'Man United tuint met open ogen in transferspel van Godín en zaakwaarnemer'

    'Man United tuint met open ogen in transferspel van Godín en zaakwaarnemer'

    donderdag 9 augustus 2018 om 16:16

    Manchester United heeft nooit serieuze kans gemaakt op de komst van Diego Godín. Dat meldt Sky Sports. De Engelse grootmacht is het slachtoffer geworden van een transferspelletje.

    De gewiekste zaakwaarnemer van Godín heeft Manchester United schijnbaar gebruikt om een beter contract af te dwingen bij Atlético Madrid, aldus Sky Sports. Godín werd donderdagochtend aangeboden op Old Trafford, waarna United binnen enkele uren een bod neerlegde in Madrid.

    Atlético zou compleet zijn verrast door het Engelse bod. Godín tekende vervolgens een nieuw, verbeterd contract en gaat 7,5 miljoen euro per seizoen verdienen. Manchester United blijft daardoor met lege handen achter.

    De Engelse grootmacht probeerde het deze zomer al bij Toby Alderweireld (Tottenham Hotspur), Harry Maguire (Leicester City), Yerry Mina (FC Barcelona) en Jerôme Boateng (Bayern München), maar kreeg tot nu toe telkens nul op het rekest. De Engelse transferperiode eindigt om 18.00 uur.

    Plaats een reactie

    donderdag 9 augustus 2018 om 16:20
    Gelukkig is José wel iemand die dit sportief zal opvatten.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:25
    Die zal wel een stress balletje hebben ja, net zoals Preud’homme. Vandaar dat ze ook vaker later de kleedkamer uit komen
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 16:27]
    Vind ik leuk
    yoshi38 +19
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:29
    Haha
    Vind ik leuk
    FCRat +212
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:31
    Ergens in Manchester ging er een stoel door de ruit
    Vind ik leuk
    City boy +357
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:56
    Je maakt mijn dag zag het al helemaal voor me :)
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +17688
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:31
    Godingetuind
    Vind ik leuk
    Always PSV +8723
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:41
    Nu doorschakelen naar Isimat;)
    Vind ik leuk
    Gerro +5749
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:28
    Hij zal eerder gekrenkt zijn dat zelfs verdedigers niet meer in zijn schijtbakkenvoetbalvisie willen spelen.
    Vind ik leuk
    JustH +13057
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:31
    De mannen komen niet graag meer naar José, lijkt wel of de magie is uitgewerkt.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:23
    Wat wil je? Eerder werkte het omdat ie prijzen won, tegenwoordig is dat wel anders.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:20
    Tjah.. Slim. Had het niet verwacht van voetbal liefhebber Godin.
    Vind ik leuk
    PRICE +25449
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:26
    Beetje een vies spelletje,allemaal het zelfde die zaakwaarnemers
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:28
    Ga t straks ook eens op t werk proberen
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +17688
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:33
    Weet zeker dat íe zegt : " Veel plezier en succes bij je nieuwe werkgever, Koekoek "
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:36
    Nou is mijn broer mijn werkgever dus zou kunnen proberen haha Maar nee heb t niet slecht en waardeer wat ik al heb
    Vind ik leuk
    Guust +5299
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:35
    Moet je wel je zaakwaarnemer laten doen he, anders lukt het niet.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:29
    Het kan altijd nog erger, komt ie.... zet je schrap....

    Peter r de Vries als zaakwaarnemer.😱
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 16:30]
    Vind ik leuk
    Guust +5299
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:36
    Dan heb je wel een alibi
    Vind ik leuk
    PRICE +25449
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:36
    Klopt lechia😉🖐
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24689
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:05
    Die zal je tenminste niet snel naaien
    Vind ik leuk
    TheMariner +2948
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:53
    Als Willem H. te A. zn zin krijgt dan kan het zomaar zijn dat je van de één op de andere dag geen zaakwaarnemer meer hebt. Scheelt wel weer afdrachten, dat dan weer wel.
    Vind ik leuk
    HJR +6822
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:34
    Inderdaad vies spelletje, maar zelf toch als speler ook een slecht geweten hebben als het echt zo gegaan is. Maar goed misschien heeft hij al eerder om salaris verhoging gevraagd, opzich wel 1 van de belangrijkste spelers van Atletico
    Vind ik leuk
    JustH +13057
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:33
    Bewijst wel dat ze voor de voetballers alles uit de kast halen,
    Wat de clubs ook doen, maar dan voor zichzelf.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:31
    Hij is boven de 30 ik geef hem gelijk misschien zijn laatste grote contract.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:21
    Manchester United begint steeds meer aan status te verliezen. Was ooit de grootse club van de wereld.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:24
    Zal Het ook voor een lange tijd blijven. Hebben wereldwijd echt enorm veel fans.Heel China is voor ManU. Ben je kansloos tegen 😂😂
    [Reactie gewijzigd op donderdag 9 augustus 2018 om 16:24]
    Vind ik leuk
    3-5-2 +739
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:25
    Dat klopt maar de charme van United begint wel echt af te brokkelen...
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:28
    Sinds het stoppen van good ol' Giggsie en Scholes is het team z'n charme al kwijt in mijn ogen..
    Vind ik leuk
    PRICE +25449
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:27
    United krijgt heus wel weer goede voetbal jaren. Lukt gewoon niet altijd.
    Vind ik leuk
    Blindsy +9396
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:16
    Ach, aan alles komt een eind.Zo waren Feyenoord en Ajax ook ooit de grootste clubs ter wereld.. 😉
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:22
    Ik laat ook een aanbieding neerleggen door een ander bedrijf na mijn vakantie.
    Ben benieuwd hou jullie op de hoogte,
    Vind ik leuk
    baku +756
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:23
    Ja doe dat, als het werkt probeer ik het ook!
    Vind ik leuk
    Sigma +2164
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:25
    mijn werkgever zou zeggen als je er beter van wordt moet je gaan....10 andere voor jou die in de rij staan......hahahahaha
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +5704
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:25
    Die grootheid verdient het niet om met zo'n kwal als Mourinho te werken.
    Vind ik leuk
    soplul +2813
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:28
    Dus ze geloven daar een zaakwaarnemer op zijn blauwe ogen?
    Niet even informeren bij atletico: "zeg ik hoor jullie zijn bereid Godin te verkopen?"
    Meteen een zak geld bieden.

    Apart.
    Vind ik leuk
    Nikos85 +1184
    vrijdag 10 augustus 2018 om 01:47
    Ze hadden haast... Lekker dat niks is gelukt ze moetten net genoeg afbrokkelen dat mourinho met kerst op straat staat in elk geval.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:28
    Uiteindelijk naaien ze elkaar allemaal. Clubs moeten de handen ineen slaan en de charlatans van deze wereld waaronder ook de spelers weren. Al die nepperds die het logo weer kussen op hun shirt ..
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:29
    Exact hetzelfde als wat Ramos een paar jaar terug heeft geflikt
    Vind ik leuk
    stratumseind +146920
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:31
    Prima zaak dat godin blijft
    Vind ik leuk
    berwi +424
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:32
    mooi
    Vind ik leuk
    mcmodd +21355
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:35
    Dit is vooral de tactiek van de deadline. Er is weinig tijd, je schrikt enorm en in tijdnood... doe je precies wat je niet moet doen. Verder is tactiek in de onderhandelingen natuurlijk iets voor grote jongens, dat in dit gegeven ManU zijn tijd niet beter heeft besteed heeft het helemaal aan zichzelf te wijten.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +19375
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:38
    Wie wil er nog naar Man U met Mourinho? Klok tikt....
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:39
    Slim. Lekker puh united.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:40
    Tja, zo gaat het in de handel.
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1359
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:44
    Engelse clubs hebbe werkelijk waar de domste directie en managers. Welke idioot gaat zoveel geld betalen voor een speler ? Plus het land zelf heeft totaal geen opleiding qua jeugd dat terwijl er een potentie is die zo groot is. En wat allemaal bijna voor niks te halen is.
    Vind ik leuk
    The Genius +2948
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:47
    heeeeel bijzonder dit... (ik heb het over de reacties op VP.)

    Dit is "heel slim gespeeld" en die jongen van City Zivchenko of weet ik hoe die heet is een geldwolf omdat hij niet weg wil...

    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 16:52
    De aantrekkingskracht van Man United neemt ook ieder seizoen af zolang Mourinho daar de trainer is.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:00
    Wie denkt dat Man. United hoge ogen gaat gooien om PL titel is niet goed wijs.
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +3199
    donderdag 9 augustus 2018 om 22:37
    Denk dat Trencin het wel goed gaat doen in Europa en jij ?
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +23866
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:06
    +1 Mourinho in zijn hemd gezet. Handigheidje! Godin en Atleti horen bij elkaar. Kost alleen wel iets ;-)
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:09
    Lekker hoor spelers willen daar niet meer heen, omdat als je ff niet goed speelt, je meteen weer vervangen wordt door een nieuwe aankoop. Walgelijke club geworden, wat mis ik het de oude United....
    Vind ik leuk
    Sigma +2164
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:11
    nep nieuws
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +2436
    donderdag 9 augustus 2018 om 17:42
    Deed sergio ramos ook al paar jaar geleden.
    Vind ik leuk
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:09
    Man U heeft verreweg de duurste selectie van de EPL, wat moeten die nou nog voor superman erbij hebben om de titel the winnen? Meer dan een miljard euro's is die selectie nu al volgens Transfermarkt. Arsenal doet het met de helft.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +19375
    donderdag 9 augustus 2018 om 18:33
    Godin hoort bij Atletico Madrid.
    Vind ik leuk
    Djoowey +66
    donderdag 9 augustus 2018 om 20:53
    Wie wilt er tegenwoordig nog voor Manchester United spelen ? Zeker nu Mourinho daar trainer is :)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Man United tuint met open ogen in transferspel van Godín en zaakwaarnemer'