:22
    Als je goed kijkt heeft deze jongen zijn shirtje ook binnenste buiten, hoezo voor de veiligheid?
    Vind ik leuk
    Degraaf +15489
    maandag 6 augustus 2018 om 16:21
    Klopt CJ_fey, scherp opgemerkt.
    Vind ik leuk
    F-Troop +56
    zondag 5 augustus 2018 om 23:43
    ...is dit echt gebeurd?!
    Vind ik leuk
    maandag 6 augustus 2018 om 00:37
    Helaas dit verzin je niet.
    Anders ben je net zo ziek als de Dader zelf.
    Vind ik leuk
    F-Troop +56
    maandag 6 augustus 2018 om 00:40
    Wow..sick..
    Vind ik leuk
    maandag 6 augustus 2018 om 00:51
    Ik heb dan over die dit vermeld,theo Maas.
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 23:58
    Tis ook niet te geloven dat iedereen door heeft dat ze een beperking hebben en die vent die ze slaat niet, wat een lamlul zeg.
    Vind ik leuk
    zondag 5 augustus 2018 om 23:58
    Sneu dat me reActies verwijderd worden.
    Vind ik leuk
    stratumseind +146979
    maandag 6 augustus 2018 om 00:09
    probeer het anders met 1 van je andere accountjes
    Vind ik leuk
    maandag 6 augustus 2018 om 00:23
    Reacties met normaal taalgebruik blijven gewoon staan.
    Vind ik leuk
    lwyrup +90
    maandag 6 augustus 2018 om 00:08
    Een verstandelijk beperkte Feyenoord fan... Is dat niet dubbelop, redactie? Jongens, dit is een grapje!! Natuurlijk dieptriest dat zo'n arme drommel dat moet meemaken.
    Vind ik leuk
    cj_fey +4130
    maandag 6 augustus 2018 om 08:21
    Maar je meent toch dat je het er even in moet gooien?
    Vind ik leuk
    lwyrup +90
    maandag 6 augustus 2018 om 08:57
    Zeker! Bij ellendige situaties kun je twee dingen doen: hard huilen of proberen er toch nog ergens humor en relativering in te zoeken. Ik kies voor dat tweede. Altijd. Ook bij mijn eigens sores. Maar als jij kiest voor dat eerste, ook oprecht alle begrip.
    Vind ik leuk
    Degraaf +15489
    maandag 6 augustus 2018 om 16:23
    Zo'n opmerking is net zo triest.
    Vind ik leuk
    poklane +4511
    maandag 6 augustus 2018 om 00:15
    Misselijkmakend, net zoals de reactie van Thijsje Slegers
    Vind ik leuk
    Fred1975 +453
    maandag 6 augustus 2018 om 00:18
    Iemand die deze jongen slaat, slaat waarschijnlijk ook vrouwen en zijn eigen kind! Zoek iemand op die terugslaat!
    Vind ik leuk
    maandag 6 augustus 2018 om 00:21
    Net als je denkt dat het niet triester kan ........................ en of het een fan van de een of de ander is maakt me ruk uit.

    Het is gewoon verschrikkelijk om te zien dat de ene actie van zogenaamde fans nog extremer is dan de voorafgaande........

    Vind ik leuk
    Blijkbaar +144
    maandag 6 augustus 2018 om 00:33
    Warme club...lol
    Vind ik leuk
    maandag 6 augustus 2018 om 00:36
    Zo ver zijn wij dus al land al afgezakt, dat je niet eens meer kunt juichen voor je cluppie, verstandelijk gehandicapt of niet!
    Vind ik leuk
    5by5 +1250
    maandag 6 augustus 2018 om 00:45
    Wanneer je een verstandelijk gehandicapt persoon een knal geef moet je je hoofd na laten kijken.
    Vind ik leuk
    maandag 6 augustus 2018 om 00:57
    Na laten kijken er aftrappen van zijn romp.
    Vind ik leuk