'Wat is er mooier dan tegen Ajax debuteren én direct een resultaat te boeken?'

'Wat is er mooier dan tegen Ajax debuteren én direct een resultaat te boeken?'

Gepubliceerd: woensdag 8 augustus 2018 om 13:03wo 08-08-2018 om 13:03

Janis Blaswich wil komend weekend met zijn nieuwe club Heracles Almelo voor een stunt zorgen tegen Ajax. De Duitse doelman is erop gebrand om zondag een goed resultaat te boeken in de Johan Cruijff Arena. 

Blaswich (27) kijkt enorm uit naar het openingsduel in de Eredivisie. "Het is als voetballer best bijzonder om tegen Ajax te spelen. Ze hebben een wat jonger elftal dan pakweg zeven of acht jaar geleden, maar het blijft een grote club in Europa. Bovendien houd ik wel van uitwedstrijden. Een vol stadion dat tegen je is, supporters die beginnen te fluiten… Sommige spelers verstijven, mij geeft het juist extra energie. Het is een soort kick", zegt hij in gesprek met Voetbal International. 

"In de 3. Bundesliga heb ik fantastische derby's gespeeld. Als ik alle muntjes die naar mijn hoofd werden gegooid had opgeraapt, was ik waarschijnlijk twintig euro rijker. Dat zal in Nederland wel niet gebeuren."

"Toch is het bijzonder om in een stadion met vijftigduizend mensen te spelen. Zeker als ze bijna allemaal tegen je zijn. Wat is er mooier dan daar te debuteren én direct een resultaat te boeken?"

Poll

Wat wordt de uitslag bij Ajax-Heracles?

(1329 stemmen)

Plaats een reactie

dhrwobo +43958
woensdag 8 augustus 2018 om 13:08
Leuk verhaal. Maar Ajax gaat die pot gewoon winnen. Zijn ze aan hun stand verplicht.
Vind ik leuk
woensdag 8 augustus 2018 om 13:17
Ze zijn wel eens vaker wat aan hun stand verplicht en dan verliezen ze ook .
En ben je vorig jaar vergeten tussen heracles v.s ajax toen heeft heracles ook gewonnen van 020 1e wedstrijd vh seizoen .
Dus dat zegt helemaal niets
De beste in die wedstrijd zal zegevieren en als dat Ajax is dan is dat Ajax en is het heracles dan is het heracles dat hebben wij niet in de hand .
Vind ik leuk
Mionel Lessi +2967
woensdag 8 augustus 2018 om 13:34
Het is ook 11 tegen 11 en de bal is rond, dus het kan alle kanten op gaan zondag.
[Reactie gewijzigd op woensdag 8 augustus 2018 om 13:34]
Vind ik leuk
woensdag 8 augustus 2018 om 13:37
Het zijn nog 34 finales
Vind ik leuk
Micha EL +1161
woensdag 8 augustus 2018 om 13:37
Volgens mij kan er zondag niets alle kanten op gaan in de arena. Ik dacht namelijk dat de wedstrijd zaterdag is.
Vind ik leuk
BigBoi +2741
woensdag 8 augustus 2018 om 13:39
Gelukkig maar dat ze op zaterdag spelen dan
Vind ik leuk
mr1963 +9
woensdag 8 augustus 2018 om 14:47
Zondag?? Bekijk teletekst ff. Dan weet je dat het zaterdag is Pannekoek
Vind ik leuk
Mionel Lessi +2967
woensdag 8 augustus 2018 om 14:48
Nog 10 jaar dan kan je lekker met pensioen, dan hoef je niet meer zo gefrustreerd te doen tegen anderen.
Vind ik leuk
woensdag 8 augustus 2018 om 15:23
Of anders zaterdag.....
Vind ik leuk
Mionel Lessi +2967
woensdag 8 augustus 2018 om 15:37
Aha, ik had het nog niet door, gelukkig is het pas 4x gezegd. Met je simpele username... man man man
Vind ik leuk
Karel235 +214
woensdag 8 augustus 2018 om 13:20
Dat is wel vaker zo en dan wordt het weer een 0-0 ofzo omdat Ajax veel te traag de bal rond speelt.
Vind ik leuk
Ajaxroermond +1999
woensdag 8 augustus 2018 om 13:09
Krijgt er 7 om ze oren
Vind ik leuk
Pvdsluis +4072
woensdag 8 augustus 2018 om 13:10
Mag toch hopen dat Ajax wint, anders wordt het weer seizoen dat je achter de feiten aanloopt. Daar heb ik wel even genoeg van ;)
Vind ik leuk
stratumseind +195116
woensdag 8 augustus 2018 om 13:10
Janis een man naar mijn hart, wat m nog wel ff verteld moet worden dat het 50000 stoeltjes zijn doorgaans
[Reactie gewijzigd op woensdag 8 augustus 2018 om 13:15]
Vind ik leuk
Pvdsluis +4072
woensdag 8 augustus 2018 om 13:16
Waar wil je al die fans anders neerzetten? Op bedden?
Vind ik leuk
MagicFeeling +4148
woensdag 8 augustus 2018 om 13:24
*54.033 stoelen.

Tellen blijft lastig...
Vind ik leuk
Nummertien +4789
woensdag 8 augustus 2018 om 13:33
Normaal praten over Ajax is voor hem lastig..
Vind ik leuk
WZPWZDB. +1413
woensdag 8 augustus 2018 om 13:51
Hé blufke!! Weer terug maatje jij hebt al meer accounts gehad dan likes of niet ouwe pikken trekker van me
Vind ik leuk
Nummertien +4789
woensdag 8 augustus 2018 om 13:59
En van welke account kennen we jou pikkie..
Vind ik leuk
WZPWZDB. +1413
woensdag 8 augustus 2018 om 14:06
Een jaar of vier terug had ik ook eens een Accountnaam : PSV
Vind ik leuk
Nummertien +4789
woensdag 8 augustus 2018 om 14:16
Ken jou niet...
Vind ik leuk
WZPWZDB. +1413
woensdag 8 augustus 2018 om 14:29
Iedereen kent jou wel
Je hebt nog al een uitgesproken mening die je heel vaak blijft herhalen.
Voor de rest geen punt hoor, maar in het verleden stoorden heel veel mensen zich mateloos aan je
Misschien ben je nu wel veranderd dus welkom terug hier
Vind ik leuk
Nummertien +4789
woensdag 8 augustus 2018 om 14:32
Alleen de trollen en calimero's storen eraan, de mensen die hier voor voetbal komen niet, die weten ook dat ik niet aan club bashen doe, ik ben niet afgunstig. Dus wat andere over me denken die hier niet echt voor voetbal komen, i really not care!
Vind ik leuk
WZPWZDB. +1413
woensdag 8 augustus 2018 om 14:36
Dat is een beetje makkelijk van je hoe je het nu steld.
Ik denk niet dat mensen zich aan je storen om wat je zegt maar wel om hoe vaak je het zegt
Een simpel voorbeeld zal ik geven
Op het moment dat Sanchez een groot succes bleek te zijn,heb jij tientallen keren vertelt dat jij dit al zag toen hij nog in Colombia actief was.
En dat bleef maar keer op keer terug komen
Vind ik leuk
Nummertien +4789
woensdag 8 augustus 2018 om 14:43
Alleen tegen de mensen die 100x zeiden dat hij niks ging worden, dat ik het niet kon weten of hij het ging redden enz.. Niks op tegen om te zeggen of je het goed hebt gezien. Mensen die daar aan storen, sorry maar i not care, kan me daar niet druk om maken.
Vind ik leuk
WZPWZDB. +1413
woensdag 8 augustus 2018 om 14:45
Laat maar gaan joh nog niet veel veranderd zo te zien
Vind ik leuk
Nummertien +4789
woensdag 8 augustus 2018 om 14:50
Ik hoef mij niet te veranderen haha wat is dat nou lol ik praat hier over voetbal op mijn manier! Ga je maar druk maken om de club bashers hier
[Reactie gewijzigd op woensdag 8 augustus 2018 om 15:04]
Vind ik leuk
soplul +3524
woensdag 8 augustus 2018 om 15:00
"ik praat hier over voetbal op mij manier"

Ja die manier van jou is nu juist het grote probleem blufke....
Vind ik leuk
Nummertien +4789
woensdag 8 augustus 2018 om 15:05
Veel goede inhoudelijke gesprekken hier, dus wat ene soplul daar van vind, tja... Hahaha dat heeft geen waarde...
Vind ik leuk
soplul +3524
woensdag 8 augustus 2018 om 15:17
Ach knullie toch.
Er is hier in al die jaren werkelijk nog NIEMAND geweest die met blufke een goede inhoudelijke discussie heeft kunnen voeren!

Behalve dan natuurlijk blufke zelf onderling met een van zijn andere accountjes.....
Vind ik leuk
Nummertien +4789
woensdag 8 augustus 2018 om 15:22
Je lult maar wat soplul, heeft verder geen waarde..
Vind ik leuk
soplul +3524
woensdag 8 augustus 2018 om 15:23
Net zoals alles van jou dan blufke...
Vind ik leuk
14forever +9066
woensdag 8 augustus 2018 om 16:08
Dan kan.je half VP hierop aanspreken, dus wat is je punt.
Vind ik leuk
soplul +3524
woensdag 8 augustus 2018 om 16:24
Waarom moet er een 'punt' zijn?

Wat is jouw 'punt'?
Vind ik leuk
Ajaxroermond +1999
woensdag 8 augustus 2018 om 15:19
Jezus wat vallen jullie hier op taal foutjes zeg !! Allemaal hoog begaafd ?
Vind ik leuk
soplul +3524
woensdag 8 augustus 2018 om 15:24
waar heb jij het over?
Vind ik leuk
Ajaxroermond +1999
woensdag 8 augustus 2018 om 16:09
Sorry was niet tegen jou
Vind ik leuk
129 +955
woensdag 8 augustus 2018 om 15:17
Nee, jij voegt veel toe. Log uit joh! Niemand heeft hier wat aan.
Vind ik leuk
stratumseind +195116
woensdag 8 augustus 2018 om 13:52
sorry my bad , ik was de nieuwe tunnelvision vergeten
Vind ik leuk
WZPWZDB. +1413
woensdag 8 augustus 2018 om 13:49
En één pop aan een touw
Vind ik leuk
129 +955
woensdag 8 augustus 2018 om 15:18
En het verstandelijke gehandicapte op de tribune klappen. Ow wacht. Dat is ergens anders.
Vind ik leuk
Sluisje +1002
woensdag 8 augustus 2018 om 17:52
Och, onze Spaanse azijnpissers heeft ook weer tijd
Vind ik leuk
Gerhuis +91
vrijdag 10 augustus 2018 om 14:58
Stoeltjes, geen supporters
Vind ik leuk
woensdag 8 augustus 2018 om 13:12
Het zal zeker moeilijk worden tegen ajax maar de bal is nog steeds rond dus come on black and white niet knooi.n maar knap.m
Vind ik leuk
buddha +10893
woensdag 8 augustus 2018 om 13:14
suc6.
Vind ik leuk
MojoRisin +15086
woensdag 8 augustus 2018 om 13:18
Zou natuurlijk mooi voor hem zijn, maar gaat niet gebeuren..
Vind ik leuk
Stig +1745
woensdag 8 augustus 2018 om 13:18
20 euro aan muntgeld, dan zal het toch allemaal wel meevallen.
Gemiddeld gooi je met een munt van 50 cent of 1 en 2 euro, de rest gooit niet zo makkelijk.
Zorg maar dat je wat tegen houd, daarna kunnen wij wel bepalen of je echt bestand bent.
Vind ik leuk
woensdag 8 augustus 2018 om 13:18
Kijk dat is de juiste instelling, mouwen opstropen en er opknallen,probeer er een punt uit te slepen Janis
Vind ik leuk
|Ajax| +1317
woensdag 8 augustus 2018 om 13:21
Blijf dromen....
Vind ik leuk
Only1nr7 +1524
woensdag 8 augustus 2018 om 13:22
81% zegt winst ajax rond half 2 in de middag. Wil de overige 19% wat minder gaan drinken, slikken of snuiven? Je maakt jezelf belachelijk met die keuze....

Mocht je Parkinson hebben, voor Ajax zijn en verkeerd geklikt hebben. Dan is het je vergeven, die buttons zijn ook verdomd klein.
Vind ik leuk
Cappie +7780
woensdag 8 augustus 2018 om 13:33
Want? Ajax kan niet verliezen? De bal is niet rond? Vorig jaar vergeten?
Vind ik leuk
129 +955
woensdag 8 augustus 2018 om 15:19
Wat was er vorig jaar? Ajax won in Amsterdam. Dus wat is jouw punt?
Vind ik leuk
Cappie +7780
woensdag 8 augustus 2018 om 16:22
Mijn punt is dat je niet 100% zeker kunt weten dat Ajax deze wedstrijd wint. En vorig jaar verloren ze uit wel. En ja, ik weet dat dit een thuiswedstrijd is, maar toch.
Vind ik leuk
Remko +402
woensdag 8 augustus 2018 om 13:23
Als ik alle muntjes had opgeraapt was ik 20 euro rijker!😀nee vriend dat gaat in nederland niet gebeuren,hollanders zijn zuinig😂
Vind ik leuk
Ajaxroermond +1999
woensdag 8 augustus 2018 om 13:30
Waarom is ten hag niet geschikt dan ???
Vind ik leuk
129 +955
woensdag 8 augustus 2018 om 15:19
Dat weet elke Ajacied. #tenhagout
Vind ik leuk
woensdag 8 augustus 2018 om 13:33
Als die jongen zondag in de arena wil schitteren, is ie een dagje te laat.........
Vind ik leuk
woensdag 8 augustus 2018 om 13:39
Stil nou... In de 3. Bundesliga kwam hij ook regelmatig de volgende dag opdagen
Vind ik leuk
Ton Pol1 +155
woensdag 8 augustus 2018 om 20:53
In de 3. Bundesliga spelen ze vaak op zondag
Vind ik leuk
Micha EL +1161
woensdag 8 augustus 2018 om 13:39
Yep want wedstrijd is zaterdag
Vind ik leuk
Mari +12488
woensdag 8 augustus 2018 om 16:30
Zijn er geen rondleidingen die dag?
Vind ik leuk
Foebele +53329
woensdag 8 augustus 2018 om 13:48
Gozer, bereid je er nou maar op voor dat je alle hoeken van het veld te zien krijgt en je een keer of 4 de bal uit het net mag gaan vissen!
Vind ik leuk
LosBlancos +1164
woensdag 8 augustus 2018 om 13:55
Wat mooier is? Tegen Barcelona debuteren en resultaat behalen.
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
woensdag 8 augustus 2018 om 14:02
Dromen mag. Resultaat kan ook zijn, met minder verliezen dan gedacht.
Vind ik leuk
woensdag 8 augustus 2018 om 14:03
Door mijn Ajax-bril zie ik het anders, ik denk dat hij 5 a 6 keer mag vissen a.s. zaterdag.
Vind ik leuk
Mosquito +21852
woensdag 8 augustus 2018 om 14:06
Jonger elftal?
Gisteren toch aardig wat oudere spelers in de basis.
Tadic, Huntelaar, Ziyech, Schöne, Blind en tagliafico.
Niet echt bepaald jonge spelers.
Vind ik leuk
Ajaciedje +41
woensdag 8 augustus 2018 om 14:10
Te veel muntjes op zn hoofd gehad denk ik
Vind ik leuk
WZPWZDB. +1413
woensdag 8 augustus 2018 om 14:43
Ze hadden het vaak op hem gemunt
Vind ik leuk
michelhx +4632
woensdag 8 augustus 2018 om 15:17
Wie hoog van de toren blaast, kan hard vallen.
Vind ik leuk
Downvalley +283
woensdag 8 augustus 2018 om 16:07
Zaterdag wordt je uit jou droom gehaald
Vind ik leuk
woensdag 8 augustus 2018 om 16:21
Wel een leuke instelling!
Vind ik leuk
Mari +12488
woensdag 8 augustus 2018 om 16:29
Debuteren en een pak slag te krijgen
Een pak slaag blijft langer branden
Vind ik leuk
Muscles +1734
woensdag 8 augustus 2018 om 16:38
Leuk knul, hoop dat je hobby vissen is, want zes keer kun je achterin het net vissen........
Vind ik leuk
Starkoo +644
woensdag 8 augustus 2018 om 17:44
Vorige seizoen kon het wel door het Nouri drama maar dit seizoen is Heracles kansloos tegen Ajax!
Vind ik leuk
Drobtine +2613
woensdag 8 augustus 2018 om 19:38
Zondag maken ze kans zeker als de wedstrijd zaterdagavond is
Vind ik leuk
Blindsy +18803
woensdag 8 augustus 2018 om 20:19
Er is inderdaad weinig mooier. En soms lukt het. Soms.
Vind ik leuk
woensdag 8 augustus 2018 om 22:36
Een wat jonger elftal dan zeven acht jaar geleden?
Vind ik leuk
donderdag 9 augustus 2018 om 00:20
Als de keeper zondag komt om te spelen is hij een dag te laat, de wedstrijd is zaterdag 18.30 uur.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws