'Ze hebben een goede relatie met PSV en Gutiérrez wil dolgraag naar Eindhoven'

    'Ze hebben een goede relatie met PSV en Gutiérrez wil dolgraag naar Eindhoven'

    woensdag 8 augustus 2018 om 12:41

    Erick Gutiérrez wil 'dolgraag' naar PSV verkassen en maakt deze zomer waarschijnlijk nog de overstap naar Eindhoven. De Mexicaanse journalist Daniel Reyes zegt dat woensdag in gesprek met Omroep Brabant. 

    De 23-jarige Gutiérrez wordt al weken aan PSV gelinkt. Voorlopig lijkt de kampioen er met CF Pachuca niet uit te komen over een transfersom. "Hij is geen middenvelder die veel doelpunten maakt, maar meer de man van de assist", aldus Reyes over de boezemvriend van Hirving Lozano. "Bij Pachuca speelde 'Guti' en Chucky ook al samen en die twee voelen elkaar perfect aan."

    Zowel Lozano als Luuk de Jong zou baat hebben bij de komst van de Mexicaan, denkt Reyes. "Het zou ook voor De Jong goed kunnen zijn als Gutiérrez naar PSV komt. De Jong is enorm kopsterk en met het inzicht en de pass van 'Guti' zou dat zomaar eens goed uit kunnen pakken."

    Of het vòòr eind augustus daadwerkelijk tot een transfer komt? "Wat ik ervan heb gehoord, is dat de club vijftien tot zestien miljoen euro wil ontvangen, dat is veel geld", stelt de journalist, die desondanks denkt dat Gutiérrez naar Brabant verkast. "Pachuca heeft een goede relatie met PSV en Gutiérrez wil zelf dolgraag naar Eindhoven."

    Plaats een reactie

    Chucky +468
    woensdag 8 augustus 2018 om 12:46
    Mooi..
    Vind ik leuk
    dhrwobo +22700
    woensdag 8 augustus 2018 om 12:49
    Precies, laten we hopen dat de transfer uiterlijk volgende week rond komt.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +40261
    woensdag 8 augustus 2018 om 12:57
    Komt goed.
    Vind ik leuk
    PRICE +25876
    woensdag 8 augustus 2018 om 12:59
    Komt goed? Duurt wel mega lang.
    Vind ik leuk
    Strijp +10420
    woensdag 8 augustus 2018 om 14:20
    Zuid Amerikaans onderhandelen, langzaam door veel belanghebbende. Of het goed komt zal een deze weken duidelijk worden, natuurlijk wint PSV financieel wat door te wachten, maar in mijn ogen is het verstandiger geweest deze jongen vanaf het begin erbij te hebben
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +10423
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:03
    Waarom zegt iedereen dat het goed komt?
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:35
    Omdat het ook goed komt mug
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +10423
    woensdag 8 augustus 2018 om 14:02
    Duurt wel lang zo.
    Vind ik leuk
    SimonSays +5674
    woensdag 8 augustus 2018 om 18:11
    We zien wel. Als hij niet komt, dan speel ik wel. Kan ook wel akkoord gaan met 1 miljoen per jaar 👍🏻
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:45
    over 2 weken spelen we onze eerste wedstrijd tegen voorronde CL
    dus PSV moet verder gaan kijken als ze er niet heel vlug uitkomen met el Chapo van Pachuca ;-)
    Vind ik leuk
    PRICE +25876
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:01
    Wie moet het dan worden als het Guitierez niet wordt, Ryan Thomas??
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4298
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:55
    Als ik 15/16 miljoen hoor komt het dus niet goed, dat gaat PSV nooit betalen.
    Vind ik leuk
    Wijsneus01 +1129
    woensdag 8 augustus 2018 om 14:08
    Voor Lozano ging destijds ook een bedrag voor niet minder dan 20 rond. Dit is natuurlijk geen garantie dat het nu ook goed komt, maar het kan nog steeds alle kanten op.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4298
    woensdag 8 augustus 2018 om 16:35
    Tuurlijk, maar daar is wel zo’n speciale constructie bij bedacht.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 14:17
    Als het maar niet ten koste gaat van Pereiro.
    Vind ik leuk
    Werner1913 +6830
    woensdag 8 augustus 2018 om 14:19
    Want? Als Pereiro zo speelt als tegen Feyenoord hebben we er geen ruk aan...
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 20:02
    Gaston is de beste middenvelder van de eredivisie!! Met Gaston op 10 kunnen we iedereen in de eredivisie verslaan. Misschien is Willem ii dan nog wel steeds lastig
    Vind ik leuk
    PRICE +25876
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:02
    Kezman was toendertijd ook te duur,psv had toen mede financiers die bij doorverkoop hun deel terug kregen. Als Guitierez te duur is maar wel jou ontbrekende schakel is doe dan zoiets. Zo'n speler kan uiteindelijk wel het verschil zijn.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 14:03
    Ik vind het niet onverstandig Price. Aan een transfer kleeft altijd risico en momenteel kan PSV zich dat niet veroorloven denk ik. Het behouden van een aantal spelers heeft ook een lieve duit gekost en je kan het maar één keer uitgeven.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +10423
    woensdag 8 augustus 2018 om 14:13
    Er is heus wel ruimte hoor.
    Ze spelen het spel gewoon.
    Arias heeft geld opgeleverd en waarschijnlijk word isi nog verkocht.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 14:17
    Dat kan ook. Maar gezien de recente geschiedenis waarin Toon vertelde dat er verkocht moest worden. Daarbij heeft PSV al een paar flinke aankopen gedaan vorig seizoen en dit seizoen hebben ze ook 2 backs gekocht. Er is ook wel wat uitgegaan dus moet er ook binnenkomen.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +10423
    woensdag 8 augustus 2018 om 14:21
    Precies.
    Vind ik leuk
    PRICE +25876
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:02
    Financieel staat er PSV heus niet zo slecht voor.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:35
    Duurt wel lang maar dan heb je wel wat! Kijk maar naar Lozano duurde ook heel lang
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 15:12
    Hij komt pas als PSV zich plaatst voor groepsfase CL. Eerder zal PSV het bod niet ver (genoeg) laten stijgen. Geen hogere wiskunde dit.
    Vind ik leuk
    Alain2708 +12827
    woensdag 8 augustus 2018 om 12:46
    Ben benieuwd of PSV hem nog haalt.
    PSV moet gewoon 10 miljoen bieden, dan is het kat in het bakkie, denk ik..
    Vind ik leuk
    3Bier +6924
    woensdag 8 augustus 2018 om 12:52
    Dit wordt waarschijnlijk zo'n last minute deal. PSV wil en mag niet meer geld uitgeven wat ze niet hebben en dus moeten ze eerst CL bereiken. Best raar dat die wedstrijden tegen waarschijnlijk BATE bepaalt of je 30 miljoen kan bijschrijven of niet. Voor een Liverpool maakt dat niet uit. Maar voor PSV is het bepalend voor het transferbeleid.
    Is altijd lastig onderhandelen met die Zuid-Amerikanen en Latino's maar uiteindelijk zal hij wel komen rond 31 augustus.
    Vind ik leuk
    Alain2708 +12827
    woensdag 8 augustus 2018 om 12:57
    Niet naar bedoeld hoor, maar heeft PSV geen 10 miljoen om hem vast te leggen?
    Stel PSV haalt de groepsfase CL niet, kunnen ze hem dan niet halen?
    Vind ik leuk
    Fce9091 +1831
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:11
    Nee PSV is zo'n clubje dat zonder bakken met geld gewoon titels binnen harkt. Ook knap.
    Vind ik leuk
    Alain2708 +12827
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:35
    Kom op nou gozer, waarom nou toch weer steekjes onder de gordel geven? Ik ben gewoon serieus, ik verdiep mij niet in PSV, en dus weet ik niet hoe en wat. Vandaar mij vraag..
    Vind ik leuk
    Senn +6180
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:56
    PSV kan hem zeker direct kopen. Maar iedere miljoen wat ze kunnen besparen is meegenomen
    Vind ik leuk
    Alain2708 +12827
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:58
    Ja logisch toch..
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 15:45
    Als PSV het geld had hadden ze hem gekocht, juist om meer kans te maken om met hem de CL te halen en investering direct terug te verdienen. In Mexico bij La Ultima Palabra en Futbol Caliente (praatprogramma’s van ESPN en Fox) is heel duidelijk uiteengezet dat alle 3 willen (PSV, Pachuca, Erick Gutierrez) maar dat het voor PSV financieel onhaalbaar is.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 14:21
    Als je idd goed geïnformeerd bent weet je dat deze speler niet haalbaar is als PSV geen CL speelt.

    Mocht PSV toch 16 mlj betalen dan wordt de buffer in Eindhoven wel erg dun. En gezien het verleden, wil en moet PSV voorkomen dat ze weer in de problemen komen.
    En PSV heeft de begroting aangepast op EL.
    Vind ik leuk
    Senn +6180
    woensdag 8 augustus 2018 om 14:30
    Ze kunnen zeker niet met miljoenen gooien maar 12 a 13 miljoen kunnen ze rustig betalen.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 14:42
    Jawel,maar geloof dat er iets is... PSV mag niet meer uitgeven dan er binnen komt.
    PSV moet en wil gezond blijven en dat doen ze goed zo.
    Maar 12 miljoen opeen budget van 40 miljoen is veel.
    Zeker als je wil concureren met Ajax
    Vind ik leuk
    Senn +6180
    woensdag 8 augustus 2018 om 14:44
    Je hebt natuurlijk ook de inkomend transfers nog. En volgens mij gaat Isimat ook nog weg.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 14:53
    Je dat schijnt van wel.
    Ik hoop voor PSV en de competitie dat deze transfer goed komt.
    Al denk ik dat hij en zijn maat maar 1 jaar samen spelen bij psv
    Vind ik leuk
    Senn +6180
    woensdag 8 augustus 2018 om 15:08
    Dat zou kunnen. Maar van de andere kant denk ik niet dat een club 40 of 50 wilt betalen voor Lozano.
    Dus misschien blijft hij nog wat langer.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 15:11
    Het zou ook leuker zijn voor de competitie... En Europees voor het Nederlandse voetbal....
    Na Tadic vind ik hem een van de betere spelers van NL.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +1844
    woensdag 8 augustus 2018 om 15:25
    Wat kost hij dan die issimat? 1 miljoen??
    Vind ik leuk
    Senn +6180
    woensdag 8 augustus 2018 om 16:20
    6 miljoen
    Vind ik leuk
    jesseee +914
    woensdag 8 augustus 2018 om 17:15
    Ze wouden hem eerst een jaar huren met optie tot koop... ik denk niet dat psv even 10 miljoen ophoest,
    Vind ik leuk
    Senn +6180
    woensdag 8 augustus 2018 om 18:12
    Waarom niet. Financieel gaat dat zeker, maar de vraag is of ze het risico willen nemen
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:42
    Zo jammer dat je dan op een kinderachtige manier moet reageren. Er wordt op een normale en volwassen manier iets gevraagd, en er wordt aangegeven dat het een normale vraag is. Wat zullen je medesupporters zich schamen dat jij voor dezelfde club bent. Maar aan de andere kant, een kind kan ook alleen maar kinderachtig reageren. Dat heb je dan weer wel in je voordeel, kleuter....
    Vind ik leuk
    Fce9091 +1831
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:43
    Uhm wijsneus... Psv is niet mijn club...
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:46
    Dan is PSV niet jouw club, is het Fc Eindhoven, of welke club dan ook. Je medesupporters, de echte, zullen zich schamen voor jou kinderachtige gedrag.
    Vind ik leuk
    Fce9091 +1831
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:51
    Vervelend, ik denk dat ik straks niet kan slapen.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 16:10
    Pfff....
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:52
    ik ga het niet goedpraten , maar kan fce9091 wel begrijpen
    op deze manier word namelijk ook gereageerd als je iets over Ajax vraagt
    sterker nog , ik wenste Ajax vorige week succes , en een Ajacied probeerde mij toen ff aan te pakken , omdat ik het als PSV-er durfde Ajax succes te wensen in de CL
    dus dit gebeurt helaas over en weer
    de reactie van fce is nog gewoon netjes , vergeleken met wat je hier ooit leest
    ook van PSV-ers
    [Reactie gewijzigd op woensdag 8 augustus 2018 om 13:53]
    Vind ik leuk
    JWK +54
    woensdag 8 augustus 2018 om 14:47
    🤢🤮
    Vind ik leuk
    Fce9091 +1831
    woensdag 8 augustus 2018 om 14:49
    Beterschap
    Vind ik leuk
    MeAgain +5692
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:15
    Ja PSV heeft dat geld wel, maar ze hebben een deal gesloten dat de begroting elk seizoen op 0 en het liefst positief is natuurlijk. Ze mogen dus niet meer geld uitgeven dan dat er binnenkomst in één seizoen.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:33
    Effe isimat afwachten en kat in het bakkie,zo simpel is het.
    Vind ik leuk
    Alain2708 +12827
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:36
    Dat klinkt logisch!
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 14:24
    Dat klinkt als Cruijff
    Vind ik leuk
    Alain2708 +12827
    woensdag 8 augustus 2018 om 14:25
    Wat?
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 14:43
    Je zei


    Dat klinkt logisch
    Vind ik leuk
    Alain2708 +12827
    woensdag 8 augustus 2018 om 14:45
    Oh zo, maar het is toch ook logisch? ;-)
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 14:55
    Ja is het ook....
    Maar Cruijff zijn uitspraken eindigde vaak met da's logisch
    Vind ik leuk
    Alain2708 +12827
    woensdag 8 augustus 2018 om 14:57
    Joh! ;-)

    Maar die waren ook logisch... :-)
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 15:04
    Wat een logica vandaag;)
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +40261
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:27
    11mio binnen voor Arias.
    Vind ik leuk
    Alain2708 +12827
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:43
    Dan toch gewoon 10 miljoen bieden?
    Maar klinkt misschien makkelijker dan dat het is...
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:47
    PSV heeft dat geld wel , maar Gerbrands wil 40 miljoen op de bank hebben staan , en is daar voor aan het sparen
    daarom wil PSV maar een bepaald bedrag uitgeven aan transfers
    Vind ik leuk
    Alain2708 +12827
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:54
    Duidelijk, thanks!
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:47
    PSV heeft zich een aantal jaren geleden gecommitteerd aan een strak financieel plan, dat moet leiden tot een langdurig gezond bestaan.
    Binnen dat plan is er wel ruimte voor transfers, maar uitsluitend onder bepaalde voorwaarden:
    - hij moet echt iets brengen wat je nog niet zelf in huis hebt
    - er moet een (redelijkerwijs te verwachten) meerwaarde zijn bij latere verkoop
    - de transfersom mag niet leiden tot een vertraging in de uitvoering van het genoemde financiële plan

    Het halen van de groepsfase CL gaat inderdaad extra geld binnenbrengen. Deels zou daar gebruik gemaakt van kunnen worden voor een extra transfer. Maar deels is het ook bestemd ter versnelling van het genoemde financiële plan

    (ja, het is misschien wat ingewikkelder dan dit, maar in hoofdlijnen is dit waar het om draait)
    Vind ik leuk
    Alain2708 +12827
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:55
    Dank, is duidelijk en logisch!
    Vind ik leuk
    Always PSV +8916
    woensdag 8 augustus 2018 om 12:55
    Tussen 10 en 12 hengelen ze hem binnen. Prima deal en hij wil graag voetballen voor ons PSV !!
    Vind ik leuk
    Alain2708 +12827
    woensdag 8 augustus 2018 om 12:59
    Dat denk ik dus ook, als PSV dat geld heeft dan haal je hem toch gewoon?
    Vind ik leuk
    stratumseind +147763
    woensdag 8 augustus 2018 om 12:47
    deel ????

    en we zijn nog lang niet bij de laatste aflevering
    Vind ik leuk
    Nistel +3568
    woensdag 8 augustus 2018 om 12:48
    Als het Kluivert was geweest, waren hier al 372 nieuwsberichten over geplaatst. Deze week.
    Vind ik leuk
    Alain2708 +12827
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:00
    Het is ook nooit goed.. :-)
    Vind ik leuk
    Nistel +3568
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:05
    Ik vind het prima hoor, ik klaag niet :-)

    Ajax wil het Bayern van Nederland worden. Bijnaam van Bayern is FC Hollywood. Dat is ze dus al aardig gelukt.
    Vind ik leuk
    Alain2708 +12827
    woensdag 8 augustus 2018 om 17:50
    Als je het prima vindt, waarom dan zo'n reactie?

    Vind ik leuk
    Nistel +3568
    donderdag 9 augustus 2018 om 11:28
    Ik constateer alleen iets. Mag dat ook al niet meer? Of mag je hier alleen reageren als je wat te trollen hebt. Al krijg ik die indruk hier wel de laatste maanden.
    Vind ik leuk
    Leeuw +4959
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:38
    Wie is Kluivert ook alweer?
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12004
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:36
    Zo dat was jammer voor je dat je favoriete club gisteravond niet op zijn kloten kreeg gisteren. Nu hebben we je gisteren niet op dit forum zien azijnzeiken en moest je iets echt zinvols gaan verzinnen. Valt niet mee als je een dagtaak hebt op dit forum.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147763
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:55
    wat dacht jij hij moet vast ergens in een topic te vinden zijn....
    Heb je lang moeten zoeken voor je deze hoogbegaafde en hoogstaande reactie [(lichtjes off topic maar oke) kon plaatsen?
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12004
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:49
    Je was gisteren ver te zoeken op dit forum dan moet je wel een topic die niet over de wedstrijd ging aanpakken om jou te vinden. Niets nieuws onder de zon hoor, zo kennen we je al jaren als je niets over de wedstrijd weet in te brengen tegen je favoriete club.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147763
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:50
    zo daar heb je weer lang over na moeten denken.
    Maar lucht het weer op voor je?
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12004
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:55
    Het duurde even omdat je blijkbaar onder een steen lag. Ik zie dat je na gisteravond nog steeds niet hersteld ben. Doet mij goed. Kan niet lang genoeg duren. Daar zijn je ex-en het ook vast mee eens.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147763
    donderdag 9 augustus 2018 om 00:23
    mooi om te zien dat het je deugd doet en weer een beetje op krabbelt.
    Dat je nog een lange weg te gaan hebt is eenieder duidelijk maar we steunen je allemaal.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12004
    donderdag 9 augustus 2018 om 04:42
    Idem, maar ik denk helaas in jouw geval zonder steun van velen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 04:47]
    Vind ik leuk
    stratumseind +147763
    donderdag 9 augustus 2018 om 10:39
    zwakjes dit antwoord en dan druk ik me nog netjes uit.
    Vind ik leuk
    Alain2708 +12827
    woensdag 8 augustus 2018 om 17:52
    Tegen mij?
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2691
    woensdag 8 augustus 2018 om 12:47
    Als je nog een beetje in het spoor van Ajax wilt blijven moet je die 15 miljoen gaan neerleggen anders zie ik het kansloos in voor PSV.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +22700
    woensdag 8 augustus 2018 om 12:50
    Dan krijg je FC Twente taferelen natuurlijk. Geld uitgeven dat je niet hebt. Nee, PSV is prima bezig momenteel. Haalt spelers binnen hun mogelijkheden, maar geeft de uitstekende talenten in de jeugd steeds meer kans in het eerste. Ze moeten gewoon lekker doorgaan waarmee ze bezig zijn. Met Ajax kan je financieel niet concurreren op dit moment, daarvoor moet PSV eerst de komende 2-3 jaar een potje van 50-60 miljoen creëren.
    Vind ik leuk
    AhlyFC +445
    woensdag 8 augustus 2018 om 12:54
    Ik denk dat je dit goed inziet, alhoewel ik denk dat Ajax in de komende jaren ook evenveel/meer gaat verdienen dan PSV. Maar misschien zie ik dit door mijn Ajax-glazen. Naar mijn mening, leg het bedrag neer. Je zal er veel mee verdienen. Het is een goede speler en ben er zelfs jaloers op ;)
    Vind ik leuk
    dhrwobo +22700
    woensdag 8 augustus 2018 om 12:56
    Klopt, maar dan moet je het geld wel hebben liggen. Ik denk dat PSV hoopt dat ze snel Isimat verkopen, waardoor ze makkelijker het bedrag voor onze Mexicaanse vriend kunnen betalen
    Vind ik leuk
    PRICE +25876
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:04
    Dat risico moet je nemen Guitierez halen en eventueel later Isimat verkopen.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +22700
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:10
    Ik denk dat als PSV dat risico makkelijk KON nemen, dat ze dat ook wel al gedaan hadden. Maar we leggen niet allemaal makkelijk even 10-15 miljoen op tafel zoals Ajax dat kan momenteel.

    Hoe dan ook hoop ik dat de transfer snel rond komt, we kunnen echt nog wel wat versterking op het middenveld gebruiken.
    Vind ik leuk
    PRICE +25876
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:12
    Hendrix en Rosario is een te verdedigend middenveld en te weinig creativiteit. Niks ten nadele van deze 2 spelers
    Vind ik leuk
    3Bier +6924
    woensdag 8 augustus 2018 om 12:55
    Plaatsen voor CL en je kan 30 miljoen bijschrijven. Dan heb je nog 2 dagen om deze gozer te halen.
    Prima dat ze geen gekke dingen doen daar in Eindhoven. Volgens mij was dat ook een afspraak met de gemeente toen.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +22700
    woensdag 8 augustus 2018 om 12:57
    30 miljoen is toch het bedrag dat je krijgt als PSV zich kwalificeert voor de CL en Ajax niet? Of zie ik dat verkeerd? Ik ga er namelijk nog steeds vanuit dat Ajax zich kwalificeert voor de CL, makkelijker zelfs nog dan PSV.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +1844
    woensdag 8 augustus 2018 om 15:28
    Zie eerst maar dat je je plaatst, zo simpel gaat dat niet tegenwoordig.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4298
    woensdag 8 augustus 2018 om 12:58
    Alles hangt samen met het feit of PSV CL haalt of niet.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +22700
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:04
    Nee dat denk ik niet... iig niet rondom deze transfer. Want enerzijds houden ze in de begroting geen rekening met CL inkomsten, dat zou na de afgelopen jaren ontzettend naief zijn. En anderzijds koop je hem ook om te kunnen blijven meedoen om het kampioenschap voor komend seizoen, lange termijnvisie.

    Denk alleen wel dat ze wachten met de transfer tot isimat is verkocht.
    Vind ik leuk
    Boomwortel +335
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:43
    Een verkoop van Isimat voor 6 miljoen zou naar verluid voldoende zijn om het gewenste bedrag neer te leggen voor Guti. Met het geld dat er al is, en het geld van Arias erbij opgeteld. Of PSV dat bedrag wil neerleggen is dan weer een andere vraag.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 8 augustus 2018 om 13:44]
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 14:30
    PSV moet deze gast niet halen.
    Gewoon de jeugd ervaring op laten doen. Dan maar een jaar geen titel al zullen ze zich tot het einde aan de strijd zich begeven.
    En 16 mlj is gewoon te gortig voor psv
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 15:53
    Sinds WK in wedstrijden voor Pachuca niet bijzonder en gewisseld / later ingebracht (te korte voorbereiding na WK / kwaliteit?). Te grote gok nu.
    Vind ik leuk
    Always PSV +8916
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:00
    Arias goed verkocht, het geld van Locadia is ook nog niet (helemaal) uitgegeven. Bedrag Brenet en Dumfries was ongeveer evenveel. En natuurlijk moet de kas gevuld worden wil je met Ajax blijven concurreren.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 14:39
    Dat geld is al op... Denk je dat PSV geen belasting ed hoeft te betalen. Als je als club een speler voor 15 miljoen verkoopt, mag je blij zijn dat je 11 miljoen overhoudt.

    Ps dit bedoel ik niet als aanval
    Vind ik leuk
    Always PSV +8916
    woensdag 8 augustus 2018 om 15:21
    Nou Kees, je kijkt alleen maar naar transfergelden. Als je 30000 seizoenkaarten verkoopt, de sponsorgelden, tv gelden, merchandising etc etc bij elkaar telt dan heb je aardig wat geld om belasting, salarissen en exploitatie te betalen. Je omzetcijfers op jaarbasis en uitgaven moeten kloppen met elkaar. Dat doet PSV nu weer heel aardig. Met het bereiken van de CL kun je zelfs weer buffer opbouwen, en dat is echt nodig om te blijven concurreren!
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 16:18
    Ja dat klopt, maar ik reageerde op transfer geld waar jij het over had
    Vind ik leuk
    Always PSV +8916
    woensdag 8 augustus 2018 om 16:36
    OK, nou snap ik je reactie. PSV heeft wel aangegeven dat binnenkomend transfergeld (deels) weer uitgegeven mag worden. Daarom reageerde ik op die manier.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 17:14
    Geeft niet, kan wel een stootje hebben.
    Ik vind dat PSV gewoon nu goed en gezond bezig is.
    Op deze manier zie ik straks ook wel dat het met Ajax en PSV het goed komt op Europees niveau
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +3457
    woensdag 8 augustus 2018 om 12:47
    Eerst 8 tot 10 miljoen en nu weer 15. Het is maar wat je wilt geloven.

    Wel mooi dat die jongen zo graag wilt.
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +390
    woensdag 8 augustus 2018 om 12:54
    Eerste berichten was al 15 miljoen, zijn allemaal geruchten. Psv moet zorgen dat ze onder de 15 miljoen kunnen komen en gaat ze wel lukken.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +3457
    woensdag 8 augustus 2018 om 12:59
    Ik denk aan 10 miljoen.

    Aftikken en verder.

    Kunnen ze hem meteen inzetten tegen Bate
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +390
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:01
    Denk wel weer dat er iets van doorverkoop percentage aan komt te hangen. Niet erg maar dan heb je hem wel.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +3457
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:13
    Dan moet dat maar.

    Langzaam moet hij toch gaan komen.

    Ik had Keisuke Honda ook vorig 1 of 2 jaar als optie gezien. Die heeft echter transfervrij getekend bij Melbourne
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +390
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:15
    Ja dus te laat helaas. Maar zie die van chelsea ook nog graag komen. Want vond beide backs toch beetje stuch. En vindt rosario en hendrix beide beetje de zelfde types op middenveld vandaar te weinig creativiteit. Als alleen pereiro moet gaan oplossen gaan we af...
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 12:48
    De copy & paste-verhandelingen door primeurfantasten dat hij financieel niet haalbaar zou zijn kunnen achterwege blijven. De kracht van overtuiging schuilt niet in schoolpleinfabeltjes en eindeloze herhaling van zetten.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 12:51
    Niemand weet of de speler wel of niet financieel haalbaar is voor PSV, wat je er wel uit op kan maken, is dat het voor PSV niet direct een gedane zaak is om de speler naar Eindhoven te halen. Wanneer het transferbedrag voor PSV geen probleem zou zijn, had PSV de speler allang in Eindhoven welkom geheten.
    Ik denk dat PSV afwacht of ze zich plaatsen voor CL voetbal, dan komt er enorm veel geld binnen en is het financiële risico een stuk minder.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:23
    Dat kan de hilarische ooggetuigeverslagen van aan de onderhandelingstafel gekluisterde kokette wijsneusjes als ' de ajacied' uiteraard niet maskeren. Geen reet weten en toch populair leuteren over doorverkooppercentages, etc.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:24
    @ Schwalbe: Je hebt me nog niet overtuigd.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 8 augustus 2018 om 13:25]
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:58
    Hetgeen dan ook uiteraard niet tot mijn ambities gerekend mag worden.
    Vind ik leuk
    |Ajax| +1153
    woensdag 8 augustus 2018 om 12:48
    Ben benieuwd of PSV echt veel gaat betalen voor deze jongen.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 12:59
    Zegt, jij als supporter van de nieuwe koopclub nummer 1.
    Vind ik leuk
    Pvdsluis +2902
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:08
    Mag je dan niet benieuwd zijn?
    Vind ik leuk
    Quareck +6745
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:21
    Heb jij de nieuwe regels nog niet gelezen?
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 14:51
    Hoezo koopclub nummer 1???


    Onderbouw je feit.

    Ajax heeft meer spelers van de hand gedaan dan gekocht... 5 gekocht....

    Er zijn clubs die meer hebben gekocht.
    Maar je hebt ook clubs die niet kunnen kopen!!!
    Bij dat laatste zit jouw club, en dat doet je pijn gezien jouw reactie!
    Vind ik leuk
    ENSTN-FULB +438
    woensdag 8 augustus 2018 om 12:49
    Pachuca ruikt geld wat er niet is.
    Kom op man kopen die gast, dan maar de postzegel verzameling van “Toon” op het spel zetten.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +22700
    woensdag 8 augustus 2018 om 12:52
    Misschien zijn er nog wel voetbalvrouwen die wat geld over hebben om even over de kale bol van Toon te mogen aaien.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 12:50
    Die komt wel...
    Vind ik leuk
    Vak-T +321
    woensdag 8 augustus 2018 om 12:50
    Jammer dat Brands weg is, die had hem wel binnen gehengelt.....nu is het maar de vraag of dit gaat lukken.
    Vind ik leuk
    michelhx +3161
    woensdag 8 augustus 2018 om 12:51
    9 miljoen plus 40% bij doorverkoop. Deal.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +22700
    woensdag 8 augustus 2018 om 12:53
    30% dan aub.. is al heel veel geld als die knakker voor 25-30 miljoen weg gaat...
    Vind ik leuk
    PRICE +25876
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:06
    Knakker?? Ha ha👍😂
    Vind ik leuk
    Skkky50 +3053
    woensdag 8 augustus 2018 om 15:38
    9 miljoen is al redelijk zijn transferwaarde. Of PSV doet 5 miljoen en 40% doorverkoop.
    Vind ik leuk
    Zazu +87
    woensdag 8 augustus 2018 om 12:52
    Linkspoot is het... Met hendrix en pereiro 3 linkspoten op t middenveld? Vind ik geen goed idee.
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +390
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:00
    Dat maakt op het middenveld niet zo uit. Zie hendrix en pereiro makkelijk het spel verleggen en deze jongen kan dat ook.
    Vind ik leuk
    Zazu +87
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:03
    Doelpunten kopen... Geen assist.. Hendrix rosario en ramselaar maken 2 doelpunten in 3 seizoenen en pereiro is me te wisselvallig
    [Reactie gewijzigd op woensdag 8 augustus 2018 om 13:05]
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +390
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:13
    Je hebt bergwijn, de jong, lozano die goals maken ik zie malen nog genoeg maken. En denk zelf dat gutti ook genoeg kan scoren. Voor de rest pereiro maakte er toch iets van 11 doelpunten vorig jaar. Dus als hij er nu 18 kan maken. En weet zeker dat hij de strafschoppen ook gaat nemen.
    Vind ik leuk
    Zazu +87
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:17
    Van ginkel maakte er 6 en 9 penalties, en was heel vaak beslissend in wedstrijden, psv moet toch echt een topper terughalen die goals kan maken en een personality is.. Misschien een afvaller ergens huren die een topper in de eredivisie is.
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +390
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:20
    Gutti heeft er toch ook wat aardig doelpunten gemaakt. Want wie anders stel hij komt dan valt pereiro of hendrix dus af.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 15:03
    Lees het stukje nog eens goed... Staat in dat guti geen doelpunten maker is, maar van de assists
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +390
    woensdag 8 augustus 2018 om 15:30
    Ja lezen en zien zijn 2 dingen... heb toch hem al aardig wat goals zien maken..
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +390
    woensdag 8 augustus 2018 om 15:32
    En ik geef hier mijn mening van wat ik zie en hoor.. en ja heb de tekst gelezen.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 16:01
    Tot hier ging het goed. Tot ziens mannen. Hierna brengt de Ajacied de provocatie en discriminatie er weer in. :-(
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +390
    woensdag 8 augustus 2018 om 19:05
    Maar is het niet zo dat ik mijn mening mag geven. Tegenwoordig mag je niks meer eh;)
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 02:45
    Mening mag altijd. Wat ik schreef was ook slechts mijn mening. Ik vond het leuk lezen toen er met humor en plaagstootjes werd gereageerd. Maar wie denkt de Ajacied dat hij is, reactie verwijderd, maar topic naar gallemiezen. :-).
    Maakt me niet uit, ik las topic Emmen, gewoon lekkere meningen.
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +390
    donderdag 9 augustus 2018 om 07:20
    Oooohh jaa dat gebeurt helaas vaker dus we kunnen er weinig van zeggen...
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +4298
    woensdag 8 augustus 2018 om 12:57
    Vijftien of zestien miljoen gaat PSV nooit betalen.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +11440
    woensdag 8 augustus 2018 om 12:59
    Ze kunnen idd nog wel een goede middenvelder gebruiken, aangezien Van Ginkel weg is..
    Vind ik leuk
    VZW291 +604
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:00
    Goede relatie? je bedoeld dat Pachuca eerder zijn sterspeler naar PSV zag vertrekken. Dat heeft niks met een goede relatie te maken, dat heeft te maken met het gewenste bedrag ontvangen en daarna de speler te verkopen.
    Vind ik leuk
    Zazu +87
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:01
    Je moet een scorende middenvelder hebben...je moet doelpunten kopen op je middenveld.. Assisten geven kan mijn oma van 75 ook
    [Reactie gewijzigd op woensdag 8 augustus 2018 om 13:01]
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:03
    Laat je oma maak komen, Zazu
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3773
    woensdag 8 augustus 2018 om 14:15
    Pereiro speelt toch op het middenveld en scoort veel.
    Vind ik leuk
    Robby G +637
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:04
    Goede relatie dus dan 5 miljoen minder..onzin..
    Vind ik leuk
    stratumseind +147763
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:22
    Gelukkig zijn er dan altijd snel weer onze amsterdamse fiscalisten hier present om precies uit de doeken te doen wat voor mogelijkheden psv financieel heeft in deze.

    Wat een fijne vrienden hebben we toch.
    Vind ik leuk
    Nummertien +2734
    woensdag 8 augustus 2018 om 15:34
    Ajax stalker zegt wat, word je nou nooit moe van jezelf?
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:30
    Gewoon doen dan blijft lozano zeker en kunnen we de cl in
    Vind ik leuk
    Fritske01 +1321
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:40
    Die komt ook wel.
    We maken er gewoon 8 meloenen van.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8606
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:49
    Ja, waarom zo ver zoeken, als er 120 km zuidwaarts een geweldenaar loopt op '10' genaamd Carcela.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3773
    woensdag 8 augustus 2018 om 14:14
    Omdat het twee totaal verschillende spelers zijn?
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +8606
    woensdag 8 augustus 2018 om 20:44
    Nou die Carcela kan t niveau wel aan van Gutiérrez weet ik niks.
    Vind ik leuk
    pim4ever +972
    woensdag 8 augustus 2018 om 16:08
    Omdat PSV geen cent te makken heeft?

    Waarom denk je dat ze 5 hebben geboden terwijl de vraagprijs 15 was..
    En dan moeten ze eerst er een paar van de hand doen om aan die 5 te komen.
    Vind ik leuk
    Bert +249
    woensdag 8 augustus 2018 om 14:04
    Ff een lantaarn paal van de hertgang verkopen aan de gemeente voor 10 000 000 en ze hebben hem
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3773
    woensdag 8 augustus 2018 om 14:14
    Hopelijk komt het snel rond, ze kunnen hem goed gebruiken in de CL play-off's.
    Vind ik leuk
    Smash +2940
    woensdag 8 augustus 2018 om 14:43
    We hebben toch wel een plan B mag ik aannemen hè!? Te vaak op de laatste dag afgeketst, met het gevolg dat we niets meer konden doen. Is hij volgende week niet binnen? Next!
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 14:45
    Stelletje slijmballen, dokken motten ze!
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 15:00
    Psv is denk ik in afwachting van de verkoop van isimat zodat ze daarna de financiële ruimte hebben om Guttierrez met waarschijnlijk een doorverkoop percentage naar Eindhoven te halen.
    Het zal mooi zijn als hij komt zodat de kans groter is dat Lozano nog een seizoen schittert bij Psv en ze nog meer miljoenen voor hem naar binnen harker.
    Vind ik leuk
    Cookee +9640
    woensdag 8 augustus 2018 om 15:02
    Zo eentje heeft PSV met Bergwijn en Pereira al... nog eentje erbij dan zijn andere midvelders op de bank helemaal kansloos.
    Al snap ik dat je Lozano ook blij wilt maken.
    Vind ik leuk
    johny +8
    woensdag 8 augustus 2018 om 15:15
    Wat moet PSV weer gaan verkopen voor het geld bij elkaar te krijgen voor alweer een Mexicaan Gutierrez ? Mischien weer aankloppen bij de gemeente Eindhoven. Mischien dat de gemeente nog ergens gelden van de burgers hebben liggen in een oude sok wie weet. Het maakt niet veel uit voor FC HOLLYWOOD een Dure Mexicaan meer of minder want dat is niet alles er zal toch ook weer een te dure salaris betaald moeten worden en die gaat zeker de salaris plafond hoog ter boven. Maarja als PSVer en zeker die met die vleeshelm Gerbrands kijkt naar AJAX en willen zo zeker van de zaak zijn om de duurste club van de ERE - Divisie te blijven. PSV denkt altijd om een kampioens - Elftal te kopen het maakt niks uit voor hoeveel geld deze spelers kosten want KAMPIOEN willen ze worden maar stel je eens voor dat dit weer niet gaat lukken de JC schaal is hun al de neus voorbij gegaan en wie weet het Kampioenschap mischien ook.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 16:05
    Psv is slim ze weten zelf ook die jongen wil graag naar psv bij pachuca zijn ze straks wel bang dat die minder gaat presteren als ze zijn transfer nie laten gebeuren dus die zullen dichter bij einde transfer window echt wel zakken en psv speelt een beheerst spel zonder paniek Harken ze die jongen rustig binnen, en jaa psv koopt en wint prijzen ajax koopt spelers als neres en wint niks kunnen wel van alles roepen maar als ajax dit jaargeen cl speelt en geen kampioen wordt dan kunnen ze ook van een absoluut gefaald jaar spreken 35 mil uitgeven en niks presteren is ook voor ajax veel
    Vind ik leuk
    Hugo59 +1844
    woensdag 8 augustus 2018 om 15:21
    Werken de constructies van psv niet meer? Enne de kas alweer leeg? Misschien wil de gemeente nog iets van psv kopen(gebakken lucht ofzo).
    Vind ik leuk
    michelhx +3161
    woensdag 8 augustus 2018 om 15:34
    Wat een ontzettend creatieve opmerkingen weer van onze concurrenten betreffende de gemeentelijke steun die we hebben ontvangen. De eerste keer dat ik die grap hoorde viel ik van mijn dinosaurus af van het lachen.
    En PSV dan ook nog FC Hollywood noemen, terwijl er in Amsterdam altijd wel iets aan de hand is achter de schermen waarover geschreven wordt in roddelkrant de Telegraaf. En dan heb ik het nog niet eens over het uitgavenpatroon van het laatste jaar. Hoe groot kan die plank voor je hoofd zijn?
    Vind ik leuk
    johny +8
    woensdag 8 augustus 2018 om 15:49
    Hoi Michelhx zijn jullie al uitgehuild in dat kut Eindhoven ? Jammer dat de JC schaal de neus voorbij gegaan is en dat door een ploeg met vele eigen talenten en geen dure spelers. Maakt jullie maar zorgen in de Ere Divisie kom je deze ploeg FEYENOORD nog 2 x tegen dus 6 punten voor FEYENOORD evenals 6 punten die jullie laten liggen voor AJAX. Jullie kunnen kopen wat jullie willen maar een Kampioenschap zal dit vseizoen voor jullie niet zijn weggelegd. Dit word weer huilen in Eindhoven....
    Vind ik leuk
    michelhx +3161
    woensdag 8 augustus 2018 om 17:05
    Huilen in Eindhoven om een JC schaal? Gaat niet gebeuren en het is Feyenoord van harte gegund. Meer dan een 'jammer' zul je uit onze monden niet horen. Sowieso hebben we de laatste jaren weinig om te huilen gehad hoor, maak je maar niet druk om ons. Overigens, fijn om te zien dat je nieuw bent hier en nu al zo'n fantastische bijdrages levert op dit forum. Let wel op: de schoolvakanties zijn bijna voorbij, dus vergeet je boeken niet te kaften!
    Vind ik leuk
    johny +8
    woensdag 8 augustus 2018 om 19:03
    Vergeten ????? 2 seizoenen geleden Feyenoord KAMPIOEN... In Eindhoven vloeide tranen , er werd verteld dat er spelers verkocht moesten worden om het gat te dichten dat men niet mee kon doen in de Champions - league..Maar de geschiedenis zal zich weer gaan herhalen dit seizoen. Ajax word de nieuwe Kampioen van dit seizoen . PSV zal huilen want dan is er veel te veel geld uitgegeven aan de selectie die er niks van gemaakt hebben, en dan vallen er slachtoffers.
    Vind ik leuk
    michelhx +3161
    donderdag 9 augustus 2018 om 10:44
    Nostradamus, ben jij het écht?
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 15:54
    Guti erbij en we maken het Ajax moeilijk...
    Vind ik leuk
    pim4ever +972