'Wat is er mooier dan tegen Ajax debuteren én direct een resultaat te boeken?'

    'Wat is er mooier dan tegen Ajax debuteren én direct een resultaat te boeken?'

    woensdag 8 augustus 2018 om 13:03

    Janis Blaswich wil komend weekend met zijn nieuwe club Heracles Almelo voor een stunt zorgen tegen Ajax. De Duitse doelman is erop gebrand om zondag een goed resultaat te boeken in de Johan Cruijff Arena. 

    Blaswich (27) kijkt enorm uit naar het openingsduel in de Eredivisie. "Het is als voetballer best bijzonder om tegen Ajax te spelen. Ze hebben een wat jonger elftal dan pakweg zeven of acht jaar geleden, maar het blijft een grote club in Europa. Bovendien houd ik wel van uitwedstrijden. Een vol stadion dat tegen je is, supporters die beginnen te fluiten… Sommige spelers verstijven, mij geeft het juist extra energie. Het is een soort kick", zegt hij in gesprek met Voetbal International. 

    "In de 3. Bundesliga heb ik fantastische derby's gespeeld. Als ik alle muntjes die naar mijn hoofd werden gegooid had opgeraapt, was ik waarschijnlijk twintig euro rijker. Dat zal in Nederland wel niet gebeuren."

    "Toch is het bijzonder om in een stadion met vijftigduizend mensen te spelen. Zeker als ze bijna allemaal tegen je zijn. Wat is er mooier dan daar te debuteren én direct een resultaat te boeken?"

    Poll

    Wat wordt de uitslag bij Ajax-Heracles?

    (1329 stemmen)

    Plaats een reactie

    PRICE +25876
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:08
    Hij kan dit wel willen,maar zal pittig worden om punten te halen in Amsterdam
    Vind ik leuk
    PRICE +25876
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:10
    Heracles is geen partij voor Ajax thuis. Zullen angstig spelen en behoudend,valt de 1-0 snel dan draaft AJAX door.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:32
    Net als vorig jaar. Toen draafde Ajax ook zo door na de 1-0
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 14:04
    Je bedoelt de eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen na de kutste voorbereiding sinds 1940?
    Vind ik leuk
    Obl93 +2016
    woensdag 8 augustus 2018 om 14:09
    Is dit ook niet de eerste wedstrijd van de competitie?
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 14:15
    Je mist de context een beetje, niet? Het drama met Nouri, het vertrek van Sanchez, Klaassen, Traore, een onervaren trainer voor de groep die samen met een uitgedunde groep zo'n drama moet verwerken.. Dat heeft z'n impact wel gehad natuurlijk.

    Staat in schril contrast tot de huidige voorbereiding en selectie. Ondanks dat de oefenpotjes dramatisch waren staat er nu wel wat anders op het veld.
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10442
    woensdag 8 augustus 2018 om 14:24
    Tjonge jonge hou daar eens over op man.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 14:36
    Als de eerste wedstrijd van vorig jaar als vergelijkingsmateriaal voor de eerste wedstrijd van dit jaar gebruikt gaat worden moet je wel alle aspecten belichten Bep.
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10442
    woensdag 8 augustus 2018 om 14:49
    Tja nu doe je je naam wel eer aan.
    Vind ik leuk
    Gerhuis +70
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:54
    Dream on, Ajax supportertje we zullen zien wat de eindstand is na 90 min.
    Ajax supporters arrogantie ten top! Ik zeg dat het een gelijk spel wordt.
    Vind ik leuk
    Retweet +280
    woensdag 8 augustus 2018 om 17:42
    Zeker als de politie weer wil gaan staken.....gaan we weer...
    Vind ik leuk
    dhrwobo +22700
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:08
    Leuk verhaal. Maar Ajax gaat die pot gewoon winnen. Zijn ze aan hun stand verplicht.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:17
    Ze zijn wel eens vaker wat aan hun stand verplicht en dan verliezen ze ook .
    En ben je vorig jaar vergeten tussen heracles v.s ajax toen heeft heracles ook gewonnen van 020 1e wedstrijd vh seizoen .
    Dus dat zegt helemaal niets
    De beste in die wedstrijd zal zegevieren en als dat Ajax is dan is dat Ajax en is het heracles dan is het heracles dat hebben wij niet in de hand .
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2691
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:34
    Het is ook 11 tegen 11 en de bal is rond, dus het kan alle kanten op gaan zondag.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 8 augustus 2018 om 13:34]
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:37
    Het zijn nog 34 finales
    Vind ik leuk
    Micha EL +872
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:37
    Volgens mij kan er zondag niets alle kanten op gaan in de arena. Ik dacht namelijk dat de wedstrijd zaterdag is.
    Vind ik leuk
    BigBoi +2669
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:39
    Gelukkig maar dat ze op zaterdag spelen dan
    Vind ik leuk
    mr1963 +1
    woensdag 8 augustus 2018 om 14:47
    Zondag?? Bekijk teletekst ff. Dan weet je dat het zaterdag is Pannekoek
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2691
    woensdag 8 augustus 2018 om 14:48
    Nog 10 jaar dan kan je lekker met pensioen, dan hoef je niet meer zo gefrustreerd te doen tegen anderen.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 15:23
    Of anders zaterdag.....
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2691
    woensdag 8 augustus 2018 om 15:37
    Aha, ik had het nog niet door, gelukkig is het pas 4x gezegd. Met je simpele username... man man man
    Vind ik leuk
    Karel235 +212
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:20
    Dat is wel vaker zo en dan wordt het weer een 0-0 ofzo omdat Ajax veel te traag de bal rond speelt.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:09
    Krijgt er 7 om ze oren
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:32
    'Ze' is geen bezittelijk voornaamwoord
    Vind ik leuk
    Ajaciedje +29
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:36
    Betweter
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 14:24
    Pppf vermoeiend zulke mensen he
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 14:34
    Weet je wat vermoeiend is? Dat jij als een meeuw van je afschijt dat ze er 7 om de oren krijgen. Vorig jaar niet meegekregen?
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 15:00
    Vorig jaar is gechiedenis ... wedden dan ik zeg minimaal 5 goals verschil
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 15:06
    Dat ben ik zeker met je eens. Maar het klinkt zo lullig.
    Vind ik leuk
    129 +565
    woensdag 8 augustus 2018 om 15:15
    Vorig seizoen zegt wat over komende zaterdag? Over een meeuw die schijt gesproken. Dit is schijten met je buitenkantje.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 15:07
    Dit heeft niks met "beter weten" te maken. Dit is gewoon basiskennis, hetgeen iedereen in Nederland op de basisschool al aangeleerd krijgt. Mijn fiets, zijn huis. zijn oren, mijn oren.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 15:18
    Amsterdammer he
    Vind ik leuk
    Sluisje +479
    woensdag 8 augustus 2018 om 17:50
    Triest leventje in je eentje achter de geraniums ?
    Vind ik leuk
    Pvdsluis +2902
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:10
    Mag toch hopen dat Ajax wint, anders wordt het weer seizoen dat je achter de feiten aanloopt. Daar heb ik wel even genoeg van ;)
    Vind ik leuk
    stratumseind +147763
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:10
    Janis een man naar mijn hart, wat m nog wel ff verteld moet worden dat het 50000 stoeltjes zijn doorgaans
    [Reactie gewijzigd op woensdag 8 augustus 2018 om 13:15]
    Vind ik leuk
    Pvdsluis +2902
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:16
    Waar wil je al die fans anders neerzetten? Op bedden?
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3381
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:24
    *54.033 stoelen.

    Tellen blijft lastig...
    Vind ik leuk
    Nummertien +2734
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:33
    Normaal praten over Ajax is voor hem lastig..
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +1164
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:51
    Hé blufke!! Weer terug maatje jij hebt al meer accounts gehad dan likes of niet ouwe pikken trekker van me
    Vind ik leuk
    Nummertien +2734
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:59
    En van welke account kennen we jou pikkie..
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +1164
    woensdag 8 augustus 2018 om 14:06
    Een jaar of vier terug had ik ook eens een Accountnaam : PSV
    Vind ik leuk
    Nummertien +2734
    woensdag 8 augustus 2018 om 14:16
    Ken jou niet...
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +1164
    woensdag 8 augustus 2018 om 14:29
    Iedereen kent jou wel
    Je hebt nog al een uitgesproken mening die je heel vaak blijft herhalen.
    Voor de rest geen punt hoor, maar in het verleden stoorden heel veel mensen zich mateloos aan je
    Misschien ben je nu wel veranderd dus welkom terug hier
    Vind ik leuk
    Nummertien +2734
    woensdag 8 augustus 2018 om 14:32
    Alleen de trollen en calimero's storen eraan, de mensen die hier voor voetbal komen niet, die weten ook dat ik niet aan club bashen doe, ik ben niet afgunstig. Dus wat andere over me denken die hier niet echt voor voetbal komen, i really not care!
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +1164
    woensdag 8 augustus 2018 om 14:36
    Dat is een beetje makkelijk van je hoe je het nu steld.
    Ik denk niet dat mensen zich aan je storen om wat je zegt maar wel om hoe vaak je het zegt
    Een simpel voorbeeld zal ik geven
    Op het moment dat Sanchez een groot succes bleek te zijn,heb jij tientallen keren vertelt dat jij dit al zag toen hij nog in Colombia actief was.
    En dat bleef maar keer op keer terug komen
    Vind ik leuk
    Nummertien +2734
    woensdag 8 augustus 2018 om 14:43
    Alleen tegen de mensen die 100x zeiden dat hij niks ging worden, dat ik het niet kon weten of hij het ging redden enz.. Niks op tegen om te zeggen of je het goed hebt gezien. Mensen die daar aan storen, sorry maar i not care, kan me daar niet druk om maken.
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +1164
    woensdag 8 augustus 2018 om 14:45
    Laat maar gaan joh nog niet veel veranderd zo te zien
    Vind ik leuk
    Nummertien +2734
    woensdag 8 augustus 2018 om 14:50
    Ik hoef mij niet te veranderen haha wat is dat nou lol ik praat hier over voetbal op mijn manier! Ga je maar druk maken om de club bashers hier
    [Reactie gewijzigd op woensdag 8 augustus 2018 om 15:04]
    Vind ik leuk
    soplul +2813
    woensdag 8 augustus 2018 om 15:00
    "ik praat hier over voetbal op mij manier"

    Ja die manier van jou is nu juist het grote probleem blufke....
    Vind ik leuk
    Nummertien +2734
    woensdag 8 augustus 2018 om 15:05
    Veel goede inhoudelijke gesprekken hier, dus wat ene soplul daar van vind, tja... Hahaha dat heeft geen waarde...
    Vind ik leuk
    soplul +2813
    woensdag 8 augustus 2018 om 15:17
    Ach knullie toch.
    Er is hier in al die jaren werkelijk nog NIEMAND geweest die met blufke een goede inhoudelijke discussie heeft kunnen voeren!

    Behalve dan natuurlijk blufke zelf onderling met een van zijn andere accountjes.....
    Vind ik leuk
    Nummertien +2734
    woensdag 8 augustus 2018 om 15:22
    Je lult maar wat soplul, heeft verder geen waarde..
    Vind ik leuk
    soplul +2813
    woensdag 8 augustus 2018 om 15:23
    Net zoals alles van jou dan blufke...
    Vind ik leuk
    14forever +8377
    woensdag 8 augustus 2018 om 16:08
    Dan kan.je half VP hierop aanspreken, dus wat is je punt.
    Vind ik leuk
    soplul +2813
    woensdag 8 augustus 2018 om 16:24
    Waarom moet er een 'punt' zijn?

    Wat is jouw 'punt'?
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 15:19
    Jezus wat vallen jullie hier op taal foutjes zeg !! Allemaal hoog begaafd ?
    Vind ik leuk
    soplul +2813
    woensdag 8 augustus 2018 om 15:24
    waar heb jij het over?
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 16:09
    Sorry was niet tegen jou
    Vind ik leuk
    129 +565
    woensdag 8 augustus 2018 om 15:17
    Nee, jij voegt veel toe. Log uit joh! Niemand heeft hier wat aan.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147763
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:52
    sorry my bad , ik was de nieuwe tunnelvision vergeten
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +1164
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:49
    En één pop aan een touw
    Vind ik leuk
    129 +565
    woensdag 8 augustus 2018 om 15:18
    En het verstandelijke gehandicapte op de tribune klappen. Ow wacht. Dat is ergens anders.
    Vind ik leuk
    Sluisje +479
    woensdag 8 augustus 2018 om 17:52
    Och, onze Spaanse azijnpissers heeft ook weer tijd
    Vind ik leuk
    Gerhuis +70
    vrijdag 10 augustus 2018 om 14:58
    Stoeltjes, geen supporters
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:12
    Het zal zeker moeilijk worden tegen ajax maar de bal is nog steeds rond dus come on black and white niet knooi.n maar knap.m
    Vind ik leuk
    buddha +8035
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:14
    suc6.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +11440
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:18
    Zou natuurlijk mooi voor hem zijn, maar gaat niet gebeuren..
    Vind ik leuk
    Stig +1748
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:18
    20 euro aan muntgeld, dan zal het toch allemaal wel meevallen.
    Gemiddeld gooi je met een munt van 50 cent of 1 en 2 euro, de rest gooit niet zo makkelijk.
    Zorg maar dat je wat tegen houd, daarna kunnen wij wel bepalen of je echt bestand bent.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:18
    Kijk dat is de juiste instelling, mouwen opstropen en er opknallen,probeer er een punt uit te slepen Janis
    Vind ik leuk
    |Ajax| +1153
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:21
    Blijf dromen....
    Vind ik leuk
    Only1nr7 +1035
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:22
    81% zegt winst ajax rond half 2 in de middag. Wil de overige 19% wat minder gaan drinken, slikken of snuiven? Je maakt jezelf belachelijk met die keuze....

    Mocht je Parkinson hebben, voor Ajax zijn en verkeerd geklikt hebben. Dan is het je vergeven, die buttons zijn ook verdomd klein.
    Vind ik leuk
    Cappie +6811
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:33
    Want? Ajax kan niet verliezen? De bal is niet rond? Vorig jaar vergeten?
    Vind ik leuk
    129 +565
    woensdag 8 augustus 2018 om 15:19
    Wat was er vorig jaar? Ajax won in Amsterdam. Dus wat is jouw punt?
    Vind ik leuk
    Cappie +6811
    woensdag 8 augustus 2018 om 16:22
    Mijn punt is dat je niet 100% zeker kunt weten dat Ajax deze wedstrijd wint. En vorig jaar verloren ze uit wel. En ja, ik weet dat dit een thuiswedstrijd is, maar toch.
    Vind ik leuk
    Remko +87
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:23
    Als ik alle muntjes had opgeraapt was ik 20 euro rijker!😀nee vriend dat gaat in nederland niet gebeuren,hollanders zijn zuinig😂
    Vind ik leuk
    Geert55 +54
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:25
    Met Ten Hag weet je t nooit. Ik hoop dat ze winnen en volgende week zeker, maar winst is allerminst een zekerheid. Ajax heeft op papier een goede ploeg, maar er klopt iets niet. Overschatte spelers de Ligt en de Jong ,Ziyech .Het brengt een hoop onrust mee.Neres die dacht weg te kunnen. Ten Hag is niet geschikt voor deze ploeg.
    Vind ik leuk
    14forever +8377
    woensdag 8 augustus 2018 om 16:10
    Hahahhaha overschatte spelers.....
    Hij was weer grappig en sukkelig gelijk
    Vind ik leuk
    Geert55 +54
    woensdag 8 augustus 2018 om 20:05
    Dus die zijn hun vraagprijs waard. Man.man de voetbalwereld is hardstikke gek.Overschat ja!!
    Vind ik leuk
    14forever +8377
    woensdag 8 augustus 2018 om 20:07
    Dan is elke speler overschat en zo is de transfernarkt nu.eenmaal..
    Vind ik leuk
    Mari +6590
    woensdag 8 augustus 2018 om 16:33
    Ten Hag kan als de wedstrijd daarom vraagt niet snel genoeg een antwoord bedenken.
    Hij is een goede trainer, maar moet als het nodig is ingrijpen. Dat kan hij niet. Steeds verkeerde wissels. Vorig jaar ook. Bij Utrecht viel dat mij ook op.
    Ik vind bijv Eijting heel goed, maar hij had er nooit in gebracht mogen worden gisteren. Hetzelfde geldt, in iets mindere mate, voor van de Beek.
    Zijn assistenten moeten dit met hem bespreken
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:30
    Waarom is ten hag niet geschikt dan ???
    Vind ik leuk
    129 +565
    woensdag 8 augustus 2018 om 15:19
    Dat weet elke Ajacied. #tenhagout
    Vind ik leuk
    Pur Sang +296
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:32
    Wat een vreemde mensen, die Duitsers. Gooien geld naar een tegenstander. Omkoping?
    ;-)
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:37
    KnipoogDuitsers
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:33
    Als die jongen zondag in de arena wil schitteren, is ie een dagje te laat.........
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:39
    Stil nou... In de 3. Bundesliga kwam hij ook regelmatig de volgende dag opdagen
    Vind ik leuk
    Ton Pol1 +55
    woensdag 8 augustus 2018 om 20:53
    In de 3. Bundesliga spelen ze vaak op zondag
    Vind ik leuk
    Micha EL +872
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:39
    Yep want wedstrijd is zaterdag
    Vind ik leuk
    Mari +6590
    woensdag 8 augustus 2018 om 16:30
    Zijn er geen rondleidingen die dag?
    Vind ik leuk
    Foebele +51389
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:48
    Gozer, bereid je er nou maar op voor dat je alle hoeken van het veld te zien krijgt en je een keer of 4 de bal uit het net mag gaan vissen!
    Vind ik leuk
    LosBlancos +1229
    woensdag 8 augustus 2018 om 13:55
    Wat mooier is? Tegen Barcelona debuteren en resultaat behalen.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +19457
    woensdag 8 augustus 2018 om 14:02
    Dromen mag. Resultaat kan ook zijn, met minder verliezen dan gedacht.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 14:03
    Door mijn Ajax-bril zie ik het anders, ik denk dat hij 5 a 6 keer mag vissen a.s. zaterdag.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +10423
    woensdag 8 augustus 2018 om 14:06
    Jonger elftal?
    Gisteren toch aardig wat oudere spelers in de basis.
    Tadic, Huntelaar, Ziyech, Schöne, Blind en tagliafico.
    Niet echt bepaald jonge spelers.
    Vind ik leuk
    Ajaciedje +29
    woensdag 8 augustus 2018 om 14:10
    Te veel muntjes op zn hoofd gehad denk ik
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +1164
    woensdag 8 augustus 2018 om 14:43
    Ze hadden het vaak op hem gemunt
    Vind ik leuk
    michelhx +3161
    woensdag 8 augustus 2018 om 15:17
    Wie hoog van de toren blaast, kan hard vallen.
    Vind ik leuk
    Downvalley +172
    woensdag 8 augustus 2018 om 16:07
    Zaterdag wordt je uit jou droom gehaald
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 16:21
    Wel een leuke instelling!
    Vind ik leuk
    Mari +6590
    woensdag 8 augustus 2018 om 16:29
    Debuteren en een pak slag te krijgen
    Een pak slaag blijft langer branden
    Vind ik leuk
    Muscles +623
    woensdag 8 augustus 2018 om 16:38
    Leuk knul, hoop dat je hobby vissen is, want zes keer kun je achterin het net vissen........
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 16:47
    Vervelend mannetje
    Vind ik leuk
    Starkoo +575
    woensdag 8 augustus 2018 om 17:44
    Vorige seizoen kon het wel door het Nouri drama maar dit seizoen is Heracles kansloos tegen Ajax!
    Vind ik leuk
    Superajaxied +1987
    woensdag 8 augustus 2018 om 17:55
    Grappenmaker die Bladwich. Ze mogen blij zijn als het geen dubbele cijfers worden!

    Maar serieus, ik begin me mateloos te storen aan al die boertjes die ook allemaal zo nodig een grote bek willen hebben! Sad volk..
    [Reactie gewijzigd op woensdag 8 augustus 2018 om 17:57]
    Vind ik leuk
    Blindsy +9552
    woensdag 8 augustus 2018 om 20:22
    '..OOK allemaal een grote bek willen hebben'.
    Net als? Precies. En da's vást even wennen voor je. 😉
    [Reactie gewijzigd op woensdag 8 augustus 2018 om 20:25]
    Vind ik leuk
    Ton Pol1 +55
    woensdag 8 augustus 2018 om 20:57
    Hoe zo grote bek?
    In het Oosten hebben we die niet hoor.
    We zijn de Randstad niet waar velen door de ratrace zijn aangetast omdat ze met teveel op een kluitje wonen.
    Vind ik leuk
    Drobtine +2392
    woensdag 8 augustus 2018 om 19:38
    Zondag maken ze kans zeker als de wedstrijd zaterdagavond is
    Vind ik leuk
    Blindsy +9552
    woensdag 8 augustus 2018 om 20:19
    Er is inderdaad weinig mooier. En soms lukt het. Soms.
    Vind ik leuk
    woensdag 8 augustus 2018 om 22:36
    Een wat jonger elftal dan zeven acht jaar geleden?
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 00:20
    Als de keeper zondag komt om te spelen is hij een dag te laat, de wedstrijd is zaterdag 18.30 uur.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Wat is er mooier dan tegen Ajax debuteren én direct een resultaat te boeken?'