'PSV speelt met komst Sainsbury alvast in op vertrek van twee verdedigers'

    'PSV speelt met komst Sainsbury alvast in op vertrek van twee verdedigers'

    Gepubliceerd: woensdag 8 augustus 2018 om 10:09wo 08-08-2018 om 10:09

    Het is geen geheim dat Trent Sainsbury op voorspraak van trainer Mark van Bommel naar Eindhoven is gehaald. Met de komst van de Australische verdediger loopt PSV ook alvast vooruit op het vertrek van twee spelers, schrijft het Eindhovens Dagblad.

    De contracten van Daniel Schwaab en Nicolas Isimat-Mirin lopen volgend jaar af. Het ligt niet in de lijn der verwachting dat zij hun verbintenis verlengen, aldus de regionale krant. De komst van Sainsbury is ook welkom, omdat achterin nog wel eens mutaties kunnen plaatsvinden bij PSV. Daar draaide Van Bommel bij de presentatie van de oud-verdediger van PEC Zwolle niet omheen.

    Zo is er belangstelling van onder meer Besiktas voor Isimat-Mirin, die zijn basisplaats is kwijtgeraakt aan Nick Viergever. Of de Eredivisie-kampioen besluit om het jonge talent Armando Obispo nog te verhuren, is afwachten. Hij speelde in de jeugd voornamelijk als centrale verdediger, maar Van Bommel gebruikt hem op trainingen regelmatig als linksback.

    Plaats een reactie

    Strijp +13990
    woensdag 8 augustus 2018 om 10:14
    Jammer van Schwaab, van mij mag hij beloond worden met een jaar extra!
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27622
    woensdag 8 augustus 2018 om 10:20
    Schwaab is een prima speler voor PSV. Is PSV mer hem in gesprek of wil Schwaab iets anders?
    Vind ik leuk
    Nistel +3574
    woensdag 8 augustus 2018 om 10:22
    Schwaab wil terug naar Duitsland. Familie kan hier niet aarden en heeft heimwee. Die speelt hier hooguit nog een jaar.
    Vind ik leuk
    Entombed +1215
    woensdag 8 augustus 2018 om 11:40
    Dan kan zijn familie toch in Wachtendonk oud gaan wonen. Is minder dan een uur rijden van Eindhoven af. Als het echt om Duitsland gaat kan dat een oplossing zijn. Uurtje naar je werk rijden is peanuts :p. Schwab krijgt toch aan Alfa om mee te scheuren.
    Vind ik leuk
    Nistel +3574
    woensdag 8 augustus 2018 om 11:44
    Alsof de grens over meteen het verschil maakt. Dat is een naar NL terugkerende Fries vertellen dat hij maar in Limburg moet gaan wonen en zich dan wel weer thuis zal voelen.

    Ik weet niet waar de familie Schwaab vandaan komt, maar het zal ongetwijfeld met de oude vertrouwde omgeving te maken hebben. Dichtbij familie enzo. Niet iedereen is een globetrotter.
    Vind ik leuk
    Entombed +1215
    donderdag 9 augustus 2018 om 06:07
    Nee eens.... Daar zat ik later ook aan te denken. Maja Duits om je heen horen IPV Nederlands is wel een redelijke stp. En de moeite waard om te proberen als het aarden het probleem is.

    BTW... De overeenkomsten tussen Friezen en Limburgers zijn er best een aantal. Want als niet Limburger/Fries is het verrekte moeilijk jullie te verstaan wanneer jullie met zijn tweeën zijn ^^
    Vind ik leuk
    john52 +479
    woensdag 8 augustus 2018 om 11:57
    Gezwets van jou. Hij heeft het prima naar zijn zin in Eindhoven. Totaal geen heimwee.
    Vind ik leuk
    Nistel +3574
    woensdag 8 augustus 2018 om 12:03
    Nee ik verzin het ter plekke, idioot. En het gaat om zijn familie (vrouw) met name, niet Daniel zelf. Beter lezen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 8 augustus 2018 om 12:08]
    Vind ik leuk
    Strijp +13990
    woensdag 8 augustus 2018 om 14:23
    Zou heel jammer zijn! de situatie is mij echter onbekend, waar heb je deze informatie vandaan?
    Vind ik leuk
    Nistel +3574
    woensdag 8 augustus 2018 om 15:04
    Uit bronnen die ik wel voldoende serieus neem dat dit niet zomaar loze geruchten of onzin is, hoewel de mate van 'inside info' mij ook niet helemaal duidelijk is. Wordt verder ook niet echt ruchtbaarheid aan gegeven in de media, wat ook best te begrijpen is. Daniel heeft het zelf prima naar zijn zin bij PSV, maar als de privésituatie er kennelijk niet naar is moet je keuzes maken. Familie gaat altijd voor, wat mij betreft.

    Maar misschien had ik er beter niks over kunnen zeggen. Je leest er niet voor niets niks over in de media. Voor je het weet wordt er iets opgeblazen wat niet helemaal de bedoeling is.
    Vind ik leuk
    Strijp +13990
    woensdag 8 augustus 2018 om 14:22
    Onduidelijke situatie voor mij, zal proberen wat informatie in te winnen
    Vind ik leuk
    Strijp +13990
    woensdag 8 augustus 2018 om 14:34
    Korte update, het Eindhovens Dagblad vertelt dat het niet in de lijn der verwachtingen ligt dat Schwaab en Isimat gaan verlengen, als ik een update heb over het heimwee verhaal plaats ik hem hier
    [Reactie gewijzigd op woensdag 8 augustus 2018 om 14:38]
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27622
    woensdag 8 augustus 2018 om 15:34
    Oke thnx. Dat heimwee verhaal las ik net ook voor het eerst. Toch zonde dat Schwaab niet wil verlengen.
    Vind ik leuk
    Always PSV +12756
    woensdag 8 augustus 2018 om 10:25
    Schwaab zijn contract proberen te verlengen. PSV is voor hem persoonlijk een goede zet geweest, daar mag ook wat tegenover staan. Hij wordt gewaardeerd door de supporters en kan hier jaarlijks kampioen worden.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +29706
    woensdag 8 augustus 2018 om 11:48
    Helemaal mee eens. Voorbeeldprof en een degelijke kracht achterin
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +26665
    woensdag 8 augustus 2018 om 10:59
    Moet niet gek opkijken als Bommel nu al Sainsburry gaat opstellen naast Viergever. Hij is fan van hem, dus dan zal hij hem gaan gebruiken ook.
    Vind ik leuk
    ElStylisto +421
    woensdag 8 augustus 2018 om 10:14
    Strik eromheen
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6643
    woensdag 8 augustus 2018 om 10:22
    Van Bommel maak je de pies niet lauw. Geen dure paniekaankopen, maar rustig en met visie bouwen aan een kampioensteam.
    Vind ik leuk
    Ab Normaal +3856
    woensdag 8 augustus 2018 om 10:40
    Als je Sainsbury goed vindt wel.
    Ik vind het geen fantastische speler. Twijfel of ie wel goed genoeg is.
    Dan mag ie wel gratis zijn, maar dat wil nog niet zeggen dat ie ook het gewenste niveau heeft.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 10:55
    Eens, ik zie daar niet echt een toegevoegde waarde in
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 10:15
    Na een zaterdag kan Psv nog wel de nodige versterkingen gebruiken......;-) Dus, kopen maar Mark van Bommel.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 8 augustus 2018 om 10:19]
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 10:18
    Wat was er zondag dan?
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 10:21
    HaHa, heel goed van je en je bent de zoveelste die mij eraan herinnert dat het zaterdag was. Excuses voor die fout van me.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 10:22
    Je hebt het verbeterd zie ik.😆
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 10:23
    Ja, want ik kreeg zoveel reactie,s en het was gewoon een stomme fout van me.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 10:26
    Geeft niks ouwe reus.
    Vind ik leuk
    mcmodd +24318
    woensdag 8 augustus 2018 om 10:24
    Die wedstrijd had ook beter op zondag gepast, dus de vergissing is vanuit dat oogpunt te begrijpen.
    Vind ik leuk
    Strijp +13990
    woensdag 8 augustus 2018 om 10:18
    En dan te bedenken dat de wedstrijd zaterdag gespeeld werd
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 10:20
    Scherp opgemerkt, bedankt maar heb het inmiddels verandert in zaterdag.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 10:26
    Verandert moet met een d
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 10:30
    En hier heb je speciaal een account aangemaakt om mij te verbeteren? Ik schrijf gewoon alles op z,n Rotterdams zeikertje.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 10:37
    tsja dit krijg je als de lagere scholen vakantie hebben
    dan krijg je leraren die zich vervelen , en dan maar op forums , spellingfouten gaan verbeteren
    op zich niet erg , maar ze geven bijna nooit een voetbalinhoudelijke reactie

    ps wist jij dat die wedstrijd op zaterdag was ? ;-)
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 10:48
    Je bent nummer 108 die mij erop attendeert dat de wedstrijd inderdaad op zaterdag was. Maar ik ben blij dat ik soms foutjes kan maken want dat is menselijk.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 10:50
    ja dat had ik gezien dat je daar al 108 keer op geattendeert was , vandaar mijn ;-)
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 10:50
    HaHa, van jouw kan ik het hebben...;-)
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 10:53
    je kent de regels hier toch
    fouten maken , en kritiek hebben op een bepaalde club is ten strengste verboden ;-)
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 10:55
    Vertel mij wat in al die jaren dat ik al op VP zit.....;-)
    Vind ik leuk
    Zultkop +5712
    woensdag 8 augustus 2018 om 10:39
    Rotterdamse voorkeursspelling heet dat!
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 10:49
    Tja, als Psv zelfs niet van een gehavend Feyenoord kan winnen dat is er iets goed mis met Psv.
    Vind ik leuk
    HanV +4662
    woensdag 8 augustus 2018 om 12:10
    Die spelling blijft maar ouderwets en elitair en niemand denkt aan de Rode Khmer.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 10:21
    Achterin stond het gewoon goed lijkt me? 0-0? Clean sheet.

    Voorin draaide het nog niet helemaal geweldig. Maar heb vertrouwen in de spelers die daar nu rondlopen.

    Dus beetje vreemde reactie...
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 10:23
    Jij vind het een vreemde reactie, ik dus niet. Maar je hebt altijd mensen die het nooit eens zijn met welke reactie dan ook.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 10:24
    Waar vind je dan dat PSV een versterking nodig heeft? Die ze zelf nog niet doorhebben? Want er wordt gewerkt aan de nummer 8 positie op het middenveld.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 10:31
    Nou, ik vond die verdediging b.v. nou niet het beste van het elftal.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 10:36
    En dan houden toch de 0. En gaven ze niet veel kansen weg tegen een top 3 ploeg.

    Inderdaad angelino en dumfries haalden niet hun maximale niveau wat ze in de voorbereiding hebben laten zien. Met schwaab en Viergever heb je jongens die geen gekke dingen doen, je weet precies wat je aan ze hebt. Natuurlijk kan dit beter, maar dan moet je in de categorie moreno's denken. Maar die zijn niet elk jaar haalbaar.

    Een zeker een eredivisie waardig verdediging. Wel moet ik nog zien wat ze er Europees vanaf brengen. Maar daar hebben we al een stukje van mogen zien tegen Valencia. En dat zag er niet slecht uit.
    Vind ik leuk
    Quareck +7194
    woensdag 8 augustus 2018 om 10:47
    Feyenoord deed ook geen enkele moeite om aan te vallen, dus op basis van zaterdag is het lastig om de verdediging te beoordelen. Ik vind het zelf allemaal nog wat magertjes achterin moet ik zeggen hoor.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 11:01
    Waarop is dat dan gebaseerd? Als je aangeeft dat het lastig was te beoordelen zaterdag. En dat ze daarvoor een sterke voorbereiding hebben gedraaid?
    Vind ik leuk
    Quareck +7194
    woensdag 8 augustus 2018 om 11:20
    Ik heb angelino alleen maar voorin rond zien rennen, dumfries heeft me nooit kunnen overtuigen, maar dat is persoonlijk. Viergever is een tribuneklant van Ajax. Dan is er nog een speler die zelfs in Australië transfervrij mocht vertrekken. Als schwaab nog vertrekt vind ik het er op papier zwak uitzien. Hopelijk zit ik er ver naast!
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 11:28
    Ik hoop ook zeker dat je er naast zit, en ga er ook wel vanuit. Angelino is wel anders dan dat hier vaak wordt geschetst(alleen maar een aanvaller). Hij is ook enorm vel in de duels, iets wat we missen op de NL velden.
    Dumfries gaat er wel komen, maar heeft even iets meer tijd nodig .
    Viergever zat idd op de tribune laatste tijd omdat hij geblesseerd was, daarvoor speelde hij vrij veel. Maar het centrum is inderdaad geen wereldcentrum. Maar zeker ruim voldoende voor eredivisie.
    Vind ik leuk
    R2 +5096
    woensdag 8 augustus 2018 om 11:52
    Sainsbury mocht niet transfervrij vertrekken. Hij liet zn contract ontbinden ergens in China zelfs volgens mij
    Vind ik leuk
    Quareck +7194
    woensdag 8 augustus 2018 om 12:31
    Dat maakt het niet veel beter. Als ze je contract ontbinden in China heb ik ook noet meteen het idee dat je bent wat we zoeken. Maar ik laat me nog steeds graag verrassen
    Vind ik leuk
    R2 +5096
    woensdag 8 augustus 2018 om 15:00
    Heeft zelf zijn contract laten ontbinden.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 18:23
    Het is zaterdag...
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +5985
    woensdag 8 augustus 2018 om 10:15
    Obispo, het geweldige talent dat maar geen kans krijgt....

    Jammer, maar misschien een jaartje verhuren?
    Vind ik leuk
    RW1913 +2598
    woensdag 8 augustus 2018 om 10:19
    Hij zou het prima doen bij NAC, Excelsior of zelf Vitesse dus verhuren maar.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 10:25
    Gaat gewoon blijven en kansen krijgen.
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +5985
    woensdag 8 augustus 2018 om 10:32
    Die jongen moet toch wekelijks spelen?
    Kansjes of paar speelminuten op linksback is leuk maar dat wil je toch niet 2 of 3 jaar lang?
    Met die paar minuten gaat hij echt die andere niet uit de basis spelen en je weet ook dat aangezien deze andere speler op voorspraak van Van Bommel is gekomen dat die eerder een kans krijgt.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 10:39
    Sainsbury kan op meerdere posities spelen.
    We gaan het zien.
    Vind ik leuk
    |Ajax| +1266
    woensdag 8 augustus 2018 om 10:16
    Schwaab en Isimat-Mirin kan je nou ook niet echt gaan missen..
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 10:21
    Isimat wel, maar dat is niet om zijn spel.
    Vind ik leuk
    Stom +357
    woensdag 8 augustus 2018 om 10:47
    Kwalitatief wel op te vangen, maar kwantitatief moet je dat wel regelen.

    Grotere vraag vind ik hoe de jeugdspelers Obispo en Teze ingepast gaan worden. Dat zijn prima talenten en die hebben speeltijd nodig. Dus verhuren of ze in de basis zetten tegen de degradatiekandidaten.

    Ik zou beide een jaartje verhuren aan ED clubs waar ze basisspeler zijn. Met 7 mogelijke CV's (Schwaab, Isimat, Viergever, Sainsbury, Luckassen, Obispo en Teze) zie ik de speeltijd voor die twee namelijk somber in.
    Vind ik leuk
    Quareck +7194
    woensdag 8 augustus 2018 om 10:49
    Schwaab was na de winterstop een van de besten van de eredivisie hoor. Zeer degelijk, meer moet een verdediger niet zijn van mij.
    Vind ik leuk
    RW1913 +2598
    woensdag 8 augustus 2018 om 10:17
    Mark heeft geen vertrouwen in Obispo. Jammer dat deze jongen geen kans krijgt en mogelijk ergens anders kan gaan uitgroeien tot een top verdediger. Isimat en Swaab hebben het redelijk goed gedaan dus ipv Isimat alleen, zou ik ook Swaab vervangen voor een betere verdediger naast Viergever.
    Vind ik leuk
    3Bier +10887
    woensdag 8 augustus 2018 om 10:18
    Wat een rare titel weer: Isimat-Mirin en Obispo kunnen vertrekken'

    En vervolgens in de tekst: Of de Eredivisie-kampioen besluit om het jonge talent Armando Obispo nog te verhuren, is afwachten. Hij speelde in de jeugd voornamelijk als centrale verdediger, maar Van Bommel gebruikt hem op trainingen regelmatig als linksback.

    En bij VP hopen ze nu dat er wederom een PSV vs Ajax discussie zal komen vanwege ''Obsipo kan vertrekken''. Dit noemen we uitlokken.
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +2316
    woensdag 8 augustus 2018 om 10:18
    Skippy moet nog wel stappen maken voor de basis bij psv lijkt me.. Maar komt er wel verwacht ik
    Vind ik leuk
    Robby G +1379
    woensdag 8 augustus 2018 om 10:19
    obispo misschien verhuren aan VVV, die zoeken een linksback, kan hij daar spelen ?
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 10:20
    V Bommel zijn spel in zijn tijd goede speler maar trainer daar dat moet ik nog zien of hij psv naar de top brengt?
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 10:22
    D. Schwaab had vorig seizoen een zeer belangrijke bijdrage in het kampioenschap van PSV. Schwaab is een zeer degelijke centrale verdediger die nauwelijks of geen gele kaarten nodig heeft om te compenseren, dit is tegenstelling tot andere centrale verdedigers. In Nederland hemelt men liever andere Nederlandse centrale verdedigers op.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7962
    woensdag 8 augustus 2018 om 10:45
    Onderschatte verdediger inderdaad, vraag me af van wiens kant het komt dat er waarschijnlijk niet wordt verlengd.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 8 augustus 2018 om 10:45]
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 11:33
    Inderdaad vreemd dat PSV het contract van Schwaab nog niet verlengd heeft. Misschien dat Schwaab terug wil keren naar Duitsland.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7962
    woensdag 8 augustus 2018 om 11:52
    Dat laatste denk ik ook ja, ook wel logisch nu hij in de herfst van zijn carrière zit. Goede bijdrage gehad aan het kampioenschap vorig seizoen, prima aankoop gebleken.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:11
    Zeker en daarnaast een sympathieke en erg beschaafde man, zowel in als buiten het veld.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7962
    woensdag 8 augustus 2018 om 16:34
    Zeker, ook belangrijk.
    Vind ik leuk
    Dezeun +5189
    woensdag 8 augustus 2018 om 10:22
    Obispo verhuren zou goed zijn gaat sowieso te weinig spelen bij psv komend seizoen
    Misschien seizoen bij emmen fortuna of de graafschap
    Kan hij na een seizoen basis echt in psv1 aansluiten
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 11:00
    Nee, niet verhuren. Gewoon bij de groep houden. Het seizoen is nog niet eens begonnen en het transferwindow is nog een paar weken open.

    Obispo gaat op de training bij PSV en met af en toe een wedstrijd alleen al in het eerste half jaar meer leren dan in een heel seizoen bij de clubs die jij noemt. Isimat kan vóór eind augustus nog vertrekken, Schwaab misschien wel in de winterstop. Viergever heeft een blessurehistorie, dus is het afwachten hoeveel wedstrijden hij fysiek al aankan. Sainsbury is net binnen en zal ook de nodige aanpassingen moeten maken.

    Kortom, ruimte genoeg om je kans te pakken.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 8 augustus 2018 om 11:01]
    Vind ik leuk
    stratumseind +174728
    woensdag 8 augustus 2018 om 10:36
    Wan skon clubke toch , ons psv
    Vind ik leuk
    ritje +341
    woensdag 8 augustus 2018 om 10:40
    hallo PSV gaat het zwaar krijgen, Spelers als Sainsbury en Viergever? zijn geen versterking! Het is te hopen dat ze Lozano kunnen behouden? Zonder hem en Van Ginkel( geblesseerd) kunnen ze het ook met hun ZGN tovenaar? niet redden! ALs je Thuis!! verliest van een matig Feyenoord. Dan heb je in het ZGN warme braband ( PSV) niks meer te vertellen! Maar wie weet? mvg ritje
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 11:05
    Het enige dat uit deze brij van woorden, misplaatste hoofdletters en leestekens is blijven hangen is: "mvg ritje".

    Desondanks bedankt voor de bijdrage.


    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90820
    woensdag 8 augustus 2018 om 11:20
    Braband?
    Vind ik leuk
    2cents +57853
    woensdag 8 augustus 2018 om 10:43
    Denk toch dat Obispo het pad van Koch volgt i.p.v. dat van De Ligt.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 11:06
    Er is nog een zee van andere opties tussen die twee uitersten.
    Vind ik leuk
    Donnygo +2947
    woensdag 8 augustus 2018 om 10:47
    Fijne logica dan gehele verdediging vervangen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90820
    woensdag 8 augustus 2018 om 11:19
    Als je Schwaab niet verlengt dan ben je gek. Is een stabiele factor en straalt rust uit!
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 11:43
    Ik hoop dat Schwaab blijft. Degelijke speler met een fantastische mentaliteit.
    Ik had hem zelfs graag als aanvoerder gezien
    [Reactie gewijzigd op woensdag 8 augustus 2018 om 11:46]
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 12:33
    Zo zie je maar weer hoever psv op ajax vooruit is,wij spelen op voorhand in.
    Wat is psv toch fantastisch.
    Vind ik leuk
    SvL +355
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:53
    Die van Schaab mogen ze gerust vervangen. Isimat verlengen maar niet voor zijn kwaliteiten op het veld maar als clini clown.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 15:44
    Als Schwaab daadwerkelijk weg zal gaan is dat een groot gemis voor PSV. Meningen zullen hier zeker over verdeeld zijn maar in verdedigend opzicht vind ik hem ver uit de beste van de eredivisie
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1918
    woensdag 8 augustus 2018 om 19:48
    Die Obispo is toch het grootste talent van Nederland? Misschien eens een kans geven? Of is PSV bang dat Barcelona hem dan gelijk voor 80 miljoen overneemt?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws