'Man United tuint met open ogen in transferspel van Godín en zaakwaarnemer'

'Man United tuint met open ogen in transferspel van Godín en zaakwaarnemer'

Gepubliceerd: donderdag 9 augustus 2018 om 16:16do 09-08-2018 om 16:16

Manchester United heeft nooit serieuze kans gemaakt op de komst van Diego Godín. Dat meldt Sky Sports. De Engelse grootmacht is het slachtoffer geworden van een transferspelletje.

De gewiekste zaakwaarnemer van Godín heeft Manchester United schijnbaar gebruikt om een beter contract af te dwingen bij Atlético Madrid, aldus Sky Sports. Godín werd donderdagochtend aangeboden op Old Trafford, waarna United binnen enkele uren een bod neerlegde in Madrid.

Atlético zou compleet zijn verrast door het Engelse bod. Godín tekende vervolgens een nieuw, verbeterd contract en gaat 7,5 miljoen euro per seizoen verdienen. Manchester United blijft daardoor met lege handen achter.

De Engelse grootmacht probeerde het deze zomer al bij Toby Alderweireld (Tottenham Hotspur), Harry Maguire (Leicester City), Yerry Mina (FC Barcelona) en Jerôme Boateng (Bayern München), maar kreeg tot nu toe telkens nul op het rekest. De Engelse transferperiode eindigt om 18.00 uur.

Plaats een reactie

donderdag 9 augustus 2018 om 16:20
Gelukkig is José wel iemand die dit sportief zal opvatten.
Vind ik leuk
yoshi38 +28
donderdag 9 augustus 2018 om 16:29
Haha
Vind ik leuk
FCRat +240
donderdag 9 augustus 2018 om 16:31
Ergens in Manchester ging er een stoel door de ruit
Vind ik leuk
City boy +382
donderdag 9 augustus 2018 om 17:56
Je maakt mijn dag zag het al helemaal voor me :)
Vind ik leuk
Plattekar bv +34289
donderdag 9 augustus 2018 om 16:31
Godingetuind
Vind ik leuk
Always PSV +16968
donderdag 9 augustus 2018 om 16:41
Nu doorschakelen naar Isimat;)
Vind ik leuk
Gerro +8863
donderdag 9 augustus 2018 om 17:28
Hij zal eerder gekrenkt zijn dat zelfs verdedigers niet meer in zijn schijtbakkenvoetbalvisie willen spelen.
Vind ik leuk
ElMauronee +154
donderdag 9 augustus 2018 om 16:20
Tjah.. Slim. Had het niet verwacht van voetbal liefhebber Godin.
Vind ik leuk
donderdag 9 augustus 2018 om 16:31
Hij is boven de 30 ik geef hem gelijk misschien zijn laatste grote contract.
Vind ik leuk
donderdag 9 augustus 2018 om 16:21
Manchester United begint steeds meer aan status te verliezen. Was ooit de grootse club van de wereld.
Vind ik leuk
Blindsy +18712
donderdag 9 augustus 2018 om 17:16
Ach, aan alles komt een eind.Zo waren Feyenoord en Ajax ook ooit de grootste clubs ter wereld.. 😉
Vind ik leuk
donderdag 9 augustus 2018 om 16:22
Ik laat ook een aanbieding neerleggen door een ander bedrijf na mijn vakantie.
Ben benieuwd hou jullie op de hoogte,
Vind ik leuk
baku +1109
donderdag 9 augustus 2018 om 16:23
Ja doe dat, als het werkt probeer ik het ook!
Vind ik leuk
Sigma +2852
donderdag 9 augustus 2018 om 16:25
mijn werkgever zou zeggen als je er beter van wordt moet je gaan....10 andere voor jou die in de rij staan......hahahahaha
Vind ik leuk
JonathanAjax +10727
donderdag 9 augustus 2018 om 16:25
Die grootheid verdient het niet om met zo'n kwal als Mourinho te werken.
Vind ik leuk
soplul +3513
donderdag 9 augustus 2018 om 16:28
Dus ze geloven daar een zaakwaarnemer op zijn blauwe ogen?
Niet even informeren bij atletico: "zeg ik hoor jullie zijn bereid Godin te verkopen?"
Meteen een zak geld bieden.

Apart.
Vind ik leuk
Nikos85 +1402
vrijdag 10 augustus 2018 om 01:47
Ze hadden haast... Lekker dat niks is gelukt ze moetten net genoeg afbrokkelen dat mourinho met kerst op straat staat in elk geval.
Vind ik leuk
donderdag 9 augustus 2018 om 16:28
Uiteindelijk naaien ze elkaar allemaal. Clubs moeten de handen ineen slaan en de charlatans van deze wereld waaronder ook de spelers weren. Al die nepperds die het logo weer kussen op hun shirt ..
Vind ik leuk
donderdag 9 augustus 2018 om 16:29
Exact hetzelfde als wat Ramos een paar jaar terug heeft geflikt
Vind ik leuk
stratumseind +195098
donderdag 9 augustus 2018 om 16:31
Prima zaak dat godin blijft
Vind ik leuk
berwi +508
donderdag 9 augustus 2018 om 16:32
mooi
Vind ik leuk
mcmodd +26903
donderdag 9 augustus 2018 om 16:35
Dit is vooral de tactiek van de deadline. Er is weinig tijd, je schrikt enorm en in tijdnood... doe je precies wat je niet moet doen. Verder is tactiek in de onderhandelingen natuurlijk iets voor grote jongens, dat in dit gegeven ManU zijn tijd niet beter heeft besteed heeft het helemaal aan zichzelf te wijten.
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
donderdag 9 augustus 2018 om 16:38
Wie wil er nog naar Man U met Mourinho? Klok tikt....
Vind ik leuk
Smithsonian +43144
donderdag 9 augustus 2018 om 16:39
Slim. Lekker puh united.
Vind ik leuk
donderdag 9 augustus 2018 om 16:40
Tja, zo gaat het in de handel.
Vind ik leuk
The Genius +3792
donderdag 9 augustus 2018 om 16:47
heeeeel bijzonder dit... (ik heb het over de reacties op VP.)

Dit is "heel slim gespeeld" en die jongen van City Zivchenko of weet ik hoe die heet is een geldwolf omdat hij niet weg wil...

Vind ik leuk
donderdag 9 augustus 2018 om 16:52
De aantrekkingskracht van Man United neemt ook ieder seizoen af zolang Mourinho daar de trainer is.
Vind ik leuk
donderdag 9 augustus 2018 om 17:00
Wie denkt dat Man. United hoge ogen gaat gooien om PL titel is niet goed wijs.
Vind ik leuk
Zoonvanmnoma +6773
donderdag 9 augustus 2018 om 22:37
Denk dat Trencin het wel goed gaat doen in Europa en jij ?
Vind ik leuk
Come on Utreg +29688
donderdag 9 augustus 2018 om 17:06
+1 Mourinho in zijn hemd gezet. Handigheidje! Godin en Atleti horen bij elkaar. Kost alleen wel iets ;-)
Vind ik leuk
donderdag 9 augustus 2018 om 17:09
Lekker hoor spelers willen daar niet meer heen, omdat als je ff niet goed speelt, je meteen weer vervangen wordt door een nieuwe aankoop. Walgelijke club geworden, wat mis ik het de oude United....
Vind ik leuk
Sigma +2852
donderdag 9 augustus 2018 om 17:11
nep nieuws
Vind ik leuk
Johnny Cash +9952
donderdag 9 augustus 2018 om 17:42
Deed sergio ramos ook al paar jaar geleden.
Vind ik leuk
donderdag 9 augustus 2018 om 18:09
Man U heeft verreweg de duurste selectie van de EPL, wat moeten die nou nog voor superman erbij hebben om de titel the winnen? Meer dan een miljard euro's is die selectie nu al volgens Transfermarkt. Arsenal doet het met de helft.
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
donderdag 9 augustus 2018 om 18:33
Godin hoort bij Atletico Madrid.
Vind ik leuk
Djoowey +65
donderdag 9 augustus 2018 om 20:53
Wie wilt er tegenwoordig nog voor Manchester United spelen ? Zeker nu Mourinho daar trainer is :)
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws