'Als je met deze selectie geen kampioen wordt, word je het 25 jaar niet meer'

    'Als je met deze selectie geen kampioen wordt, word je het 25 jaar niet meer'

    woensdag 8 augustus 2018 om 10:55

    De trainers in de Eredivisie zijn haast unaniem: de titelrace gaat dit seizoen tussen Ajax en PSV, waarbij de Amsterdammers de uitgesproken favoriet zijn. Vooral het aankoopbeleid van Ajax dwingt deze zomer respect af.

    Ook voor Fons Groenendijk is Ajax de grootste kanshebber op het kampioenschap. "Als er niets meer verandert in die selectie, dan zeg ik volmondig Ajax. Daar kan ik heel kort over zijn. Als je met deze selectie geen kampioen wordt, dan word je het de komende 25 jaar niet meer", laat de oefenmeester van ADO Den Haag weten aan Voetbal International.

    FC Emmen-coach Dick Lukkien looft de aankoop van Dusan Tadic. "Ajax, alleen al vanwege Tadic. Ik heb met hem gewerkt bij FC Groningen. Dusan is niet alleen een geweldige speler, hij is ook een geweldig mens en een superprof. Hij gaat in die spelersgroep een omslag teweegbrengen, qua professionaliteit. Geweldige aankoop."

    Daar sluit Maurice Steijn van VVV-Venlo zich bij aan. "Ajax heeft topaankopen gedaan, ze hebben nu zoveel mogelijkheden. En absoluut de sterkste selectie van Nederland. Ik denk dat ze met ruime voorsprong de titel pakken."

    Lees meer over:EredivisieAjaxPSV

    Poll

    Is Ajax topfavoriet voor de titel?

    (6313 stemmen)

    Plaats een reactie

    |Ajax| +1264
    woensdag 8 augustus 2018 om 11:00
    Gelukkig worden we kampioen!
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 11:01
    Onzin natuurlijk. Kan zo maar weer fout gaan dit seizoen, maar wil niet zeggen dat je 29 jaar droog komt te staan.
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1129
    woensdag 8 augustus 2018 om 12:05
    Vervelende man groenendijk ... ten hag nog even druk opleggen ... droomt zelf al jaren van ajax , gefrustreerd mannetje
    Vind ik leuk
    dhrwobo +25066
    woensdag 8 augustus 2018 om 12:48
    Zegt hij iets geks dan? Ajax is met deze selectie toch de gedoodverfde favoriet? PSV en Feyenoord (en AZ) staan met hun selectie op ruime afstand t.o.v. dit Ajax.

    Dus logisch dat Ajax kampioen moet worden met deze selectie. Als ze het met dit spelersmateriaal nog niet voor elkaar krijgen... dan weet je het toch als Ajax-supporter ook niet meer ofwel? Ze hebben grote talenten, goede technische ervaren spelers.. die selectie is completer dan welke selectie dan ook de afgelopen 5-6 jaar in de eredivisie.
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1129
    woensdag 8 augustus 2018 om 12:49
    Zijn wel meer ploegen met meer kwaliteiten die geen kampioen zijn geworden
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 19:11
    Even druk op leggen? Waar heb je het over jullie zijn toch ook het geweldige Ajax, de grootste, de beste, de mooiste.. die druk leggen jullie jezelf op en zou ook moeten met t meeste geld dus geen kampioen is gewoon gefaald! Succes in de competitie heb er zin in...
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1129
    woensdag 8 augustus 2018 om 19:52
    Haha je hebt eigenlijk gelijk !!!
    Maar vind het wat anders als een trainer van een andere club dat zegt
    [Reactie gewijzigd op woensdag 8 augustus 2018 om 19:53]
    Vind ik leuk
    Ale +4511
    woensdag 8 augustus 2018 om 11:06
    Zonder Ziyech wel. Met Ziyech blijf je achter de feiten aanlopen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 8 augustus 2018 om 11:34]
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10813
    woensdag 8 augustus 2018 om 11:45
    Dat zou weleens heel anders kunnen uitpakken, wissel Ziyech voor Tadic en je hebt twee vliegen in één klap.
    Vind ik leuk
    Ale +4511
    woensdag 8 augustus 2018 om 11:56
    Tadic is vele malen efficiënter en balvast. Ziych verloor gisteren weer ongelooflijk vaak de bal en miste weer eens een 100000% kans. Vd Beek met tadic is vele malen beter. Vd Beek heeft de perfecte loopactie en is koelbloedig voor de goal. Ik erger me mateloos aan die Ziyech. Snap wel waarom zelfs de subtop uit europa hem niet koopt.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 8 augustus 2018 om 11:56]
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10813
    woensdag 8 augustus 2018 om 12:05
    Precies wat ik bedoel inderdaad.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 12:13
    Als Ajax de groepsfase CL niet haalt gaan naast Ziyech ook de Ligt en Neres weg. Moet het allemaal nog maar eens zien. Vind het nog geen team maar dat kan natuurlijk nog groeien.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 11:44
    Gelukkig voor jullie dat nu 5 jaar helemaal niks in Amsterdam wordt, want hoogmoed komt na de val.
    Vind ik leuk
    Pvdsluis +3443
    woensdag 8 augustus 2018 om 12:10
    Dan hebben we dus de val al gehad. Dus alles komt goed, Ajax wordt kampioen
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 12:15
    Uh, voor de val hoop ik :-)
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:41
    18
    Vind ik leuk
    BasAFCA +13
    woensdag 8 augustus 2018 om 15:08
    Na de val. Ja...
    Vind ik leuk
    Boefje +241
    woensdag 8 augustus 2018 om 15:36
    Heb jij in je hele leven nog maar 1 kampioenschap van Feyenoord meegemaakt?
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 15:47
    Nee hoor, als je kijkt naar mijn profiel heb ik al veel meer kampioenschappen meegemaakt en daarbuiten nog veel meer Feyenoord successen.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 11:03
    Er is vooralsnog geen gerede aanleiding om te twijfelen aan het tapioca-effect dat Erik ten Hag zal weten te bewerkstelligen.



    Vind ik leuk
    Groen +1074
    woensdag 8 augustus 2018 om 15:16
    Ik twijfel wel degelijk. Om te beginnen over de betekenis van "tapioca-effect" ;)
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 16:05
    Tapioca is een hoogwaardig en onzichtbaar bindmiddel dat onder andere gebruikt wordt in culinair verband.


    Een uitgebalanceerde selectie vol individuele krachten is als culinair gebonden soep. Het smaakt en oogt goed en heeft de juiste 'textuur'. Dat wordt grotendeels bepaald door de juiste dosering van het onzichtbare en hoogwaardige bindmiddel.
    Vind ik leuk
    Groen +1074
    woensdag 8 augustus 2018 om 16:43
    Ah, je verwees naar de bindende eigenschap. En je doelde niet op het feit dat er kraak nog smaak zit aan tapioca en dat je er dik van wordt. In dat geval ben ik het wel met je eens.

    Overigens is het bij mijn weten niet onzichtbaar. Maar, ik kan me inderdaad niet heugen dat ik het in de winkel heb zien liggen dus wellicht heb je gelijk ;)
    Vind ik leuk
    Koeroe +12882
    woensdag 8 augustus 2018 om 11:03
    Dejavu
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 11:05
    De sterkte selectie wil niet altijd zeggen dat ze dan ook kampioen worden.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11927
    woensdag 8 augustus 2018 om 11:06
    Kijk maar naar 2 jaar geleden hahaha

    Geintje :-P
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 11:09
    Is geen geintje Paul1982, maar gewoon realiteit.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11927
    woensdag 8 augustus 2018 om 11:11
    Ik denk dat de verschillen toen heel klein waren tussen de verschillende selectie's. Kleiner dan nu in ieder geval.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 11:41
    Nou Eerlijk is eerlijk, Ajax heeft natuurlijk een sterkere selectie als Feyenoord.........Maarrrrrrrr, dat wil natuurlijk niet zeggen dat Ajax kampioen wordt.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11927
    woensdag 8 augustus 2018 om 11:49
    Dat is zeker waar, was het maar zo makkelijk.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 12:00
    Lekker he zo slap ouwehoeren zonder gezeik zoals je zo vaak leest hier.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11927
    woensdag 8 augustus 2018 om 12:02
    Weetje, beetje plagen hoort erbij. Maar snap nooit, zeker Europees niet, dat het feit dat je voor de ene club bent, betekend dat je tegen de andere bent.

    Kijk, van mij mag Feyenoord elk jaar 2e worden en de bekerfinale halen, als wij maar eerste worden en de beker winnen :-P
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 12:06
    Europees hoop ik dat elke Nederlandse club wint.

    HaHa, nee die vlieger gaat niet op dat Feyenoord elk jaar 2e wordt en die beker finale halen, en zeker niet dat jullie eerste worden en dan ook nog die beker winnen? Nee, laat dat alsjeblieft maar aan Feyenoord over.....;-)
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11927
    woensdag 8 augustus 2018 om 11:05
    Het is makkelijk om als trainers van ADO, FC Emmen of VVV te roepen dat Ajax wel eventjes kampioen wordt...
    Vind ik leuk
    13 +13103
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:03
    En als ze allemaal roepen dat PSV (of Feyenoord) kampioen wordt?
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11927
    woensdag 8 augustus 2018 om 16:26
    Precies hetzelfde
    Vind ik leuk
    13 +13103
    woensdag 8 augustus 2018 om 23:59
    Haha, oké, jij vindt het dus gewoon stom dat ze die vraag stellen aan trainers en/of dat die trainers daar nog antwoord op geven ook.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11927
    donderdag 9 augustus 2018 om 06:41
    Inderdaad
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 11:06
    En ik al 50 jaar supporter van ons Ajax moet het toch nog eerst maar zien! We hebben nog steeds die hautaine houding in vele wedstijden zitten. En dat moet er eerst uit. Maar goed hoop doet wonderen zal ik maar zeggen.
    Vind ik leuk
    13 +13103
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:04
    Ajax heeft gister toch weer soort van wake up call gekregen inderdaad.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:47
    Vanwege? Standaard was in de tweede helft beter. Nog niets beslist al zijn twee uit doelpunten wel lekker.
    Vind ik leuk
    13 +13103
    woensdag 8 augustus 2018 om 14:52
    Nou ja, dat je ook in Amsterdam na een eventuele voorsprong op je hoede moet zijn.
    Vind ik leuk
    PSVFU +4818
    woensdag 8 augustus 2018 om 11:07
    Beetje overdreven allemaal. De enige echte versterking tov vorig seizoen is tadic....
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 11:56
    De enige versterking van PSV is Angelino......
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 12:05
    Heb je op een onbewoond eiland gezeten
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 12:46
    Nou Arie, noem er nog eens 1 dan....
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12708
    woensdag 8 augustus 2018 om 11:07
    Als ze deze selectie bij elkaar kunnen houden is dit zeker waar..
    Vind ik leuk
    Groen +1074
    woensdag 8 augustus 2018 om 15:19
    Dat ja. Ik zie er nog zeker 2 en misschien wel 3 vertrekken; Ziyech, Neres, De Ligt...
    Vind ik leuk
    Frietbakker +5364
    woensdag 8 augustus 2018 om 11:07
    Van mijn part kunnen ze Lionel Messi hebben.. maar als je een beetje druk zet op Mazrauoi vliegen ze er achter elkaar in.
    Vind ik leuk
    M +69
    woensdag 8 augustus 2018 om 11:12
    Ik verwacht een heel spannende strijd tussen PSV en Ajax, waarbij ik hoop dat Ajax dit seizoen weer eens de schaal mag ontvangen.
    T.o.v. vorig seizoen denk ik dat Ajax een stuk sterker is geworden, maar PSV is ook iets beter geworden.
    Dus is de kans aanwezig dat PSV minimaal hetzelfde puntenaantal (83) als vorig seizoen haalt. Dan zal Ajax dus nog meer punten moeten halen en dat is een lastige opgave en zal een spannende strijd opleveren die tot het einde van de competitie kan duren en elke misstap kan funest zijn.
    Vind ik leuk
    Middenstip +670
    woensdag 8 augustus 2018 om 11:12
    Offtopic:
    7 berichten over het Nederlands voetbal en nu al 4 over Ajax.

    1 speler maakt je geen kampioen. Tadic is een top aankoop voor Ajax echter twijfel ik bij de verdediging die tot op heden keer op keer laat zien kwetsbaar te zijn. Ook in tactisch opzicht vind ik Ten Hag niet sterk een 0-2 voorsprong bijvoorbeeld probeer die kosten wat kost vast te houden.

    Vind ik leuk
    Koen Blom +82
    woensdag 8 augustus 2018 om 11:12
    Zo walgelijk! Overal word dat clubje maar opgehyped zodra het logo op de borst staat moet het al een geweldenaar zijn al heeft die nog geen bal aangeraakt! Word je toch spontaan misselijk van! Ze hebben al 4 jaar de beste selectie! Al 4 jaar hoor je ze worden makkelijk kampioen! Dat commentaar ook tegen standaard, heb gewoon mijn geluid uit moeten zetten te walgelijk voor woorden! Heb meer met de motto "geen woorden maar daden" eerst eens laten zien dan pas roepen hoe goed het wel niet WAS en niet IS terwijl er nog niets IS laten zien! Qua dat betreft als Feyenoord niet word laat het in godsnaam PSV lekker worden! Hev met een half oog naar de wedstrijd gekeken wat de wedstrijd betreft had Luik makkelijk kunnen winnen! Die verre schoten waren onnodig en als die situaties beter uitgebuit werden of de voorzet die halfgaar met een hakje word geschoten. Had het allemaal nog slechter kunnen aflopen voor Ajax! Nou graag weer met beide benen op de grond en zonder arrogantie gewoon strijden voor de winst!
    Vind ik leuk
    aartstyle +1121
    woensdag 8 augustus 2018 om 11:40
    Dat commentaar bij Ziggo als Ajax speelt is idd tenenkrommend. Precies hetzelfde als bij Max verstappen.
    Niet geheel toevallig zijn ze natuurlijk ook van beide sponsor. Ben verder zeer tevreden over ziggo hoor, maar als de wedstrijden van ajax straks weer op een andere zender te zien zijn ben ik blij. Beetje objectiviteit kan geen kwaad. Het lijkt wel een fan kanaal.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 8 augustus 2018 om 11:41]
    Vind ik leuk
    GOAL! +449
    woensdag 8 augustus 2018 om 11:45
    Wzawzdb... veranderen in : geen daden maar woorden :)
    Vind ik leuk
    Koen Blom +82
    woensdag 8 augustus 2018 om 11:56
    Ajax speelt dit seizoen niet eens. Ze hebben zichzelf al tot kampioen gekroond! De rest mag strijden voor de overige plaatsen. Alles draait om Ajax! Heb nu 3 oké wedstrijden gezien en nog niets dat er op duidt dat ajax met 2 vingers in de neus kampioen gaat worden! PSV en Feyenoord waren in de wedstrijd voor de JC schaal aardig in balans had allebei de kanten op kunnen gaan ook daar weer word PSV overduidelijk 2e! Laten we met zijn allen eerst eens een ronde of 5 verder zij en dan de boel eens evalueren in plaats van de plaatsen te verdelen voordat er überhaupt een competitie wedstrijd is gespeeld!
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:48
    Opgehyped... oké.
    Vind ik leuk
    Koen Blom +82
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:54
    Idd! Als in omhoog gepraat als in, eerst zien dan geloven want ze hebben nog steeds niets bewezen. Je kan de grootste talenten hebben en de duurste spelers maar zolang je geen prijzen pakt is het allemaal niets waard! Arrogantie is een lelijke eigenschap.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:58
    Gehyped. Opgehyped bestaat niet. De rest is gelul. Fijne middag!
    Vind ik leuk
    Koen Blom +82
    woensdag 8 augustus 2018 om 14:07
    Weet je wat gelul is? Dat jullie al kampioen zijn! Jullie hebben bij voorbaat nog helemaal niets gewonnen eerst maar eens wachten tot het einde van de rit dan pas lullen maar hou die neus maar in de hoogte hoor! Flapdrol
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +4903
    woensdag 8 augustus 2018 om 11:13
    Held Steijn zet ons al in de underdogpositie om de eerste thuiswedstrijd tegen Ajax er heldhaftig overheen te denderen

    [Reactie gewijzigd op woensdag 8 augustus 2018 om 11:13]
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    woensdag 8 augustus 2018 om 11:26
    Net als vorig seizoen zeker?
    Vind ik leuk
    lwyrup +88
    woensdag 8 augustus 2018 om 11:13
    Ik zet mijn geld in op Willem II. Op een goede dag kunnen we van iedereen winnen (zie PSV thuis) dus we hoeven maar 34 goede dagen te hebben. Da's nog geen 10% van alle dagen in het jaar! Best reëel dus. En als Leicester het kan in Engeland... ;)
    Vind ik leuk
    RtdDub +13053
    woensdag 8 augustus 2018 om 11:15
    Nou.....zullen we nog wel beginnen aan dit seizoen of het hier maar gewoon bij laten en met de voorbereiding op 2019\2020 beginnen?
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 11:17
    Als je met deze selectie geen kampioen wordt moeten ze hun kapot schamen
    Vind ik leuk
    michelhx +3673
    woensdag 8 augustus 2018 om 11:17
    Mits ze compleet blijven, dan moeten ze wel de titel pakken. Maar tussen moeten en willen zit nog wel een heel verschil, zie PSV in 2013. Toen moest het ook en had PSV op papier ook de sterkste selectie, maar op papier win je geen wedstrijden. En dat kan Ajax nog weleens op gaan breken, het feit dat er nu teveel middenvelders zijn en er onvrede is bij spelers. Van der Beek is al de eerste.
    Vind ik leuk
    NickA +69
    woensdag 8 augustus 2018 om 11:22
    Als twee honden vechten om een been dan.....😀
    Vind ik leuk
    VA1 +1677
    woensdag 8 augustus 2018 om 11:24
    Met deze selectie inderdaad... niet vergeten dat ene Ten Hag de trainer is...
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2277
    woensdag 8 augustus 2018 om 11:26
    Zoveel indruk maakt het aankoop beleid niet op mij.. Tadic vind ik een goede speler maar verder moet ik het nog maar zien.. wat ik wel knap vind is het binnenboort houden van de spelers, dat dwingt wel weer respect af.
    Vind ik leuk
    heur es +642
    woensdag 8 augustus 2018 om 11:27
    Wakker Gio en Mark?
    Vind ik leuk
    heur es +642
    woensdag 8 augustus 2018 om 11:28
    Tadic is een top aankoop. Schuurs, Blind, Labyad en Bande zijn dat niet.
    Vind ik leuk
    soccer02 +562
    woensdag 8 augustus 2018 om 11:42
    Ze hebben het steeds over die goede aankopen van ajax, maar ajax heeft toch alleen maar blind en tadic gehaald. En laat dat nou net twee posities zijn waar ajax niet echt versterking voor nodig had.Tuurlijk zijn ze wel beter, maar daar heeft ajax ook veel geld voor betaald, maar ajax heeft meer behoefte aan een verdedigende middenvelder. Die fysiek sterk is en een rechtsback. Want die mazraouie dat gaat hem niet worden, maar de aller belangrijkste positie en de reden waarom ajax al een paar seizoenen geen kampioen is geworden. Dat is de spits. Ik had echt verwacht dat ajax een spits zou halen. Huntelaar mist gewoon te veel kansen. Tegen standard weer hetzelfde verhaal.
    Vind ik leuk
    GOAL! +449
    woensdag 8 augustus 2018 om 11:48
    Wie de hoofdprijs vraagt, word de hoofdprijs gevraagd... het mes snijd aan twee kanten...
    Vind ik leuk
    Floaz +970
    woensdag 8 augustus 2018 om 11:43
    Paar jaar geleden had PSV op papier het beste elftal, zegt helemaal niks de bal is rond
    Vind ik leuk
    Robby G +1303
    woensdag 8 augustus 2018 om 11:50
    Ajax is ook favoriet door de breedte van de selectie. Als je Donny op de bank kunt zetten.
    Vind ik leuk
    Brankovic +591
    woensdag 8 augustus 2018 om 11:52
    Het zou bijna schandalig zijn als ze het niet worden. Het middenveld is zo sterk en breed, als je de selecties van Feyenoord en PSV samenvoegt, wint Ajax het nog steeds. Alleen de backposities en spits zijn niet het best van de competitie, verder heeft Ajax op elke positie de sterkste speler van de competitie. Maar goed, goede spelers maken nog steeds geen goed team, dus er is nog hoop.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 11:56
    Hahaha,waar is dit op gebasseerd?
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:51
    Feiten.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 12:03
    Ik vind het lachwrkkend.
    Blind is te traag en heeft als enige kwaliteit een goede pass. Tadic is ook overschat.
    Ik het houdt de ontwikkeling van zeer grote talenten tegen.
    Blind zal niet als LBack spelen Tagliafico is daar beter. Als Centrale verdediger is hij te zwak in de lucht. Zal dus een plek worden voor de verdediging. Dat houdt dan snel op voor hem want F de Jong is veel dynamischer daar.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 14:24
    Tadic is een toppertje, heeft iedereen kunnen zien tegen Standaard Luik. Blind is een goede cv, lb, cvm en lmv. Is op al die posties een goed, maar geen wereldtop, daarom mocht hij weg bij MU. Zeer nuttige speler voor Ajax, ook in de organisatie.
    Vind ik leuk
    Ajax 410 +101
    woensdag 8 augustus 2018 om 12:04
    Eerst afwachten normaal gesproken wel
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 12:15
    Hopen dat het een mooie strijd word die gelijk opgaat tussen minimaal 3 ploegen.
    Ajax heeft flink wat flappen uitgegeven dus zal voor hun zuur zijn als net als vorig jaar psv weer kampioen word.
    Wel te hopen dat we europees punten pakken zodat we er als competitie weer wat beter op te komen staan en dus ook interesanter word voor spelers om in de eredivisie te blijven spelen.
    Vind ik leuk
    Cookee +10594
    woensdag 8 augustus 2018 om 12:20
    Feijenoord kan ook verrassen, Persie is van hoger niveau dan Tadic en speelt centraal. Maar ik heb het idee dat Feijenoord de eigen kracht niet kent.
    En die linkerkant loopt nog niet... doet Toornstra niet mee dan valt Berghuis ook niet op.
    PSV verwacht ik ook best wat van, de insteek van Bommel bevalt me, eindelijk snapt iemand bij PSV hoe je Bergwijn kan gebruiken en Pereira.
    Ajax is afhankelijk van Huntelaar en gaat Ziyech nog weg, dan kan Ajax ook zomaar nr 3 worden. Er zitten ook veel zwakkere schakels bij.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:53
    Dolberg.
    Vind ik leuk
    Cookee +10594
    woensdag 8 augustus 2018 om 14:41
    Dolberg zat een tijdje alles mee. Maar gaat Dolberg ooit nog de vorm van toen halen? We zijn nu 3 trainers verder. Ik had liever Cassierra gezien.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 12:23
    Klinkt goed 29 jaar niks in amsterdaaaaammmmm.
    Bekt lekker weg.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 12:26
    Top favoriet zijn is leuk maar eerst maar even laten zien dit jaar. Het ziet er goed uit tot dusver.
    Vind ik leuk
    JoeyC +2249
    woensdag 8 augustus 2018 om 12:59
    De verdediging is best zwak. De backs worden zo voorbij gelopen en het centrale duo maakt tot nu toe geen sterke indruk.
    Vind ik leuk
    Weer psv +530
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:21
    Dat word dan 25 jaar een lege p2 haa lekker man maar ja ze zijn het gewend de laatste jaren
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:53
    Museumplein mag weer van Femke.
    Vind ik leuk
    Weer psv +530
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:57
    Maar dat gaat zij niet halen of ze moet 80 worden
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:59
    ?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 8 augustus 2018 om 23:07]
    Vind ik leuk
    companen +1269
    woensdag 8 augustus 2018 om 14:53
    Wij? Meersche? Whahaha
    Vind ik leuk
    ronnieb +520
    woensdag 8 augustus 2018 om 14:13
    Hoe meer ik dit soort artikeltjes lees hoe meer ik me straks weer verkneukel als ze tegen Emmen punten laten liggen...
    Vind ik leuk
    ajax1973 +2335
    woensdag 8 augustus 2018 om 14:17
    we hebben een leuk team met wat haantjes als ze allemaal blijven is het maar de vraag of ten hag dat wel aan kan zie nog niet echt een trainer waar ik van denk die is sterk
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 14:53
    Eeuwige nr 2
    Vind ik leuk
    129 +930
    woensdag 8 augustus 2018 om 15:38
    Selectie is prima. De trainer is het probleem. Die begrijpt er geen reet van. Slechte tactiek. Slechte wissels. Man moeten ze met een noodvaart de deur uitgooien, en meteen Bosz weer aanstellen.
    Vind ik leuk
    129 +930
    woensdag 8 augustus 2018 om 15:41
    PSV afgelopen zaterdag gezien tegen Feyenoord. Is geen concurrentie. Het gaat dit seizoen ouderwets tussen Feyenoord en Ajax. Prachtig, zoals het hoort.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 15:51
    Ik teken ervoor laat Feyenoord en PSV maar maar de prijzen verdelen onderling gaat al 4 jaar meer dan prima zo:) mag van mij nog wel 25 jaar door gaan!
    Vind ik leuk
    mchollie +3454
    woensdag 8 augustus 2018 om 18:26
    Haha schitterende kop. Let op, ze gaan weer geen kampioen worden.
    Vind ik leuk
    QPK1985 +661
    donderdag 9 augustus 2018 om 00:52
    Ik snap wat Fons zegt maar klopt natuurlijk niet😁
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Als je met deze selectie geen kampioen wordt, word je het 25 jaar niet meer'